Bucuresti: Bilet unic pentru transportul public de suprafata si metrou, incepand din vara lui 2012
Autoritatea Metropolitana este institutia publica desemnata sa asigure politica privind planificarea strategica, monitorizarea si avizarea activitatilor privind autorizarea, organizarea si controlul functionarii serviciilor de transport public de calatori in zona metropolitana Bucuresti, pentru transportul cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze, trenuri regionale si transport naval.
Conform legii, AMTB este ordonator tertiar de credite si se finanteaza de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.

Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
INTERVIU Vestea bună și vestea proastă despre tulpina SARS-CoV2 din Africa de Sud, confirmată în premieră în România: Cât de ușor se transmite și cât de eficiente sunt vaccinurile împotriva ei?
Noua LISTĂ a țărilor din zona galbenă / Republica Moldova, Italia, Spania, Franța sau Marea Britanie, pe listă
Unul din cei doi pacienți din România infectați cu tulpina africană a SARS-COV2, fosta jurnalistă Liana Alexandru, povestește aventura sa COVID-19: cum s-au încurcat rezultatele testelor și cum voluntarii au salvat situația
CDC-ul american are un ghid cu sfaturi în cazul unei apocalipse zombi / Dr. Seuss, în topul vânzărilor Amazon după ce a fost acuzat de rasism / Nou film Star Trek, nou serial Terminator, confirmate
FOTOGALERIE Primăria Capitalei a montat anul trecut 500 de stații STB noi, de aproape 10.000 de euro bucata. Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate
RATB - pret unic - 1,3 RON / calatorie
METROREX - intre 0,56 (cartela de 62 calatorii) si 2 RON (cartela de 2 calatorii) / calatorie
pariu ca pretul final va fi spre 2 RON, nu spre 1,3 ? ca doar trebuie sa TRAIASCA BINE angajatii regiilor de stat :-)) ca doar si ei voteaza :-((
p.s. astai care va luati de UTI, stati in banca voastra, sunteti prea mici... pe bune :-(
Crezi ca cei doi paznici care calatoresc in fiecare tren si cei doi care pazesc fiecare intrare in statie nu sunt platiti? In nicio tara civilizata n-am vazut atatia paznici la metrou. Dar ti-ai pus vreodata intrebarea ce s-ar intampla daca s-ar renunta la ei?
Deci asta problema, platim pentru ca avem mofturi sa mergem cu vehicule de ultima generatie, n-avem noi fata de autobuze ieftine si fiabile, platim pentru ca suntem un popor de vandali care trebuie sa-si scrie numele pe toti peretii (ca sa nu zicem ca-si mai fac si nevoile), platim pentru ca exista contracte preferentiale de genul UTI, si asa mai departe.
O problema spinoasa este ca poti sa-ti faci abonament Metrorex (card activ) doar la oficiile RATB .. de rasul curcilor.
Ar trebui instalate automate de bilete in toate statiile de metrou sa se renunte la vanzatoarele de bilete, asa se face economie si nu vor mai fi nevoiti sa creasca pretul la bilete
Referitor la casiere, de acord, dar nu uita ca la fiecare intrare ai o sigura casiera si doi paznici. Cu aia ce facem? Nicaieri n-am vazut metrou mai pazit ca-n Bucuresti. Dar nici oameni atat de nesimtiti, care sa-si faca nevoile pe peretii Universitatii. Deci daca platim, platim pentru ca asta e poporul roman.
http://infoinsider.ro/2011/06/07/pasivitate-neglijam-problemele-deci-nu-exista/