Dezbatere HotNews.ro: Este oportuna vanatoarea de la Balc in contextul tensiunilor sociale? Initiativa lui Ion Tiriac, un semn de normalitate sau o sfidare?

de Red. Stiri HotNews.ro
Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:44 Actualitate | Esenţial

Celebra vanatoare de mistreti de la Balc, judetul Bihor, ajunsa la a opta editie, va avea loc in acest week-end, in zilele de 20 si 21 ianuarie. Omul de afaceri Ion Tiriac, gazda traditionalei vanatori din localitatea bihoreana, este asteptat vineri dupa-amiaza pe Aeroportul din Oradea, urmand sa soseasca cu unul dintre aparatele de zbor ale propriei companii aeriene, relateaza Mediafax. Unul dintre invitati, Wolfgang Porsche, proprietarul companiei germane producatoare de autoturisme de lux cu acelasi nume, va ajunge si el la Oradea cu un aparat de zbor propriu.
  • HotNews.ro va invita sa raspundeti daca este normal ca un astfel de eveniment sa continue si intr-un context tensionat ca acesta.
Omul de afaceri Ion Tiriac a invitat si in acest an importante personalitati din intreaga lume. Intre acestia se numara: George Marsan, primarul orasului Monte Carlo, Erich Hampel, manager Unicredit Bank Austria, Alfred Baumhauer, fabricant Cartier, Wolfgang Porsche, mostenitorul imperiului cu acelasi nume, Klaus Mangold (DaimlerChrysler), Siegfried Wolf, presedintele companiei Magna Europa, Franz Rauch, cel mai mare producator de sucuri naturale din Europa, Rudolf Streicher, politician austriac, fost ministru in mai multe guverne, Inigo Herrera, fost membru al Adunarii Parlamentare a Consiliului Europei.

"Am primit in aceasta dimineata planurile de zbor pentru doua aparate. Unul este un Galaxy apartinand Tiriac Air, care va porni de pe Aeroportul Otopeni si va ajunge la Oradea in jurul orei 14.45, iar celalalt este un Cessna 560, aflat in proprietatea Porsche, care va porni din Debretin si va ajunge la Oradea in jurul orei 16.00", a declarat, vineri, managerul Aeroportului din Oradea, Gheorghe Pasc.

Potrivit managerului Aeroportului din Oradea, atat aeronava lui Tiriac, cat si cea a lui Porsche, vor pleca de pe Aeroportul din Oradea duminica, la ora 15.00. Planurile de zbor nu contin si listele pasagerilor.

Partidele de vanatoare de la Balc au devenit cunoscute in 2005, cand au fost impuscati 185 de mistreti, dintre care 23 de catre fostul premier Adrian Nastase. In mod traditional vanatoarea se desfasoara la sfarsitul celei de-a treia saptamani a lunii ianuarie.

Pe domeniul cinegetic de la Balc, care se intinde pe 1.500 de hectare, sunt crescuti, in fiecare an, peste 700 de porci mistreti special pentru evenimentul din ianuarie. Carcasele mistretilor vanati sunt expediate, dupa verificarea sanitar-veterinara, in camioane frigorifice in scopuri caritabile ori catre fabricile de mezeluri specializate in vanat.



Citeste mai multe despre   



  
2992 vizualizari
  • +28 (34 voturi)    
    Da. (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:49)

    MC [anonim]

    Este absolut normal ca dl. Tiriac sa isi organizeze activitatile asa cum doreste.
    Tensiunile sociale nu au legatura cu el, nu el le-a creat, nu el le rezolva.
    Nu exista legatura intre una si alta.
    • -10 (14 voturi)    
      Este o sfidare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:59)

      Om bogat om sarac [anonim] i-a raspuns lui MC

      Cum a facut banii tiriac?din drepturile lui de autor la microsoft?Satulul nu o sa il inteleaga niciodata pe sarac.
      • +6 (10 voturi)    
        Gata nu mai sare nimeni pentru bietele animale (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:18)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Om bogat om sarac

        Vad ca nu mai sare nici un ONG cand e vorba de mistreti.
      • +9 (9 voturi)    
        Dabija (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:30)

        S&P [anonim] i-a raspuns lui Om bogat om sarac

        In niciun caz n-a facut primii multi bani in Romania. I-a facut "afara" unde si-a platit omu' impozitele si si-a facut un nume respectat, dupa cum se vede, de catre alti oameni respectati la randul lor.
        Nici saracu', pe jumatate adormit de lene, n-o sa-nteleaga niciodata ce-nseamna seriozitate, ambitie, multa munca, consum nervos, responsabilitate si altele.
      • +2 (2 voturi)    
        Fii serios domne' (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:38)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Om bogat om sarac

        Nea Tiriac a facut anumite sacrificii, are bani si relatii pentru ca s-a miscat. A fost si este om de actiune. Nu e doar un roman bun, e un om exemplar. Nimeni nu e sarac. Unii muncesc mai mult ...altii mai putin... unii gandesc mai mult ... altii nu isi bat capul... Tiriac a muncit a gandit a riscat a castigat! Jos Palaria Domnule Tiriac!
        • +1 (1 vot)    
          Ai castigat! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:38)

          Tiriac [anonim] i-a raspuns lui eu

          Stimate domnule "eu" [anonim] ati castigat o excursie la Bals! Va rugam sa ne contactati pentru a stabili cum sa va inmanam premiul.
        • 0 (0 voturi)    
          sfidare, numele tau e tziriak ! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 9:32)

          noi [anonim] i-a raspuns lui eu

          las'o mai moale cu maiestria de bijnitzman a lui tziriac.
          o fi muncit, dar a fost un rasfatzat, rasfatz si relatii de care a profitat din plin.
          catzi ca el, in epoca de aur ?
          este unul din profitorii tranzitiei, pe baza de relatii, trafic de influenta.
          can' mata te chinuiai, poate, sa ai o dugheana,
          el lua bani cu sacul dela bancile incapute pe maini bune. brce, banca agricola, etc.

          becali a plecat dintr'o pozitie mai defavorizata.
          becali a trebuit sa dea, ca sa fie lasat.
          tziriac a avut tot concursul..

          opulenta este aceiasi pentru toti imbogatitii de...razboi/tranzitie, nouveaux riches, cum sunt cunoscuti in lume.
          cazul lui trump in america, berlusconi in italia, etc.

          aveem si noi: tziriac, becali, savarina, bonbonel, teica, columbeanu...e multi, ca a fost de unde...

          prea mult zgomot.
          fiecare om are scadenta lui.
      • +1 (1 vot)    
        atunci cand saracia e o virtute (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:39)

        GoPo [anonim] i-a raspuns lui Om bogat om sarac

        Saracul poate sa ajunga bogat daca munceste. Traim intr-o societate libera si avem toti posibilitatea sa ne imbogatim, daca ne duce capul. Nu putem da vina pe bogat ca noi suntem saraci. Daca nu ar mai fi el bogatul nuinseamna ca saracul nu ar mai fi sarac. Saracul e sarac pt. ca asta isi doreste, o considera o virtute si apoi e mult mai usor sa fii sarac decat bogat. Ca sa ajungi bogat trebe' sa muncesti, sa-ti bati capul. Ca sa fii sarac e suficient SA NU FACI NIMIC ! :)
        • -2 (2 voturi)    
          Propaganda comunista sau portocalie? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:07)

          dana [anonim] i-a raspuns lui GoPo

          De fapt tot aia ar fi. Teoria asta cu munca sa le-o spui la sutele de mii de romani plecati la munca in strainatate doar pentru a nu muri de foame si de boli in romania. Oameni care muncesc 10-12 ore pe zi 6-7 zile pe saptamana, munci de jos, platiti la negru si la jumatate din ceea ce primesc autoohtonii. Oameni care si-au parasit copii si ii vad odata la cativa ani. Astia sunt cei care se complac? Asta isi doresc ei? Astia sunt cei ce nu vor sa munceasca? Astia sunt cei care vor sa ramana saraci? Sa-ti fie rusine!
          • 0 (0 voturi)    
            Semiemigranti economici Au plecat (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:07)

            g [anonim] i-a raspuns lui dana

            si au luat cu ei si naravurile proaste din RO care nu i-au lasat sa isi depaseasca conditia. Au trimis bani in RO in loc sa ii investeasca acolo unde se pot cistiga bani.
            Ii vezi peste tot. Pentru ei americanii sunt prosti englezii sunt... francezii sunt...
            Eu sunt in USA de peste 27 de ani si sunt foarte foarte realizat. Copii sunt la casa lor cu familiile lor nepoti etc.
            Nu am luat cu mine nici un obicei prost din RO, ba dimpotriva.
            PS copiii nu vorbesc romaneste dar nepotii cred ca e "cool" si cred ca e o limba secreta.
        • 0 (0 voturi)    
          virtute (Vineri, 20 ianuarie 2012, 22:26)

          Dav [anonim] i-a raspuns lui GoPo

          Asa cum le zici toate par "bune si frumoase"
          dar la o analiza mai profunda vei constata ca multe activitati nu au profitul pe care-l merita,
          ca altele au profit supradimensionat si cu temelie murdara,ca intr-un fel sau altul multi si-au facut banii "calcand pe cruce"
          Stiu.."asa e viata",dar unii cred "intr-o scadenta"
          si "virtutea" poate nu trebuie ironizata.
      • 0 (0 voturi)    
        sfidari (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:38)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Om bogat om sarac

        corect. propun sa se interzica orice sfidare. sa se anuleze toate vacantele de iarna ale imbuibatilor satui care isi permit sa mearga in Austria! nuntile sa se faca doar la primarie!.. luna de miere, evident, se amana.. pana cand saracii vor fi satui!
        de fapt, ce bucurie mai mare ar putea avea tinerii insuratei decat sa se duca o luna gratuit menajeri prin casele saracilor..

        satulul nu o sa-l inteleaga niciodata pe sarac? de ce? a fi sarac si a fi satul sunt antonime? nu poti sa fii satul de atata prostie si totusi sa fii sarac? ba chiar poti fi sarac cu duhul si totusi sa fii satul dupa ce ai mancat o paine goala...
    • -3 (11 voturi)    
      NU E NORMAL ! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:03)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui MC

      Se iroseste o grămadă de muniție
      care si-ar putea găsi o intrebuintare mult mai
      utilă
    • +10 (12 voturi)    
      dar... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:07)

      gog [anonim] i-a raspuns lui MC

      anu trecut a fost voie? la a nu are voie? Unii isi boteaza copii, fac nunti sau beau in crasme, e bine? E pe bune intrebarea???? sau faceti caterinca?
    • +13 (15 voturi)    
      atata vreme cat e legal (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:07)

      Io [anonim] i-a raspuns lui MC

      Ce treaba avem noi? Daca era politician am fi putut sa ne suparam pe el cel mult.
      La nevoie, putem sa ne suparam pe el si asa: cea mai buna metoda - cei care traiti din venitul minim, e vremea sa nu mai cumparati "mertzan" ci "bemveu".
    • +7 (9 voturi)    
      corect 100% (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:09)

      lulu [anonim] i-a raspuns lui MC

      intrebarea este similara "sondajelor" OTV: "e bine ca Tanta si-a luat basma verde ?". Jurnalism de 3 lei
    • +1 (1 vot)    
      Indifirenta (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:47)

      VladTataru [utilizator] i-a raspuns lui MC

      Ce sa-i pese domnului Tiriac. El are afacerile lui. Protestele nu-l influenteaza in nicio masura. Are banii lui castigati in mod capitalist... normal ca omul vrea sa se distreze...
    • -3 (3 voturi)    
      Normal ? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:51)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui MC

      Este absolut firesc dupa parerea ta ca dl. Tiriac sa te vaneze daca asa si-a organizat activitatile.... Poti fi mai ignorant de atat ?
      • 0 (0 voturi)    
        Comentariu dumitale (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:22)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        vadeste ca se poate. (Poti fi mai ignorant de atat ?)
    • +1 (1 vot)    
      De acord (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:40)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui MC

      ce face Tiriac e problema lui Tiriac.

      Lucrurile nu au nicio legatura.
    • 0 (0 voturi)    
      Singura problema... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:20)

      gica contra [anonim] i-a raspuns lui MC

      ...e ca porcii sunt in afara tarcurilor. Si mai sunt si inarmati!
  • +23 (25 voturi)    
    Dezbaterea este deplasata. (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:51)

    mircea [anonim]

    Mie nesuferit Tiriac,dar nu cred ca trebuie sa ne ceara noua voie ce sa faca in curtea lui.
  • +22 (24 voturi)    
    Fiecare om face ce vrea in curtea lui! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:51)

    Constantin [anonim]

    Atata timp cat nu-si deranjeaza vecinii. Eu nu sunt vecin cu Tiriac asa ca nu am nicio obiectie.
  • +20 (20 voturi)    
    eroare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:51)

    bix [anonim]

    intrebarea e gresita. corect ar fi: e normal ca vanghelie sa sparga 80000 euro intr-un moment de maxima...bla bla bla
    • +6 (8 voturi)    
      Este (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:00)

      eu [anonim] i-a raspuns lui bix

      este normal daca e pe banii lui !
    • +9 (11 voturi)    
      pe acelasi principiu : da la amandoua . (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:06)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui bix

      fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui .
    • +4 (4 voturi)    
      Intrebare gresita (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:50)

      Cetatean [anonim] i-a raspuns lui bix

      Intrebarea corecte era: Este normal ca un om ca Vanghelie, care "sparge" intr-un concediu 120.000 Euro (cu tot cu consumatia) sa fie unul dintre liderii unui partid social-demacrat (de stanga)?
  • +21 (21 voturi)    
    Voi vorbiti serios? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:51)

    bgd [utilizator]

    Da ce, omul e vreun inalt demnitar? Eu cred ca intr-o democratie ai voie sa faci ce vrei tu atata timp cat respecti legile acelei tari. Deci daca iti permiti...poti sa faci baie in sampanie zi de zi...chiar daca in jurul tau oamenii mor de foame. E o chestie de caracter...atat.
    Mi se pare absolut normal sa faci ce vrei cu banii tai pe proprietatea ta....
    Nu mai aveti ce scrie?
    • -5 (5 voturi)    
      corecţie !!! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:11)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Din câte ştiu el doar administrează domeniul respectiv...
  • +9 (9 voturi)    
    care problema? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:52)

    domu [utilizator]

    nu deranjeaza pe nimeni
  • +13 (15 voturi)    
    Baba si mitraliera (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:53)

    Paulp [utilizator]

    Ce legatura are vinatoarea lui Tiriac cu cei 1000 de nebuni care urla, sau cu partidele politice care ii incita?
    Daca 1000 de nebuni urla, eu nu ma mai duc la munca?
    Intrebare de dragu de a intreba....
    Dupe mentalitatea autorului articolului ar trebui ca nici o femeie sa nu mai poarte haina de blana ca sint framintari sociale, nimeni sa nu mai mearga cu masina ca sint framintari sociale.... ca Chuky sa se trezeasca dimineata ca urla ultrasii (asta nu se poate ca i se strica freza si pierde programarea la coafor).
  • -7 (7 voturi)    
    intrebari (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:54)

    berenger [anonim]

    cati oameni sunt angajati, contra cost, in aceasta afacere?
    ce se intampla cu carnea?
    • +3 (3 voturi)    
      PCR-isme. (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:07)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui berenger

      si atat .
    • 0 (2 voturi)    
      -Localnicii (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:23)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui berenger

      sunt angajati ca gonaci,ca doar n-o sa alerge Tiriac dupa porci;
      -Domeniul de vanatoare fiind imprejmuit,oamenii sunt multumiti ca nu le sunt stricate culturile,fanetele si pasunile,asa cum se intampla in restul tarii,de au ramas muntii nostri depopulati(ursi,lupii,mistretii sunt protejati de lege);
      -Tiriac asigura hrana porcilor-mistretul e un animal f.prolific.
      La cat de neamuri proaste suntem,meritam o sara cie si mai mare!
      • 0 (0 voturi)    
        si cainii, ai uitat de caini (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 13:36)

        Bucur [anonim] i-a raspuns lui Jar

        si astia sunt protejati de Lege, de Curtea constitutionala etc!
  • +9 (13 voturi)    
    Eu cred ca vanatoarea asta... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:55)

    triciupa [anonim]

    ... ar putea avea si valente pozitive. Bunaoara, revolutionarii cu patalama si beneficii taiate din piata universitatii ar putea sa participe la vanatoare ca gonaci: primesc niste bani si pot urla din rarunchi. Pe mistreti nu-i intereseaza daca scandeaza "jos basescu" sau "vrem beneficiile inapoi".
    Si baietii care incendiaza tonetele de ziare pot face o plimbare prin padurea de la Balc: de indata ce suna cornul vor avea parte de "foc" pe saturate.
  • +12 (12 voturi)    
    logica beton (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:57)

    pina [anonim]

    ce are coada vacii cu stampila primariei?
  • +4 (4 voturi)    
    DA!!! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:58)

    John [anonim]

    Tensiunea este mediatica!! In strada sunt lupte intre doua grupari politice deci... totul este sub control :))!

    Cind va iesi poporul in strata va fi cu adevarat jale!! Niciun politician nu-si va dori sa fie in mijlocul multimii!!!
  • -3 (5 voturi)    
    ce mizerie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:58)

    ioana [anonim]

    Dl Tiriac ar trebui sa se abtina de la comentarii legate de proteste .
    Afiseaza atata opulenta si pe de alta parte plange de mila romanilor .
    A uitat cand inchiria spatii ( cu chirii modice) pe vremea guvernelor Nastase , Tariceanu , cand el figura cu atata bogatie.
    Poate sa faca orice cu banii lui ,in orice moment , dar nu e cazul sa dea sfaturi si indicatii pretioase .
    Asa ca succes la vanatoare dar atat dle Tiriac si stai deoparte
  • -4 (4 voturi)    
    Este normal (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:59)

    Jean Dalidis [anonim]

    Pentru Ion Tiriac se vede treaba ca este normal. Domnia sa si-a insusit legile altui dumnezeu si ca atare se autoiluzioneaza ca daca are bani si putere, e sufcient. In fond problema nu e ca el organizeaza o vanatoare de mistrei ( de parca mistretii n-ar fi animale care merita sa traiasca acolo unde le-a fost rinduit), ci ca oameni cu influenta dau curs acestei invitatii. Prin aceasta vrea sa se puna si el in rind cu toti borfasii care conduc lumea asta. sa se stie ca si el e ca ei.M-as fi bucurat daca i-ar fi invitat la o drumetie pe munte sau la o liturghie...
  • +1 (3 voturi)    
    Da, (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:00)

    seth [anonim]

    sunt de acord cu primele patru posturi. Nu cred ca mai e ceva de adaugat la ele
  • 0 (6 voturi)    
    ipocrizie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:00)

    rgz [utilizator]

    Daca domnul Tiriac nu ar fi venit la stiu eu ce post TV si n-ar fi zis trist si demn de mila: "Nici eu nu mai fac profit de 3 ani, sunt solidar cu cei din strada", n-as fi avut nimic cu el.
    Asa, el tot in curtea tarii se afla (nu stiu de ce lumea crede ca domeniul de la Balc este al lui), asa ca ar putea macar sa reduca epatarea de mic boier la stadiul unui dineu.
    Dar na, romanul e ipocrit, de la cel sarac care vrea de mancare dar nu stie ca ANOFM are 6000 de joburi disponibile, pana la bogatasul care e solidar cu lumea din strada pentru ca profitul anual nu mai trece de 6 cifre.
  • +6 (6 voturi)    
    DA (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:00)

    Valenitn [anonim]

    E cat se poate de normal sa ne vedem fiecare de trebuirle noastre. Este o Intalnire protocolara, devenita deja obicei, care in mediul de afaceri face numai bine. Daca privim acest lucru ca o trteaba buna, atunci nu vad rostul unei dezbateri. Daca ”voi scandal cu orice pret” atunci nu exista limitare in discutie. Rezultatul este oricum acelasi. Fiecare face ce vrea cu banii lui !!! Daca am face 10% din ce a facut Tiriac ... şi nu numai ca avere sau afaceri ci mai ales ca mod de a invata din ce vezi si a aplica in viata personala. Nu il admir orbeste pe Tiriac, are multe lucruri care personal nu-mi plac dar per ansamblu simt ca am multe de invatat si de aflat de la el.
  • +8 (8 voturi)    
    Da (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:00)

    Radu2 [anonim]

    Are autorizatie? E domeniul lui? Atunci raspunsul e DA. Ar trebui presa in fiecare an sa relateze despre vanatoarea de la Balc? NU
  • +6 (6 voturi)    
    haha (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:01)

    io [anonim]

    Ce titlu OTV-ist! "E bine ca lumea il sustine pe DD?"
  • +6 (6 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:02)

    George [anonim]

    Dar era normal ca USL sa toarne gaz pe foc si sa organizeze circul de ieri, in conditiile in care politicul n-ar trebui sa se amestece in nemultumirile oamenilor care merg la Universitate? Si ma refer la acei oameni care protesteaza pasnic, si nu la ultrasi si politrucii de tot felul care se duc pe-acolo.

    Nu sunt de acord, in general, cu ceea ce organizeaza Tiriac la Balc dar daca tot o face, s-o faca, asta dand un oarecare semn de normalitate in tara asta.

    Deja, in opinia mea, ceea ce se intampla la Universitate, a depasit o limita. Cred eu ca este momentul ca lucrurile sa se linisteasca, iar politicienii de la putere, in consecinta, sa ia masuri pentru rezolvarea problemelor care pot fi rezolvate, fara ca echilibrul macroeconomic si cel bugetar sa fie dezechilibrate. Este exact lucrul care nu trebuie sa se intample in Romania, haos si anarhie.
  • -1 (5 voturi)    
    l-am vazut pe Tiriac (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:04)

    Ana [anonim]

    dandu-si cu parerea la tv...cum ca sa plece base si sa cada guvernu'! Apoi, io zic sa-si ia si ultrasii la vanatoare pe post de gonaci! Cum sa vii tu sa-i plangi pe amarati, cand tu nu stii cat costa o paine? Cel mult un porc mistret....
    Mare nesimtire!
  • +7 (7 voturi)    
    Da (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:04)

    Athos [anonim]

    Da! Care e problema?
    M-am saturat sa fiu anuntat in fiecare an de vanatoarea de la Balc. Nu v-ati obisnuit cu ea. Toti ne anunta cine a venit cu ce a venit cati mistreti sunt, ce zic gonacii,etc. E stupid, nu are nici o valoare, nu e interesant e o barfa si atata. E plictisitor
    Nu mai ziceti nimic de ea ca nu vreau sa stiu.
  • 0 (4 voturi)    
    NESIMTIREA (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:04)

    cip. [anonim]

    Este normal ca NESIMTIREA sa fie in floare ?
  • +6 (6 voturi)    
    din seria ce are sula cu prefectura (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:05)

    marius [anonim]

    pe logica asta ar insemna sa pandim orice persoana care cumpara masina de lux sau alte capricii si sa-l faultam la picioare. nu pare o dezbatere demna de hotnews
  • -1 (3 voturi)    
    Dezabatere (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:05)

    Cosmin [anonim]

    Consider ca e imoral insa nu in raport cu evenimentele recente. Cred ca trebuie reformulata intrebarea....
  • +6 (8 voturi)    
    Tiriac (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:05)

    corneliu [anonim]

    Ar trebui sa va fie rusine ca va amestecati in intimitatea si treburile interne ale unei persoane fizice.
    Dupa dv ar trebui sa nu ne mai culcam cu nevasta si sa urmarim la TV pana vedem ca s-a terminat cu protestele iar apoi...?
  • +7 (7 voturi)    
    n-aveti de lucru! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:06)

    geordan [anonim]

    aveam senzatia ca puteti mai mult...
  • +9 (9 voturi)    
    Este normal ca HotNews sa fie atat de malitiosi? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:07)

    ovidiu [anonim]

    Dl Tiriac nu e un om politic asa ca-si poate satisface hobiurile dumnealui asa cum pofteste.
    Tonul titlului hotnews pe care-l percep ca pe un "Ba pe'a matii" e inredibil de deplasat si rauvoitor.
    Ca sa raspund sec la subiectul "dezbaterii" dv : Da, e al naibii de normal!
  • +9 (9 voturi)    
    Absolut normal (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:08)

    Leo [anonim]

    Catava mii de oameni care au iesit in strada in toata tara nu inseamna o catastrofa. Nu cred ca ei ne reprezinta pe noi toti, cei 18 milioane (sau cati om mai fi).
    Si apropo, tot aud ca traim intr-o dictatura, ca e mai rau ca inainte de '89, etc. Fereasca-ne Dumnezeu de asa ceva! Din punctul me de vedere cel mai "dictatorial" lucru ce s-a intamplat pana acum in Romania este faptul ca TOATE partidele politice refuza sa puna in practica rezultatul referendumului din 2008.
  • -1 (7 voturi)    
    Ati vrea voi sa mutati atentia! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:09)

    Eu [anonim]

    Dl Tiriac este o persoana privata si din cate stiu eu nu a furat de la nimeni! Ceea ce nu pot spune de Basescu, Boc si PDL care ma fura in fiecare secunda prin incompetenta, prostie, taxe si impozite!
    Ii urez d-lui Tiriac impreuna cu musafirii dansului vanatoare placuta! Iar poporului roman, la fel!
    Sper sa publicati :) ca trebuie sa fiti la fel de speriati ca noua Elena! O sa va inchidem cu totul.
    • +1 (1 vot)    
      Puisor, calmeaza-te, (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:16)

      triciupa [anonim] i-a raspuns lui Eu

      ce stii tu nu stii bine! Aia de la antena 3 si realitatea nu ti-au spus adevarul.
  • +8 (8 voturi)    
    Ce subiect de cacat! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:09)

    FM [anonim]

    Ma intreb a cine din redactie a avut ideea asta. Trage site-ul in jos. Mai bine o vindea Antenei 3.
    • -2 (4 voturi)    
      te contrazic (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:13)

      dan [anonim] i-a raspuns lui FM

      nu este deloc un articol de rahat. astfel de articole sunt binevenite.
      vanatoarea este o indeletnicire doar in cazuri de urgenta si nu ar trebui sa fie o placere.
      suntem in mileniul 3, secolul 21 si ne procuram hrana prin alte metode. nu mai este nevoie sa mergem cu arma in padure.
      in afara de om, toate organismele uni si pluricelulalre de pe aceasta planeta vaneaza doar din necesitate. doar omul gaseste placere in uciderea altor animale.
      mie nu mi se pare acest comportament normal.
      chiar daca este domeniul lui, pentru mine este un sadic si un criminal.
      as fi vrut ca acei oameni de afeceri si mari oameni de stat sa se fi impuscat in organele genitale.
      chiar imi este scarba de tiriac si de compania lui de vanatoare.
      • 0 (0 voturi)    
        eu contrazic contra-zicerea ta (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 9:14)

        lsorin [anonim] i-a raspuns lui dan

        Dane,
        Nu ai citit titlul si nici articolul.
        Nu te-a intrebat nimeni daca esti pro sau contra vanatorii.
        Pentru tine, care esti impotriva vanatorii (asa cum sunt si eu) intrebarea, dupa tot ce ai scris, trebuie reformulata astfel:
        - acest comportament anormal, sadic si criminal, te scarbeste mai mult/tare pentru ca sunt proteste in tara?
        BTW: acum 25 de ani am tras intr-o pasare (cu prastia, nu cu arma!). De atunci nu mai vanez decat muste si tantari.
        Si nici nu mananc vanat.
        Si nici nu-mi place Tiriac (nici ala mare, nici al' micu)...
        Si n-as fi intrat nici sa citesc acest "articol" si/sau in polemica cu tine daca nu ar fi mirosit urat...
  • +4 (4 voturi)    
    Dezbaterea lu' peste! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:10)

    Supastar [utilizator]

    De un gust indoielnic propunerea asta de dezbatere. Este absolut normal sa faca ce vrea.
  • +1 (1 vot)    
    daca e normal? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:10)

    tsunami [utilizator]

    nu stiu daca e normal, dar este sanatos ca fiecare sa faca ceea ce doreste daca nu deranjeaza libertatile altuia.
    mai mult ma enerveaza mitingul de la universitate cand se opreste traficul decat intalnirile de afaceri ale lui tiriac.

    intrebarea corecta trebuia sa fie:
    ESTE NORMAL CA SA EXISTE UN MOMENT DE MAXIMA TENSIUNE SOCIALA (unde vedeti voi maxima nu stiu, sunt cateva sute care se strang seara la universitate), CAND TIRIAC ORGANIZEAZA VANATOAREA DE LA BALS?

    raspuns, NU!
  • 0 (2 voturi)    
    e normal sa fiti atat de incuiati? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:10)

    nume [anonim]

    Si sa nu intelegeti nimic? E normal sa vedeti ca in momentul in care oamenid de genul titirac nu si-ar mai permite asemenea extravagante poate lumea ar fi un pic mai dreapta?

    Poate ca ar exista o distributie echitabila a bunurilor ....

    Dar deh... e frig acum iarna pe creierul gol
  • +2 (2 voturi)    
    asa... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:11)

    k [anonim]

    nu-i treaba oilor de unde bea magaru` apa!
  • +1 (5 voturi)    
    sus base (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:12)

    abe [anonim]

    chestia cu tensiuni sociale,e inventata , intretinuta si amplificata de media antibase,adica de jurnalisti,analisti cumparati,santajati,speriati de secu si kgb.
  • +4 (4 voturi)    
    Maxima ?! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:12)

    zwilling [anonim]

    Au iesit cativa in strada si voi numiti asta maxima tensiune sociala?

    PS. Am spus "cativa" pentru ca raportat la numarul de romani sunt sub unul la mie.
  • +3 (3 voturi)    
    o mare rugaminte (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:12)

    MirceaA [utilizator]

    imi dati voie sa-mi fac si eu ziua de nastere?
    • +1 (1 vot)    
      intrebare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:23)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Acuma ca MirceaA isi tine ziua de nastere intr-un moment de maxima tensiune sociala, eu am voie sa merg la ziua lui? ... cu masina ... nu cu avionul privat ... ii drept ... dar intrebarea ramane ... ESTE NORMAL?
  • +5 (5 voturi)    
    IUBITORII DE ANIMALE! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:14)

    Ana [anonim]

    Iesiti si voi la miting!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Repede, repede, ca Tiriac va mananca iubitii de porci...
  • 0 (0 voturi)    
    aroganti (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:16)

    DC [anonim]

    E treaba lui ce face desi nu inteleg ce placere este
    in uciderea fara rost a unei fiinte.
    Nu-mi place ca in ultimul timp a dat vre-o doua declaratii in care condamna protestele,asta nu mai este treaba lui!
    Astia cu bani devin din ce in ce mai aroganti...
  • +1 (1 vot)    
    Da (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:18)

    Aaa [anonim]

    Da, pt. ca nu este deloc "un moment de maxima tensiune sociala" exista doar in mintea unora
  • +2 (2 voturi)    
    dan diaconescu e gelos (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:24)

    bugsy [anonim]

    tocmai ati reusit sa-l faceti gelos pe "viitorul presedinte a lu' toti romanii, dl. dan"......
  • +1 (1 vot)    
    Da (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:26)

    victor [anonim]

    Da.

    Pentru o mie de motive - doar cateva mai jos:
    1. N-are nici o legatura ce face Tiriac cu manifestatiile de ziele astea. (E ca si cum nu ne-am mai duce la fotbal pe stadion ca sunt proteste pe strada). Criza sociala mi se pare mult spus.
    2. Daca la fiecare miscare sociala mai mult sau mai putin justificata toti ne-am opri din tot ce facem unde-am ajunge ? Probabil la colaps.
    ...
  • +1 (1 vot)    
    RUSINE HOTNEWS (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:30)

    Stanica [anonim]

    Desi sunt un cititor frecvent al HOTNEWS, de data asta consider ca ati depasit un pic masura cu aceasta dezbatere. Tiriac nu este persoana politica. Tiriac nu a furat de la nimeni (justitia nu s-a pronuntat niciodata asupra acestui aspect). Este spatiul lui, banii lui deci totul este absolut privat. Care e problema? Eu ar trebui sa nu mai mananc numai pentru faptul ca in strada sunt oameni care nu au ce manca. Pe cine sfideaza Tiriac? Credeti ca ar trebui sa muncesc ca nebunul si dupa ce castig ceva bani sa ma ascund dupa colt ca, nu-i asa, in lume sunt si oameni saraci? Putina decenta domnilor, nu mai aruncati aiurea tot felul de petarde. In concluzie sa-ti fie rusine HOTNEWS.
  • +1 (1 vot)    
    cutu-cutu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:32)

    eu cel mic [anonim]

    n-are nimic de zis?
    Mai bine ar ateriza la Bucuresti, dar sa stea 2 saptamani, nu 2 zile, ca e fondu' cinegetic mai generos.
    Parerea mea....
  • +1 (1 vot)    
    O mica conditie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:33)

    Lolek [anonim]

    Sunt de total de acord dar cu o conditie,
    Carcasa-carnea sa ajunga la saraci.Inteleg ca ajunge partial si fara alte conditionari.E bine........
    Dar din soricul mistretilor e obligatoriu sa se fabrice opinci ca cei saraci dupa ce mananca friptura de mistret sa aibe ce incalta.
    Poate organizeaza jiji becali o vanatoare de mioare si atunci vor avea saracii si ce imbraca.
  • +2 (2 voturi)    
    Tampita intrebare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:33)

    dorin bretan [anonim]

    Tiriac nu e membru in nici un partid, nu a detinut functii publice .Face pe banii lui o reclama buna pentru tara. De ce nu intrebati de unde avut vanghelie 120.00 euro . Si daca i-a avut de ce nu i-a impartit cu ferentarii lui
  • +2 (2 voturi)    
    halal jurnalism (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:35)

    ion [anonim]

    Stimabile hotnews.ro, ti-am cam dat cu firma-n cap cu acest articol.
    Pe cand un articol cu titlul: " E normal ca la noi sa curga apa iar in Somalia sa creasca banane?
  • -1 (1 vot)    
    Porcarie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:38)

    Andrei [anonim]

    Daca nu e facuta din necesitate, vanatoarea este un obicei cretin. Ce mai urmeaza ? Sa cumpere Romania si sa ne fugareasca tovarasii bogati ai lui Tiriac cu pustile ?
  • 0 (2 voturi)    
    vanatoare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:39)

    mistretu [anonim]

    Nu e normal si moral sa aiba loc vanatoarea. Cu noi mistretii ne se solidarizeaza nimeni? Nici macar guvernul?
  • +1 (1 vot)    
    bruiaj transatlantic? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:40)

    gentro [utilizator]

    acum cateva minute, in timp ce scriam comentariul meu "dezbatere de colhoz", computerul meu a fost bruiat atit vizual (grafic) cat si sonor.
    asa ca repet mesajul meu: aceasta dezbatere proletara e buna pentru babele de la colhoz?
  • -1 (1 vot)    
    este o sfidare , fata de natura (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:41)

    dorel [anonim]

    Vinatoarea organizata in fiecare an de Tiriac nu are de ce sa depinda de situatia economica.

    Mie mi se pare oricum un gen de distractie de prost gust - INDIFERENT de an. Ar mai fi o treaba daca ar vina cu ajutorul unui ciine , a unui arc si a unui cutit. Dar stim prea bine ca e vorba de altceva : bogatasi care simt nevoia sa isi demonstreze puterea (si) prin faptul ca pot ucide...

    Vinatoarea si-a avut rostul ei in vremurile stravechi , cind oamenii chiar aveau nevoie sa isi procure astfel hrana. Dar in ziua de azi ar trebui interzisa. Am scapa astfel si de prea multi posesori de arme "pt vinatoare" .
  • +2 (2 voturi)    
    Hmmm... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:42)

    Florin [anonim]

    "Dezbatere" total inoportuna pornita de la premise total false. Nu-mi place Tiriac, dar nici initiativa voastra nu mi se pare ok. Ce facem? Incitam oamenii impotriva celor care au bani? E treaba lui Tiriac ce face la Balc, oricat de nemultumit as fi de ceea ce face acolo. In definitiv e proprietatea lui si are tot dreptul sa faca ceea ce face acolo.

    P.S. Apropo, pe cei din Piata Universitatii nu-i deranjeaza uciderea mistretilor in cadru organizat, la Balc?
  • 0 (0 voturi)    
    da (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:46)

    baba rada [anonim]

    tiriac paote organiza ce vrea el. cred ca intrebarea este la misto .
    cred ca trebuie sa intrebati daca este corect ca la vanatoare sa participe si politicieni romani ! o fi bine ? daca nu au nici o grija... de ce sa nu participe !?
    ia sa vedem care oameni politici romani au fost invitati si care se duc !
  • 0 (0 voturi)    
    scirbosi.. (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:59)

    umoristu [anonim]

    Da, poate organiza ce vrea cu banii lui.
    Dar vinatoarea aia facuta de niste babalici impotenti si prea bogati ca sa mai stie trai...e scirboasa...
    Nici unul din ei nu e in stare sa gaseasca, vineze si doboare el cu mina lui nici macar un iepure.
    Ca sa nu mai spun ca nici nu are nevoie de carne...
    Dar din foisor, in deplina siguranta, cu lunetisti sa ii pazeasca pielea....aia nu e vinatoare...e un macel organizat de niste blazati gretosi.
    Ar merita sa fie vinati exact la fel.
    ONG_urile pt prot animalelor? Pichetati-i , ipocritilor....
  • 0 (0 voturi)    
    Da si nu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:06)

    Gelu Oprea [anonim]

    Tiriac poate face ce vrea pe domeniul lui, atata timp cat nu incalca nicio lege.
    Nu exista nicio legatura intre organizarea vanatorii si tensiunile sociale. Numai presa de proasta calitate si de influenta comunista arata cu degetul la averile si obiceiurile celor foarte bogati. Deci un prim raspuns este DA.
    In alta ordine de idei, insa, mie personal vanatoarea mi se pare ceva oribil, cu atat mai mult cu cat e practicata in scop distractiv si nu din necesitate. Tot suflete sunt si animalele si nu e bine sa le ucidem.
    Eu sunt vegetarian si ma crucesc la indignarea opiniei publice legata de legea eutanasierii cainilor, care este sustinuta de aceiasi oameni ce se indoapa cu porci, vaci, oi si alte mamifere, ucise in numar mult mai mare si in permanenta. Cata ipocrizie si/sau ignoranta !!!
  • 0 (0 voturi)    
    ce treaba are (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:20)

    om simplu [anonim]

    vinatoare pe care dl tiriac care este un adevarat gentelman , cu tensiunile din romania ?
    dumnealui organizeaza aceasta vinatoare de ceva timp, promavind si schimband imaginea romaniei si a romanilor implicit in ochii europenilor, si nu numai .
    si cati mistreti crezi ca impusca ?impusa un nr de x exemplare pe care intotdeauna le doneaza ....
    sunt sigura ca daca mistretul ar fii o specie pe cale de disparitie , dl Tiriac , care este un om cu caracter , nu ar organiza vinatoarea lor
    deci , nu vad rostul intrebarii lor ...
  • 0 (0 voturi)    
    vinatoare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:27)

    Mr. Spock [anonim]

    Acest macel, ca vinatoare nu se poate numi, ar trebui sabotat. Darimate gardurile acelui domeniu, ca animalele sa ia la fuga.
    Acum citiva ani am citit, daca nu ma insel tot aici, ca Bobo i-a dat acest domeniu lui Tiriac in chirie pentru bani de buzunar. Parca erau 20 mii euro pentru 10 ani?
  • 0 (0 voturi)    
    Vai de Romania mea! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:47)

    Cornelia [anonim]

    Domnul Tiriac poate face ce doreste pe proprietatile lui. Asa cum si eu ar trebui sa pot merge cu masina prin Piata Universitatii , ar fi dreptul meu pentru care platesc impozit . Dar nu pot. Asta e. Ar trebui sa intelegeti, postaci de toate culorile, nu suntem egali intre noi decat cand ne nastem si cand murim. In rest, fiecare cu norocul pe care si-l face invatand si muncind. Nu pot fi egala cu cei care urla in Piata. Mi-e greata de femeile isterice imbracate in blanuri, de protestatarii cu ceafa de porc. Mi-e rusine de tinerii care n-au nici un ideal, nu fiindca nu au unde sa lucreze si pentru ca nu vor sa invete.Ati auzit cumva de someri IT? Eu nu. Dar una este sa faci facultatea de psihologie, sociologie sau drept la particular si cu totul alta sa pui mana pe carte si sa faci Informatica, Electronica, Arhitectura.Acolo se invata. Incercati sa cautati pe cineva sa va repare chiuveta. N-o sa gasiti. In Romania este rusine sa inveti o meserie, e de-a dreptul degradant si pe deasupra murdar. Mai bine o facultate din care iesi direct somer si apoi protestezi ca Statul nu are grija de tine.Halal tineri, halal parinti!!!! Vai de Romania mea!
    • 0 (0 voturi)    
      Pari ushor distrus ... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 23:26)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui Cornelia

      ... prietene . Pari genul care presteaza oral pentru mici avantaje . De ce nu te ascunzi, ca sa nu mai faci scarba oamenilor onorabili ?
  • 0 (0 voturi)    
    cota redusa (Vineri, 20 ianuarie 2012, 17:48)

    yossarian [anonim]

    Am primit pe surse o informatie de ultima ora: se pare ca participantii s-au intalnit in secret la Davos, al resedinta secreta a unuia dintre ei (a carui identitate a ramas si ea, nu-i asa, tot secreta) ca sa dezbata chestiunea cotei. In urma presiunilor venite din partea grupului Bilderberg, dar si din partea altor grupuri si asociatii mai mult sau mai putin civico-mondiale, in orice caz, toate cu influente silvice, dar si ocolite, s-a stabilit de comun acord, dar si dupa dezbateri aprinse in care s-au spus multe lucruri in contradictoriu, participantii nefiind de acord, ca in acest an, in semn de solidaritate cu populatia din zona afectata de masacrul orgiastic, sa se reduca cu pana la 10% cotat de mistreti impuscati pe cap de vanator responsabil. Astfel, in loc de 185 (ca anul atrecut), anul acesta se vor impusca numai 166,5. In cel priveste pe recordmanul de anul trecut, Domnului Adrian Nastase i s-au alocat numai 18.5 mistreti, ceea ce inseamna cu 20% mai putin fata de anul trecut, adica dublu fatza de toti ceilalti participanti.
    Iata o veste buna, zic eu.
  • 0 (0 voturi)    
    vanatoare balc (Vineri, 20 ianuarie 2012, 18:52)

    nick [anonim]

    da, e foarte normal ca doar merg la Balc sa vaneze mistreti, nu vin in Piata Universitatii la vanatoare de oameni.Ce ati vrea sa poarte doliu bogatasii lumii, ca romanii mor de foame?
  • 0 (0 voturi)    
    normalitate nu sfidare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 18:56)

    cititor [anonim]

    Pe Tiriac totdeauna l-a durut in fund de România.
    El a revenit in țară să ia nu să dea, adică să contribuie cu experiența și relațiile sale la bunăstarea țării.
  • 0 (0 voturi)    
    In loc de ... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:11)

    Serje [utilizator]

    Foarte bine ca nu s-a amanat o actiune de normalitate.
    Multi protesteaza ca sa se vada la televizor si, eventual, sa ia o indemnizatie de revolutionar daca se intampla ceva.
    Daca televiziunile nu ar supralicita aceste actiuni stradale ale asistatilor sociali s-ar linisti lumea si ar munci mai cu spor.
    In loc sa munceasca stau pe strazi la pomana. Eu lucrez la 3 firme si nu ma plang ca un tercheaberchea.
    Nu inveti la scoala, chiulesti, nu ai o pregatire, nu ai o meserie si vrei sa te tina in spinare cei care si-au facut temele, au pierdut noptile studiind si muncesc de le sar capacele.
  • 0 (0 voturi)    
    sfidare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:27)

    meeecali [anonim]

    E o sfidare... la adresa inteligentei cititorilor Hotnews. Pacat ca genul asta de "articole" sunt semnate colectiv, eu unul prefer sa stiu cine se afla in spatele unei astfel de prostii ca pe viitor sa nu ma mai obosesc sa-l citesc. Lipsa de coloana...
  • 0 (0 voturi)    
    dezbaterea lui peste (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:38)

    meeecali [anonim]

    Imi dau seama din comentarii ca unii nu stiu sa citeasca. Nu vanatoarea ca act e in "dezbaterea", ci vanatoarea lui Tiriac ("un bogatan"), acum ("cand tara arde"). De ce sa ne miram atunci cand vedem ca la protestele astea s-au dus unii pe principiul "fiecare cu ce-l doare", de la desfiintarea Craiovei pana la legalizarea marijuanei.

    Argumentele impotriva vanatorii "de agrement" sunt valabile, insa nu despre asta e vorba aici.
  • 0 (0 voturi)    
    Vanatoarea de mistreti (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:58)

    Vanatoru [anonim]

    este foarte binevenita si perioada 20-21 ianuarie e bine aleasa ca sa poata participa si primul vanator al tarii Adrian Nastase nepotul matusii din garsoniera deoarece pe 23 ianuarie se da sentita in dosarul Trofeul calitatii si nu se stie ce se va intampla
  • 0 (0 voturi)    
    Opinie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 21:47)

    Marse [anonim]

    Mie, aceasta "traditie" murdara, instituita de Ion Tiriac, imi provoaca greatza din urmatoarele motive:

    1, Nu este vanatoare adevarata: etica vanatoarei cere ca si vanatul sa aiba o shansa, iar macelarirea unor animale
    in tzarc nu are nimic in comun cu vanatoarea . Daca Domnul Porsche vrea senzatzii, ii vand un pont, gratuit: e mult
    mai ieftin sa devina - temporar - parlagiu la Smithfield sau pe la o ferma oarecare .

    2. Ma dezgusta profund argumentul lui Ion Tziriac cum ca el face un bine Romaniei aducant asemenea oameni grei - in realitate
    niste sclifositzi neproductivi - aici. Acum 20 de ani, lumea cadea pe spate la astfel de fraze, dar nu mai este cazul de mult .

    3. Zgarcenia domniei sale este proverbiala . Destest bogatzii zgarcitzi, si cred ca am dreptate macar in cazul lui . Tzara asta
    i-a dat mult mai mult decat i-a dat USA lui Bill Gates, si totusi, nu a primit in schimb nici macar un spital orashenesc "Ion Tziriac" .
  • -1 (1 vot)    
    sendisendi2001@yahoo.com (Vineri, 20 ianuarie 2012, 23:18)

    sanda [anonim]

    un nenorocit tiriac pe urma noastra a romanilor are si banci si tot o javra ordinara ,si asta a furat pe rupte dd cum ei presedinte jos cu totiivampiri astea care nea supt si maduva nu numa sangele va iubim si va votam
  • 0 (0 voturi)    
    de ce ar fi subiectul . . . (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 6:44)

    Gheorghe [anonim]

    . . . prilej de dezbatere pe Hotnews? Este o persoana particulara pe domeniul sau , invita pe cine vrea si cand vrea. Nu vad care e problema si de ce Hotnews pune o asemenea intrebare? Daca o punea Antena 3 sau mai stiu ce Realitate intelegeam. era vorba de asmutirea celor saraci impotriva celor bogati si aratarea acestora din urma cu degetul ca ar fi vinovati de saracirea primilor. Ma dezamagiti Hotnews!
  • 0 (0 voturi)    
    oare? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 7:53)

    corneliu buzelan [anonim]

    Nu ma asteptam dela voi sa veniti cu asemenea intrebare,dar doresc sa comentez acest hobby al dlui.Tiriac &co.Faptul ca niste oameni ucid astfel niste animale o consider o crima nu un sport sau hobby.Daca vrei sa vanezi cu adevarat,o faci paritar cu un cutit in mana cel mult ca sa-ti dovedesti barbatia si agilitatea,nu cu pusti si ajutoare.Ceace se intampla la Balc este un carnagiu infaptuit de niste impotenti,carora le este frica de o confruntare directa,dar nu-si pot stapani instinctul criminal.In Europa a fost distrusa toata fauna de acesti "eroi"si acum ,prin bunavointa (interesul)lui Tiriac si tacerea criminala a autoritatilor se va distruge si fauna din Romania.Sant zeci de ONG-uri si autoritati care propaga din varful buzelor protectia mediului si a faunei ,dar in realitate sant ,prin absenta reactiilor,partasi la acest genocid.Si in acest caz ca si in altele o sa ne trezim in ceasul al 13-lea,cand va fi tarziu deja.
    • 0 (0 voturi)    
      denunt penal lui tiriac (Joi, 26 ianuarie 2012, 2:49)

      codrus [anonim] i-a raspuns lui corneliu buzelan

      http://animatime.ro/2012/01/nite-rumani-i-au-facut-denunth-penal-lui-tiriac-pentru-aa-zisa-vanatoare-de-la-balc/
  • 0 (0 voturi)    
    vânătoarea (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 10:19)

    asterisc [anonim]

    Domnul Țiriac a fost și rămâne un om foarte serios și respectabil.I-am urmărit și activitatea sportivă încă de acum peste 40 de ani și l-am admirat pentru asta. Bravo lui că a reușit să facă avere în Germania. Aceasta mă face să cred că a făcut-o doar muncind cinstit. E drept că după aceea nu știu ce a mai făcut.
    Vânătoarea de la Balc, unde participă numai indivizi extrem de bogați, miroase totuși a sfidare, ca de fapt toate acțiunile acestor indivizi. Acolo sunt câteva sute de mistreți care vor fi efectiv executați, fără ca cineva să îndrăznească să protesteze. Moartea lor va fi dură, vor fi împușcați și mulți se vor chinui , zbătându-se în agonie, spre distracția și satisfacția...vânătorilor. Nefiind vorba de „eutanasiere”, care este neconstituțională, desigur că acestă moarte este perfect legală, nu?
    Și încă o întrebare: indivizii aceia setoși de sânge ucid cumva de foame? Evident că nu. Cel care ucide de foame vreun mistreț este BRACONIER și va face ani grei de pușcărie pentru asta! Și atunci de ce ucid acești mult prea stimabili domni? DE PLĂCERE! Da, le place pur și simplu să ucidă niște animale nevinovate, care nici măcar n-au mușcat pe cineva. Deci uciderea aceasta ÎN CHINURI, a unor animale nevinovate este o mare plăcere, dar mai este și legală și...evident, constituțională. Foarte corect și moral, nu-i așa?
  • 0 (0 voturi)    
    Miliardarul Tiriac (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 12:32)

    nae ledra [anonim]

    A venit dupa revolutie cu un pumn de marci,a cumparat in toata tara,valori imobiliare,cu bani putini,a caror valoare s-a insutit mai tarziu.Toate aceste afaceri le-a facut cu ajutorul lui Vacaroiu,Nastase,cu care era bun prieten .
  • 0 (0 voturi)    
    Oameni gaunosi (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 20:33)

    Christian [anonim]

    Mie mi-e mila de oamenii astia plini de bani dar gaunosi...


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version