Dezbatere HotNews.ro: Ai arborat drapelul national de Ziua Romaniei?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 1 decembrie 2011, 11:08 Actualitate | Esenţial

Tricolorul romanesc
Foto: HotNews / DP
De 1 Decembrie, cand se sarbatoreste Ziua Nationala, romanii au fost indemnati de presedintele Traian Basescu sa-si arboreze in geam drapelul national.

"Va indemn, ca semn al mandriei de a fi roman, sa arborati steagul national, fie ca sunteti in familie sau la locul de munca, pentru a sarbatori impreuna, asa cum se cuvine, Ziua Romaniei!", se arata in mesajul transmis de presedintele Basescu cu ocazia zilei nationale si postat pe site-ul Administratiei prezidentiale.

In Bucuresti, putini sunt cei care au la ferestre tricolorul.

HotNews.ro te cheama sa participi la dezbatere si sa ne spui daca ai arborat sau nu drapelul national de Ziua Romaniei. Scrie-ne motivele tale, in ambele situatii.

Foloseste formularul de mai jos pentru a ne trimite poze si filme cu steagul national.




Citeste mai multe despre   






















2780 vizualizari

  • +6 (20 voturi)    
    Of, Doamne... (Joi, 1 decembrie 2011, 11:15)

    Prostu' satului [anonim]

    Simptomatic pentru halul de dezbinare in care a ajuns societatea romaneasca (cel putin aia virtuala :-) ), minimum 90% din comentariile din aceasta "dezbatere" nu se vor referi de fapt la drapel, sarbatoarea nationala etc., ci la Traian Basescu.
    De ce-a zis, de ce n-a zis, de ce-i la Bucuresti si nu la Alba Iulia, ne merge bine/rau, dar oricum datorita lui Basescu etc., etc., etc., pana la exasperare.
    In ce ma priveste, n-am arborat drapelul si asta din motive care n-au absolut nimic de-a face nici cu Basescu, nici cu politica in general.
    • -11 (21 voturi)    
      Traiasca Romania! (Joi, 1 decembrie 2011, 11:24)

      Zak [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      Basescu sa nu dea lectii de patriotism atata timp cat face toate mofturile extremistilor din UDMR....dar are dreptate in gestul pe care il propune.....Traiasca Romania!
      • +1 (1 vot)    
        legea arhivelor, de pilda (Joi, 1 decembrie 2011, 11:59)

        lola [anonim] i-a raspuns lui Zak

        sau nu-i patriotic sa vorbesti despre asa ceva astazi? - eu cred ca, dimpotriva, patriotismul inseamna sa te afecteze starea in care este tinuta Romania.
        • +1 (7 voturi)    
          Romania (Joi, 1 decembrie 2011, 14:36)

          Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui lola

          Eu sunt mandru ca sunt roman! Singurul meu regret e ca nu sunt neamt. Sau englez. Sau suedez. Sau polonez. Sau bulgar. Sau...
    • +16 (20 voturi)    
      suntem romani (Joi, 1 decembrie 2011, 11:25)

      aio [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      Si despre asta e vorba acum. putem sa-i ignoram pe cei care incearca sa ne dezbine.

      important e sa ne pretuim pe noi, tara si istoria noastra.
      • 0 (2 voturi)    
        Mandrie nefustificata (Joi, 1 decembrie 2011, 20:16)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui aio

        Un elev care are note slabe la matematica nu se mandreste cu faptul ca este un bun matematician.
        Mandria justificata este o consecinta a rezultatelor de exceptie intr-un anumit domeniu. Avand in vedere rezultatele Romaniei in domeniul economic (reflecta bunastarea) si in domeniul coruptiei (reflecta valorile morale) nu cred ca avem motive de mandrie JUSTIFICATA ca suntem romani. Si un criminal in serie poate fi mandru ca a omorat mai multi oameni decat alti criminali in serie, dar este mandria unui om decazut sau bolnav psihic. Cam la fel este si cu mandria romanilor, avand in vedere "performantele" actuale ale Romaniei.
        • 0 (0 voturi)    
          Foarte bine spus (Vineri, 2 decembrie 2011, 13:10)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Victor

          Exact!
  • +17 (21 voturi)    
    Initiativa este foarte frumoasa (Joi, 1 decembrie 2011, 11:22)

    dan [anonim]

    Felicitari pentru initiativa. E timpul sa redevenim patrioti pentru ca este tara si istoria noastra. Si avem multe motive sa le pretuim :)
    • -3 (3 voturi)    
      Patriotism nejustificat (Joi, 1 decembrie 2011, 14:30)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui dan

      Nu poti sa fii mandru de tara ta doar din motive istorice si ignorand complet ultimele decenii. Romanii au ajuns o natie de toata jena, cu niste conducatori jalnici. Toata mandria si patriotismul asta fortat seamana cu mandria pe care incearca sa o simta mama unui tip lenes, prost, ignorant si somer, care repeta intruna ca baiatul ei era un elev model cand era mic, ca a fost mereu un copil cuminte si asa mai departe. Sau cu mandria pe care o simte un mos cam betiv care iti striga in fata "ba, tu stii cine am fost eu, ma?". Haideti sa ne uitam la prezent, sa deschidem ochii, sa lasam deoparte mandria prosteasca si sa incercam sa reparam lucrurile.
  • +15 (21 voturi)    
    LA MULTI ANI! (Joi, 1 decembrie 2011, 11:22)

    Daniels22026 [utilizator]

    N-am arborat drapelul intrucit nu sint in tara. Il port insa in suflet si va doresc tuturor romanilor

    LA MULTI ANI!
    • +18 (18 voturi)    
      Nici eu nu sunt în ţară (Joi, 1 decembrie 2011, 12:16)

      Ionut P. [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Sunt în Dublin.
      Cu toate astea, azi am venit cu drapelul la servici şi l-am agăţat pe birou.
      Ba mai mult de atât, am trimis un mail intern la grupul developerilor cu "A world without Romania" şi cu menţiunea că e ziua noastră naţională.
      Să înveţe şi ei ceva pe azi!

      http://www.youtube.com/watch?v=-dZGDy45ZeI
      • 0 (4 voturi)    
        A world without Romania (Joi, 1 decembrie 2011, 14:39)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Ionut P.

        A world without corruption :) Imposibil! Asta arata ca Romania nu va disparea niciodata!

        La Multi Ani Romania!
    • +10 (10 voturi)    
      arborarea drapelului national (Joi, 1 decembrie 2011, 12:54)

      marcel ciobotaru [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Drapelul Romaniei ( 1,5 m / 3m ) il arborez in fiecare an,incepand cu 1 dec 1990. Este tricolorul pe care l-am realizat pentru Turneele finale de fotbal din Italia SUA,Anglia,Franta, tricolor pe care l-am desfasurat in tribune si pe strazile oraselor unde aveau loc meciuri de fotbal. Nu l-am desfasurat ca pe un indemn pentru echipa de fotbal, ci ca o INCURAJARE PENTRU R O M A N I A. Sunt foarte mandru de Romania.Nu sunt lafel de mandru de romani ( doar o parte din ei ; cei care nu pun pret pe educatie,cultura,cunoastere,cei dominati de ura,revansa, interese personale,IPOCRIZIE si din nefericire sunt multi si mai si doresc sa ajunga sa conduca Romania)
  • +5 (17 voturi)    
    Steagul romanesc este arborat in inima! (Joi, 1 decembrie 2011, 11:28)

    Klaus_CT [utilizator]

    Nu am arborat steagul romanesc, insa incerc sa fiu un bun roman zi de zi, prin respectarea mai multor principii, pe care le consider importante, cum ar fi:

    1. respectarea cuvantului dat
    2. punctualitatea
    3. iubirea semenilor si a valorilor nationale
    4. respectul fata de inaintasi
    5. verticalitatea in fata oricarei situatii

    Cu siguranta voi merge la Alba-Iulia si de asemenea, in anii ce vor urma voi arbora un steag Romanesc, nu pentru ca un politician spune asta, ci pentru ca simt acest lucru, iar sufletul meu este Romanesc!

    LA MULTI ANI ROMANIA!
  • +13 (23 voturi)    
    Steagul romanesc este arborat in inima! (Joi, 1 decembrie 2011, 11:28)

    Klaus_CT [utilizator]

    Nu am arborat steagul romanesc, insa incerc sa fiu un bun roman zi de zi, prin respectarea mai multor principii, pe care le consider importante, cum ar fi:

    1. respectarea cuvantului dat
    2. punctualitatea
    3. iubirea semenilor si a valorilor nationale
    4. respectul fata de inaintasi
    5. verticalitatea in fata oricarei situatii

    Cu siguranta voi merge la Alba-Iulia si de asemenea, in anii ce vor urma voi arbora un steag Romanesc, nu pentru ca un politician spune asta, ci pentru ca simt acest lucru, iar sufletul meu este Romanesc!

    LA MULTI ANI ROMANIA!
  • +17 (19 voturi)    
    Da, (Joi, 1 decembrie 2011, 11:31)

    Marius [anonim]

    am arborat drapelul pentru ca sper in (re)nasterea si schimbarea poporului roman.
    Nu trebuie decat sa vrem realmente sa ne schimbam, iar cei ce au puterea de intelegere peste medie sa faca ceva nu doar sa vorbeasca...
    Sa speram ca peste cca 30 de ani ne vom bucura ca vom lasa in urma noastra o tara mai buna si mai decenta.
    La multi ani!
  • +18 (20 voturi)    
    A fi patriot nu e un defect! (Joi, 1 decembrie 2011, 11:33)

    dacica [anonim]

    Eu le-am cumparat copilului meu si altor 3 un steag tesut in razboi. Am mari sperante de la generatia asta noua (0-6 ani) ca ne va salva tarisoara. Dar asta depinde de noi, sa le spunem acum si aici ca merita salvata.
    • +7 (7 voturi)    
      Bravo, ai facut bine... (Joi, 1 decembrie 2011, 12:13)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui dacica

      Si estimarea ta de timp e, din pacate, rezonabila.
      Pana cand generatia de care vorbesti o sa ajunga suficient de matura incat sa conteze, o sa mai treaca 30 de ani. Cu aia care au trecut deja, se fac 50.
      Si uite-asa conchidem ca de fapt Brucan a fost de-un "optimism" naiv si ca experimentul comunist va fi costat Romania 100 de ani...
      Asta in caz ca ai dreptate, iar generatia de care vorbesti nu va fi ca aceea care are acum 20-30... caz in care s-ar putea sa nu mai iesim niciodata la lumina...
      • 0 (2 voturi)    
        daca ar fi fost doar comunismul... (Joi, 1 decembrie 2011, 13:26)

        alike [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        dar problemele sunt anterioare...

        doar de comunism poate ca am fi scapat in 20 de ani.
  • +16 (20 voturi)    
    La multi ani Romania! (Joi, 1 decembrie 2011, 11:36)

    nerro [utilizator]

    ziua nationala nu trebuie asociata mizeriilor politice!!!suntem romani, ar trebui sa ne mandrim cu asta atat in tara cat si strainatate!!!sunt mandru ca sunt roman alaturi de henri coanda, nicolae paulescu, ana aslan ,nadia comaneci si lista poate incontinua....identitatea nationala este oglinda noastra-LA MULTI ANI ROMANIA!!!!
    • -3 (7 voturi)    
      ai nimerit bine cu identitatea nationala (Joi, 1 decembrie 2011, 14:27)

      t [anonim] i-a raspuns lui nerro

      zic ca ai nimerit bine mai ales avînd in vedere exemplele pe care le-ai dat:
      - henri coanda a fost pe jumatate francez (de unde si prenumele frantuzesc)
      - "aslan" e nume turcesc
      - "comaneci" arata ca stramosii faceau parte dintr-o comunitate de cumani

      intr-adevar, asta este identitatea noastra nationala. nu ar trebui sa ne-o mai ascundem in spatele unor basme despre puritate etnica, ci ar trebui sa ne-o asumam si sa fim mîndri de ea.
  • -7 (13 voturi)    
    cât timp Guvernul "arborează" infractori gen Luca (Joi, 1 decembrie 2011, 11:37)

    mda [anonim]

    ...

    atâta timp cât nici un guvernant nu şi-a cerut măcar scuze (chit că într-o tară normală ar fi trebuit să ajungă la închisoare pentru acordarea de distincţii publice în schimbul unor avantaje private) cetăţenilor români pentru CRIMA de a fi numit ca reprezentant al Romaniei într-un comitet european un BORFAŞ, pentru nenumaratele fraternizări cu infractorii... - de ce aş arbora eu, cu "mândrie", steagul naţional?

    cât timp halul în care se găseşte şi în care este percepută România - o ruşine pentru toţi oamenii de bună credinţă din ţara asta - se datoreazaă în covârşitoare măsură unor români - de ce să mă mândresc?

    România de astăzi face de ruşine momentul 1918. am ajuns o ţară penibilă, cu conducători penibili, cu situaţii penibile, cu umbre penibile ale regalităţii bântuind prin snobismul unor români terorizaţi de penibil...
    • 0 (4 voturi)    
      Corect (Joi, 1 decembrie 2011, 12:54)

      Mr. W [anonim] i-a raspuns lui mda

      Sunt mândru de ţară, ca localizare geografică şi resurse, ca minunăţii ale naturii. Dar nu sunt mândru de poporul ei, şi nici de mine, ca apartenent al acestui popor.
      Din păcate, pentru mine 1 Decembrie înseamnă doar o zi de lucru ca oricare alta.
  • -7 (17 voturi)    
    Nu la indemnul ... (Joi, 1 decembrie 2011, 11:38)

    saxon [anonim]

    ...lui Basescu arborez drapelul ci pentru ca imi respect tara . Ca unii comnteaza aici pe Basescu este probabil din cauza starii de saracie si a crizei morale si a dezbinarii pein care trecem si - hai sa fim seriosi - Basescu nu e strain de acestea , doar nu eu conduc Romania ci el si gasca lui ...
  • -1 (11 voturi)    
    arborare (Joi, 1 decembrie 2011, 11:38)

    nic [anonim]

    Stimati tovarasi! Macar de 1 Decembrie sa incercam sa folosim corect limba romana. A arbora inseamna, dupa cum spune radacina cuvantului, a ridica un steag pe un arbore, adica un par caruia i se spune catarg. Cum eu la bloc n-am nici arbori pe balcon, nici catarge in sufragerie, nu am reusit,la fel ca majoritatea romanilor, sa arborez nimic. Ceea ce, desigur, imi aduce o stare de mare suparare, nefiind obisnuit cu asemenea insuccesuri!
    • +3 (3 voturi)    
      Daca te-ai fi uitat (Joi, 1 decembrie 2011, 14:34)

      giga [anonim] i-a raspuns lui nic

      mai la virful cuvintului si ai fi incercat sa intelegi sensul, poate te prindeai ca sila bloc poti pune un bat cu un steag in fereastra (cum am facut si eu).
      Asta daca voiai/ simteai nevoia asta si nu aia de a fi 'spiritual'. Ma rog, de la fiecare dupa posibilitati...
      La multi ani Romania !
  • -3 (13 voturi)    
    ipocrizie de sezon (Joi, 1 decembrie 2011, 11:54)

    Ava_ps [utilizator]

    Asta e o ipocrizie la fel de mare ca „să fim mai buni de Crăciun/ Paște/ sărbători”, ca adusul cadourilor unor rude sau cunoștințe de care nu-ți place în mod deosebit, dar cărora te simți obligat să le aduci ceva. De ce nu putem să fim buni tot timpul? De ce să căutăm pretexte / ocazii fixe pentru a arăta cît de mult ținem la c(in)eva? În studenție aveam steagul legat de cort și nu ne-a întrebat nimeni de ce îl purtăm „în afara” zilei naționale.
    • +1 (5 voturi)    
      normal (Joi, 1 decembrie 2011, 12:15)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Ava_ps

      e mai simplu sa pui un steag decat sa nu furi, dai / iei spaga, inseli, minti...
      de-asta sunt toti "uniti in cuget si-n simtiri" o zi pe an, iar in restul se opintesc sa faca farame "simbolul" si obiectul "iubirii" lor netarmurite.

      in alte tari, patriotismul este eficient - patriotismul unor cetateni inseamna bunastarea tarii respective. in Romania se sarbatoreste sforaitor ziua nationala de decenii (fie ea 1 decembrie, fie 23 augustul de trista amintire). dar patriotismul acela NU EXISTA. e doar aparenta. si falsitate.

      un secret: intrebati copiii romani ce inseamna Romania pentru ei - veti fi socati: tara care le sufoca viitorul, tara condusa de politicieni hoti, de minciuna si hotie. si, din pacate, nu spun nimic neadevarat. cu mentiunea ca hotia incepe chiar de la nivelurile cele mai de jos.
      • +1 (5 voturi)    
        Traditie (Joi, 1 decembrie 2011, 18:01)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mda

        Tata, pentru motivele expuse de tine ai timp sa fi trist majoritatea zilelor din an. N-ar fi chiar asa de rau sa gasesti niste zile mai vesele. Iar daca te poti sincroniza cu majoritatea, ar insemna doar ca participi la o traditie.

        Ne scuzi daca te-am deranjat. Dar de ziua noastra nationala iti urez sincer La Multi Ani!
  • +11 (15 voturi)    
    De dimineata la... (Joi, 1 decembrie 2011, 11:59)

    alexfloresti [anonim]

    prima ora am pus tricolorul pe balcon. De ce? Pentru ca sunt roman.
    Sper ca in anii urmatori cat mai multi vecini sa puna steagul. Acum suntem 4 pe strada, 2 cu steaguri mari si 2 cu de alea mici de plastic.
    Ps. In masina, in spate, de 3 ani am un tricolor pus permanent.
  • +5 (5 voturi)    
    La multi ani! (Joi, 1 decembrie 2011, 12:11)

    Marius Ogrean [anonim]

    Nu am arborat din pacate steagul pentru ca nu am. Am pus insa pe blogul meu o poza cu steagul Romaniei.
    La multi ani!
  • +2 (6 voturi)    
    listra pentru tara mea (Joi, 1 decembrie 2011, 12:16)

    monica L [anonim]

    Patria e norodul, nu tagma jefuitorilor! Aceste cuvinte par vetuste, dar, vai!!!, inca sint atit de efective si azi. Din pricina acestui crez, desfid orice politician care conduce azi Romania sa-mi faca mie recomandari cum sa onorez Ziua Nationala a tarii mele. Dar, vorba lui Caragiale, sa-i lasam sa urle ca un ciine....
    A facut cineva mai sus o lista de comandamente a caror respectare valideaza sentimentul patriotic. Sint de acord cu acestea si imi permit sa adaug:
    - iubirea si cultivarea limbii romane
    - decenta, bun simt, onorabilitate
    - spirit gospodaresc
    - interesul public mai presus de cel individual, pe cit se poate.
    La multi ani tuturor celor care sarbatoresc Marea Unire!
  • +5 (5 voturi)    
    A fi cu adevarat roman... (Joi, 1 decembrie 2011, 12:17)

    schimbu3 [utilizator]

    depinde de multi factori, unii pe care ii ignoram complet....A fi roman e un dat nu o calitate sau un defect, te nasti roman si, oriunde ai muri, vei sfarsi roman. Nu in marimea drapelului pe care il fluturi sta patriotismul ci in actiunile tale..
  • +10 (10 voturi)    
    Arborat! (Joi, 1 decembrie 2011, 12:23)

    Ion [anonim]

    Da! Traiasca Romania!
  • +6 (8 voturi)    
    Drapelul (Joi, 1 decembrie 2011, 12:38)

    Catus [anonim]

    Am arborat drapelul Romaniei pentru ca sunt roman.
    Am arborat drapelul Romaniei pentru ca sunt normal.
    • +1 (5 voturi)    
      Decat sa raspund la manipulari ieftine ... (Joi, 1 decembrie 2011, 12:45)

      cosma [anonim] i-a raspuns lui Catus

      Prefer sa cant imnul "DESTEAPTA-TE ROMANE" si acum si in zilele alegerilor care vor veni!
      • +1 (3 voturi)    
        "În contra direcţiei de astăzi în cultura română" (Joi, 1 decembrie 2011, 13:19)

        alike [utilizator] i-a raspuns lui cosma

        "Mai este oare timp de scăpare? Mai este oare cu putință ca o energică reacțiune să se producă în capetele tinerimii române și, o dată cu disprețul neadevărului de până acum, să deștepte voința de a pune fundamentul adevărat acolo unde se află astăzi numai pretenții iluzorii? Poate soarta ne va acorda timp pentru această regenerare a spiritului public și, înainte de a lăsa să se strecoare în inimă nepăsarea de moarte, este încă de datoria fiecării inteligențe ce vede pericolul de a se lupta până în ultimul moment în contra lui."

        Titu Maiorescu - "În contra direcţiei de astăzi în cultura română"

        evident, ne aflam inca aici:

        "Mobilul propriu nu a putut fi decât vanitatea descendenților lui Traian, vanitatea de a arăta popoarelor străine cu orice preț, chiar cu disprețul adevărului, că le suntem egali în nivelul civilizațiunii.

        Numai așa se explică vițiul de care este molipsită viața noastră publică, adecă lipsa de orice fundament solid pentru formele dinafară ce le tot primim.

        Și primejdioasă în această privință nu e atât lipsa de fundament în sine, cât este lipsa de orice simțire a necesității acestui fundament în public, este suficiența cu care oamenii noștri cred și sunt crezuți că au făcut o faptă atunci când au produs sau tradus numai o formă goală a străinilor. Această rătăcire totală a judecăței este fenomenul cel mai însemnat în situațiunea noastră intelectuală, un fenomen așa de grav, încât ne pare că este datoria fiecării inteligențe oneste de a-l studia, de a-l urmări de la prima sa arătare în cultura română și de a-l denunța pretutindenea spiritelor mai june, pentru ca acestea să înțeleagă și să primească sarcina de a-l combate și nimici fără nici o cruțare, dacă nu vor să fie înșiși nimiciți sub greutatea lui."

        deocamdata avem o tara sublima pe care o facem praf. asa ca subscriu, cosma: Desteapta-te romane!
  • -7 (9 voturi)    
    Nu (Joi, 1 decembrie 2011, 13:01)

    V.R. [utilizator]

    Atata timp cat Romania se identifica cu o clasa politica corupta, care nu ii reprezinta cel mai bine interesele, NU voi arbora steagul Romaniei si oricarui simbol menit a da legitimitate status-quo-ului.

    Ca banatean, mai degraba as arbora steagul Austro-Ungariei, care a construit in Banat cea mai densa retea de cai ferate din Europa, au oferit iluminat electric si construit tramvaie, a construit diguri de-a lungul Muresului care protejeaza locuitorii de inundatii de 300 de ani (in timp ce in Moldova si Muntenia sunt inundatii tot timpul), etc.

    Dar ce altii au facut ca sa ne civilizeze timp de 200 de ani, bucurestenii au reusit sa inverseze in 90.
  • +6 (6 voturi)    
    binenteles (Joi, 1 decembrie 2011, 13:57)

    mgla [utilizator]

    Nu sunt in tara, dar am arborat steagul pe balcon. La multi ani, Romania!
    • +4 (4 voturi)    
      * (Joi, 1 decembrie 2011, 14:20)

      mgla [utilizator] i-a raspuns lui mgla

      Am uitat sa mentionez ca fac asta in fiecare an de 1 Decembrie de cand am steagul Romaniei in casa :). Ar putea ca si cei din tara sa fie romani nu doar cu numele.
  • -5 (5 voturi)    
    mda (Joi, 1 decembrie 2011, 14:08)

    Militia [anonim]

    Domne, eu am luat o fotografie cu tovarasul conducator suprem si mi-am facut nevoile pe ea.
  • +2 (2 voturi)    
    Drapelul ... (Joi, 1 decembrie 2011, 14:16)

    Corina Dodoiu [anonim]

    Da,din 2005 am arborat drapelul Romanieie si Drapelul UE pe doua catarge(care au si cate o cruce in varf )in fata biroului meu amplasate in spatiul verde din fata biroului proprietatea mea .Si ele continua sa ramana arborate ,cu exceptia cazului in care la cate un meci ,drapelul este furat .Am grija insa sa-l inlocuiesc imediat !
    Acesta este felul in care eu inteleg sa-mi cinstesc tara si pentru mine , in fiecare zi ,intrand si iesind din birou,cand privesc drapelul , primesc un indem subtil de a continua,pentru tara , lupta pe care o duc ,cu impostura,ipocrizia , lipsa de profesionalism ,de onoare si de demnitate ,care din pacate , si-a pus amprenta pe mediul juridic ,pentru ca in justitie ,lupta se duce,cu coruptii si ca sa te mentii departe de turma coruptilor !
    La Multi Ani,Romania !
  • +3 (3 voturi)    
    in fiecare an (Joi, 1 decembrie 2011, 14:34)

    dorel [anonim]

    arborez steagul in fiecare an, unii vecini, sau iutat chioris la steagul meu arborat in balcon, la americani vezi steagul arborat in fiecare zi, nu, numai de ziua nationala, vezi steaguri la poarta, la casa, in birouri, in dormitoare,diverse manifestari, etc, se mandresc cu steagul lor
  • +3 (3 voturi)    
    Bineinteles . . . (Joi, 1 decembrie 2011, 14:40)

    gheorghe [anonim]

    . . . ca am arborat steagul la fereastra. De ce? In primul rand pentru ca este ziua tarii si tara nu poate fi facuta vinovata de urmarile faptelor unuia sau altuia dintre fii sai. In al doilea rand pentru ca il am. Daca toti am avea cate un tricolor in casa ar fi foarte multe ferestre ampodobite cu el in aceasta zi. La mine in cartier am numarat doar doua. Evident ca lumea nu poate fi obligata sa-l cumpere dar macar ar putea fi indemnata sa faca un asemenea gest, sau de ce nu ar putea fiecare cetatean al acestei tari sa primeasca unul in dar fie din partea guvernului fie chiar si din partea politicienilor aflati in campanie electorala (in loc de faina si ulei). De ziua ta Rominie iti spun din toata inima La Multi Ani!
  • +6 (6 voturi)    
    Da, am arborat! (Joi, 1 decembrie 2011, 16:23)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Sunt roman si sunt mandru!

    Am fost cu el la parada la Arcul de Triumf....cred ca pot numara pe degete cati au mai avut un steag mare ca mine....in general lumea se bucura sau era uimita intr-un mod placut cand ma vedea fluturand steagul zambind.....desigur....mai erau si cei care ziceau "Lasa frate jos ala ca nu ai de ce sa te lauzi" sau unii care atunci cand ma vedeau, ziceau la misto ca pe stadion " RO-MA-NI-A" .....nah....padure fara uscaturi nu se poate....

    Pot zice ca au fost destule persoane care mi=au cerut steagul sa se fotografieze cu el :D (si toate fete....nu stiu de ce...ca nu radiez frumusete)....si un tip mai rocky care era foarte interesat de unde l-am luat ca vrea si el :)
  • 0 (2 voturi)    
    apropo (Joi, 1 decembrie 2011, 18:40)

    UnClujean [anonim]

    Citind comentariile imi aduc aminte ca citisem undeva ca mandria accentuata vine dintr-un complex de inferioritate. Cam asta si vad la multi.
  • -1 (3 voturi)    
    ce MAI avem, noi aici ? (Joi, 1 decembrie 2011, 18:42)

    danarad [anonim]

    doar aurul a mai ramas nevindut gratis, restul e distrus si vindut la straini, asa ca daca ar trebui sa arborez un steag, ar fi unul strain !
  • +1 (1 vot)    
    arborare steag (Vineri, 2 decembrie 2011, 0:09)

    Vladimir [anonim]

    Voi faceti o dezbatere despre arborarea steagului dar pe acest site nu a aparut nici macar un La Multi Ani.

    Cred ca nici in redactie nu a fost un steag cu Romania sau nici unul dintre angajatii dumneavoastra au arborat steagul

    Eu l-am arborat.

    In mod normal la firmele mari ar trebui sa fie tot timpul arborat.

    M-am intors din USA si acolo la dealer auto era arborat steagul USA si nu era intr-un mare oras.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi