Piata Universitatii, ziua a 9-a: Cateva sute de persoane au demonstrat in fata Teatrului National * Membri ai Noii Drepte, alungati din piata

de Red. Stiri     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:50 Actualitate | Esenţial

Cateva sute de manifestanti s-au adunat sambata, pentru a noua zi consecutiv, in Piata Universitatii din Bucuresti, pentru a demonstra impotriva actualului regim politic. Protestul, inceput in jurul pranzului, a durat pana la ora 22, in ciuda ninsorii care a cazut aproape permanent. Singurul incident a aparut in momentul in care 10 membri ai Noii Drepte au incercat sa intre printre demonstranti, fiind insa alungati din piata. Ministerul de Interne a anuntat ca circa 2000 de manifestanti au demonstrat sambata in mai multe orase din tara.

Vineri, oamenii au protestat pasnic pana la miezul noptii incercand sa-si faca cunoscute nemultumirile si solicitarile prin pancarte cat mai inventive si proiectii pe fatada Facultatii de Arhitectura. Toate mitingurile care s-au desfasurat vineri in tara s-au incheiat la ora 22.00. 

Peste 3.000 de oameni au protestat in intreaga tara. 


Momentele protestului:

ora 22:35 Protestatatii nu se mai afla in Piata Universitatii, iar in fata Teatrului National echipele de televiziune isi strang echipamentele de transmisie, in timp jandarmii se incolonau pentru plecare.

20:30 Ministerul de Interne afirma ca aproximativ 2000 de oameni au protestat sambata in mai multe orase din tara.

19:00 Demonstrantii primesc numere de ordine, pentru a se cunoaste numarul exact al celor prezenti la protest (Mediafax)

18:30 Jandarmeria anunta ca in piata sunt 350 de persoane.

18:15 Demonstratii similare au loc sambata la Timisoara, Sibiu, Resita, Slatina, Caransebes, Cluj-Napoca, Drobeta Turnu Severin, Brasov, Alexandria, Suceava, Targu Jiu.

17:45 Pe scarile de la Teatrul National sunt circa 200-300 de oameni, care scandeaza lozinci impotriva presedintelui Basescu si a premierului Boc, carora le cer demisiile.

17:00 Mediafax anunta ca aproximativ o mie de persoane protesteaza la Craiova, cerand demisia presedintelui Traian Basescu si a Guvernului. Traficul rutier a fost intrerupt pe traseul esplanada Clubului Electroputere pana in Piata Prefecturii.

16:00 Zece membri ai Noii Drepte au vrut sa demonstreze in piata, fiind insa alungati de restul protestatarilor.

15:45 Dan Diaconescu, de la tribuna Congresului Partidului Poporului: Cer oamenilor sa iasa la proteste pentru o revolutie de catifea, pana ce dictatorul va pleca!

15:15 Numarul protestatarilor a crescut in ultime ora, el fiind acum de circa 100 de persoane.

14:50 Simion Hancescu, presedintele Federatiei Sindicatelor Libere din Invatamant, a declarat pentru Agerpres ca circa 250-300 de profesori din cadrul filialei sector 3 a FSLI vor merge la Universitate in calitate de simpli cetateni.

14:30 Demonstrantii striga lozinci anti-prezidentiale, iar pe pancarte au mesaje impotriva guvernului Boc.

13:50 Pe treptele din fata Teatrului National sunt circa 20-30 persoane. In zona si pe strazile adiacente sunt mai multi jandarmi si membri ai fortelor de ordine.



Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

8780 vizualizari

  • -20 (24 voturi)    
    Nu conteaza (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:19)

    gabbi [anonim]

    daca e frumos afara,ploaie sau ninsoare,oamenii se vor aduna de fiecare data ca sa il dea jos pe Basescu,nu se vor lasa pagubasi orice s-ar intampla.E normal sa fie mai putini datorita conditiilor de vreme,dar sa speram ca de maine incolo se va face din ce in ce mai cald si lumea va veni din nou in numar din ce in ce mai mare la protestul contra abuzurilor puterii si a lui Basescu.
    • +4 (20 voturi)    
      Iliescu Presedinte (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 18:51)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      Sa-l dea jos pe pirat si sa-l puna pe Iliescu!
      • +23 (25 voturi)    
        la puscarie (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:04)

        Gino [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Direct in lanturi...si Iliescu si Diaconescu deoarece incita la dezordine,,,,
        • -5 (9 voturi)    
          ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:28)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Gino

          La viitoarele alegeri se va purta culoarea independentei (alb). Sau un partid nou cu oameni care nu au facut parte din politica, cu oameni tineri, capabili... Iar tradatorii de tara care au au vandut tara pe nimic, sau au indatorat-o fara ca romanii (Romania) sa se foloseasca de acei bani, isi vor avea plata mai devreme sau mai tarziu. Orice infractor isi va avea plata mai devreme sau mai tarziu
          • +12 (14 voturi)    
            Listele de vot! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:55)

            California [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            Din pacate, pe listele de vot vei gasi USL-prin reprezentantii ei cei mai "onesti" Ponta, Antonescu, Iliescu, Nastase, Voiculescu, Hrebenciuc, Andronescu etc., pe alta lista DD OTV@comp, Vadim@comp, PDL@comp s.a.m.d. In patru luni pana la alegeri, ma intreb ce vor vota manifestantii "pasnici si onesti", care partid ALB? Nu exista acest partid nicaieri pe acest pamant. Fratilor, alb sau negru este utopie. Nu vor fi pe liste decat nuante mai mult sau mai putin GRI. Alegerea mea, astazi, va fi fara nici un dubiu impotriva tradatorilor de tara care au cerut aceste zile PE sa adopte un vot criminal impotriva tarii mele pe care tot ei au adus-o in pragul saraciei si disperarii. Niciodata nu voi vota cu comunisti, hoti, sau oportunisti care in perioada cea mai grea, a unei grave crize mondiale au preferat sa stea ascunsi sub "fusta" opozitiei si sa isi apere interesele politice in loc sa participe la salvarea tarii lor. Si inca un singur lucru: oare tot 2000, 3000 sau 5000 de manifestanti ar fi in tara daca ar manifesta cei care aproba, chiar partial deciziile puterii actuale? Ma indoiesc, sunt sigura ca ar fi mult mai mult, dar o astfel de manifestare de sustinere, in peisajul romanesc nu este posibila, pentru ca la noi legea pietrei, a cutitului si a injuraturilor murdare este mult mai puternica.
          • -1 (1 vot)    
            mai incetati (Duminică, 22 ianuarie 2012, 10:09)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            cu povestile astea de tradator de tara......ce invective,de unde ai scos prostia asta ?cum poti sa fi tradator de tara ? si vanzator de tara ; de unde dracu ai scos prostia asta,
        • 0 (0 voturi)    
          h (Duminică, 22 ianuarie 2012, 12:02)

          ana [anonim] i-a raspuns lui Gino

          Modelul Stalinist a revenit in Bucuresti, promoterii acestuia fiind Ponta si Antonescu.
        • 0 (0 voturi)    
          h (Duminică, 22 ianuarie 2012, 12:49)

          ana [anonim] i-a raspuns lui Gino

          10.000 de oameni este o cifra exagerata pentru eventualele proteste de maine. USL a platit televiziunile sa arunce aceste cifre halucinante pentru a induce teama si isteria in randul populatiei. Rusine tuturor jurnalistilor care iau bani!
      • -10 (12 voturi)    
        daca ai gandi cu capul (ala de sus) (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:30)

        cineva [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        ai intelege ca nu trebuie sa fi pro-iliescu ponta sau antonescu pentru a fi contra basescu.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:30)

        ciprian [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Se pare ca micul COMUNIST Ponta si Antonescu au dat zvon pe Facebook sa iasa lumea in strada. Cu cat i-ati platit pe ai vostri sa iasa in strada nenorocitilor, Rusine sa va fie, cumparati oameni pentru placerile voastre diabolice.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:32)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Ponta si-a facut si el galerie cu huliganii de la Steaua i-a chemat in strada sa aiba cat mai multi protestanti, normal ca oameni destepti nu vin sa protesteze pe strazi la urletul unui BUFON ce isi doreste puterea si atat.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:39)

        george [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Antonescu iar te-ai gandit tu sa faci o combinatie si ce ai zis sa platesti tineretul PNL-ist sa iasa in strada, a stai ca defapt voi nu aveti Organizatie de Tineret, voi luati niste studenti de pe la tara pe care ii platiti si dupa ziceti ca e Tineretul PNL-ist. Esti josnic Antonescule.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:41)

        diana [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Ponta si Antonescu ar trebui sa plece la arabi sa isi faca veacul acolo, pentru tara noastra sunt prea slabi, nu ii duc capul pe astia doi nici cat o gaina, sa se urce amandoi in masina de curse a lui Ponta si sa plece cat mai departe de aici, a pardon am uitat ca Ponta nu e in stare sa conduca o masina e doar copilot si nici asta nu o face bine ca intra din sant in sant cu masina .
    • +18 (20 voturi)    
      bai baietas, (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:16)

      lucian [anonim] i-a raspuns lui gabbi

      tu compari 1000 de protestatari cu milioane de alegatori? Pe mine nu ma reprezinta cei care protestateaza (poate si pentru ca eu lucrez la "privat" si nu-mi permit sa "pierd" timpul aiurea). Romanii ar trebui sa inteleaga ca daca vor sa le fie bine ar trebui sa munceasca si sa nu dea vina mereu pe altii.
      • -12 (12 voturi)    
        Las-o moale (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 23:14)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui lucian

        ca atunci cand se pun taxe aberante si taxa auto pentru romanii care au contribuit la PIB luand un LOGAN si acum sa dea 2 sau 3000 euro deja este aberant ce vor ungurii astia! S-au saturat si oamenii...TVA 24%...si oameni care nu au unde sa isi duca copii la gradinite,...salarii mici....fara carti de munca ...fara asigurari sociale....muncesti...si cand vi de la servici si nu mai gasesti nimic? nici mancare in frigider nici lenjerii si tot este furat? cum este? simplu .....oamenii nu au locuri de munca si de mancat trebuie sa manance deoarece ajung la crime pe strada ....ce nu intelegi ca trebuie un sistem care sa nu puna biciul pe oameni ci sa-i motiveze ...uita-te in privat la Pensiunile care au accesat Fonduri Sapard sa UE si sunt inchise ca nu au bani s aplateasca gazul si nu au turisti...despre ce vorbesti??????trebuie regandit sistemul si relansare economica si cresterea gradului de rotirea a capitalurilor si NU blocaje...nu salarii...nu plati............

        si mai nou vor si asta ...asta chiar este dementa! sa consulte niste specialisti si medici inainte de a face astfel de lucruri!

        http://www.curierulnational.ro/Specializat/2012-01-21/Hotelierii%2C+obligati+sa+se+inscrie+intr-un+sistem+prin+care+turistii+pot+fi+reperati+in+orice+moment#comLink


        ha ha....pamfet...deja intrec masura bunului simt!
    • +1 (1 vot)    
      vorbesti fara sa gandesti (Duminică, 22 ianuarie 2012, 2:58)

      baubau [anonim] i-a raspuns lui gabbi

      ce abuzuri face Basescu, sau puterea??
      bai, doar un viezure poate gandi asa cum o faci tu :)
      daca este democratie, schimbi presedntele tarii prin votul a milioane de cetateni, nu prin urletele a 2000 handicapati pe acte, care si-au pierdut favorurile...
  • +26 (28 voturi)    
    Iata ca (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:32)

    AlisCuPar [utilizator]

    "dictatorul" Basescu nu-i categoriseste in niciun fel pe sutele de demonstranti din Piata Universitatii. Sa ne amintim cum i-a categorisit "democratul" Iliescu pe sutele de mii de demonstranti din Piata Universitatii in 1990, GOLANI ! Prefer un "dictator" ca Basescu decat un "democrat" ca Iliescu.
  • +25 (27 voturi)    
    Meh, cateva zeci.... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:32)

    deno [anonim]

    Pot sa protesteze catea zeci de mii, toti membrii si simpatizantii PSD si PNL ca tot nu inseamna nimic.

    Au spus "protestatarii" pe cine vor presedinte? Bine inteles ca nu. Nu merg lucrurile bine, ce trebuie facut? Jos Basescu si Boc! Si cum rezolva asta problemele? Pauza... Cum dracu sa mearga bine lucrurile in tara asta in general cand jumate din oameni nu inteleg chestii elementare de genul ca daca vrei sa schimbi pe cineva trebuie sa pui pe altcineva in loc are e mai bine.

    Asta este un protest tipic romanesc de genul "sa moara capra vecinului"

    Sa inlocuim carmaciul ca e chior, sa punem unul orb in loc.

    PS: chair crede cineva ca Antonescu sau Ponta vor sa fie prim ministru sau presedinte? E de lucru acolo si nu e timp de raliuri.
  • +18 (22 voturi)    
    Au venit si asteapta banii promisi. (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:36)

    mircea [anonim]

    Daca nu vin cu banii ,vor pleca repede acasa si-i vor injura pe organizatori.Mai au bani de cheltuit inutil?
  • +12 (22 voturi)    
    protestatari? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:45)

    aurel [anonim]

    Ma tot intreb ce cauta aia din galeria Petrolul la Bucuresti. De fapt cred ca sunt de la Asesoft. Vezi aici de ce.:
    www.dailymotion.com/video/xnt4ag_concertul-de-anul-nou-electoral-viena-2012-01-01_people
    • +16 (20 voturi)    
      Multi sunt acolo pentru bani, politica si fotbal (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:33)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui aurel

      E aiurea si totul a pornit de la USL cu minciunile lor despre dictatura care au atras numai violente.. si oricum e o minciuna toate demonstratiile au fost neautorizate dar ei striga ca e dictatura.. USL= NESIMTIRE!
    • -7 (13 voturi)    
      Rusine! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:55)

      methalman [utilizator] i-a raspuns lui aurel

      Rusine sa iti fie ca asociezi fara sa fi in cunostiinta de cauza galeria Asesoftului cu Sebastian Ghita! Iti spun sigur ca galeria Asesoftului nu a fost la proteste, mai ales pe motiv ca Sebastian Ghita e finantatorul echipei. Sunt suporter al echipei, am fost in Piata Universitatii pentru ca m-am saturat de clasa politica. In zilele acestea galeria Asesoftului e concentrata pe comemorarea capitanului Toni Alexe, chiar azi implininduse 7 ani de cand acesta a plecat dintre noi. Imi pare rau sa aud astfel de acuzatii nefondate! Rusine!!! 9 ne e dor de tine!
  • -26 (38 voturi)    
    despre proteste (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 15:11)

    andrei moldoveanu [anonim]

    Protestatarii ce s-au adunat astăzi în Piaţa Universităţii dovedesc că sunt adevăraţi ROMÂNI. Înfruntând capriciile vremii ei dovedesc că întradevăr LE PASĂ . Jos dictatura !
    • +12 (14 voturi)    
      Despre romanii "verzi" (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 15:59)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      Sus Anarhia!
    • +3 (11 voturi)    
      exteriorizarea noastra este necesara (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:03)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      S-au acumulat atatea probleme care pot si trebuie a fii rezolvate in perioada urmatoare cu eforturi minime. Sa avem venituri mai mari, sa muncim mai bine, sa fim mai credinciosi si mai seriosi. Oricum Romania va merge mai bine din acest moment daca nu vor fii razboaie.
    • +17 (21 voturi)    
      Se da bonus pe ninsoare? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:40)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      Aseara aratau la B1TV cum se lua "un leut pentru mitingut".. in fapt de 50 lei. Sper ca azi se da bonus de vreme rea: macar 100 cat dadea Becali la sorcova!
    • +22 (24 voturi)    
      Unde vezi dictatura (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:46)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      Pentru toti cei infierbantai cu dictatura. Am mai scris si repet. Daca era dictaura pana acum toti demonstratuii si cei care demonstreaza din imboldulk constiintei si cei platiti , erau spulberati cu tancurile ca in Piata Tien An Men, erau arestai toti sustinatorii, netu supraveghiat strict, televiziuynile si presa aservita partidelor de "opozitie" erau desfiintate si ar fi fost in tara o liniste de mormant. Aveti dreptul la proteste dar nu mai proferati prostii. Cat despre demisie, pe cine propuneti in loc? Nu veniti cu Ponta si Crinisor ca atunci suntei ori platiti ori rupti de realitate. Daca cereeti o schimbare cereti o schimbare in mai bine si atunci sieu si multi cunoscuti de ai mei va vom sustine. Altfel suntei considerati de noi (eu si cunoscutii mei pentru precizie, eu nu sunt fedesenar sa vorbesc in numele poporului fara sa am mandat) simple slugi de partid si nu este cazul pentru toti cei din piata. Sa se sapare apele odata si manifestantii care sunt acolo datorita convingerilor lor, cei ce s-au adunat sub lozinnca PDL=USL=Aceeasi mizerie, sa se dezica de slugile de partid, fie el chiar si demagogicul populist PP.
    • +17 (21 voturi)    
      aia din piata (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:47)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      sunt chemati si platiti de uselisti, de asta indura ninsoarea, trebuie sa-si justifice banii primiti... si cativa asa-zisi profesori chemati de sindicalistii psd
    • +20 (24 voturi)    
      dovada (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:24)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      dovada ca asazisi protestatari nu stiu nici de ce beau apa este faptul ca tu nu ai habar ce este aia dictatura. daca ai avea ti-ai da seama ca vorbesti tampenii. simplul fapt ca ai dreptul sa tipi jos dictatura dovedeste ca nu e dictatura.
      e democratie vere, si intr-o democratie ce3l ales prin vot poate fi schimbat DOAR prin vot, nu pentru ca tipa cateva ZECI in piatza in frunte cu un debil.
      • -4 (12 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 18:12)

        ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui uzu

        La viitoarele alegeri se va purta culoarea independentei (alb). Sau un partid nou cu oameni care nu au facut parte din politica, cu oameni tineri, capabili... Iar tradatorii de tara care au au vandut tara pe nimic, sau au indatorat-o fara ca romanii (Romania) sa se foloseasca de acei bani, isi vor avea plata mai devreme sau mai tarziu. Orice infractor isi va avea plata mai devreme sau mai tarziu..."
    • +25 (27 voturi)    
      Rusine (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:50)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      Ati ajuns sa spuneti, in conditii de libera exprimare, ca este dictatura! Rusine! La munca!!!
      • -8 (12 voturi)    
        E cumva dictaturii muncii? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:05)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        Nu rezolvi nimic impunandu-le altora sa munceasca, chiar adaugi noi probleme la cele existente.
        • +9 (11 voturi)    
          LA MUNCA!!!!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 22:19)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Nu la intins mana cu proteste comuniste. Sunt total de acord cu protestele organizate si cu un scop bine definit, protestele curente nu sunt nici organizate in conformitate cu legea si nici nu au un scop bine definit (da, de "Jos Basescu" auzim de la Ponta si Antonescu non stop, nu era nevoie si de proteste).

          Aveti noroc ca nu sunt eu Basescu ca v-as fi bagat la lagare pe toti PSDistii! NU, nu pentru ca aveti opinii diferite ci pentru ca doriti ca Romania sa stea pe loc, in comunism PSD-ist.

          V-as gaza cu mana mea!
          • 0 (0 voturi)    
            E usor cand toti muncesc cu spor! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 9:21)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

            Insa in acest caz nu-i nevoie sa-ti folosesti mintea... ci numai muschii.
    • +16 (18 voturi)    
      lasa vrajeala ca aici nu tine (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 18:11)

      zoe [anonim] i-a raspuns lui andrei moldoveanu

      daca ziceai cetateni tot mai mergea .Nu mai amesteca cu balele tale roman si Romania ca nu tine !
      Ca le pasa de ce ? De pensiile micsorate de la 70mil la 20milioane ,de pomenile revolutionarilor inchipuiti
      Fara indoiala efectele crizei au lovit pe multi saraci efectiv .Ei sunt in mica masura in piata .Nucleul dur care asigura continuitatea este insa sponsorizat .De diverse fractiuni care daca isi vor realiza obiectivul -care nu e Boc-se vor lupta apoi intre ele.
  • +28 (38 voturi)    
    .. (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 15:22)

    John Doe [anonim]

    Uni au prea mult timp liber.
    • -9 (11 voturi)    
      Unii au prea multi bani (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 16:54)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      Si nu le pasa ce se intampla cu altii sau cu tara.
    • -6 (12 voturi)    
      "uni" n-au avut destul (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:19)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui John Doe

      Cat sa puna mana sa citeasca o carte...
  • +1 (11 voturi)    
    halal (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:09)

    delu [anonim]

    Hala protest pro-democratie! Noua dreapta nu are voie (ca poate striga anti-comunism), cei cu legalizarea marijuana nu au voie, iar colac peste pupaza partidele politice din opozitie cica nu sunt implicate! (e vointa poporului sa ii trimita la plimbare pe cei de la noua dreapta, a poporului minoritar comunist desigur)!
  • +10 (14 voturi)    
    Mascariciul asta... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:15)

    Elodian [anonim]

    ... intai s-o descopere pe Elodia ... si abia pe urma sa vorbeasca...
  • +18 (18 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:18)

    cristian_2828 [utilizator]

    Am ajuns sa il ascultam pe Dan Diaconescu in direct,care s-a facut cunoscut datorita unei emisiuni de 2 lei???Nu e bine deloc...
    • 0 (0 voturi)    
      Ba e foarte bine (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:55)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui cristian_2828

      In mod sigur ,cautarile pentru gasirea Elodiei vor continua cu sprijinul statului care va aloca ^% din pib.Cautarile vor fi transmise in direct pe otv,iar noi vom sta toata noaptea cu ochii si urechile la dd.Sper ca satisfactia sa fie la nivelul asteptarilor noaste si a lui dd care va face aceasta investigatie in ca 4 ani pentru popor.
  • +21 (21 voturi)    
    adica sa vina cine (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:20)

    nico [anonim]

    sa plece dictatorul de Basescu si prostul de Boc si sa vina cine ? Democratii de Iliescu, Bombo, Poanta si Crinut ? Au absolvit numai Stefan Gheorghiu, n-au condus nici-o firma, n-au fost alesi de sute de mii de oameni pe vreu program, n-au nici un plan de cum sa mearga Romania inainte.S-a ajuns la absurd.
    • -7 (9 voturi)    
      Si prin reducere la absurd (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 18:32)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui nico

      se pot rezolva problemele!
  • +16 (18 voturi)    
    a inebunit lupul (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:43)

    zoe [anonim]

    A inebunit lupul ?Daca nu vrem nici putere nici opozitie inseamna ca avem deja alta solutie (SFATUL BATRANILOR) sau suntem buni de balamuc cu totii .Cei din piata care plang ca vor sa spanzure pe cineva de saraci ce sunt si cei care nu sunt in piata care se uita plini de compasiune la -sa zicem-inadaptarea lor .Oricum intr-o zi or sa rosteasca si un nume ........USL e ingrozit ca spuza ar putea sa fie trasa de amaratul de diaconescu care lucreaza de luni de zile la piesa asta (marea revolutie din decembrie) care se joaca in afara teatrului national.
  • -6 (8 voturi)    
    Noi stim ca din istorie vom sti! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 17:53)

    liviu [anonim]

    Se pare ca pe ziua de azi, generalul Iarna a fost de partea lui Boc:)
    • +6 (6 voturi)    
      urmeaza dosarul lui Nastase !!!!!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 18:32)

      tano [anonim] i-a raspuns lui liviu

      http://www.roportal.ro/stiri/din-rechizitoriul-lui-adrian-nastase-intelegere-de-tip-mafiot-732135.htm#Scene_1
  • -9 (11 voturi)    
    sunt socat de comentariile acestui articol! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:19)

    warchild [anonim]

    oamenii din piata nu s-au strans acolo pentru a-l da jos pe basescu sau pe boc - din pacate acestia sunt azi reprezentantii puterii. oricare dintre voi, cei care ati comentat pana acum, ati vazut pancarte pe care erau scrise lucruri clare si foarte adevarate - PDL=USL sau Ne scuzati nu producem cat furati! e ceva neadevarat pana aici? toti cei care s-au perindat prin piata au fost huiduiti indiferent de culoarea lor politica! deci de ce spuneti ca acesti oameni ar fi platiti de usl? SA VA FIE RUSINE! oamenii aia au iesit pentru ca nu mai suporta furtul tuturor celor care ne conduc! si in plus - o miscare inteligenta a fost alaturarea galeriilor de fotbal cu ceilalti denomnstranti - astfel incat sa fie starnita discordia si sa legitimitatea demontratiilor sa fie definitiv spulberata - cine a facut acest lucru a fost in mod sigur un politician imbecil care nu suporta sa isi piarda scaunul.

    SA NU CARE CUMVA SA GANDEASCA VREUNUL DINTRE VOI SI SA INCERCE CEVA DEMENT DE GENUL SA APERE DREPTURILE TUTUROR CELORLALTI PENTRU CA ALTFEL NU ATI MAI FI ROMANI! DOAMNE FERESTE SA APARAM LIBERTATEA DE EXPRIMARE SI TRANSPARENTA IN INSTITUTIILE PUBLICE! IMI ESTE SCARBA MAI ALES DE VOI CEI CARE VA ASCUNDETI IN CASA SI VA PLANGETI CA NU VA MERGE BINE SI ASTEPTATI SA VA DEA ALTII DREPTATE!
    • +10 (12 voturi)    
      tu esti mamaligar (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:21)

      zoe [anonim] i-a raspuns lui warchild

      dobi , am 53 de ani , lucrez la patron (si la ora asta) imi rup 3min sa-ti spun ca esti dus cu pluta ca si seful tau spiritual , diaconescu .Daca ar fi fost vre-un obiectiv moral , daca as fi resimtit ca nu sunt libera , ca am ales un dictator , ca tara se indreapta catre un cataclism economic,ca sunt oprite reformele de opozitie(asumarea raspunderii a incercat doar sa continue reformele ) as fi iesit .As mai iesi impotriva manipularii televiziunilor si mai ales a lipsei de educatie sau altfel spus a prostiei !
      • -4 (6 voturi)    
        nu iesi in Piata.. (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 22:09)

        vio [anonim] i-a raspuns lui zoe

        Du-te si invata, nu stii nici macar sa scrii corect in limba romana !!
        Ce sa cauti in Piata, esti din categoria astora de la putere, lipsiti de educatie si scoliti pe seara pe la Facultati gen Dimitrie Cantemir(Dna Udrea!!!) sau celebra Universitate de vest din Arad fondata in 2004 (dl Igas!!!) !!!
        La scoala cu tine, asa s-a nenorocit tara asta, cu oameni lipsiti de educatie !!!!!!!!!!

        A-propos, unde muncesti la ora asta si ai acces liber la internet sa scrii bazaconiile astea analfabete ?!
        • 0 (0 voturi)    
          hmm (Duminică, 22 ianuarie 2012, 12:14)

          ioil [anonim] i-a raspuns lui vio

          Nu vreau sa iau partea doamnei dar va intreb,a-propos de educatie, considerati ca Mazare de la Constanta este un ideal al opozitiei pentru copii nostri? Credeti ca fiecare primar ar trebui sa-si ajusteze comportamentul prin ceva de genul "beretele rosii",uniforme militare, cu care a inzestrat o trupa de tineri care isi sustineau ideile?Mie mi-au facut impresia ca vad personaje din filmele americane de comando!Daca ar fi fost acest Mazate in tabara PDL cum a-ti fi vazut cazul?
          • 0 (0 voturi)    
            Da mazare si vanghelie sunt doar 2 dintre cretini! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:22)

            warchild [anonim] i-a raspuns lui ioil

            din pacate astia au ajuns la putere din lipsa unei alternative credibile! ii aclama pe astia, cineva, in piata universitatii?

            daca cei de la universitate erau inregimentati sau platiti de usl, de ce a fost nevoie de organizarea unui ALT miting la arcul de triumf?

            la voi cei care dati plusuri sau minusuri nu exista nici macar cea mai mica urma de logica! ii mai huiduiau, cei din piata, pe cei de la pdl daca erau platiti de ei?

            cata prostie, INCREDIBIL!
      • -5 (7 voturi)    
        tanti nu ai inteles nimic! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 22:30)

        warchild [anonim] i-a raspuns lui zoe

        pe mine ma doare direct in fund de cine e la putere daca toti fura in acelasi fel. pe mine ma doare direct in fund de pdl daca nu are coloana vertebrala sa scape de udmr. nu neg ce s-a facut bine - daca ai fi citit mai atent ai fi inteles altceva - pe mine ma intereseaza transparenta numirilor in functie - demiterea judecatorilor corupti care trimit in puscarie pensionare pentru ca au mutat un tarus. ma intereseaza demiterea celor din comisiile tehnice ale primariei ale caror decizii au distrus orasul asta. daca intrebi si nu jignesti poate ai afla o lista intreaga de motive pentru care sa iesi si tu in strada, dar esti prea proasta sa intelegi ce se intampla! imi doresc taxe pe tranzactiile financiare ale bancilor, imi doresc sa fie trimisi in judecata patronii firmelor care trec in cartea de munca a angajatilor salariul minim pe economie, imi dorec sa nu mai ajunga nici un politician sa se lege de ANI sau de DNA, imi doresc sa nu mai aud de sotii sau fii de parlamentari care nu fac puscarie dupa ce omoara oameni pe trecerea de pietoni. imi doresc sa nu mai aud de adrian nastase sau adrian severin, imi doresc sa nu mai aud de nunti si inrudiri intre interlopi si cei care conduc tara asta - daca nu ai fi un morman incredibil de prostie ai iesi in strada in fiecare zi!
        sunt mii de motive pentru ar trebui sa iesim in strada si sa ne luam alesii de guler.

        TU CE ITI DORESTI IN TARA ASTA? La cei 53 de ani ce bine ai facut celor din jur? care e aportul tau la bunastarea sociala? prin ce s-a manifestat pana acum spiritul tau civic?

        intai raspunde-ti singura la intrebarile de mai sus si pe urma porneste-te pe jignit oameni! de genul tau de oameni imi e scarba, oameni care nu gandesc niciodata mai departe de ziua de maine. ma intreb daca ai inteles macar de unde si de ce au pornit protestele astea?
      • 0 (0 voturi)    
        astia care ti-au dat PLUSURI sunt la fel ca tine ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:49)

        vio [anonim] i-a raspuns lui zoe

        Adica, la fel de analfabeti, adica la fel ca tine, nu stiu a scrie corect in limba romana ?!
        Ca, altfel mi-e greu sa inteleg ca poti da PLUS unui analfabet daca nu esti din aceeasi categorie cu el !!!!!!!!!!!!!!
        De fapt, uitandu-ma la cei care primesc PLUSURI, vad ca majoritatea nici nu stiu sa scrie corect in limba romana, dar postacii portocalii le dau PLUSURI!!!!
        Nu ma mir ca avem ce avem la guvernare, o fauna portocalie analfabeta si imbogatita in aceeasi masura!!!
  • -1 (9 voturi)    
    2020 (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:32)

    sentenced [utilizator]

    Daca nu se schimba ceva radical in tara asta, peste cativa ani vor mai ramane aici doar propagandistii tinuti in carca de partid, alaturi de scursurile societatii si de tigani.
    Oamenii normali la cap vor face tot posibilul sa plece in tari civilizate, unde munca e munca, dar e si platita.
    Aici, daca intri intr-un spital de neuro, vezi oameni la 40-50 de ani cum mor de bine ce-o duc.
  • +15 (15 voturi)    
    shopping (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:38)

    mihai morar [anonim]

    e lumea la cumparaturi azi, mall-urile sunt pline, la supermarket nu ai loc in parcare, doar cei ce nu mai au bani de electrocasnice sunt in piata la cersit
    • +5 (5 voturi)    
      window shopping (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:06)

      targovetz [anonim] i-a raspuns lui mihai morar

      pentru foarte multi.
  • +10 (10 voturi)    
    :)) (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 19:46)

    dan [anonim]

    vreme buna vreme rea, USL iar protesta, sriga si urla pe basescu in dos durea
  • -9 (9 voturi)    
    mesajul protestatarilor din Spania !!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 20:24)

    costica [anonim]

    "NU trimitem cat furati" !!!!!!!!!!!!!!!
    DEMISIA !!
    • +6 (6 voturi)    
      DD elodiescu (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:34)

      zoe [anonim] i-a raspuns lui costica

      Stati ca vine Dan Diaconescu Elodiescu si va aduce de la Elodia (in loc de FMI) pentru fiecare cate 20000euro si ramanem in spagat cu totii .............
  • -6 (8 voturi)    
    "liderii" puterii la dialog !!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 20:35)

    lili [anonim]

    Dupa ce gasira antidotul protestelor afirmand ca vor intensifica DIALOGUl, cei de la putere au trimis azi marii "lideri" sa le sustina msurile luate si neintelese si mai ales contestate acum in strada de poporul rasculat impotriva lui Basescu &company Orange!!
    Si cine-s "liderii" puterii de serviciu in seara asta?!
    Dl Pinalti de la PDL impreuna cu traseista Lavina Sandru de la UNPR au fost trimisi la RTV!!!
    Lavinia Sandru care pana mai ieri alaltaieri il balacarea pe Traian Basescu ca infometeaza poporul amarat, asta seara apara masurile de austeritate care vezi Doamne, de cand e ea la UNPR, au asigurat stabilitatea Romaniei!!
    De cand e la UNPR s-a "luminta" Lavinia, inainte de UNPR nu o ducea mintea sa inteleaga cum e cu masurile astea de austeritate si-i balacarea toata ziua buna ziua pe Basescu si Boc pe la RTV si Antena 3 !!!!!
    IPOCRIZIE, culoarea ta e portocalie !!!!!
    DEMISIA!!
    Astept sa vad dupa plecarea lui Basescu si a PDL si a satelitului UNPR, cine-o mai lumineaza pe traseista asta de Lavinia Sabdru si pe unde mai aterizeaza si Pinalti, alta catastrofa , dar de culoare portocalie!!!!!
    RUSINE!!!!!!
    DEMISIA!!!!!!!!!!
  • +8 (8 voturi)    
    Diaconescu (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 20:40)

    alexx [anonim]

    Dan Diaconescu cere oamenilor sa iasa in strada. Daca romanii ies in strada cum va imaginati ca vom fi vazuti in afara granitelor ? Mai nou ne dorim sa se vorbeasca despre noi ca de niste revolutionari? sa fim dati la stiri pe posturile straine ca si in egipt ? Daca toti doriti evolutie atunci puneti mana de la mana si faceti ceva folositor pentru tara nu ii stricati imaginea cu astelf de proteste
  • +10 (10 voturi)    
    sa spuna opozitia de unde da (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 20:55)

    zoe [anonim]

    Sa raspunda USL la cererile pietei :
    1 sa spuna ca cresc pensiile
    2 sa spuna ca cresc salariile
    3 sa spuna ca anuleaza taxa auto
    4 sa spuna ca anuleaza legea impotriva huliganilor stadioanelor
    5 sa spuna ca anuleaza legea invatamantului
    6 sa spuna ca nu schimba legea sanatatii
    7 sa spuna ca maresc pensiile militarilor
    8 sa spuna ca dau pensiile inapoi revolutionarilor
    9 sa spuna cate si cand dau locuri de munca
    10 sa spuna cand restituie diferentele de salarii celor care au castigat in instanta
    11 SI SA SPUNA SI DE UNDE :
    adica aduc ei bani de acasa , ne da VOICULESCU sau maresc niscaiva taxe ?
    Sau poate ne mai dau pe deasupra si cate 20000eur din legea cojocaru (adica de la imprimanta)?
    • -1 (1 vot)    
      tanti Zoe.. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 8:54)

      vio [anonim] i-a raspuns lui zoe

      te-au scos astia din joben, de unde-ai aparut pe site-ul asta, tocmai acum cu protestele impotriva guvernantilor?!
      Lasa-ne bre, tanti Zoe, matale esti subiect de Caragiale ca intreaga guvernare, ca intreaga clasa politica ce ne conduce de 20 de ani!
      Lasa-ne cu ideile matale si mergi in Cismigiu la o plimbare....
  • -5 (5 voturi)    
    numarul protestatarilor (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:03)

    dancriste [utilizator]

    de ce mintiti in legatura cu numarul protestatarilor???
    pana si potrivit Ministerului Administraţiei şi Internelor sunt 400 de persoane. De unde zeci si nu sute???
    • 0 (0 voturi)    
      ...vorba lui (Duminică, 22 ianuarie 2012, 9:24)

      GigiL [utilizator] i-a raspuns lui dancriste

      Mircea Badea: "Daca nu sunt 100.000 nu conteaza 2000 sau 4000..."
  • +9 (9 voturi)    
    Rusine DD si USL (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:04)

    Antonia [anonim]

    Diaconescu s-a trezit si el sa instige? Sunteti inconstienti si partidul p...i si usl! agitatori si manipulatori ordinari!
  • +9 (9 voturi)    
    Doar cateva intrebari (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:11)

    Real [anonim]

    Cum e posibil ca partide create la Moscova in 90 pentru a simula pluripartidismul, sa mai fie acum active si neinterzise pentru distrugerea si vanzarea resurselor, furturile repetate si amanetarea viitorului nostru?
    Cum e posibil ca un om ca Adrian Nastase, care a distrus, la propriu, orice posibilitate a Romaniei de a dispune de resursele proprii (Petrom si rezervele naturale) si care ne-a obligat sa platim miliarde de euro catre contracte la care nici cei mai mari excroci nu viseaza (Vezi Bechtel) sa fie liber ?
    Cum e posibil ca doi maimutoi, unul care nu trece pe la Parlament, de o puturosenie patologica, iar celalalt de o infantilitate care frizeaza retardul, sa reprezinte o formatiune care sa aibe mai mult de 5 membrii ?
    Cum e posibil ca atunci cand s-au facut sacrificii datorita recesiunii mondiale si cand incepuse sa se spuna de bine despre noi, sa avem crestere si perspective bune, sa apara "revolte"?
    Cum e posibil sa mai existe oameni carora sa le spuna antenele si realitatile cum traiesc?
    Cum e posibil sa faci un stat social daca statul este sarac, fara sa imparti de fapt saracia?
    La intrebarile astea am doar un singur raspuns:
    O formatiune ca USL, dirijata din afara, nu poate exista pe vremuri bune. Doar in haos, retard, minciuna, mai are cine sa-i voteze...
  • +5 (5 voturi)    
    morala (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:38)

    gina [anonim]

    Foarte multi oameni de buna credinta se intreaba ce naiba se intimpla?! Atit in strada, cit si in culisele politicii, in presa sau la Cotroceni?! S-o luam pe rind! E clar ca varianta USL+PC nu are niciun viitor, nu are zvic, nu are solutii si nici planuri serioase, deci nu are sanse sa ajunga la guvernare. O stie si Ion Iliescu dar si altii mai din umbra iar teama lor e ca mai sint doar citeva luni pina la alegeri. S-o luam pe bucati. Arafat este omul liberalilor, instalat ministru secretar de stat pe vremea lui Nicolaescu, in 2007, cind de fapt nenea Raed conducea ministerul. Ba chiar si pe vremea lui Cseke Attila, tot Arafat tragea sforile, o stiu de la sursa. Da, liberalii au fost puternic implicati. Atit in Bucuresti, prin lideri de rangul 2-3, cit si in orase unde liberalii sint puternici. Cancescu este presedinte CJ la Brasov, la Iasi este Fenechiu cu o organizatie tare si bani multi, la Sibiu este prietenul Klauss Johannis, la Timisoara, mai tineti minte, Ciuhandru a ramas tot prieten. cred ca Iliescu, pe la spatele lui Ponta, a batut palma cu Felix, exaltatul Crin, niste parlamentari UDMR pe care i-a contactat Gioni Popescu, Ponta joaca la doua capete, el fiind insa singurul care s-a delimitat de violentele stradale. De ce nu e mai agresiv procurorul?! final, cum explicam oare manipularea ieftina a mii de romani de buna credinta din strada, dar si a sute de mii de romani, poate milioane, manipulati si ei dar care nu au iesit, inca, in strada?! Ei bine, autorii manipularii au fost experti si au avut timp sa pregateasca operatiunea.
    • 0 (0 voturi)    
      k (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:36)

      ana [anonim] i-a raspuns lui gina

      Caderea Guvernului va duce automat la deprecierea nivelului de trai din Romania. Traversam o perioada dificila din punct de vedere economic, iar ultimul lucru pe care ni-l dorim acum este instabilitatea. Masurile Guvernului Boc ne tin acum pe linia de plutire, nu proteste inutile ale USL
  • +8 (8 voturi)    
    USL (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:49)

    marinica [anonim]

    cei de la USL, orice vor face ei, nu vor reusi sa ajunga la guvernare pe cale normala.... chiar daca vor plati multi bani pe asa zisele proteste sau pe manipualrea media, nu vor castiga nimic, eventual pierde credibilitatea altora
  • +11 (11 voturi)    
    Devine plictisitor...yawn! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:59)

    malika ela [utilizator]

    Si cat timp vom mai fi anuntati: azi sunt 200 in piata...azi sunt 300....azi 250?!
    P E N I B I L!
    Eu cred ca aia s-au strans la o sueta, la o barfa, dar nu la un protest serios. Eu i-as poza si as pune poze cu ei pe internet sa ne dam toti cu parerea.
    Astia's greierii aia de toata vara freaca menta, si iarna ies in strada ca n-au caldura in casa.
    I-as lua pe fiecare la prezentat buletinul sa-mi arate ca au participat la votare in 2009. Pentru ca prea putini au votat atunci...se plimbau indiferenti in ziua de vot. Si acum...chitz, chitz + s-au trezit ca au si ei un cuv. de spus.

    Am votat in 2009, si mi-am votat presedintele care ma reprezinta bine, motiv pentru care acum stau in casa la caldurica, nu ma duc sa ma agit pt. himere.

    Va mai dura pana sa apara un partid care sa fie o alternativa viabila a PDL.
    Pana atunci sunt multumita :)
    Cred ca protestatarul asteapta fasole si carnati de la PSD...
  • -5 (5 voturi)    
    i se falfaie lui Basescu de Piata Universitatii !! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 22:24)

    vio [anonim]

    Cred ca zilele astea a stat la caldurica, numai in fata TV cu ochii la RTV si la Antena 3, posturile lui preferate unde inainte intra in DIRECT mai mereu !!!!!!!!!
    Zilele astea desi l-au mitraliat cu protestele in direct, nu a mai intervenit, le-a urmarit fierband in suc propriu!!!
    I se falfaie lui Basescu de amaratii aia care ingheata in Piata Universitatii si in alte orase, nu-i pasa asa cum nu i-a pasat nici pana cum de romani!!!
    Oricum stie ca a pierdut, ca este terminat ca om politic, de ce ar iesi la lumina?!
    Ii lasa p-astia sa fiarba si ei in suc propriu, cu cinismul ce-l caracterizeaza, desi muulti dintre oameniii astia poate l-aau votat!!!
    RUSINE!!!
    DEMISIA!!!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    proteste (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 23:06)

    info [anonim]

    3000 de oameni toata tara? :)))) rad europenii si cu bucile de noi ce sa mai zic de americani....astea sunt proteste ? parerea mea e ca cineva le-a dirijat pana acum ,


    Daca erau alternative si solutii pt cei care conduc acum sigur populatia iesea in strada si cerea schimbarea.

    P.S. Cred ca au fost mai multi oameni la cinema in toata tara decat la proteste
    • 0 (0 voturi)    
      Si ce inseamna asta? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 1:22)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui info

      Inseamna ca oamenii care nu au iesit la proteste, nu au facut-o pt ca sunt "lasi". Au facut-o pt ca pur si simplu nu il vor jos pe Basescu. Daca ar fi vrut sa protesteze nu ar fi avut de ce sa ezite, pt ca chiar oricine putea merge in piata sa protesteze pasnic. Violentele sunt dupa ce pleaca multimea de protestatari si raman "ultrasii".
  • -2 (2 voturi)    
    Ce aparerea aveti de scenariul urmator ? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 23:29)

    jhjgjgggjgg [anonim]

    Sunt curios daca voi credeti ca este posibil scenariul urmator:
    La un moment dat (sa zicem in 2010 sau 2011) Basescu observa in sondaje ca PDL scade vertiginos si USL creste. Se lanseaza ideile : Partidul Poporului si Partidul Noua Republica si se observa impactul. Din masurarile sociologice se observa ca prima varianta nu este de perspectiva asa ca se dezvolta a doua.
    Se plaseaza Partidul Poporului in diametrala maxima fata de PDL si Basescu , apoi in preajma Congresului de consfatuire se provoaca proteste sociale care coincid cu cerintele populatiei de aparitie a altor partide care nu au guvernat (nici PDL dar nici USL), urmand ca nemultumirea populara sa catalizeze optiunile de vot incerte sau in asteptare pe acest partid . Scopul este ca USL sa nu obtina 50% din voturi indiferent unde se duc acestea.
    Eu intrevad si posibilitatea asta desi nu prea cred in ea pentru ca ar fi prea diabolica.
    Voi ce parerea aveti?
    Este cam deplasata?
    Nu vreau injuraturi pentru ca am propus doar o discutie.
    • 0 (0 voturi)    
      ar fi tare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 4:42)

      seba [anonim] i-a raspuns lui jhjgjgggjgg

      Chestia asta e intr-adevar...prea diabolica, dar nu imposibila! Pe de alta parte e si foarte, foarte riscanta! Asa ca nu prea imi vine sa cred in astfel de scenarii. Vom vedea dupa alegeri cum se pozitioneaza taberele, dar eu cred ca la noi totul e o improvizatie perpetua care nu tine cont decat intr-o prea mica masura de o strategie, acolo, ceva.
  • +1 (5 voturi)    
    gata ma baieti, am inteles: (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 23:38)

    Sycka [utilizator]

    Base este Chuck Norris al Romaniei! Defapt ce spun eu, Chuck Norris este mic copil pe langa Basescu! :)
    • 0 (0 voturi)    
      facts! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 0:39)

      Sycka [utilizator] i-a raspuns lui Sycka

      Basescu are intotdeauna dreptate. Odata a crezut ca a gresit dar se insela.
    • 0 (0 voturi)    
      esti pe linga subiect prietene (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:25)

      pipi [anonim] i-a raspuns lui Sycka

      Auzira i de ochi de peste prajit, zis si Ciochi, asta de care pomenesti matale:
      Una dntre ispravi:
      -a numarat de doua ori pina la infinit

      A se vedea subiectul : bancuri cu Chuck Norris
    • 0 (0 voturi)    
      au ceva asemanator: datul cu piciorul.. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:38)

      ginel din calea mosilor [anonim] i-a raspuns lui Sycka

      base a rasturnat galeata..
  • 0 (0 voturi)    
    panarama (Duminică, 22 ianuarie 2012, 0:04)

    Paleopterix [utilizator]

    Asta miting, tata!
    http://www.20minutos.es/noticia/1283708/0/manifestacion/recortes-educacion/alicante-valencia/

    In Spania, in Alicante, o "provincie" nici macar centrala, au iesit cativa.. adica vreo 40.000, ca sa protesteze impotriva reducerii salariilor in invatamant. Si la noi de aproape zece zile nu se vorbeste altceva pe mass media decat de amaratii aia de o mie doua de protestatari plouati (dintre care majoritatea platiti pe ascuns, ca sa zbiere vesnica obsesie "jos Basescu"). La toti "protestatarii" nostri le urez sa aiba parte de viata pe care le-o doreste psd si pnl. Asa sa va ajute ..al care o fi acolo sus.
  • 0 (0 voturi)    
    Socialismul (Duminică, 22 ianuarie 2012, 0:56)

    Peter Babus [anonim]

    Pentru rezolvarea dezastrului economic al Romaniei
    va fi necesar un SYSTEM SOCIALIST UMAN, care sa aiba la baza MATERIALISMUL DIALECTIC cu o conceptie filozofica-sociologica care va merge pe drumul ce duce la EGALITATE, DREPTATE si FERICIRE.
    Capitalismul este vechi, putred si a intrat in dezintegrare.
    Capitalismul se gaseste in cadere spre groapa de gunoi a omenirii.
    Semneaza Peter Babus, USA. E-mail:bpeter16@att.net
  • 0 (0 voturi)    
    Protest (Duminică, 22 ianuarie 2012, 8:43)

    Un roman [anonim]

    Boc, scuza-ne, dar ii vrem pe Nastase, Vantu, Iliescu, Mazare, Felix & Co....< sa fure mai cu talent . "Ati iesit sub Soare, scursuri ordinare, pentr-un pumn de sare, si cateva sarmale ! "...mare chestie sa le dau si eu putin de dulce :)))))) Avand in vedere faptul ca traiesc sub dictatura basesciana, am ales sa protestez ceva mai comod, din casa.
  • 0 (0 voturi)    
    aseara la Budapesta manifestatie de sustinere (Duminică, 22 ianuarie 2012, 8:48)

    lili [anonim]

    pentru Victor Orban.
    De ce nu ies in strada sustinatorii lui Traian Basescu si ai PDLului , iesiti in strada sa vedem cati sustin acest guvern si mai ales cati il susin pe Traian Basescu, el este cel caruia oamenii ii cer DEMISIA !!!!!!!!!!
    La Budapesta oamenii care-l sustin pe Orban au iesit normal in strada ca si cei care-l contesta !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    e bine, bine, e foarte bine !!!!!!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 9:45)

    costica [anonim]

    "Trist, dar adevărat! În 2011, s-a înregistrat minimul istoric în ceea ce priveşte numărul de nou-născuţi. Numărul căsătoriilor înregistrate anul trecut s-a înjumătăţit faţă de 2007, potrivit statisticilor analizate de Ziarul Financiar.

    Pentru că şi-au pierdut încrederea în economia ţării, dar şi în viitorul pe care l-ar putea avea aici, tot mai puţini români au îndrăznit să facă pasul cel mare. Anul trecut, au fost înregistrate doar 105.000 căsătorii, în timp ce, în 2007, 189.200 de cupluri au spus "Da" în faţa ofiţerului de stare civilă. Practic, între 2007 şi 2011 s-a înregistrat o scădere de 45%.
    Numărul nou-născuţilor, la un minim istoric

    Mai şocant, însă, este numărul nou-născuţilor. Pentru prima oară în istoria ţării, s-au înregistrat sub 200.000 de nou-născuţi vii. Un termen de comparaţie contrastant poate fi anul 1990, atunci când s-au născut 314.000 copii.

    Potrivit estimărilor menţionate anterior, în 2011 s-au născut 195.000 de copii."
  • 0 (0 voturi)    
    Jos PSD (Duminică, 22 ianuarie 2012, 10:36)

    alexa [anonim]

    Sa nu uitam cat de flamand este PSD-ul dupa atatia ani de hibernare!
  • 0 (0 voturi)    
    Ha ,ha ,ha (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:22)

    Ioana [anonim]

    Mai USL-ule , cred ca v-ati saturat de atitea zile fara sa cistigati nimic...Oamenii deja s-au saturat de voi , de mincunile voastre , de falsa voastra revolutie si de falsele promisiuni . Ati avut de unde sa invatati , de la Tata Iliescu.....Dar romanii cred ca au invatat ceva din greselile pe care l-au facut in trecut , sa nu mai creada din nou in comunisti...
  • 0 (0 voturi)    
    Paradoxul contestarii lui Traian Basescu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:22)

    Daniel Anton [anonim]

    In Piata Universitatii se contureaza tot mai clar ideea de inlocuire a actualei clase politice cu o noua clasa politica. Or, schimbarea/reformarea clasei politice este ideea pe care Traian Basescu o promoveaza de ani buni. In acest sens, el a incercat sa impuna modificarea Constituitiei, potrivit si cu rezultatul ultimului Referendum. Insa, din pricina acuzatiilor aduse de le clasei politice, in care el includea si PDL, s-au auzit voci care l-au acuzat de dispret fata de clasa politica, fata de forul suprem al Romaniei – Parlamentul.
    Iata, asadar, ca manifestantii din Piata Universitatii acorda suport popular ideilor promovate de Presedinte, desi il contesta si pe el. Este, evident, un paradox.
  • 0 (0 voturi)    
    Caderea Guvernului (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:32)

    @lin [anonim]

    Caderea Guvernului va duce automat la deprecierea nivelului de trai din Romania. Traversam o perioada dificila din punct de vedere economic, iar ultimul lucru pe care ni-l dorim acum este instabilitatea. Masurile Guvernului Boc ne tin acum pe linia de plutire, nu proteste inutile ale USL.
  • 0 (0 voturi)    
    a (Duminică, 22 ianuarie 2012, 11:45)

    Adelina [anonim]

    Oamenii aşteaptă de la clasa politică mai puţină demagogie, tensiune şi crize. Oameni aşteaptă de la clasa politică mai multe soluţii comune, mai mult dialog şi mai multă seriozitate. Acesta este mesajul pe care noi l-am înţeles din nemulţumirile care au fost făcute publice de către români în protestele din ultimele zile.
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Duminică, 22 ianuarie 2012, 12:09)

    epure [anonim]

    • Domnii Ponta şi Antonescu s-au trezit un pic cam târziu, problema dictaturii a fost rezolvată în 1989, acum se protestează liber, se vorbeşte liber, chiar se şi înjură liber, la orice post de televiziune, în stradă sau la serviciu. A vorbi despre dictatură, astăzi, în România înseamnă a jigni profund toate victimele comunismului, pe acei oameni care au murit pentru libertate într-o societatea opresivă. Ar trebui să avem proprietatea termenilor pentru că altfel demonstrăm că uităm prea repede, ceea ce nu ne face cinste ca popor.
  • 0 (0 voturi)    
    i (Duminică, 22 ianuarie 2012, 12:28)

    costel [anonim]

    Spuneti nu prostestelor, vrem o romanie decenta nu sa ajungem ca grecii!
  • 0 (0 voturi)    
    a (Duminică, 22 ianuarie 2012, 12:57)

    @lin [anonim]

    Felicitări liderilor galeriilor care nu au permis USL să confişte manifestaţiile din Piaţa Universităţii
  • 0 (0 voturi)    
    as (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:02)

    zambilici [anonim]

    USL-istilor nu va mai merge...numarul protestatarilor a inceput sa scada,se trezesc si oamenii la realitate
  • 0 (0 voturi)    
    Da... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:09)

    Lipie [anonim]

    De la mii de oameni acu` sunt zeci ! a slabit bugetu` delor de la USL... trebuie sa intelegem si noi treaba asta:))
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:09)

    cristian_2828 [utilizator]

    Dragi revolutionari romani,
    In 1989 luna 12 a fost o lovitura de stat !!!
    Daca va inspirati si va comparati cu ei este trist !!!
  • 0 (0 voturi)    
    adevaru (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:11)

    valentin [anonim]

    USL a făcut din dezinformare o artă. O face cu bună ştiinţă, o face din iresponsabilitate, o face din setea de putere
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:13)

    cristian_2828 [utilizator]

    Dialogul este singura modalitate de a rezolva toate conflictele, cu violenta nu avem nimic de castigat. Violenta naste violenta. Nu avem nevoie de un pilot si un copilot la conducerea Romaniei, nu mai jucati atata teatru si nu mai manipulate oamenii, pentru ca nu o sa va iasa nimic. Rusine USL!
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:17)

    iulian [anonim]

    sunt foarte putini care protesteaza cu adevarat, restul sunt membri de partid si suporteri din diferite galerii.
    probabil ca cei care sunt afara au iesit va priveasca prima ninsoare din bucuresti.
  • 0 (0 voturi)    
    TREZITIVAAAA (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:18)

    crina [anonim]

    Penibila prestatia opozitiei! Ieri s-a vazut un sigur “politician” din opozitie la Tv, Mazare , care intre doua vacante prin Cuba a tras o fuga si pana la Arcul de Triumf sa-si incordeze bascuta.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:41)

    danutz [anonim]

    Voi nu sunteti in stare decat sa provocati haos si scandal daca vreti sa rezolvati ceva stati acasa linistiti si la alegeri puteti alege pe cine vreti.
  • 0 (0 voturi)    
    d (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:49)

    cris [anonim]

    Chiar dacă protestele pare că s-au mai liniştit, clasa politică nu are voie să le uite mesajul. Este clar că semnalul oamenilor din stradă este adresat întregii clase politice din România, putere sau opoziţie. PDL l-a înţeles foarte bine şi ar fi trebuit ca şi USL să îl înţeleagă până acum.
  • 0 (0 voturi)    
    s (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:49)

    zvetlana [anonim]

    Tentaţia USL de a confisca protestele şi a manipula strada, de a hiperboliza totul, de a veni cu declaraţii radicale şi intransigente, nu face onoare celor două partide.
  • 0 (0 voturi)    
    h (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:50)

    mionea [anonim]

    Aceste proteste nu sunt despre libertate, dictatură şi alegeri anticipate cum susţine ipocrit opoziţia, sunt despre lipsa de dialog din societatea românească, despre blocajul enorm de comunicare la nivel politic, despre un stat la construcţia căruia PNL şi PSD au contribuit din plin în cei 18 ani din 21 post-comunişti
  • 0 (0 voturi)    
    s (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:50)

    marta [anonim]

    Ce face USL confiscând revendicările străzii? Le demonstrează românilor că PSD şi PNL sunt surde la vocea lor, că agenda populaţiei cu agenda politică a opoziţiei nu au nimic în comun. USL pune placa alegerilor anticipate, demisiilor în lanţ la vârful statului, făcându-se că nu văd că nici un partid politic nu mai are încrederea românilor, că revendicările străzii variază de la taxa auto până la menţinerea aeroportului Băneasa pentru cursele low cost
  • 0 (0 voturi)    
    a (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:07)

    @lin [anonim]

    NU vă lăsaţi manipulaţi. Totul este o făcătură a comuniştilor din PSD.
  • 0 (0 voturi)    
    noua dreapta extremistii huooo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:12)

    pacifistul [anonim]

    Noua Dreapta sunt extremisti anarhisti ei vor sa domneasca anarhia in RO, Aceasta organizatie antidemocratica ar trebui interzisa de lege!
  • 0 (0 voturi)    
    adevaru (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:17)

    sebastian [anonim]

    Opoziţia tot trâmbiţează demisia preşedintelui Băsescu. De ce ar demisiona şeful statului, mă întreb? A fost ales în urmă cu numai doi ani de majoritatea românilor, pentru un mandat de 5 ani. Dincolo de faptul că o ipotetică demisie ar fi un act de laşitate, care ar fi motivele unei retrageri dintr-o funcţie de acest nivel? În plus, aş remarca lipsa de bun simţ din partea preşedintelui de onoare al PSD, Ion Iliescu, care îşi permite să se pronunţe pe teme legate de Piaţa Universităţii având mineriadele pe conştiinţă.
  • 0 (0 voturi)    
    Victor Ponta-dezinformare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:42)

    zuzy [anonim]

    Victor Ponta a mers la prietenii socialişti de la PE şi a dezinformat cu bună ştiinţă pentru a forţa măsuri dure împotriva României, pe motiv de reprimare a manifestaţiilor de stradă şi deteriorare dramatică a democraţiei
  • 0 (0 voturi)    
    Victor Ponta-izolaerea Romaniei (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:43)

    maka [anonim]

    Liderul socialist Victor Ponta a dorit cu tot dinadinsul izolarea României în interiorul UE şi trecerea la sancţiuni fără precedent împotriva Bucureştiului.
  • 0 (0 voturi)    
    Victor Ponta-orice pentru putere (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:44)

    maka [anonim]

    Victor Ponta demonstrează că nu este nimic ce nu ar face pentru a câştiga puterea în România, că nu are principii şi nici valori, că este cel mai puţin român dintre noi toţi cei 20 de milioane.
  • 0 (0 voturi)    
    ca (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:49)

    miruna [anonim]

    nu lasati aceasta mana de mincinosi si manipulatori sa fie imaginea romaniei, sa ne duca de nas pe toti, sa ne subjuge constiinta.
  • 0 (0 voturi)    
    PSD LOVESC (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:49)

    flo [anonim]

    Comunistii din PSD lovesc din nou! Mineriadele risca sa se repete, totul din cauza acestor comunisti, care nu vor decat sa ingroape Romania si sa ne subjuge!
  • 0 (0 voturi)    
    aaaa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:53)

    sabin [anonim]

    Chiar nu se mai poate cu Uniunea Socialista si cu Ponta....domne asa un tupeu fantastic au astia ca iti vine sa vomiti. Nu au nicio solutie, numai demagogie !!!
  • 0 (0 voturi)    
    romania (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:57)

    cornel [anonim]

    cam frig astazi afara... sa faceti cu schimbul in piata Universitatii... sa nu raciti!!!
  • 0 (0 voturi)    
    x (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:09)

    man [anonim]

    USL-ul trebuie dupa parerea mea sa asigure tot suportul acestei guvernari, pentru ca tara sa nu intre intr-o instabilitate interna! Avem nevoie de o clasa politica unita ! Nu sunt de acord cu ce face acum USL-ul pt ca pericliteaza siguranta sociala a tarii! Trebuie sa vina cu solutii viabile, aplicabile acum si in viitorul imediat!
  • 0 (0 voturi)    
    NU UITATI AICI E TARA NOASTRA (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:12)

    vio [anonim]

    Ce se vede acum in strada este doar o piesa de teatru cu niste actori ieftini platiti de USL, pentru a minti o natiune! Rusine, comunistilor!
  • +1 (1 vot)    
    ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:28)

    baby [anonim]

    vreti iar sa fiti condusi de Iliescu si gasca lui de comunisti....asta e raspunsul? ...atunci de ce naiba e asa de saraca tara asta ca totusi PSD`ul a stat la guvernare 11 ani din 22 de ani de cand suntem "democrati"...si daca ati uitat A FOST O CRIZA INTERNATIONALA!
  • +1 (1 vot)    
    da (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:36)

    mio [anonim]

    USL-ul nu dă doi bani pe voi. Ei vă vor doar voturile. Pentru USL campania electorală a început cu teatrul din stradă. Nu vă lăsaţi păcăliţi!
  • +1 (1 vot)    
    .... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:40)

    nossa [anonim]

    Ceausescu a tras Romania in jos. Sunteti macar constienti de asta? Sau vreti sa ramaneti mereu un popor inchis la minte condus de mass-media, care se autovictimizeaza, dar care nu ia nici o atitudine. Acum e sansa voastra sa dovediti ca v-a venit mintea la cap! Am evitat situatia din Grecia? DA! Din cauza cui? Sau vroiati sa vandalizam magazinele? Cred ca e mai buna o astfel de masura. Pe cine vreti sa puneti la putere? Aceiasi oameni care au condus Revolutia in '89? Aceiasi oameni care au vandut Romania pana in 2002? Nu uitati cine a condus Romania inaintea domnului Traian Basescu.
  • +1 (1 vot)    
    tradatorii de tara (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:54)

    lecturelu* [anonim]

    TRADARE , TRADARE, TRADARE, asa ceva nu s-a pomenit niciodata. Cum sa ceri anularea finantarii, dupa ce te-ai straduit sa le obtii. Asa ceva numai in Romania poti gasi, la opozitia sfidatoare si perfida, care ar face orice sa puna mana pe CIOLANUL de la bugetul anului asta de criza. Sa vina DNA-ul si sa ii ridice pe tradatori.
  • +1 (1 vot)    
    ce???? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:02)

    alex [anonim]

    iara iliescu presedinte??? ati innebunit? bine ca nu vreti sa invie ceausescu!!!!
  • +1 (1 vot)    
    usl-ul nu merita sa ajunga la guvernare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:03)

    mariana [anonim]

    USL-ul nu are ce cauta la guvernare.
    USL-ul nu stie sa vina cu solutii pentru a ajuta tara asta sa treaca mai usor peste acesta criza.
    USL-ul stie doar sa plateasca oamenii sa iasa in Piata Universitatii .
    USL-ul este in stare de orice pentru a castiga de pe urma VOASTRA...
  • +1 (1 vot)    
    sustinere (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:04)

    cristinellu [anonim]

    Sustin Presedintele si Guvernul! Jos cu USL-istii care au furat protestele si tara asta!
  • +1 (1 vot)    
    titlu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:08)

    mihai morar [anonim]

    cat de mort de foame sa fi dupa putere incat sa demigerezi imaginea Romaniei incepand cu cele mai mici orasele si pana in parlamentul european? RUSINE USL!!!
  • +1 (1 vot)    
    terminati (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:09)

    bogdyz [anonim]

    terminati o data .... va luati dupa astia de la usl care va promit sperante false.... ei nu au facut nimic niciodata pentru tara asta... ce va face sa credeti ca vor face in viitor...??? nu sunt buni de nimic.....
  • +1 (1 vot)    
    alin (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:13)

    alin [anonim]

    Jos USL si televiziunile mogulilor!!!
    Gata cu manipulariea!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ukadfuseukf (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:27)

    tambal [anonim]

    PSD a cerut blocarea fondurilor pentru Romania :)...ei zii tu drag prieten ceva despre asta. De ce nu iesim in strada pentru asta? Shtim sa ieshim in starada ptr un om care chair merita sa fie la conducerea tarii!
  • 0 (0 voturi)    
    sdfgf (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:27)

    tiberiu [anonim]

    nu credeti in cuvintele lui ponta deoarece nu vrea binele tarii!
  • 0 (0 voturi)    
    jdjksf (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:28)

    radu [anonim]

    in urma manipularii facute de usl catre popor, nu ne-am ales decat cu victime.oare asta este o noua politica de guvernamant?se doareste decat sa se impuna o noua ideologie?chiar eu nu vreau sa schimb actualul sistem, cu un alt sistem comunist, cu ideologii invechite, care nu pot ajuta poporul in niciun fel.nu este posibil ca cei din usl sa doreasca blocarea fondurilor europene.
  • 0 (0 voturi)    
    paraciosii (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:54)

    mimi [anonim]

    ne miram ca USL-istii au manipulat atata lume in tara?!?! acu' au inceput sa vorbeasca prostii si pe plan international (UE)... sunteti penibili!!!
  • 0 (0 voturi)    
    protest (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:36)

    roxana [anonim]

    Acest protest nu este al oamenilor, este al USL in speranta ca va castiga aceasta lupta inutila.
  • 0 (0 voturi)    
    Tara arde, USL o vinde fierbinte (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:38)

    mihai [anonim]

    USL merge pe deviza "daca nu putem sa controlam, distrugem!". Cum este posibil sa mearga la PE si sa militeze pentru sanctionarea Romaniei? Dragi neromani usl-isti/tovarasi... lasati dezinformarile si cautati si voi solutii! Daca nu, mergeti la culcare; oricum asta ati facut in ultimii 20 de ani
  • 0 (0 voturi)    
    Proteste (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:04)

    yoyo [anonim]

    Protestatari s-au cam linistit , PDL-ul a intyensificat dialogul pentru a rezolva nemultumirile pietei.
  • 0 (0 voturi)    
    Miting curat ?? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:16)

    Radoi [anonim]

    N-am nimik cu acesti oameni, as vrea doar sa cred ca nu sunt din cei carora li s-au promis alimente sau bani ca sa iasa in strada , cum am mai vazut zilele astea !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nemultumirea va priveste si pe voi !!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:47)

    Corect [anonim]

    Opriti USL-ul sa se mai considere salvatorul Romaniei in ochii oamenilor !! Toti protestatarii au fost si sunt importiva Politicienilor !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Stop Violentei (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:17)

    Alex G [anonim]

    Cand se vor termina aceste proteste inutile care nu fac nimic altceva decat sa ne faca de ras in toata Europa?
  • 0 (0 voturi)    
    Stop Violentelor! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:13)

    Alex G [anonim]

    Romanii trebuie sa inteleaga ca aceste masuri de austeritate sunt mai mult decat necesare. Stop protestelor si a violentelor stradale!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi