Chioscurile - pagoda au aterizat in parcurile bucurestene. Fiecare exemplar costa 37.000 de euro

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 7 martie 2012, 20:14 Actualitate | Esenţial

Chioscul pagoda din Cismigiu
Foto: Hotnews
Administratia Lacuri Parcuri si Agrement de pe langa Primaria Capitalei a dat aproximativ 600.000 de euro pe 16 chioscuri de doi metri patrati. Achizitia a fost facuta, desi Comisia Tehnica de urbanism de pe langa Primaria Capitalei, forul care avizeaza amplasarea acestora, a catalogat designul chioscurilor drept "oriental" si a cerut regandirea aspectului, pentru cele care vor fi amplasate in parcurile monument istoric: Cismigiu si Herastrau. ALPAB nu a tinut cont de aceasta decizie, iar chioscurile au fost amplasate in toate parcurile aflate in administrarea Primariei Capitalei.
 

Reprezentantii ALPAB au declarat ca achizitia acestor chioscuri a fost facuta cu acordul Consiliului General al Municipiului Bucuresti, care a aprobat investitia. "Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, in 2010, achizitionarea de catre ALPAB a 16 chioscuri si amplasarea acestora in parcurile administrate de noi. Prin revizuirea bugetului, la sfarsitul anului, acelasi Consiliu General a hotarat desfasurarea contractului pe anul 2011, prin operatiunea de credit de angajament. Prin Planul Urbanistic Zonal al  parcurilor, ALPAB-ului ii este permis sa faciliteze  desfasurarea activitatii de comert, iar prin montarea acestor chioscuri, administratia urmareste ca aceasta operatiune sa se faca intr-un mod cat mai civilizat", a raspuns ALBAB la solicitarea HotNews.ro

Chioscurile au fost cumparate anul trecut de la firma Continental, contra sumei de 128.355 lei/bucata, fara TVA, echivalentul a 37.000 de euro. Pentru aceasta achizitie, ALPAB sustine ca a facut licitatie publica.
Firma Continent este detinuta de Constantin Cristian Ionescu, in proportie de 90 la suta si de Ionescu Marieta, in proportie de zece la suta. In mod interesant, pe 11.02.2011, firma Continental isi introduce in statut un nou obiect de activitate "fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice". Potrivit datelor de la Ministerul de Finante, 2009 si 2010, firma avea ca obiect de activitate "activitati de consultanta pentru afaceri si management". In 2009 firma avea un singur angajat si un profit de 48.626 lei. In 2010 profitul s-a ridicat la 286.321.

Chioscul vechi amplasat la intrarea in Cismigiu
Foto: Hotnews
Referitor la aspectul chioscurilor, reprezentantii ALPAB declara: "Designul a fost realizat de aceeasi firma (n.r. Continental), iar studiul pentru aceste chioscuri a fost intocmit de catre ALPAB, in baza unor expertize si documente furnizate de catre mari arhitecti, profesori in cadrul Universitatii de Arhitectura. Datele puse la dispozitie de catre acestia, atesta faptul ca modelul chioscurilor achizitionate de ALPAB reprezinta copia fidela a celor existente in Bucuresti, la inceputul secolului XX. Amplasarea acestor chioscuri istorice in parcurile administrate de catre ALPAB a fost autorizata de Comisia de Urbanism din cadrul Primariei Generale a Municipiului Bucuresti", a raspuns institutia la solicitarea HotNews.ro

In realitate insa, locatiile in care urmau sa fie amplasate aceste chioscuri si aspectul lor a fost discutat la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei in mai 2011. Intrucat chioscurile fusesera deja cumparate, membrii comisiei au fost de acord cu amplasarea obiectelor in parcurile Floreasca, Izvor, Unirii, Tineretului, Carol si Bordei, mai putin in parcurile Herastrau si Cismigiu, monumente istorice. Pentru ultimile doua locatii Comisia de Urbanism a cerut schimbarea designului. In parcurile Cismigiu si Herastrau, chioscurile au aparut insa in forma initiala. Mai mult, cele doua parcuri fiind monumente istorice, pentru orice interventie asupra lor, este nevoie de avizul Ministerului Culturii. ALPAB spune ca nu are nevoie de acest aviz.

Deocamdata, chioscurile sunt goale. Reprezentantii ALPAB sustin ca in ele se vor vine produse alimentare, flori, carti, vin fiert, floricele,etc.

Ce spun membrii Comisiei de spre amplasarea chioscurilor in parcurile Cismigiu si Herastrau

Dan Marin, arhitect membru in Comisia Tehnica: "Cea mai buna solutie ar fi fost replicarea chioscului istoric existent (inca) la intrarea in Cismigiu, dar "specialistii" Primariei Capitalei  au decis altceva. Comisia Tehnica s-a pronuntat impotriva noului model propus si a cerut ca proiectul sa revina. Daca chioscurile s-au executat tot in forma initiala, apreciata de comisie ca fiind total nepotrivita, nu cred ca mai sunt foarte multe de comentat. Pentru mine, nu e o surpriza. Acest caz, ca si altele din trecut, demonstreaza ca avizarea anumitor proiecte in Comisa Tehnica a devenit o pura formalitate, deciziile fiind de fapt luate dinainte. Diferitele directii din Primarie lanseaza licitatii pentru lucrari sau obiecte cu impact arhitectural si/sau urbanistic - de la proiecte de infrastructura la chioscuri si statui -, dar de care directia de urbanism nu stie mare lucru. Dupa ce se incheie contractele, se ajunge pentru avizul de urbanism si la Comisia tehnica, unde orice obiectie - si deseori sunt toate motivele ca ele sa existe - este fie considerata obstructie, blocare a dezvoltarii orasului etc., fie pur si simplu ignorata. De cele mai multe ori, proiectele merg mai departe si, alaturi de initiative similare ale sectoarelor, dau rezultatele penibile pe care le vedem in spatiul public al Bucurestiului de azi.".

Bogdan Bogoescu, membru Comisia Tehnica: "Imi pare rau ca a fost ignorat punctul nostru de vedere. Observatiile au fost facute in sensul de a proteja unul dintre cele mai valoroase locuri din Bucuresti de kitsch-uri si de aparitiile acelea complet discordante. Este inutil sa ne mai manifestam punctul de vedere daca nu se tine cont de el".


Citeste mai multe despre   









14578 vizualizari
  • +48 (48 voturi)    
    Adevarul (Miercuri, 7 martie 2012, 20:23)

    mda [anonim]

    Chioscurile au fost cumparate din China cu 4000 EUR bucata. Restul s-a dus pe traseu.
    Dreptate in tara asta se va face doar cu teapa.
    • +25 (25 voturi)    
      Votati Oprescu! (Miercuri, 7 martie 2012, 21:07)

      alin [anonim] i-a raspuns lui mda

      E expert la asa ceva.
      • +10 (10 voturi)    
        Repere (Joi, 8 martie 2012, 11:11)

        ElColon [anonim] i-a raspuns lui alin

        Oamenii si-au pierdut reperele. Cand trec peste cifra de 10 milioane ROL oamenii nu mai stiu ce inseamna efectiv cifrele alea. 1.554.000.000 un miliard jumate pt o cutie din metal cu geamuri. Ce inseamna aia ? Daca faci economii de 10 mil ROL/luna inseamna munca ta pe 155.4 luni / 12 = 12.95 ani. Ti-ar place sa muncesti 13 ani pentru un chiosc dinala ? Da toata viata pentru 5 ?
        • +2 (2 voturi)    
          Eu nu inteleg o chestie (Vineri, 9 martie 2012, 8:55)

          ElDuoden [anonim] i-a raspuns lui ElColon

          Oamenii astia care au aprobat asemenea achizitie, ei nu realizeaza ca si-au bagat in casa o bomba cu ceas si ca mai devreme sau mai tarziu vor face puscarie pentru cateva zeci de mii de euro ?
          Chiar se merita sa stai departe de familie si copii pentru o bucurie de cateva luni, ca banii aia ii vor cheltui repede pe masini sau bunuri de lux...
    • +20 (20 voturi)    
      Gresesti. (Miercuri, 7 martie 2012, 21:26)

      gresit [anonim] i-a raspuns lui mda

      Vrei sa spui ca au fost cumparate cu 400 euro, in nici un caz 4000. Gandeste-te ca au 4 mp. Un mp de constructie cu teleie, ziduri, acoperis, etc costa cel mult 600 euro. Deci nu costa mai mult de 2400 euro in nici un caz. Fiind din fier poate si 400 e mult.
    • +18 (18 voturi)    
      Oprescu castiga de 2 ori (cel putin) (Miercuri, 7 martie 2012, 21:29)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui mda

      prima data din spaga din pretul umflat, si mai apoi voturi de la coloratii care vand flori in intersectiile Bucurestilor si care s-au inmultit exact de cand a venit Oprescu la Primarie (uneori sunt si 6 chioscuri intr-o intersectie!!!)

      Acum se pregatesc sa ne invadeze si parcurile. Lasati parcurile sa fie parcuri, nu le intinati cu comert stradal necivilizat!!!
    • +20 (20 voturi)    
      Nimicuri pe bani grei (Miercuri, 7 martie 2012, 22:12)

      xhx [anonim] i-a raspuns lui mda

      Pradaciune , se cumpara in continuare nimicuri cu bani grei .Ia uitati-va ce chioscuri au cumparat oradenii , suprafata de vre-o 10 m2 cu gresie si aer conditionat , la pret de 20.000 Euro :

      http://www.adevarul.ro/locale/oradea/Noile-chioscuri-Oradea-tarile-europene_0_369563612.html

      Interesant , nu ?
      • +8 (8 voturi)    
        No comment (Miercuri, 7 martie 2012, 22:39)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui xhx

        Ms pt articol
      • +12 (16 voturi)    
        E tzeapa oricum. (Joi, 8 martie 2012, 5:22)

        AltOrdean [anonim] i-a raspuns lui xhx

        Ambele kioskuri sunt tzeapa. Si cele din oradea mi se par exorbitante (sunt oradean).Primarii profita de prostia oamenilor care nu stiu matematica elementara si care nu merg sa stranga de gat pe nimeni din primarie cand ar trebui. In oradea, fostul primar PDL (Petru Filip) a cumparat 10 tramvaie Siemens cu ~2.7 milioane de euro bucata, prin ceva intermediar ff dubios din bucuresti (de la partid probabil). Cand am auzit cifrele mia venit sa imi dau palmi, dar nimeni nu era revoltat. Toti au muscat aceeasi vrajeala: Oradea o sa aibe tramvaie ca la Viena si erau fuduli nu gluma. La un calcul simplu, cu banii aia cumparau 270 de limuzine mercedes de 100k euro. Sau 270 de masini de 50mii si salariul si motorina pe 5 ani la sofer, si ne plimbam toti in oradea cu mercedes in loc de tramvai. Si asta nu e tot. Dat fiind ca noile Siemens nu potriveau bine pe liniile vechi care aveau si cotituri prea stranse, au mai dat cateva milioane de euro pe schimbarea liniilor si a peroanelor in zonele cu probleme. Asta dragii mei e tradare nationala, dar plutoanele de executie sunt comandate de tradatori. Asteptati pana se vor sinucide singuri. Atunci va fi dreptate.
        • +5 (7 voturi)    
          Bati campii, nene! (Joi, 8 martie 2012, 6:44)

          Unu din Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui AltOrdean

          Am fost implicat personal in vanzarea Siemens catre RTAO. NU exista niciun intermediar! Contractul a fost semnat DIRECT/EXPLICIT intre Siemens si Primaria Oradea, finantarea a fost oferita de Dexia Communal Kredit. (Cred ca tu confunzi cazul de fata cu cel al Loganului vandut politiei romane prin AGER Leasing!!!!!). Nu s-au dat spagi! (De altfel Siemens a introdus niste reguli EXTREM de riguroase cu privire la Sectorul Public). Suferi de mania conspiratiei! Daca tot acuzi, adu si dovezi. Ceea ce am spus eu se poate verifica, contractul este public, valoare, conditii, termene de livrare.
          • +3 (7 voturi)    
            Am inca dubii.. (Joi, 8 martie 2012, 7:25)

            AltOradean [anonim] i-a raspuns lui Unu din Bucuresti

            Sa zicem ca te cred pe cuvant, si la mijloc nu e niciun comision pt intermediere, dar tie suma si ideea asta nu ti se pare cel putin suspecta? 2.7 milioane bucata si aici nu intra si costul creditului. Cu credit ies la peste 3 mil de euro unul singur. Dar daca iei in considerare si faptul ca la ceva timp dupa aia (anul trecut) OTL a cumparat 4 tramvaie uzate cu 15 mii de euro bucata cum ti se pare ? 30.000.000 vs 150.000 euro si fara alti bani dati pe lucrari in tot orasul pentru acelasi efect ? Nu e asta o risipa criminala din banii tuturor ? In afacerea aia Filip si Biro Rozalia ori au luat ceva ori sunt nebuni complet (in cel mai putin penal caz au facut cadou austriei niste bani buni pe criza asta, la comanda politica - dar tot tradarea interesului nostru este). Si mai laso jos cu conspiratia ca nu suntem toti prosti pe aici.
            • -3 (3 voturi)    
              Adevaru' ne doare... (Joi, 8 martie 2012, 13:45)

              Unu din Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui AltOradean

              1. Atata costa modelul respectiv. De ce? Este vorba de inalta tehnologie, ULF NU are boghiuri (de aceea COBORI cand...urci in tramvai). Boghiurile sunt=a articulatiile. NU mai exista concepte similare, ULF este unic.
              2. Pentru stiinta ta si a altora: ULF are nevoie de infrastructura PERFECTA. Lucru pe care Oradea il ...avea - spre lauda edililor, asa cum sunt ei. Nu acelasi lucru se poate spune despre Bucuresti. Daca asezi un ULF pe sina in Bucuresti, pana ajunge la depou se...rupe si asta la propriu! Nu stiu daca intelegi.
              3. Tramvaiele - spre deosebire de autobuze - au o durata de viata/exploatare de minimum 30 de ani. (iau la intamplare Citaro numai 10 ani). In plus, sunt mult mai economice atat dpdv combustibil cat si intretinerea in sine (cu toate cifrele mari vehiculate!).
              4.Cand iti cumperi o masina cu credit tot asa calculezi pretul? Simens a primit DOAR banii ceruti, daca ai o problema cu dobanda, adreseaza-te bancii. Desi Dexia (banca specializata in credite pentru AUTORITATI, persoanele fizice/entitati economice NU au acces la aceasta banca!) avea dobanzile la... jumatate fata de cea mai IEFTINA oferta de pe piata.
              5. Cat te costa intretinerea la ceva second-hand? Dupa aceea, compara.
              6. In sfarsit: da, se putea face si altele cu acesti bani. De exemplu: banci in parcuri, pomi ornamentali, sau chioscuri sau poate ceasuri publice (ca in Bucuresti). Orice ai spune, de tramvaie beneficiaza TOATA lumea (si asta pentru multi ani de acum incolo!), nu numai unii. Iar cumpararea lor s-a facut in baza planului de dezvoltare metropolitana care prevede dezvoltarea transportului (infrastructura plus mijloace de transport!), printre altele. Nu pot sa-ti raspund eu de ce a fost asta ordinea prioritatilor, ci doar factorii Oradeni de decizie. Aia pe care ii alegi tu chiar in vara asta. Da?
              • +4 (4 voturi)    
                oare? (Joi, 8 martie 2012, 16:48)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Unu din Bucuresti

                Un Siemens ULF din Oradea (model proeictat in '95) are 24 de metri, 5 segmente, si garantie 4 ani. de fapt garantia expira anul asta!?
                2.7 mil euro/bucata
                Saracii elvetieni au cumparat Bombardier Flexity, cu podeaua la fel de joasa, dar capacitate dubla la acelasi pret.
                Oare ce era mai important pentru Oradea? Sa cumpere niste tramvaie scumpe (care mai si deraiaza pe super sinele perfecte din Oradea) sau sa cumpere unele mai ieftine si sa bage diferenta in infrastructura?
                • -1 (1 vot)    
                  Adevaru' ne doare II (Vineri, 9 martie 2012, 7:05)

                  Unu din Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui pehash

                  Sunt adorabili nepriceputii cand vor sa-si arate "stiinta"! Opalu' astra are 4,3 m, poate "duce" maxim 5 oameni si ATAT. Conteaza anul fabricatiei si daca are sau nu feislift. La tramvai nu este asa! Pentru ca ele se dimensioneaza functie de...lungimea refugiului. Poate ca pentru tine nu conteaza ca tramvaiul este pana la jumatatea refugiului (fiind prea scurt) sau depaseste refugiul (ca sa aibe "capacitate") si unii pasageri sunt nevoiti sa sara din tramvai in fata masinilor. Pentru altii conteaza, mai ales, daca tin la nume/reputatie. P-orma, aia cu capacitatea de transport a unui trmavai este, relativa, in sensul ca, pentru a prelua fluxul estimat de calatori se poate "umbla" la orar, tramvaiul, la anumite ore, venind la intervale orare mai mici. In sfarsit, aia cu "podeaua la fel de joasa". Cum sa-ti spun? Sunt podele joase si ...podele joase. La ULF podeaua este la doar 20 cm de sina. Flexity este departe de cifrele atea. De aceea, eventual, poate fi si mai ieftin. In fine, daca ar fi sa-ti dau un sfat, ti-as recomanda sa te angajezi la Bombardier. Ne-ai face un maaare...serviciu!
          • +4 (4 voturi)    
            Daca nu crezi.. (Joi, 8 martie 2012, 7:29)

            Tot eu [anonim] i-a raspuns lui Unu din Bucuresti

            Se poate si cu second hand cand nu mai sunt bani dar cand sunt... luam tramvaiele si autostrazile cele mai scumpe din lume.
            adevarul.ro/locale/oradea/OTL-cheltuile-patru-tramvaie-second-hand_0_599940017.html
          • +3 (3 voturi)    
            Dovezi.. (Joi, 8 martie 2012, 7:46)

            Mde [anonim] i-a raspuns lui Unu din Bucuresti

            Uitate la comisionul ce l-ai primit si o sa ai dovezi. Dar cred ca esti de neconvins, cand ai ceva de castigat din asta.

            "Mentenanţa celor zece tramvaie ne va costa 495.000 de euro plus TVA, pe an".
            adevarul.ro/locale/oradea/Afacerea-Siemens-oradeni-aproape-langa_0_614338872.html
          • +1 (1 vot)    
            lege si ordine :) (Joi, 8 martie 2012, 8:50)

            zed [anonim] i-a raspuns lui Unu din Bucuresti

            Cu Ager Leasing chiar ai dreptate ;)
    • +8 (8 voturi)    
      chiosc 37000 euro (Joi, 8 martie 2012, 8:31)

      lzrd [anonim] i-a raspuns lui mda

      cu 37.000 euro se poate face o casa la rosu,cu 3 camere si dependinte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    • +4 (6 voturi)    
      Adevarul... (Joi, 8 martie 2012, 10:05)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui mda

      este ca nu am mai vazut ceva mai hidos..
      Nu se ( mai ) poate asa ceva.Intr-un oras european ( sau care se vrea european) sa se planteze asemenea uratenii . ..Este strigator la cer. Chiar ca sunt oripilata...
      Astia de la Primaria Capitalei arunca cu banii contribuabililor ( si inca ce suma) , cu o nesimtire care trebuie sanctionata .. penal! Pentru ca este furt la drumul .. public
    • +7 (7 voturi)    
      chioşcurile lui peşte' (Joi, 8 martie 2012, 10:08)

      Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui mda

      Dacă au doi metri pătraţi, metrul pătrat costă 18.000 euor. Mai scump ca metrul pătrat de Versailles, Peleş.
      Cum naiba îi mai acceptaţi?!
    • +4 (4 voturi)    
      asa .. zic si eu (Joi, 8 martie 2012, 11:04)

      danr [anonim] i-a raspuns lui mda

      Cu banii astia poti cumpara o garsoniera NOUA!
  • +36 (36 voturi)    
    37k€ (Miercuri, 7 martie 2012, 20:24)

    Alex [anonim]

    Cat o casa la rosu, ce pana mea.

    Credeti ca oricine poate sa faca un chiosc metalic in afara de cele cateva mii (zeci de mii) de firme cu experienta in confectii metalice existente pe piata?
  • +36 (36 voturi)    
    Bataie de joc!!! (Miercuri, 7 martie 2012, 20:31)

    Marian [anonim]

    Asa se numeste treaba asta. Cum sa coste asa un rahat chinezesc cat o masina cu pretentii ?
  • +36 (36 voturi)    
    uite cum se duc banii mei de taxe (Miercuri, 7 martie 2012, 20:44)

    angel [anonim]

    Se plang ca nu au bani sa adune cainii vagabonzi, dar au de chioscuri?!
    Cit despre pret, e astronomic. Dar nu conteaza, ca luam de la prostime.
  • +35 (35 voturi)    
    chioscuri pagoda (Miercuri, 7 martie 2012, 20:46)

    vasile [anonim]

    Cu 37000 Euro se poate construi o casa, modesta poate, nicidecum o cabina telefonica ceva mai mare. Chioscul de fata nu poate fi numit pagoda si nu are cum sa coste mai mult de 1000 Euro. Diferenta pina la 37000 da sens avizelor de amplasare.
  • +30 (30 voturi)    
    cat o garsoniera? (Miercuri, 7 martie 2012, 20:47)

    ani stroe [anonim]

    cam pe aici ajunge si pretul unei garsoniere,nu?
    • +2 (2 voturi)    
      .... (Joi, 8 martie 2012, 10:57)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui ani stroe

      Garsoniera in Bucuresti. Ca in tzara iei un ditamai apartamentul cu 2-3 camere.
  • +19 (19 voturi)    
    Eu nu vreau să plătesc... (Miercuri, 7 martie 2012, 20:51)

    AdrianCalin [anonim]

    ... aceste prostii de chioșcuri. Au apărut încă de anul trecut și în alte parcuri dar fără nicio utilitate, sunt puse în cele mai nepotrivite locuri și nu văd ce la ce folosesc (am exemplu cu parcul Bordei). Miroase a mătrapazlâc românesc de la kilometri.
    • +12 (12 voturi)    
      ba platesti si mai si votezi... (Miercuri, 7 martie 2012, 22:57)

      calin [anonim] i-a raspuns lui AdrianCalin

      Ai platit deja ...si vei mai plati si vei vota si cu Dr. de bataturi ,..ca multi altii. Romanii trebuia sa gandeasca matur atunci cand voteaza, nu HORMONAL ca pana acum; ( nimic personal cu dumneata.)
  • +17 (17 voturi)    
    ! (Miercuri, 7 martie 2012, 20:51)

    fraier [anonim]

    INCREDIBIL ! .... cat jaf se poate face de catre bugetarii nostri..... in fiecare zi imi plang banii platiti ca impozite ....
  • +13 (15 voturi)    
    incorect! (Miercuri, 7 martie 2012, 21:15)

    jojo [anonim]

    scopul acestor pagode este de largire a orizontului cultural si de invatare a limbii chineze !
    este o mica neintelegere, inlauntrul pagodei se afla un scaunel cu un butonas si intructiuni de folosire...

    Instructiuni de folosire:
    1. pentru limba chineza incepatori apasa o data;
    2. pentru limba chineza avansati apasa de doua ori ...

    te asezi pe scaunel, apesi butonasul si auzi urmatorul mesaj in difuzor:
    "acest chiosc a costat 37.000 de euro"
    daca inca te mai balbai, poti sa mai apesi o data, te ridici de pe scaunel si pleci vorbind ca un chinez!
  • +14 (14 voturi)    
    Super Oprescu primaru Bestial (Miercuri, 7 martie 2012, 21:17)

    Andrei [anonim]

    ceasuri, chioscuri .....eu zic sa-l mai alegem o data pe Oprescu ca face treaba buna baiatu.
    • 0 (0 voturi)    
      ceasuri, chioscuri (Joi, 8 martie 2012, 17:43)

      teo [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ia cautati ceva legaturi cu dl Virgil Anastasiu(consilier APLAB) si o sa ramaneti uimiti
  • +14 (14 voturi)    
    teapa curata (Miercuri, 7 martie 2012, 21:22)

    Vlad-I [utilizator]

    Daca am inteles bine sunt chiar mai scumpe,

    "Chioscurile au fost cumparate anul trecut de la firma Continental, contra sumei de 128.355 lei/bucata, fara TVA, echivalentul a 37.000 de euro"

    Spune clar "fara TVA". cumperi 3-4 garsoniere in provincie cu acest super -kiosc
  • +16 (16 voturi)    
    mai avem ceva? (Miercuri, 7 martie 2012, 21:23)

    nu mai stiu [anonim]

    Mai avem Curte de Conturi? Mai avem Garda financiara? Mai avem Minister de finante? Mai avem Parchet? Mai avem DNA? Dar jurnalisti mai avem? Mai avem ceva?

    Cum sa coste 4 metri patrati de constructie metalica (orice forma ar avea) 37000 euro? Cat o garsoniera intr-un bloc nou? Sau cat un apartament de 2 camere intr-un bloc vechi?
    • +12 (12 voturi)    
      ar fi de competenta Curtii de Conturi (Miercuri, 7 martie 2012, 22:58)

      Tudor Bugetar [anonim] i-a raspuns lui nu mai stiu

      nu e de competenta garzii financiare. cica mai avem curte de conturi. presedinte e nea nicu vacariu saniuta.
  • +15 (17 voturi)    
    Oprescu (Miercuri, 7 martie 2012, 21:24)

    Zeus [anonim]

    Oprescu e cel mai prost primare pe care l-am avut. Nu a facut nimic, in afara de tampeniile cu carnatii si Mos Craciun. A facut lucrurile astea cat a avut banii aisgurati de finantarile facute de Basescu si Videanu. Acum, are deficit 250 mil EUR/an la bugetul orasului. Cum nabia de exista atatia prosti in Bucuresti care sa il voteze...nu imi explic!
  • +9 (9 voturi)    
    izvor (Miercuri, 7 martie 2012, 21:25)

    dani [anonim]

    in parcul izvor tiganii au furat deja tabla de cupru de pe aceste chioscuri, goale.. pacat.
    • 0 (0 voturi)    
      hehe (Joi, 8 martie 2012, 9:08)

      UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui dani

      la banii astia trebuiau sa aiba asigurare de locuinta "full".
  • +12 (12 voturi)    
    Afacere ordinara (Miercuri, 7 martie 2012, 21:32)

    Daniel [anonim]

    Cu banii astia se construieste o super casa. Acest chiosc pe langa faptul ca are 3 metri patrati, el nu are utilitati si finisaje interioare care ridica mult pretul unei case. Asta este afacerea ordinara a cuiva. Daca nu este o afacere este o prostie mare. Cineva trebuie in ambele cazuri sa justifice banii. Nu am vazut pe Antena3 pe nimeni isterizandu-se de focul banilor publici in cazul acesta.
  • +3 (3 voturi)    
    tichie (Miercuri, 7 martie 2012, 21:34)

    vlad [anonim]

    de margaritar.
  • +9 (9 voturi)    
    Comparatie (Miercuri, 7 martie 2012, 21:35)

    Bogdan [anonim]

    Wow, 37k pentru o magazie de 2mp, impresionant! Au si cablu TV? Da' incalzire in pardoseala?

    Cu pretul a 4 chioscuri de-astea iti faceai casa de 150mp, in virful bulei imobiliare, si numai sufrageria avea de doua ori mai mult decat cele 4 chioscuri laolalta. Cu pretul a inca 2 chioscuri iti mai luai 1000mp de teren, cu toate utilitatile la poarta.
    Si tot mai raman 10 chioscuri a cate 37k bucata, cu care cumparai casa+teren si pentru prietenul tau cel mai bun...
  • -4 (10 voturi)    
    Este an electoral ... liber la furat ! (Miercuri, 7 martie 2012, 21:37)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Anul 2012 este an electoral ... deci s-a dat de la stapanire "liber la furat" pentru a-i indestula pe actualii alesi, care cel mai probabil nu vor fi realesi, tinand seama de "nivelul realizarilor" din ultimul mandat.

    Bokkutii de la PDL au nevoie de incasarile din spaga, mai ceva ca inecatul de aer, deci ar face orice smen - doar, doar sa mai adune ceva pentru postere, afise, autobuze, scl. necesare pentru votare.

    Fiti fara grija in privinta pagodelor, in cel mult 2 ani vor disparea din peisaj, fie ca vor fi vandalizate la ordin, precum Hala Matache si alte cladiri istorice, fie vor raposa sub intemperii, fiind necesare reparatii, extinderi sau relocari ale "mijloacelor fixe" respective.

    Chioscul devenit istoric - de la intersectia bd. Regina Elisabeta cu strada Zalomit - a fost armonizat cu arhiectura locului in urma cu cca. 100 de ani si era copiat dupa un model francez, prezent in Jardin de Luxembourg. Chioscuri similare se mai aflau prin anii '60 in cateva locuri (parcuri) din Bucuresti. In Cismigiu mai exista doi frati - langa Debaracader si la capatul Podului Mare.

    Pretul este evident EXAGERAT - insa probabil contractarea s-a facut "cu acte in regula" pentru a ascunde furtisagul.

    Cateva clikuri pe Internet - ne aduc informatii despre mobilierul stradal larg disponibil in Romania. Cu bani pentru un chiosc ales de PMB - se pot realiza cca. 400 de metri de gard decorativ stil Lemaitre-Dambovita (stalpi, panouri si montaj, TVA24%). Iar acest model de gard include FOARTE MULT metal !

    Asta le recomandam si noi autoritatilor vis-a-vis de smecherii din Primarie .. o incitanta cu ... bare (de) metal !

    Cetateni - puneti gibonii penali din Primaria Bucurestiului in custi de metal !

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
  • +13 (13 voturi)    
    super chiosc ... (Miercuri, 7 martie 2012, 21:37)

    maryus999 [utilizator]

    frate ... la banii astia ma astept sa le faca si revizia anuala ... 2000 de euro pe an schimbat ulei si filtre ... geamuri de vara sau de iarna ... asigurare casco ...
    acum ganditi-va ... daca astea au fost luate prin licitatie inseamna ca au fost cele mai ieftine ... ar fi trebuit sa ne arate si chioscul de 100ooo de euro asa de curiozitate sa fim si noi multumiti sa zicem uite ma ce ieftin am scapat bine ca nu au luat dalea de 100ooo ...
    va mai aduceti aminte afacera cu ceasurile ? alea de aur amplasate prin bucuresti ? cred ca au terminat banii de la invarteala aia si ce au zis? uite ca merge ... ia hai sa le tragem si niste chioscuri ca merge dar ceva mai scumpe ca este criza si nu ne ajung banii de buzunar ...
    sper sa sesizeze din oficiu institutiile alea prietene ( DNA ...PNA ... ETC )
  • +12 (12 voturi)    
    maimuta poleita (Miercuri, 7 martie 2012, 21:40)

    daniela.trifu [utilizator]

    aaah, cat de frustrant eee! Cismigiul e unul din putinele locuri din Bucuresti care pastreaza atmosfera trecutului si e bine mentinut! Sa-l poluezi cu kitsch la preturi aberante e strigator la cer!
  • +10 (10 voturi)    
    prostie vs hotie (Miercuri, 7 martie 2012, 21:43)

    cercetasu [anonim]

    Oameni buni ce incompetent sau hot mai bine zis a putut sa plateasca 37000 euro pe o ghereta. La pretul asta iti cumperi o garsonioera si cu putin noroc o si utilezi. Mama asta da tun Panarama aia de chiosc nu face mai mult de 10000 de euro daca te chinui sa umfli rau de tot pretul. Nene, sa ne lase, sa se duca si sa nu mai auzim de ei. Sa mai platesti impozite. Cum spunea intr-o dimineata Busu , sa mergem in piata la Universitate si pasnic sa le spunem nu va mai platim nu va mai dam bani faptele voastre sunt de o nerusinare crasa. Romani faptele lor ne sfideaza inteligenta. Ba astia sunt mai rau ca ciorditorii din autobuz. Macar aia au bunul simt si te fac fara sa iti dai seama. Astia ne fura pe fata si ne mai si rad in nas.
  • +6 (6 voturi)    
    Contactati ALPAB (Miercuri, 7 martie 2012, 21:43)

    daniela.trifu [utilizator]

    Plangerile aici :
    office@alpab.ro - Radu Popa, director general

    http://www.alpab.ro/contact
  • +14 (14 voturi)    
    revin ... (Miercuri, 7 martie 2012, 21:49)

    maryus999 [utilizator]

    inca sunt shocat ... am cautat si eu de curiozitate pe net sa vad cat este cel mai scump chiosc posibil ...

    Chiosc Metalic Cu Terasa In Suprafata De 52 m patrati ..
    toate utilitatile : curent 3, 80 si 220 , apa , canal , gaz .
    7500 euro ...

    ma frate dar asta are 52 m2 si toate utilitatile posibile ... si tot nu ajunge la 37ooo

    poate contine metale pretioase si nu au spus treaba asta din motive de securitate ... o avea acoperisul din platina ?
  • +10 (10 voturi)    
    ..mici, saorma si gratare la pogode (Miercuri, 7 martie 2012, 22:15)

    Lexus [anonim]

    ...daca mi-ar fi spus cineva lucrul asta, as fi zis ca e nebun ...este ca si cum ai cumpara un logan cu 50000€ ...fara nimic special pe el :))
    ...si care va fi utilitatea lor? ..o sa vanda vanghelie mici? ...pana la urma oprescu e bucurestea 100%...din moment ce are atata nesimtire si aroganta
    • +8 (8 voturi)    
      .. (Miercuri, 7 martie 2012, 23:19)

      motanu_ranjila [utilizator] i-a raspuns lui Lexus

      Utilitatea lor va fi ca atunci cand vei trece in Cismigiu / Herastrau pe langa un chiosc de-asta, vei avea o senzatie de stranietate.. ca si cum te-ai trezi brusc intr-un vis absurd sau intr-un film prost.

      In loc sa te bucuri de firescul naturii, sentiment pe care orice parc este menit sa ti-l dea, iti vei aminti de prostia omeneasca, dusa la desavarsire de catre administratia publica :)
  • +11 (11 voturi)    
    .. (Miercuri, 7 martie 2012, 22:27)

    motanu_ranjila [utilizator]

    E revoltator.. costa ceva mai mult decat o garsoniera in Bucuresti si comparabil cu o masina noua destul de luxoasa.

    Ce pot sa fac eu pentru ca acesti membri din Consiliul General care au aprobat achizitia sa fie trasi la raspundere si-ntr-un final sa plateasca din buzunarele lor proprii o suma egala cu cea luata din buzunarul meu si al altor contribuabili?
    • +5 (5 voturi)    
      ce putem face noi... (Miercuri, 7 martie 2012, 23:23)

      jeanvaljean [utilizator] i-a raspuns lui motanu_ranjila

      ce putem face noi...toti cei care ne simtim trasi in piept. Macar un email de "multumire" pe adresa office@alpab.ro
  • +6 (6 voturi)    
    d-le doctor (Miercuri, 7 martie 2012, 22:40)

    paul [anonim]

    cam mare spaga ptr o asemenea operatie.
    cu banii astia dadeai 16 case la tot atatea familii sarace.
    dar mata care esti simbolul corectitudinii si aparatorul amaratilor ,atat de preocupat de suspendate,nu ai timp sa analizezi ca poate 16 familii dorm pe strada.
    abia astept sa nu te mai vad pe strada doar sa vezi albul zapezii,ci astept sa vezi si negrul din sufletul subordonatilor tai ,care te-a cuprins iremediabil si pe tine!
  • +7 (7 voturi)    
    sa le plateasca Oprescu! (Miercuri, 7 martie 2012, 22:41)

    I [utilizator]

    .
    • +1 (1 vot)    
      Nu zau! (Joi, 8 martie 2012, 21:17)

      arakis [utilizator] i-a raspuns lui I

      De sa le plateasca Sorin Oprescu?Sorin Oprescu nu poate cheltui un singur LEU fara aprobarea domnilor consilieri!Iar majoritatea in consiliu o detin,din pacate,pedelacii si aliatii lor!
  • +7 (7 voturi)    
    in acest caz (Miercuri, 7 martie 2012, 22:55)

    gaga [anonim]

    de ce nu-si dau onorabilii arhitecti demisia din comisia tehnica ? de ce nu refuza ei sa participe la aceasta comisie ? de ce nu a renuntat nici macar un mare arhitect , membru in aceasta comisie tehnica, la pozitia lui ? de ce ? de ce ? de ce ?
  • +6 (6 voturi)    
    1/2 milioane EU risipiti din banii bucurestenilor. (Miercuri, 7 martie 2012, 23:05)

    jeanvaljean [utilizator]

    primar bestial au vrut bucurestenii....primar bestial au primit
  • +8 (8 voturi)    
    pfff... (Miercuri, 7 martie 2012, 23:09)

    oh [utilizator]

    cu 37500 de euro mi-am cumparat casa cu cu 5 camere, anexe gospodaresti si 4900 mp de teren, in judetul Dambovita.

    Oprescule oprite-ai din furat!. Mai oameni buni, nu sesizeaza nimeni organele de cercetare p[enala, ca prea e pe fata? Prea va face oprescu tampiti si voi nu reactionati.
  • +3 (3 voturi)    
    impozit (Miercuri, 7 martie 2012, 23:23)

    gigi [anonim]

    cum astia pot sa plateasca oricat pe ce vor ei cand vom putea si noi plati impozit cat vrem noi si doar la ce vrem noi?
  • +5 (5 voturi)    
    chiciuri in rate (Miercuri, 7 martie 2012, 23:53)

    Florin [anonim]

    chiciuri in rate pentru bucuresteni. o sa le plateasca si copiii vostri!!!
  • -1 (3 voturi)    
    Macar daca era frumos. (Joi, 8 martie 2012, 2:05)

    Asd [anonim]

    Ziceam ca merita banii dar e o ordinarie de chiosc. Nici macar nu are termopan :)
  • -7 (9 voturi)    
    Atentie (Joi, 8 martie 2012, 4:39)

    vasile [anonim]

    muncitorimea romana proasta ca deobicei, le va instala stramb asa cum o duce capul.
    Sunt roman get-beget dar imi e sila de cum s-a lucrat si cum se lucreaza pentru tara.
    Numai afara mai stiu romanii sa faca cate ceva de calitate ca sunt supravegheati de capate destepte.
    Dar aici la ce sa te astepti de la Doreii romani !
    Uitati-va si voi la cum sunt montate cabinele telefonice ori WCurile ecologice.
    Ah, de ce nu lucrez eu in primarie, ce as mai baga in somaj boii de muncitori nemernici. Nu cat au costat conteaza ci cum se monteaza iti provoaca greata.
    Dar stai suntem aici in Romania, greata e un mod de trai pe la noi.
    • +7 (7 voturi)    
      telijentule! (Joi, 8 martie 2012, 8:48)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      In primul rand CONTEAZA cat au platit pentru ele, pentru ca banii nu ii mai vezi.Daca erau ieftine si montate prost s-ar mai fi putut face ceva...
  • +5 (5 voturi)    
    ? (Joi, 8 martie 2012, 7:19)

    g [anonim]

    pe astia cine ii controleaza si SANCTIONEAZA ?
  • +3 (3 voturi)    
    hai usl-pnl-pdl-xyz ... asa merg bani (Joi, 8 martie 2012, 8:44)

    rakleta [utilizator]

    Asta e opozitia ? Astia vor sa vina sa "democratizeze" dictatura in curs ?
  • +2 (2 voturi)    
    cainii latra, caravana trece (Joi, 8 martie 2012, 9:48)

    codo [anonim]

    Bun, ne oripilam citind articolul si vazand capodoperele in parc, criticam aici si poate vom vota mai bine data viitoare, dar nu se poate face ceva mai concret pentru inlaturarea lor? Asociatia Salvati Bucurestiul ar putea pune si acest proiect pe agenda sa. Sa demaram o procedura de anulare a unei decizii abuzive si sa stergem efectele ei.
    Poate asa ies la iveala si dedesubturile afacerii: cum firma de consultanta s-a trezit peste noapte ca stie sa fabrice si pagode, culmea la un pret jenant.
    • +1 (1 vot)    
      nope! (Joi, 8 martie 2012, 13:34)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui codo

      Intrebarea corecta este: CE cauta chestiile alea in parcuri?
      Adica ce? e "parc"? sau e "piatza"?
      Deci dau pe shestache autorizatii pentru practicarea unor activitati care in mod normal se practica prin pietze? Deci se "shunteaza" regimul de autorizare? De ce?
      Si ce cauta ceasul ala de prost-gust, care strica COMPLET peluza englezeasca si conceptia ei arhitecturala? UNDE naiba sunt arhitectii peisagisti?
      Ce? acela e parc? sau gradina particulara din spatele casei vreunui manelist?
  • +2 (2 voturi)    
    Din ciclul succesurilor (Joi, 8 martie 2012, 10:04)

    caragialul [anonim]

    Ce nu intelege poporul e ca pe astia nu are cine sa-i inchida. Puterea impreuna cu opozitia formeaza un sistem mafiot. Nu ma e nici o speranta in Romania. Plecati cat mai puteti.
  • +1 (1 vot)    
    Putea fi si mai rau.. (Joi, 8 martie 2012, 10:20)

    vicomp [anonim]

    Eu zic sa fim inca multumiti ca nu le-au inchiriat cu 10k pe an. Ca asa observasem ca e obiceiul..
  • +2 (2 voturi)    
    La ce folosesc ? (Joi, 8 martie 2012, 10:32)

    Andioana [anonim]

    Bine, bine, am mai vazut cateva si anul trecut... goale. Ce se va gasi in ele ?
  • +3 (3 voturi)    
    :-))) (Joi, 8 martie 2012, 10:53)

    msk [anonim]

    ... se fura-n Bucuresti ca-n codru' !!!! avea dreptate cineva care posteaza aici ... la banii astia ai o casa la rosu !
    incredibil ! cum naiba de nu se sesizeaza nimeni?
    • +2 (2 voturi)    
      Chiar ca e incredibil. (Joi, 8 martie 2012, 20:47)

      TK9 [utilizator] i-a raspuns lui msk

      37,000.00 EUR = 49,067.85 USD
      Aproape o casa in Romania sau doua automobile oriunde in lume. Sa zicem Honda. Si mai ramin vreo 5000 de dolari sa petreci trei saptamini la Las Vegas cu gagica.

      Te doare capu'.
  • +2 (2 voturi)    
    comisie inutila (Joi, 8 martie 2012, 11:10)

    Comisia [anonim]

    Daca tot nu-i ia nimeni in seama, de ce mai exista comisia asta tehnica?
  • +2 (2 voturi)    
    lesinati dupa cumparaturi ! (Joi, 8 martie 2012, 11:18)

    gabriel [anonim]

    in loc sa ia chioscuri mai bine luau banci ! de ce trebuie sa mincam , sa bem si sa cumparam in parcuri ??? nu ne putem doar bucura de aer curat,peisaje si liniste ????
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Joi, 8 martie 2012, 11:41)

    anonim [anonim]

    Ce sa zic, se asorteaza foarte bine cu noile ceasuri publice... Mai asteptam si alte idei "geniale", cum ar fi inlocuirea cantarelor vechi de 100 de ani din Cismigiu, sau a gardurilor cam tot atat de vechi. Si de ce nu a statuilor, in fond cine a fost Sissi aia de merita o statuie in centrul orasului?
  • +2 (2 voturi)    
    iarasi (Joi, 8 martie 2012, 12:34)

    indignat [anonim]

    ALPAB este subordinat primariei Bucuresti. Degeaba strigam la Radu Popa. Acest nou furt s-a facut cu binecuvantarea primarului. Chiar nu ii mai poate opri nimeni? cine trebuie sa controleze achizitiile?
    CINE CONTROLEAZA PE CONTROLORI ????
  • +1 (1 vot)    
    si la noi (Joi, 8 martie 2012, 13:03)

    mica [anonim]

    Mai bucurestenilor, ca la voi este peste tot unde se " lucreaza " cu bani publici vorba romaneasca : " ce-i al tau e si al meu , ce-i al meu e pus deoparte ! "Singura solutie pe care o avem este VOTUL , cascati bine ochii unde aplicati stampila !
  • +1 (1 vot)    
    De ce va mirati? (Joi, 8 martie 2012, 21:23)

    Stepanida [utilizator]

    Pedelacii isi impun punctulde vedere la nivelul consiliului bucurestean!Cine stie ce firma a vreunui important pedelist este implicata in aceasta afacere!Din pacate,Sorin Oprescu nu are drept de veto la hotararile consiliului bucurestean.
  • +1 (1 vot)    
    Asa, si? (Joi, 8 martie 2012, 21:36)

    milosh [utilizator]

    ALPAB-ul nu poate face achizitii asa,cum i se nazare directorului Popa!Totul trebuie trecut prin Consiliul General,care consiliu a fost de acord cu achizitionarea acestor chioscuri!Exista procese verbale de sedinta,exista stenograme doveditoare.Mai mult ca sigur ca onorabilii pedelisti din consiliu au profitat de majoritatea detinuta si hotararea a trecut.Iar Sorin Oprescu trebuie acum sa incaseze castanele din partea presei si a opiniei publice,lucru deloc corect!
  • 0 (0 voturi)    
    Asa si...? (Vineri, 9 martie 2012, 0:39)

    Mircea [anonim]

    Care este marea noutate? Oricum din articol nu reiese ca s-ar fi sesizat vreo autoritate cum ca acolo a fost o frauda, problema lor pare a fi ca nu este potrivit designul :-). Chelu' si tichia lui de margaritar sa traiasca. Nu este nici prima si din pacate nici ultima tzeapa pe care o dau niste baieti "destepti". Am folosit ghilimelele pentru ca desteptaciunea lor cred ca vine de fapt din ignoranta noastra. Astia de la gazeta scriu, noi citim si pana maine uitam, pentru ca ne va fi distrasa atentia de alta tzeapa iar despre cea de azi, slabe sanse sa mai auzim vreodata... Dar ce conteaza, sunt un ignorant si o sa stau sa ma uit in continuare cum aceasta calitate a mea si a altora, ii face fericiti pe altii, pana la urma este si asta un fel de a iti iubi aproapele... Romani, somn usor...
  • 0 (0 voturi)    
    Pai bine, (Vineri, 9 martie 2012, 8:57)

    arakis [utilizator]

    dar avem Curtea de Conturi.In acest rastimp,aceasta institutie ar fi avut vreme sa sesizeze eventualele nereguli.Inteleg ca pedelacii au furat startul campaniei electorale si nu ma mira tupeul lor.Ar face orice doar,doar sa-l discretize pe Sorin Oprescu in ochii electoratului bucurestean!
  • 0 (0 voturi)    
    nedumerire (Vineri, 9 martie 2012, 9:33)

    calin [anonim]

    eu stiam ca 36 000 euro costa o garsoniera sau un apartament de o camera nu o colivie
  • 0 (0 voturi)    
    de ce nu am protestat? (Vineri, 9 martie 2012, 10:26)

    Ana Aemanca Ardeleanu [anonim]

    Fiecare exemplar costa 37.000 de euro.
    Adică metrul pătrat din pagoda lu' peşte costă 18.500 euro.
    Palatul Versailles valorează, la o evaluare nu foarte exactă, 1.000.000.000, un miliard de euro şi are o suprafaţă de circa 63.500 metri pătraţi...deci, preţul pe metrul pătrat de Versailles este cam acelaşi (15.000 de euro), şi la Palatul Versaille şi la pagoda lu' peşte!
    Castelul Peleş, evaluat undeva spre 30.000.000 de milioane de euro pentru 3.200 de metri pătraţi e ceva mai iefin...cam 9.000 de euro metrul pătrat...
    Când pagodele erau în fază de proiect, am scris despre preţul exagerat, despre design-ul neadecvat. Dacă am fi avut mai mult simţ civic, dacă eram mai mulţi cei care protestam, puteam opri această risipă...
    Dragi părinţi, când vă veţi plimba copiii prin Cişmigiu şi Herestrău şi veţi vedea că în aceste parcuri se vinde la pagoda lu' peşte vin fiert şi ţigări, să ştiţi că şi tăcerea şi pasivitatea voastră a făcut posibil acest lucru.
    Faceţi un calcul: câte apartamente se puteau cumpăra pentru orfanii din leagăne, care la majorat , dacă nu fac studii sau nu-i preia un ONG, ajung PE STRADĂ, ÎN CANALE, ÎN REŢELE DE PROSTITUŢIE.
    Somn uşor, naţiune!
  • 0 (0 voturi)    
    Cea mai mare problema a Romaniei (Sâmbătă, 10 martie 2012, 5:40)

    macabrul [anonim]

    Este furtul ca-n codru. Pagodele astea is ceva marunt. Se apropie alegerile si asta e unul din gesturile disperate de a mai mulge ceva.
    Marile hotii nu se fac in vazul lumii.
  • 0 (0 voturi)    
    gusturi tiganesti (Sâmbătă, 10 martie 2012, 10:36)

    ion [anonim]

    O parte din primarii Bucurestiului au fost si sunt tigani de aici si gustul pentru pagode
  • 0 (0 voturi)    
    primarii tigani (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:17)

    tiganu [anonim]

    Or fi fost ei primarii majoritatea tigani, dar tot evreii-s vinovati. Si biciclistii. Asta-i culmea!!!!! Cum de ati uitat sa precizati asta?
  • 0 (0 voturi)    
    l-am vazut azi de aproape (Sâmbătă, 10 martie 2012, 22:16)

    angel [anonim]

    Geamuri termopan; plastic (nici macar lemn).
    Nu are cum sa coste mai mult de 2000 euro


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version