​VIDEO Cum au reactionat o parte dintre protestatari la aparitia unui banner cu "Legalizati marijuana"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:37 Actualitate | Esenţial


Banner la protest cu 'Legalizati marijuana'
Foto: Hotnews
Doi tineri au adus, miercuri seara, la protestul din centrul Capitalei un banner pe care scria "Legalizati marijuana!" si au declansat un conflict cu o parte a protestatarilor. Manifestantii au inceput sa-i huiduie si sa-i imbranceasca pe cei doi tineri, cerandu-le sa paraseasca multimea si sa dea jos bannerul. "Plecati, ba, de aici. Out!", strigau unii protestatari. "De ce? E o tara libera bai", au raspuns tinerii. "Ne compromiteti! Plecati", au continuat acuzele din partea protestatarilor in timp ce imbrancelile si huiduielile au continuat.

"Sunt droguri legale la magazin", au incercat sa se justifice tinerii.

"Nu aveti ce cauta cu marijuana aici. Protestati pentru sanatate, protestati pentru educatie, dar nu pentru droguri!", spunea unul dintre protestatari.

Dupa acest moment, alti doi tineri care au afisat un banner prin care cereau legalizarea marijuanei au intrat in conflict cu o parte din protestatari. Cei doi tineri au fost preluati de jandarmi care i-au scos din multime si i-au bagat intr-o duba a jandarmeriei, relateaza reporterul HotNews.ro aflat la fata locului.
  • Vezi mai jos video cu momentul conflictului intre protestatari si tinerii cu bannerul "Legalizati marijuana"


Citeste mai multe despre   







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12201 vizualizari

  • +11 (41 voturi)    
    marijuana nu este drog (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:41)

    legalize.it [anonim]

    legalize it!
    • -1 (11 voturi)    
      droguri la magazin (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:30)

      droguri [anonim] i-a raspuns lui legalize.it

      droguri la magazin, droguri la magazin, droguri la magazin, droguri la magazin, ie droguri la magazin...., i-a sarit banda
      • 0 (0 voturi)    
        Legalizaţi hoţia! (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:13)

        Dani [anonim] i-a raspuns lui droguri

        Asta urmează, legalizăm marihuana, prostituţia şi hoţia, că de aia era mai bine în epoca de aur, atunci toată lumea putea să fure de la stat, acum doar unii
    • -5 (9 voturi)    
      Diversiune (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:18)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui legalize.it

      .inca o diversiune securista ca sa compromita protestul.
      95% din populatia romaniei e impotriva marijuanei, legalizariic casatoriilor homo si alte porcarii.
      Daca asociezi protestul cu legalizarea marijuanei , ai compromis toata miscarea.. miscarea asta este una anti-sistem nu promarijuana...
      si da, incultilor, e legala doar in f putine locuri si doar in scop MEDICAL, nu RECREATIONAL !!! Ne luptam sa reducem alcoolismul dar creem alta forma de dependenta?
      hai sictir!
      http://wiki.answers.com/Q/Where_is_marijuana_fully_legal
    • +3 (9 voturi)    
      Poate o cauza? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:45)

      Deepstereo [anonim] i-a raspuns lui legalize.it

      Poate facem noi un mars pe langa pentru aceasta cauza? Ce ziceti? iesim?
      • 0 (4 voturi)    
        da (Joi, 19 ianuarie 2012, 0:21)

        Dr.WEED [anonim] i-a raspuns lui Deepstereo

        Frate, daca as fi din Bucuresti, as venii cu mare placere. Dar din pacate nu o sa se intample nimic, cat timp presa continua sa sustina ca Marijauna = drog periculos e in zadar. Cel mai bine e sa vorbesti cu cineva de la un ziar cunoscut care are ceva putere si sa ii sugerezi sa studieze care e treaba cu Marijuana, dupa ce citeste o saptamana, doua sa publice un articol bine pus la punct(eventual sa isi faca un blog ceva unde, noi cunoscatorii sa il corectam eventual sa ii sugeram lucruri noi.)
    • +1 (3 voturi)    
      spune-i lui Eba (Joi, 19 ianuarie 2012, 9:31)

      mosnicolae [utilizator] i-a raspuns lui legalize.it

      sa vi le legalizeze.
    • -1 (3 voturi)    
      asa mai mor unii de-ai lor! (Joi, 19 ianuarie 2012, 10:34)

      Kapo [utilizator] i-a raspuns lui legalize.it

      Va aducetyi aminte bancul cu Bula pe patul de moarte, cand a vrut sa se inscrie in PCR? Fiul lui, nedumerit il intreaba de ce face asta, ca toata viata a fost monarhist. Iar Bula ii raspunde: "ca sa moara un comunist, nu un monarhist!". Asa si cu marihuana: legalizati drogul, ca in felul asta mai scade numarul celor care voteaza PDL-ul!
  • +2 (34 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:42)

    polonyca [anonim]

    • +5 (17 voturi)    
      nu! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:08)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      E exact ceea ce a vrut si EBa in campania pentru europarlamentare!

      Sau dc a propus EBa e e in regula, dar daca propun altii, nu mai e?
      • +8 (14 voturi)    
        surdul nu aude, dar le potriveste (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:47)

        george [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

        Ceea ce promova EBA si presidentia era un proiect de lege care nu legaliza nici un drog ci propunea ca detinerea de droguri usoare sa nu fie considerata fapta penala. Si asta pentru ca sunt sute de cazuri de adolescenti cu vietile amputate din simplul motiv ca la o razie in discoteca au fost gasiti cu o tigara in buzunar, tigara cumparata din teribilism in aceeasi seara la indemnul prostesc al unui prieten. Acele vieti, acum dupa gratii, sunt distruse. Faptele astea nu trebuie condamnate penal.

        Cei ce detin droguri usoare sunt in mare parte victime. Cei ce fac trafic trebuie condamnati. Asta spunea acel studiu. Insa noua ne place sa auzim doar ce ne convine. Asa e, vercingetorix?
        • +1 (1 vot)    
          daca ai impresia (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:41)

          vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui george

          ca aia le detineau doar de dragul de a le detine, te inseli, draga domnule!

          Daca un prieten te roaga sa ii tii in buzunar o tigara, nu mai e prieten! E indemn la trafic de droguri.

          Presuspun ca dc un prieten iti da un cutit plin de sange sa il tii, esti doar o victima, nu un tainuitor!

          Asa o sa faca Boc si cu datoria de un miliard de euro a CFR. Niste prieteni l-au anuntat ca banii aia au disparut, iar el le tine datoria si o transforma in actiuni. Tare!
    • +1 (3 voturi)    
      Despre ce vorbesti? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:44)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Ce legatura au Ponta sau Antonescu cu aceasta discutie?

      Nici nu stiu daca sa rad sau sa imi para rau de tine pentru logica imbatabila.

      Antonescu de pilda a declarat clar ca e impotriva legalizarii iar PSDul e impotriva de cand se stie. PDLul in loc sa legalizeze/legifereze au produs masiv din 'legale' otravind app. 1 milion de persoane.

      Educatie nu face nimeni, bani insa fac cu totii, interlopi, politisti si politicieni la gramada din aceasta afacere, ca si din altele precum prostitutia.
  • +6 (30 voturi)    
    legalizati sau interziceti (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:43)

    Plus unul mai putin [anonim]

    legalizati marihuana sau interziceti alcoolul si tutunul. De ce e acceptabil alcoolul? Ce-l deosebeste de marihuana? Nu cumva tutunul e mai toxic decat marihuana? Si daca statul iti da voie sa te autodistrugi cu alcool si sa-ti distrugi si familia, de ce nu te lasa sa faci asijderea cu marihuana? Hehe, nu cumva fiindca pe alcool se platesc taxe?
    • +7 (15 voturi)    
      Nu intelegi (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:18)

      Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui Plus unul mai putin

      Tuica si bataia aplicata copiior si nevestei sunt traditionale la romani. Cum sa le iei traditia?
      Este minunat ca gasesti la orice butic de 2 bani alcool ieftin pentru tot "boborul".
      Ce nu-ti place? Apoi cheltuim milioane pe sanatate, pe securitate impotriva dementilor care s-au imbecilizat datorita alcoolului, etc...

      Iar cu tutunul, de, cum sa gasesti un pretext pentru lene si chiul mai bun? In plus merge minunat cu alcoolul!

      Cu marijuana este usor diferit. Nu este traditional, n-a intrat in mitul boborului roman, asa ca nu ne place sa vorbim.
      • +2 (8 voturi)    
        conspiratia-marijuanei/ (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:01)

        flx12 [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

        http://www.almeea.com/conspiratia-marijuanei/

        cititi si voi sa vedeti de ce canepa sau iarba cum i zice lume e interzisa

        LIBERTATE !!!!
    • +4 (6 voturi)    
      plus tutunului (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:24)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui Plus unul mai putin

      i se adauga mii de chimicale...

      SA SE LEGALIZEZE MARIJUANA... Traiasca Maria Juana si la gunoi tutunul care omoara oameni (chiar daca platesti taxe pe el).
  • +8 (18 voturi)    
    poti sa le dai in cap la jandarmi,sa-i omori... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:46)

    popcorn monta [utilizator]

    dar n-ai voie sa ceri pasnic legalizarea mariujanei...nu va lastati...pe aia cu legea cojocaru ii lasti intre voi...chiar credeti ca va da cineva moca 20,000 de euroi...sunteti tampiti rau daca ,credeti asta...
    • 0 (8 voturi)    
      Scartz ca ai pus o. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:15)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Nu jandarmii nu le-au dat voie.Sau marijuana creaza stari de confuzie?Nu stiu.Intreb,ca sa stiu.
  • +8 (20 voturi)    
    Not funny (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:50)

    pseudo [utilizator]

    Maine la marele miting probabil ca vor afisa mesaje de genul "recompensati prostia" sau "legalizati mita"!
    • +3 (3 voturi)    
      Asta deja se face (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:48)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui pseudo

      cel putin daca te uiti la politicienii din ultimii 20 de ani se pare ca incompetenta, lacomia si nesimtirea pare sa fie numitorul comun. cat despre mita... nu e pentru catei.
  • +13 (27 voturi)    
    astia cu marijuana (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:52)

    purplesky [utilizator]

    astia cu marijuana mi se par cei mai normali de-acolo :))
    • +8 (14 voturi)    
      si mie (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:27)

      ionut ionescu [anonim] i-a raspuns lui purplesky

      tinerii cu marijuana nu au voie sa ceara si ei ceva?

      cea mai cool cerere
    • +1 (5 voturi)    
      si eu am crezut la fel (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:37)

      akabond007 [utilizator] i-a raspuns lui purplesky

      Si eu am crezut la fel, pana cand unul dintre cei doi a inceput sa strige ca "basescu a a omorat copii" pentru ca sunt droguri in magazine.
      • +7 (9 voturi)    
        Nici prea multa marijuana nu face bine. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:14)

        marius [anonim] i-a raspuns lui akabond007

        Consumati cu moderatie.
      • +1 (3 voturi)    
        Nu stiu daca Basescu (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:50)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

        dar 'drogurile legale' au avut cea mai mare amploare la noi in tara. si nici macar nu erau fabricate de noi ci in China si cumparate din UK sau US.

        Ghici cine a facut sute de milioane de euro?
  • -5 (17 voturi)    
    Era si normal... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 19:54)

    bgd [utilizator]

    Cum poti sa strigi tu pt droguri cand acolo se striga pt salarii...huooo !!!
    Ce popor trist....
    • +8 (12 voturi)    
      exact (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:29)

      ionu ionescu [anonim] i-a raspuns lui bgd

      maine ma duc si eu un afis pt legalizarea marijuanei.

      in sfarsit impartasesc si eu ceva cu cei de acolo
    • +6 (8 voturi)    
      .... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:44)

      d [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Probabil a zis Basescu ceva pozitiv de marijuana si acum gata, marijuana e o porcarie.
      • +1 (1 vot)    
        E droguri ma... (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:17)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui d

        Adica ei nu vor sa fie asociati cu drogatii.... Vezi domle, daca-s betivi se cred mai civilizati...mai de societate. Ce vin roakerii aia pletosi cu drogurile lor.. cand ei, in ignoranta lor absoluta, tipa de salarii... Ehaaa... Unde s-a mai vazut asa ceva. Democratie domle, da protestu nostru si are voie numai cine spunem noi !
        Ce vrei... Fiecare cu mintea lui. Tot ce se intampla e de un tragi-comic spectaculos...
        Partea proasta e ca amuzamentul incet incet dispare si raman cu un gust f amar in gura.
    • -1 (1 vot)    
      Si la tribuna stau... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:51)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      ...patronii de firma, numai ochi si urechi, democraticii patroni VOR MARI SALARIILE...Ura...Ura...Ura (o avem in suflet )
  • 0 (12 voturi)    
    Marijuana = USL = PDL (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:04)

    zaharia [anonim]

    Nu sta degeaba SRI-ul...
    • +2 (6 voturi)    
      aiurea (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:06)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zaharia

      marijuana e lucru bun, nu ca usl
  • -7 (15 voturi)    
    Ce cred eu ? Ehei ....Serviciile nu dorm ! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:08)

    gigi gigjlescu [anonim]

    Parerea mea , ca este o provocare sau o incercare de decredibilizare a protestatarilor, de intoxicare si de "fragmentare" a mesajului lor.
    • +7 (11 voturi)    
      Adica numai ei au voie sa protesteze? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:32)

      d [anonim] i-a raspuns lui gigi gigjlescu

      Altii n-au voie? Parca oricine putea sa vina in Piata si sa spuna crezul, nu?
      Daca ma duc acolo cu pancarta "Recunoasteti genocidul armenilor" ma gonesc "protestatarii" sau ce?

      Alo, protestatarilor, mai usor cu confiscarea Pietii ca nu e proprietatea voastra.
    • -3 (7 voturi)    
      Oricum... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:40)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui gigi gigjlescu

      ...mesajul lor nu e numai fragmentat dar si groaznic de incoerent.
  • +12 (18 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:09)

    d [anonim]

    I-au gonit pe amaratii aia cu marjuana. Ce penibili.
    Adica nu sunt de acord cu marijuana dar de ce sa ii goneasca pe aia de la "manifestatia libera"?

    Mai baieti! Aici e pe baza de "Basescu dictatorul", nu cu de alde astea cu marijuana de consuma olandejii aia care nu ne primesc in Schengen.

    In concluzie sunteti niste constipati bai protestatarilor.
    • +5 (9 voturi)    
      ei sunt clasici, merg pe alcool (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:32)

      ionut ionescu [anonim] i-a raspuns lui d

      de-aia a inchis oprescu toate barurile de langa universitate

      pacat c-au scos bannerul cu marijuana. chiar ma duceam si eu cu ei, pt marijuana

      pensionari si ong-isti tampiti
  • +1 (5 voturi)    
    marijuana party (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:18)

    Andrei [anonim]

    in canada era acum cativa ani in parlament un partid numit marijuana party :)
  • +7 (11 voturi)    
    LEGALIZATI! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:19)

    dragos [anonim]

    felicitari pentru banner!
  • +7 (11 voturi)    
    ironic (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:23)

    cristi [anonim]

    Pe mine ma distreaza ca protestatarii scandeaza *libertate*, dar i-au dat p-astia in suturi afara :))
  • +5 (9 voturi)    
    Corect (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:27)

    florin [anonim]

    Daca e corect sau nu sa legalizeze consumul de marijuana nu decid eu sau un oarecare din piata. Parerea mea e ca daca tot striga dupa Basescu ca e dictator, baiatului aceluia de ce nu ii acorda dreptul la libera exprimare?! Prea multi protestatari care au traiti 2/3 din viata in timpul guvernului comunist si nu stiu ce e aia libertate de exprimare si dreptul la o opinie!
  • -2 (4 voturi)    
    tare (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:32)

    rtryuu [anonim]

    m-am terminat de ras... care mai de care mai ratat pe acolo =)) . fiecare protestaza dupa cum il duce capu` unii cu cutitele la ei, altii cu cocaina si heroina prin buzunar, eu ii stiu pe unii de la dinamo din galerie erau cu seringile si "bilele" in buzunar la "incidentele" cu stelistii, ceva ce seamana mult cu ce s-a petrecut zilele trecute. tot de pe stadion se potriveste vorba asta: "daca e haos, haos sa fie" :))
    • 0 (4 voturi)    
      altii cu bilutele din nas (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:56)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui rtryuu

      sau cum zice proverbul:
      Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.
  • -5 (7 voturi)    
    romani drogati de doi bani (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:38)

    alexim [anonim]

    Cei care cer asemenea lucru,,,,legalizarea marijuanei,,,, sunt niste persoane a caror viata este un esec. Toti isi plang soarta ca nu au ce manca, nu au de lucru , nu mai au nimic.... ei vin cu prostiile astea....RUSINE SA LE FIE!
    • -1 (5 voturi)    
      Viata ca o prada (Joi, 19 ianuarie 2012, 0:02)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui alexim

      Zici de esec, esti sigur ca te simti bine cu tine insuti?

      Daca unii nu au ce manca este fix de la lipsa de intelegere/acceptare a aproapelui: Ce ne pasa noua?

      Daca cei care au venit cu bannerul au facut inchisoare pentru posesie de canabis (lucru posibil in UE doar daca te afli in Romania) sau au pe cineva bolnav in familie (se foloseste in tratarea cancerului, insomniei cronice, diabetului si a multor alte boli...) oare conteaza?

      Daca tu ai ce manca si mai si arunci din frigider la gunoi iar vecinul isi hraneste copii cu paine si fasole, esti sigur ca iti pasa?

      Daca pe vecin il vor da afara din casa ai face ceva sa il ajuti?

      Mai usor e insa sa zici despre vecin cat de lenes si prost e, cat de nesimtit (ca e sarac si are copii)
  • +6 (10 voturi)    
    >>>>>>>>>>> (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:39)

    Invincible [utilizator]

    Daca scriau "Free Gigi", nu se prindeau. :))
  • +7 (11 voturi)    
    e un drog, da (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:39)

    gogu [anonim]

    dar la fel sunt tutunul si alcoolul. Si in timp ce marijuana este folosita medicinal de ex. in SUA, alcoolul si tutunul ucid oameni.

    /r/cui
    • -1 (3 voturi)    
      EXCELENT GOGULE (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:17)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Cei care i-au dat afara pe cei cu LEGALIZATI MARIJUANA cu siguranta fumeaza tigari si beau alcohol... Insa de: e vorba de un drog, satanizat... si multi dintre acei putini care merg la manifestatii, in fond habar n-au despre ce e vorba... ca toti USL-istii. Si mai vine si Radu Mazare de la Constanta...

      Daca vor sa ceara ca din cauza lui Raed Arafat in Romania sa se invete limba araba ca limba straina la scoli, ies si eu la demonstratii. Nu ne-ar strica sa invatam o limba straina diferita! SALAAM HABIBI...
    • -1 (3 voturi)    
      corect (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:23)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      dar si alcoolul si tutunul au aplicatii si medicinale si cosmetice in afara de a fi drog de divertisment.
      Marijuana este unul daca nu singurul relaxant al presiunii intraoculare si in plus mai are si aplicatii in astm.
  • -1 (9 voturi)    
    Legalizati prostitutia... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:47)

    Costin1968 [utilizator]

    ...si alcoolismul...si pacificam multe sate din tarisoara noastra...Desfiintati soselele si-i pacificam pe Huidu cu mortii si pe Lucescu cu vatmanii...Legalizati Spaga , de ce sa fie legala numai in Sanatate , in toate domeniili (vorba regretatului Nicolae ) spaga sa fie LEGALIZATA...Vechimea in munca sa inceapa de la 25 de ani inainte de angajare...Gata ...Nu mai ne jucam...
  • +5 (7 voturi)    
    nu era si Elena Basescu? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 20:48)

    cosminrs [utilizator]

    doar ea vroia legalizarea drogurilor usoare.
    • 0 (4 voturi)    
      de ce ii faceti reclama? (Joi, 19 ianuarie 2012, 0:05)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      Majoritatea politicienilor consuma droguri, si nu canabis.

      Eba si-a facut reclama si apoi a retractat imediat. Cine nu isi da seama ca asa a inceput sa se faca voturi e ruda cu Antonescu, care credea (printre altele) ca Facebookul nu exista pana acum 2 ani.
  • +5 (9 voturi)    
    Bravo lor (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:02)

    Alex [anonim]

    Au dreptate baietii care cer legalizarea marihuanei. De 1000 de ori mai bine marihuana decat otravurile de etnobotanice care la noi sunt legale. De ce toata Europa permite sau tolereaza consumul de marihuana... si numai la noi se face puscarie cu anii ptr consum de iarba. E timpul schimbarii
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:03)

    d [anonim]

    A mai fost un moment penibil cand au afisat bannerul cu "Ne-ati dat blugi/ Si ne-ati facut slugi".

    Dar la sloganul asta vadit antioccidental nu a protestat nimeni si nu i-a dat nimeni afara din Piata.
  • +4 (8 voturi)    
    prostia in actiune! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:17)

    dumitru vaduva [anonim]

    Cei care protesteaza impotriva marijuanei habar nu au pe ce lume traiesc.Pai cunosc ei ,in inteligenta lor nemasurata,care sunt avantajele si dezavantajele folosirii marijuanei de catre oameni? Nu. Si daca nu,atunci pentru ce se opun? Care este logica din capul lor? Se opun pentru ca au auzit si ei ca marijuana este un drog.In America se discuta aceptarea legalitatii marijuanei in toate statele,pentru ca in unele deja este legala,in urma stabilirii de catre oamenii de stiinta ca aceasta planta nu are nimic daunator in ea ci ,mai degraba numai beneficii,pentru sanatatea oamenilor. Sigur,abuzurile sunt daunatoare,dar si tutunul si alcoolul si sarea si grasimile si zaharul si multe altele,folosite in exces,ucid.Sa le interzicem pe toate? E absurd. Recomand romanilor care protesteaza fara noima impotriva a ceva,sa se documenteze mai bine inainte de a o face. Inclusiv demonstratiile din ultimele zile nu au nici o logica.Cateva sute de demonstranti sunt categoristii drept manifestatii de amploare si masive de catre mincinosii si manipulatorii din opozitie,Crin Antonescu si Victor Ponta,precum si de catre Realitatea tv si Antene3. Cu asa ceva Romania nu iese din necazurii ci mai mult se afunda in ele. Vai de mama lor de demonstranti care nu stiu ce vor.Ei vor sa-si taie craca de sub picioare ducand tara in faliment ca sa-si ia ei inapoi privilegiile.Astia sunt protestatarii din Romania.
  • +6 (10 voturi)    
    marijuana (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:21)

    firfirel [anonim]

    Romani, mai informati-va! Nu mai haliti toata propaganda. Aveti acces la informatie acum, nu mai fiti ignoranti si nu va mai lasati manipulati. Marijuana e o planta, nu e amfetamina ca etnobotanicele si culmea ca cele din urma sunt legale desi mult mai periculoase. La o adica, e alegerea fiecaruia daca ar consuma sau nu, la fel cum alegi cand, cat si unde sa consumi tutun sau alcool, la fel cum alegi daca-ti tratezi raceala cu medicatie din farmacie sau cu un ceai, lamaie si miere.
    Sunt student in Olanda dar pentru asta nu vad oameni drogati pe strada. Este doar liberalizarea unui viciu, mult mai putin nociv decat tutunul.
    Si ma intreb oare: de ce este o simpla planta ilegala? Este data de Dumnezeu, nu contine nimic sintetic. De ce sa nu fie marijuana legala (18+) la noi si sa se vanda exact cum se vinde tutunul? De ce nu ar putea Romania sa profite de pe urma acestui viciu si sa impuna accize, iar profitul sa revina populatiei? Ce ar putea fi rau in asta? Turismul ar inflori, odata cu economia tarii, iar romanii nu ar mai iesi in strada din cauza foamei. Da, asta ar genera legalizarea.

    Revolutia inseamna educatie! Educati-va, uitati-va in jur, analizati iar apoi blamati.
    • 0 (4 voturi)    
      Revolutia inseamna educatie! (Joi, 19 ianuarie 2012, 0:07)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui firfirel

      da-mi voie sa mai zic si eu inca odata: Revolutia inseamna educatie!

      da-ti un search pe net cat mai gasiti informatia ca maine poimaine se inchide wikipedia
    • -1 (1 vot)    
      Re: firfirel (Joi, 19 ianuarie 2012, 2:03)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui firfirel

      Primii si cei mai virulenti oponenti ai legalizarii ar fi tocmai traficantii. Din cauza ca este ilegala, traficantii dispun de bani multi din profituri (daca ar fi legala, n-ar costa mai mult decat o legatura de patrunjel!).

      Avand bani multi, iti inchipui ca in cazul in care apare vreo idee de legalizare prin mintea vreunui politician, se intampla cam ca in Filantropica ..... "La banii tai tu iti permiti sa ai demnitate!" :o)) Si gata cu intiativa.

      Ca sa se legalizeze, trebuie sa existe o presiune puternica din partea cetatenilor. Cred ca asta e raspunsul la intrebarea ta: Romania n-are cetateni. Doar norod/popor. Asta este.

      Acum gandeste-te la populatie: nu-i ceri prea mult acceptand marijuana, in conditiile in care (sa luam doar un exemplu) toti se declara crestin-ortodocsi dar sunt full-option de superstitii!? ....
      • 0 (0 voturi)    
        trafic legal (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:23)

        firfirel [anonim] i-a raspuns lui MLZ

        da MLZ, intr-adevar traficantii ar pierde profituri uriase odata cu legalizarea celui mai comercializat drog din lume. Dar, daca ar fi baieti destepti ar putea sa profite din situatia creata si sa intreprinda un asa numit "trafic legal", adica exact ceea ce fac vanzatorii din magazinele de vise ce vand etnobotanice. Desigur, profiturile nu ar mai fi aceleasi dar ar putea sa-si asigure un trai decent si prin alte mijloace, tot legale pentru ca, dupa cum am spus in primul comentariu, situatia economica a Romaniei s-ar imbunatati si multi dintre ei ar alege sa-si intretina familiile fara riscul de a putrezi in inchisoare. Cat despre popor, la fel am crezut si eu pana au izbucnit protestele. Am crezut ca romanii si-au pierdut demnitatea de tot, care oricum a fost zdrobita de nenumaratii conducatori lasi si nehotarati si de umbra regimului comunist. M-am inselat. E nevoie sa se moara de foame, insa au dovedit ca se poate iesi in strada si protesta si sa-si sustina crezul lor, oricare ar fi el. Nu trebuie niciodata sa subestimezi un "nimeni"...
  • +2 (4 voturi)    
    tot ca sa traisca bine basescu! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:23)

    George [anonim]

    nu sunt de acord ca sa mergi cu un astfel de slogan in piata, dar doresc pedelistilor sa aiba parte numai de copii pe etnobotanice, caci are dreptate si baiatul: de 4 ani de zile mor copii de gimnaziu pentru ca sleahta de rahati de la putere sa se umple de bani de pe urma etnobotanicelor (sa fim seriosi, daca ar exista vointa politica reala pt stoparea fenomenului s-ar fi stopat de cum ar fi iesit la iveala. insa nu a existat, ba dimpotriva, tinand cont de sumele uriase obtinute din comertul cu asa ceva, traiesc bine multe jeguri umane pedeliste). asa incat repet, doresc copii dependenti de etnobotanice tuturor pedelistilor si basistilor din tara asta!
    • -2 (4 voturi)    
      Foarte mare dreptate au protestatarii. (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:32)

      Gigelul [utilizator] i-a raspuns lui George

      Foarte bine au procedat restul protestatarilor ca i-au alungat pe acesti "scrembelisti". Tinerii astia-s plecati cu pluta. Nu avem nevoie de droguri sau etnobotanice. Sunt niste mizerii. Eu as arata un banner prin care sa cer desfiintarea "magazinelor de vise".
      • 0 (2 voturi)    
        Re: Gigelul (Joi, 19 ianuarie 2012, 2:09)

        MLZ [anonim] i-a raspuns lui Gigelul

        1) Gandeste-te ca nu esti vesnic si ca (ne place sau nu) viitorul este al tinerilor (unii mai buni, unii mai rai - orice ar insemna asta). Cum si-l construiesc, e cam treaba lor. E frustrant sa nu-ti asculte sfaturile, dar parca au murit ceva tineri acu' vreo 20 de ani tocmai ca sa nu mai fi tu tutelat .... ori sau nu!?

        Daca nu ai tu "nevoie" de ceva, asta nu inseamna ca nimeni sa nu-si doreasca. Cam despre asta e libertatea. Tu poti sa ceri sa nu-ti incalce vreun drept, asta da!

        2) Dar prin legalizarea marijuanei .... ca efect chiar asta s-ar intampla: s-ar desfiinta magazinele de vise.

        E cam ironic, nu, sa trebuiasca sa recunosti ca de fapt esti umar la umar cu ei, de aceeasi parte a baricadei, nu!?! :o)))))
  • -1 (5 voturi)    
    LEGALIZARE! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:59)

    Tiberiu Jakab [anonim]

    Ma numesc Tiberiu Jakab, poate ma cunoasteti mai bine ca DJ Vania. Impreuna cu colegul meu Bogdan Danciu de la formatia OK Corral dorim sa cerem in mod public LEGALIZAREA tuturor drogurilor! Nu mai vrem sa vindem droguri in club tinerilor cu frica de MILITIE, dorim sa intram in LEGALITATE!
    • 0 (4 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:42)

      dumitru vaduva [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu Jakab

      Legalizarea tuturor drogurilor,ar desfiinta mafia drogurilor,iar cei care consuma droguri in exces,ar putea fi tinuti mai usor sub observatie,medicala,sociala si de alt fel.
      Guvernele tarilor nu vor sa legalizeze drogurile,pentru ca ele insele,multe din ele,sunt traficante de droguri,sau ii tolereaza pe mafiotii de droguri.Asta este explicatia,iar puterile respective incaseaza mare parte din banii realizati din traficul de droguri.
    • 0 (0 voturi)    
      Imi cer scuze pentru ca unii nu au bun simt. (Vineri, 20 ianuarie 2012, 3:04)

      Tiberiu Jakab [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu Jakab

      dezmintire oficiala din partea OK Corral legat de toti cei care comenteaza in numele nostru.
      Daca doriti sa aflati ceva oficial despre noi, urmati-ne pe http://www.facebook.com/okcorralro
  • +1 (1 vot)    
    300 PARLAMENTARI SI PARLAMENT UNICAMERAL!!! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 22:16)

    UN ROMAN [anonim]

    referendumul trebuie respectat!

    300 parlamentari si parlament unicameral!!!
  • +1 (5 voturi)    
    dezincriminarea consumatorului (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:46)

    andrei [anonim]

    Trebuie sa iesim intr-o zi din paralizia mintala in care ne-a bagat comunismul, BOR si urmasii FSNului. Trebuie dezincriminat consumul de droguri ca in orice tara libera. Dar daca ajungem ca cehii sa ne declaram 80% atei? Doamne fereste de atata liberate..
  • 0 (4 voturi)    
    ei (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 23:58)

    AT [anonim]

    Inca o dovada ca protestatarii sunt niste reactionari, aia care stiu ce protesteaza macar.
  • +1 (5 voturi)    
    RUSINE ! (Joi, 19 ianuarie 2012, 0:10)

    Dr.WEED [anonim]

    "La 18 ani ai voie sa iti iei permis de conducere, sa conduci o tona jumate de metal cu 150km/h sa te sfrateci tu, sa iei cu tine vieti nevinovate. - Asta e oK

    La 18 ani ai voie sa bei si sa mori pentru ca te-ai batut cu 4 baieti si te-au injunghiat alti 3 pe care nu i-ai vazut, pentru ca astea 4 nu existau. - Asta e oK.

    La 18 ani ai voie sa fumezi tigari, sa faci cancer, sa mori sa iti planga toata familia. - Asta ii oK.

    La 18 ani n-ai voie sa fumezi marijauna si sa ti se faca pofta de ciocolata.
    Asta distruge fiinta nationala, cete de tineri care umbla la nonstop sa cumpere apa plata. Asta este pericolul care ne amentinta.


    Oamenii care fumeaza marijjuana sunt drogati, oameni care beau... se distreaza


    Duceti-va in orice clubd/discoteca. Uitati-va la oameni care beau, uitati-va la oamenii 'drogati'
    - cei beti dupa a 5-a bere tin sticla invers. Asta e un semn clar de prietenie. Astea-s oamenii beti.

    Cautati 'drogatii', aia is cei mai prietenosi oameni de acolo. Is la bar,rad cu barbanu zic "Foarte tare tricou frate, da-mi si mie o apa plata."


    Dintre astea 2, ala de la bar trebuie sa fie in parnaie. Asta cu sticla intoarsa, poate sparge un cap, da se distreaza...
    " (c) TEO - Deko Cafe [ youtube /watch?v=YsPxLxKmqtI ]
  • +1 (5 voturi)    
    RUSINE [2] (Joi, 19 ianuarie 2012, 0:10)

    Dr.WeeD [anonim]

    In SUA sunt state care au legalizat MARIJUANA pe plan medicinal. Adica daca tu suferi de diabet zaharat, nu mai trebuie sa iti injectezi de 10 ori pe zi o doza de insulina. Folosesti marijauna!
    Daca suferi de dureri cronice sau fibromialgia, nu mai trebuie sa bagi in tine cine stie ce medicamente sintetizate pentru ati calma durerea. Trebuie doar sa consumi niste marijauna.
    Si lista poate sa continue (cautati pe internet informatii despre Marijauna. Intrati frumos pe google si cautati : Medicinal Cannabis)

    In toata istoria omenirii nu s-a gasit un singur om, unu singur care sa moara din cauza marijuanei.
    Sa va intreb ceva cate persoane au murit doar in ultimu an in Romania din cauza tutunului ? Cati oameni nu si-au vomitat plamanii in fata voastra? Cati oameni mor zilnic in Romania din cauza abuzului de alcool(direct sau indirect) ?
    Cati copii mor din cauza amfetaminelor ce se vand si acum in magazine sub numele de droguri legale? (Sa nu va aduc ca s-au interzis pentru ca s-au interzis doar in scris, la mine in oras magaziul e deschis non stop. Iar in caz ca ai de facut o comanda mai mare vine la tien acasa, mai repede decat o pizza)


    NU sustin legalizarea marijuanei, sustin decriminalizarea ei (exact ca in Spania), adica sa ai voie sa detii 2-3 plante acasa/in gradina. Din care sa consumi la tine acasa. Traficul sa fie total ilegal, sa se aplice pedeapsa capitala celor ce fac trafic(multi dilari stopesc marijauna cu alte droguri, doar sa le fac mai tari).
    Eventual sa se vanda in anumite centre bine organizate pe baza prescriptiei medicale pentru tratarea diferitelor boli. Iar materialul pus spre vanzare sa fie saptamanal testat.



    Eu unu m-am saturat de prostia de pluteste in aer, parca era democratie, omu are voie sa se exprime liber.
    Pe ce motiv au fost cei 2 sau cati protestarai luat de jandarmi ? Ca au strigat altceva decat Jos Chioru ?
    RUSINE !

    Incepe sa-mi fie rusine si scarba ca sunt roman.
  • +1 (5 voturi)    
    RUSINE [3] (Joi, 19 ianuarie 2012, 0:13)

    Dr.WeeD [anonim]

    Probail o sa va intrebati, pai daca e atat de minunata planta asta, de ce nu e legala ?
    PENTRU CA 70% din producatorii de produse framaceutice ar da faliment.
    Miaca-mea si-a distrut ficatu in timp ce se trata pentru osteoporoza, iar acum trebuie sa isi cumpere medicamente si pentru ficat, sa vedem intr-un an ce mai afecteaza medicamentele astea pentru protectia ficatului ?
  • +1 (1 vot)    
    noi + presa (Joi, 19 ianuarie 2012, 2:09)

    Robert+ [utilizator]

    E datoria voastra , a presei , sa ne ajutati scoatem din anonimat fortat un subiect si sa il aducem in fata pentru a fi tratat deschis si corect .
    Mai publicati articole , ajutati-ne sa ne inchegam , suntem aici .
  • 0 (2 voturi)    
    Macar oamenii astia.... (Joi, 19 ianuarie 2012, 8:36)

    Ronin [utilizator]

    ....au cerut un lucru clar in protestul lor. Bun sau nu, asta ramane de discutat....
  • +1 (1 vot)    
    Poate nu ati inteles (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:52)

    radu [anonim]

    Cei 2 militau impotriva etnobotanicelor care de 4 ani se gasesc peste tot in magazine unde pot avea acces copii la orice varste. De ce se permite comercializarea acestor droguri sintetice mult mai periculoase decat drogurile ilegale. Pe banner era scrisa doar o varianta naturala si mai putin nociva...
  • 0 (0 voturi)    
    sa fim seriosi ...uitativa aici (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:07)

    verde [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=XAC-wzco54E
  • 0 (0 voturi)    
    Drogurile sunt ca si alcoolul (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:41)

    Ovi [anonim]

    De ce alcoolul este legal si drogurile nu?
    E exact acelasi principiu.Este dreptul
    Fiecarui om sa decida pentru viata lui,buna sau rea.
  • 0 (0 voturi)    
    verde (Duminică, 27 mai 2012, 15:53)

    anonim [anonim]

    Scurt pe doi ! sa numai fie legal bautura si tigarile !!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by