VIDEO Politist de la Sectia 3, catre o investigatoare sub acoperire: "Iti trag o bucata de cazi in cap aici"

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 11 ianuarie 2012, 16:15 Actualitate | Esenţial

Doi politisti de la Sectia 3 de Politie au supus o femeie, investigator sub acoperire, la violente fizice si psihice "extrem de crunte si grave", pentru a o determina sa declare ca practica prostitutia si pentru ca a refuzat sa le dea mita, spunandu-i: "Iti trag o bucata de cazi in cap aici", relateaza Mediafax.

Procurorii Parchetului Capitalei au retinut 30 din cei 31 de politisti de la sectiile 1 si 3 acuzati de luare de mita, complicitate la prostitutie si la proxenetism, lipsire de libertate sau tortura si cer, miercuri, Tribunalului Bucuresti arestarea lor preventiva pentru 29 de zile.

In referatul cu propunerea de arestare preventiva intocmit de procurori se arata ca politisti de la Sectia 3 au supus o femeie la violente fizice si psihice pentru a o determina sa declare ca practica prostitutia. Potrivit procurorilor, agentul de politie Dan Ungureanu, impreuna cu plutonierul de la Jandarmerie, Laurentiu Nicolae Popina, au retinut-o nelegal in sediul Sectiei 3 de Politie pe "Irina Nistor", martor in cauza.

Femeia a fost abordata pe strada de politisti sub pretextul ca practica prostitutia si i s-a sugerat o modalitate de a eluda sanctionarea sa. Agentul de politie si jandarmul i-au adresat expresii precum "Daca nu vorbesti ce e de vorbit... daca vrei sa fie bine, de ce nu vorbesti..." si i-au pretins o suma de bani pentru a nu-si indeplini atributiile de serviciu.

Potrivit referatului procurorilor, in noaptea de 8 iunie 2011, intre orele 22.45 si 5.45, Dan Ungureanu si Laurentiu Nicolae Popina au retinut-o pe "Irina Nistor" pentru ca aceasta a refuzat sa le dea suma de bani solicitata. Dupa ce i-au spus ca o vor conduce la sectia de politie pentru a o sanctiona contraventional pentru practicarea prostitutiei, la Sectia 3 acestia au retinut-o pe Irina Nistor fara ca impotriva acesteia sa fi fost luata o masura preventiva.

"In aceasta perioada, Ungureanu Dan a incatusat martora pentru cateva minute, refuzandu-i constant dreptul de a contacta un avocat, durata ingradirii libertatii fizice a martorei neputand fi justificata in mod rezonabil prin natura faptei si a sanctiunii aplicate", noteaza procurorii in referat.

De asemenea, "Irina Nistor" a fost sanctionata printr-un proces-verbal in care Dan Ungureanu a atestat imprejurari necorespunzatoare adevarului, retinand in mod nereal ca aceasta a fost depistata acostand persoane in scopul intretinerii de relatii sexuale si mentionand in mod fals ca aceasta recunoaste fapta comisa.

In aceeasi seara, politistul Andi Marius Ionescu a perchezitionat-o pe "Irina Nistor", aceasta fiind dezbracata pana la piele.

"Ionescu Andi Marius s-a comportat abuziv cu martora Irina Nistor efectuandu-i o perchezitie corporala cu incalcarea normelor procedurale, care prevad efectuarea acestui act de catre o persoana de acelasi sex cu cea perchezitionata, ocazie cu care a dezbracat-o complet, smulgandu-i imbracamintea si lenjeria intima", se mai arata in referatul procurorilor.

Potrivit documentului citat, aceste fapte sunt redate intr-o inregistrare ambientala cu martora Irina Nistor:

"Irina Nistor: Imi dati voie sa dau un telefon?

Dan Ungureanu: Nu, nu-ti dau voie sa dai un telefon.

Irina Nistor: Nu imi dati voie?

Dan Ungureanu: Fac un mare abuz, nu vreau sa-ti dau voie, care-i problema? Uite iti dau aici sa dai declaratie scrisa... Ia sa vedem ce-o sa faci?

Dan Ungureanu: N-o sa te bat, o sa te pun pe scaun inapoia colo si o sa te leg de scaun cu catusele, pentru ca esti retinuta...

Irina Nistor: Au, da' ce, sunt retinuta?

Dan Ungureanu: Uite asa, pentru prostitutie.

Irina Nistor: Dar nu am facut asa ceva.

Dan Ungureanu: Sa punem catusele frumos, sa vedem unde pleaca ea... Ia sa te vedem noi pe tine...

Dan Ungureanu: Ia, te rog frumos sa tipi, hai... Ia, tipa, hai... neinteligibil... Stai pe loc aicea ca nu esti la Academia de Politie.

Irina Nistor: Hei, da' de ce dati in mine, de ce trageti de mine?

Dan Ungureanu: Bai, de ce esti bai minicioasa?

Irina Nistor: De ce trageti de mine? Au! Da de ce trageti de mine?

Dan Ungureanu: Stai jos, acolo ai inteles?

Dan Ungureanu: Cum ma minti, te mint si eu. Singura! Ai inteles? Singura! Ca iti dau una de zbori pe fisetul acela. Si o sa spun n-am atins-o. Ai inteles? Pai tu crezi ca minciuna e numai pentru tine? Asa crezi tu ca e minciuna? Ih, iti trag o bucata de cazi in cap aici. Si o sa spun, n-am atins-o, domne. Cine iti demonstreaza? O sa spuna colegiul meu ca te-am atins eu? Ca-ti trag si eu un bocanc in cap. Ai inteles?"

Procurorii au retinut in referatul cu propunere de arestare preventiva ca relele tratamente la care a fost supusa "Irina Nistor" au fost "extrem de crunte si grave, durerea si suferinta suportate fiind provocate in mod intentionat pentru ca a refuzat sa dea mita si pentru a recunoaste savarsirea infractiunii de care era suspecta".

Potrivit procurorilor martora "Irina Nistor" era investigator sub acoperire, care urma sa constate infractiuni de coruptie, nepreconizand lipsirea de libertate si agresarea sa. Din acest motiv, procurorii considera ca aceasta s-a aflat in aceeasi situatie ca oricare alta persoana fata de care s-ar fi aplicat relele tratamente.

"Se constata astfel un cumul de actiuni degradante si injositoare pentru demnitatea umana la care a fost supusa martora pe toata perioada in care a fost retinuta in sectia de politie, tratamente de natura sa-i provoace un sentiment de umilinta, injosire si suferinte psihice puternice. Martorul era investigator sub acoperire (...) Nepreconizand lipsirea de libertate, agresarea sau faptul ca va fi dezbracata complet de un agent de politie (barbat) la momentul efectuarii unei perchezitii corporale (...)", se mai arata in referatul cu propunerea de arestare peventiva.

Parchetul Tribunalului Bucuresti a anuntat, marti, in urma perchezitiilor la sectiile 1 si 3 de Politie, ca procurorii cerceteaza, din 6 ianuarie, 31 de agenti de politie, pentru luare de mita, abuz in serviciu, favorizarea infractorului, complicitate la prostitutie, complicitate la proxenetism, lipsire de libertate in mod ilegal sau tortura.

Politistii de la sectiile 1 si 3 sunt acuzati ca luau mita individual sau impreuna cu unul sau doi colegi, de la soferi contravenienti, dar si de la proxeneti si prostituate, iar in unele situatii, la sfarsitul turei imparteau banii obtinuti, sumele fiind cuprinse intre 50 si 600 de lei.

Peste 100 de infractiuni au fost retinute in sarcina celor 31 de politisti, acestea fiind comise, potrivit lui Staicu, in perioada octombrie - decembrie 2011.







Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








12236 vizualizari
  • +34 (34 voturi)    
    "Gainarii" (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 16:28)

    D [anonim]

    Si seful politiei capitalei are tupeul de a numi acesti tortionari "gainari"?!!? Pentru ca in definitiv nu luau bani multi in acceptiunea lui si torturau doar de placere.
    Daca ministrul nu il demite pe el si pe sefii sectiilor respective, consider ca sunt toti mana in mana si e cazul sa ne aparam noi de politie, nicidecum invers.
    • +21 (21 voturi)    
      "sa ne aparam noi de politie" (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:00)

      dap [anonim] i-a raspuns lui D

      asta-i tristul adevar - politia e reprezentanta si protectoarea tuturor pestilor, camatarilor si bisnitarilor, parca jucam in filmele din america anilor '20. da, efectiv trebuie sa ne aparam de politie, aceasta nu mai este un organism de control ci de represiune in favoarea unor interese oricum mai putin sociale.
      practic una din temeliile statului de drept aproape ca lipseste cu desavarsire. care-i urmarea logica ?
      • +7 (9 voturi)    
        Stiu pe cineva, care stie pe cineva care stie ceva (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:55)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui dap

        Inca un episod din "ne facem ca luptam cu coruptia la TV". Cu vamesii ce s-a intamplat pana la urma. Sa faca cei de la HN o investigatie sa ne zica cate sentinte cu executare s-au dat in cazul vamesilor pentru care s-a facut atata tam-tam. Sau gata? S-a starpit coruptia din vami?

        Asta e balet ieftin facut la TV. Evident ca baietii aia stiu multe lucrurui si exista o intreaga ierarhie in joc. Avand aceste cunostinte, ei isi negociaza libertatea foarte usor. De ce trebuie ca toate aste investigatii sa fie facute cu larga participare a presei?

        N-ar fi frumos ca presa doar sa ne spuna cand baietii aia au fost judecati si condamntai cu executare?

        Sa fie ancheta interna frate, judecati pentru coruptie, sa le fie retrasa pensia si orice beneficiu din urma practicarii meseriei de politist.

        Dar nu, noi facem anchete la TV, si la final, baietii sunt bine mersi. Joc de glezne si ne facem ca luptam cu coruptia.

        Costica, fa-te ma ca te lupti cu coruptia, sa ne vada alegatorii ca ne straduim.
    • +9 (11 voturi)    
      statul (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:23)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui D

      asteptam demisia sefului politiei..
      • +6 (8 voturi)    
        hehe (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:55)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

        asteapt-o!
      • +5 (5 voturi)    
        Unde o asteptati? (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 18:42)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

        Pe sectie? :)
    • +2 (2 voturi)    
      hahahahahha (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 21:10)

      tirtau [anonim] i-a raspuns lui D

      pe ce lume traiesc astia fratilor ??????pai abia acum fac ei asa ceva ???????vai de capul lor....tarziu domne ,tarziu,.............
  • +12 (12 voturi)    
    Rele tratamente (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 16:39)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    infaptuite de un politist ar trebui sa fie o agravanta care sa duca la judecarea in regim de urgenta, macat asa, pentru linistea noastra si "cumintirea" celorlalti politisti cu astfel de inclinatii.

    As fi curios sa-i vad pe cei doi la proces, fata in fata cu "martora", justificandu-se...
    • +14 (14 voturi)    
      Justificare (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:24)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      "Glumeam si noi doamna, sa va simtiti confortabil la noi in sectie, suntem oameni ospitalieri."
  • +18 (18 voturi)    
    o floricica (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 16:49)

    I [utilizator]

    50% din politisti sunt asa. Fostii si noii militieni. In total 80% sunt degeaba. Daca ii concediaza maine, nu se schimba nimic in rau: criminalitatea nu creste poate cel mult scade pentru ca nu mai au infractorii spatele asigurat.
    • -10 (14 voturi)    
      realitatea (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:40)

      george [anonim] i-a raspuns lui I

      E adevarat ca faptele de care sunt acuzati politistii in cauza sunt foarte grave. Acum nu mai pot fi numiti politisti si poate ca n au fost niciodata.... Problema rezida tocmai in nivelul de trai..de societatea in care traim. Nu le caut scuze dar nici politistii nu au putere legala- poate in mod deliberat, nu au protectie, nu au situatie financiara care sa i fereasca de ispite, Aspectele privite in balanta gandirii trebuie sa ne faca sa intelegem ca problemele de acest gen se vor minimaliza odata cu educatia buna, nivelul de trai multumitor si eliminarea castelor ce se joaca cu legile...destinele si sanatatea oamenilor. George...un politist!
      • +5 (7 voturi)    
        Stii ce inseamna asta George? (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 18:52)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui george

        Asta inseamna ca toti badaranii care s-au bagat in Politie doar cu BACu, trebuie sa faca ceva scoala...
        • +2 (4 voturi)    
          ... (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 20:54)

          george [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

          Nu esti pus la curent...in momentul de fata nu mai exista politist fara BAC. Ideea e alta..poti sa ai si trei facultati, stim cu totii cum se fac azi, dar conteaza si selectia...si materialul uman
      • +7 (7 voturi)    
        George .... de ce te-ai facut 'un politst'? (Joi, 12 ianuarie 2012, 3:51)

        iva [utilizator] i-a raspuns lui george

        Stiai ca nu te plateste statul suficient. Stiai ca sint riscuri. Stiai de la inceput toate acestea. Si te intreb: De ce te-ai facut George 'un politist'?. Da-mi voie sa cred ca singurul motiv care te-a facut sa-ti alegi aceasta meserie este ca te asteptai sa cistigi ..... MULTA SPAGA.
        • 0 (0 voturi)    
          etichetare (Vineri, 13 ianuarie 2012, 11:02)

          george [anonim] i-a raspuns lui iva

          stefan...da mi voie sa ti o zic subtil....eufemistic....gresesti, dar mult de tot, pe alocuri flagrant si esti informat putin spre deloc sau poate pretabil tendentios. as fi curios ce meserie ai tu...:) probabil bibliotecar in timp ce eu imi risc viata! ai auzit de etichetare....de unii s sunt p, unii s nu sunt p de unde rezulta ca nu toti s sunt p(logica elementara)???
  • +7 (7 voturi)    
    dezechilibrati (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 16:56)

    mmama [anonim]

    m-a luat durerea de cap
  • +9 (11 voturi)    
    greaua mostenire (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:06)

    am [anonim]

    Sunt baieti si nepoti de militieni.............intr-o societate in vesnica tranzitie.E bine sa nu ai de-a face cu ei ca nu vor fi capabili sa-ti protejeze drepturile. Cat despre infractori....sunt mana in mana cu ei.
  • +16 (16 voturi)    
    mie mi se pare (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:06)

    qwe [anonim]

    mai grava reactia sefilor!!! cum adica, sunt gainari?!? vizavi de ce, daca nu va suparati?!? unde e etica si onoarea profesionala? o demisie, ceva? daca nu, o demitere? macar m-as fi asteptat la o declaratie civilizata, ca respect fata de uniforma purtata, frusta dar care sa incrimineze clar faptele josnice ale acestor animale - caci animale sunt cei care obliga la prostitutie. au familii?! foarte bine, sa ia cunostinta mame, fiice, surori, nemernicii sa zica mersi ca nu au fost in postura respectiva chiar dansele. curatarea politiei, eu vreau sa am incredere in ea ca institutie a statului, nu sa imi fie frica si sila! asijderea si pentru sistemul de justitie! hai, ca se poate, sa vina oameni nemanjiti, cu coloana vertebrala.
  • +12 (12 voturi)    
    ecou (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:11)

    Angoasat [utilizator]

    asta e nimic..mergeti prin orase si observati atitudinea militienilor..limabul corpului .felul cum isi tin mana pe portiera precum smecherii de cartier,asta spune totul cum functioneaza politia romana- oameni angajati care n-au ce cauta acolo
  • +6 (6 voturi)    
    In plan orizontal (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 17:22)

    Vizitiul [utilizator]

    Astia ar trebui impuscati, in plan orizontal!
  • +6 (8 voturi)    
    Olanda (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 18:18)

    Vuck [utilizator]

    Noroc cu Olanda ca altfel nu vedem noi anchetele astea in veci !
  • +7 (7 voturi)    
    ce mizerie (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 18:18)

    ion [anonim]

    In asemenea situatii se impune ca SEFUL POLITIEI ROMANE sa-si prezinte demisia si sa ceara public scuze pentru marsaviile politstilor.
    Incep sa cred ca asemenea fapte nu sunt singulare .
    OARE ASTA ESTE TARA IN CARE TRAIESC!
    • +4 (4 voturi)    
      ? (Joi, 12 ianuarie 2012, 2:22)

      suzi [anonim] i-a raspuns lui ion

      si daca seful politiei a sustinut toata misiunea?
    • -1 (1 vot)    
      mizerie (Joi, 12 ianuarie 2012, 20:50)

      george neghinita [anonim] i-a raspuns lui ion

      da,asta e tara in care traiesti!!ce te mai miri atita!!!asta ati vrut,asta ati gasit!!!v a fost bine dupa 89,pt. citiva ani,si acum va plingeti!!!orice popor isi merita conducatoriii!!!!era ft. bun basescu!!!!acum il aveti!!!!nu va mai plingeti!!!!!
  • +8 (8 voturi)    
    Filmati cu camera ascunsa in (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 18:30)

    Daniel S. [anonim]

    sectiile de politie si veti avea senzatia ca sunteti in mijlocul golanilor si nu intr-o institutie care ar trebui sa cultive moralittea.
    • +5 (5 voturi)    
      pai te s-au asigurat (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 19:04)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel S.

      La intrare in sectia de politie au pus afis cu interzicerea accesului cu dispozitive de inregistrare audio-video.
      • +2 (2 voturi)    
        Poate sa spuna cineva... (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 19:37)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Poate sa spuna cineva daca un astfel de afis este legal?
        Ar insemna sa nu pot sa intru cu un telefon la mine ca are camera incorporata?
  • +2 (2 voturi)    
    Afisul este legal (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 19:59)

    Filamgiu' [anonim]

    Sectia de politie are un regim special, este un spatiu unde se manipuleaza date cu caracter special (date personale, elemente de ancheta penala etc.). Pentru acest motiv nu ai voie cu aparatura de inregistrare. Sigur, asta nu este o poarta deschisa pt abuzuri, de aceea inregistrarile cu mandat si cele in interes public, care documenteaza comiterea unor infractiuni etc sunt admisibile ca proba si nesanctionabile potrivit legii (in cazul celor fara mandat). Ca atare, interzicerea aparaturii de inregistrare in aceste incinte are alte ratiuni.
  • +8 (8 voturi)    
    politist adjectiv (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 21:19)

    casieru [utilizator]

    siguranta si incredere doar pina la usa sectiei.:))))))
    inauntru nu mai este siguranta si incredere .:((((((
    este" iti trag o bucata in cap" si" iti trag un bocanc in gura", este pe dezbracatelea si cu intimidari ca sa spui ce n-ai facut.
    1.as sugera comandantilor de la sectiile 1 si 3 sa plece singuri acasa ( fara sa se mai deranjeze cineva sa le propuna asta) si sa se ocupe de alte lucruri.
    2.as sugera altor comandanti de sectii ca neglijenta in serviciu se pedepseste si ca devin complici la fapte ca cele descrise mai sus daca nu stiu sa conduca o sectie de politie conform procedurilor si regulamentelor.
    3.i-as sugera lui Viorel Vasile sa isi dea demisia de onoare atita timp cat siguranta si increderea in politie sunt compromise.
    nu 600 de lei ci 1 leu ar fi de ajuns ca sa fie infractiune.
    pe mine nu ma intriga suma ci fapta( pe dom Vasile il pasioneaza suma si spune ca sunt gainari, adica duce in derizoriu fapte foarte grave).
    de ce nu i-a dat afara pina acum daca erau simpli agenti care fac prostii?
    oare mai imparteau banii si cu altii?

    niciunul din ei nu au respect fata de munca pe care o fac, nu au respect fata de ei si nu au pic de respect fata de semenii lor. urat, tare urat.

    si partea proasta este ca sunt produsul muncii unei scoli sau a unor institutii care probabil nu prea si-au facut bine treaba.
    oare pe ce cheltuie bani statul roman, daca macar niste politisti ca lumea nu e in stare sa produca?
  • +5 (5 voturi)    
    degradant (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 22:22)

    stiuca [utilizator]

    Imi este rusine ca sunt roman! Eu nu mai inteleg nimic, chiar numai de tampiti suntem condusi?
    • +4 (4 voturi)    
      DA! (Joi, 12 ianuarie 2012, 3:56)

      iva [utilizator] i-a raspuns lui stiuca

      Numai de timpiti.
  • +4 (4 voturi)    
    se pare... (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 23:48)

    yyyxxx [anonim]

    ca tara in ue in 2012 suntem la acelasi nivel cu testele de virginitate din Egipt, trist...
  • 0 (4 voturi)    
    privatizare!!! (Joi, 12 ianuarie 2012, 7:04)

    calugaru' vaxile [anonim]

    pai sa se privatizeze politia! dupa cum stim, privatizarea aduce costuri de operare mai mici si eficienta mai mare in operare, la pachet cu servicii de standard inalt.
  • -6 (6 voturi)    
    fac rau politistii? (Joi, 12 ianuarie 2012, 8:11)

    eu [anonim]

    pai da fac asta politistii pentru ca li s-a taiat leafa , au oamenii rate la banci pe care nu le mai pot plati , au copii in scoli le-a ajuns cutitul la os si nu au incotro. Isi risca viata pe strazi si zi si noapte. De ce medicii pot lua spaga cand mergi la un consul ? de o operatie nu mai vorbesc , sa nu mai spunem ca in justitie s-a marit salariul tocmai pentru a fi corupti . In politie de ce nu se intampla asa ceva? daca ar fi multumit omul cu salariul credeti ca s-ar mai ajunge aici? de ce ii condamnati doar pe ei pentru ce se intampla?
    • +3 (5 voturi)    
      militianu' nu ia shpaga (Joi, 12 ianuarie 2012, 9:09)

      calugaru' vaxile [anonim] i-a raspuns lui eu

      in nici un caz militienii nu iau shpaga. noi cu totii stim. mai ales aia din noi care mergem cu masina. militienii nu stau cu radaru' la pinda sa te prinda si sa ia shpaga. nunu. ei stau frumos in mijlocu' intersectiei, sa dirijeze circulatia in mod eficient.

      in alta ordine de idei, io-s de acord cu tine: salariile politailor ar trebui sa fie cel putin duble cit ale medicilor. pai daca aia ie proj' sa invete 15 ani, inseamna ca nu merita sa ia banu'! in schimb eroul romanesc, militianu', care invata tot ce are nevoie in 2 ani ... ei ... el care-si risca viata dind cu pulanu'-n femei si copii ... pai el merita banii, dom'le
    • +3 (3 voturi)    
      nu gandesti corect (Joi, 12 ianuarie 2012, 9:33)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui eu

      Vezi tocmai asta e problema la noi. In loc sa ne uitam in ograda noastra, ne uitam peste gard si zicem: "da' de ce sa nu fac si eu, ca doar si vecinu face?". Cand fiecare o sa invete sa isi faca meseria pentru care este platit, poate-poate se mai schimba si lucrurile pe la noi...Nu e bine ce fac medicii, nu e bine nici ce fac politistii, dar asta nu inseamna ca trebuie sa toleram toate magariile pentru ca si altii fac...
    • +6 (6 voturi)    
      Chiar! (Joi, 12 ianuarie 2012, 9:37)

      Eu Ioana [anonim] i-a raspuns lui eu

      Dar eu nu am vazut medic care sa te bata la coltul strazii ca mai apoi sa te coasa in camera de garda. Nu am vazut asistenta care sa dea cu masina peste tine, sa-ti rupa picioarele si apoi sa-ti ceara spaga cand iti pune ghipsul!
      Tu nu te auzi? Tu chiar esti din generatia aia care crede ca statul trebuie sa ne suporte pe toti?
      Da' aia cu "protectie si siguranta" de unde ar trebui sa o asteptam? De la mama, desigur!
      "Bietii" politisti de pe sectie, inglodati in datorii, cu copii la scoala sa sti ca nu-si lasa nevestele la munca, ca-i rusine! Ei sunt singurii care lucreaza in familie, pentru ca le ajunge venitul lor lunar pentru casa, masa, familie, masina, rate, vacante, figuri, smartphone-uri si alte fitze!
      Habar nu ai ce vorbesti sau, din contra, stii foarte bine, fiind in gashca! Stii cat e salariul uni astfel de "biet" politist? in jur de 1900 lei! Cam care sa fie socoteala ca el, cu banii astai, sa isi poata intretine toata familia? Oricum ai da-o iese cu minus. Doar daca nu iei in calcul si MUUUUULTA spaga.
  • +4 (4 voturi)    
    coincidenta sau nu (Joi, 12 ianuarie 2012, 14:24)

    cezar [anonim]

    In data de 06.01.2011 am facut o plangere la sectia 1 pentru ca am fost furat in autobuz RATB (700 lei).
    Plangerea nu a fost facuta in prezenta uni judiciarist si nici nu am primit numar de inregistrare.In declaratie am specificat ca in autobuz existau mijloace de supravegere video
    A doua zi am facut rost de DVD-ul cu inregistrarea hotilor,de la RATB. (tot respectul pentru promtitudine)
    Nici pana acum nu am primit nici un raspuns, cu toate ca am dat telefon cineva ratoindu-se cum ca trebuie sa m-a prezint personal,etc, etc.
    Ce sa mai inteleg ? este chiar asa de greu de recunoscut niste ciorditori de meserie sau este rea intentie?
    Am de gand sa fac publice inregistrarile video.
  • 0 (0 voturi)    
    Un buchet de flori (Vineri, 13 ianuarie 2012, 10:25)

    Lau [anonim]

    pentru fiecare umilinta in interesul public ar merita dna/dra. ”Irina Nistor.”

    Merita respectul nostru și pretuirea noastra.
    • 0 (0 voturi)    
      Cinste dumneavoastra ,, Irina Nistor `` (Sâmbătă, 15 septembrie 2012, 9:11)

      Grigore Costel [anonim] i-a raspuns lui Lau

      Cinste dumneavoastră ,,Irina Nistor`` ei va ciuruiră și dumneavoastră ... i-ați tradus .
  • 0 (0 voturi)    
    sandwich ! (Sâmbătă, 15 septembrie 2012, 9:06)

    Grigore Costel [anonim]

    Secțiile 1 și 3 par a fii feliile de pâine. Dar cine a ascuns chifteluța ?!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    reclamatie: (Vineri, 28 septembrie 2012, 15:34)

    marin [anonim]

    vreau sa precizez ca pe strada calea grivitei nr.62. sectorul 1 bucuresti,unde locuieste numitul MATACHE ION fura energie electrica ,din care da si celorlaltii vecini,unul din ei care sant si eu si ne i-a cate 500 de mii de lei vechii pe luna,eu m-am certat cu el si mi-a luat lumina si de aceea fac si aceasta reclamatie ca sa ramana si el fara lumina ,deoarece el fura... a taiat firul si din acela a dat la toata curtea si plus de asta ne ameninta mereu ca daca intarziem o zi ne-o taie(si asa si face)
    VA ROG SA LUATI IN CONSIDERATIE ACEASTA RECLAMATIE SAU SE PRIMESTE SPAGA SI ACUM LA SECTIA 3 POLITIE DIN BUCURESTI?
  • 0 (0 voturi)    
    articolul d-nei Irina Nistor (Joi, 27 iunie 2013, 12:36)

    Giulia [anonim]

    Raman uimita de metodele drastice aplicate unei persoane feminine din cadrul politiei ,de inferiori,care purtand aceasta uniforma ,au dreptul sa batjocoreasca si sa foloseasca un limbaj abject.
    Astfel de cadre ar trebui intemnitate pe viata ,ca acolo in celula,sa se reculeaga sau sa aibe timp sa devina niste oameni demni de societatea unde stau.
    Este o barbarie ca aceste persoane dubioase ne distrug reputatia celorlalte cadre din politie care sunt cu simtul raspunderii fata de cei care ii inconjoara si le cer sprijinul in cazuri extreme,grave.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri