Bucurestenii, invitati sa se pronunte asupra propunerilor privind dezvoltarea capitalei in urmatorii 25 de ani

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 8 decembrie 2011, 14:24 Actualitate | Esenţial

Schita pentru una din intrarile in Bucuresti
Foto: csb2035.ro
Bucurestenii se pot pronunta, incepand de joi, asupra propunerilor primariei generale privind dezvoltarea capitalei in urmatorii 25 de ani, reunite in cadrul Conceptului strategic 2035, lansat in dezbatere publica.

Documentul poate fi citit aici.


"Acest oras nu poate iesi din haos daca cei care iau decizii nu se bazeaza pe o viziune strategica. Bucurestiul a fost prizonierul unei gandiri pe termen scurt, motiv pentru care s-a dezvoltat haotic. Marile orase europene pun accentul pe planificare strategica, fapt ce aduce bunastare locuitorilor lor. Nu ar trebui sa luam decizii doar cu gandul la alegeri. Bucurestiul are nevoie de o strategie pe urmatorii 20 de ani", a declarat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, la lansarea conceptului strategic.

Arhitectul sef al Capitalei, Gheorghe Patrascu, a declarat ca, din 2000 si pana in 2008 dezvoltarea Bucurestiului a fost "necontrolata, neorientata, necoordonata, nemonitorizata".

"Dupa 20 se ani de urbanism excesiv si derogatoriu, avem nevoie de o dezvoltare coerenta. Cate dintre capitalele europene au mai multe centre de decizie? Pentru cate dintre aceste orase guvernele nu au un program? Pentru cate capitale nu exista o autoritate care sa se ocupe de reglementarile din urbanism? In cate dintre capitalele europene nu este o situatie clara a proprietatii si un cadastru? Va spun eu, in niciun una. Bucurestiul trebuie sa-si rezolve aceste probleme", a adaugat acesta.

Care sunt cele mai importante politici, programe si proiecte propuse in Conceptul strategic 2035:

Infrastructura

- conectarea Capitalei la culoarele paneuropene prin cresterea calitatii si capacitatii infrastructurii existente, dar mai ales prin dezvoltarea de noi legaturi feroviare si rutiere de mare viteza;

- valorificarea cursurilor de apa din apropierea Bucurestiului (Arges, Sabar, Dunare) prin construirea de porturi si racordarea Bucurestiului la acestea;

- realizarea unei noi gari internationale. Deocamdata s-a discutat amplasarea acesteia in zonele Razoare si Calea 13 septembrie, dar nu s-a luat o decizie;

- extinderea liniilor de metrou si a transportului public de mare capacitate in zonele dense de locuire si principalele zone economice; Momentan au inceput lucrarile la linia de metrou Universitate-Drumul Taberei si Universitate Pantelimon. Metrorex doreste si o linie care sa lege centrul orasului de capatul Soselei Colentina. Proiectul ar putea fi realizat in parteneriat public-privat;

- realizarea unei conexiuni rapide intre aeroportul Otopeni, Gara de Nord, noua gara internationala si aeroportul din sudul orasului;

- crearea de statii intermodale, care sa permita calatorilor un transfer civilizat, rapid si confortabil intre mijloacele de transport. In prezent avem in Bucuresti statii intermodale la Crangasi (metroul este conectat cu tramvaiul), Gara de Nord (trenul este conectat cu metroul si autobuzul). Anul acesta urmeaza sa fie data in folosinta si statia intermodala de la Pasajul Basarab;

- extinderea- realizarea unui sistem inteligent de parcari publice subterane si de suprafata, gestionate informatizat, care sa descurajeze prin tarife accesul in diverse zone;

- realizarea unui inel median de circulatie intre soseaua de centura a Bucurestiului si inelul principal de circulatie;

- realizarea a doua legaturi noi intre cartierul Drumul Taberei si Centura Bucurestiului prin prelungirea bd Timisoara si Soseaua Prelungirea Ghencea pana la linia de centura;

- favorizarea transportului pietonal in zona centrala in defavoarea transportului cu automobilul. Se propune pietonalizarea Caii Victoriei si reducerea traficului auto pe: bd Regina Maria, str. Antim, Mitropolie, 11 Iunie, Bd. Marasesti, Filaret;

- realizarea de parcari park&ride pentru ca cetatenii sa vina cu masina personala pana la capetele mijloacelor de transport dupa care sa le foloseasca pe acestea pentru a ajunge in centrul orasului. Astfel se va reduce traficul in zona centrala. Sunt propuse zonele: Aviatorilor, Piata Victoriei, Piata Sudului, Obor, Gara de Nord, Eroilor, Tineretului, Razoare, Dristor, Depoul IMGB, Jilava, Baneasa, Industriilor, Republica, etc.

- realizarea unor parcari de resedinta supraetajate in zonele cu densitate ridicata, pentru decongestionarea trotuarelor si a bulevardelor si recuperarea spatiilor publice.

Dezvoltare urbana

- dezvoltarea integrata (tinad cont de toate aspectele: economic, social, urbanistic, trafic etc) a centrului orasului. Regenerarea Pietei Revolutiei;

- dezvoltarea integrata a axei Buzesti-Berzei-Uranus;

- pietonalizarea unor strazi din centrul orasului si schimbarea raportului pieton-automobil;

- reconversia zonelor industriale;

- realizarea unui program de contopire a parcelelor mici, cu forme neregulate, in zonele cu astfel de probleme si reparcelarea lor, intr-o forma pe care se poate construi decent;

Mediu

- decontaminarea terenurilor din fostele zone industriale;

- ecologizarea gropii de gunoi de la Glina si construirea unor depozite de deseuri ecologice;

- finalizarea statiei de epurare de la Glina (in prezent statia epureaza doar jumatate din apele uzate ale orasului);

- implementarea unor politici privind reducerea consumului energetic pentru incalzire si functionare in cladiri;

- realizarea unui parc in zona Vacaresti;

- inverzirea Dambovitei;

- crearea unei zone de recreere in jurul Lacului Morii;

- realizarea unui parc sportiv in zona Ferentari Sud;

- realizarea unor politici privind ameliorarea calitatii spatiilor verzi din oras;

- realizarea unor politici pentru realizarea unor parteneriate cu proprietarii de imobile pentru crearea de noi spatii verzi;

Patrimoniu

- realizarea unor politici de protejare, interventii si punere in valoare a monumentelor istorice prin:

1.  realizarea unui program de conservare minimala a monumentelor neutilizate sau abandonate;

2. inventarierea si protejarea monumentelor industriale (Moara lui Asan);

3. actualizarea Listei monumentelor istorice;

4. realizarea unui program de stabilire a protectiei si regulilor de interventie in zonele protejate;

Economie

- configurarea unei zone centrale de afaceri in zona Casa Poporului si de-a lungul bd. Unirii;

- valorificarea unor terenuri din zonele cheie ale orasului care si-au pierdut din importanta datorita nefolosirii corespunzatoare;

Social

- realizarea unui program de modernizare si utilare a institutiilor de invatamant din localitatile cu potential de a deveni centre teritoriale de dezvoltare: Voluntari, Magurele, Mihailesti, Buftea, Bolintin Vale, Racari, Titu, Fierbinti targ, Fundulea, Budesti, Urziceni, Oltenita si Giurgiu.

- realizarea unui program pentru construirea de locuinte sociale in grupari mici, in zone diferite din oras, favorizand mixitatea sociala;

- realizarea unui program pentru construirea de locuinte accesibile economic pentru tinere cupluri de profesionisti, la inceput de cariera;

- realizarea unui program de innoire a instalatiilor la blocuri vechi;

Conceptul a fost realizat de Universitatea de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu" - Centrul de Cercetare, Proiectare, Expertiza si Consulting, IHS Romania si EMI Invest srl, pe baza strategiilor de dezvoltare elaborate pentru orasele Berlin, Koln, Viena, Paris, Mexico, Copenhaga si Toulouse.


Citeste mai multe despre   






















2382 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Lucrurile cu adevarat importante (Joi, 8 decembrie 2011, 14:43)

    dan [anonim]

    Sunt transportul in comun, transportul eco - biciclete, cladirile istorice, consolidarea cladirilor sa reziste la un cutremur de 8, reducerea poluarii, incurajarea produselor romanesti.

    Daca ar trebui facut ceva in Bucuresti ar trebui redusa poluarea, pentru ca suntem cea mai poluata capitala europeana. Daca am avea un primar care sa-i pese de noi ar transforma Capitala intr-un oras in care tramvaiele rapide, biciclete, trenurile si metroul ar fi mijloacele de trasnport.

    Sa transformi toate liniile de tramvai in tramvaie rapide/metrou de suprafata ar fi extrem de ieftin si eficient, ar reduce poluarea si nebunia din traficul bucurestean. Ce face actualul primar? Planuieste sa arunce bani cu sacul pe constructii suspendate, in timp ce liniile de tramvai sunt pline de masini iar tramvaile merg pe ele cu zgomote si instabilitate ca in epoca de piatra.

    Apoi, ar consolida si cladirile pentru un cutremur de 8. Daca sute de blocuri or sa cada peste oameni si zeci de mii mor, o sa raspunda Oprescu pentru crima cu premeditare?!

    Ar trebui consolidate si reabilitate cladirile vechi, pline de istorie care ne dau noua ca romani o continuitate.

    Apoi ar trebui ca Bucurestiul sa devina o piata de desfacere in special pentru produsele romanesti agricole, de manufactura, sa contribuie la dezvoltarea economiei romanesti si a tarii.
    • +2 (6 voturi)    
      Apropo de poluare: (Joi, 8 decembrie 2011, 15:40)

      Bucur [anonim] i-a raspuns lui dan

      Aveti idee cate tone de excremente produc zilnic cainii vagabonzi pe strazile Bucurestiului? Cam 25 - 30 de tone! Am fost in Europa de vest si romanii sunt catalogati drept imputiti. Stiu ca nu da bine, dar e adevarat. Orasele Romaniei au devenit latrine de caini vagabonzi, iar noi suntem cei ce sufera. Guvernantii se plimba in masini si locuiesc in cartiere de unde cainii sunt alungati. Puteti face nustiucate poduri, Malluri si supermarketuri, rahatul cainilor tot pute!
      • +2 (2 voturi)    
        Propun si eu... (Joi, 8 decembrie 2011, 17:19)

        mntsn [utilizator] i-a raspuns lui Bucur

        ...domului primar, pentru dezvoltarea capitalei in urmatorii 25 de ani, un singur lucru:

        Faceti ***** ceva odata cu maidanezii de pe strazi ca nu-i mai suportam!!!!

        Cred ca asta ar fi prioritatea nr 1 a acestui oras infestat de acesti paraziti. Nu vede nimeni ca Bucurestiul este un oras mort dpdv social? De ce biciclistii sunt aproape inexistenti? De ce viata sociala tinde spre zero? Nu mai exista oameni care pur si simplu sa iasa la plimbare in oras, precum in alte orase din tara. Oamenii doar fug pe strazi sa se refugieze in case, unde nu sunt atacati de caini si poluarea/mirosurile se simt mai putin.
  • +3 (3 voturi)    
    de dat din gura totul e frumos.. (Joi, 8 decembrie 2011, 14:57)

    nemo974 [anonim]

    "Acest oras nu poate iesi din haos daca cei care iau decizii nu se bazeaza pe o viziune strategica. Bucurestiul a fost prizonierul unei gandiri pe termen scurt, motiv pentru care s-a dezvoltat haotic. Marile orase europene pun accentul pe planificare strategica, fapt ce aduce bunastare locuitorilor lor. Nu ar trebui sa luam decizii doar cu gandul la alegeri. Bucurestiul are nevoie de o strategie pe urmatorii 20 de ani", a declarat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, la lansarea conceptului strategic.

    mda...am vazut asta pe marele bulivard Buzesti..ce parcari? ce piste de biciclete?..mofturi!!..ca tatucu Ilici"propietatea particualara? mofturi"
  • +6 (6 voturi)    
    un punct suplimentar, care lipseste (Joi, 8 decembrie 2011, 15:19)

    gigi [anonim]

    - incadrarea Bucurestiului cu o centura verde!!! padure fratilor!! inghitim si respiram cel mai mult praf si cea mai mare mizerie din Europa. In plus, desertificarea avansata si verile toride se amelioreaza cu ajutorul centurii verzi
  • 0 (0 voturi)    
    INTERESANT (Joi, 8 decembrie 2011, 15:22)

    Stefan Ivan [anonim]

    In afara de Mexico City, Berlin, Koln, Viena, Paris, Copenhaga si Toulouse sunt orase europene dar, care nu se afla in zone seismice.Era mai bine daca acest program pe 25 de ani al Bucurestiului ar fi avut la baza orase ca Tokio, Santiago de Chile sau alte capitale din zone seismice, pt. ca Bucurestiul se afla intr-o zona seismica, iar un seism nu poate fi anticipat nici cu 10 ani inainte de a avea loc, nici cu un an si nici cu o ora inainte, poate cu aprox. un minut, cea ce este total insuficient. Vreau sa spun ca trebuie avut in primul rand in atentie maxima structura geologia a terenurilor si ce tehnologie este aleasa pt. lucrarile in care se executa infrastructura subterana, infrastructura supraterana si constructiile de orice tip din Bucuresti. Si inca o intrebare, ce se intampla cu OAMENII care locuiesc in cladirile cu "bulina rosie" in cazul unui seism? OAMENII aceia isi vor gasii clar sfarsitul vietii daca vor locui in acele imobile. Acei OAMENI vor fi trecuti la capitolul "pierderi colaterale" ? Propun conducatorilor orasului Bucuresti sa se gandeasca serios sa-i mute pe bietii OAMENI care locuiesc in cladirile "imbuluinate cu rosu" in alte locatii, mult mai sigure, d.p.d.v. seismic si sa demoleze, incepand cat mai urgent aceste cladiri cu "bulina rosie", oricat ar fi costurile pt. aceasta operatie.
  • 0 (0 voturi)    
    Inca un tun (Joi, 8 decembrie 2011, 15:30)

    Ion [anonim]

    Ce mai mare mare tzeapa data de baietii destepti de la UAU Ion Mincu si functionarii din PMB.Ma intreb pe unde au terenuri:) Daca vechiul PUG a fost pe dinafara ce va face sa credeti ca noul PUG va fi pe bune si va respecta realitatea si tendintele zonelor?
  • +1 (1 vot)    
    sa dezvoltam bunul simt si respectul fata de OM (Joi, 8 decembrie 2011, 15:35)

    pietone [anonim]

    daca o sa marim orasul si impreuna cu el ,toate problemele existente ,se duce de ripa ...mai bine sa scapam de ideea de mizerie voluntara (ciini,pisici,aurolaci,canale pline de nevoiasi,etc...)prin legi clare si aplicabile,pentru ca mai apoi cei ce vin din urma sa ia proiectul si sa-l duca corect mai departe,capitala tarii sa fie un model demn de urmat de toate celelalte orase,comune,sate. doar prin exemplu demn de urmat putem sa scapam de tiganie si lucrul lasat la voia intimplarii...ca asta ne-a distrus filonul de rusine pe care-l mai aveam si ne-am vaccinat cu nesimtire ...nu ne mai pasa ce se intimpla in jurul nostru cit timp nu ne afecteaza direct...
  • +2 (4 voturi)    
    cati maidanezi ne vor fugarii domnule Oprescu (Joi, 8 decembrie 2011, 15:39)

    dorel [anonim]

    peste 25 de ani ? votam si pentru chestia asta sau mai trebuiesc traumatizati?
  • +2 (2 voturi)    
    Buna credinta!!! (Joi, 8 decembrie 2011, 15:42)

    Chiar Eu [utilizator]

    Daca nu ai primari si functionari de buna credinta poti sa faci strategii si planificari secole la randul. De exemplu, nu se stia ca trebuie protejate monumentele si chiar zonele protejate in totalitate, oare n-a zis nimeni lucrul asta pana acum? O fi ceva nou? Cine i-a oprit pe primari sa le protejeze pana acum. Sau aveau nevoie de un plan de dezvoltare ca sa afle?
    Nu am vazut nimic despre calitatea arhitecturii care se va realiza in Bucuresti, despre respectarea stricta a PUG, despre renovarea si restaurarea marii majoritati a cladirilor care sunt gri in acest oras... Un oras este frumos mai ales prin arhitectura.
    N-am vazut nimic despe biciclete. Doamne fereste sa fie cumva vreo alternativa la mersul cu masina! Cine-ar mai polua?
    "Gara internationala" te lasa cu gura cascata. Si de ce la Razoare sau Calea 13 septembrie?... La fel si Bucurestiul port la Arges, Sabar si Dunare, sau interesul pentru Giurgiu si Oltenita.
  • +1 (3 voturi)    
    masinile sunt prea ieftine (Joi, 8 decembrie 2011, 16:14)

    Timbuku [utilizator]

    Nimic nu se face de buna voie pina nu te arde la buzunar.. asa ca trebuie implementata o politica de descurajare a masinilor.

    Nu este vina orasului ca nu sunt suficiente locuri de parcare ci este vina celor care si-au cumparat masina FARA sa se gandeasca unde o parcheaza.

    Este mult prea ieftin sa ai o masina in Bucuresti. Mi-as dori licitatii anuale pentru permisele de parcare in zonele rezidentiale (cite locuri publice = atitea permise), iar cladirile de birouri care nu au suficiente locuri de parcare + o marja de 10% pentru vizitatori sa nu primeasca autorizatie de constructie. Parcarea si tranzitarea centrului sa coste bani grei.

    Mi-as dori un metrou suspendat pentru ca nu depinde de traficul de la sol, este mai rapid (si mai ieftin) de construit decit un metrou subteran si mult mai eficient.

    Pina nu se renunta la masini, toate povestile cu biciclete sunt din categoria SF. Degeaba ai 2km de banzi de biciclete in centru.. trebuie sa fie un efort city-wide si oamenii trebuie impinsi catre biciclete si transport in comun datorita costurilor.
    • 0 (4 voturi)    
      am putea sa le interzicem (Joi, 8 decembrie 2011, 16:40)

      Io [anonim] i-a raspuns lui Timbuku

      In Israel au pus 100% taxa de prima inmatriculare si pentru aia tot n-au scapat de masini.
      Eu propun sa le interzicem: putem merge cu carute trase de caini - resursa este cat se poate de ecologica iar resursa pare aparent sa fie nelimitata.
      • 0 (0 voturi)    
        nu interzis ci jumulit cit mai mult (Joi, 8 decembrie 2011, 18:15)

        Timbuku [utilizator] i-a raspuns lui Io

        In Singapore anual se scot la licitatie un numar de licente si doar cu licenta asta poti sa cumperi o masina. La zecile de mii de $ cit costa licenta se adauga si taxele de import de 150%.

        Pe linga asta exista si un sistem ERP (Electronic Road Payment) care te taxeaza cind intri cu masina in zonele centrale in orele de virf.

        Toti banii colectati se investesc in transportul in comun (MRT) care este exceptional.
  • +1 (1 vot)    
    Orasul (Joi, 8 decembrie 2011, 18:47)

    geo [anonim]

    Este interesant cum maidanezii sunt o problema grea pentru edilii primariilor.
    Bucurestiul e un oras ostil cu cetatenii sai.Esti atacat de bande de caini agresivi,manelisti si jeg.
    Singura solutie e sa nu mai stam pe net ci sa ne unim noi cetatenii intre noi si sa formam grupuri care sa faca lobby pt rezolvarea diverselor probleme.
  • +1 (1 vot)    
    Traducere (Vineri, 9 decembrie 2011, 8:38)

    arakis [utilizator]

    Gandirea pe termen scurt la care face referire Sorin Oprescu inseamna acel sir de edili sefi,pusi pe capatuiala,care au gandit pe pricipiul "azi sunt primar,trebuie sa fur cat mai mult".Nimeni,nici un primar general nu a avut o viziune strategica!Sorin Oprescu trebuie sa puna ordine acolo unde,aproape 20 de ani,a fost un haos generalizat.
  • +1 (1 vot)    
    asdfjds (Vineri, 9 decembrie 2011, 11:23)

    alexandra [anonim]

    În 2035, lumea va fi uitat de mult de Primarul General Oprescu si va ramane o tristă amintire va rămâne pentru cetăţenii Capitalei.
  • +1 (1 vot)    
    asdsa (Vineri, 9 decembrie 2011, 11:26)

    marian [anonim]

    In ritmul asta , nu mai ajungem noi in 2035 cu orasul intreg , multumita lui Oprescu !~
  • +1 (1 vot)    
    asfsadofsdaoi (Vineri, 9 decembrie 2011, 14:49)

    marcel [anonim]

    Alti bani aruncati pe visele astuia , banii nostri ! jos cu oprescu !!!!
  • +1 (1 vot)    
    [aiowjfadsf (Vineri, 9 decembrie 2011, 14:56)

    mirunel [anonim]

    inceteaza cu risipa din banii publici oprescu , inceteaza !!
  • +1 (1 vot)    
    JOS OPRESCU! (Vineri, 9 decembrie 2011, 14:58)

    iulian [anonim]

    Ce planuri marete ai Oprescule ! Uita-te in jur mai intai , sa vezi ce dezastru e si dupa aia planuieste tu proiecte ambitioase ca acesta!
  • +1 (1 vot)    
    asdfasfsadf (Vineri, 9 decembrie 2011, 15:02)

    gigel [anonim]

    Nu cred ca exista om mai incompetent si mai nepotrivit pentru primar decat acest Oprescu !!!
  • +1 (1 vot)    
    NUE SUNT BANII MEI??? (Vineri, 9 decembrie 2011, 15:10)

    stugea [anonim]

    Doctoreeee , unde e ma pasaju` muncii ma???? Dar centrul vechi??? Vrei sa faci autostrazi suspendate nebunule da` pe cand termini de pus o amarata de piatra cubica maaa??
  • +1 (1 vot)    
    de ras (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:19)

    jonny [anonim]

    HAI CA ASTA'I BUNA!!!Din moment ce autostrada sa suspendată a devenit subacvatică, Primarul nostru e nebun vrea şi porturi în capitala.
  • +1 (1 vot)    
    comic (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:23)

    gaba [anonim]

    Oprescu iar visează SF-uri. Oprescu nu a fost în stare să gestioneze nişte amărâte de contractele cu firmele de construcţii din Bucureşti, dar îşi imaginează cum va fi în 2035.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:26)

    mimi [anonim]

    În 2035, lumea va fi uitat de mult de Primarul General Oprescu – o tristă amintire va rămâne pentru cetăţenii Capitalei. SAU PROBABIL O SA INFUNDE PUSCARIA PANA ATUNCI!
  • +1 (1 vot)    
    ' (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:30)

    relu [anonim]

    Am ştiut de la început ce fel de primar e Oprescu – recorduri la cârnaţi uriaşi şi torturi gigantice. Numai imagine are în cap.
  • +1 (1 vot)    
    jos Oprescu (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:33)

    diana [anonim]

    Oprescu e un inconştient – împrumutul de 800 de milioane de euro pe care-l cere este dovada cea mai clară că vrea să fie reales, lui nu-i pasă de cetăţenii Capitalei.
  • +1 (1 vot)    
    oprescu (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:37)

    miticayahoo.com [anonim]

    Oprescu aruncă banii pe tot felul de prostii – am citit undeva că dă 18 milioane de lei vechi pe ghivece pentru flori. Normal că trebuie să te împrumuţi ca să poţi susţine asemenea cheltuieli.
  • +1 (1 vot)    
    iresponsabil (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:41)

    iulik [anonim]

    Un primar incompetent ce nu ştie decât să paseze responsabilitatea.
  • +1 (1 vot)    
    lol (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:46)

    sanduku [anonim]

    Nu va rezolva niciodată nici una dintre problemele bucureştenilor.
  • +1 (1 vot)    
    :) (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:49)

    crina [anonim]

    O altă inepţie marca Oprescu!
  • +1 (1 vot)    
    nu face nimic Oprescu! (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:55)

    dorel [anonim]

    Oprescu e un mitoman patologic – tot ce a promis că face până la o anumită dată a fost amânat de nu ştiu câte ori.
  • 0 (0 voturi)    
    Un nebun!! (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:38)

    Cristiana [anonim]

    Ce primar nebun, auzi acum vrea porturi, poate o sa faca unul deasupra autostrazii sale supendate care a devenit subacvatica.
  • 0 (0 voturi)    
    2035... (Vineri, 9 decembrie 2011, 20:11)

    Elvira [anonim]

    Omul asta nu e in stare nici macar sa gestioneze niste contracte cu firmele de constructii din Bucuresti, dar isi inchipuie cum o sa fie in 2035.
  • 0 (0 voturi)    
    2035.. (Vineri, 9 decembrie 2011, 22:14)

    Simon [anonim]

    Oprescu o sa fie o trista amintire pentru bucuresteni, in 2035.
  • 0 (0 voturi)    
    oprescu si visele lui (Vineri, 9 decembrie 2011, 23:23)

    cosmin [anonim]

    Oprescu este un adevarat visator, nu este in stare sa gestioneze niste contracte cu firme de constructii si viseaza pentru peste 24 de ani
  • 0 (0 voturi)    
    haos (Vineri, 9 decembrie 2011, 23:32)

    cristina [anonim]

    Primarul Oprescu este dus cu pluta, acesta este un proiect fictiv, el nu este in stare sa menagerieze 1 contract.
  • 0 (0 voturi)    
    !! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 1:24)

    georgiana.d [anonim]

    Din moment ce autostrada sa suspendată a devenit subacvatică, Primarul nostru dus cu pluta vrea şi porturi în Bucureşti.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 1:26)

    raluca [anonim]

    Avem planuri mari,dar nu suntem in stare sa gestionam actualele contracte!
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 1:29)

    alina234 [anonim]

    In 2035,lumea va fi uitat de mult de Oprescu!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version