AUDIO Cum reactioneaza seful CSM, Horatius Dumbrava, la atacul presedintelui Traian Basescu asupra DNA ​

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Joi, 22 decembrie 2011, 15:13 Actualitate | Esenţial

Horatius Dumbrava
Foto: Agerpres
​"Mi se pare extrem de periculos faptul ca seful statului se pronunta asupra unor hotarari judecatoresti", a declarat pentru HotNews.ro presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, Horatius Dumbrava. Potrivit acestuia, declaratiile presedintelui Traian Basescu "creeaza o presiune nejustificata si asupra judecatorilor si procurorilor". "Referitor la acel filtru pe care sa il aiba Parlamentul sau presedintia - mi se pare ca politicienii nu au incredere in justitie. (…) Nu pot sa nu fac si corelarea cu faptul ca ministrul Justitiei isi doreste cu atata ardoare de a deveni titularul actiunii disciplinare. Sunt controale politice care se doresc a fi instituite in justitie, or acest lucru este foarte periculos pentru ca ne arunca cu zeci de ani in urma", a precizat Dumbrava.
  • "Judecatorii si procurorii isi pot pune problema: oare e bine sa mai trimit in judecata politicieni, oare e bine sa condamn sau sa achit politicieni?"
  • "Nu pot sa nu remarc - probabil se apropie campania electorala si nu pot sa nu pun in aceasta cheie astfel de declaratii, ca si chestiunea cu titularul actiunii disciplinare".
Asculta aici declaratiile integrale ale presedintelui CSM, Horatius Dumbrava:


Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), Horatius Dumbrava, a declarat pentru HotNews.ro ca afirmatiile de miercuri seara ale presedintelui Traian Basescu referitor la Directia Nationala Anticoruptie (DNA) sunt "incorecte, pentru ca vin intr-un moment in care totusi instantele nu s-au pronuntat definitiv pe multe dintre dosare. (…) Astfel de declaratii creeaza o presiune suplimentara pe umerii judecatorilor si procurorilor, de nedorit in aceste momente".

Cele mai importante declaratii ale presedintelui CSM:
  • Mie mi se pare extrem de periculos faptul ca seful statului se pronunta asupra unor hotarari judecatoresti, legat de DNA, in masura in care multe dintre ele nu sunt definitive. Deci haideti sa apelam la un echilibru necesar si sa asteptam totusi sa se pronunte definitiv instantele. E periculos si din alt punct de vedere, pentru ca creeaza o presiune nejustificata si asupra judecatorilor ce urmeaza sa solutioneze aceste dosare, dar si alte dosare, dar si asupra procurorilor.
  • Totusi justitia are parghii eficiente, zic eu: o data prin pronuntarea unei sentinte si, in al doilea rand, prin caile de atac care se exercita impotriva acestor sentine. E greu acum sa facem un bilant al DNA-ului. Nici macar eu nu sunt in masura sa fac acest bilant, acest bilant trebuie facut in primul rand de DNA. Oricum, din hotararile pronuntate pana in acest moment, in ultima perioada, e greu sa spunem ca e un bilant negativ, dar nu e sarcina mea, acum, in acest moment. E in primul rand sarcina procurorului sef de la DNA sa isi faca un bilant propriu, dupa care CSM, prin mecanismele pe care le are, in special sectia de procurori.  
  • Referirea la acel filtru pe care sa il aiba Parlamentul sau presedintia - mi se pare ca politicienii nu au incredere in justitie. Desi justitia se manifesta, iata, independent. Nu pot sa nu fac si corelarea cu faptul ca ministrul Justitiei isi doreste cu atata ardoare de a deveni titularul actiunii disciplinare. Sunt controale politice care se doresc a fi instituite in justitie, or acest lucru este foarte periculos pentru ca ne arunca cu zeci de ani in urma, din punctul meu de vedere.   
  • Mi se par incorecte (aceste declaratii - n.red.) pentru ca ele vin intr-un moment in care totusi instantele nu s-au pronuntat definitiv pe multe dintre dosare. Trebuie sa asteptam totusi ca instantele sa se pronunte, mai sunt si alte dosare care urmeaza a se solutiona, iar astfel de declaratii creeaza o presiune suplimentara pe umerii judecatorilor si procurorilor, de nedorit in aceste momente.
  • Va veti sesiza din oficiu? Nu, pentru ca, la nivelul aparentei, totusi presedintele a avut un discurs corect, pentru ca nu a facut individualizari. Asa ca din acest punct de vedere discursul a fost unul corect. In schimb, a fost incorect prin faptul ca a acuzat judecatorii si procurorii in general. Or, va readuc aminte ca noi si acum asteptam raspunsul presedintiei la acuzatiile aduse acum doua luni, cum ca instantele s-ar fi imixtionat pe acele proceduri de achizitii publice. Lucru care, din punctul nostru de vedere, este incorect pentru ca de fapt problemele sunt, in principal, la derularea achizitiilor publice. Adica sunt chestiuni de ordin administrativ si acolo cred ca domnia sa ar trebui sa isi indrepte atentia, si nu la instante. 
  • Vom discuta la proxima sedinta a CSM, sunt convins. Eu cred ca sistemul este unul matur, ajuns la un grad de independenta la care nu ar trebui sa fie afectat de astfel de declaratii politice.
  • Nu pot sa nu remarc - probabil se apropie campania electorala si nu pot sa nu pun in aceasta cheie astfel de declaratii, ca si chestiunea cu titularul actiunii disciplinare. Deci se doreste, la prima vedere, o imixtiune a politicului in justitie. Dar eu zic ca sistemul este unul matur si stie sa raspunda adecvat, adica sa nu se lase prada unor astfel de temeri si sa isi vada de treaba.
  • Un actor politic trebuie sa evite sa se pronunte in vreun fel ca ar trebui sa fie trasi la raspundere, in astfel de momente. Aici ar putea exista o presiune asupra judecatorilor si procurorilor, pentru ca judecatorii si procurorii isi pot pune problema: oare e bine sa mai trimit in judecata politicieni, oare e bine sa condamn sau sa achit politicieni? Din acest punct de vedere e periculos, dar eu cred ca sistemul este destul de matur sa faca fata la astfel de declaratii politice.
Amintim ca miercuri seara, intr-un interviu la TVR1, presedintele Traian Basescu a lansat un atac fara precedent la DNA. Seful statului a anuntat ca are in vedere o discutie cu majoritatea parlamentara, astfel incat raspunderea magistratilor sa nu se mai limiteze la cea disciplinara. "Cum tu distrugi o cariera, trebuie sa stii ca si tu iti inchei cariera in momentul in care faci un abuz asupra unui om", a spus Basescu.

Totodata, presedintele a afirmat ca daca in practicile procurorilor exista santaj, atunci ei lucreaza cu mijloace nedemocratice si a subliniat ca, avand in vedere evolutiile din ultima perioada, "controlul presedintelui sau al Parlamentului nu are dreptul sa mai fie doar formal, trebuie sa fie un filtru, in care sa-i spui domnului procuror: imi pare rau, dar mai vino cu ceva, pentru ca nu ma satisface ce ai scris aici".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4941 vizualizari

  • +24 (36 voturi)    
    reactie de soim (Joi, 22 decembrie 2011, 15:20)

    iuuy [anonim]

    http://soim.ro/story.php?title=povestea-unei-stralucite-lovituri-de-stat-sovietice-celebrata-anual-in-romania-ca-revolutie

    DNA/CSM nu face Justitie.
    Apara coruptii.

    Basescu are curaj sa zica ce zice in conditiile Romaniei actuale.
    • -12 (24 voturi)    
      @ reactie de soim (Joi, 22 decembrie 2011, 16:01)

      c [anonim] i-a raspuns lui iuuy

      Ai gresit numele, trebuia sa scrii "reactie de om care nu stie ce vorbeste".
      Intrebarea este: in ce tara traiesti? si mai ales pe ce naiba de planeta?
    • -6 (8 voturi)    
      daaa... (Joi, 22 decembrie 2011, 17:17)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui iuuy

      am vazut cat de plin de curaj e....am vazut si ce a zis despre Raed
    • -3 (3 voturi)    
      Asa este! (Vineri, 23 decembrie 2011, 3:24)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui iuuy

      Dl. Presedinte spune clar si bine in ultimul paragraf - atat dosarele DNA, cat si deciziile judecatoresti trebuie aprobate de Presedintie si eventual de Parlament, dar numai de partea sa sanatoasa, adica nu de uslasi.
      Toata povestea asta cu cele trei puteri in stat nu ne-a adus decat necazuri. Ne era mai bine pe vremuri, cand Voda decidea si judeca tot. Asa trebuie sa fie si acum, mai ales ca avem sansa unui Om atat de mare ca Dl. Presedinte.
      Sa n-o irosim! Sa schimbam Constitutia si sa facem un referendum prin care sa-l alegem Presedinte pe viata. Numai asa Binele va triumfa in Romania!
    • +2 (4 voturi)    
      pdl=pnl=psd=coruptie (Vineri, 23 decembrie 2011, 11:47)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui iuuy

      mi se para ca de data asta basescu si-a dat arama pe fata. dupa ce dna, la propriul indemn, a facut varza in toate partidele si, mai important, in pdl, acum, basescu se teme atat de tare de cainii dezlantuiti, incat ii ia apararea lui nastase, numai sa mai domoleasca un pic avantul dna-lui, care a intrat in curtea pdl-lui. basescu nu a vrut sa eradicheze coruptia, el doar a vrut sa puna pumnul in gura celor care-l deranjeza, altfel, nastase ar fi fost judecat pentru furtul din industrie, nu pentru dosarul tamara. cred ca basescu este de dorit, in fata unora ca ponta si antonescu, dar nu este decat raul cel mai mic, in nici un caz omul potrivit.
      • +1 (1 vot)    
        deci (Vineri, 23 decembrie 2011, 15:11)

        uzu [anonim] i-a raspuns lui nenea

        sa inteleg ca tu ai incredere in justitia din romania. da ? tu consideri ca faptul ca hotii cu multi bani au procese care dureaza zeci de ani pana cand sunt de fapt achitati este justitie ?
        ok. bravo. pacat ca nu putem imparti tara in doua sa traiasca fiecare cu ce isi doreste.
  • +24 (30 voturi)    
    :) (Joi, 22 decembrie 2011, 15:23)

    owl [anonim]

    Horatius, fa-te ca lucrezi. Da si tu o sanctiune, acolo, un avertisment dincolo....
    • +26 (26 voturi)    
      justitia romana... (Joi, 22 decembrie 2011, 16:19)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui owl

      dumbrava minunata...in care toti judecatorii isi fac de cap pe banii infractorilor...si pe banii contribuabililor...incaseaza lovele din orice pozitie...
    • +6 (6 voturi)    
      Mai grave decat critica lui Basescu sunt: (Joi, 22 decembrie 2011, 23:07)

      judex [anonim] i-a raspuns lui owl

      1) Mersul anevoios al TUTUROR dosarelor de mare coruptie, cu amanari totale de zeci de ani (din cauza Justitiei strambe, coruptia a produs in Ro pagube mult mai mari decat criza)
      2) Critica aspra a UE asupra starii GENERALE a Justitiei din Ro, care mentine si astazi tara in afara zonei Schengen
      3) Amestecul premeditat, absurd si pagubos al Justitiei in treburile Guvernului (marirea propriilor salarii prin decizii judecatoresti este rusinoasa)
      4) Nenumarate cazuri de magistrati la comanda unora caCat alin Voicu...)
      etc....
      Mai vreti exemple, dle Dumbrava ?
      • 0 (0 voturi)    
        memorie scurta (Vineri, 23 decembrie 2011, 14:42)

        xy [anonim] i-a raspuns lui judex

        Poate ai uitat, dar critica aspra a UE a laudat DNA ca institutie functionala, asa cum a facut ambasadorul SUA acum cateva saptamani si ca si Basescu in noiembrie, cand propunea lungirea mandatelor lui Morar si Kovesi. Dar asa e postacul, are memorie scurta, nu mai tine nici macar o luna.
  • +32 (38 voturi)    
    domnu horatiu... (Joi, 22 decembrie 2011, 15:25)

    sucaa [utilizator]

    cand ponta spunea ca nastase nu este vinovat cu cateva zile inainte de pronuntarea judecatorilor nu v-am auzit glasciorul. si culmea e ca judecatorii "i-au dat dreptate" lui ponta.
    basescu n-a spus nimic de solutie. a spus ca unii procurori nu-si fac treaba. ori anunta dosarul cu prea mult exces de zel si creaza impresia ca inculpatul este clar vinovat cand de fapt nu este nimic ilegal, ori inculpatul este intradevar vinovat dar instrumentarea dosarului permite judecatorilor sa dea sentinte de nevinovat. si intr-un caz si in altul procurorul nu isi face treaba profesionist.
    dar nu a comentat deloc de deciziile judecatorilor din dosar.
    dar cum spuneam, ponta a comis-o cu adevarat si nu v-ati simtit atunci si apoi veniti sa ne reprosati ca nu avem incredere in justitie. pai cand vedem ca pt unii muma si pt altii ciuma...
    • -5 (7 voturi)    
      sa (Joi, 22 decembrie 2011, 17:18)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      nu uitam si de Ritzi...
      • +5 (7 voturi)    
        sa ce? (Joi, 22 decembrie 2011, 19:49)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui .ro

        ai vazut tu in articolul demai sus ceva legat de ritzi?
        sau atata cunosti, atata scri?:)
        sa nu uitam ce? daca ai si detalia, poate nu ai mai deveni si incoerent...
  • -11 (23 voturi)    
    o reptila (Joi, 22 decembrie 2011, 15:27)

    dorul [utilizator]

    un alunecos duplicitar acest Horatius Dumbrava, dar are dreptate. Nu asta ne-am chinuit? Sa scoatem justitia de sub fusta politicienilor, acum vrem s-o bagam la loc?
    Base stai cuminte!
    • +22 (26 voturi)    
      hmm (Joi, 22 decembrie 2011, 16:12)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui dorul

      Cata vreme in justitie exista acei oameni care sunt corupti (apar tot mai des cazuri de judecatori arestati), care fac trafic de influenta (cazul Voicu, Costiniu) , etc, si carora, culmea, CSM-ul, sau organismul justitiei, cu atatea parghii la indemana, nu le face nimic... eu ii tin partea lu' Base!
  • +32 (34 voturi)    
    Mi se pare periculos ca Adrian Nastase e liber (Joi, 22 decembrie 2011, 15:30)

    dan [anonim]

    Matusa Tamara, Trofeul Calitatii, 7 case, doantia Petrom catre austrieci, donatia petrolului si gazelor Romaniei, Tunul Bechtel, Sef de Cabinet cu propietati in insule exotice si amante ca Patricia Kaas si totusi in libertate.

    Nu stiu cine e vinovat, procurorii care cer pedepse cu suspendare ceea ce mi se pare revoltator sau judecatorii care aman procesele zeci de ani si apoi daca condamna o fac tot cu suspendare, DAR ASTA NU E JUSTITIE!!! Asta e favorizarea infractorilor ce fac acesti procurori si judecatori platiti din banii nostri!!!
    • -8 (8 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 22 decembrie 2011, 17:20)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui dan

      dar cum se intampla ca iti aduci aminte doar de nastase. sunt o caruta de corupti si nu doar din opozitie....offf...cata impartialitate
      • +9 (9 voturi)    
        Nea... ro (Joi, 22 decembrie 2011, 18:30)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui .ro

        Da' tu ceva de rau de opozitie stii sa spui?
        Nu prea vaz la tine impartialitate!
        Esti gica-contra doar cu pedeleii, cu triada comunista esti... chitic! Taci ca mortu' in papusoi!
        Caruta aia are doua compartimente: aia care au devalizat tara pe vremea linistii si ceilalti. Vaz ca din cei linistiti mai toti sunt curati! Si vorba aia au furat miliarde; moaca aia de ridzi, a semnat ca prostul si este vinovat national. Pentru cateva zeci-sute de mii. E adevarat ca furt este si un leu si 1 miliard. E jignitor insa ca voi latrati la sume mici; la sume mari... sunteti pesti!
      • +1 (1 vot)    
        Priveste bine. (Vineri, 23 decembrie 2011, 9:07)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui .ro

        Tu esti dintre cei care sustin ca numai unii au voie sa fure.Si aceia sunt hotii PSD.Nimeni nu a sustinut ca nu sunt hoti in toate partidele,dar tu ai o fixatie.Sa nu fie sanctionati cei din PSD.
  • +26 (32 voturi)    
    Nici noi nu avem incredere in voi, Dumbrava! (Joi, 22 decembrie 2011, 15:33)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Sunteti toti niste spagari cu salarii si pensii de lux, sunteti o gasca de mafioti mana in mana cu oameni gen Catalin Voicu, care ati promovat in regim de urgenta inainte sa apara noua lege, toate jartelele penale la Inalta Curte de Coruptie. Ce cauta oameni ca Pivniceru, Costiniu, Barsan, Barbulescu sau Dan Lupascu in CSM sau la Curtea de Apel?
    Tie nu ti-e rusine, Dumbrava, cu fata asta de comunist tanar sa vii sa ne dai lectii cand voi sunteti stat in stat si il achitati pe Nastase si Vantu ca e de-al vostru dar il inchideti in schimb pe Apostu, ca e de la PDL? Trebuie inchisi toti, fara partinire, Dumbrava. Imediat ce a aparut noua lege a responsabilizarii voastre, toti membrii din CSM, in frunte cu tine Dumbrava si Danilet, ati votat cu disperare sa fie dusa la CCR, doar doar o fi neconstitutionala. Caci vreti sa va pastrati toate privilegiile, spagile, sa dati sentinte dupa suma de bani primita si sa nu va intrebe nimeni nimic, nu-i asa?.
    O sa punem odata mana pe par si o sa venim la voi si te vom intreba si pe tine, si pe Danilet ala, ce-ati facut voi pentru tara asta, inafara ca ati luat doar spaga?
    Mi-e scarba!
  • +22 (26 voturi)    
    Las-o mai domol... (Joi, 22 decembrie 2011, 15:41)

    Andradda [utilizator]

    ..dle Dumbrava!

    Atata vreme cat voi insisi, adica cei de la CSM, acuzati procurori si judecatori, pe banda rulanta, este cam absurd sa faceti pe fetele mari atunci cand cineva (fie el si presedintele) isi exprima o oarecare parere negativa la adresa justitiei romanesti.
    Sa nu mai vb de rapoartele UE care niciodata nu au fost favorabile justitiei.
    Deci, ce va deranjeaza, dle Dumbrava?
    Nu cumva faptul ca Basescu a spus adevarul, adevar sustinut de 99,99% din populatia Romaniei?

    Se pare ca, din pacate, nu sunteti nici pe departe ceea ce pareati a fi.
    Nici dvs si nici "marele revolutionar" Danilet!
    V-ati cotit brusc, la 180° si ati uitat toate promisiunile facute romanilor, inainte sa fiti numiti pe functiile pe care , acum, le detineti!
    • -6 (6 voturi)    
      . (Joi, 22 decembrie 2011, 17:22)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      cunosc eu unu' si mai important care a uitat de promisiuni
  • +20 (20 voturi)    
    Consiliului Superior al Magistraturii, (Joi, 22 decembrie 2011, 15:44)

    PORIT [anonim]

    Am transmis Consiliului Superior al Magistraturii,o sesizare cu privire la un abuz evident facut de un complet de judecata.
    Probele erau evidente si negru pe alb, nu povestite ci demonstrate cu acte culmea validate chiar de justitia romana.
    DEGEABA corb la corb nu-si scoate ochii.
    NU am incredere in judecatori si in justitia din romania.
  • +15 (15 voturi)    
    Horatius Dumbrava (Joi, 22 decembrie 2011, 15:54)

    Mihai [anonim]

    Citez "procurori se gandesc daca e bine sau nu e bine sa trimiti in instatanta oameni politici". Voi trebuie sa respectati legea, atat si nimic mai mult. Nu poate sa decida nimeni daca trebuie sau nu trebuie trimis in instanta un dosar. Incalci legea platesti, indiferent cine te numesti. Macar in teorie as vrea sa aud asa ceva de la Presedintele CSM. Si referitor la ce a declarat Domnul Presedinte Basescu sunt de acord. Nu se poate ca la oameni polititci toate condamnariile sa fie cu suspendare. Plus si show-ul mediatic la fiecare retinere sau arestare. Aici si opozitia re dreptate, e o mascarada. Oameni buni populatia doreste judecata corecta. Nu se poate ca nici unu dintre mai mari politicieni sa nu fe corupt, statistic e imposibil, si pe langa asta toata lumea stie asta, vezi Olanda, vezi de ce nu sunt investitii americane in RO. Justitie corecta atata dorim si restul se vor regla.
  • +12 (14 voturi)    
    incredere in justitie (Joi, 22 decembrie 2011, 15:55)

    liviu [anonim]

    Horatiu, cum sa aiba cineva incredere in Justitia Romaneasca? Poti sa mituesti orice judecator cu bani marunti, tot figuri morbide/de mahala prin conducerea institutiilor din Justitie...
    Practic la noi cine da bani mai multi cistiga procesul!

    Ar trebui importati judecatori si procurori nemti sau japonezi, altfel nu se rezolva problemele din Justitie.
    • +15 (17 voturi)    
      ... (Joi, 22 decembrie 2011, 16:07)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui liviu

      Am uitat sa adaug: pina ce derbedei de genul Voiculescu, Iliescu, SOV, Nastase si gasca sunt liberi ce incredere putem avea in Justitie?

      Voiculescu fura de 30 de ani tara asta, Iliescu ne-a dus inapoi cu 15 ani - trebuia dat demult in judecata pentru subminarea economiei statului.

      SOV este o figura de mahala care a reusit sa fure zeci de milioane de euro s.a.m.d.
  • +20 (24 voturi)    
    Cand..... (Joi, 22 decembrie 2011, 16:04)

    Andradda [utilizator]

    Cand o armata de procurori si judecatori "lucreaza" 7 ani la un dosar, ca apoi, sentinta data de judecatorii ICCH sa fie de-a dreptul halucinanta, inseamna ca cineva, undeva a gresit.
    Pt ca este imposibil ca acei procurori si judecatori sa llucreze la un dosar timp de 7 ani iar sentinta finala sa fie :
    "Achitat, pt ca de fapt nu exista fapta püenala"
    Inseamna ca cineva si-a batut joc de justitie.
    Ori procurorii nu si-au facut treaba
    Ori judecatorii care au tot amanat procesul
    Ori cei 3 care au dat sentinta finala.
    Mi se pare de-a dreptul absurd ca acei procurori sau acei judecatori care au instrumentat cazul sa nu fi fost capabili sa-si dea seama ca ei lucreaza pe o infractiune care , practic, nu exista!
    La fel de absurd mi se pare si decizia celor 3 judecatori care au "constatat", dupa 7 ani, ca acea fapta nu exista!
    Deci, pt ce au fost platiti acei indivizi, vreme de 7 ani de zile?
    Ca , banuiesc ca, daca pana si dosarul Tamara l-au tratat cu astfel de diletantism, mai mult ca sigur ca celelalte dosare "normale" sunt si mai vraiste!

    La asta trebuie sa va ganditi dle Dumbrava!
    Nu sa faceti pe ofuscatul ca justitia romana este considerata inefectiva (ca sa nu spun corupta) de catre presedintele statului si de catre cetatenii de rand!
    • +1 (1 vot)    
      eficienta 0 (Joi, 22 decembrie 2011, 23:10)

      CristiRu [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Ar trebui ca statul sa le impute totii banii pe parcursul celor 7 ani !!!
  • +12 (12 voturi)    
    incredere... (Joi, 22 decembrie 2011, 16:08)

    silvia [anonim]

    Cei din CSM se imbata cu apa rece.Increderea in politie, procurori,judecatori este de f mult timp "dusa".Ceea ce este la noi dreptate,instrumentare corecta,judecata dreapta este de ras.Astia isi fac de cap si aplica legea dupa ureche si dupa interese.Un om simplu nu are nicio sansa sa-si obtina o judecata dreapta in aceasta tara.Vai de mama lor de unii procurori si de unii judecatori ! Si din pacate sunt tare multi care nu au ce cauta in acest corp de elita si care sunt platiti cu bani buni(comparativ cu altii) din taxele si impozitele "prostilor" de contribuabili care sunt dispretuiti si injositi prin salile tribunalelor.
  • +10 (10 voturi)    
    totusi (Joi, 22 decembrie 2011, 16:14)

    g [anonim]

    Politicul n-are voie sa ia judecatorii si procurorii la intrebari. Totusi politicul poate sa stabileasca modalitatea de control si pedepsele prin care sa fie pedepsiti procurorii si judecatorii in cazul diferitelor abateri disciplinare. Cei din justitie n-au decat sa-si creeze un organism propriu cu regulile stabilite de parlament, sa-si aleaga dintre ei oameni pentru a face controalele si a aplica sanctiunile. Sa evalueaze periodic activitatea fiecaruia din sistem, si nu doar ca o evalueaza dar sa dea si pedepse dure, sa suspende activitatea respectivilor, sa-i trimita in judecata, sa ceara despagubiri daca s-au produs pagube, etc... Si ar mai trebui imbunatatite si procedurile. In vest un proces se termina chiar si dupa o singura infatisare, judecatorul se retrage sa delibereze si da si sentinta. La noi n-am auzit sa aiba si o asemenea procedura, se fac zeci de termene pentru lucruri banale. In vest inculpatului i se cere la infatisare sa declare daca este vinovat sau nu. Daca inculpatul declara ca e vinovat se termina procesul foarte repede. Daca declara ca nu e vinovat si este totusi gasit vinovat primeste pedeapsa maxima fara reducere a pedepsei, fara inchisoare cu suspendare(doar cu executare). Acolo cei vinovati n-au interesul sa lungeasca procesul.
  • +15 (15 voturi)    
    la placinte... (Joi, 22 decembrie 2011, 16:23)

    no judex [anonim]

    Cred ca HD stie foarte bine ce-a spus Basescu! Stie foarte bine ca nu s-a pronuntat asupra deciziei instantelor; a vorbit si despre ``munca `` procurorilor! Unde a gresit? Unde este amestec? Unde este presiune? Pai cei care lucram la privat,suntem evaluati la 6 luni. Daca iti faci treaba bine,nu vine seful de departament sa zica : nu-i bine ! N-are ..oaie! Daca ai ratat,se incepe cu o diminuare a banutilor,cobori in organigrama si daca tot nu faci fata ,PA ! Asa ca mi-ar placea sa raspunda si onor magistratii! Bani cu lopata,DA! munca de calitate BA!
  • +12 (12 voturi)    
    n-am cuvinte.. (Joi, 22 decembrie 2011, 16:38)

    ela [anonim]

    .. cand profesorul de la Monnet primeste arest pentru un viol, care deocamdata nu s-a dovedit , iar beizadeaua care a omorat doi oameni in Floreasca e liber ( si beat si cu viteza )...si Dumbrava asta n-are nicio problema. Poate ca Base greseste, dar sa spuna el unde este problema si sa dea si o solutie. Ca doar pentru asta este platit.
    • 0 (0 voturi)    
      DNA (Vineri, 23 decembrie 2011, 14:46)

      xy [anonim] i-a raspuns lui ela

      nu se ocupa nici de violuri, nici de depasiri de viteza si accidente auto. mai informeaza-te.
    • 0 (0 voturi)    
      pentru ela (Marţi, 27 decembrie 2011, 11:03)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ela

      Pana la urma au sucit-o si au zis ca infractiujnea se numeste " act sexual cu o minora ". Si imi amintesc ca Monica era minora cand libidinosul pitic isi satisfacea nevoile sexuale cu ea. Si nimeni nu isi amintea ca este fapta penala ca un individ demult major sa faca sex cu o minora ( corupere de minore se cheama).
      Pentru un profesor isi aduc aminte de lege pentru Columbeanu nimeni nu-si amintea . Ba chiar fapta sa de vitejie era laudata la diverse posturi tv. Nu e scandalos? Nu e rusinos?
  • +9 (9 voturi)    
    D-le HD .... (Joi, 22 decembrie 2011, 16:39)

    polonyca [utilizator]

    Eu inteleg independenta si inamovibilitatea.......dar tara asta nu ar tre sa fie chier SAT FARA CAINI !!!! Voi , magistratii , cam asta doriti , asa se vede din tot ceea ce ziceti si mai ales , DIN TOT CEEA CE FACETI !!! Voua magistratilor , chiar nu va e jena un pic ??? Nu mai pun problema unor presonaje ca Pivniceru,Judecatoarea-ImuneCEDO , etc,etc....Bunul vostru simt , civic , uman , e complet atrofiat se vede !!! Tara asta nu e chiar a voastra....inca !!!
  • +11 (11 voturi)    
    incredere 0 (Joi, 22 decembrie 2011, 16:52)

    airamerica [utilizator]

    Presedintele nu a facut decat sa reflecte increderea cetateanului in justitie care, in mod evident, este 0 (zero)! Din punctul meu de vedere este de condamnat faptul ca a facut-o prea elegant, dar asat e alta poveste!
  • +11 (11 voturi)    
    anonim (Joi, 22 decembrie 2011, 16:56)

    anonim [anonim]

    cu siguranta trebuie promovata si adoptata in cel mai scurt timp posibil o lege in care magistratii sa poata fi trasi la raspundere si sanctionati in cazul unor sentinte gresite.

    dincolo de dosarele politice cu sentinte mai mult decat discutabile trebuie avute in vedere si sentintele cu suspendare aplicate unor indivizi care au omorat oameni pe drumurile publice ca urmare a incalcarii celor mai elementare reguli de circulatie
  • +8 (8 voturi)    
    Domnule Horatiu sef DNA sunteti pe dinafara (Joi, 22 decembrie 2011, 17:06)

    ovigeo [utilizator]

    O chestie de bun simt acolo unde observatiile Presedintelui sunt pertinente este fie sa corectati aceasta anomalie fie lasati calea libera unei persoane competente..
    Daca reactionati a la ponta crin mai bine demisia .Putin bun simt va rog
  • +5 (5 voturi)    
    Cu legi si hotararilor guvernului cum ramane? (Joi, 22 decembrie 2011, 17:07)

    deno [anonim]

    Alea pe care judecatorii le declara ilegale.

    Ministerul de finante spune una, vine un judecator din stabileste un alt salar.

    Sau aia din curtea constitutionala care au anulat reducerea pensiilor cu 15% si ne-au spart pe toti cu o marire de TVA. Cica pensia e drept castigat. Poate ar trebui astia vada cum e cu fondurile de pensii din Vest care au fost tepite de Madoff si toti care trebuiau sa primesca pensii acum jucreza din nou.

    Ah, si inca ceva. Basescu le zice la procurori ca nu-si fac treba si face presiune. Ce naiba face un criminal care efectiv a omorat oameni si-i spune la un procuror ca o sa-l omoare si pe el?
  • +7 (7 voturi)    
    SAH LA JUSTITIE (Joi, 22 decembrie 2011, 17:26)

    unularsdejustitie [anonim]

    Ei - justitiarii - incearca sa ne convinga ca nu este si mat, plesnindu-ne peste ochi, si scuipandu-ne in fata .
    Tactica, Strategie = pumnul si palma .
  • +9 (9 voturi)    
    Degeaba va luati de Basescu (Joi, 22 decembrie 2011, 17:33)

    Vizitiul [utilizator]

    Atat timp cat marii corupti sunt achitati, diversi criminali si violatori sunt eliberati fara nici o problema, Iliescu e liber dupa masacru, nu avem incredere in justitia din Romania indiferent de numele pe care-l poarta.

    SRI: Vegheati, caci mafia aia inexistenta de care spuneti voi, s-ar putea sa-i aranjeze papionul lui Basescu; printre putinii oameni ce spun lucrurilor pe nume. Astia care au planuit "revolutia lu peste" nu au luat in calcul un om ca Basescu.
  • +4 (4 voturi)    
    CSM (Joi, 22 decembrie 2011, 17:45)

    gygy [anonim]

    Horatio, mai draga, cand aveti atatea bube in cap, populatia va percepe ca pe niste excroci care pactizeaza cu elementul infractional, ma mir cum mai ai tupeul sa ataci pe cineva care va critica, indiferent cine va critica. Putina decenta crezi ca ar strica ? Sau mai bine las-o pe Barbuleasca, Costiniu, etc, sa vorbeasca, macar ramai tu imaculat. Asa......
  • +7 (7 voturi)    
    Daca... (Joi, 22 decembrie 2011, 17:47)

    Mentosan [anonim]

    Victor Ponta a semnat in numele USL un protocol de colaborare cu Asociatia Procurorilor din Romania(APR) si nu v-am vazut dle Dumbrava sa luati pozitie, de altfel nici mass-media,dar daca ar fi semnat Emil Boc...ehe,scandal mare!
  • +6 (6 voturi)    
    D-le Dumbrava (Joi, 22 decembrie 2011, 17:52)

    sile [anonim]

    Mai pe intelesul dumneavoastra: atata timp cat un dosar ca "Matusa Tamara" se poate incheia cu verdictul "nevinovat", ca justitia e independenta sau nu, e doar un fapt divers.
    Dati voi niste verdicte corecte in cazuri grele si poate o sa inceapa sa ma intereseze daca unul sau altul vor sa se puna cu biciul pe voi. Pana atunci, mi-e perfect indiferent.
  • +7 (7 voturi)    
    haida de ! (Joi, 22 decembrie 2011, 18:08)

    nico [anonim]

    este de-a dreptul aiuritor ce si cum zice acest HD. In primul rand decarteaza cateva mii de euro pe luna din bani publici. Apoi se sesizeaza numa la ce zive ministrul justitiei sau Base, dar tace malc la ce zic ce-i din opozitie (cand vine vorba de Bombo si altii). Nu introduce transparenta, nu vine cu cu raport de situatie veridic. Felul cum pune problema este halucinant: adica daca Base spune ca lucrurile nu merg bine este interventie, iar ei fac cate ceva, dar sa avem rabdare vreo 20 de ani (pana or iesi la pensie). Ma<i halucinant este ca toate organizatiile civice nu se sesizeaza si nu protesteaza impotriva acestor evidente interventii de a-si pastra numai privilegiile. Eu unul am sa scriu la toate aceste asociatii si am sa le cer sa ieie atitudine (hai sa fim mai multi). Nu se poate sa ne prosteasca in fata unul ca HD ca el e reformator dar saracul se simte amenintat. Haida de !
  • +3 (3 voturi)    
    LASO!! BATA DL. (Joi, 22 decembrie 2011, 18:11)

    tornado [utilizator]

    stai linistit dl .dumbrava cum va chema ca sunteti f corupti tot sistemu judiciar ,,scurt ,,nu va lauti parte parte dac cineva a facut raun romaniei ,aceia sunt cesetori din ocident europa si voi sistemu juritc di romania ,care ete putred in intreg!!
  • 0 (2 voturi)    
    sa nu uitam un lucru (Joi, 22 decembrie 2011, 18:20)

    corvus_coraX [utilizator]

    se pare că mulți dintre noi au uitat vremurile foarte recente când parlamentarii își băgau picioarele până-n gât în treburile justiției! cât s-au jucat parlamentarii cu ridicarea imunității lui năstase de exemplu!

    ministrul justiției este doar un administrator al feliei respective. imaginați-vă de exemplu că de la anul, noul ministru de justiție va fi iar chioariu sau norica. nu cred că veți fi prea veseli. eu înțeleg să fiți fani băsescu dar nu vă înțeleg să fiți și absurzi și să nu-i vedeți greșelile...

    poziția președintelui aruncă justiția cu bune și rele, exact înapoi în aceeași ani. nici președintele și nici parlamentul nu au ce căuta să se implice în treburile justiției, așa cum e ea acum, chioară, șontoroagă și cu bube pe cap...
    • +4 (4 voturi)    
      de ce se baga si UE (Joi, 22 decembrie 2011, 19:17)

      nico [anonim] i-a raspuns lui corvus_coraX

      apoi daca cum spui ca Base sau altul ar face vreo remarca la adresa justitiei inseamna bagare in treburile ei, de ce se baga d-le UE sa critice justitia romana ! Ba ne mai da si MCV. Ba si Olanda ne va aduce ani inapoi gagandu-se si spunand ca din cauza justitiei noi nu tb sa circulam. Uite, e o mare diferenta intre a critica si a evalua si a interveni pe firul scurt, cum se facea pe vremea lui Ilici si Bombo. Mai vezi cum e pe la americani sau vestici cand nu se dau sentintele care se asteapta de opinia publica.
  • +5 (5 voturi)    
    1 ianuarie 2007, data aderării României la Uniunea (Joi, 22 decembrie 2011, 18:28)

    Traian [anonim]

    De 5 ani UE monitorizeaza justitia noastra. In februarie 2012 asteptam inca un raport. Dupa cum merg treburile in justitia noastra cred ca va mai trece multa apa pe Dambovita pana scapam de monitorizarea UE.
    Desigur nu judecatori sunt de vina. Nu sunt legi bune.
    Ei sunt independenti, inamovibili, incapabili . . .
  • +4 (4 voturi)    
    Horatius din Dumbrava pestilentiala a justitiei (Joi, 22 decembrie 2011, 18:51)

    George [anonim]

    Toarsu' Dumbrava, sa zcem ca observatia matale ar fi justa. Dar cum naiba se face ca toate atacurile opozitiei, atacuri fatise si explicite, la adresa justitiei si, mai ales, impotriva DNA, au ramas fara reactie din partea CSM???? In ceea ce priveste CSM, aceasta adunatura de smecheri, nu am auzit o singura masura luata de acest "organism" impotriva magistratilor si procurorilor corupti sau care nu si-au facut treaba cum scrie la lege. Toarsu' Dumbrava, sunteti penibil pana in maduva oaselor. Tanar, tanar, dar tot cu apucaturi vechi. Rezolvati-va problemele din curtea pe care o gestionati si lasati-l pe Basescu pentru ca, la urma urmei, spune adevarul. Acela pe care marea majoritate dintre noi il cunosc prea bine.
    • 0 (0 voturi)    
      Erata in textul de mai sus. (Joi, 22 decembrie 2011, 20:15)

      George [anonim] i-a raspuns lui George

      ... Acela pe care marea majoritate dintre noi il cunoastem prea bine.
  • +4 (4 voturi)    
    Presiune nejustificata asupra Justitie,d-le Dumbra (Joi, 22 decembrie 2011, 18:52)

    Colette [utilizator]

    Atata timp cat Sile Camataru este eliberat ca sa faca sarbatorile Craciunului in 'familie', atata timp cat Nastase este iertat, interlopii periculosi sunt in libertate ne punem intrebarea si putem face si pariu cat de repede ii va repune in 'drepturi' Justitia, dar amaratii care nu au relatii sunt condamnati in regim de urgenta, atata timp cat unii procurori fac dosare numai bune pt a fi 'demontate' de un avocat mai bun sau un judecator 'bine stimulat', atata timp cat capii Justitiei sunt numiti pe criterii politice, reminiscentele lui Iliescu fiind inca in functii de decizie, atata timp cat dosare 'grele' stau de ani de zile blocate in onor Justitia pe care o aparati, d-le Dumbrava (sunt doar cateva cazuri), NU AVETI DREPTUL MORAL SA REACTIONATI ATUNCI CAND PRESEDINTELE BASESCU VA SPUNE UN ADEVAR, FARA A SE AMESTECA IN PROBLEMELE DE PROCEDURA! Nu v-am vazut la fel de 'oparit' atunci cand in dosarul 'Tamara' colegii dvs. l-au achitat pe Adrian Nastase!!! Cat despre 'presiunea nejustificata asupra Justitiei', eu cred ca nu stiti ce inseamna asta in realitate...
  • +3 (3 voturi)    
    judecatori (Joi, 22 decembrie 2011, 18:59)

    Sorin [anonim]

    Singurul lucru periculos este faptul ca judecatorii sunt corupti.
  • +3 (3 voturi)    
    bravisimo , (Joi, 22 decembrie 2011, 19:26)

    ionamaru [anonim]

    horatius ' din dumbrava ,i-ai spart dintii sefului care ne " arunca cu zeci de ani in urma " ..- in pivnicera ' corecta ' a judecatorimei romannice .
    ..oare e bine ca ,te avem ? ??
  • +5 (5 voturi)    
    Direct si,la obiect (Joi, 22 decembrie 2011, 19:34)

    CC [anonim]

    Mesajul presedintelui este corect!Nu l-am vazut pe dul Dumbravasa ia atitudine si sa eradicheze magistratii corupti,subordonati clanului mafiot Clapon Florentina.Toti acei magistrati corupti care i-au oferit avantaje acestei infractoare,au fost promovati: Stanciu L. presedinta ICCJ;Matei Ionut,promovat judecator la ICCJ,etc...Cum se complace dul Dumbrava in CSM cu George Balan,cu Gavajdia Florentina,procurori care au avut sarcina sa ofere protectie penala viagera clanului mafiot Clapon Florentina,Gogolan Anghel,Radulescu Dumitru Octavian.Oare,acest CSM este constitutional?Ce or cauta in CSM magistrati numiti in etapa a II-a?Nu scrie niciunde in constitutia tarii ca,in CSM se promoveaza magistratii in etape,mai corect,promovati in urma exercitarii unor cai de atac!Este foarte normal ca,magistratii de la ICCJ,Curtea de Apel Bucuresti sa fie destituiti toti,deoarece,contrar legii,acestia i-au votat la CSM pe Dan Lupascu,Livia Barbulescu si Dan Chiujdea.Asa fac ei "toti" si actul de justitie,ei sunt subordonati interesului obscur,de casta mafiota.Cine mai are incredere in acesti ticalosi?Ei si-au stabilit salariile in instante,ei nu sunt afectati de criza,ei au dreptul sa desfasoare si alte activitati dar,treaba lor precisa,nu au timp s-o faca corect!Eu inteleg corect mesajul presedintelui,poate ca nu a fost suficient de clar,explicit,etc...Vreau ca dul Horatiu sa dispuna masurile disciplinare corespunzatoare impotriva magistratilor care au contribuit la distrugerea vietii lui Marcel Tundrea,vreu ca dul Horatiu sa-i elimine din sistem pe procurorii care l-au determinat pe procurorul Panait sa se sinucida,vreau ca dul Horatiu sa-i elimine din sistem pe magistratii aserviti clanului mafiot Clapon Florentina,Gogolan Anghel,Radulescu Dumitru Octavian,etc...
    Sunt convins ca,dul Horatiu nu vrea sa faca nimic,se complace in actualul sistem.
  • -3 (3 voturi)    
    DNA (Joi, 22 decembrie 2011, 19:52)

    antiroman [anonim]

    ca bine zice bas-securist\u de la Cotroceni,ce judecatori trebe la romanica stat de drept?Sa decida securistii patrioti incoruptibili,in frunte cu exponentul lor democratic-bashitler,ca dusmanii poporului sa fie incarcerati.Aici po'a sa intre si mamicile si bebelusii si pensionarii,ca doar sant asistati si nu lucreaza,iar asta prejudiciaza grav interesul national si iubirea de patrie,astfel ca isi vor putea clama cu mai mult entuziasm si tupeu mandria de a fi romani si dreptul de a fi urmasii legitimi ai teroristilor din decembrie,ca aia fiind adevarati patrioti,de aceea n-au putut fi judecati si condamnati.Traiasca romania democratica.
  • +3 (3 voturi)    
    sefului csm (Joi, 22 decembrie 2011, 20:07)

    misu [anonim]

    csm e o banda care ii apara pe mafiotii cu robe din tara. am avut o problema si am scris un mail la inspectia csm. nu vroiam decat sa aflati(in prostia mea credeam ca nu stiti) cum se pise un judecator pe legi. raspunsul primit m-a convins ca toti sunteti la fel. corupti, incompetenti, comunisti inraiti. basescu are dreptate.
  • +4 (4 voturi)    
    @Horatius Dumbrava (Joi, 22 decembrie 2011, 20:14)

    Lalaila [utilizator]

    Stimate domn, avand in vedere caliatea serviciilor oferite contribuabilului de catre Justitie in ansablul ei sunt convins ca mediul perfect pentru dumneavoastra si colegii dumneavoastra ar fi ca nimeni sa nu vaspuna nimic, sa nu puna nimeni presiune, sa fie liniste astfel incat judecatorii si procurorii romani sa-si continue metehnele si obiceiurile dezvoltate in 22 de ani de spagareli, cumetrii, combinatii.
    Intelegeti ca nu se mai poate asa ceva. Intr-un fel sau altul buba se va sparge si nu cred ca ne dorim asta nici noi, ca si contribuabili si nici dumneavoastra ca responsabili pentru mersul Justitiei ca lucrurile sa fie inpinse pana in punctul in care judecatorii sau procurorii sa fie atacati de populatie si agresati fizic la gramada. Va garantez ca la asta se va ajunge in cazul in care nu puneti mana serios si va curatati de mizeria ce o ascundeti sub pres de prea mult timp.
  • +2 (2 voturi)    
    pana cand (Joi, 22 decembrie 2011, 20:33)

    gab [anonim]

    nu sunt amenintati, in ultima instanta cu integritatea corporala, nu cred ca se rezolva nimic.astia nu au frica de nimic nici de lege nici de dumnezeu.DAR DACA VOR SARI IN AER 1,2 cred ca ceva se va scimba in comportamentul lor
  • +5 (5 voturi)    
    la placinte II (Joi, 22 decembrie 2011, 20:35)

    no judex [anonim]

    D-le HD,pana la urma daca veti citi postarile,inclusiv cea care zice despre semnarea protocololului PSD ( PONTA) APR poate va veti da seama ca trebuia sa taceti. Acel protocol s-a facut cumva dupa ``afirmatiile`` democratului Ponta cum ca va baga la puscarie pe vinovatii care au indraznit sa se ia de Nicolescu! Ala era doar un exercitiu de democratie? Nu prea v-ati deranjat sa taxati in vre-un fel gargara copilotului.Aveti multe de rezolvat in ``serparia`` Dvs.,asa ca puneti osul la treaba si scuturati merele stricate din CSM. Om fi noi prosti ( dupa cum vorbiti ) da` suntem al naibii de multi!
  • -3 (3 voturi)    
    Aici Basescu a gresit! (Joi, 22 decembrie 2011, 21:38)

    adrian88000 [utilizator]

    A luat drept etalon al corectitudinii sentintele judecatorilor. Si daca judecatorul a dat sentinta de achitare a borfasului , in logica gresita a lui Basescu la aceata problema , a reiesit ca procurorul a gresit. Eu stiu ca judecatorii sunt niste derbedei( in majoritate , nu toti) si nu se gandesc decat la propriul buzunar. Eu cred ca daca judecatorii au dat o sentinta de achitare au demonstrat ca sunt corupti , nu ca procrurorii au gresit instrumentarea dosarului!
    Mai greseste si Basescu !
    P.S. Am fost trist cand am vazut ca" Nastase 6 case". etalonul coruptiei din Romania ii da dreptate lui Basescu. Asta il coboara mult pe Basecu!
    • 0 (0 voturi)    
      Mi-am dat si eu minus! (Marţi, 27 decembrie 2011, 10:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Basescu NU GRESESTE NICIODATA!!
  • +2 (2 voturi)    
    cine (Vineri, 23 decembrie 2011, 15:10)

    uzu [anonim]

    cine are incredere in justitie. daca furi un ou intri la parnaie. daca furi o banca procesul se va taragana pana cand va fi legal sa te achite si ramai negustor cinstit. pai cum am putea avea incredere in justitie ? oricine are bani destui scapa nepedepsit in tara asta.
  • +1 (1 vot)    
    intrebari retorice (Vineri, 23 decembrie 2011, 16:58)

    leea-na [anonim]

    D-l Dumbrava stie foarte bine ca judecatorii condamna sau achita doar in fuctie de "ce le iese", adica de spaga ( scuze celor care sunt cinstiti dar pana acum acestia au fost doar cinstiti, nu si curajosi, i-su lasat pe corupti sa ii domine).
    Asa ca d-l Dumbrava face si el figuratie ca sa legitimeze achitarile si condamnarile cu suspendare ale judecatorilor.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi