Deputatii au amanat din nou votul la legea care permite eutanasierea cainilor fara stapan

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:48 Actualitate | Esenţial

Votul la proiectul de lege care permite eutanasierea cainilor fara stapan a fost amanat din nou in Camera Deputatilor, unde miercuri, 2 noiembrie, era programat votul final. Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, a declarat ca proiectul de lege nu a fost supus votului final deoarece liderii de grup au stabilit sa fie votate doar propunerile asupra carora exista rapoarte de respingere din partea comisiilor de specialitate. ''Probabil ca va fi votata saptamana viitoare, cand va fi vot normal'', a precizat Anastase, citata de Agerpres. Camera Deputatilor este for decizional in cazul acestui proiect de lege, care a fost adoptat de Senat in 2007.   

Proiectul de lege este dezbatut in plenul Camerei Deputatilor din luna martie, perioada in care fie au fost cerute rapoarte suplimentare de la comisiile de specialitate, fie a fost amanat de la vot. Amintim ca in urma cu aproape doua saptamani, pe 18 octombrie, Camera Deputatilor a decis amanarea votului la legea cainilor fara stapan, la propunerea liderilor de grup ai Coalitiei. Votul final a fost programat miercuri, 2 noiembrie. Decizia a fost luata dupa pauza de consultari ceruta de PDL, ca urmare a anuntului facut de PSD privind neparticiparea la votul asupra respectivului proiect de lege, dupa acceptarea propunerii democrat-liberalilor ca votul sa fie electronic secret, transmite Agerpres.

Deputatul democrat-liberal Nicusor Paduraru declara atunci ca toate partidele parlamentare au cazut la intelegere, in sedinta liderilor de grup de la Camera Deputatilor de pe 18 octombrie, sa treaca in Parlament legea care permite eutanasierea cainilor fara stapan, la presiunea primarilor. "Intelegerea a fost clar realizata intre noi", dar a picat in plen, "tulburare cauzata de domnul Victor Ponta", afirma pentru HotNews.ro Paduraru, precizand ca acesta este motivul pentru care votul a fost amanat.

Contactat de HotNews.ro, presedintele PSD Victor Ponta a replicat: "liderii de grup nu decid niciodata cum se voteaza in plenul Parlamentului. (...) In aceasta formula eu nu voi vota aceasta lege".

ONG-urile pentru protectia animalelor sunt nemultumite de faptul ca, "in luna martie 2011, PDL a adaugat la PLX 912/2007 amendamente referitoare la eutanasie si alte amendamente care cer ca iubitorii de animale sa fie amendati daca hranesc cainii de pe strada, care cer sa nu poti adopta un caine de la hingheri decat daca ai dovada de casa, de serviciu, ca ai niste bani in buzunar sa platesti o taxa, ca ai acordul vecinilor si ca ai mai putin de doi caini", a explicat presedintele Asociatiei "Cutu, cutu", Marcela Pisla.

PDL a demarat o campanie de strangere de semnaturi pentru lege / ONG-urile au anuntat ca vor depune plangere impotriva campaniei democrat-liberale

"PDL a decis ca fiecare organizatie judeteana sau municipala (...) sa adune semnaturi pentru sustinerea acestei legi. Legea le permite oamenilor sa decida soarta cainilor vagabonzi din comunitatea locala. Prin campania de semnaturi a PDL - 'Elibereaza-ti orasul! Decide soarta cainilor fara stapan' - cetatenii sunt informati cu privire la principalele prevederi ale acestui proiect, urmand ca apoi, dupa adoptarea legii, sa se poata exprima in cunostinta de cauza", a anuntat la finalul lunii octombrie Geanina Pistru, prim-vicepresedinte al Organizatiei Municipale PDL Arad.

In replica, Asociatia "Cutu, Cutu" a anuntat marti, 1 noiembrie, ca a depus la Parlament 10.000 de semnaturi impotriva eutanasierii maidanezilor. "Am fost foarte surprinsi cand PDL a declansat o campanie de semnaturi, chipurile pentru consultarea populara. Atunci am zis ca este cazul sa pornim si noi o contra-campanie", a declarat Marcela Pisla, presedintele Asociatiei "Cutu, Cutu".

Potrivit acesteia, "la noi la masute niciodata nu au fost scandaluri de genul celor de la PDL, care se pot solda si cu bataie, si cu injuraturi", iar asociatia a anuntat ca va depune plangere impotriva campaniei PDL, "pentru ca este agresiva, mincioasa, plina de omisiuni".

Potrivit raportului intocmit de Comisia de administratie asupra proiectului pentru modificarea si completarea OUG 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan, eutanasierea acestora se va putea realiza dupa ce autoritatile locale consulta populatia prin sondaje de opinie, referendumuri sau adunari. Camera Deputatilor este for decizional in cazul acestui proiect de lege, care a fost adoptat de Senat in 2007.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   






















3322 vizualizari

  • +28 (34 voturi)    
    Incredibil!!! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:55)

    George [anonim]

    Cred ca astia de la PSD si PNL ar trebui sa fie eutanasiati cu tot cu maidanezii pe care-i tin in brate. Spre binele acestei tari.
    • -2 (8 voturi)    
      ... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:08)

      Marcu [anonim] i-a raspuns lui George

      Propun ca toti maidanezii din Bucuresti sa fie mutati in Bulgaria. Fiecare roman sa nu mai aiba voie sa treaca granita spre litoralul bulgar fara un maidanez viu in portbagaj, pe care il vor elibera cand intra in Albena, Nessebar, etc... In felul acesta impacam pe toata lumea. Mai putin pe bulgari, bineinteles.
      • +7 (11 voturi)    
        Stiati ca... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:57)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        ... in conformitate cu legislatia actuala (faimoasa "Lege Marinescu" !) daca ciomagesc un caine care s-a infipt cu coltii in piciorul meu pot face intre 6 luni si 3 ani de puscarie ?!

        Ia priviti aici:
        LEGEA DE PROTECTIA ANIMALELOR 9/2008
        rezultata in urma modificarii si completarii Legii nr. 205/2004
        - promulgata prin Decret 10/10.01.2008-

        Art. 6. - (1) În sensul prezentei legi, prin rau tratament se intelege comportamentul brutal, ....

        (2) In sensul prezentei legi, prin cruzime fata de animale se intelege:
        j) provocarea de suferinţe fizice şi psihice prin orice mijloace ;

        Art. 23. (11) Constituie infracţiuni următoarele fapte:
        c) faptele prevăzute la art. 6;
        (3) Infracţiunile prevăzute la alin. (11) se sancţionează după cum urmează:
        c) cele de la lit. c) cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă penală de la 1.000 lei la 10.000 lei şi confiscarea animalelor;

        Pe baza a ce scrie mai sus, orice "activist" Cutu-Cutu imi poate face plangere penala ca am chinuit prin bataie un biet animal...
        • +2 (2 voturi)    
          Intrebarea este... (Joi, 3 noiembrie 2011, 10:19)

          Bucur [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          de ce EU ca cetatean cu drepuri "depline" in tara mea nu sun protejat de "provocarea de suferinţe fizice şi psihice" din partea cainilor vagabonzi? Maidanezul care a ucis un japonez a fost adoptat, nu eutanasiat! Sunt zeci de mii de romani muscati de acesti caini de care nu le pasa nimanui - nici politiei, nici justitiei etc.
          Cati din cei ce hranesc acesti caini se gandesc ca hrana aceea se transforma in dejectii purtatoare de bacterii periculoase pentru sanatatea oamenilor.
          Medicii pleaca din tara, spitale se inchid, iar noi suntem condamnati la imbolnavire? De aceea au murit oameni la 1989?
  • +19 (23 voturi)    
    putin imi pasa (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:56)

    Io [anonim]

    PDL sau nu, putin imi pasa, unde mergem sa semnam in favoarea legii?
    Merg si 20 de kilomtrii pe jos sa semnez pentru ea!
    • -9 (15 voturi)    
      Nu eutanasiei (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:16)

      llara [anonim] i-a raspuns lui Io

      De ce nu vor sa dea o lege prin care cetateanul detinator de caine fara pedigree sa fie obligat sa si l sterilizeze? Pt ca pana nu vor da o astfel de lege cainii maidanezi nu vor disparea de pe strazi. Degeaba ii eutanasiaza pe cei de pe strazi care in mare parte am observat ca sunt sterilizati daca Vasile arunca 12 pui pe an de la cateaua din curte pe strazi. Chiar e greu asa de inteles care este singura cale de a rezolva acesta problema?
      • +7 (11 voturi)    
        de ce ? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:48)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui llara

        Pt. ca este animalul lui si nu trebuie sa invadam proprietatea privata. A incalcat o lege cumva cetateanul X ? nu.

        Nu are nici o logica protejarea cainilor fara stapan, de vreme ce zeci de milioane de animale sunt sacrificate in fiecare an la abator, cumva cainii fara stapan sunt persoane ?

        Existenta cainilor fara stapan strica enorm imaginea tarii, in tarile civilizate sunt eutanasiati iar cetatenii educati sa nu-si abandoneze patrupedele, sau sa nu faca cu usurinta cadou un animal fara sa cunoasca bine viitorii proprietari. In general de vacanta se abandoneaza multi caini, ar trebui sa existe in adaposturi posibilitatea ca cetatenii sa-l lase acolo pe timpul vacantei contra unui cost mic.
      • +2 (6 voturi)    
        vasile (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:04)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui llara

        De 10 ani se aplica metoda sterilizarii si vedem rezultatele, cainii sunt din ce in ce mai multi asa ca trebuie aplicat planul B, sterilizarea.
        • +6 (6 voturi)    
          ... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:21)

          V [anonim] i-a raspuns lui vasile

          deci vroiai sa spui eutanasierea.

          :)
  • +23 (27 voturi)    
    Capitalele europene n-au caini pe strazi (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:59)

    Orasele sunt pentru oameni, nu pentru caini [anonim]

    E un fel de neghiobie nationala tolerarea unei asemenea situatii penibile si adesea periculoasa pt integritatea fizica a cetatenilor.

    Orice ONG a inceput sa isi justifice nevoia de bani prin pretexte legate de un asa zis umanism, de opereta.
    Oameni care se hranesc cu fripturi din animale varsa lacrimi de crocodil pentru alte animale, 'da companie'.

    Culmea ipocriziei, aceste animale, caini si pisici, sunt hranite cu cadavre de alte animale, dar asta nu pare sa ii deranjeze pe vajnicii aparatori ai animalelor..

    Romania si Bucurestiul in special, si-au lipit pe frunte o eticheta de murdarie si haos din cauza tiganiei, poluarii si haitelor de caini.

    Cu poluarea mai luptam cum si cand, ne obliga UE sa ne adaptam motoare si sa plantam copaci.

    Cu etnia minoritara tiganeasca avem imense probleme, chiar si conflicte diplomatice cu alte state.
    Dar e foarte complicat, tot din cauza umanismului de fatada.

    Dar chiar nici macar de niste hoarde de animale nu ne putem debarasa?

    Romania nu se poate transforma intr-un imens padoc in aer liber.

    Franta lui Brigitte Bardot eutanasiaza anual 40.000 de caini, iar USA alte cateva milioane. Pentru ca orice tara civilizata stie deja ca sunt niste limite la numarul de animale ce pot fi suportate de o societate moderna.

    Mi se pare la fel de mizerabil din partea acestor ONG-uri sa urle ca li se incalca drepturi acelor caini, insa nici nu vor sa auda de dreptul comunitatilor de oameni de a decide singure ce vor sa faca cu cainii.

    Am citit interviul cu Cutu-Cutu, e halucinant, avem de-a face cu oameni dezechilibrati psihic, care-si urasc propria specie.

    Sper ca Puterea sa gaseasca timp pt a vota aceasta lege, foarte corecta si echitabila, pt oameni si animale.
    • -2 (6 voturi)    
      pro sterilizare/ viata (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:45)

      Valentina [anonim] i-a raspuns lui Orasele sunt pentru oameni, nu pentru caini

      Franta lui Brigitte Bardot eutanasiaza anual 40.000 de caini, iar USA alte cateva milioane. Pentru ca orice tara civilizata stie deja ca sunt niste limite la numarul de animale ce pot fi suportate de o societate moderna.

      CORECT !! Acolo se practica eutanasierea ..se cheltuiesc pe bune banii..nu ca aici...ca se zice ca ii eutanasiaza, dar d fapt ii omoara in chinuri groaznice si banii pt respectiva injectie si-i baga in buzunar.
      Nici un iubitor de animale nu doreste ca acestea sa sufere pe strazi, dar orice prost ar trebui sa priceapa ca eutanasierea nu este o solutie. Daca ar fi, dc nu a avut efect acum cativa ani cand s-a facut acelasi lucru??E asa greu sa gandesti?
      Nici macar castrarea lor nu ar costa. O renumita fundatie s-a oferit sa castreze gratis toti cainii. Dc nu s-a dorit? Daca nu s-ar fi furat banii si cainii ar fi fost castrati la timpul lor, acum cu siguranta nu ne-am fi confruntat cu aceasta problema.
      Vreti sa va ridicati la standardele la care se ridica o tara care face parte din UE, dar nu faceti nimic pentru asta. Suntem criticati peste tot de tarile membre UE...pentru aceasta masura pe care voi e considerati eficienta.
      Cand o sa intelegi ca nu ONG-urile sunt cele care fac raul? Am vazut caini castrati de primariile noastre...cu crotal in ureche..si cu puii dupa ei. m facut reclamatie..nu s-a luat nici o masura. De ce un caine castrat de PRIMARIE, nu de ONG...a facut pui? Dc?

      Cu etnobotanicele nu am vazut sa faca nimeni fluturasi..pe care sa-i imparta. Dc? Dc nu tine nimeni cont de acei traficanti? Dc pt asta nu s-au instalat corturi pe strazile Bucurestiului?

      Asa cum cateii comunitari musca, asa si hotii fura, asa si asasinii omoara.
      Nu v-ati saturat ca puscariasii sa manance mai bn decat voi ?? Din ai cui bani mananca asta?
      Sunteti niste ignoranti...lucrurile rele se intampla din cauza ca incercam sa trecem peste puterea lui Dumnezeu, noi nu avem dreptul sa decidem viata nimanui.
      • -5 (5 voturi)    
        Exact (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 18:22)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Valentina

        Asta e motivul pt care foarte multi se opun eutanasierii ... in Ro euthaniserea se traduce in ciomag in cap, sare si coca cola bagate pt gat sa le explodeze stomacul, caini aruncati de VII in malaxorul de gunoi etc.



        Restul negrobienilor care tipa din gura de sarpe "moarte maidanezilor" sunt .. nu mai zic ce sunt.
  • +18 (22 voturi)    
    din 2007?! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:00)

    Ava_ps [utilizator]

    De ce nu ma mir.. sa se mai inmulteasca putin ciinii si sa mai manince ONG-urile o piine intre timp. Jalnic! Deci unde putem semna?
  • +16 (20 voturi)    
    cine ne reprezinta (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:01)

    Vasile Adamescu [anonim]

    Ar trebuie dusi citiva zeci de maidaneji in parlamentul rusinii si lasati sa alerge liberi pe holuri sau prin cantina, poate chiar sa muste un umflat sau doi si sa vezi atunci cum vor vota legea. Pe ei nimic nu-i atinge, stau la hotel de 5 stele, au masini personale la scara, politistio sa le deschida drumul etc. Ce credeti ca-i intereseaza de amaritii care nu stiu cum ajung copii acasa de la scoala, muscati sau nu/
    De fapt nu vor sa stie nimic de acest popor care i-a ales sa faca ceva pentru tara, lor sa le fie bine.
    Sa dea turbarea in ei sunt mai rai decit ciinii
  • +10 (14 voturi)    
    coruptie morala cu caracter programatic (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:05)

    cvdewu [anonim]

    nu am vazut nici o tara in intreaga lume civilizata sa arate ca o cocina plina de purici si saliva plina de turbare.

    cum isi rezolva ceilalti problemele nu stiu.

    DAR E CURAT.

    nici pisici si nici caini - nimic !!!

    deputatii rromi nu fac nimic pentru romanii ce isi doresc o tara curata.

    desigur.

    e tara lor acuma.
  • +11 (17 voturi)    
    amanata iar ??? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:17)

    maria_ioana [utilizator]

    Iar??? ..Bataie de joc din cauza ONG-istilor si a PSD-ului :(((
    Legea aia trebuie votata mai repede si cainii sa fie eutanasiati odata pt totdeauna
    • +5 (9 voturi)    
      Exista si solutii pentru urgentare (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:59)

      Gramofonu' [anonim] i-a raspuns lui maria_ioana

      Sa le cazam 1000 de maidanezi in cantina parlamentului. Sa-i tina acolo pina le rezolva problema LEGAL.
      Dupa ce-i rezolva pe aia 1000, trecem la urmatorii 1000.
    • +4 (4 voturi)    
      Ce chestie ! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 20:24)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui maria_ioana

      cutu cutu, hauhauhau, baubau si dracu mai stie cum ai cheama pe aceste asa-zisi, ONG-uri,care sau format doar pentru bani.....! Apropo, nu am uitat si sper ca si multi altii ,pe // PRM-ist, Marinescu,intrand nu stiu in care parc al CAPITALEI, unde la intrare era amplasat o tablita care avea semnul ca este interzis intrarea cu <cutucutu si hauhauhau >, // a dat indicatii la portar sau ce ofi fost cel dela intrare sa demonteze acel semn.(editat de HotNews.ro)
  • +14 (20 voturi)    
    rusine (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:18)

    Dyogene [anonim]

    Nu voiam sa votez cu PDL nici in ruptul capului, dar daca trece legea asta votez cu ei. Nu se poate asa ceva, sa se duca la naiba pesedistii cu boicoturile lor ca m-am saturat. Rezolvati odata problema cu cainii de pe strazi, nu va mai fofilati ca niste mascarici!
  • +12 (16 voturi)    
    Semnaturi (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:19)

    Doar Eu [anonim]

    Poate ca ar trebui ca cele 10000 de semnaturi depuse de asociatia cutu cutu sa fie schimbate cu semnaturile celor muscati de caini, cu siguranta sunt mult mai multe.
  • +5 (5 voturi)    
    Grup pe facebook !!! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:22)

    marinaru [utilizator]

    http://www.facebook.com/groups/184630128238878/
  • +11 (15 voturi)    
    Este? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:24)

    vladf [anonim]

    Asociatia Cutu Cutu o sa-si piarda obiectul de activitate. Ei strang de fapt, semnaturi daca se desfiinteaza asociatia sau isi mai continua activitatea.
    Hai sa fim seriosi, trebuie sa fi usor indolent ca sa te impotrivesti acestei legi.
    Auzi afirmatie "cand un caine musca este tot vina omului' sa te vad pe tine cum sari intre 6 maidanezi care sfasie un biet copil. Cu ce a gresit omul aici? Copilul era singur afara si se juca nesupravegheat?
    Trebuie sa-mi iau bodyguar pt copii? Sau sa platesc 200-300 lei/luna pentru a tine in viata in custi aceste animale.
    Da, exista si o vina a oamenilor, unii in hranesc, altii lasa puii pe la colturile blocului pt. ca nu-si permit sa ii intretina iar altii isi lasa sacii de purici sa se imperecheze cu maidanezi (sa vada si baiatul meu cum e, gandire de babuin).
    Insa fara maidanezi, ramane o singura cauza, cei care abandoneaza puii.
    Pe astia nu ii inteleg, dc. ti-ai dus javra la imperecheat daca nu vrei pui? Dc nu-l castrezi daca nu vrei pui?
  • +17 (19 voturi)    
    ... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:25)

    ToBeOrNotToBe [utilizator]

    Am si eu o intrebare ptr Cutu Cutu. Ce se intampla cu cainii maidanezi din tari elogiate ca mari democrate ? Ce se intampla cu acei caini care nu sunt adoptati de nimeni sau sunt violenti ? Sunt eutanasiati, nu ? Insa numarul mare de caini de pe strazile oraselor nu permite sa tinem cainii in adaposturi mult timp ptr ca nu este loc ptr zeci si zeci de mii de caini....
  • -14 (22 voturi)    
    :) (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:27)

    i. voicu [anonim]

    o lege criminala votata de niste incompeteni. o actiune pompieristica de conjunctura. vor aparea subit niste firme-fantoma specializate in eutanasieri, firme care vor cistiga licitatii secrete pentru contracte de sute de mii de euro. la anu vin alegerile, unii au si inceput campania dar stim de pe acum cine n-o sa mai iasa.
    deja traim bine de aproape 4 ani, nu ne mai lipseste nimic!
    • +4 (8 voturi)    
      Inteligenta (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:59)

      Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui i. voicu

      Bai, evident ca vor castiga unii, crezi se va face pe gratis? Tu vrei sa muncesti pe gratis?
      Desi macar o zi le an am putea sa lucram pentru comunitate (in loc sa ne rugam la popi sa ne puna o pila acolo sus).

      Sa revin: unii vor castiga dar probabil tu si copiii tai vor fi mai in siguranta intr-o noapte intunecoasa cand vii acasa.

      Eu personal am fost "mirosit" de o duzina de caini la miezul noptii cand eram deja prea departe de casa sau de intrarea intr-un bloc.

      Crede-ma ca in acele momente tu n-ai nici o vina. Este pur si simplu instinctul cainilor care genereaza problema. Este la mintea "cainelui": un caine mare dar bun ziua, noaptea devine agresiv da' mare tot ramane.

      Nu stiu zau de ce nu se poate face nimic in tara asta pe nici o directie. Numai vorbim sa nu ne ploua in gura.
      De 2000 de ani probabil!
      • -4 (8 voturi)    
        :) (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:06)

        ion voicu [anonim] i-a raspuns lui Pink Panther

        am scris "firme-fantoma", care parte iti face greutati?
        sa inteleg ca ti se par normale astea, nu?
        the land of choice and shit!
        si, apropo, eu nu ma tem de ciinii de pe strada, ma apara proprii mei ciini daca e cazul, oricit ar fi noaptea de intunecoasa.
        dar nu pot accepta problema pusa de niste disperati lipsiti de creier, la modul asta neanderthalian, "sa-i omorim, sa-i omorim!"...si apoi eventual sa mai facem o sesiune de cruci si pupat moaste.
        popor de primitivi! meritam absolut tot ce se intimpla in tara asta de 2 lei.
        • +3 (5 voturi)    
          felul ăsta "neanderthalian" (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:11)

          elena [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

          Se aplică în toate ţările normale. Nu-i ţin până la sfârşitul vieţii pe bani la buget şi nici nu-i lasă în stradă.
    • +3 (7 voturi)    
      trebuia sa apari si tu (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:13)

      me [anonim] i-a raspuns lui i. voicu

      si prin "tu" ma refer la specia care o reprezinti...
      niste oameni probabil frustrati care cica iubesc cainii.
      daca ii iubesti atat de mult d c ii lasi in strada?!
      eu nu cred ca o sa fiu "acuzat" ca-mi iubesc parintii daca ii las pe strada si le dau de mancare din cand in cand si-n rest sa se descurce...
      • -4 (6 voturi)    
        :) (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:00)

        ion voicu [anonim] i-a raspuns lui me

        de unde stii tu ce specie reprezint eu? ma cunosti cumva?
        stii tu atit de bine ca eu las ciini in strada?
        reciteste ce ai scris ca sa vezi ce boulean esti. problema e ca astia ca tine sint majoritari in tara asta.
        faptul ca bucurestiul e plin de maidanezi e rezultatul incompetentei autoritatilor votate de tine si de restul boulenilor. oare de ce in alte orase nu prea e problema asta?
        retarzii ca tine considera ca ascunsul rahatului sub pres rezolva problema. si, bineinteles scuza incompetentii pe care i-au votat.
        mi-e sila de "civilizatii" astia ca tine "bai".
        • +1 (1 vot)    
          RE: ion voicu (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:21)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

          In alte orase nu prea ERA problema asta.
          Au inceput sa fie cam toate orasele impanzite de maidanezi de cand cu minunata solutie a sterilizarii si returnarii in strada (care nu numai ca nu va rezolva nimic niciodata, vezi cazul Indiei) - dar va inrautati si mai mult situatia.
          De ce?
          Pana in 2007 se eutanasiau cam 30 de mii de caini pe an
          Din 2007 (cand s-a interzis eutanasia) se sterilizeaza cam 5000 de caini pe an.
          Nu e greu de inteles ca in al doilea caz, raman mai multi caini pe strada care se inmultesc in voie.
  • +11 (15 voturi)    
    ONG-urile (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:29)

    kin3zu78 [utilizator]

    sa adune TOTI cainii de pe strazi si dupa aceea sa faca gargara. La facut galagie suntem cei mai priceputi.
  • +11 (13 voturi)    
    mda... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:30)

    me [anonim]

    sunt foarte sigur ca daca eu imi aman taskurile pe care le am la servici o sa fiu dat afara...
    parlamentarii d c nu patesc nimic?
  • -1 (5 voturi)    
    Ce-aveti de gand?! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:34)

    Un biet cetatean [anonim]

    Auzi, dom'le, ce preocupari majore are Legislativul tarii: sa-i omoram sau sa-i castram pe cainii vagabonzi?! Nu e normal ca decizia sa fie a comunitatilor locale, ce va bateti voi capul, acolo, in Casa lui Ceausescu, unde nici vantul nu bate, daamite sa va muste cainii?!
    Mai, e democratia asta romaneasca un circ de toata rusinea...
  • +8 (10 voturi)    
    inca o amanare??? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:43)

    Sorin [anonim]

    pana cand tot amana?
  • +12 (16 voturi)    
    ca (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:46)

    Ana [anonim]

    pana dau astia legea ne manaca de vii
  • +14 (18 voturi)    
    rusine! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:47)

    dan [anonim]

    luni am vazut cum 7 caini fara stapan au atacat un baiat, inainte de intersectia de la razoare, chiar langa benzinarie...era trafic si mergea pe trotuar...chiar si eu aproape ca am fost muscat de acei caini...se duce nabii tara asta cu asa iresponsabili si oameni fara caracter!!! maine poimaine vom fi nevoiti sa ne luam arme si arbalete sa ne protejam de aceste animale sabatice..ma refer la caini si nu la parlamentari:)
    • +3 (5 voturi)    
      Eu mi-am luat deja (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:36)

      ciumpi [anonim] i-a raspuns lui dan

      O prastie. Nu am folosit-o, am "second thoughts" dar nu stiu in ce situatii ma pot afla. O tin in masina.
  • +13 (15 voturi)    
    dar pe deputatii chiulangii..... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:50)

    geanin [utilizator]

    cind ai eutanasiati?
  • +5 (7 voturi)    
    nu se guverneaza cu intrebari (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:50)

    Gabi [anonim]

    Cum sa consulti populatia (cea care arunca cainii in starda) care e soarta cainilor? Oare astia chiar sunt dusi cu pluta? N-au decat sa intrebe populatia despre soarta celor care abandoneaza caini in starda, sau care nu isi sterilizeaza animalele si fac pseudo canise pe acasa si umplu tara de caini. Da asta poti sa intrebi populatia ... s-ar putea sa aibe niste surprize terbile, si sa observe ca oamenii u sunt foarte toleranti nici cu alt oameni. Sa ii vad cum se vor grabi ei apoi sa aplice e a decis populatia ... adica starpirea cretinilor din societate.
  • +7 (7 voturi)    
    bocitoarele... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:56)

    geanin [utilizator]

    bocitoarele cainilor vagabonzi,sa si-i tina la ei acasa! si sa nu tot iasa pe la tv. si sa ne explice cit de mari iubitori de animale sint ei.ar trebui sa avem grija in primul rind de oameni si sa le asiguram minimile conditii de trai, si dupa aceea..... mai vedem si de cainii vagabonzi. dar atita timp cit sint persoane fara adapost,iar noi plingem de mila cainilor vagabonzi....,nu mi se pare corect deloc.
  • +10 (10 voturi)    
    Pro eutansiere (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:03)

    Radu [anonim]

    Ne meritam soarta. Avem reprezentanti ai clasei politice carora le place sa ne chinuie, carora le place sa puna in pericol viata copiilor mei. SUNT PENTRU EUTANASIEREA TUTUROR CAINILOR FARA STAPAN!!!
    Ce vor liderii politici?! Probabil ca daca un parlamentar din asta, mare scula, ar fi musacat de un caine, ar trece mult mai usor legea! Dar ei merg cu masina..., copii lor se joaca in curtile lor de mii de metri patrati, in siguranta! Noi i-am votat, suntem raspunzatori de ceea ce se intampla, mai ales cei care nu au fost la vot! Popor las...
  • +8 (8 voturi)    
    bai deci o iau razna... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:15)

    me [anonim]

    desi consideram raul mai mic psd ... (nu ca i-as fi votat) incep sa-mi schimb parerea...
    sa se duca si sa voteze negativ, sa se abtina de la vot... da amanare este josnic!!!
    se arunca bani si timp pentru nimic...

    PS: exista vreo petitie ceva pentru ca eu personal (desi iubesc animalele si am cateva p-eacasa) consider ca eutanasierea este cea mai buna solutie (si pentru noi si pentru ei(mai bine morti decat viata care-o duc))
  • +6 (6 voturi)    
    Cine are interes sa se amane atat? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:30)

    mihai [anonim]

    Chiar nu inteleg pe cine ajuta atatea amanari?

    Ar trebui sa se stranga semnaturi PENTRU EUTANASIERE. Cred ca s-ar strange usor sute de mii in timp ce ONGurile cresesc 10 000 pe la batranele din fata blocurilor.
  • +4 (4 voturi)    
    Eu propun sa le ducem in cladirea .. (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:52)

    gigi [anonim]

    parlamentului vreo 200 - 300 de catei (ca sa fie cam aceiasi concentratie pe m2) si sa ii lasam acolo vreo 3 luni de zile. Apoi sa ii intrebam daca vor sa voteze legea. Ce ziceti ?
  • +3 (3 voturi)    
    Eu propun sa le ducem in cladirea .. (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:52)

    gigi [anonim]

    parlamentului vreo 200 - 300 de catei (ca sa fie cam aceiasi concentratie pe m2) si sa ii lasam acolo vreo 3 luni de zile. Apoi sa ii intrebam daca vor sa voteze legea. Ce ziceti ?
  • -5 (5 voturi)    
    adevarul (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:10)

    claudia [anonim]

    PDL are nevoie de câini morţi ca să facă rost de bani.
    Pe langa ca 'eutanasierea" costa de 4 ori mai mult ca sterilizarea, metoda romaneasca insa [bata in cap] ii costa 0 euro, nu 60/caine care ii baga in buzunar. Asta la scara mica. La scara mare este o afacere cu Protan, care percepe de la admi­nistraţiile locale 0,5 euro per kilogram de animal pentru ardere, media fiind stabilită la 29,5 kg pentru fiecare câine, ceea ce este foarte mult, întrucât un câine comunitar nu cân­tăreşte atât. E loc de învârteală pentru primarii PDL. Ar însemna să plă­tească aceşti bani pentru inci­ne­ra­re, deşi plătesc şi sterilizarea anteri­oa­ră a aceloraşi animale, cât sunt încă în viaţă. În plus, programul de vi­zi­te la adăposturile de animale, pentru recuperarea sau adoptarea lor în cele 30 de zile de graţie, este restrictiv: de la ora 11:00 la ora 13:00. Nici un om cu serviciu nu se poate duce la aceste ore să adopte un animal
  • -4 (4 voturi)    
    NU EUTANASIEI (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:11)

    AndreeaPopescu1320239907606 [anonim]

    Nu inteleg de ce nu vor sa faca o lege prin care sa oblige stapanii cainilor fara pedigree sa isi castreze animalele. Pt ca ,daca vor vota pro eutanasie si vor incepe sa omoare cainii de pe strazi care oricum sunt sterilizati in procent foarte mare si Vasile de la casa o sa arunce cate 12 pui pe an facuti de cateaua din curte problema acestor caini maidanezi nu o sa se rezolve niciodata. Nu inteleg de ce oamenii nu inteleg ca a existat legea eutanasiei pana in anul 2008 si totusi eu nu am sesizat ca nr cainilor de pe strazi s a imputinat. Nu inteleg de ce refuzam sa gandim logic ...
  • +3 (3 voturi)    
    caini (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:13)

    sebi [anonim]

    Sa-mi dea mie o pusca si alice destule ca-mi iau concediu si vin pe la fiecare in localitate sa fac ordine ! Ar trebui sa ii punem la punct pe astia"cutu-cutu" sa-si vada de treaba lor, nu treaba altora, ba frate zici ca animalele astea sunt mai importante ca batranii si copii nostri !
    • -4 (6 voturi)    
      :) (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:49)

      ion voicu [anonim] i-a raspuns lui sebi

      haiducie curata! tu ai auzit de respectarea legilor? du-te in codru daca simti nevoia sa-ti faci dreptate singur!
      eu cred ca indivizii astia ca tine sint cei mai periculosi. si motivul pentru care nu primesti pusca e evident.
      hai numa' la mine in localitate sa pun ciinii pe tine, numa' asa poate iti ies glumele proaste din cap purtator ilegal de creier ce esti!
  • +3 (3 voturi)    
    sa-i iubim direct la ei acasa (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:15)

    steven [anonim]

    3w.cutu-cutu.ro/content/contact
  • +6 (6 voturi)    
    Stai asa... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:18)

    io [anonim]

    Deci astia de la PSD se opun pana si acestei legi? Ce opozitie tampita!
  • -4 (4 voturi)    
    Rusine (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:21)

    Anonim88 [anonim]

    N-aveti ce manca acasa si va arde de cateii maidanezi. Faceti campanie electorala :))...
    Au rezolvat astia toate probleme importante pt tara si din martie pana acum nu aveau alta problema de discutat decat asta. Bv.
    Au marit pensiile, salariile, au facut autostrazi si n-am auzit eu. Interesanta disputa si f echilibrata, partidul aflat la putere vs ONG-uri...penibil. Conf recesamantului 2 milioane de romani au plecat, oare de ce? Nici in 20 de ani nu ne mai revenim.
  • +7 (7 voturi)    
    ... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:24)

    Vlad [anonim]

    rusine ponta.... ai castigat cateva mii de alegatori, dar ai pierdut milioane.

    si da, ai castigat si bani de aici.

    trist e cum destinul unei tari, tine de un "om".
  • +5 (5 voturi)    
    Astai parlament? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 17:04)

    Vasileos [utilizator]

    Incep sa-i dau dreptate lui Basescu...astia nu voteaza decit legile care le mai baga ceva in buzunarele umflate,de TARA ii doare undeva...dar ce ne miram,parlament vine de la parlare, adica...GARGARA
  • -6 (6 voturi)    
    Distribuiţi câinii pe sate ! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 20:10)

    Bengescu [anonim]

    E păcat să-i eutanasiem. Ei sunt o resursă economică. Mulţi ţărani şi oameni mai nevoiaşi, ar putea avea nevoie de un câine pe lângă casă. Chiar unii îngrijitori de turme de vite sau de oi.
  • +4 (4 voturi)    
    bre (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 21:01)

    mazos [anonim]

    ne-am saturat de acesti politicieni iresponsabili care nu mai au nici o legatura cu noi; de unde dracu sa stie ponta ce-i aia sa fii muscat de o potaie cand el isi plimba c.... numai in jeep-uri ?!?
  • +3 (3 voturi)    
    Va dati seama (Joi, 3 noiembrie 2011, 7:52)

    John M. [utilizator]

    cat sunt de iresponsabili si cat le pasa de bunastarea cetateanului. Pe acesti nesimtiti trebuie sa-i arzi la buzunar. Cum?! Asa cum a facut o femeie (care intre timp a si murit) care i-a dat in judecata la CEDO si a castigat 10,000 euro pe motiv ca autoritatile nu au protejat-o impotriva canilor vagabonzi. Intr-un tribunal american, unde i-as da in judecata daca m-ar musca pe mine, cu o documentatie beton si un avocat la fel, i-as desparti usor pe edilii inconstienti din Bucuresti (si de oriunde, de altfel, de la gara Campina pana la ultima toneta cu salam din ultimul sat din Baragan), de vreo 2 milioane de dolari. Cazul ar deschide the "floodgates" pentru toti cei care au cazut victime nevinovate arogantei sau prostiei "alesilor" care seamana din ce in ce mai mult cu "confratii" lor de pa strazile infecte ale natiunii.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce se mai aude? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 10:35)

    R [anonim]

    Ce se mai aude cu legea aceasta?
  • 0 (0 voturi)    
    :-? (Duminică, 20 noiembrie 2011, 18:48)

    augustin dumitru [anonim]

    ce capitala europeana visati voi,desteptilor? ce romanie civilizata visati voi ? in primul rand, nu cainii tb eutanasiati, ci tb "eutanasiati" in primul rand : prostii , cretinii, mincinosii, hotii si nesimtitii din tara asta care ne-au adus unde suntem . astea sunt pb MAJORE ale romaniei, nu cainii. daca tot sunteti destepti, faceti ceva ptr bunastarea romaniei. sa va vad!
  • 0 (0 voturi)    
    :-? (Duminică, 20 noiembrie 2011, 19:05)

    augustin dumitru [anonim]

    si a propos ... oamenii sunt vinovati pentru ca sunt caini in strada pentru ca oamenii i-au aruncat acolo . sunt de acord sa fie luati din strada si mai sunt de acord sa fie tinuti in conditii umane de viata pe banii nostri pentru ca NOI, oamenii i-am aruncat in strada si meritam sa ne platim inconstienta si cretinatatea . oricum, asta este cea mai mica problema a romaniei. si singura pe care veti fi in stare sa o rezolvati. pentru restul.. adevaratele probleme.. nu are cine desi vad ca destepti sunteti cu duiumul.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri