Fiul proprietarului Hotelului Del Mar din Mamaia a murit la 24 de ani, dupa ce autoturismul sau Porsche s-a izbit de un stalp

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 2 ianuarie 2012, 19:33 Actualitate | Esenţial

Un tanar de 24 de ani din Constanta, fiul unui om de afaceri din oras, a murit luni in urma unui accident rutier produs in statiunea Mamaia, dupa ce, din cauza vitezei excesive, acesta a pierdut controlul volanului si a intrat intr-un stalp de pe marginea drumului, anunta Mediafax.

Adevarul.ro scrie ca victima accidentului este George Parteca, in varsta de 24 de ani, fiul proprietarului Hotelului Del Mar din Mamaia. George Parteca conducea un Porsche 997 de culoare neagra.

Potrivit politistilor Serviciului Rutier Constanta, accidentul s-a petrecut in mijlocul statiunii Mamaia, cand tanarul, care se deplasa catre Constanta, a pierdut controlul volanului din cauza vitezei foarte mari, iar masina a parasit soseaua si s-a izbit de un stalp de iluminat de pe marginea drumului.

In urma impactului, tanarul a fost ranit grav, fiind transportat in coma la spital. Din cauza gravitatii ranilor, medicii nu au putut sa-i salveze viata, acesta decedand dupa cateva ore in unitatea medicala.

In momentul producerii accidentului, tanarul era singur in autoturismul Porsche.

Politistii fac acum cercetari pentru a stabili felul cum s-a produs accidentul.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

16247 vizualizari

  • +31 (33 voturi)    
    daca omora 2-3 trecatori nevinovati? (Luni, 2 ianuarie 2012, 19:43)

    Moshe Katz [anonim]

    era in cel mult o luna in Olanda la studii ! asa l-a iertat D-zeu sa mai arunce cu banii dupa judecatori,politisti,experti auto,etc
    • +6 (10 voturi)    
      asa e (Luni, 2 ianuarie 2012, 22:09)

      nero [anonim] i-a raspuns lui Moshe Katz

      Dumnezeu le da unora bani,masini bengoase,femei dubioase si le ia mintile.cred ca s-a axat pe ro de la o vreme .nu-i rau!
      • 0 (0 voturi)    
        Buni stalpii! (Miercuri, 4 ianuarie 2012, 9:14)

        lol [anonim] i-a raspuns lui nero

        Noua generatie de stalpi dotata cu magneti pentru imbecili. Rugam primaria Bucurestiului sa puna asa ceva si la noi pe strazi.
    • +8 (8 voturi)    
      drama mare, frate (Marţi, 3 ianuarie 2012, 11:59)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui Moshe Katz

      da, dar trebuie sa te gandesti ce pierd de fapt judecatorii, politistii si expertii auto, avocatii, datorita faptului ca baietasul nu a nimerit si cativa pietoni nevinovati. In cazul acesta spaga si comisioanele sunt egale cu 0.
      O adevarata tragedie pentru profesiile mai sus enumerate.
  • +30 (32 voturi)    
    ma bucur ca a fost un stalp si nu un copac (Luni, 2 ianuarie 2012, 19:46)

    cristi_an [anonim]

    .
    • +25 (25 voturi)    
      Din pacate a fost si un copac ! (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:02)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Si saracul copac nu a avut nicio sansa de supravietuire.....
      • +28 (28 voturi)    
        măcel (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:14)

        Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

        Am citit şi articolul din Adevărul şi din păcate doi copaci şi-au pierdut viaţa în eveniment, nu doar unul cum apare în poze.
        • +4 (4 voturi)    
          Ruleta ruseasca (Marţi, 3 ianuarie 2012, 13:54)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Sakura

          Baiatul a "jucat" la ruleta ruseasca folosind acceleratia drept tragaci si a avut ghinion: s-a sinucis...

          In conditiile date, era aproape inevitabil sa fie cineva omorat.

          Daca era norocos, accidentul se putea transforma intr-un nou caz Cocoana (cu tanarul ucis pe trotuar).
    • 0 (0 voturi)    
      plus ca mai da si paine unora (Marţi, 3 ianuarie 2012, 15:57)

      george [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      Stilpul trebuie inlocuit deci cineva va pune ceva paine pe masa copiilor sai dar cea mai mare parte se va duce catre o noua masina , a patronului ..
  • +14 (16 voturi)    
    despre documentare ... (Luni, 2 ianuarie 2012, 19:46)

    DanDa [utilizator]

    Informatii complete despre un eveniment:
    - este vorba despre fiul patronului hotelului Del Mar.
    - acesta conducea un Porsche 997 cu mai mult de 200 km/h
    referinte: - http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Constanta-George-Parteca-Hotel_Del_Mar-Porsche-Mamaia-Bellagio-mort-accident-masina_0_620338109.html

    PS: Daca hotnews.ro a ajuns sa citeze cancan.ro e de jale
  • +35 (39 voturi)    
    veste buna (Luni, 2 ianuarie 2012, 19:46)

    cet23 [anonim]

    Asta e o veste buna. Si inainte de a sari sa imi spuneti ce inuman sunt ca ma bucur de moartea unui tanar, cititi pana la capat ce scriu aici. Nu ma bucur ca a murit. Dar ganditi-va... 24 de ani, Porche, viteza excesiva, fiul unui om de afaceri (deci foarte putin probil sa fie suporte consecintele legii, putand omora oameni fara a pati nimic).
    Invariabil baiatul asta de bani gata tot ar fi facut accident cu masina super sportiva. Invariabil baiatul asta ar fi omorat pe cineva.
    Vestea buna la care ma refeream in titlu e ca doar el a murit. In mod obisnuit, in asemnea cazuri mai mor cativa nevinovati din cauza acestor tineri extrem de aroganti, cu masini extrem de puternice si care stiu ca, dat fiind cine sunt tatii lor, nu vor suporta rigorile legii.
    Moartea lui este un beneficiu adus societatii. Prin aceasta, cativa oameni nevinovati au scapat de la moarte, care repet, date fiind datele problemei, categoric s-ar fi intamplat.
    Imi pare rau pentru baiat, dar nu din cauza ca a murit, ci din cauza ca s-a nascut intr-o familie care - orbita de bani - n-a stiut sa-si educe fiul, lipsa de educatie care intr-un final a dus la moartea lui.
    • +13 (15 voturi)    
      Viata o descoperi din greutati si suspine! (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:55)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      Fara sacrificii de sine pentru a-ti indeplini dorintele nu poti adauga valoare vietii tale.
      • +4 (4 voturi)    
        ... (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:09)

        grip [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        genial
      • +6 (6 voturi)    
        Din pacate DA. (Luni, 2 ianuarie 2012, 23:14)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Cine nu invata sa foloseasca in primul rind pedala de frina si abia apoi acceleratia va patii ca si defunctul de azi. Din pacate trebuie sa moara tineri .Pacat .
        Condoleante familiei .Banii nu mai conteaza.
        • 0 (0 voturi)    
          nu conteaza banii ca le vin altii (Marţi, 3 ianuarie 2012, 16:00)

          george [anonim] i-a raspuns lui ogi

          tata lui nu trebuia sa ia masina mucosului..
    • 0 (0 voturi)    
      Educatia (Marţi, 3 ianuarie 2012, 15:46)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Placerea nu tine de EDUCATIE ci tine de autocontrol. Asta nu are nici un fel de treaba cu i familia. Intr-adevar, bine ca nu a murit si altcineva nevinovat, dar este un lucru trist oricum.

      Legat de autocontrol, este foarte usor sa iti dai cu parerea daca nu ai avut o masina cu multi cp si este foarte greu sa il ai atunci cand conduci asa ceva. Iti spun din proprie experienta. Am avut masina de 225CP si am vandut-o cu mare tristete dar si bucurie in acelasi timp pentru ca nu ma puteam controla. Placerea depasea ratiunea de multe ori si mi-am dat seama ca nu e bine.
  • +15 (21 voturi)    
    Taran-- (Luni, 2 ianuarie 2012, 19:48)

    Cristi [anonim]

    Deci, sa sarbatorim. Trololololo a mai murit un prost, trololololo.
  • +28 (32 voturi)    
    nu-mi pare rau (Luni, 2 ianuarie 2012, 19:59)

    Andrei [anonim]

    Bine ca a fost singur in masina in momentul impactului. In rest, a primit ce a meritat. Daca omora pe cineva si el scapa cu viata , sigur era achitat de judecatori. Asa, s-a intamplat sa scape lumea de un impresar. In noul an le doresc tuturor cocalarilor care cred ca daca au masini scumpe nu sunt obligati sa respecte regulile de circulatie ca restul amarastenilor, sa aiba aceeasi soarta!
    • -6 (6 voturi)    
      nu pot sa inteleg, cata ura... (Marţi, 3 ianuarie 2012, 11:44)

      mary [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Sunt pentru respectarea legilor. Punct,

      Dar de aici pana a ura cocalarilor sa aiba aceeasi soarta, adica moartea, este o cale atat de lunga....

      Si chiar titlul "nu-mi pare rau"....Cum sa nu iti para rau de o viata de om, puteau sa fie mai multe victime, dar in acest caz a fost doar una...

      Si culmea, comentariul a primit, la aceasta data, din 27 de voturi +23.

      Poate sunt ramasa in urma intr-o lume atat de avansata si de desteapta...

      Groaznic accidentul, groaznic comentariul...

      Mai adaug atat:
      firma tatalui victimei - posesorul teoritic al Hotelului - nu avea profit, avea datorii, cica inregistra "stocuri" - de unde, nu stiu... - deci tanarul nu prea avea de ce sa aiba Porche.
      Tatal mai bine vindea masina "plodului" si poate il scapa simplu cu viata...
      • +1 (1 vot)    
        dar (Marţi, 3 ianuarie 2012, 20:50)

        bibu [anonim] i-a raspuns lui mary

        daca te-ai fi aflat in calea lui, tu, sau: parintii tai, copii tai, rudele tale, sau vreo cunostinta de-a ta, poate ca ai fi inteles de unde atata ura, si de ce unii pot scrie cu atata usurinta:"nu-mi pare rau". Nici mie nu-mi pare rau. Ok, o viata de om ? De ce nu spui...o viata de om fara minte ? Dar decat sa mai omoare si alti oameni nevinovati nu poti decat sa spun ca asemenea indivizi kamikaze sinucigasi, nu pot decat sa se duca dracului. Singuri, fara a-i mai lua si pe altii cu ei.
        • 0 (0 voturi)    
          URA omule este sinistra - te ofileste sufletest... (Miercuri, 4 ianuarie 2012, 2:53)

          mary [anonim] i-a raspuns lui bibu

          Bine in calea tanarului puteam sa fiu eu sau tu, si numarul victimelor putea sa fie mai mare. Ei bine, in acest scenariu, durerea din punctul meu de vedere era mai mare, dar cauzele tot acelea.

          Omul asta tanar a ajuns kamikaze pentru ca i s-au creat conditiile necesare....

          1. Parintii i-au oferit o masina puternica. Daca tanarul muncea pentru masina asta, mai era cum mai era, dar... Mai mult, tatal, cu firma sa este inglodat in datorii..Cum spuneam, tatal putea sa vanda masina si atunci poate ii traia mai mult tfiul - evident presupun...

          2. Politia cate amenzi i-a dat pana la acest incident fatal?
          Crezi cumva ca era prima oara cand gonea cu masina peste viteza legala...Cati ca el sunt si pe cati ii loveste amenda...

          In aceste conditii tanarul a devenit kamikaze. Cei de langa el, familia, statul si societatea i-au permis si i-au tolerat deviatiile.

          Tanarul a fost obisnuit sa inteleaga ca se poate orice si uite ca nu s-a mai putut...

          Si acum sa ma bucur??? Nu pot...

          Nici un om nu se naste cu dorinta de a se auto-distrugere sau cu dorinta de a distruge alte vieti omenesti.

          Asa ca sa respectam durerea parintilor, sa nu ne bucuram cu rautate de pierderea unei vieti omenesti, si sa intelegem mai multe decat cele pe care le putem vedea imediat si din prima,,,

          Mai cugetam putin, mai respiram, aer curat sa inhalam!
  • -16 (18 voturi)    
    unde e stirea ? (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:02)

    raspindac [anonim]

    unde e stirea ?
    • +12 (14 voturi)    
      sub nasul tau :)) (Marţi, 3 ianuarie 2012, 1:00)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui raspindac

      unde este stirea ? sub nasul tau :))

      frate eu daca aveam bani dar bani cum are tasu raposatului si venea la mine : tati vreau si eu un porche ca al lu xulica sa nu mai rada de mine cand ne intalnim in oras ... plizzzzzzzzzz ii ziceam ok ... hai ca iti ia tata porche ... si ma duceam cu el frumos la service si il limitam electronic la 90km/h ca la tir ... si daca guitza ii mai trageam si una dupa ceafa ...
      eu cand ma gandesc ce faceam cu dacia lu tata cand aveam 20 de ani ma minunez ca mai sunt in viata ... eu am avut noroc ca nu mergea mai mult de 110 km/h , daca aveam la dispozitie un porche la varsta aia sigur eram si eu ingeras acum ... frate intre 18 si 25 de ani specia umana are ceva rahat pe creier si daca ii dai o masina capabila crapa sigur ... acum la 36 de ani vad altfel aventurile de la 20 de ani si pot zice ca doar norocul m-a ferit de moarte ...
      imi aduc aminte ca aparuse internet cafe prin 1998 si ma duceam cel putin o data pe saptamana si stateam toata noaptea pina la 6 dimineata cu ochii in calculator si de acolo plecam direct la servici unde aveam 2 curse pe zi cu un papuc , caram mezeluri si aveam prima cursa bucuresti - baneasa dus intors apoi buftea ... cam 100km pe zi ... si asta pina am facut papucul praf ... de se minuna lumea pe unde draq am iesit din el ca m-am lovit frontal cu un autobus oprit in statie eu cred ca aveam vreo 80 la ora... ies din masina si nu aveam decat un cucui la cap si ma uitam la masina ... opreste cineva linga si ma intreaba tocmai pe mine ? shoferul a scapat ? unde e ? :)) ... deci intre 18 si 25 de ani nu poti zice ca esti om responsabil ... daca nu esti supravegheat atent faci prostii mari la volan ...
  • +16 (18 voturi)    
    ... (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:03)

    Gica Drumaru' [anonim]

    Pacat de stalp!
  • -19 (27 voturi)    
    ... (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:04)

    dragos234 [utilizator]

    Mai usor, ca n-ati castigat un Porsche daca a murit ala.
    • +23 (25 voturi)    
      nu intelegi ... (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:13)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      De cate ori da coltu unu ca asta se reduc sansele ca unul obisnuit ca mine si ca multi altii sa o mierleasca din vina jmecherului. Basca, jmecherul nici nu pateste nimic legal dupa aia (vezi dna. Paunescu, dl. Huidu...) De aia e mai bine decat daca am fi castigat un Porsche (nici nu am bani sa ii fac revizia...)
    • +2 (4 voturi)    
      asa e ma.... (Marţi, 3 ianuarie 2012, 10:31)

      popadrian [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      da inca traiesc, e mai bine decat sa ii "castig" porschele :P
  • +14 (16 voturi)    
    implicatii umanisto-ecologice (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:05)

    monica L [anonim]

    Har Domnului ca a fost stilp si nu un copac, har Domnului ca stilpul nu era pe un trotuar aglomerat sau intr-o statie de transport public. In rest, fiecare pasare pe limba ei piere, sa le stea fierataniile in git!
  • +22 (24 voturi)    
    in sfarsit moare o beizadea... (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:06)

    popcorn monta [utilizator]

    fara sa traga oameni nevinovati dupa el...asa trebuie sa arate un accident...daca intra intr-o statie de autobuz si omora vreo cativa cetateni amarati il scoteau nevinovat,si urmasii victimelor trebuia sa ii repare masina/daune morale...
  • +11 (13 voturi)    
    trebuie premiat (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:20)

    gigi [anonim]

    trebuie sa fie inclus pe lista pentru darwin awards.
  • +20 (20 voturi)    
    Porsche (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:39)

    Elod [anonim]

    Nu se plangeau hotelierii an de an ca le merge prost?
    • +17 (17 voturi)    
      prost (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:50)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Elod

      Hotelierilor le merge prost doar pentru varianta oficiala(a se citi fiscala), insa evaziunea este in floare si vanzatorii de autoturisme stiu asta.
    • +10 (12 voturi)    
      DA (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:56)

      Tudor Bugetar [anonim] i-a raspuns lui Elod

      exact asta ma intrebam si eu. dar o sa iau minusuri pt ca recunosc ca-s bugetar, deci sug sangele tarii.
  • +7 (29 voturi)    
    ceva e putred in noi (Luni, 2 ianuarie 2012, 20:51)

    Denoro [utilizator]

    Am citit articolul de mai sus si am avut exact aceeasi reactie ca si voi, sau ma rog, ca majoritatea dintre voi: m-am bucurat ca acest tanar a murit. Si exact ca si voi, am considerat ca mai bine ca a murit numai el, decat sa mai fi omorat inca cativa nevinovati.
    Pe urma m-am gandit un pic.... nu-i normal deloc, ceva e chiar putred in gandirea asta. Cum Doamne sa ne bucuram ca un tanar de 24 de ani a murit?!? Nici nu a trecut bine Craciunul, si noi de bucuram ca cineva a murit???? Cu sau fara bani, cu sau fara Porche, era un om si el! OK, inconstient, poate arogant, dar tot om!
    Eu vad o singura explicatie! 20 de ani de injustitie, 20 de ani de coruptie, in care cei cat de cat potenti financiari sau politic, sau rudele lor, sunt imuni in fata justitiei, acesti 20 de ani de coruptie ne-a abrutizat! Am spus 20 de ani? De fapt, am gresit. Nu 20 de ani, cu 60 de ani, ca si pe vremea comunismuluyi era fix la fel: daca erai ceva potent in partidul comunist, puteai omora pe oricine, ca nu pateai nimic.
    Vedeti unul din efectele perverse ale coruptiei? Ne abrutizeaza! Nu stiu de ce mai toleram atata coruptie! Fiecare dintre noi poate lupta impotriva ei! Acea "atentie" pe care multi o dau functionarilor, e temelia coruptiei nationale. Ce vedem la TV, e doar varful.
    SI ca sa revin la stirea de fata, acum dupa ce m-am gandit mai bine, acum spun direrit: pacat ca acest tanar a murit. Dumnezeu sa-l ierte.
    • +2 (6 voturi)    
      nu e putred deloc. (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:11)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Principiul este simplu: "decat sa planga mama mai bine plange maicasa". Adica este un caz fericit in care a primit exact ce a meritat. Era mult mai rau daca pe trotuar erau cativa trecatori sau daca intra in alta masina care mergea normal pe sosea. Pacat de copaci.
      • -6 (6 voturi)    
        ipocrizie se numeste (Marţi, 3 ianuarie 2012, 8:08)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui DanDa

        Daca am primii toti ce meritam prietene in secunda asta prietene ar fii grav, grav de tot ;) si chestia e ca o sa primim pana la urma ca e azi ca e maine sau peste 30 de ani...asa ca profita de timp si pune-te tu in ordine lasa porsche-u lu altu lasa evaziunile lor fiscale ;)
    • +3 (5 voturi)    
      Offf, suflet bun... (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:12)

      George [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      ... ce esti! Dar gandeste-te un pic, daca te-ai fi aflat in fata bolidului tanarului, rudele acestuia, tot asa de triste c-ai murit ar fi fost?
      • 0 (2 voturi)    
        Offf... (Marţi, 3 ianuarie 2012, 13:25)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui George

        Dar gandeste-te un pic, daca acel tanar ar fi fost o ruda de-a ta, tot asa de bucuros ai fi fost?
        Tanarul acela are dreptul la compatimire, n-a avut pe nimeni care sa-l invete ca trebuie sa fie responsabil la volan.

        Tara asta nu se va ridica niciodata prin faptul ca ne bucuram de raul altuia, ca suntem lacomi, ca stim sa dam tepe, etc.
        Tara asta se va ridica prin cinste, harnicie, educatie.
        Si aceste lucruri trebuie practicate de fiecare din noi, zi de zi.
    • +8 (8 voturi)    
      este normal sa regretam moartea... (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:21)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      unui om tanar. Grav este ca educatia parintilor s-a dovedit catastrofala,tot cum catastrofala a fost decizia de a cumpara un bolid fiului(ca nu l-a castigat tanarul din munca lui) si de a-l creste sub motto-ul: poti face ce vrei tu ca nu-ti face nimeni nimic.
      Tragedia poate fi comisa de viteza excesiva,lipsa de reactie si cine mai stie ce?
      • -1 (1 vot)    
        ne meritam soarta de romani idioti (Marţi, 3 ianuarie 2012, 16:53)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui stefan

        citesc si nu imi vine sa cred. Cate ipocrizie si invidie. E vina lui ca avea bani? Il condamnati pe tatal baiatului ca i-a luat masina dar voi nu faceati la fel? Dacat ai avea banii lor nu ai face orice pentru copilul tau? Doar sa il vezi fericit? e usor sa critici in postura noastra care nu ne permitem si avem impresia ca oamenii cu bani sun "aia rai' dar cand unul de aici se ridica si ajunge sa faca bani , ghic ce, face FIX la fel. Da, baiatul e vinovat ca zbura e sosea ,motiv pentru care a si murit. Dar de aici si pana la a te bucura ca murit si sa ii jignesti familia pe care nici macar nu o cunosti e un drum lung. Stii vorba aia cu "Cel care se simte curat sa ridice primul piatra" ( si sa il bata pe saracul baiat si familia lui). Sunteti niste idioti sinistrii cu aproape un neuron, daca va puteti bucura de moartea acestui baiat.
    • -2 (8 voturi)    
      Incredibil!! (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:28)

      370H-SSV-0773H [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Citesc si nu-mi vine a crede... cum te poti bucura ca a murit un om ?! Un OM e un OM, chiar daca era la volanul unui Porsche, chiar daca avea 200 la ora... interesanta si mai ales de neinteles mi se pare reactia pavloviana la expresia "om de afaceri"... nu cred ca doar comunismul a sadit in noi ura asta viscerala contra celor ce reusesc cumva sa se ridice peste medie (ca stare sociala), sa se desprinda din anonimat... cred ca e ceva mult mai profund, ceva ce tine de natura noastra genetica... mi-e greu sa cred ca vom depasi instinctele astea primare prea curand. Si mai pretindem ca suntem civilizati, demni de a fi acceptati in Europa pe acceasi treapta cu celelalte tari... Slabe sanse!!
    • +6 (8 voturi)    
      Si cam ce reactie (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:31)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      este pe masura comportamentului putred al celor de bani gata? Comportamentul individual determina reactia celorlalti si nu invers.
    • +5 (5 voturi)    
      tragedie ,tanar de 24 ani,Mamaia (Luni, 2 ianuarie 2012, 22:16)

      pensionar [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      Da,da, este multa putreziciune in societatea romaneasca si ea este cuibarita in sanul
      familiilor acestor nefericiti; ma intreb tatal si mama acestui copil care dupa mine sunt cei mai vinovati , cum isi vor duce viatza de acum incolo stiind ce greseli impardonabile au savarsit?
      Le recomand lor si tuturor care citesc acest mesaj sa caute 2 zile in urma pe
      www.ziare.ro un articol excelet scris de
      jurnalista Ioana Ene ,Adevarata elita aRomaniei
    • +4 (4 voturi)    
      Prostia in egala masura. (Luni, 2 ianuarie 2012, 22:37)

      paraipan [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Nu doar coruptia.
    • +5 (7 voturi)    
      fiecare tembel dupa mintea lui piere (Marţi, 3 ianuarie 2012, 0:25)

      Gica Drumaru' [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      Eu nu m-am bucurat ca a murit asta. M-am bucurat ca n-a omorat pe altii.
    • +1 (1 vot)    
      Mda... (Marţi, 3 ianuarie 2012, 21:38)

      Mada [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      Da o cautare pe internet sa vezi cine era acest "nevinovat" Parteca si cum era el buricul Sistemului Solar. Banii familiei erau pentru el si educatie si bun simt si orice altceva n-a avut din neamul lui de machidoni imbuibati!
  • +1 (3 voturi)    
    masina slabuta... (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:01)

    Loredana [anonim]

    Cred ca taica-sau isi reproseaza acum ca nu i-a luat un Ferrari, ca poate scapa...
  • +4 (4 voturi)    
    Nu va ganditi! (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:04)

    Parol [anonim]

    Ca si voi va puteti afla in situatia de a conduce cu 250 km / h un Porche , noaptea, pe polei , poate si beat, in localitate cu multe curbe ???
    Ca vrei si tu sa te grabesti sa ajungi de la Mamaia Nord la Mamaia Sud in 1 min nu in 10 minute intregi!!
    Sa va arda cel de sus!
    ..
    Pe un ton mai serios, Doamne Pazeste de necazuri , dar pe sinucigasi nici Dumnezeu nu-i iarta.
  • +4 (4 voturi)    
    absolut sinistre comentariile voastre. (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:21)

    bizonul [anonim]

    Absolut sinistre comentarii citesc.

    Nu-mi vine sa cred ce citesc, cinism total, dar va inteleg.

    Iata unde a ajuns tara asta dupa atita jaf, dupa atita impunitate.....ajunge lumea sa se bucure de moartea unui tinar.

    Totusi trebuie gasite alte solutii, nu sa se bucure lumea, caci exista 2 parinti (asa inconstienti cum au fost in educatia copilului lor) care pling, sint niste bunici care pling la rindul lor.....deci justitia sa-si bage mintile in cap, profii sa se apuce de invatat copiii, parintii de educat odraslele.
    • +6 (6 voturi)    
      esti prea dur (Marţi, 3 ianuarie 2012, 1:28)

      visio [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      uite variante:
      1. porsche+sofer de fitze+conditii meteo naspa= sofer mort, copaci rupti;
      2. porsche+sofer de fitze+conditii meteonaspa+3-5morti=...jale mare+sofer nu face puscarie

      totusi, ai dreptate intr-o privinta: fiecare din noi poate lua atitudine pentru o viata corecta, fiecare poate trimite in Parlament oameni responsabili, oameni care isi merita salariul, oameni care nu voteaza la 3-4-5 cartele...

      ps1. societatea romaneasca este corupta in proportie mai mare de 80% si toti asteapta ca ceilalti sa faca ceva; toti vor sa traiasca bine dar sa nu puna mana sau ganditorul la treaba; pana la urma, se poate trai si cu 10 lei pe zi, asa-i? partea nasoala este ca poti trai cu mai multi bani insa...
      comentariile sunt absolut firesti la o stare de fapt
      ps2. apropo, ce sa faci cu un porsche pe strazile din Romania? sa vadsa lumea ce bani ai? ma mir ca nu exista cazuri de rapire in "paturile" sociale bogate; dar, ma mir degeaba pentru ca avem justitie, politie, etc toate controlate de smecheri platiti de noi....
      • 0 (2 voturi)    
        nu este prea dur... (Marţi, 3 ianuarie 2012, 12:03)

        mary [anonim] i-a raspuns lui visio

        Nu stim sa ne construim viata si societatea!

        Ne bucuram de raul produs altora - sa ii moara capra vecinului - proverb romanesc!

        Omeneste nu te poti bucura de pierderea unei om, indiferent cine este el. Putea sa fie un cocalar, un mare criminal sau Ceausescu...

        Intotdeauna exista cai de a evita moartea unui om, de aceea in unele tari A FOST INTERZISA PEDEAPSA CAPITALA, dar in altele inca se omoara cu pietrele.

        Romanii, in pare, sunt, in majoritate, in epoca de piatra a umanitatii..

        Nu se mai poate asa fratilor, indiferent de cate probleme avem casa, la serviciu, oriunde...

        O noua constructie nu se face prin ura si revolta, se face prin munca, multa daruire si perseverenta in urmarirea idealului dorit!

        Nu intoarce o persoana impotriva alteia, NU!
        Asa nu se rezolva probleme, se creaza doar gasti si sustinatori, iertare, prostesti in chestiuni pierzatoare...

        Problema este inca acolo, cu sau fara moartea acestui om...

        Mult succes romanilor!
        • +2 (2 voturi)    
          traim intr-o lume duala (Marţi, 3 ianuarie 2012, 13:20)

          visio [anonim] i-a raspuns lui mary

          iar chestia asta marcheaza existenta individului; nu putem fi complet morali, cum nu putem fi complet infractori; excesele, ceausescu sau hitler sau stalin sau bush sau etc, nu sunt un model viabil; alaturi de cei enumerati mai sus as mai adauga si pe cei de pe wall street in sensul in care un mijloc de facilita tranzactii financiare, etc, a devenit un instrument de manipulare; desigur ca pustani de bani gata care mor stupid sau cauzeaza alte decese se intampla peste tot in lume, desigur ca smecherii nu fac puscarie, cum e cazul si lui cornel dinu sau nistorescu; problema este ca intr-o societate unde se promoveaza non-valoare, gen becali, aceste cazuri se vor inmulti si vor deveni cotidian; am avut doua evenimente personale: la primul era sa fiu calcat pe trecerea de pietoni de un smecher in x5 iar la al doilea soferul a trecut cu roata din dreapta peste laba piciorului meu, si eram pe trecerea de pietoni; ideea este ca ne grabim, fie ca suntem pietoni sau soferi, insa sa mergi cu viteze atat de mari in oras, oricare ar fi acest oras, este nesimitire curata; ideea este ca in strainatate, acel baietel de bani gata nu avea tupeu sa mearga asa; stii de ce? pentru ca tatal lui nu avea relatii la politia locala; cand omul dezechilibreaza situatia normala, natura o restabileste; crezi ca regulile de circulatie au fost inventate de un bugetar care freaca menta aiurea? au fost inventate si aplicate din necesitate; mureau prea multi indivizi, unii cu bani sau fara bani, multe procese penale, despagubiri, si bineinteles a devenit o afacere cu afiliati politici; asadar, unde mergi cu o masina puternica in tara asta? pe ce drumuri? daca pustanul de bani gata iti calca copilul sau nevasta sau chiar pe tine, lasandu-te paralizat, cred ca nu mai erai atat de permisiv; exista niste reguli si trebuiesc respectate; in principiu am avea nevoie de politie rutiera numai in cazuri exceptionale, dar...tre sa manance si gura lor ba un permis naspa, ba o vacanta la nu stiu care hotel..
          • -1 (1 vot)    
            competenta si incompetenta (Miercuri, 4 ianuarie 2012, 2:29)

            mary [anonim] i-a raspuns lui visio

            Roberto Saviani spunea ca mafia/ Comorra se dezvolta pentru ca este bazata pe meriotocratie spre deosebire de structurile statului care..

            Toate astea se intampla in Italia, dar nici RO nu este prea departe si invata repede de la alti latini.

            Daca patanii de genul acesta
            1. nu sunt cu adevarat condamnate, dar condamnate omeneste, cu capul si sufletul
            2. legea nu se va aplica -

            NU VOM AVEA LINISTE indiferent de cata democratie se va spune ca exista in RO, cate partide o sa fie in tara si cine o sa fie Presedinte/PM.
            • 0 (0 voturi)    
              fara a fi rautacios (Miercuri, 4 ianuarie 2012, 12:15)

              visio [anonim] i-a raspuns lui mary

              Ce spune Saviani despre mafie este departe de adevar; mafia se bazeaza pe teroare, pe stimularea emotiilor individului pana la nivelul de frica si teroare; orice retardat poate fi un mafiot, tot asa cum hitler reprezinta ucigasul suprem; si nu putem spune despre el ca a fost un tip genial....
              accidente stupide sau mai putin stupide s-au intamplat si se vor intampla pentru ca asta este natura noastra; ceea ce vreau sa spun este ca oamenii de rand reactioneaza la un model social stabilit dupa 89; iar acest model social, a luat locul altui model social depasit, trebuie schimbat cu valori adevarate....
              repet:
              1. unde, in Romania, se poate merge in siguranta la viteze de peste 180km/h?
              2. exista reguli sociale care trebuie respectate; numai ca unor smecheri l-i se termina ata la un moment dat; sau credeai ca pustanul asta de bani gata sofa pentru prima oara cu viteza asta? din punctul meu de vedere, strazile sunt mai sigura fara cei ca el....iar parintii trebuie sa se obisnuiasca cu ideea ca si-au omorat propriul copil, dar asta nu e treaba noastra, asa-i?
    • -1 (3 voturi)    
      absolut de acord bizon! (Marţi, 3 ianuarie 2012, 11:48)

      mary [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      Nici mie nu imi vine sa cred ce comentarii sunt scrise si cum se incurajeaza intre ei...

      Este absolut nepotrivit indiferent in ce tara sau cu ce probleme ne confruntam...
  • -6 (6 voturi)    
    POATE (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:40)

    MIHU [anonim]

    de unde stiti ca nu l-a arannjat cineva sau i-a taiat frana sa se razbune pe tatsu?
  • -1 (7 voturi)    
    A-ti fost educati sa judecati! (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:55)

    MorpheuSS [utilizator]

    Se pare ca am ajuns noi romanii intr-o curbura educativa gresita!
    Am ajuns sa ne bucuram de decesul unui OM ca tine si ca mine!
    Sa ne ierte Dumnezeu!
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
    • 0 (2 voturi)    
      Ma intreb... (Marţi, 3 ianuarie 2012, 10:21)

      George [anonim] i-a raspuns lui MorpheuSS

      ... mai MorpheuSS, daca si el, soferul asta de a gresit accelerand ca nebunu', ma intreb, zic, daca si el, vorbind despre tine, ar fi scris ca esti un OM (cu litere mari, cu majuscule, cu importanta scoasa in evidenta, cu stima, cu...).
    • +1 (3 voturi)    
      nu am ajuns deloc (Marţi, 3 ianuarie 2012, 11:12)

      sam [anonim] i-a raspuns lui MorpheuSS

      Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Dar de ce trebuia sa goneasca cu 200 km/h ??? Poate cineva sa raspunda? Cum se numeste cand faci asa ceva? Nu judec acum decat faptul ca alerga pe un drum public unde viteza maxima este 70 km/h cu aproape 200 km/h! Si atunci de ce sa fim tot noi raspunzatori ca a murit un om? DACA ar fi fost OM nu alerga cu viteza aia, chiar daca avea porsche, acum ar fi asteptat sa sarbatoreasca Sf Ion...la volan iti trebuie si altceva nu numai masina puternica...vinovatii principali sunt parintii, la 24 ani nu trebuia sa aiba o asemenea masina, sa munceasca , sa vada cum se castiga banii si atunci sa-si cumpere ce masina isi permite. Masina nu te face nici mai destept, nici mai apreciat, poate doar in randul cocalarilor!
      • +1 (1 vot)    
        stiu de ce gonea cu viteza (Marţi, 3 ianuarie 2012, 12:15)

        mary [anonim] i-a raspuns lui sam

        Draga Sam,

        Pot sa raspund la intrebarea de ce circula cu 200 km/h -

        AM avut un Porsche - model vechi - si trebuia mereu sa controlez sa nu depasesc viteza legala in oras - avea demaraj rapid, era stabila si la viteze mari, era comfortabila, nu simteai la volan ca viteza urca rapid...Pe o distanta relativ scurta, cu un bulevard liber imediat eram la 70km/h. Si nu conduc cu viteza - masina era performanta. Am controlat mai apoi ...

        Partea a doua a explicatiei este ca soferul trebuie sa controleze viteza. In acest caz cred tanarul nu mai controla viteza ci viteza il controla pe el - regretabil...

        Sper ca am raspuns la intrebarile tale.

        Sustin observatiile legate de modul in care parintii isi cresc gresit copiii - iarasi regretabil....

        Asa se ajunge la mari drame, regretabil...
  • +3 (5 voturi)    
    Moartea vine cu Porche (Luni, 2 ianuarie 2012, 22:03)

    Mircea [anonim]

    Nu stiu cum zic in articol ca l-au transportat la spital ; la TV astia de la descarcerare spun ca s-au straduit mult sa-l scoata din gramada de fiare si tanarul era mort (au incercat sa-l resuscite , dar prezenta rani incompatibile cu viata!)
    Sa mergi de la Mamaia la Constanta - aleea aia in care aproape la 200m ai un sens giratoriu - cu 200km/h mi se pare o iresponsabilitate. Putea sa faca un carnagiu. In rest, Dumnezeu sa-l ierte!
  • +1 (3 voturi)    
    Crestineste... (Luni, 2 ianuarie 2012, 22:05)

    Marcu [anonim]

    e foarte trista bucuria si ironia celor de mai sus. Si mai trist e ca justitia isi face treaba doar pe alocuri. Ce-o fi in inima tatalui sau a mamei tanarului?

    Pentru ce au tras ei sa stranga bani? Sa faca avere? Sa scurteze drumul spre cimitir al odorului'? Ironia sortii sau vederea obtuza a afaceristului contemporan?

    Politicienii, desi nu-si dau seama, au comportament identic cu al parintelui (parintilor) acestui tanar. Nu-si dau seama ca ucid din culpa, batranii, tinerii, copiii... viitorul si trecutul acestui neam.

    Adunati bani, termitelor, dati in cap, dati spaga, luati spaga, vindeti ce nu va apartine, calcati in picioare tot e ce sfant, moral sau etic, distrugeti totul in cale in numele profitului. Veti fi cei mai bogati din cimitir.
  • +2 (4 voturi)    
    Domnul ne vede (Luni, 2 ianuarie 2012, 22:30)

    vigilentul [anonim]

    Acest fiu de bani gata,un tip arogant( dar nu pentru ca se tragea dintr-o familie de machedoni) ci pentru ca sangele parvenitului ii napadise fiinta,a platit onorabil pentru imbecilitatea sa : nu a luat nevinovati cu el !!!
  • +1 (7 voturi)    
    Romania - tara trista, plina........ (Luni, 2 ianuarie 2012, 23:10)

    laurentiu [anonim]

    de oameni care si-au pierdut masura.
    Cum poti sa ajungi sa te bucuri de moartea unui tanar de 24 de ani!!?? Da, era de bani gata, cu Porsche, poate shmenar, poate prost. Dar fratilor, un tanar de 24 de ani a murit!! E o tragedie, nu prilej de glume de 2 lei cu copaci.
    Trist ce se intampla cu oamenii din tara asta.
  • 0 (6 voturi)    
    ok (Luni, 2 ianuarie 2012, 23:44)

    dan [anonim]

    cum sa te bucuri de asa ceva??? sunteti bolnavi ! 100%!
  • -4 (6 voturi)    
    Sunteti oameni? (Luni, 2 ianuarie 2012, 23:56)

    Marcel [anonim]

    Bravo voua... Sunteti extraordinari... Vreodata cand o sa vedeti ca un parinte isi ingroapa copilul sa va ganditi fiecare la comentariul postat aici!
  • -1 (5 voturi)    
    nu mai sruncati cu pietre (Marţi, 3 ianuarie 2012, 2:04)

    Flori [anonim]

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace,pacat ca la cei mai frumosii ani s-a dus si nu a avut maturitatea necesara sa se bucure de buna starea pe care o avea......cu toti la un moment dat in viata gresim mai mult s-au mai putin,nu mai fiti atat de durii si rai ,nu va bucuratii de raul altuia NICIODATA bogat s-au sarac.
    Acum durerea cea mare o au parintii si mai ales ca,e singurul lor baiat,am un baiat de 5 ani si credeti-ma ca-mi doresc sa-l educ si sa-i ofer acea liniste financiara ,asa gandim toti nu numai parintii lui.....acesti parintii sunt terminati in acest moment nici celui mai mare dusman nu i-as dorii asa ceva....ganditiva cand dati cu pietre in altii....
    • +3 (5 voturi)    
      pentru Flori (Marţi, 3 ianuarie 2012, 7:24)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Flori

      ''cei mai frumosii ani'' "atat de durii '' ''nu va bucuratii'' etc.
      Ce limba e asta,ca nu prea seamana cu Limba Romana???
    • +3 (5 voturi)    
      aici este greseala (Marţi, 3 ianuarie 2012, 11:22)

      sam [anonim] i-a raspuns lui Flori

      " ... si sa-i ofer acea liniste financiara ...." tocmai acest lucru nu are ce sa caute daca vrei sa-i dai o educatie adevarata! Nu trebuie sa-i asiguri linistea financiara ptr ca ai sa faci din el un asistat, un arogant, unul care va creste cu convingerea ca i se accepta totul si cand nu o sa mai aiba sprijinul tau o sa piarda tot in cateva luni! Trebuie sa-l inveti sa respecte munca , sa inteleaga ca trebuie sa invete si apoi sa munceasca mai mult daca vrea sa aiba tot ce isi doreste si te asigur ca atunci cand isi va cumpara din banii lui o masina puternica nu o sa alerge cu ea cu 200 km/h, nu o sa faca accident si o sa te bucuri de el/ea/ei pana la adanci batraneti. Altfel... ai destule exemple, viteza in conditii neadecvate este mortala de fiecare data.
    • +1 (1 vot)    
      Esti agramat (Marţi, 3 ianuarie 2012, 21:47)

      IOn [anonim] i-a raspuns lui Flori

      Parintii sa ia si ei restul de Porsche, Mercedes 4matic, SLR, X5, X7 si ce mai au aruncate prin fata hotelurilor si sa urmeze exemplul plodului machidon infumurat! Daca era baiatul tau de 5 ani langa acel copac, cum mai gandeai??????sau daca baiatul tau era in masina aluia bogat care scuipa pe oricine doar pentru ca are bani....??? Iti spun eu, familia lui cumpara judecatori, politisti, experti, iar tu iti ingropai copilul si ii plateai Porshu' machedonului!!! Vezi cine era si ce era de capul lui inainte sa emiti judecati de valoare cu Dumnezeu. Mai ai mult pana sa intelegi cine este si ce inseamna Dumnezeu. Machedonul nu era, din cate se pare...chiar daca banii il faceau sa se simta asa.
  • 0 (8 voturi)    
    un om (Marţi, 3 ianuarie 2012, 8:33)

    un om [anonim]

    condoleante familiei.
    lipsa asta de compasiune ma ingrozeste !
    cu ce va considerati mai buni decat acea familie sau acel copil ?

    reactia majoritatii celor care posteaza la citirea cuvintelor afaceri & porsche este dezamagitoare pt mine in 2012. seamana putin cu cea pe care o aveau majoritatea celor care muncesc acum prin europa sau isi plang de mila in tara, prin anii 90 cand tineau neaparat sa nu-si vanda tara si fabrica mult iubita de unde primeau bani producand nimik. apoi in mai putin de 10 ani, aceeasi faceau greve pt aducerea de investitori de oriunde, numai sa nu ramana fara activitate.

    reactia e generata de educatia precara si modelele sociale promovate in ultimii 80-90 de ani in tara asta si accentuata de ultimii 20 de ani de can-can si de turmele de capre moarte ale vecinilor.

    inainte de a posta mesaje indecente intr-o astfel de situatie, daca nu chiar imbecile prin logica lor, ganditi-va:

    - poate copilul ala s-a sinucis ? daca ar fi asa, probabil v-ati revolta ca a luat cu el si copacul sau stalpul. sau chiar frumusetea aia de masina ?

    - daca era doar teribilist si avea o dacie, murea la 80km/h la fel de usor.

    e clar ca vina apartine , in parte, parintilor; ar fi putut evalua mai atent riscurile la care isi expun copilul...dar ei stiu f bine acum acest lucru. si nu-i momentul sa le dati peste nas satisfacuti !
    daca va pasa, aratati-va compasiunea. daca nu, macar ignorati subiecul.
    toate cele bune tuturor si multa sanatate si echilibru mental.
  • +2 (2 voturi)    
    gresiti! (Marţi, 3 ianuarie 2012, 10:06)

    cezar [anonim]

    Eu ma gandesc mai degraba ca vina mortii lui apartine parintilor care iau permis sa circule cu asa o masina la varsta lui. Nu comentez daca l-au crescut prost sau nu, fiindca poti creste prost copiii si fara sa ai bani mai deloc, dar sa apropii copilul tau de moarte indicandu-i usa cea mai apropiata este de regretat.
  • 0 (4 voturi)    
    Eu cred ca..... (Marţi, 3 ianuarie 2012, 10:25)

    Mircea [anonim]

    Baiatul acesta ERA deja mort, inainte de accident.

    Nu pot spune de cand, dar cred ca Viata e mai mult decat un Porsche, bani, familie cu numa si averi, etc.

    Tuturor va doresc sa va bucurati de Viata, nu de lucrurile din viata!
  • +1 (3 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 3 ianuarie 2012, 11:47)

    Martinezu [anonim]

    Oare citi dintre cei ( multi) care au o situatie asemanatoare acestor parinti nenorociti vor intelege ceva din tragedie?
    Citi vor lua inapoi bolizii odraslelor care inteleg ca lumea este a lor si nu trebuie sa respecte regulile nici macar a celor de bun simt?
    Din pacate raspunsul il stim cu toti. Nimeni dintre cei bogati , parveniti in realitate nu vor face acest gest. Pentru ca de fapt in asta consta fericirea lor.Sa isi vada copii la volanul unor masini scumpe si foarte puternice. Ce s-a intimplat cu acest baiat de 24 de ani este de fapt un fel deja vu. Acum ceva timp un alt Porsche in aceiasi zona a pus capat vetii mai multor tineri. Ce au invatat paritii lui atunci? Nimic. Ce invata ceilalti? Nimic. eventual poate mai adauga un sistem de siguranta la lista de optionale.
  • +3 (3 voturi)    
    Vrei sa-ti omori copilul? Da-i masina puternica. (Marţi, 3 ianuarie 2012, 11:52)

    Alui [anonim]

    Cine crede ca unu de 18-20 de ani n-o sa incerce niciodata sa vada cu ce viteza maxima merge masina lui, e prost gramada. Daca tot ai bani sa-i iei masina sigura "odorului" de 18 ani, ii iei una care are limitator programabil de viteza(fie programata cu parola, fie programat pentru o anumita cheie). Masinile de lux au mai nou chestia asta.
  • -2 (4 voturi)    
    Dumnezeu sa-l ierte ! (Marţi, 3 ianuarie 2012, 12:39)

    dan [anonim]

    Dumnezeu sa-l ierte !
    nu inteleg de ce aruncati cu noroi....l-ati cunoscut cumva? de ce actionati si ganditi pe tipare?
    il judecati doar in prisma faptului ca tac"su are bani, si din cauza asta aruncati cu noroi in el....
    Sa va fie rusine !
    Pizma, invidia si frustrarea vorbeste in locul vostru.
    Din cauza asta nu veti reusi niciodata sa progresati...
    • +1 (3 voturi)    
      peste 200 km / h in oras? (Marţi, 3 ianuarie 2012, 14:02)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Frustare in acest caz?

      Unica bucurie este aceea ca nu au murit oameni nevinovati, si nicidecum bucurie ca a murit un om... fie el si vinovat.

      Dupa cum se vede, nici macar un copac nevinovat nu supravietuieste unui asemenea impact...
  • 0 (0 voturi)    
    expresii tampite (Marţi, 3 ianuarie 2012, 15:14)

    nu conteaza [anonim]

    Cum pierzi "contolul volanului"? Ce, iti sare din maini si zboara? Pierzi controlul masinii (pe care o conduci si ii controlezi directia cu volanul), nu pierzi controlul volanului.
  • 0 (0 voturi)    
    Un motiv de bucurie (Marţi, 3 ianuarie 2012, 17:34)

    Alexandru Michael [anonim]

    Un motiv de bucurie.Un idiot mai putin.Sper ca este inceputul unei lungi liste.
  • -1 (1 vot)    
    Romania isi merita soarta !! (Marţi, 3 ianuarie 2012, 23:50)

    pmihaius [anonim]

    Dupa cum se vede, o tara de frustrati ! Lenesi care vin de la servici la ora 15 si isi ling ranile ca nu au bani! Rusine gunoaielor !!! A murit un om pe care nu il cunosteati, care poate a muncit de la 14 ani pentru a avea ce isi doreste!!! Romania isi merita soarta... o sa murim de foame, de lenesi si frustrati ce suntem !!!
    • 0 (0 voturi)    
      da (Miercuri, 4 ianuarie 2012, 0:22)

      Max [anonim] i-a raspuns lui pmihaius

      Intr-adevar, a murit de prost cum se zice, sau mai corect, de mana lui taica-su. Sper sa poata dormi linistit noaptea, stiind ca si-a omorat odrasla cu mana lui.

      Din pacate, nu ar trebui sa bucure pe nimeni moartea lui, ci ar trebui sa le deschida ochii dobitocilor care comit asemenea prostii. Dar asta nu o sa se intample. Asa ca zic si eu un Doamne Iarta-l ca nu a avut minte, si atat.
  • 0 (0 voturi)    
    legi (Miercuri, 4 ianuarie 2012, 12:05)

    kiron [anonim]

    intr-o tarisoara atat de vesela ca a noastra, in fine, incepe sa functioneze o lege: Legea lui Darwin!

    semne bune anul are!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi