Elena Udrea: Brandul de tara este de mare succes, il pastram pana in 2015

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 16 decembrie 2011, 20:23 Actualitate | Esenţial

Actualul brand de tara va pastrat cel putin pana in anul 2015, fiind unul de succes, ce se inscrie pe un trend international, si, de aceea, va fi promovat in continuare, mai ales ca a determinat o crestere in domeniul turistic, a declarat vineri, la Slatina, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, potrivit Agerpres.

Intrebata daca brandul de tara va fi schimbat in viitorul apropiat, ministrul Dezvoltarii si turismului a raspuns: "Cum sa il schimbam? Este de mare succes! Brandul de tara este pana in 2015 cel putin. Este unul dintre cele mai de succes branduri de tara in acest moment la nivel international, a fost premiat la toate targurile de turism unde am participat. Chiar si SUA si-au ales de curand un brand tot verde, tot eco. Asta inseamna ca ne-am inscris pe un trend bun, pe un trend castigator, deci nu schimbam brandul, dimpotriva, il promovam din ce in ce mai mult pentru ca, la randul lui, brandul ne-a adus o crestere in turism de 17% in 2011".

Ministrul Elena Udrea a mai spus la Slatina ca in perspectiva viitorului sezon estival se are in vedere o modernizare a Litoralului romanesc si atragerea investitorilor privati.

"Pentru sezonul estival, avem in continuare o lupta de dus pe Litoralul romanesc, acolo unde atributiile sunt ale primarilor si primarii nu ne sunt subordonati. Dar incercam sa curatam Litoralul de constructiile ce au mai ramas dupa ce am demolat o parte dintre ele si incercam sa amenajam modern ceea ce exista acum, sa fie cat de cat atractiv. Sa speram ca o sa gasim investitori privati pentru a dezvolta resorturi noi", a afirmat Udrea.

Aceasta a mentionat ca si zona de sud a tarii are potential turistic, in sensul existentei unor porturi la Dunare, unor statiuni balneare, obiective culturale, iar ministerul promoveaza dezvoltarea unor parcuri si aqua park-uri, unul dintre proiectele privind zonele de agrement urmand a fi implementat la Slatina.

"Incercam sa dezvoltam in continuare in zona de sud a tarii, in Oltenia, turismul cultural, turismul de croaziera, profitand de prezenta Dunarii, avem infrastructura de porturi in dezvoltare acum. Turismul balnear nu mai spun, ca sunt resurse nenumarate si suntem deja in proceduri de dezvoltare a unor parcuri, aqua-park-uri. Pentru turism, care este in opinia mea cel mai important domeniu al MDTR, avem tot interesul, toata preocuparea si credem ca vom avea crestere economica in 2012 de aici, de la turism si constructii, bineinteles", a conchis ministrul Elena Udrea.

Proiectul de la Slatina urmeaza sa fie finantat din fonduri europene, este in faza de precontractare si ar putea fi implementat incepand din 2012, semnarea contractului de finantare fiind preconizata pentru primele luni ale anului viitor. La Slatina urmeaza sa fie creat un club nautic, cu zona de servicii, terenuri de sport, restaurante, amenajarea luciului de apa pe raul Olt pentru a permite navigarea unor barci cu vele, hidrobiciclete, pontoane.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

929 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    OARE (Vineri, 16 decembrie 2011, 21:17)

    evoque [utilizator]

    Pentru cine?
    • 0 (0 voturi)    
      crestere... (Luni, 19 decembrie 2011, 21:41)

      aleca [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Numarul de turisti este in continua crestere. După tot ce a făcut Elena Udrea, rezultatele încep să apară iar timpul va dovedi ca investitiile pe termen lung vor aduce mai multe beneficii Romaniei decat orice altceva.
  • 0 (2 voturi)    
    crestere... :D (Vineri, 16 decembrie 2011, 23:05)

    codrutza [utilizator]

    Cat e "cresterea"?
    Cifre dorim, nu vorbe >:)
    • +1 (1 vot)    
      17% in 2011... (Vineri, 16 decembrie 2011, 23:54)

      Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui codrutza

      ...cica
      • 0 (0 voturi)    
        explore romania! (Luni, 19 decembrie 2011, 21:51)

        alexa06 [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu

        Strategia Elenei Udrea a reuşit sa aduca Romania intre tarile care merita vizitate atat pentru munte cat si mare , iar de Delta nu mai am cuvinte…
  • +1 (1 vot)    
    Bani europeni (Sâmbătă, 17 decembrie 2011, 18:37)

    Ovidiu [anonim]

    La capitolul atragere şi gestionare a fondurilor europene, nu există ministru care să rivalizeze cu Udrea. Într-adevăr o treabă bine făcută. Ea foloseşte bani europeni pentru a promova România. Năstase şi PSD-ul au folosit bani româneşti şi fără efect!În timpul mandatului Elenei Udrea s-a investit în turism mai mult decât în 20 de ani înainte.
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Luni, 19 decembrie 2011, 11:21)

    cristina [anonim]

    Promovarea Romaniei facuta de Elena Udrea este de un real succes, ar trebui sa fie facuta si dupa 2015 la fel de bine. Turismul romanesc este in crestere datorita acestui fapt.
  • 0 (0 voturi)    
    Explore the carpatian garden (Luni, 19 decembrie 2011, 13:00)

    Ovidiu [anonim]

    Avem unul dintre cele mai bune branduri de tara din estul europei si asta se vede de departe an de an din 2009 incoace a crescut exponential numarul de turisti care au vizitat tara noastra. Elena Udrea face o minunata campanie de primvare a imaginii Romaniei in exterior! Investitiile facute in turism in timpul mandatului doamnei Udrea depaseste toatatil investiilor facute de toate guvernele postdecembriste pana acum! Brvoo Elena Udrea!!!
    • 0 (0 voturi)    
      explore the carpathian garden! (Luni, 19 decembrie 2011, 21:57)

      sadra [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Turismul românesc este pe val, iar turistii vor veni din ce in ce mai multi. O sa se vada vara viitoare!!! Brandul este ok, diferit de ce nu s-a facut pana acum! 
  • 0 (0 voturi)    
    asdfafds (Luni, 19 decembrie 2011, 14:58)

    Bogdan [anonim]

    Lucru acesta se vede cu ochiul liber , niciodată nu a avut ţara noastră o vizibilitate mai bună ca acum in strainatate.
    Asta nu poate aduce decat lucruri bune pentru noi , investitii ,s.a.m.d.
  • 0 (0 voturi)    
    saiogfnasd (Luni, 19 decembrie 2011, 15:03)

    razvan [anonim]

    Are foarte mare dreptate. Desi foarte blamat , acest brand de tara a adus Romaniei inapoi un pic din faima turistica de odinioara


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică