Deputat extremist olandez: Daca ar fi dupa Partidul Libertatii, Romania si Bulgaria ar fi alungate imediat din UE

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 21:58 Actualitate | Esenţial

Un deputat al Partidului Libertatii din Olanda, condus de controversatul politician Geert Wilders, a afirmat ca, daca ar fi dupa formatiunea din care face parte (de extrema dreapta, n.r.), Romania si Bulgaria ar fi alungate imediat din Uniunea Europeana, din cauza problemelor grave de coruptie si criminalitate organizata cu care cele doua state s-ar confrunta, scrie agentia novinite.com.

In cadrul unei sesiuni plenare a camerei inferioare a parlamentului olandez care a avut loc sambata, Ino van den Besselaar a discutat despre libertatea de miscare a muncitorilor in Uniunea Europeana.

El a sustinut ca Bulgaria si Romania au devenit membre ale Uniunii in 2007 fara sa respecte criteriile de aderare.

Ino van den Besselaar a continuat afirmand ca acest lucru nu ar fi trebuit sa permis si ca, daca ar dupa Partidul Libertatii din Olanda, Bulgaria si Romania ar fi alungate din Uniunea Europeana imediat.

La ultimele alegeri parlamentare, PVV (Partidul Libertatii) a castigat 24 de locuri, devenind a treia formatiune politica a Parlamentului, pavandu-i astfel calea spre a deveni un partener important in coalitia de guvernare, desi nu detine niciun portofoliu de ministru.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

5109 vizualizari

  • -9 (19 voturi)    
    oameni? (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 22:20)

    un roman [anonim]

    Un drogat ..un canibal..sa plece in Africa..sau in Afganistan
    • +2 (12 voturi)    
      sa nu jignim fara argumente (Duminică, 25 decembrie 2011, 9:51)

      acer [anonim] i-a raspuns lui un roman

      pe fond olanda are dreptate pt ca noi efectiv ne-am cumparat locul in ue prin privatizarile preferentiale facute in domenii strategice...banci,energie.
      am vandut ieftin atat olandei dar si frantei,germaniei,austriei,greciei....din punct de vedere al securitatii vamale dar mai ales al justitiei sa nu avem pretentia ca suntem membri ue....numai cu masuri de acest gen din partea olandei se mai misca niste funduri lipite de scaune la bucuresti ca sa se dea impresia ca facem ceva totusi....dar noi care traim aici stim ca nu se face mai nimic in realitate...
      • +4 (4 voturi)    
        Europa (Duminică, 25 decembrie 2011, 14:50)

        Atreus [anonim] i-a raspuns lui acer

        Lupta contra coruptiei si "tziganii" sunt motive false. Adevaratele motive sunt costul fortei de munca si educatia. Romanii le iau locurile de munca. Nu doar cele prost platite, iar societatea olandeza, o adevarata societate capitalista ofera permise de munca atunci cand o companie le cere, iar companiile se uita la calitatea angajatului nu la nationalitate. Singurul loc unde am mai vazut asta in europa a fost UK. Neavand masuri protectioniste, olandezul mediocru si mediu se revolta si da vina pe ... Evrei... Pardon, romani... Falsa problema. Accesul la resurse se face in functie de abilitati si nu de nationalitate.
        • 0 (0 voturi)    
          OK, atunci sa ne dea inapoi! (Luni, 26 decembrie 2011, 12:45)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Atreus

          Aspectele semnalate de olandez sunt reale. Bun, sa ne dea afara si sa restabilim "status quo ante", adica noi luam inapoi toti romanii care LUCREAZA acolo, si pe cei cativa care furs si cersesc, iar ei ne dau inapoi fostele intreprinderi socialiste "privatizate" pe 1 leu, si isi iau si hypermarketurile si cianurile! Sa vedem cum se descurca dupa aceea fiecare!
      • +1 (1 vot)    
        cum poate avea cineva dreptate pe fond daca au jef (Duminică, 25 decembrie 2011, 20:07)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui acer

        Esti cam confuz amice,pai daca ne-au luat mai toate bogatiile si ne-au adus la sapa de lemn ce democratie vrei sa avem.Orice democratie trece prin stomac, asa se explica exodul romanilor in toata europa si atunci de ce iti mai pui intrebari.
    • 0 (0 voturi)    
      de ce? (Luni, 26 decembrie 2011, 13:56)

      aurelia [anonim] i-a raspuns lui un roman

      de ce in africa sau afganistan? ce sa caute acolo? pentru ca acolo ar fi canibalii si drogatii dupa parerea ta?
      wow, ce simpla e viata din punctul tau de vedere! te invidiez: vederi clare, nete si fara semne de intrebare!
  • +11 (25 voturi)    
    Nebunii (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 22:34)

    Cris07 [anonim]

    Daca ar fi sa ne luam dupa toti nebunii extremisti si mai ales sa le publicam regurgitarile, umanitatea ar disparea in cativa ani si ar ramane ei alaturi de progeniturile lor care cu greu ar putea scapa de debilitate!
    • +1 (1 vot)    
      acord (Duminică, 25 decembrie 2011, 15:05)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Cris07

      De acord, doar ca vor trebui sa lucreze in constructii si salubritate. Ceea ce ei nu pot. Asa ca vor fi coplesiti de gunoaie, dar vor avea cuvantul in Parlament.
  • +16 (20 voturi)    
    craciun fericit ! (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 22:39)

    flash [anonim]

    fiecare are dreptul la opinie......craciun fericit tuturor inclusiv domnului Ino van den Besselaar !
    • +2 (16 voturi)    
      Olanda (Duminică, 25 decembrie 2011, 1:47)

      ARICIUL [anonim] i-a raspuns lui flash

      Curat rasism! Poate ar trebui sa-nvete respectul, unii din infatuatii, din UE !
      Si sa nu ne mai confunde cu tiganii !...
    • +5 (5 voturi)    
      Opinia mea (Duminică, 25 decembrie 2011, 12:42)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui flash

      Craciun fericit domnule Ino van den Besselaar !
      Si multa sanatate. Ca are nevoie saracu.
  • -1 (29 voturi)    
    ue (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 22:42)

    cristi [anonim]

    Are perfecta dreptate, coruptia, piata neagra si crima organizata sunt strans legate la noi si au avut un trend ascendent in ultimii ani
  • -7 (29 voturi)    
    asa este. (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 22:42)

    canada [anonim]

    cele mai corupte ,discriminatorii si criminalizate;romania si bulgaria.

    geaba dati minusuri si stergeti comentarii-semne de lasilitate si ascundere ca si in gloria comunista ,ca adevarul iese si este spus nu de niste dusmani ai Romaniei ci de niste natiuni ce nu impart ultimul loc in Europa.

    norok,mare norok ca nu sunt mai multe tari EUROPENE sa latre ca Olanda ca de mult dispareau si parlamentarii ca Vadim ,Elen Ceausesco Basesco... niste comunisti/comuniste si din parlamentul european si Romania din Nato,UE.
    • +12 (16 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 25 decembrie 2011, 1:54)

      ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui canada

      Cea mai corupta tara din UE este Italia, fara doar si poate. Diferenta este ca noi suntem saraci, cu o mentalitate alterata de jumatate de secol de comunism, avem tigani si avem foarte multi politicieni crescuti si educati la coada vacii.

      Spune-mi cum ne ajuta pe noi faptul ca suntem dati afara di UE?? Daca acuma crezi ca tara se indreapta intr-o directie gresita, in ce directie crezi ca ne-am indrepta daca am fi dati afara din UE si NATO??

      Nimeni nu detine adevarul absolut iar interesul cetateanului roman este ca noi sa mergem mai departe, trasi cu forta de UE.
      • +4 (4 voturi)    
        Sa ajutam UE (Duminică, 25 decembrie 2011, 12:55)

        Traian [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

        Am impresia ca trebuie sa punem umarul serios sa impingem UE inaite (vreo 2 miliarde euro) ca ei singuri nu au fost in stare cu Olanda cu tot.
      • -1 (1 vot)    
        Pentru ai dreptate (Luni, 26 decembrie 2011, 14:24)

        Antonio [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

        ITALIA = 2000 ANNI DI STORIA
        Rromania = Gipsies 's Land
  • -3 (17 voturi)    
    Oameni (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 22:55)

    Augustin [anonim]

    Care totusi gandesc , si au perfecta dreptate
    • +7 (11 voturi)    
      Nope (Duminică, 25 decembrie 2011, 2:24)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui Augustin

      Astia sunt oameni care NU gandesc.
      Sarbatori fericite:! :)
  • +28 (28 voturi)    
    Multumim CSM si Tribunalului Bucuresti (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 22:55)

    just [anonim]

    Va multumim pentru ca l-ati eliberat pe Sile Camataru dupa ce a facut doar 3 ani din cei 13 de condamnare pentru reteau de proxenetism, lipsire de libertate, camatarie etc etc.

    Si pe Adrian Nastase pe care l-ati condamnat cu suspendare, normal pentru ca paguba era prea mare oricum ca sa mai fie recuperata.

    Sile si Adrian Nastase va multumesc pentru ce ati facut pentru ei. Si olandezii va apreciaza activitatea infractionala din robele de judecatori!!
    • +7 (9 voturi)    
      era bine (Duminică, 25 decembrie 2011, 0:41)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui just

      daca il condamnau pe bombonel oricum, fie si cu suspendare, dar l-au achitat ceea ce e un pic altceva, deci apa curge cu putere la moara dlui deputat olandez oricum l-o fi chemind.
    • +2 (2 voturi)    
      A facut 8 ani de inchisoare... (Duminică, 25 decembrie 2011, 11:11)

      Sting [utilizator] i-a raspuns lui just

      ...camataru. Stai linistit ca l-a luat pe kinder acum, tot din cauza afacerilor derulate de senior din inchisoare. Prin urmare, asteapta-te sa-l vezi din nou condamnat pe jupan.
  • +5 (15 voturi)    
    EXACT! Are dreptate nenea Geert (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 23:13)

    DesaToto [utilizator]

    cred insa ca se referea la Iliescu si Nastase, majoritatea din PSD, la Antonescu si Ponta si, alte javre politice din Romania pana la nivel judetean. Cat despre Bulgaria, ce pot spune? Or avea si ei inca un Iliescu, un Nastase un Antonescu si un Ponta al lor... Pare ca nenea Geert e mai bine informat.
    • -2 (4 voturi)    
      Si... (Duminică, 25 decembrie 2011, 0:09)

      Xulescu [anonim] i-a raspuns lui DesaToto

      ...ce anume te face sa crezi asta?
  • +3 (5 voturi)    
    Noroc (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 23:23)

    RazTaz [anonim]

    Noroc ca nu e dupa ei. :)
  • -2 (8 voturi)    
    Extremisti de doua parale.. (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 23:43)

    Mircea [anonim]

    ...niste bufoni care se baga singuri inseama cu extremismul asta de doua parale. Si si-au si gasit doua victime de calibru , ce sa spun, Romania si Bulgaria ! Adica doua traiste goale care nu pot reactiona - deocamdata.
    Pai daca sunteti atat de viteji si atat de extremisti, mai papagalilor, de ce nu va luati de evrei? Ha, va e frica? Sa va vad vitejia, degeneratilor!
    Eu cred ca nici nu ar trebui sa-i bagam in seama.
    Am putea cere in parlamentul european excluderea Olandei din UE. Cu toate drogurile si homalaii lor.
  • +1 (9 voturi)    
    extrema dreapta (Sâmbătă, 24 decembrie 2011, 23:51)

    Ari3s [anonim]

    Probabil, extrema dreapta a Olandei se gandeste la Ro si Bulgaria, ca la niste copii subnutriti, cu mana intinsa la masa bogata a Europei. Poate ca asa lasa impresia, dar sa vedem cine o sa ranjeasca de foame, in numai cativa ani. Deocamdata, olandezii reusesc sa-si vanda toata horticultura la noi. Pana si brazii de Craciun au piata de desfacere aici. Nu stiu cum s-a ajuns in aceasta situatie, dar de un lucru sunt absolut sigur: olandezii, o sa-si doreasca comert si trafic cu Ro si Bulgaria. Ca doar nu o sa manance lalele.
    O|ricum, ma doare in fund de Olanda.
  • -1 (7 voturi)    
    aș zice să (Duminică, 25 decembrie 2011, 0:19)

    visio [anonim]

    fim relaxați și să vedem situația obiectiv:
    1. Romania și bulgaria au corupție generalizată, dezvoltată sub toate guvernele însă cel mai mult sub guvernare psd;
    2. olanda poate fi un viitor al Europei; un viitor cu populație depravață, un viitor al drogurilor, un viitor al subminării autorității ue;
    3. afirmațiile extremiste sunt nocive intelectual și arată o labilitate psihică îngrijorătare; din aceeași categorie de oameni face parte și Ponta care vrea să bage la închisoare toți procurorii, toți judecătorii, toți politicenii care i se opun; chestia asta a mai făcut-o PCR când a fost fondat de tovarășii de la răsărit...

    Comentariu:
    a). corupția o poți diminua și poate fi impusă de o societate civilă corectă, onestă; politicianul trebuie să joace după cum vrea alegătorul; așadar, România și Bulgaria pot îndrepta situația; depinde numai de noi.
    b). spre deosebire de noi și bulgari, olandezii sunt pierduți pentru specia umană, sunt un fel de gomora și sodoma moderne.

    Concluzie: prefer să trăiesc într-un mediu corupt, mai mutl sau mai puțin (chestie care se vede și în SUA), decât să trăiesc într-un mediu imoral din punct de vedere social, sexual, religios, etc.
    • +3 (9 voturi)    
      civilizatie (Duminică, 25 decembrie 2011, 2:49)

      raz [anonim] i-a raspuns lui visio

      Tot aud de cateva luni (de cand Olanda ni se opune intrarii in Schengen) cat de imorala, depravata si cat de rea e Olanda si cat de buni suntem noi.

      Ca sa clarificam, lucrez cu o firma olandeza din 2002, am fost si trait in Amsterdam perioade de timp. Sunt unii dintre cei mai prietenosi si cinstiti oameni pe care i-am vazut vreodata.

      Iar civilizatia lor este cu sute de ani in fata noastra. Ii faceti depravati, imorali si asa mai departe, dar la ei se merge pe bicicleta atat din respect pentru ei cat si pentru mediu, masina opreste chiar daca tu nu ai drept de trecere, pe autostrada au limita de 100, pai atunci cu 100 merg. La noi cum e ? Calca smecherasii pe toata lumea prin orase sau pe contrasens fara sa faca nici o zi de puscarie. Imoralitate la cine deci ?

      Esti un ignorant daca ai impresia ca toti se drogheaza sau o tin intr-un gayfest toata ziua. E complet aiurea, nici vorba de asa ceva, poate asta o fac doar turistii. Intra intr-un bar sau club olandez si o sa fii uimit peste ce lume dai si cat de civilizati sunt.

      Apoi intra intr-un bar sau club romanesc si o sa vezi numai tigani, cefe groase, pitipoance si smecherasi.

      Deci sa-mi zici tu cine e mai depravata. Vezi generatia BAC 2011 de la noi care sta numai prin cluburi si nu le pasa decat de iphone si facebook. Si mai vezi ce universitati, ce scoala si ce sistem medical au ei si ce specialisti scot.
      • 0 (8 voturi)    
        Am fost si eu in Amsterdam (Duminică, 25 decembrie 2011, 9:40)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui raz

        Si am vazut multe lucruri bune dar cu depravarea cam au dreptate cei care zic asta.
        -in Damrack o biserica cu terasa unde se vinde bere
        -club gay 'Cockring' vis-a-vis de biserica
        -mergi noaptea pe langa Red Light si o gramada de negrii te intreaba 'ecstasy'?
        -pisoare in vazul tuturor
        -s-a legalizat sexul in parcuri
        -s-a legalizat sex cu persoane de 16 ani
        -fantana in forma de 'sula'
        -in sex shop majoritatea videourilor sunt cu defecatie,urina

        Sunt f.deschis la minte dar daca nici asta nu numesti depravare atunci nu mai cunosc eu notiunea.
        • +1 (3 voturi)    
          experimente (Duminică, 25 decembrie 2011, 12:13)

          mary [anonim] i-a raspuns lui Nae

          Aceste experimente incercate de Olanda o sa le aduca pierzania. Cum a murit un mare imperiu din cauza depravarii, tot asa Olanda se poate prabusi din cauza unor extremisti sau a unor experimente menite sa intreaca orice limite si bariere.

          Nu moare cine incearca, moare cel care persevereaza pe calea debravrarii si dezumanizarii!

          Atentie - sa ne ferim de extremisti de oriunde ar fi ei si orice ar face in politica sau in sex!

          Sarbatori cu bine!
      • 0 (4 voturi)    
        amice, exagerezi (Duminică, 25 decembrie 2011, 11:40)

        visio [anonim] i-a raspuns lui raz

        punctual:
        1. să fii politicos te costa nimic; găsești și prin România oameni din ăștia.
        2. chestii cu mașini care îți dau prioritate când nu o ai si mergi pe autostradă cu 100km/h găsești și la noi; atâta că românul are obiceiul să facă din țânțar armăsar și nu îmi dau seama de ce pentru că nu suntem cu ceva diferiți de alte popoare; cred că ne place să exagerăm dintr-un balcanism copilăresc; altfel, marketingul este peste tot; cefe groase, tigani, șmecheri, etc găsești în toată lumea, chiar și în germania și franța sau italia însă țările astea sunt în schengen.
        3. again, nu știu cât de ignorant sunt, cert este că nu mă apropii nici pe departe de inteligența unui olimpic că de aștia avem și noi că tot luam premii pe le saloane de inventții, chestie mai lejeră la olandezi;
        4. cât despre banii pentru servicii sociale, etc...e adevărat că sunt departe de noi, dar asta e numai vina noastră, e drept că e curat pe străzi, e drept că...apropo, știi câți bani intră la bugetul de Stat din industria sexului? ungurii știu mai bine treaba asta...
        5. despre generații de bac, etc..omule, las-o mai ușor cu știrile de la ora 5 că mă deprimi...
        6. generațiile de inteligenți se datorează unui sistem pragmatic, bine raprtat la realitate; noi suntem,încă, tributari sistemului comunist adică studiezi 20 de materii și fiecare profesor are pretenția să mergi la olimpiadele lui....
        7. depravarea și imoralitatea sunt două chestii diferite: olandezii sunt și una și alta iar francezii numai imorali.
        evident că sunt și oameni de treabă, ca peste tot în lume; ar fi fost culmea să nu fie...so, în afară de generalități si exagerări, ai ceva concret să îmi spui?
      • -1 (1 vot)    
        4 (Luni, 26 decembrie 2011, 13:20)

        d [anonim] i-a raspuns lui raz

        cititi ce a scris 'romanul', de atitea ori, cat sa intelegeti ce a vrut sa zica ! pecatl din gunoiul ala, traiti si in alte societati pe care voi l-e numiti bolnave si atunci o sa intelegeti mesajul lui ,o sa puteti si voi sa faceti diferenta intre societatile ''bolnave'' si....romania.nu este de ajuns sa mergi in concediu o saptamina si sa te spargi in figuri ca ai fost prin toata lumea.nu sti nimic; traieste,munceste,gindeste,,plateste taxe,du-ti copii la scoala,,,,traieste in societatea respectiva si atunci de abea o sa poti sa faci diferente! aici vi se explica clar dar pe scurt soc olandeza ,voi nu puteti sa faceti diferenta pentru ca nu traiti acolo! este la fel peste tot,dar voi nu puteti sa concepeti, pacat !
    • +3 (5 voturi)    
      Doar ai zice... (Duminică, 25 decembrie 2011, 3:06)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui visio

      Cum ai ajuns sa cunosti Olanda si pe olandezi? Ai fost acolo? De cate ori?
      Daca nu, despre ce vorbesti? Nu cred ca vreun postac din cei de astazi a vizitat Olanda, sau daca a facut-o a fost doar pe la felinarele rosii! Duceti-va sa vedeti ca nu se risipeste nici un petic de pamint, ca drumurile sunt aproape perfecte, casele bijuterii, asistenta sociala un vis. Duceti-va sa vedeti cum isi respecta batranii, cum respecta natura. Se mira unul, de ce vand atat la noi, mai bine sa aprecieze ca produc atat cat sa vanda pana si la noi.
  • +4 (6 voturi)    
    <<<<<<<<<<< (Duminică, 25 decembrie 2011, 4:51)

    radub [anonim]

    Pai nu spune Geert Wilders realitatea ? avem coruptie nu numai batatoare la ochi , dar si sfidatoare.
    Exemplele proceselor lui Nastase sunt un exemplu de parada, ca sa nu mai amintesc de altii.
    Spre exemplu presedintele german a luat un credit cu 4% dobanda de la un prieten in loc de 5.5% cat ii oferea banca, asta pe vremea cand nicimacar nu era presedinte, iar amicul creditor era deja de mult iesit din viata comerciala, deci nu se punea problema unei eventuale avnatjari recompensatorii din obligatie al acestuia. Si totusi presedintele este facut de mediile germane harcea-parcea de saptamani intregi.
    Asa se practica democratia reala.
    In Bulgaria la fel PLUS crima organizata si crime politice ziua amiaza mare in plina strada.
    Deci ce vreti ? Cum va permniteti in acest context reflexele infantile de fata mare nemaritata si nesatisfacuta...?? Haaaa ???
  • 0 (4 voturi)    
    Adevarat (Duminică, 25 decembrie 2011, 5:25)

    Atreus [anonim]

    Surpriza? Nu! Adevarata fatza a europeanului se vede in timp de criza. Considerand perspectivele zonei euro inteleg reactia. Intotdeauna e mai greu sa ai ceva si sa incepi sa pierzi decat sa nu ai deloc. Europenii incep sa piarda din privilegiile sociale si e normal. Cauza este managementul lor lamentabil si cresterea competitivitatii in alte parti ale lumii. Cu sau fara ro si bg in ue la fel vor scadea. Sigur pe vreme de criza bancile sunt de vina, iar daca nu, evreii, sau nu, romanii si bulgarii. Cert e ca europa nu se va mai intalni cu crestere economica foarte curand...
    • +1 (1 vot)    
      e (Duminică, 25 decembrie 2011, 12:29)

      e [anonim] i-a raspuns lui Atreus

      e un punct de vedere pertinent si, mai ales, care ataca radacina problemei.

      dar, pe langa faptul ca vedem asa de bine paiele din ochii lor, sa nu ignoram nici barnele noastre...
      • +2 (2 voturi)    
        Barnele noastre (Duminică, 25 decembrie 2011, 14:57)

        Atreus [anonim] i-a raspuns lui e

        Educatia! De ce incep cei de la Lockheed Martin prin a face poli ingineresti in universitati in ro? Pentru ca industria de inalt nivel apare sau vine intr-o zona in care exista specialisti in domeniu. Noi, romanii am GRESIT FABULOS cand am preluat modele europene in invatamant, anume sistemul bologna etc. Am preluat ca model o societate ajunsa la apogeu si in decadere, o societate nedinamica, imbatranita si atrofiata, cam ca un om de 25-30 de ani care adopta stilul de viata al unui pensionar la 70 de ani!
        • 0 (0 voturi)    
          Euroscepticism... (Duminică, 25 decembrie 2011, 21:11)

          Atreus [anonim] i-a raspuns lui Atreus

          Ei, de aia sunt eu eurosceptic. Modelul lor de crestere nu ni se potriveste. Modul in care europenii au ajuns la prosperitate este gresit si de aia au acuma criza. Noi ce vrem? Sa il repetam? Pentru a ajunge la aceeasi criza? Nu doar ca suntem decalati in timp fata de EU dar exista cai mai bune de a ajunge la prosperitate, deci nu trebuie sa repetam greselile lor...
          • 0 (0 voturi)    
            exact (Duminică, 25 decembrie 2011, 23:53)

            exact [anonim] i-a raspuns lui Atreus

            exact din acelasi motiv sunt eu un pro-european convins. daca ei, in pofida atator si atator greseli, au reusit sa ajunga atat de departe inaintea noastra, atunci de ce sa nu invatam de la ei lucrurile bune, sa le corectam pe cele proaste si sa ne aliniem cu ei ca grad de dezvoltare?

            democratia noastra originala si specificul socialist au servit drept penibila scuza pentru crime, lene, servilism si coruptie.
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Duminică, 25 decembrie 2011, 10:01)

    dragos234 [utilizator]

    Cei care ii tot dau inainte ca olandezii au dreptate sa isi bata joc de noi, le sugerez sa inceapa cu ei insisi si sa plece din UE si din Romania. Pot sa isi puna de acolo cata cenusa vor in cap.
  • -1 (3 voturi)    
    Olanda - Raiul pe pamant (Duminică, 25 decembrie 2011, 10:33)

    daniel [anonim]

    Eu zic ca tipul trebuie sa isi faca griji pentru Olanda in primul rand si apoi pentru restul lumii. Daca ar fi dupa mine as interzice toate importurile din olanda. Vedem atunci cum e sa pierzi o piata cum este Romania. Mai mult as chema toti studentii romani din Olanda...
  • +2 (4 voturi)    
    Balcaniada (Duminică, 25 decembrie 2011, 10:51)

    Timisoreanul [anonim]

    Desi sunt roman si eu as proceda ca si olandezul. Mai putin si ajungem de rasul mapamondului, ca in Europa suntem deja prea bine cunoscuti, precum caii breji. Din pacate, nimeni si nimic nu ne va mai scoate din marasm. Adio...
  • +2 (2 voturi)    
    transfomare (Duminică, 25 decembrie 2011, 11:15)

    xyz [anonim]

    e trist...noi eram o tara asa de primitoare, ospitaliera...romanii buni la suflet, muntii nostri atat de frumosi, delta...litoralul nostru minunat si primitor...romania o tara mare cu oameni vrednici...am tinut piept hoardelor invadatoare si am fost scutul europei in fata paganilor...tocmai noi acuma sa fim priviti asa...nu e frumos....
  • +1 (3 voturi)    
    Cati dintre voi... (Duminică, 25 decembrie 2011, 11:41)

    Mihai [anonim]

    Cati dintre voi ati tras de maneca macar un singur concetatean, in dorinta de a-l ajuta sa faca un pas inainte? Cati dintre voi preferati sa comentati la tastatura dar sa-i lasati pe altii sa faca treaba? Avem o istorie plina de modele demne de urmat. De ce nu sunteti in fata Curtii Supreme sa protestati impotriva deciziei care-l priveste pe Nastase? Chiar credeti ca veti reusi sa miscati pe cineva stand cu laptopul in poala si aproband sau nu gesturile unui extremist olandez? Handicapul produsde cei 50 de ani de comunism este evident dar mi se pare cel putin jalnic sa renuntati la orice farama de patriotism. De fapt e rusinos ... mai ales de Craciun.
  • +1 (1 vot)    
    olanda (Duminică, 25 decembrie 2011, 12:49)

    ion de Romania [anonim]

    Marele noroc al Olandei si Nordului in general , este faptul ca Romania se afla la o distanta considerabila de ele si sunt multe granite intre ele. Daca am fi fost vecini, cred ca parerea lor ar fi fost alta si chiar cred ca sunt norocosi. Sa-si inchipuie un exod de cca 1 milion de romani in fiecare an intr-un dute vino prin tara lor si dupa aia sa vb. In rest, nimic nu se schimba , nici la ei nici la noi.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri