​VIDEO Raed Arafat: "Daca legea sanatatii va fi adoptata in forma care modifica radical sistemul de urgenta, imi dau demisia"

de MVA     HotNews.ro
Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:04 Actualitate | Esenţial


Invitat in studioul HotNews.ro pentru a discuta despre efectele proiectului noii legi a sanatatii asupra medicinei de urgenta, subsecretarul de stat Raed Arafat a declarat ca va demisiona din functia detinuta la Ministerul Sanatatii daca legea va fi adoptata in forma actuala. Obiectiile lui Raed Arafat vizeaza exclusiv capitolul care reglementeaza medicina de urgenta, el nedorind sa discute celelalte aspecte din proiectul legii publicate pe site-ul Ministerului Sanatatii.

"Sistemul actual e bine reglementat pe o anumita viziune, o anumita directie. Daca dupa toate dezbaterile si dupa punctul de vedere venit inclusiv de la FMI, care zice clar ca sistemul de urgenta din Romania functioneaza, este considerat exemplu de buna-practica pentru intreaga regiune si sugeram ca el sa nu fie reformat cel putin pana ce nu vedeti impactul reformei si asupra altor sectoare, decizia politica finala este ca sa iasa asa... Cand iti vine un punct de vedere al FMI-ului, al Bancii Mondiale si al Comisiei Europene care sustine acelasi lucru, si nu cred ca doctorul Arafat putea sa-i convinga sa spuna alt punct de vedere decat ce cred ei, consider ca trebuie sa ajungem la intelepciunea de a spune "da, este nevoie de reforma radicala, nimeni nu poate anula acest lucru, dar sistemul de urgenta trebuie sa-l sprijinim sa se dezvolte mai departe". In loc sa-l dezvoltam mai departe, noi cream total alte concepte.




"Daca legea ramane in aceasta forma, trebuie cei care au conceput-o sa duca viziunea mai departe. Nu poti sa concepi un sistem si sa dai altcuiva sa-i faca normele. Motivul dezvoltarii sistemului de urgenta pana acum a fost ca este transpartinic, transguvernamental si a fost sprijinit de toata lumea, inclusiv de guvernul actual. [Daca legea va fi asumata in forma actuala] eu cred ca plecarea mea este normala pentru ca nu mai am scopul de munca la nivelul Ministerului. Nu e un act de bravura sau asa ceva. In momentul in care partea urgentei din lege iese in aceasta forma, vor trebui gasite persoane care sa implementeze aceasta forma." La intrebarea "va dati demisia daca legea va iesi asa", Raed Arafat a precizat ca "daca (legea) va iesi in sensul in care sa modifice radical sistemul, da. E normal pentru ca modificarea radicala trebuie sa aduca oameni care sa faca acest lucru." 

In situatia in care capitolul de urgenta din vechea lege 95/2006 va fi preluat integral in noua lege a sanatatii, Raed Arafat isi va continua activitatea in sistemul de urgenta: "Eu ma limitez clar sa vorbesc despre domeniul de urgenta pentru ca aceasta este expertiza mea. Restul subiectelor sunt in dezbatere si vor veni altii sa vorbeasca. Nu pot spune asta nu, asta nu, in domenii la care nu ma pricep. In domeniul urgentei da, pot spune. Daca se schimba conceptul de baza atunci vor trebui sa vina persoane care se pricep la noul concept si sa-l implementeze." 


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10850 vizualizari

  • +15 (25 voturi)    
    un om de caracter (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:14)

    catalin_mattei [utilizator]

    ata este de spus...
  • -17 (31 voturi)    
    o zicala (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:15)

    unu_de_aiurea [anonim]

    Exista o zicala interesanta:
    "Cimitirul e plin de oameni de neinlocuit!"
    • +15 (25 voturi)    
      te referi la.... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:30)

      sgc [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      ... dnul Presedinte Basescu?
      Zicala e un citat al lui Napoleon.
      Dar ar mai trebui adaugat ca oamenii valorosi (dovedit prin fapte) ca Dr Arafat nu trebuie umiliti, marginalizati. O viziune se construieste cu sacrificii si sunt putini care au viziune.
      Respect dr Arafat!
      • -1 (23 voturi)    
        Atentie la cultul personalitatii (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:20)

        Feudele din sanatate, azi despre SMURD [anonim] i-a raspuns lui sgc

        Asa se ajunge la argumente stupide de genul 'toata lumea stie ca SMURD-ul e bun'.

        Nu, nu e chiar asa, mai intrebati medicii din jur care primesc in urgente pe cei adusi de SMURD si veti vedea ca realitatea e mai nuantata.

        Mie mi se pare ca domnul Arafat considera un fel de atac la persoana orice concurenta profesionala a unui alt serviciu de urgenta.

        Concurenta va obliga SMURD sa fie la nivel, altfel avem de a face cu un monopol si asta nu e acceptat nicaieri in lumea civilizata.

        Observ critici masochiste impotriva Romaniei, ii invit pe cei mai excitati sa incerce sa fie pacienti pe alte meleaguri, sa vada prin comparatie ca Romania face destul de bine medicina (altfel n-ar lucra acum in Franta 6.000 de medici romani, sunt primiti acolo pt ca fac fata fara probleme!), daca nu s-ar fura si n-ar fi monopoluri familiale prin UMF-uri si spitale ar fi si mai bine.
        • +2 (12 voturi)    
          sper ... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:03)

          DanDa [utilizator] i-a raspuns lui Feudele din sanatate, azi despre SMURD

          - sper ca nu voi avea niciodata nevoie ...
          - sper ca daca voi avea nevoie sa vina cineva care sa fie cum e SMURD-ul acum.

          Stiti foarte bine ce ajunsese "salvarea" inainte de aparitia SMURD. Era bine?
          • -8 (10 voturi)    
            Nu intelegeti ca Arafat vrea tot sistemul ? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:42)

            gulerele albe [anonim] i-a raspuns lui DanDa

            Nu neg ca acest individ a muncit enorm, si ca a salvat mai multe vieti (ca mii de doctori romani) si nici faptul ca a creat un sistem de medicina care e performant , dar trebuie sa stiti ca baietasul asta vrea sa puna labutza pe cam tot ce a mai ramas de stat.

            Iar daca planul lui reuseste , sa ne fereasca Dumnezeu.

            Nu va mai uitati atat in gura lui, ca pana acum nu a facut decat sa-si sporeasca credibilitatea si sa-si verifice carisma... asta coace ceva !
            • +6 (8 voturi)    
              Daa? Am inteles, sa traiti! Jos Arafat! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 23:18)

              guler albastru [anonim] i-a raspuns lui gulerele albe

              Hai ca ne-ai convins. Cu persuasiunea gulerelor albe nu te poti pune.

              Penibilule!
          • -2 (8 voturi)    
            Oare (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:45)

            sss [anonim] i-a raspuns lui DanDa

            Si uite ce a ajuns acum cand e ceva concurenta cu SMURD. Au ambulante noi si personal mult mai calificat.Oare cum va ajunge SMURD si Ambulanta cand vor mai avea ceva concurenta?
            • -1 (1 vot)    
              La mine-n oras ... (Duminică, 8 ianuarie 2012, 11:14)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui sss

              ... chiar functioneaza un serviciu de ambulanta privat, care nu-ti cere bani, daca ti se trimite ambulanta de la ei de la 112, ca li se deconteaza de catre CNAS la fel ca si SMURD-ului si ambulantei. Serviciile lor sunt folosite in principal de de spitale la mutat pacienti de la un spital la altul sau dus si adus pacienti la analize, din ce-mi dau seama, dar eu am folosit si pt. urgente. Si treaba merge, si-s din ce-mi dau eu seama (avand in vedere ca am avut nevoie de serviciile lor) clar mai buni profesionisti si mai bine dotati cel putin decat serviciul public de ambulanta - cu servicii de la SMURD inca n-am avut de-a face.
        • +7 (9 voturi)    
          Arafat este un erou. (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:41)

          EU [anonim] i-a raspuns lui Feudele din sanatate, azi despre SMURD

          Daca stii mai multe, si te plimbi pe afara spune-mi cine fac interventiile medicale de urgenta in Franta?????
          Cind a infiintat SMURD-ul la Targu Mures era in UPU 20 de ore din 24 iar 24 ore avea statia linga el.
          Arafat nu este insurat, nu afe fanilie munceste pentru a realiza ceva sa functioneze bine in tara asta, Ce a mai ramas sa functioneze bine. Poate nu sunt suficient de pregatiti dar cupa cum stiti se intra numai cu PILE la pompieri actualmente ISU.
          Asta ne-a mai ramas sa distrugem si acest sisten si am distrus toata tara.
          Inainte de a vorbi faceti o activitate voluntara puneti suflet in ceea ce faceti si apoi sa vorbiti. Vreti numai bani si atit, daca nu iese banu nu fac nimic. O sa ne distruga pe toti acesti HOTI care ne guverneaza.
          • +3 (3 voturi)    
            NU se intra pe pile (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:09)

            Cosmin [anonim] i-a raspuns lui EU

            trebuie sa te bazezi pe ceva concret...si eu sunt pompier si neg faptul ca se intra pe pile
        • +2 (2 voturi)    
          sa emigram (Duminică, 8 ianuarie 2012, 13:52)

          un vizionar [anonim] i-a raspuns lui Feudele din sanatate, azi despre SMURD

          dupa ce s+au vandut fabricile, bancile si energia, mai sunt de vandut cateva sisteme mari: cfr, sanatate si posta.
          ce se va intampla? cineva cu legaturi in politica sau sanatate va infiinta un serviciu de urgenta, adica va lua cateva ambulante, va angaja un medic si 2-5 asistenti si va da drumul la treaba. banuiesc ca prin metodologie el va trebui evaluat ca sa capete o licenta, ceva la mana. problema e ca va fi evaluat la comanda, iar pentru a avea profit mai mare va face rabat de la calitate astfel: vrei personal de varf, trebuie sa-i platesti la varf (da poate sa faca injectie oricine cu ceva la mana si care nu ridica pretentii mari, pentru ca e constient de valoarea sa. cu alte cuvinte sunt buni si doctorii aia mai slab pregatiti ca sunt mai ieftini, mai bine dai spaga la evaluare decat sa investesti in calitate).
          va fi sfarsitul calitatii, iar arafat are dreptate sa-si dea demisia pentru ca stie ce va urma. va rog sa nu comparati urgenta cu spitalul. un spital privat va oferi servicii mult mai bune decat unul de stat, pentru ca la spital te duci pe picioare si ai de ales, iar daca nu face calitate nu vei merge la privat. in urgenta nu ai de ales: pleci de acasa, faci un accident, iar unul suna la 112 si te trezesti intr-o ambulanta sau intr-un spital, fara a avea optiune
    • +13 (19 voturi)    
      Aici zicala nu se aplica (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:46)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Dr.Arafat a facut ceva concret .Nu judec cantitativ ci calitativ . VIZIBIL pentru toata lumea .
      A facut serviciul de urgenta sa functioneze , a scimbat mentalitati etc.E meritul lui pt cea ce a construit si a echipei lui .
      JOS PALARIA .A salvat mii de vieti omenesti si asta spune totul .
      Cei din Guvern iarasi o iau pe aratura dar de data asta urit de tot .UDMR-ul cred ca e la ultima guvernare .
      Le doresc un accident cu victime pe soseaua politicii iar cei de SMURD sa nu poata intervenii .
      Dr.Arafat e cel ce a construit si trebuie lasat sa duca mai departe ce a inceput .
      • +3 (9 voturi)    
        complet de acord (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:49)

        panfilica [anonim] i-a raspuns lui ogi

        fara alte comentarii.
    • +9 (11 voturi)    
      ok dar... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:48)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      sunt de acord cu tine, dar este o mare diferenta

      si anume, raed arafat a creat un sistem
      sistemul poate functiona fara el, daca pleaca

      aici este vorba, draguta mioara ratacita, de schimbare de sistem nu de persoane
      • 0 (10 voturi)    
        Practica iti da palme (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:19)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui mimi

        Ma confunzi cu cineva din famila ta eu nu sint mioara .
        Schimbind persoana care conduce se schimba si alte componente iar sistemul se gripeaza in cel mai fericit caz .Iar acest aspect ne va afecta pe toti .
        Dar daca tu nu ai construit si nu ai condus niciodata nimic in afara de o masina e greu sa-ti explic .
        Oricum cei din MS au multe altele de facut de care nu se ating .De ce oare ? Din incompetenta .
      • +10 (12 voturi)    
        la ny (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:30)

        mimel din bronx nu din bronz [anonim] i-a raspuns lui mimi

        serviciul de ambulanta era un departament la primaria orasului, numit ems-emergency medical services.
        mergea, dar lua timp pentru ambulanta, se apela tot prin 911 la pompieri.
        giuliani a reformat sistemul, a unit ems cu fire department si acum functioneaza asa cum a facut si arafat in ro.
        ba, acolo, este obligatoriu si un echipaj de politie, in cazuri grave, cules pe strada, atac de inima, cazuri care s'ar solda cu moartea, sau necesita cercetari.
        daca naste o femeie, are mai multe sanse sa fie asistata de pompieri, decat de o salvare. ba chiar si de un echipaj de politie, antrenat pentru astfel de cazuri. care ajunge primul.

        asta incearca si arafat.

        este o tmapenie cu privatizarea sistemului de urgenta.
        sunt de acord cu demilitarizarea, dar sa ramana in cadrul autoritatilor judetene si a marilor orase..

        orice serviciu paralel de interventii rapide, aduce necazuri.

        si la ny exista servicii de ambulanta separate de cel al orasului, dar, numai suplimenteaza in situatie ne-urgente. cum ar fi nastere sau alte situatii minore, care necesita ambulanta.
        deasemenea pentru pacientii care sunt tratati in sistemul de spitale, clinici, care au ambulante proprii. acestia suna direct acolo si primesc imediat ajutor, pacientul fiind cunoscut, cu problemele sale.
        dar, cand e vorba de urgente, exista acest departament al pompierilor, pregatit pentru asistenta medicala de urgenta si descarcerari.

        vorbesc de ny ca este un oras mare, aglomerat si unde situatiile de urgenta sunt f. frecvente: accidente, incendii, explozii, intoxicari.

        comparand, cred ca arafat are dreptate.
        si n'are ce pierde, nu e din nicio gasca politica...
        e numai un specialist bun si mai ales, un om cu suflet.
    • +1 (7 voturi)    
      Raportul e in favoarea celor din cimitir, (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:22)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      cel de inteligenta ma refer. Pentru ai putea inlocui cu succes e necesar sa fim din ce in ce mai multi.
  • +6 (20 voturi)    
    Asta vrea si presedintele (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:17)

    evoque [utilizator]

    In tara asta daca ceva functioneaza bine trebuie daramat. Aici ma refer strict la serviciul de urgenta smurd. Probabil ca acesta nu va fi desfiintat si va functiona in continuare, numai ca in loc sa fie dezvoltat acesta, sub motivatia concurentei, va fi usor dezechilibrat. Scopul este sa fie creata o noua capuseala pe banii publici.
    Nu zic ca legea sanatatii nu era invechita, insa daca urmam exemplul american o sa fie groasa pentru cetateni. Implicarea firmelor de asigurari inj acest proces va fi una dezastruoasa. Tot ce ating acest hrapareti numiti asiguratori distrug.
    Mai mult se pare ca sunt tot mai sustinutu de presedinte.
    In privinta lui raed ce sa mai zici o tara intreaga isi scoate palaria in fata muncii lui si vine onor presedintele si il denigreaza in direct la tv.
    Dar ce sa ii ceri lui basescu el vede tara ca pe un vapor care desi nu este al lui este bun de facut bani cu el.
    Nu ar fi deloc surprinzator sa il vezi maine poimaine si pe raed pe la dna.
    Este in stilul presedintelui cum are cineva o alta opinie incep sa apara dosarele penale.
    • +1 (7 voturi)    
      am o nelamurire (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:39)

      geniul neinteles al dunarii de jos [anonim] i-a raspuns lui evoque

      ce-are aface smurd cu asigurarile ?

      in sistemul american, raspunsul de urgenta este dat tot de pompieri si n'are legatura cu asigurarile.
      te salveaza chiar si fara voia ta...

      nu exista, ca in caz de urgenta sa nu'ti dea asistenta, sa nu te duca la un spital.
      si in america sunt spitale de stat. nu esti asigurat, te duce la spitale comunitare.
      n'ai bani, te trateaza si platesti in rate, fara dobanzi.
      intre timp cauta sa gaseasca o societate de binefacere care sa acopere o parte din cheltuiala,
      oricum, clinicile comunitare sunt mai ieftine, fiind subventionate.

      este o prostie sa credeti ca in america mor oameni netratati.
      ba te ia ambulanta, in caz de urgenta, si daca nu esti cetatean, sau rezident, daca esti in tranzit sau ilegal.
      • +4 (6 voturi)    
        eu vad lucrurile cam asa (Vineri, 6 ianuarie 2012, 19:00)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui geniul neinteles al dunarii de jos

        Pana acum banii pentru sanatate mergeau la bugetul consolidat dupa care erau impartiti dupa reguli de nimeni stiute.
        Ce era pentru sanatate erau trimisi la casa nationala de asigurari (sau cum se cheama) de unde erau impartiti iar pe criterii dubioase basca ca aveam o institutie total inutila.
        Acum se doreste ca acesti bani sa fie dirajati prin firmele de asigurari mascati de faptul ca firmele de asigurari o sa isi aduca si ei aportul dar in fond banii se vor disipa. Iar firmele de asigurari isi vor vedea intai de profitul propriu si apoi de sanatatea cetateanului.
        Ce are smurdul? Multe nu fiind o fundatie care in mare parte se autofinanteaza dar care primesc acum si de la buget niste bani. Atata timp cat acest serviciu functioneaza ireprosabil si in plus a dat o lectie usturatoare invechitului sistem de urgenta de stat in loc sa il asimilam sau sa il dezvoltam, presedintele vrea sa il distruga sau sa il ingradeasca pentru "chipurile" a crea posibilitatea si a altora sa intre pe aceasta piata a urgentelor.
        Pai daca tot ai un sistem care functioneaza de ce trebuie sa il combati? Inseamna ca ai interese personale sau de grup sa ii faci si pe altii partasi la aceasta hai sa spunem afacere. Nu conteaza cetateanul, conteaza ca cineva a intrevazut o posibilitate de a face bani si cu asta basta.
      • +4 (4 voturi)    
        sistemul american si rasu-plansu (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 1:36)

        bardi [utilizator] i-a raspuns lui geniul neinteles al dunarii de jos

        Singura legatura dintre SMURD si asigurari e ca sunt incluse in acelasi proiect de lege dezastruos pe care incercati sa ni-l bagati pe gat.

        In America nu sunt spitale de stat. Sunt intr-adevar spitale (mai degraba clinici) comunitare dar care functioneaza la limita de avarie si ofera doar servicii de baza (mai mult preventie - vaccinuri, sfaturi pentru gravide,etc., si ingrijire paleativa - adica sa nu te doara prea tare cand mori); alte tratamente... mai greu si cam rar.
        Asta vreti sa ne oferiti si noua, de ati scos la inaintare "policlinicile BOR" pentru "pelerini'?

        Societatile de binefacere pandesc la fiecare colt ca sa-ti poata acoperi ei cheltuielile medicale. Fiind piata libera, sunt foarte multe si exista competitie intre ele, ma intelegi, asa ca trebuie doar sa alegi cea mai buna oferta (care da mai mult)....

        Ambulanta vine cand vine...dar daca esti mai "indezirabil" asa, sa zicem negru si obez, de ex., si cazi lat in fast-food, se uita angajatii de pe "ambulanta" la tine cum dai ortu' popii fara sa miste un deget, ba chiar continua imperturbabili sa-si manance junk-ul (caz concret, care l-a scandalizat si pe primarul Bloomberg, New York).

        Alt caz: fata tanara, zvelta, sanatoasa, (alba), fara asigurare, se ineaca cu o bomboana. Se cheama "ambulanta". Ambulanta vine, o ia si o transporta aprox. 3 km. In fata spitalului, ambulanta se hurduca putin si bomboana sare afara. Fata insista sa plece acasa, dar nu e lasata pana nu i se iau toate datele (de contact). Peste cateva zile ii vine acasa factura: peste $1000. (tot caz real, din pacate, nu e nicio gluma).

        Si daca isi imagineaza cineva ca 1000 de USD e o suma mica pentru un american de rand, se inseala foarte tare. Nivelul lor de trai si puterea de cumparare au scazut foarte mult in ultimele decenii, incet dar sigur, tocmai din cauza cresterii foarte mari a cheltuielilor cu educatia, locuinta, si, da, mai ales cu sanatatea.

        Asa ca, geniule neinteles al dunarii de jos (Vladescule, tu esti?), lasa-ne!
  • +3 (7 voturi)    
    Raed e vinovat (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:35)

    Mazeta [utilizator]

    Eu i-am spus sa publice RMN-ul lui Basescu, dar el nu si nu! P.S. cand se privatizeaza si administratia prezidentiala? ca asta a ramas ultima "nereformata"....
    • -3 (5 voturi)    
      Cand vom redeveni Regat! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:24)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Atunci vom avea un stat privatizat 100%.
  • -3 (7 voturi)    
    Ce anume (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:36)

    Emil [anonim]

    este partea cu care nu este de acord, nu spune; doar ca....
    Vreau si eu CONCRET! Stie cineva? Nu doar Gica (Contra).
  • +6 (8 voturi)    
    de sănătate numai de bine... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:37)

    mortu [anonim]

    Ce vă mai încurcaţi cu umanisme şi cu milogeli. De ce mai vorbim de "sistem de sănătate"? Ăsta-i sistem de exterminare pentru plebe şi nici o lege nu ne va salva. Asigurările de sănătate sunt aşa de formă, că trebuie să ne ia banii, în rest - tot ce te doare - te costă, te costă de te ustură! Băi calicilor, să vă intre bine-n cap - cine are bani va avea şi sănătate, cine nu - la groapă!
    • +3 (3 voturi)    
      ...din pacate (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:21)

      nera [utilizator] i-a raspuns lui mortu

      ai dreptate ! Pe noi, cei "multi si prosti", ne extermina, iar medicii se ex-tind. Aceasta noua lege a sanatatii echivaleaza cu "marea privatizare" din anii '90; dupa ce, timp de 22 de ani, s-au starduit din rasputeri sa falimenteze tot sistemul sanitar prin furt sievaziune, CASTA medicilor IMBOGATITI se va agita sa devina, care mai de care, patroni de spitale sau, prin terte persoane, sa "dijmuiasca" banii gestionati de firmele de asigurari PRIVATE ! Sa te tii atunci "semizei"! Si pana acum erau aroganti si putori, dar sa vedeti de acum incolo! In Romania poti sa-ti faci orice fel de asigurare privata, oricat de scumpa, ca TOT TE VOR FURA, pt ca s-au facut medici ca sa FURE, asta le este mesreia, asta le este MENTALITATEA !
  • +1 (9 voturi)    
    demisia.... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:45)

    costica [anonim]

    Iar puterea portocalie va gasi un politruc incompetent care sa-i ia locul....vreun UDMRist ca Tanzos Barna, bun la toate, de la Transporturi, la Dezvoltare, la Agricultuira, apoi la..SMURD !!! Pai, de ce nu ??!!!! Daca va cere UDMR, are cineva indrazneala sa-i refuze?!!!
    Nimeni nu e de neinlocuit, numai ca cei care sunt pusi de putere sunt mereu incompetenti si corupti, inlocuind putinii oameni in stare sa faca ceva ca lumea in tara asta...
    Las' ca vine 2012 si scapam de PDL si pe urma si de Basescu...
    Deja ne-am saturat, dar vom mai rabda, merita sa rezistam... desi ce-o veni habar nu avem, dar puterea portocalie e musai sa plece....
    Scapam de voi....
    • -1 (7 voturi)    
      O să dispăreţi voi, Costică! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:11)

      Hester the Molester [anonim] i-a raspuns lui costica

      Băi Costică, pariu că nu scapi de ei? Hai să-ţi spun un secret: oculta mondială este deja pe poziţii ca la toamnă România să nu mai ajungă sub stăpînirea comuniştilor. Dacă eşti pesedist sau liberal, dă-ţi repede demisia, să nu te prindă 2013 cu carnet de-ăla, că e groasă. Veţi înfunda pîrnăile patriei, veţi fi concediaţi fără salarii compensatorii şi veţi fi obligaţi să purtaţi pe piept o stea roşie în cinci colţuri, ca să vă poată da lumea şuturi în dos, pe unde vă prinde. Apoi, pe cinstite, arată-mi o ţară europeană condusă de stînga şi care să nu fi fost făcută praf. Grecia e terminată, Spania e varză, Ungaria e pe dric, iar România a scăpat ca prin urechile acului. Deja ne-am săturat de voi, iar dacă democraţia trebuie ajutată să nu mai ajungeţi niciodată la putere, atunci să fie ajutată. Vom fura, vom mitui, vom da la cap atît cît e necesar ca să dispăreţi. Şi să-ţi mai spun un secret: în 2012 moare Iliescu.
      • 0 (8 voturi)    
        :) (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:12)

        [utilizator] [utilizator] i-a raspuns lui Hester the Molester

        Hestere , ai trecut pe la Melissa,Vanessa,Metereza sau cum le-o fi chemat pe alea si ai aflat ?
        Adicatelea zici tu ca portocala e de dreapta?
        E enteresant. E de-a dreptul, nu de-a stangul.:).
  • +2 (8 voturi)    
    MESTERUL MANOLE (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:53)

    popaprostu [anonim]

    s-a creat ceva bun,functionabil

    pai . vine mesterul manole

    noi asa suntem croiti
    o avem in sange
  • +7 (11 voturi)    
    De ce? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:53)

    cami [anonim]

    De ce trebuie stricat totulin tara asta?
    De ce eforturile enorme facute de domnul doctor Raed Arafat trebuie anulate?
    De ce nimeni nu explica in mod clar de ce casele de sanatate private urmeaza sa primeasca bani de la casa nationala de sanatate?
    De ce nu dezvolta singuri,cu banii lor aceste case,ma refer la asiguratorii privati,si nu cu banii nostri ai tuturor,evident pentru inceput?
    Cine are nevoie de'' baietii destepti'' si in sanatate?
    De ce nu raspunde nimeni intrebarilor puse de forurile internationale,in legatura cu acest proiect?
    • -4 (8 voturi)    
      Pentru ca e dezbatere publica, de aia.. (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:15)

      E doar un proiect, fiecare poate vota si vorbi [anonim] i-a raspuns lui cami

      Vedeti sa nu confundati un proiect cu o lege votata si promulgata, sunt multe etape de parcurs pentru acest proiect de lege pana sa fie publicat in MO si pana la normele metodologice de aplicare.

      Aici e o democratie europeana, nu o dictatura araba bazata pe cultul personalitatii.
      Orice sistem poate fi contestat, ameliorat sau fosilizat.

      SMURD are nevoie de concurenta pentru a nu deveni un monopol condus de cativa 'baieti destepti'.

      Nu e clar totusi de ce e deranjat domnul Arafat de concurenta eventuala?
      In mod normal, dupa exagerarile grosolane despre calitatea SMURD (desi medicii de la urgente stiu ca multi de pe SMURD sunt ageamii), inteleg ca nimeni in Romania nu va apela la altceva decat la SMURD.
      Sau poate va apela daca ii convine financiar si profesional.

      Concurenta va obliga SMURD-ul sa mentina sau sa atinga un nivel profesional respectat si cerut de pacienti.
      • +2 (6 voturi)    
        lasa-ne (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:07)

        poita [anonim] i-a raspuns lui E doar un proiect, fiecare poate vota si vorbi

        me lesi, cu concurenta ta cu tot

        am vazut atata concurenta ca ma ia durerea de cap, cand ma gandesc la noua lege

        ca de obicei, avem si noi ceva bun, si hai la concurenta
      • +3 (5 voturi)    
        daca e dezbatere, dezbatere sa fie... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:50)

        Aceasta lege nu va trece de noi [anonim] i-a raspuns lui E doar un proiect, fiecare poate vota si vorbi

        SMURD-ul are deja concurenta privata. La fel au si spitalele de stat. Sunt destui privati care ofera servicii medicale de toate felurile si le merge foarte bine, si e bine ca este asa.

        Exista si asigurari private pentru cine doreste si isi permite. Firmele de asigurari private sunt binevenite si pot sa concureze pe piata intre ele cat vor ca sa atraga bani privati, direct de la cei care doresc asigurari private (suplimentare), dar NU trebuie sa aiba access la fonduri publice.

        Sistemul de sanatate public trebuie reformat, toata lumea e de acord cu asta, dar trebuie sa ramana PUBLIC. Vrem schimbare, dar nu cea pe care o vreti voi (case private de asigurari care sa gestioneze toti banii, asigurarile tuturor -si pachetele de baza si suplimentare).

        Vrem un sistem public de sanatate eficient, informatizat, reformat dupa model european si bazat pe o lege facuta de ALTI specialisti.

        Sa consideram actualul proiect de lege, aflat in dezbatere, ca pe un mic "experiment" de sondare a opiniei publice. Si apoi sa-l uitam. Bine?
      • +2 (2 voturi)    
        saracu' de tine! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:25)

        nera [utilizator] i-a raspuns lui E doar un proiect, fiecare poate vota si vorbi

        Probabil esti tanar si naiv,
  • +6 (8 voturi)    
    Sistemul de asigurari de sanatate din Germania (Vineri, 6 ianuarie 2012, 15:58)

    Pacient [anonim]

    1. In Germania, toti salariatii sunt obligati sa aiba asigurari de sanatate de stat. Numai persoanele care castiga mai mult de 50.000 Euro pe an pot opta pentru asigurari private. O persoana care opteaza pentru asigurare privata nu poate opta si pentru asigurare de stat. 85% din populatia Germaniei au asigurarea de baza (de stat).

    2. Fondurile pentru asigurarea de stat sunt gestionate de organizatii NON-PROFIT. Ele sunt supuse unor reglemantari guvernamentale stricte si sunt constituite din contributia lunara a angajatilor si angajatorilor. O parte a acestor fonduri e finantata de stat (asistenta financiara) pentru a acoperi asigurarea persoanelor care nu au fost niciodata angajate sau nu platesc pentru sistem.

    3. Exista un sistem de preturi uniform in toata Germania numit DRG (un sistem de spitale clasificate). Acesta include plata medicilor, serviciile medicale, mancarea si cazarea din spital.

    4. Exista reglementari guvernamentale stricte care stabilesc calitatea actelor medicale iar serviciile medicale sunt supravegheate in mod continuu. Sunt colectate date prin diverse proceduri, fiind analizate sistematic (o rutina) de agentii guvernamentale.

    5. Sistemul de spitale din Germania este foarte vast avand aproximativ 2000 de spitale care sunt grupate in functie de apartenenta:
    a. 55% dintre spitalele din Germania apartin statului.
    b. 38% dintre spitale apartin unor organizatii non-profit.
    c. 7% dintre spitale apartin unor societati comerciale.

    6. Spitalele din Germania sunt faimoase pentru criteriile inalte de performanta pe care le impun. Ele au cei mai bine calificati medici care sunt acceptati sa practice ca specialisti numai dupa o pregatire lunga si intensiva.

    7. Spitalele din Germania au de regula camere cu doua paturi, pentru doi pacienti. In aceste spitale se poate plati o taxa suplimentara pentru cei care doresc o camera doar pentru ei.

    8. Nu exista liste de asteptare pentru operatiile importante si pentru tratamente.
    • +5 (5 voturi)    
      Link-uri pentru datele de mai sus (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:05)

      Pacient [anonim] i-a raspuns lui Pacient

      http://heart-consult.com/articles/german-healthcare-system

      http://www.english.german-hospital-service.com/html/background.html

      http://www.amiexpat.com/2009/08/18/health-care-in-germany/

      http://en.wikipedia.org/wiki/Health_in_Germany

      http://www.theexpatdirectory.com/articles.php?c=expat_german_health_care
      • 0 (0 voturi)    
        Omisiuni intentionate! (Marţi, 10 ianuarie 2012, 12:50)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui Pacient

        Sistemul german este foarte bine organizat si controlat de stat.

        DAR noi discutam aici de sistemul de ambulanta!!!!

        Va rog sa detailiati cum functioneaza sistemul de ambulante de stat precum si cel privat (johanniter, si altele) din Germania, PENTRU A NU CREA (cu sau fara intentie) CITITORILOR FALSA IMPRESIE CA IN GERMANIA EXISTA NUMAI UN SINGUR SISTEM DE AMBULANTA si ca nu exista concurenta privata!!!!

        PS: Am vazut ca toate linkurile sunt in engleza. Daca nu intelegeti limba germana, Va pot ajuta eu cu traducerea, in calitate de roman care lucreaza de peste 11 ani in sistemul medical german...

        Daca nu raspundeti detailiat,l cu date si procente, la mesajul meu, desi sunteti in permanenta activ pe site, am sa consider ca totul nu a fost decat o incercare manipulare subtila a cititorilor.
    • +2 (6 voturi)    
      o "mica" diferenta... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:16)

      ImInTheWrongBusiness [anonim] i-a raspuns lui Pacient

      ar fi ca sistemul medical din Germania are la baza platitori care au salariul mediu de xx,xxx Euro (nu stiu exact suma) iar cei din Romania au salariul mediu sub 1500 lei/luna ~ 400 Euro pe luna ~ 5000 Euro pe an... nestiind exact salariul mediu din Germania banuiesc ca e de cel putin 5-6 ori mai mare ca in Romania. Cheltuielile cu medicamente/aparate/alte materiale cam aceleasi... singura cheltuiala unde e o diferenta majora ar fi salariul personalului medical... As fi curios cum s-ar descurca sistemul medical din Germania cu jumatate din fonduri... asta ca sa nu luam in consideratie diferenta de 5-6 ori intre contribuabilul roman si cele german. Tu ce crezi?
      • +2 (6 voturi)    
        Logica ne omoara! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:58)

        Pacient [anonim] i-a raspuns lui ImInTheWrongBusiness

        Asta da logica!. Daca veniturile romanilor sunt mai mici decat ale germanilor inseamna ca si contributia romanlor este mai mica decat cea a germanilor. Cu atat mai mult nu ar trebui ca o parte a acestei contributii sa devina profitul societatilor de asigurari.
      • +3 (5 voturi)    
        Logica ne omoara! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 19:33)

        Pacient [anonim] i-a raspuns lui ImInTheWrongBusiness

        Asta da logica!. Daca veniturile romanilor sunt mai mici decat ale germanilor inseamna ca si contributia romanlor este mai mica decat cea a germanilor. Cu atat mai mult nu ar trebui ca o parte a acestei contributii sa devina profitul societatilor de asigurari.
    • -4 (4 voturi)    
      alta lume (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:17)

      argoman [utilizator] i-a raspuns lui Pacient

      Este captivanta enumerarea ta dar am si eu una mai scurta:
      1.Germania are PIB-ul 38000$ pe cap de locuitor,Romania 11400$.Din banii astia nu poti avea asigurata asistenta medicala ca acolo.
      2.In Romania aproape toate consumurile din sanatate(medicamente,materiale sanitare,reactivi pt.laboratoare,aparatura medicala,etc) sunt din import pentru ca nu suntem in stare sa le producem in tara.Asta inseamna costuri mari si stimularea industriilor din alte tari,producatoare.
      3.Spitalele din Romania sunt conduse,administrate ,ca si niste feude,strict in interesul personal al sefilor de sectie si spital.
      4.Nu exista descentralizare si autonomie reala.Totul este in mana Ministerului.
      5.Exista o risipa de fonduri prin finantari discretionare,arbitrare,prin asa zisele Programe Nationale de Sanatate.
      6.Nu exista control si raspundere pentru erori si delapidari.
      7.Exista o opozitie furibunda a oamenilor cu functii din sistem pentru schimbarea propusa prin proiectul de lege.
  • -5 (9 voturi)    
    despre articol (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:06)

    maria [anonim]

    Inteleg ca sinteti impotriva legii.Poate ne lamuriti ce nu e bun in lege.Daca vreti ca SMURD sa nu aiba concurenta nu m-ati lamurit.Legea nu e facuta de Basescu ,dragi postaci,E facuta de specialisti .D-l rAED mai bine ar discuta cu acei specialisti inainte de a ameninta cu demisia.Poate se imbunatateste legea sauy e totul perfect ?Daca e totul perfect nu va mai pligeti de sistemul de sanatate ca nu mai inteleg nimic.Nu vedeti ca e o gaura neagra in care se pompeaza bani fara nicio eficienta?Pe cine intereseaza a cui e ambulanta daca pt aceeasi bani dati de casa de asigurari se fac servicii mai bune pt sanatate.?Dragi postaci uitati-va lsa sistemul de sanatate si daca va convine ce vedeti nu optati pt schimbare daca nu poate va mai ginditi.Degeaba sanatatea e gratuita daca plicurile circula intro veselie.D-le RAED POATE VA ADUCETI AMINTE CUM ATI INCEPUT.Ce opozitie ati avut.In ceea ce priveste demisia e o decizie unilaterala oricum Ro merge inainte si cu dvs si fara dvs.
    • +4 (8 voturi)    
      "Lipitorile" au ramas fara "sange" (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:15)

      Pacient [anonim] i-a raspuns lui maria

      In Germania, fondurile pentru asigurarile de sanatate de stat sunt gestionate de organizatii NON-PROFIT.
      Asigurarile de sanatate DE STAT din Germania reprezinta 85% din totalul asigurarilor de sanatate!
    • +5 (7 voturi)    
      "Lipitorile" au ramas fara "sange" (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:34)

      Pacient [anonim] i-a raspuns lui maria

      In Germania, fondurile pentru asigurarile de sanatate de stat sunt gestionate de organizatii NON-PROFIT.
      Asigurarile de sanatate DE STAT din Germania reprezinta 85% din totalul asigurarilor de sanatate!
    • +5 (9 voturi)    
      Nu mai faceti pe prostii. (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:59)

      mx [utilizator] i-a raspuns lui maria

      O fi facuta legea de specialisti, si n-or fi ei ai lui Basescu, dar cu siguranta sunt "specialistii baietilor destepti" (=asiguratorii privati). CV-urile lor cu realizari marete sunt aici pe hotnews, ne-am lamurit.

      Dr. Raed Arafat si-a exprimat parerea (obiectiile), dar a fost ignorat. Acum vreti sa va "targuiti", sa carpiti legea asta penibila? Mai bine dati-va la o parte si lasati pe altii sa faca un proiect care sa fie intr-adevar in interesul pacientilor si medicilor (pe termen scurt si mai ales LUNG), nu al asiguratorilor privati.

      "Pe cine intereseaza a cui e ambulanta?" Pe noi toti ne intereseaza. La fel de mult ne intereseaza "ale cui" sunt spitalele si casele de asigurari. Asa suntem noi, ne bagam nasul unde ne fierbe oala.

      SMURD-ul are deja concurenta privata. La fel au si spitalele de stat. Sunt destui privati care ofera servicii medicale de toate felurile si le merge foarte bine, si e bine ca este asa. Exista si asigurari private pentru cine doreste si isi permite.

      Sistemul de sanatate public trebuie reformat, toata lumea e de acord cu asta, dar trebuie sa ramana PUBLIC. Vrem schimbare, dar nu cea pe care o vreti voi (case private de asigurari care sa gestioneze toti banii, asigurarile tuturor -si pachetele de baza si suplimentare).

      Vrem un sistem public de sanatate eficient, informatizat, reformat dupa model european si bazat pe o lege facuta de ALTI specialisti.

      Sa consideram actualul proiect de lege, aflat in dezbatere, ca pe un mic "experiment" de sondare a opiniei publice. Si apoi sa-l uitam. Bine?
    • +3 (5 voturi)    
      "Specialisti" (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:14)

      Atent [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Care "specialisti"? Aia care au facut praf pe unde au trecut sau au lasat loc pentru imbogatirea "baietilor destepti"? Care au proiecte fara nici un rezultat si care au aparut la conducerea proiectelor fara nici un fel de pregatire sau experienta? Care fac legile din birou, fara sa se duca sa vada cu adevarat care este activitatea unui medic de familie sau care este activitatea dintr-un spital? Poate imi poti spune si mie ce realizari marete au avut....ca sunt tare curios. Poate imi explica si mie cum poti sa modifici un sistem de sanatate, fara nici un studiu de impact.
      Referitor la reforma, nu inseamna ca trebuie sa inghitim orice prostie ni se propune si care ar putea sa duca la inrautatirea situatiei.
  • +4 (8 voturi)    
    la nervi (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:17)

    [utilizator] [utilizator]

    ce nu spune omu' la nervi , cu atit mai mult Arafat care e pursange arab.
    io zic ca nu-si da demisia.
    poate trage semnalul sa inteleaga maimarii.

    e si un pic de neputinta in strigatul lui.
    nu l-au bagat in seama la creatia noii legi, ba mai mult de atit cred ca s-a oferit si nu l-au lasat.normal ar fi sa lase pe Arafat sa-si lege soarta in continuare de urgente.

    a facut bine,poate mai mult bine decat ar fi crezut multi ca ar fi capabil , si si-a atras invidia confratilor.

    invidiosilor le-as spune ca faptele vorbesc.punct.si atit.
    • +1 (5 voturi)    
      vorbe (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:32)

      puiut [anonim] i-a raspuns lui [utilizator]

      dragule, vorbesti de parca ai o carca de bani, tie nu ti se intampla nimic rau
      doar prostilor .....

      parca esti din alt film....

      mie personal nu mi-a placut cum a vorbit baselu de el
      nu mi-a placut
      raed arafat e bun si facut un lucru bun
      bravo lui
      • +3 (3 voturi)    
        :) (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:57)

        [utilizator] [utilizator] i-a raspuns lui puiut

        simti ca ne contrazicem pe undeva, draghe ?
        :)
        • -1 (3 voturi)    
          nu (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:06)

          puiut [anonim] i-a raspuns lui [utilizator]

          nu, nu ne contrazicem
          tu esti din alt film, mai draghe
  • -6 (10 voturi)    
    rusine Arahat (Vineri, 6 ianuarie 2012, 16:29)

    dan [anonim]

    Sa se duca acasa. A distrus ambulanta facand un istem paralel ca consuma enorma si face prea putin. CU oameni fara pregatire medicala a resusit doar sa creasca mortalitatea cu 39% conform statisticilor oficiale. Sa nasca nevasta lui Arafat cu pompieru si el sa se duca acasa.Daca nu avea sprijin politic ( si e politician si sustine acest guvern din functia de secretar de stat si e numit politic) nu misca nici macar o roata la SMURD>
    • +2 (6 voturi)    
      arahat esti tu (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:09)

      mrit [anonim] i-a raspuns lui dan

      tu esti, mai postacule sau vrei sa faci un serviciu de ambulanta

      hai lasa-ne, ca nu am imbatranit la usa ta!
    • +4 (6 voturi)    
      :) (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:23)

      [utilizator] [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Ambulanta au distrus-o cei care au creat-o nu arabu'.Mortalitatea creste nu din cauza arabului ci din alte cauze, care iti scapa.Acasa n-o sa ajunga pentru ca nu-l lasa oamenii carora le-a facut un bine.Si a facut la multi.
      Secretariatul la stat nu e ceea ce crezi ,nici pe departe si n-are a face cu politica la modul la care iti inchipui.

      http://www.smurd.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=26:istoric&catid=22:istoric&Itemid=53

      intra pe link si invata cu se maninca smurdul, dupa care mergi si sterge-te la gura.

      ai facut vreodata ceva , ai lasat ceva notabil in urma ta , de cand ai invatat sa respiri?
    • 0 (4 voturi)    
      Excelent! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 17:33)

      George [anonim] i-a raspuns lui dan

      Excelent comentariu!
      Sa treci pe la sediu, vei primi o prima pentru exces de zel si imaginatie!
    • -1 (5 voturi)    
      unu (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:11)

      unu [anonim] i-a raspuns lui dan

      pdleul dauneaza grav sanatatii mintale.
    • +3 (5 voturi)    
      Date masluite (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:25)

      Atent [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Datele alea sunt statisticile "baietilor destepti", nu sunt statistici oficiale. Cei care se pricep la statistica ar rade de tine si de toti gogomanii care credeti prostiile astea, scose pe piata ca sa-i manipuleze pe cei care au dificultati sa faca niste calcule aritmetice simple.
  • +3 (5 voturi)    
    Romani,D-l Vladescu va pregateste ceva (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:19)

    Ines [anonim]

    Scena de cosmar pe una din zecile de autostrazi ale Romaniei de maine:masini una peste alta si cativa bieti oameni in care viata abia mai palpaie.Ce sa faca supravietuitorii?Sa-i intrebe care din cele 10 societati tip Smurd si private din cap pana in picioare sail descarcereze si sa-i transporte spre spitalul(care spital,poate au o preferinta anumeie sau poate ar trebui intai sa-i astepte sa-si schimbe contractul cu una din ele 19 case de asigurare?) unde poate viata ii va fi salvata?Nu mai bine suna la 112 unde operatoarea,pentru a nu fi intrebata mai tarziu de ce a favorizat infractorul( a se citi corupatoarea societate de tip Smurd ) trimite sistemului national de licitatii o cerere pentru licitarea operatiunii care bineinteles ca este respinsa pentru ca nu respecta normele europene care vor fi publicate peste o saptamana si va rog sa cititi urmarea in capitolul ce demoleaza Smurdul din legea stiintifico-fantastica a D-l V.Domn care a uitat sa il informeze pe cel al carui consilier era(sau poate a facut-o si atuncea e mult mai rau..) ca inca din anii 90 Biomedica,societate privata, ofera acest serviciu insa doar celor care si-l pot permite :oameni de stat,conducatori de multinationale,oameni bogati aflati la vanatoare,samd-Atunci si poate din nou in viitor oamenii aceia(nu stim cat de bogati erau,oricum nu conteaza)aveau toate sansele sa moara pentru ca Smurd-ul nu se nascuse sau va fi fost demolat de cei care ne vor binele.Chiar ne credeti idioti,Domnilor?Ma mir ca D-l Arafat,un profesionist vertical nu a fost inca catalogat de cei neobisnuiti mai nou sa fie contrazisi drept bolsevic!
    • +3 (5 voturi)    
      Un genocid,cumva? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:14)

      Miles [anonim] i-a raspuns lui Ines

      Pai, ce sa pregateasca pogoniciul ala,decit un genocid ca la carte! Ultima lovitura data fondului national de asigurari de sanatate de 4 miliarde euro pe an!!!! (cf. unui fost presedinte CAS Bucuresti) si moartea rapida a poporului roman. Soros-eii si masoneii au gasit in Vladescu coada de topor perfecta! Uns,nu alta! Aseara perora abulic, in exclusivitate, la Money Channel, despre cum va fi salvata Romania de legea lui. In realitate,un ultim asasinat la fiinta poporului roman,cu girul si indemnul superiorilor lui.Si tare mi-e teama ca americanii nu sunt deloc,dar deloc straini de treaba asta,chit ca FMI-ul si BM urla acum ca astia au facut legea mai proasta decit li s-a ordonat! Fenomnem SF,nu alta,dar pe care poporul care a ales cum a ales va plati cu morti si cu singe,banii i se vor lua oricum.Buna dimineata, Romania! (Hai, Hotnews, cenzureaza, te rog!) :-)
    • +2 (6 voturi)    
      ce sa pregateasca, oare (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:27)

      dala [anonim] i-a raspuns lui Ines

      SERVICII DE URGENTA

      bani lagreu, ca deeeeee, sunt destui inconstienti

      ola,la,la,la,

      bani,bani,bani

      pe munca noastra...
      pacat , pentru tot ceea ce a facut ARAFAT
      pacat, dar, mai pacat de noi
      eu cred ca pdl-ul vrea sa numai intre in parlament

      ca altfel, nu inteleg
      sa ne lase in pace cu vrajeala
      CONCURENTA
      hmmmmmm
  • +2 (6 voturi)    
    ..se pare ca mai avem multe de desfiintat...! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 18:45)

    bm [anonim]

    ..mai trebuie privatizate fiscul , armata , guvernul, parlamentul si in final ...tot statul roman ?
    • +4 (6 voturi)    
      Pe astea nu le-ar vrea nimeni... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:29)

      Privatizatoru' [anonim] i-a raspuns lui bm

      ...ca nu-s profitabile, produc intr-una pierderi.

      Sanatatea noastra in schimb... eh, asta-i alta poveste.

      Orice "investitor" privat cu un MBA obtinut prin invatamant la distanta sau cu un curs de vara in management sanitar ar putea obtine fara prea mari eforturi profituri frumoase din aceasta "afacere", dar desigur, fiind competitie foarte mare, vor "juca" (intra pe piata) doar cei mai buni (avem asigurarea Ministrului Sanatatii, asa ca dormim linistiti), care vor si ajunge in Forbes Top100 in cativa ani.

      Cine mai poate spune ca nu sunt conditii favorabile mediului de afaceri in Romania?
  • -5 (5 voturi)    
    forza usl!!! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 19:57)

    radu [anonim]

    Nu, dle Arafat, demisia nu e suficienta. Daca vreti sa-i doara, dupa ce va dati demisia va inscrieti in USL! Veti deveni sigur ministrul sanatatii daca USL castiga!
    • +3 (5 voturi)    
      interesant (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:33)

      pompier [anonim] i-a raspuns lui radu

      da,radule, propui ceva interesant

      atata doar sa nu ii intereseze pe toti (psd/pnl/pdl)
      desfiintarea SMURD

      libera concurenta

      adica, sa scoatem banu la greu
      sa ne ia politicienii 7 piei
      ca sa au zis politicienii si cand au venit hipermarket-urile
      concurenta

      si cumparam mancare scumpa pe banii nostri si ai producatorilor nostri
  • -2 (4 voturi)    
    Nu inteleg.. (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:46)

    sieempi [utilizator]

    Ce este rau intr'un sistem concurential de acordare a serviciilor de urgenta?..
  • +2 (4 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:42)

    geo [anonim]

    un singur om competent aveam si noi si il indepartam... un singur sistem bun aveam si noi si pe ala il distrugem... tipic romanesc... ne dam mari si tari in poezi si vorbe si suntem un popor de tot rasul, mereu indepartam valorile... rusine
  • +1 (3 voturi)    
    SALVATI SMURD (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:51)

    liviu [anonim]

    Cat o sa mai inghitim aberatiile politicienilor ?
    Nu pe Dr. Arafat trebuie sa-l ajutam. El a dovedit deja ca se poate ajuta singur. trebuie sa ne ajutam pe noi. Este simplu.

    Daca am avea intr-adevar curaj, am demara o mica greva fiscala in domeniul sanatatii - PLATITI CAS-ul lunar in contul Fundatiei SMURD in loc sa-l risipiti inutil donand banii unui stat risipitor.

    Sa nu uitam - cu cativa ani in urma, salvarilor SMURD din Tg Mures li se spunea ARAFATUL !
    Daca nici omul asta nu merita atentia si respectul conducatorilor, atunci chiar nu are sens sa mai depui vreun efort pt tara asta.

    Trista lipsa de reactie a societatii civile.
    Norocul nostru este ca nu exista acum, nici-un demagog cu potential de dictator serios. Tara e pregatita sa revina acolo.

    Ce va urma ? Suna la 112. Poate va raspunde o firma a unui fost taximetrist transformat in serviciu de urgenta tip SMURD. Auzi aberatie :) - tip SMURD.

    Asta nu-i buna nici de gluma.

    Eventual sa-i obligam prin caietele de sarcini sa aiba si un medic de urgenta tip ARAFAT ?
  • +3 (3 voturi)    
    Firmele de asigurare (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:25)

    me [anonim]

    sunt toate private si toate sunt puse pe jecmaneala. Caz concret, anul trecut , in ziua de Paste, apartamentul vecinului de deasupra a luat foc de la o lumanare, au venit pompierii si mi-au inundat apartamentul. Am asigurare completa pentru apartament facuta la Uniqa pe suma de 80.000 euro , incheiata cu 7 ani in urma. Dupa lungi lupte au venit si abia in decembrie mi-au calculat daunele (sufrageria, holul de la intrare si dormitorul cu peretii afectati de apa) la 1300 lei, nici pana in ziua de astazi nu am primit banii!!! Si voi vreti ca acesti hoti sa intre si in sistemul de sanatate? Cine are masina stie cat patimeste daca are accident, daca Doamne fereste trebuie platita o operatie, stati in spital pana plateste firma sau asteptati operatia pana achita asiguratorul factura??? Cred ca firmele private au ramas fara clientela si au nevoie urgenta de bani de la buget, acesta este rolul ascuns al actualului proiect de lege, cine a avut probleme cu asiguratorii (masina , casa) stiu problemele cu care s-au intalnit.
  • +2 (4 voturi)    
    Nu trebuie sa cedati (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 15:09)

    Angela [anonim]

    Va multumim pt tot ce faceti si ati facut dle Raed Arafat .

    Nu cred ca trebuie sa va dati demisia dupa ce ati pus pe picioare un sistem performant, pentru care noi va multumim si ne rugam la Bunul Dumnezeu sa fie langa dvs. tot timpul si mai ales in aceste momente.
    Ati demonstrat ca membrii echipei dvs sunt cei mai buni profesionisti, care lucreaza la foc contiunu si sunt intotdeauna langa oameni atunci cand au nevoie pentru a le salva viata.
    Va multumim si va rugam sa nu cedati presiunilor de a lasa un sistem care sa fie acaparat de altii, dovediti ca fiind incapabili si dornici sa ruineze tot ce functioneaza.

    Inca o data, va rugam sa NU CEDATI si sa luptati pt pastrarea acestui serviciu SMURD.
    Dumnezeu sa fie langa dvs si intreaga echipa.
  • +5 (5 voturi)    
    SMURD Story (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 16:32)

    kubbity [utilizator]

    Vă invit să vizionați clipul de mai jos. Este o prezentare a "istoriei" SMURD-ului țintă de Arafat la TEDxBucharest in 2009.

    http://www.youtube.com/watch?v=N_eZjikMNC4

    Sunt fericit că nu am apelat la serviciile lor și sper să nu am nevoie, dar am încredere în ei!
  • +2 (2 voturi)    
    RAED ARAFAT (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 20:00)

    Clau [anonim]

    Rusine celor care vorbesc urat despre OMUL Raed Arafat. Oamenii minunati din aceasta tara nu sunt apreciati. Suntem condusi de capete portocalii care isi bat joc de oamenii acestei tari cu un tupeu fantastic. Rusine Basescu! Va asigur ca, daca va iesi legea asta noua de rahat, veti fi blestemati!
  • 0 (0 voturi)    
    SALVATI SMURDUL (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 19:18)

    Geo [anonim]

    Salvati smurdul.In toate accidentele primele au fost ambulantele smurdului....FELICITARI RAED ARAFAT!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by