Rodica Culcer ii raspunde lui Crin Antonescu, care a numit-o "pensionara nesimtita": O tentativa de intimidare a unui ziarist incomod

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 19:18 Actualitate | Esenţial


Rodica Culcer
Foto: AGERPRES
Directorul Directiei de Stiri al postului de televiziune public, Rodica Culcer, a reactionat sambata la declaratia facuta de liderul PNL, Crin Antonescu, care a numit-o "pensionara nesimtita", afirmand ca este vorba despre "o tentativa de intimidare a unui ziarist incomod". Intr-o postare pe blogul personal, Culcer declara ca atacurile lui Antonescu i-au vizat si pe colegii ei, Ioana Lupea si Mircea Marian, despre care politicianul liberal a spus ca sunt "ratati". "De ce isi pierde vremea un om care vrea sa conduca Romania cu o biata pensionara nesimtita si cu niste ratati?", se intreaba Rodica Culcer.

Vineri seara, la Realitatea TV, Crin Antonescu a folosit sintagma "pensionara nesimtita" la adresa Rodicai Culcer, atunci cand a facut referire la interviul pe care presedintele Traian Basescu i l-a acordat acesteia cu o seara inainte la postul public de televiziune. Atentionat de Ionel Danca, moderatorul emisiunii, Antonescu a replicat spunand ca el nu a facut decat sa reproduca o sintagma lansata si folosita de Basescu, cea a pensiilor nesimtite.

Ulterior, Antonescu a explicat ca a facut referire la situatia de la TVR unde Rodica Culcer conduce departamentul de stiri, desi a atins deja varsta pensionarii.

Intrebat ce il supara asa tare la Culcer, presedintele PNL a raspuns ca poate accepta ca la un post privat sa fie facut "ou si otet", alaturi de intreg partidul sau, "fara niciun argument, in mod mizerabil". "Dar ca pe banii mei, din impozitele mele, ei sa faca ce era Televiziunea Romana inaine de '89, de dimineata pana seara, aducand toti ratatii care nu au reusit in presa de pe piata, cum e Lupea, Mircea Marian...Deci, eu vorbesc de oameni platiti gras, din bani publici, ca sa faca politica de partid. E inacceptabil. Asta am cu doamna Culcer", a spus Crin Antonescu.

Sambata, in postarea de pe blogul sau, Culcer precizeaza:

"1. Cand presedintele si premierul au vorbit de pensii nesimtite, s-au referit la cele obtinute de anumite categorii profesionale, care primesc la pensie 80% din venitul ultimei luni. Este deci vorba de pensii care nu sunt calculate in functie de contributiile acestor categorii la bugetul asigurarilor sociale de-a lungul vietii lor profesionale. Nu este cazul meu. Daca pensia mea ar depasi salariul mediu brut pe economie, pur si simplu ar trebui sa renunt la ea, potrivit legii. Domnul Antonescu nu cunoaste legile tarii, sau se preface ca nu le cunoaste.
2. Nu am vrut sa ies la pensie, m-a obligat Codul Muncii.
3. Contractul de munca pe durata determinata este permis de acelasi Cod al Muncii. In TVR si in alte institutii sunt numeroase situatii de acest fel, care nu deranjeaza pe nimeni. In plus, din salariu platesc la stat aproape tot atata cat imi “da” statul si nici nu mai beneficiez de spor de vechime, fiind vorba de un contract nou".

Directorul Directiei de Stiri al postului de televiziune public spune ca "ceea ce face Crin Antonescu, si alaturi de el Victor Ponta, nu reprezinta altceva decat o tentativa de intimidare a unui ziarist incomod", adaugand ca "este o presiune politica de cea mai pura esenta".

"In sfarsit, am si eu o intrebare: de ce isi pierde vremea un om care vrea sa conduca Romania cu o biata pensionara nesimtita” si cu niste ratati?", incheie Culcer.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10238 vizualizari

  • +81 (93 voturi)    
    nu merita (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 19:33)

    biju [anonim]

    stimata doamna credeti-ma ca acest personaj nu merita atentia dumneavoastra--el este o greseala a istoriei. va aprciez verticalitatea si decenta dumneavoastra de jurnailist. o seara bu8na doamna
    • +23 (23 voturi)    
      USL=clanuri mafiote (Duminică, 30 octombrie 2011, 5:47)

      112 112 [anonim] i-a raspuns lui biju

      Clickin Antonescu si sleahta lui mai nou monarhista cred ca se afla in gratiile divinitatii si incearca prin orice mijloace a puna mana pe putere.Coalitia clanurilor mafiote cu opozitia nu mai este nici un secret.Prima lor arma este intimidarea.Nu va lasati intimidata doamna, noi va sustinem.
        #showComment()
    • +27 (27 voturi)    
      Un lipovean nesimtit (Duminică, 30 octombrie 2011, 10:37)

      Iuri Anatonov [anonim] i-a raspuns lui biju

      Acest Antonovescu. Si-a luat-o in cap ca este mare politician.In realitate este un fanfaron .Fanfaronada unui profesor de istorie ratat in profesie,un politician de profesie care a mancat salariu de parlamentar in ultinii 20 de ani fara sa faca nimic si fara sa mearga la servici .Un lenes incurabil caruia ii moaie posmagi PNL. Un ciuvic .
    • +20 (20 voturi)    
      de acord cu dvs. (Duminică, 30 octombrie 2011, 12:38)

      elena [anonim] i-a raspuns lui biju

      si eu sunt o iubitoarea emisiunilor doamnei Culcer;despre domnul in discutie e inutil nu are darul GANDIRII de bine are numai
      darul vorbirii de rau
    • 0 (6 voturi)    
      Incomod (Duminică, 30 octombrie 2011, 23:47)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui biju

      Un ziarist incomod vine la birou zi de zi şi nu doar în zilele de salariu. Este incomodă cel mult bugetului televiziunii şi aşa băgat la menghină de actuală echipă de la dezmembrări...
    • -1 (3 voturi)    
      Turnat-turnat-turnat (Luni, 31 octombrie 2011, 9:01)

      MC F [anonim] i-a raspuns lui biju

      Iar Nefertiti stimata doamna Culcer nici nu a fost ofiter securitate, nici nu e turnatoarea in continuare si nici nu e prinsa intre "servicii". Este doar o biata puica pensionara care avand putere lucreaza si ea pentru o bucata de paine sa dea la nepoti.
      Daca e potenta sa se duca in privat la B1 cu Cristoiu si Turcescu sau la 10TV cu Nasul reluat si reluat de jumate an. Dar deh trebe cineva sa dea raportul la TVR
  • +64 (78 voturi)    
    democratie incipienta, de tip nou (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 19:56)

    Alf [anonim]

    Asociere de personaje si atitudine nesanatoasa pentru viitorul nostru si al tarii, daca asemena indivizi se manifesta in modul acesta agresiv si vulgar inca inainte de a pune mana pe putere (prin orice mijloace, se pare). .
    • +62 (70 voturi)    
      mitocanii ajunsi lideri de partid (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:14)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Alf

      unde esti tu Kuky Ginoidu Tariceanu cu staiful tau de postas pensionar ,cu aroganta ta intimidanta de
      june prim comic ?unde s-au dus domnii din pnl ,daca un birtas de duzina,cu cravata intro parte,cu coafura a la rebel anti -gadafi cu fir drept,cu sotia comoara la casa omului -vorbeste porcos despre o ziarista care chiar a dovedit ceva in viata,nu a fost un neicanimeni ca floarea mortului ? pnl , chiar ai ajuns in noroiul uitarii....
        #showComment()
    • +25 (27 voturi)    
      ...de tip nou ? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:31)

      ionica [anonim] i-a raspuns lui Alf

      Asta-i democratie de tip destul de vechi deja ,de tip "decembrie 1989 ",care este problema ?
  • -56 (70 voturi)    
    TVR Nesimtita...e adevarat. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 19:57)

    TIBERIU GEORGE [anonim]

    D-l Antonescu are dreptate, Acesti basisti oridinari fac propaganda pe banii nostri. Ar trebui sa nu mai fie obligatorie aceasta taxa intrucat nu urmaresc acest post // si nici in viitorul apropiat. Daca statul vrea sa aiba o televiziune nationala sa o plateasca de la stat nu din banii mei. Sa treaca in randul televiziunilor comerciale care se bat pe audienta ca sa faca bani.
    Iar aceasta "propagandista basista si nesimtita" sa se duca la pensie ca mai sunt si tineri care vor sa munceasca.(editat de HotNews.ro)
  • -44 (58 voturi)    
    unu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 19:58)

    unu [anonim]

    tot tvr ul e nesimtit. de ce sunt obligat sa platesc bani pentru un produs pe care nu-l vreau?
    dna culcer e atat de fanatica incat vede paiul din ochiul lui antonescu si nu vede barna din ocbhiul lui base
  • -36 (46 voturi)    
    si totusi... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 19:59)

    noname [anonim]

    si totusi, nu e pentru toata lumea... mai sunt destui pensionari fortati sa iasa din campul munci, vor sa lucreze in continuare, sunt capabili, dar nu sunt acceptati.
    ca crinut mai bine ar tacea, avand bube nu numai in cap, ci pe tot corpul si in tot partidul, e alta treaba.
    deci, madam culcer, te admir, esti profesionista in felul matale, dar nu esti de neinlocuit pe lumea asta.. nimeni nu este de neinlocuit, nici macar traian..
    d.p.d.v al meu personal, mata beneficiezi din plin de 'sa traiti bine' urarea lui traian// ceea ce nu se poate spune despre majoritatea populatiei acestei tari.. si daca ar fi precum spui, ca dai tot salariul inapoi la stat pe taxe si impozite, te intreb, de ce nu lucrezi mata ca voluntara??? tot ai pensie, nesimtita sau ba.. asta nu stiu.
    oricum, tvr cu toate canalele si salariati ei ne mancati zilele, noua.. sunteti singurii angajati unde nu v-au fost reduse salarile si de unde nu s-a dat afara, ba chiar s-a ingrosat nr de salariati, daca nici asta nu stiti, inseamna ca sunteti ce a zis crinut, dar fara pensionara, pur si simplu, atat. cu tot respectul, un pensionar obisnuit.
  • -40 (52 voturi)    
    Ca tine nu mai gasesc Portocalii (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:02)

    toni [anonim]

    Decand Evenimentul Zilei s-a mutat la TVR, POSTUL PUBLIC A DEVENIT O RUSINE>
    • +42 (50 voturi)    
      Confuzie (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:35)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui toni

      Cred ca in mintea ta se produce o grava confuzie intre antene, irealitatea (minuscule intentionate) si postul public. Dca un post mai arata si niute fapte reale dupa tinr trebuie blamat. Vai de voi uslasilor.
  • +41 (53 voturi)    
    crin ofilit (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:11)

    nicu [anonim]

    Nu ne mira iesirile acestuia care sa vazut mare de cind e in fruntea PNL-luinu merita pic de atentie din partea alegatorilor ,e prost crescut ,sfidator ptr.cei ce iau acordat votul,deschideti ochii fratilor si nu mai votati acesti nesimtiti ce huzuresc pe bani nostri,le crapa obrazul de-tita nesimtira,datii la gunoi indiferent ca e PNL,PDL,....si toti ceilalti ,la tumberon cu acesti mizerabili,pina cind sa-i suportam.
  • -27 (43 voturi)    
    Nu e corect! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:23)

    Alin [anonim]

    Nu-mi place ideea că acest Crin Antonescu, care nu reprezinta pe nimeni, începe să ia din atitudinile Președintelui Traian Băsescu, Conducătorul nostru Înțelept, cu jigniri, cu ofense, cu insulte, cu atacuri la persoană! S-a găsit el acum s-o facă nesimțită pe ziarista incomodă Rodica Culcer, la fel cum o făcea Președintelui Traian Băsescu, Conducătorul nostru Înțelept, țigancă împuțită pe Andreea Pană, sau găozar pe Ovidiu Zară! Nu e corect!
    • +39 (47 voturi)    
      E o mare deosebire (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:39)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Andreea Pana a fost exagerat de insistenta, chiar obraznica in stilul caracteristic al celor de la aantene ( in locul lui Basescu nu stiu ce i-as fi facut) iar Basescu a "gratulat-o"intr-o discutiue particulara, nu in public. Face si Basescu destule dar fata de lliderii uslasi e la o mare distanta mai sus.
  • +64 (68 voturi)    
    Declaratie ANTONESCU (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:24)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Imi pare rau, dar omul acesta este de o marlanie de neimaginat !! Nu stiu de unde a ajuns sa fie convins ca Romania nu mai are viitor fara el, are un prea-plin de el greu de imaginat, da democratia afara din el de mai multa vreme, de cand cerea ca romanii din afara tarii sa aibe drept de vot numai daca-i platesc lui impozit !! Este greu de crezut ca un asemenea specimen poate avea pretentii la presedintia Romaniei !! Sa se duca inapoi la Tulcea sa-si termine treaba de dascal pe care n-a incheiat-o !! RUSINE !!
    • -36 (48 voturi)    
      Partea cu votul... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:59)

      Erick [anonim] i-a raspuns lui Alexandru IONESCU

      Desi il consider pe dl.Antonescu un personaj fara sare si piper, care nu are coloana vertebrala de presedinte, trebuie sa fiu de acord cu el: ar trebui sa aiba drept de vot doar cei care platesc impozite statului roman. De ce ar trebui ca parerea varului din Canada,, care traieste intr-un alt context social, sa imi influenteze viata mea de aici din tara? Sau de ce parerea unei persoane care n-a lucrat toata viata, a fost doar asistat social, ar trebui sa conteze, cand stiu ce usor poate fi cumparat votul lui?
      Parerea mea...
        #showComment() #showComment() #showComment() #showComment() #showComment()
    • +47 (53 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:08)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui Alexandru IONESCU

      sa voteze numai cei care platesc impozite ?, de ce sa platesc eu impozite si taxe, ca sa-l intretin pe un asistat social ca antonescu, el traieste pe spinarea mea si a contribuabilor, daca are un pic de minte, si-ar da demisia din toate functiile, cea de senator si sef pnl, mi-ar fi rusine sa-mi ridic salariul, si sa nu merg la servici, antonescule esti un rebut al societatii
        #showComment()
    • +25 (27 voturi)    
      Bravo, domnule! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:59)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru IONESCU

      Foarte adevarat, subscriu!
  • +52 (56 voturi)    
    Impozitul lui Antonescu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:41)

    impozitul amanat [anonim]

    Nene Antonescu ...nenea Antenescu ce impozit platesti matale bre? Impozit pe salariul de parlamentar la fara frecventa? Matale incasezi 80 % din salariu degeaba (datorita absentelor), salariul ala e din impozitele mele si a celor ca mine care muncesc in privat.
    DemaGogule
  • -31 (41 voturi)    
    Nesimtire (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:43)

    Tati [anonim]

    Legea e clara:nu poti fi pensionar si in acelasi timp salariat intro unitate bugetara,
    Deci,NESIMTIRE !
  • +40 (46 voturi)    
    de ce pierde vremea? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:51)

    MirceaA [utilizator]

    pai cu asta se ocupa el. Uitati-va la realizarile profesionale ale repetentului si va veti da seama de ce este atat de pornit pe toti cei care au facut ceva in viata. Este exact ca chiulangiul repetent al clasei care injura profesorii.
  • +53 (57 voturi)    
    E tardiv are 52 de ani. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:02)

    PROXIMUS [anonim]

    Dna Culcer va amagiti singura daca va imaginati ca-l puteti opri pe Crin Antonescu,"tanar "politician care a implinit nu de mult 52 de ani,din a debita marlanii pe banda rulanta .Atitudinea lui si modul in care gratuleaza cu epitete injurioase alte persoane publice este fara doar si poate consecinta educatiei precare primite in familie ,educatie care pare sa apartina mai curand mediului de prin tavernele portului Sulina pe unde cu certitudine s-a rodat impetuosul politician de mahala care a ajuns acest birepetent de succes.
    Imi cer eu scuze in fata dumneavoastra pentru ce va adreseaza personaje nevolnice cu mari probleme de comportament.
    • +28 (34 voturi)    
      Bun comentariu, pertinent! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:42)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui PROXIMUS

      Crin A. este avid de putere si cum ziceam intr.un comentariu ieri, deja nevrotic pe miza asta. De unde toate turbulentele pe care le provoaca in spatiul public; e impuscat intr.o aripa - via USL si o stie, dar probabil, inca mai spera ca e perceput ca Zburatorul din politica...

      Trebuie sa fii spalat pe creier de "televiziunile comerciale" - (sintagma folosita de un comentator mai sus), ca sa girezi un individ ca asta cu stampila! Omul asta e lipsit de bun-simt total, e tupeul marlanesc, lipsit de eleganta/ rafinament. Face doar figura unuia incoltit de scandentele din politichia mioritica, nu este un ganditor, n.are anvergura, este o fatada. Asadar, politica de clasa, e in alta zona, pe care Crin Antonescu n.a atins.o vreodata... Si nu doar asta! scadentele sunt multe in viata unui individ, indiferent pe ce pozitie sociala se afla...

      Sa ne amintim ca in campania trecuta, Crin Antonescu avea ca slogan - " Romania bunului-simt"... Oops! Ori omul asta de la o zi la alta e tot mai isteric, in plina nevroza si improasca in stanga si.n dreapta cu speach-uri zborsite! O fi de la casca de la coafor... haha!

      Mai cred ca trebuie "sa fii cu capul" ca sa'l mai stampilezi pe acest individ, astazi, seful unui partid istoric in Romania!

      Crin Antonescu este un paravan pentru altii, un demnitar propulsat de naivi cu stampila si de media. Aia comerciala.
  • -32 (44 voturi)    
    Doameni Culcer - Cenzor de serviciu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:04)

    postare Rodica Culcer [anonim]

    Nu va victimizati doamna Culcer, nu faceti parte din categoria jurnalistilor incomozi. Sunteti o pensionara care a instaurat o cenzura autentica pe care doriti sa o legitimati cu imaginea Dvs. Trebuie sa va credem doar pentru ca sunteti doamna Culcer. Cand Basescu era in opozitie nu i-ati pus intrebari de jurnalist incomod iar acum aveti interviuri regizate. Vi se pare etic ca la TVR Info Consiliul National al PSD sa fie comentat de dl. Patrascoiu de la fundatia PDL-lui? Foarte etic. De cate ori v-ati sesizat la declaratiile de o marlanie autentica ale presedintelui Basescu? Si ce sensibila sunteti acum. Daca sunteti o jurnalista incomoda, nu ati fi reactionat. Sunteti doar un instrument de cenzura imbracat in portocaliu, sau mai nou in verde, ca lacustele care au nenorocit aceasta tara.
    Avem o cenzura mult mai puternica si mult mai grava decat pe vremea lui Nastase. Si sunteti unul dintre actorii acestei situatii.
    Nu modernizati Romania. Sunteti doar cei care au perfectionat coruptia, incompetenta si cenzura. Sunteti ca soricelul care a dorit sa ajunga la guvernare, sa faca parte dintr-un partid de guvernamant doar pentru un singur motiv: a dorit sa devina sobolan.
    • +24 (32 voturi)    
      Ma justitiarule (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:46)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui postare Rodica Culcer

      Iti voi da dreptate atunci cand vei lua o atitudine similara fata de amntene si irealitatea. Pana atunci te consider postac uslas si te sfatuiesc sa-ti gasesti o ocup[atie mai sigura. Uslasii nu prea mai au fonduri si nic perspectve "luminoase". Probail ca ii mai asteapta vun mandat de opozitie daca nu dispar inainte.
        #showComment()
    • +16 (24 voturi)    
      voi sigur aveti televizor acasa? (Duminică, 30 octombrie 2011, 0:02)

      math [anonim] i-a raspuns lui postare Rodica Culcer

      Daca pe voi nu va socheaza ce se intampla la cele 3 televiziuni de stiri din Romania (in curand prin diviziune vor ajunge 87) dar va socheaza cenzura de la TVR sigur este adevarata una din propozitiile de mai jos:
      1. sunteti de pe alta planeta, infiltrati.
      2. nu aveti televizor sau vi s-a taiat cablul din 2004
      3. sunteti un pericol public cu Antenescu si Ponta in frunte iar Grecia ar deveni un mic copil pe langa ce vreti voi sa faceti aici....
  • -32 (40 voturi)    
    Ziarist incomod ?! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:19)

    Unu' amuzat [anonim]

    D-na Culcer , dar ce parere buna aveti despre dvs. ! Ca orice parere insa , e al naibii de subiectiva . Imi permit sa am si eu o parere despre dvs. , tot subiectiva , desigur . Nu sunteti un ziarist incomod , sunteti un ziarist foarte comod . Pt. Putere . Ceea ce , oriunde in lumea civilizata , e echivalent cu tradarea misiunii meseriei asteia , de " caine de paza al democratiei " . Dvs . sunteti un caine de paza al unei Puteri vremelnice - cu derapaje evidente de la democratie - nu al democratiei in sine . Va dau dreptate insa in ceea ce priveste ultima fraza din postarea dvs. de pe blog . Chiar asa , oare de ce isi pierde timpul dl. Antonescu cu dvs. ?! Nu meritati de nici o culoare , aveti dreptate ...
    • +19 (25 voturi)    
      Re: ziarist incomod (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:42)

      F. [anonim] i-a raspuns lui Unu' amuzat

      Interesant definitie: "ciine de paza al democratiei = ala care musca mai tare pe cei de la putere". Presupun ca nu te impiedici in amanunte prea des ..

      F.
        #showComment()
    • -5 (5 voturi)    
      sinecura (Duminică, 30 octombrie 2011, 10:38)

      unusimaiamuzat [anonim] i-a raspuns lui Unu' amuzat

      nu exista de ieri de azi. am rade daca nu ar fi de plans ca obedientii puterii sunt platiti din taxele si impozitele noastre. ca se considera "ziaristi incomozi" este la fel de amuzant. ca se dau aici minusuri la comanda si asta este amuzant. in definitiv postacii nu au fost inventati de pdl. daca postacii sunt platiti asta este iar trist. trista tara, vesel carmaciul. haha
  • -21 (27 voturi)    
    O femeie Expirata (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:51)

    Dima [anonim]

    Daca nu pubicati acest comentariu nu sunteti echiditanti !!!!Aceata d=na expirata canta in strune.
    ANALFABETULUI de baescu ,care va intra in istorie ca cel mai PROST sef de stef de stat. Nu doresc in acest comentariu sa va enumer anomalile pe cae le declara in legatura cu U.E.si N.A.T.O. El nu stie pe ce pe ce lume traieste,iar madam culceru este platita de noi!!!
  • +31 (35 voturi)    
    Curand nu mai auzim de Antonescu. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:55)

    mircea [anonim]

    Adrian Nastase cu cateva zile in urma spunea ca PSD se gandeste serios de a propune un candidat de la PSD pentru alegerile prezidentiale din 2014,Antonescu nemaifiind in carti,intrucat este chiulangiu si misogin.Cica pentru Antonescu pregatesc un post caldut de taiat frunze la caini.Rebutul de Antonescu se va da in stamba tot mai mult in zilele care urmeaza,pana va reusi sa se certe cu toata lumea si sa fie exclus din viata publica.PSD si PC au pregatit scoaterea lui din scena.
  • -9 (19 voturi)    
    ziarista incomoda (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:36)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    De ce va considerati stimata doamna o ziarista incomoda?Incomoda pentru cine?In niciun caz pentru actuala putere!Nici in anii ceilalti nu cred ca ati fost o persoana incomoda;ati vrut sa lasati aceasta impresie,dar cu mine nu v-a mers,v-am
    prins spilul! Va cunosc si trecutul istoric destul de bine,probabil ca procedand astfel,ati vrut sa iesiti
    ca de la NUFARUL,complet albita,dupa ce ani in sir ati fost rosie de tot! Pacat,ii admir pe cei care au avut coloana vertebrala si care,pentru o idee au
    avut mult de suferit in viata.Dvs.ati vrut sa mergeti intotdeauna pe drumul minimei rezistente
    si al profitului maxim.Sa traiti bine!
  • +21 (27 voturi)    
    In alte tari .... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:58)

    unu' de departe [anonim]

    Daca un personaj politic ar spune asa ceva ar avea de a face cu intreaga breasla a jurnalistilor. Intr'o tara "civilizata" asa ceva "nu se face"! Se poate - cel mult - invoca o "partialitate" a jurnalistului in cauza sau o "problema de comunicare" cu jurnalistul. Orice insulta adusa jurnalistului este - din start - o grava eroare. Se pare insa ca in .ro un astfel de comportament fata de presa nu este considerata la fel ca in "alte" tari (este adevarat ca nu am avut timpul necesar pentru a consulta si alte site-uri de ziare romanesti care "au luat atitudine" - sau nu - in aceasta privinta). In orice caz, "Domnul" Antonescu, daca s'ar fi aflat in alta tara, ar fi "terminat" din punct de vedere politic. Se pare insa ca in .ro asta nu este o "problema". Dvs. votati (eu nu mai votez de mult in .ro), asa ca sper ca veti mentine in memorie comportamentul "Domnului" Antonescu.
    Cu stima,

    M.D.
  • +14 (20 voturi)    
    antonescu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 23:14)

    imaros [anonim]

    Doamna Culcer jos palaria ,felicitari
  • -11 (17 voturi)    
    Rodica Culcer ii raspunde lui .................... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 23:23)

    Jonathan [anonim]

    Indiferent de parerea despre Crin as dori sa stiu daca la TVR nu functioneaza principiul la " 7 concediati sau pensionati se face o angajare"? Cum a reusit d-na Culcer sa incheie un contract nou fara concurs, fara examen si mai mult, pe acelasi post de pe care a iesit la pensie? Cine o sustine pe aceasta doamna? Exista in TVR vreo persoana onesta care sa furnizeze informatii despre sustinatorul acestei doamne? Nu este rusinos ca atunci cand un post devine vacant, in loc sa fie scos la concurs este ocupat discret, pe pile? Oare cati tineri, bine pregatiti profesional nu au serviciu si nu se pot angaja din cauza unor dinozauri care-au intepenit pe functii?Daca doamna Culcer castiga atat de putin incat aproape tot restituie statului sub forma de taxe si impozite ar trebui ca TVR sa publice veniturile sale realizate ca salariat si care este pensia doamnei. Daca doama a avut si grad (cum se barfeste) ne putem da seama dupa marimea pensiei si implicit cam cu cat a contribuit la fondul de pensii. Alo, domnilor din TVR implicati in acest caz, se-aude?
  • +9 (9 voturi)    
    Omul cameleon... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 23:29)

    un om simplu [anonim]

    Cre ca poporul s-a scarbit atat de putere cat si de opozitie. Vrea altceva! Astia, de 2 decenii, sunt toti o apa si un pamant. Si, zi de zi, ne ofera mostre din "Romania bunului simt...". Halal simt, halal politicieni! Cand vom avea si noi condcatorii care sa fie pe masura trecutului, a stramosilor care au cladit Romania Mare?!
  • +10 (14 voturi)    
    N-ai cu cine! (Duminică, 30 octombrie 2011, 1:07)

    Vlad [anonim]

    Crin Antonescu si Victor Ponta sunt variantele perfecte ale lui "asa NU".In 2008 cand Crin Antonescu a canditat din partea PNL-ului,am fost foarte placut surprins sa descopar un om politic ce pana atunci nu se aratase publicului atat de mult,nu era deci tocit de vremuri ca majoritatea celorlalti si in plus reusea sa se exprime coerent,clar,incisiv si atragator.Dovada au fost voturile multe obtinute si atunci mi-am zis ca sigur data viitoare o sa reuseasca sa castige alegerile.Timpul insa a trecut,s-a asociat cu tot cu partid PSD-ului si astfel incet dar sigur se strica tot ce reusise sa construiasca din punct de vedere al sperantei politice in Romania.Chiar daca poate o sa castige USL-ul alegerile,asocierea de oameni si partide este si-o sa ramana una nefericita.
  • -3 (9 voturi)    
    unu (Duminică, 30 octombrie 2011, 1:41)

    unu [anonim]

    eu cred ca dna culcer procedeaza bine. cu cat va face mai multe emisiuni frumoase cu basescu, cu atat vom scapa mai repede de ei.
    de fapt, la noi totul e pe dos: antena 3 ii creste ratingul lui base iar tvr pe al opozitiei. pacat ca tvrul nu prea are audienta
  • +13 (19 voturi)    
    Crin Antonescu e cel mai ratat politician (Duminică, 30 octombrie 2011, 1:42)

    george [anonim]

    Crin Antonescu e un "profesoras" de la tara venit cu pluta la oras unde incearca sa-si depaseasca conditia.

    L-a sustinut pe Geoana in 2009 dar s-a bucurat cand Geoana a pierdut pt ca mai avea o sansa sa candideze.
  • +7 (7 voturi)    
    cine nu-i cu noi e impotriva noastra (Duminică, 30 octombrie 2011, 6:19)

    corneliu buzelan [anonim]

    Concluzia este ca Antonescu cand va ajunge la putere,noi care santem criticii lui vom ajunge "nesimtiti"fiind in lagare.Nu ar fi mai bine ca acest Antonescu cu tupeul lui cu tot sa nu ajunga la putere?El va latra in continuare pe la colturi si noi vom scapa de lagare.
  • +10 (10 voturi)    
    Solicit conseiere juridica (Duminică, 30 octombrie 2011, 7:21)

    moi [anonim]

    Daca este posibil, in calitate de cetatean platitor de taxe, as dori sa-l actionez in judecata pe Dl. Crin Antonescu pentru faptul ca, in calitate de parlamentar, deci platit SI din banii mei, isi permite sa absenteze, motivat sau nemotivat, nu cred ca are relevanta, de la locul de munca, unde, repet, este platit SI din banii mei. Doresc sa restituie foloasele necuvenite incasate vreme de 17 ani pentru toate zilele absentate, care sa fie varsate in fondul de pensii pentru plata unor pensii minime si as dori sa mi se comunice cate pensii s-au putut plati cu acei bani timp de un an. Este timpul ca politicienii sa inteleaga ca sunt alesi spre a SERVI, nu spre a stapani poporul roman, ca au si obligatii, nu doar dreptul de a ne spolia!
  • +3 (3 voturi)    
    membrii de partid (Duminică, 30 octombrie 2011, 10:23)

    Ella [anonim]

    Ce parere are de persoanele politice trecute binisor de varsta pensionarii si care sunt promovate si sustinute pentru ocuparea unor functii publice?( Si care cumuleaza pensia cu veniturile din fondurile publice- exemplu, presedintele CJ Iasi)
  • -8 (8 voturi)    
    Ghinion! (Duminică, 30 octombrie 2011, 11:00)

    romanverdepraz [anonim]

    Desi e o mitocanie, calificativul lui Antonescu v-a lovit pe toti destul de rau, pentru ca este reusit. S-o fi simtit ofuscata tante Culcer, insa cel putin la fel s-au simtit toti pensionarii facuti nesimtiti de mitocanii lui tante Culcer. Asa ca suportati-va macar stilistica! Sau Ciocu mic!, vorba unei alte pedeliste (simtite).
    • +2 (2 voturi)    
      pardon (Duminică, 30 octombrie 2011, 22:18)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui romanverdepraz

      un repetent nu poate da calificative. Un repetent este un individ de care toti fac bascalie. Cand ajunge un repetent sa te reprezinte e vai si amar de capul tau.
  • +10 (10 voturi)    
    dezamagire (Duminică, 30 octombrie 2011, 11:56)

    ion [anonim]

    D.nul Antonescu dezamageste tot mai mult.
    Nu stiu daca Rodica Culcer a fost sau nu colaborator al securitatii, dar in nici un caz Antonescu nu ar trebui sa vb despre nimeni, atat timp cat e frate cu Felix ( trecutul a devenit important doar in cazul Mona Musca, nu si in cazul Felix).
    In rest, pare ca sunt nesimtit toti cei care il critica.
    Ma gandesc cu groaza cum va fi daca ( Doamne fereste!) o sa vina astia la putere.
    Oricat de criticabil e guvernul Boc & Basescu, aceasta alternativa ma ingrozeste!
  • +9 (9 voturi)    
    PS (Duminică, 30 octombrie 2011, 12:02)

    ion [anonim]

    Pe vremea guvernului Nastase, pana si continutul jurnalelor de stiri din TVR era trimis prin fax cuiva din guvern, spre aprobare ( da, am aflat si eu ''pe surse''!).
    Si stiu si cine era ''aprobatorul"!
    Asa ca mai usor cu ''nesimtirea!''
  • +6 (6 voturi)    
    Analogia cu Basescu (Duminică, 30 octombrie 2011, 12:27)

    moni [anonim]

    Analogia cu Basescu este total gresita. Basescu a vorbit (daca imi aduc aminte bine) de 'pensii nesimtite' si se referea strict la cei care au avut functii babane pe vremea lui Ceasca (in armata sau securitate) si care acum primesc pensii uriase.

    Eu nu vad nici o legatura intre ce a spus Basescu si ce a spus chiulangiul de antonescu. Antonescu (il scriu cu litera mare doar pentru ca e primul cuvant in propozitie) s-a luat de o persoana si a jignit-o intr-un mod foarte marlanesc. El care vrea revolutia bunului simt, ha ha!
  • -5 (5 voturi)    
    ce tupeu! (Duminică, 30 octombrie 2011, 13:19)

    laurentiucat [utilizator]

    dupa ce papa banii publici,mai se da si victima tanti asta...e la fel ca babetele alea de la tvr care cadeau pe spate la auzul numelui lui iliescu dupa revolutie...
  • -6 (6 voturi)    
    legea, bariera, cateii si boii! (Duminică, 30 octombrie 2011, 13:42)

    titoui [anonim]

    Ceea ce pentru MAESTRUL ION LUCIAN, personalitate imensa a Romaniei, nu s-a putut, ca asa spune legea, pentru d-na culcer se poate, da-o dracului de lege! Ceea ce dovedeste ca securitatea n-a murit, e si mai viguroasa si e-n toate! Si asta ma supara si mai mult! Asta e parerea mea si cred ca acest post nu va trece de cenzura aici.
  • -3 (3 voturi)    
    Nici unul.... (Duminică, 30 octombrie 2011, 15:16)

    rocco [anonim]

    Nu e Antonescu ppolitician dar nici Culcer jurnalista...TVR s-a transformat in postul de casa al lui Basescu , este limpede si nu este normal.Daca televiziunile comerciale pot sta in banca cui vor , postul platit si din banii mei trebuie sa fie impartial , este sigur asta. Nu ma intereseaza ce face Antena sau Realitatea sau PRO TV , nu le urmaresc dar TVR trebuie sa fie al meu si al tau ! Si , daca in tara se traieste mai rau ca oricand , daca suntem lipsiti de speranta si la coada Europei sigur nu din cauza lui Antonescu suntem , el poate latra oricat , eu astept totul de la Presedintele in exercitiu si de la guvernarea actuala dar din pacate de la ei nu vine nimc , fara performanta economica dar cu reduceri de venituri ...In rest putem sa scriem orice , realitatea asta este ...
  • +1 (1 vot)    
    Apropos de continuarea activitatii d-nei Culcer (Duminică, 30 octombrie 2011, 15:33)

    baimareanca [anonim]

    Nu mor caii cand (si cum) vor cainii.
    • +3 (3 voturi)    
      PNL USL PCR PC ETC (Duminică, 30 octombrie 2011, 20:37)

      TIBIRIBI [anonim] i-a raspuns lui baimareanca

      pastrati-va calmul oamen buni si nu mai da-ti atentie acestori oameni pe care societatea noastra i-a carat in spate toata viata!!!!!!!!! CAND VIN ALEGERILE E MOMENTUL SA NE ADUCEM AMINTE DE TOATE ACESTE PERSOANE "INTELIGENTE"
        #showComment()
  • -1 (1 vot)    
    ba-ba flamanda (Luni, 31 octombrie 2011, 8:41)

    cocpos [anonim]

    Chiar,ce mai cauta aceasta fiinta partinitoare si fosta informatoare , la postul national de tv. Sa mearga la privat.
  • +1 (1 vot)    
    Antonescu (Luni, 31 octombrie 2011, 8:58)

    nicu [anonim]

    si Romania bunului simt!
  • -1 (1 vot)    
    Ciudat de asemannatoare (Luni, 31 octombrie 2011, 10:02)

    Mihai [anonim]

    Pentru o persoana neimplicata de nicio parte a luptei politice, cele doua personaje sunt la fel de penibile atat dl. Antonescu cat si d-na. Culcer, doua pocnitori folosite de doua armate de cartite una impotriva celeilalte. Vorbea cineva de Romania bunului simt, acolo n-au loc nicuna.
  • 0 (0 voturi)    
    prin declaratiile facute (Luni, 31 octombrie 2011, 19:36)

    visio [anonim]

    atat ponta ca si antonescu, isi tarasc propriile partide in cosul de gunoi al istoriei...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by