VIDEO Doua judecatoare de la ICCJ, Gabriela Barsan, fosta candidata la sefia Inaltei Curti si la CSM, si Iuliana Pusoiu, cercetate de DNA pentru luare de mita

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Joi, 6 octombrie 2011, 22:45 Actualitate | Esenţial


Gabriela Birsan
Foto: Lumea Justitiei
Procurorii DNA au efectuat joi seara perchezitii la domiciliile a doi judecatori de la ICCJ, suspectati de aranjarea unor procese, anunta TVR Info. Avizul a fost luat in cursul serii de la CSM. Unul dintre magistrati este Gabriela Barsan, presedinta sectiei Contencios si sotia judecatorului roman la CEDO. Al doilea judecator este Iuliana Pusoiu. Cele doua sunt suspectate de luare de mita, au declarat pentru Mediafax, surse judiciare.

Faptele de luare de mita ar fi vizat excursii in Indonezia si mai multe cadouri "costisitoare". Potrivit surselor citate, toate aceste bunuri ar fi fost primite de la un om de afaceri care ar fi avut mai multe dosare pe rolul Sectiei de contencios administrativ si fiscal si care dorea rezolvarea lor favorabila.

Perchezitiile au fost demarate dupa lasarea intunericului, in jurul orei 20.00 si au avut loc la imobile situate pe bulevardul Magheru din Bucuresti si in localitatea Snagov, potrivit Mediafax.



Gabriela Barsan, judecatoarea care a desfiintat PCR-ul

Judecatoarea Gabriela Victoria Birsan este presedinta Sectiei de Contencios-administrativ a Inaltei Curti de Casatie si Justitie si fosta candidata la sefia Inaltei Curti si la CSM. Si-a inceput cariera de magistrat in februarie 1980 ca judecator la Judecatoria Sectorului 6, a trecut apoi timp de 10 ani la Judecatoria Sectorului 1. Dupa 1990 a fost promovata vicepresedinte la Judecatoria Sectorului 6, iar apoi la Tribunalul Municipiului Bucuresti.

Potrivit Lumea Justitiei, "la 1 iulie 1993 a fost promovata judecator la nou infiintata Curte de Apel Bucuresti unde, in scurt timp, a devenit inspector si a raspuns de activitatea instantelor judecatoresti din raza Curtii. Ca inspector a raspuns si de inregistrarea partidelor politice din Romania, putini fiind cei care cunosc faptul ca Victoria Birsan a decis desfiintarea Partidului Comunist Roman. A promovat ulterior ca judecator la Curtea Suprema de Justitie, la 29 februarie 2000 (in urma cu 11 ani). Din anul 2005 a fost numita presedinte al Sectiei de contencios-administrativ a ICCJ".

Gabriela Barsan este sotia profesorului Corneliu Barsan - judecatorul roman la Curtea Europeana a Drepturilor Omului.

Potrivit declaratiei sale de avere din 2011, Gabriela Barsan detine doua case, trei autoturisme, conturi si depozite bancare in valoare de 570.000 RON (2005), 35.000 euro (2002), 175.000 euro (1995), 5.700 euro (1995), venituri salariale in valoare de 162.682 RON, venituri din drepturi de autor in valoare de 1.300 de euro.

Potrivit adevarul.ro, Gabriela Barsan este "magistratul care a acordat primele daune morale pentru arestarile nelegale din timpul Mineriadei din 13 - 15 iunie 1990".

In 2009, Gabriela Barsan a candidat si pentru presedintia ICCJ, insa CSM-ul de atunci a desemnat-o pe Lidia Barbulescu pentru functia amintita.

Gabriela Barsan a mai participat la alegerile pentru CSM si in 2010 cand a pierdut cu 51 de voturi in fata Lidiei Barbulescu (69 voturi) si Mircea Aron (62 de voturi).

Numele Gabrielei Barsan apare in scandalul arestarii senatorului PSD Catalin Voicu (Vezi aici  si aici), insa DNA a precizat ca "doamna judecator Gabriela-Victoria Birsan nu face subiectul vreunei cercetari penale, nu este invinuita de comiterea vreunei infractiuni si nu figureaza nici in calitate de martor in vreo cauza penala". (Sursa)

Despre Gabriela Barsan, luju.ro a scris ca "sefa Sectiei de Contencios Administrativ si Fiscal este magistratul care a intrat in cele mai putine sedinte de judecata, din 2007 si pana in prezent, si judecatorul care a solutionat cele mai putine dosare, dintre toti sefii de sectie de la instanta suprema". Astfel, potrivit sursei citate, in perioada 2007 si o parte din 2010, judecatoarea Barsan ar fi rezolvat 400 de cazuri, in timp ce ex-judecatorul Florin Costiniu ar fi solutionat 3090 de dosare.

Iuliana Posoiu, in atentia DNA si in 2005

Curentul scria in luna iunie ca judecatorul Iuliana Pusoiu, al doilea membru al completului 7 de judecare a contestatiei in anulare formulata de Dan Voiculescu la decizia prin care ICCJ a decis mentinerea verdictului de colaborare cu fosta Securitate dat de Curtea de Apel Bucuresti, a fost in atentia Departamentului National Anticoruptie, in 2005, cand magistrata, pe atunci judecator la Tribunalul Bucuresti, a fost cercetata intr-un dosar de luare de mita si trafic de influenta, dosar finalizat ulterior cu neinceperea urmaririi penale.

In decembrie 2004, Iuliana Pusoiu (presedintele Sectiei a VIII-a de Contencios administrativ si fiscal la Curtea de Apel Bucuresti) a fost promovata ca judecator la instanta suprema.

Potrivit Mediafax, in 2008, Pusoiu a facut parte din Biroul Electoral Central pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale, alaturi de alti sase judecatori.

La capitolul venituri, potrivit declaratiei sale de avere din 2011, Pusoiu a castigat in 2010 155.517 de lei, venituri salariale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12908 vizualizari

  • +30 (30 voturi)    
    ICCJ (Joi, 6 octombrie 2011, 23:05)

    Catalin [anonim]

    de tot rahatul a ajuns ICCJ din pacate .. o jucarie
    • +22 (22 voturi)    
      Sa-i prinda o data pe judecatorii corupti (Vineri, 7 octombrie 2011, 0:17)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Toata Romania stie ca judecatorii sunt cei mai corupti, Justitia conduce detasat in topul coruptiei cand ii intrebi pe romani, in schimb toate adunaturlie de judecatori gen CSM, ICCJ etc se tot dau independenti si iau bani din toate partile..ba de flamzanzi ce sunt se dau singuri in judecata si-si maresc salariu..

      judecatorii astia ar trebui sa dispara odata, si sa intre romani cinstiti in justitie ca nu se mai poate bataia asta de joc. o sa ajunga lumea sa-si faca singura dreptate cu toti hotii, interlopii si criminalii lasati liberi de ipocritii astia corupti.
      • +8 (8 voturi)    
        cine a inceput? (Vineri, 7 octombrie 2011, 7:53)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui mircea

        cine a scris primul? Catalin Voicu, Locic, ? BATE VANT RECE la ICCJ!!!! la mai multi!! si mai repede!
      • -16 (18 voturi)    
        POLITIE POLITICA (Vineri, 7 octombrie 2011, 8:40)

        Nelu [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Cat de naivi sunteti?

        Toata lumea stie ca judecatorii sunt filmati si ascultati de SRI mai mult nelegal de cat legal NON STOP! Chiar crede careva ca un om capabil sa ajunga judecator la inalta curte este atat de prost incat la salariu care il are sa ia mita o excursie si cateva cadouri? Circul portocaliu este din ce in ce mai uimitor!

        Oare DNAul nu este capabil de cat sa faca dosere trucate? Imi este sila! Iar masa de trepanati cortexieni... vor sarii in sus de bucurie... nerealizand ca aplauda propria distrugere.
        • +6 (6 voturi)    
          "de cat" (Vineri, 7 octombrie 2011, 10:13)

          unu [anonim] i-a raspuns lui Nelu

          De obicei nu ma leg de astfel de greseli de ortografie, deoarece consider ca provin din tastarea facuta in graba. Dar la tine se pare ca nu e vorba de graba.
          • -5 (5 voturi)    
            DE CAT (Vineri, 7 octombrie 2011, 11:01)

            Nelu [anonim] i-a raspuns lui unu

            Cand nu ai cum sa critici substanta si logica sa, te "ei" de ortografie. Daca nu identificaii greseli de ortografie sunt sigur ca faceai o analiza de gramatica a frazelor si gasii tu ceva de criticat... si daca nici aici nu ai fi gasit ceva... ai fi trecut direct la atact la persoana... gaseai tu o analiza statistica de la INS ca persoanele Numite Nelu... sunt neserioase si nu merita bagate in seama....
            • +4 (4 voturi)    
              "e" mai multe (Vineri, 7 octombrie 2011, 12:57)

              tocilara [anonim] i-a raspuns lui Nelu

              greseli Nelule, iar dincolo de acestea nici logica nu e chiar brici. Este normal si firesc sa iti asumi ascultarea telefonului ca magistrat de o asemenea talie, doar in mana ta sta puterea de a crea drept prin rezolvarea de recursuri in interesul legii. Nu e admisibil sa lasi aceasta raspundere pe mana lui... sa zicem nenea Gheorghe care nu stie sa scrie dar viseaza la plimbari in Indonezia, ca sa nu zic Nenea Nelu, ca apoi te superi pe mine. Mie mi se pare normal ca in conditiile in care ies la pensie cu suta la suta, nu platesc contributie pentru pensie, am salar respectabil, la ICCJ am si sofer si bodyguard, toate platite din munca prostului de contribuabil, sa imi fie ascultat telefonul si sa dau o declaratie de avere caci averea aia se strange la mine cu sudoarea si uneori sangele amaratilor pe care eu, reprezentant al Justitiei, trebuie sa ii protejez. Daca nu am nimic de ascuns nu am de ce sa ma tem ca imi asculta SRI telefonul, nu-i asa? Foarte bine ca le-a prins. Vad negru inaintea ochilor, toata mafia a ajuns la csm si din cauza lor copii cu zece pe linie in universitati si facultati de drept prestigioase pica pentru o sutime la examenul de admitere in magistratura si cedandu-le nervii unii incearca sa se sinucida. Si stii ceva nelule? unii chiar reusesc. Si mai stii ceva? mizeria in justitie a inceput de la asa numitul proces al ceausestilor care incalca cele mai elementare notiuni de drept al omului si norme de procedura penala, de deontologie a avocatului etc samd. Iar pe vremea aia culoarea era rosie, apoi a fost albastra, numai portocalie nu. Irelevanta discutia politica aici.
      • +3 (3 voturi)    
        Coruptie:Judecator,Primar, Prefect, Cons. Judetean (Vineri, 7 octombrie 2011, 12:09)

        Comisarul [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Ei au distrus Romania de 21 de ani!

        Actul de Coruptie savarsit de Judecatorii din Romania are la baza bunuri materiale, bunuri imobiliare, relatii de servire reciproca, etc. Actul de coruptie este sub forma continua intre Judecatori si sistemul mafiot din Primarii care urca-n sus, Prefecturi, Consiliu Judetean, Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobilara, Deconcetrate, Ministere, Politicieni

        Judecatorii sunt legati in lant. Se incepe cu fondul unde sunt aprope toti corupti, caci acestia sunt primii care iau spaga si cu ei incepe "judecata" litigiului (de aceea se spune ca daca ai pierdut la fond, este clar), apoi relatia si spaga se trasmit in sus pana la Curtea de Apel si Inalta Curte.

        Eu personal intr-un proces, actul coruptiei l-am simtit dureros si evident prin setintele aberante si contrare legii, care a urcat, in acest moment aflandu-ma la Curtea de Apel unde sunt la o a doua cale de atac. Sunt inlantuiti peste 20 de judecatori de la instantele inferioare pana la Curtea de Apel Un Singurul judecator din 20 a afirmat in plina sedinta, la care in vacanta a ajuns dosarul, ca el va judeca corect daca dosarul ii va fi repartizat.

        Daca se face curatenie in Clanul Judecatorilor, acestia ar aduce o plus valoare societatii enorma, nu pagube imense ca pana acum. Clanul Judecatorilor pe langa ca, consuma din bugetul de stat o suma enorma in comparatie cu celelate institutii pe persoana, mai mult, acestia aduc anual pagube de cel putin 10 miliarde de euro ! Aceasta se poate demonstra !
        • +3 (3 voturi)    
          gresit. (Vineri, 7 octombrie 2011, 12:59)

          tocilara [anonim] i-a raspuns lui Comisarul

          Cuvantul corect este mafie, nu coruptie. Coruptia tine de un spirit meschin. Mafia e deja un sistem inchegat, criminal, mai clar vorbind, un grup infractional organizat.
      • 0 (0 voturi)    
        Aşa şe trebuie! (Vineri, 7 octombrie 2011, 18:23)

        elasarya [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Sper să le prindă şi pe cele care mi-au furat casa!
    • +12 (14 voturi)    
      Responsabilizare (Vineri, 7 octombrie 2011, 2:36)

      ww [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Cei ce decid asupra vietilor altora trebuie sa dea socoteala cu propria viata atunci cand iau decizii sau exercita actiuni strambe. Trebuie sa intelegem o data si o data ca a fi judecator sau procuror nu e o simpla meserie, ci un mod de viata ce presupune integritate.
      Este la ordinea zilei sa vedem magistrati in masini si vile de lux si sa dam neputinciosi din umeri, mai ales cand veniturile lor nu le permit aceste lucruri decat in cateva vieti de munca.
      Propun Presedintelui Romaniei chemarea poporului la referendum pentru introducerea pedepsei cu moartea pentru cazuri de acest gen.
      • +6 (6 voturi)    
        Ai dreptate si, culmea, (Vineri, 7 octombrie 2011, 7:40)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui ww

        decid si indirect asupra vietii altora. In Ploiesti scapi cu 10000 euro de trafic de droguri. Pe langa eliberarea unui infractor se mai "obtine" si distrugerea altor familii care vin in contact cu acestia.
        Cine plateste? Nimeni din cei ce ar trebui ci doar familiile, sufletele distruse de infractori achitati, suspendati.
      • -5 (7 voturi)    
        HOTI CARE STRIGA HOTII! (Vineri, 7 octombrie 2011, 8:42)

        Ada [anonim] i-a raspuns lui ww

        Si ne mai miram ca nu suntem primiti in Schengen din cauza justitiei! Care justitie? Cea mai tare faza este faza cu HOTUL CARE STRIGA HOTII!!! LA fel si guvernanti actuali... au luat in catare putini magistrati cu coloana vertebrala (ca tare ii mai deranjeaza) pentru a ii demoniza, pentru a ii face tapii ispasitori a nefunctionarii justitiei de care ei insasi sunt VINOVATI.
  • +22 (24 voturi)    
    Relatii in justitie la nivel inalt (Joi, 6 octombrie 2011, 23:22)

    Catalin Voicu [anonim]

    Eu v-am spus ca am relatii la nivel inalt,dovada ca sunt liber,sunt senator ,am fost si in puscarie senator,acum sunt in comisia care se ocupa de drepturile omului
    • +4 (4 voturi)    
      da domnule senator Voicu (Vineri, 7 octombrie 2011, 10:08)

      alina [anonim] i-a raspuns lui Catalin Voicu

      Dvs si Oana sunteti mandria PSD in parlament; despre marii judecatori ai tarii:ajung in functii numai cei care stiu cum sta treaba cu impartirea spagii;ceilati stau pe margine.
  • +20 (20 voturi)    
    ICCJ (Joi, 6 octombrie 2011, 23:27)

    avocatul [anonim]

    Sper sa mearga pana la capat si sa afle tot adevarul...e o caracatita uriasa!!
    • +15 (15 voturi)    
      cate (Vineri, 7 octombrie 2011, 1:03)

      cate [anonim] i-a raspuns lui avocatul

      cate curti de apel, atatea tentacule, cate tribunale, atatea ventuze...
  • +14 (14 voturi)    
    vrem curatenie in justitie (Vineri, 7 octombrie 2011, 0:02)

    Adrian [anonim]

    totul pleaca de la justitie. o justitie sanatoasa este prima arma impotriva coruptiei si ilegalitatilor.
    • +1 (7 voturi)    
      Curatenie in justitie nu vei (Vineri, 7 octombrie 2011, 7:43)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      vedea niciodata! Daca sistemul s-a protejat atat de bine si a rejectat totul in aceasta perioada in care a existat vointa politica pentru schimbarea in justitie, imagineazati cand va iesi USL-ul ca suntem mancati.
      Si nu fac politica spunand acest lucru ci doar consemne fapte.
  • +1 (13 voturi)    
    hohoho (Vineri, 7 octombrie 2011, 0:58)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    femeile conduc justitia, din cauza asta justitia merge atat de prost :)))))))))
    • 0 (6 voturi)    
      justitia (Vineri, 7 octombrie 2011, 7:19)

      aurel [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Corect. Se pare ca in justitie au acces mai mult cele care "tocesc" , decat cei care gandesc.
    • +2 (2 voturi)    
      In unele tari (Vineri, 7 octombrie 2011, 8:43)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ai putea fi dat in judecata pentru asemenea afirmatii. Trebuia spus scurt: femeile conduc barbatii ( inclusiv pe cei din justitia romaneasca ). Si asta e un adevar de necontestat.
    • -2 (6 voturi)    
      AI DREPTATE!! (Vineri, 7 octombrie 2011, 8:53)

      Micu [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Ai dreptate! Asa se intimpla cand justitia este controlata din umbra de PAPUSAREASA MACOVEI!!
    • +2 (2 voturi)    
      atentie (Vineri, 7 octombrie 2011, 13:02)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      maestre, uiti ca zeita justitiei este de genul feminin. Fara a fi feminista, ma gandeam sa iti semnalez ca esti totusi deplasat si pe langa subiect.
  • +2 (2 voturi)    
    Curtea de Apel Pitesti (Vineri, 7 octombrie 2011, 7:37)

    anonim [anonim]

    Asteptam si in cazul Curtii de Apel Pitesti-Sectia Comercial si CAF aceleasi masuri, fiind binecunoscuta coruptia existenta. Este destul de dubios faptul ca aceasta instanta desi se gaseste in varful coruptiei, organele abilitate ale statului tolereaza situatia de ani de zile.
    • +1 (1 vot)    
      cotizeaza (Vineri, 7 octombrie 2011, 13:03)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui anonim

      poate mai mult si d-aia. Argesul si Valcea inca se tin bine dpv economic
  • +5 (5 voturi)    
    pai... (Vineri, 7 octombrie 2011, 8:57)

    salariul minim [anonim]

    ...familia Barsan are venituri doar din salarii de peste 10 mii de euro pe luna...
    cat ar trebui?
  • +5 (5 voturi)    
    politicul in justitie.... (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:03)

    all [anonim]

    tare mi-ar placea ca sa traiesc sa vad si eu un dosar de asta de coruptie la nivel inalt sa fie finalizate cu puscarie.... dar la cat de politizat este totul in tarishoara noastra..... nici o sansa... se aseaza un strat de praf mai gros decat dosaru.....
  • +5 (5 voturi)    
    De ce ne miram? (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:06)

    dorin bretan [anonim]

    Ca cei din afara ne vad rau, daca noua ne e scarba si nu facem nimic? Stam si ne uitam cum ne fura si inseala cu acte in regula, ne dau lectii si invataminte. Cel putin pe astia inamovibili si vesnici numai o noua revolutie ii mai schimba.
  • +4 (4 voturi)    
    DECIZIILE ICCJ LASA LIBERI OAMENI PERICULOSI (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:14)

    anonim [anonim]

    Un exemplu:
    Decizia nr. 2774/2008
    Desi CAp ALBA IULIA, Prin sentinţa penală nr. 10 din 30 ianuarie 2008, pronunţată în dosarul nr. 999/57/2007, Curtea de Apel Alba lulia, secţia penală, a condamnat pe inculpatul Istodor Traian Vasile la pedeapsa de un an închisoare, pentru săvârşirea infracţiunii de conducere pe drumurile publice a unui autovehicul de către o persoană care nu posedă permis de conducere, prevăzută de art. 86 alin. (l) din O.U.G. nr. 195/2002....
    ICCJ Sectia penala a decis sa admita recursul formulat si sa caseze hotararea constatand că recursul declarat de inculpat este fondat, pentru următoarele argumente:
    - Potrivit art. 18 alin. (l) C. pen., nu constituie infracţiune fapta prevăzută de legea penală, dacă prin atingerea minimă adusă uneia din valorile apărate de lege şi prin conţinutul ei concret, fiind lipsită în mod vădit de importanţă, nu prezintă gradul de pericol social al unei infracţiuni.
    În conformitate cu alin. (2) al aceluiaşi articol, la stabilirea în concret a gradului de pericol social se ţine seama de modul şi mijloacele de săvârşire a faptei, de scopul urmărit, de împrejurările în care fapta a fost comisă, de urmarea produsă sau care s-ar fi putut produce, precum şi de persoana şi conduita făptuitorului.
    Examinând declaraţiile constante ale inculpatului date atât în faza de urmărire penal precum şi în instanţele de fond şi recurs, actele medicale ale mamei inculpatului, declaraţiile martorilor, Înalta Curte constată că în cauză sunt incidente prevederile art. 181 C. pen., sub toate aspectele prevăzute de alin. (l) şi (2).
    Astfel, faţă de modul şi mijloacele de săvârşire a faptei, se constată că, deşi inculpatul nu poseda carnet de conducere a unui autovehicul pe drumurile publice, urmase şi absolvise cursurile unei şcoli de conducere auto, conform actelor aflate Ia dosarul de urmărire penală.
    Referitor la scopul urmărit, Înalta Curte are în vedere declaraţia inculpatului, care conform art. 69 C. proc. pen., poate fi avută în vedere.
  • +4 (4 voturi)    
    Intrebari ... fara raspunsuri (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:20)

    DURAN [anonim]

    Intrebari ... fara raspunsuri:
    Pentru alte cauze care au fost judecate de acesti magistrati se poate rejudeca ?; plecand de la premisa ca daca au luat mita pentru aceste cauze probabil au luat si pentru altele.
    Pe cand si alti magistrati judecatori ?; Numai eu stiu de 4 si nici macar nu trebuie prea multe flagrante pentru simplul motiv ca isi etaleaza averile cu ostentatie; averi care sigur nu le pot justifica.
    Pe cand vor plati in mod direct magistratii judecatori, atat cu averea cat si cu libertatea pentru decizii care se demonstreaza ca au fost date cu rea credinta ?
    • 0 (0 voturi)    
      Sigur ca TREBUIE REJUDECAT TOT ! (Vineri, 7 octombrie 2011, 11:27)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui DURAN

      Daca se dovedeste ca aceste doua judecatoare
      sunt INCORECTE , toate solutiile pronunțate de
      ele TREBUIE MODIFICATE dupa cum urmeaza:

      1. Trebuie reinfiintat Partidul Cdomunist Roman
      pe care l-a desfiintat doamna Barsan;

      2. Victimele mineriadelor trebuie să deie îndărăt
      despăgubirile date de aceeasi doamna Barsan

      3.Contestatia in anulare a lui Voiculescu pe care judecatoarea Pusoiu a respins-o trebuie admisa , iar Felix trebuie considerat ca nu a fost colaboratorul Securitatii

      4. Alegerile locale din 2008 supravegheate de Pusoiu trebuie anulate , iar in locul lui Oprescu trebuie declarat castigator Blaga

      PS. E tare greu sa fi anticomunist portocaliu
      in Ro. De exemplu ce poti sa raspunzi acum daca vine unul si te intreaba:
      ” A procedat corect ”vechiul CSM” in 2009 cand dintre doua candidate, in locu coruptei Barsan a nominalizat-o pe Lidia Barbulescu pentru sefia ICCJ ? ”
      E ca in turul 2 al Prezidentialelor din 2000 cand ne ruga Liiceanu sa-l votam pe Iliescu (alternativa fiind Vadim)
      • 0 (0 voturi)    
        Clar (Vineri, 7 octombrie 2011, 17:18)

        DURAN [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        Clar ai o decizie favorabila tie, probabil data de una dintre doamne.
        Eu ma refeream la un fapt simplu :
        Daca ai fost judecat de una dintre doamne s-ar putea ca judecata dumnealor sa fi fost influentata de catre partea adversa prin acordarea de mita.

        Intrevbarea este si mai simpla:
        Daca castig la CEDO, impotriva unei hotarari strambe si statul roman este obligat sa-mi plateasca despagubiri; cine urmeza sa le suporte ?, ore nu chiar si tu Mihai ?
  • +6 (6 voturi)    
    Averi fabuloase ! (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:27)

    Stando [anonim]

    Ne uitam ca prostii ce averi au adunat bugetarii astia. Cum este posibil fara a fi corupti ? Furt, furt si iar furt !
  • +1 (1 vot)    
    banu' la ban trage.... (Vineri, 7 octombrie 2011, 10:00)

    nick [anonim]

    interesant e si faptul ca atunci cand s-a incercat responsabilizarea magistratilor vis-a-vis de deciziile luate, mai concret raspunderea materiala, "onorabilii" au tipat din gura de sarpe ca asa ceva dauneaza grav "sanatatii" lor financiare... pe scurt: iau spaga, dau hotararea favorabila, victima face plangere la CEDO si de platit - plateste statul roman ....
  • 0 (0 voturi)    
    "justitie" (Vineri, 7 octombrie 2011, 14:03)

    Liviu [anonim]

    Citim si scriem si iar citim si comentam si tot asa ... Si ce ? Se-ntampla ceva ? Sa nu ne mai miram ca ies din cand in cand la vedere situatii pe care noi le intuiam sau auzeam dar daca nu sunt dovezi ... Acum, eu va intreb pe toti : credeti ca se va schimba ceva in bine in justitia romana astfel incat judecatorii sa-si faca treaba cinstit , sa-si hotarasca cuantumul pensiilor in functie de cat a contribuit fiecare la fondul de pensii (conform legii care reglementeaza cuantumul pensiilor proportional cu contributia la fondul de pensii - ca la oricare dintre noi) sau sa renunte la anumite avantaje ?
    Nu e drept si nici normal ca o anumita clasa sociala sa beneficieze de atat de multe avantaje fata de celelalte . Nu sunt nici cei mai destepti, nici cei mai competenti si nici cei mai reprezentativi dintre noi, chiar daca clasa politica nu a facut legi sau nu a revizuit anumite legi !
  • 0 (0 voturi)    
    CULMEA ?! (Vineri, 7 octombrie 2011, 15:38)

    NIK [anonim]

    si d. judecator {cel cu favorizarea } mai e magistrat ?!

    halal popor !

    si va pleca la pensie cu onor si pensie speciala ?!

    rapciugoasa natzie !

    le'ati dat salarii si sigurantza, sa nu puna botul si ei sunt bagatzi pana la gat in coruptzie. au ajuns magistratzii o banda de infractori, care se scot" uni pe altzi , din rahat, cand "defecteaza" vreunul.

    vai mama, noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    proces (Vineri, 7 octombrie 2011, 15:43)

    paul [anonim]

    Am avut un proces in contencios adm. cu ministerul muncii,iar in completul de judecata a fost Iuliana Pusoiu-judecator si bineinteles am pierdut pentru ca asa a fost comandat,deoarece daca castigam deveneam o persoana incomoda,tin sa mentionez ca pe acelasi caz , situatie similara ca altor colegi din tara acestia au castigat dearece s-au dat cu cine trebuia.
    Oricum am mers mai departe la CEDO,dar dupa cum vad si acolo este sotul Gabrielei Barsan asa ca ma astept sa pierd si acolo.Vom vedea daca Caracatita se intinde pana la Strasbourg.
  • 0 (0 voturi)    
    Fizionomie (Vineri, 7 octombrie 2011, 16:00)

    Trojan.H [utilizator]

    Nu incetez sa afirm ca unii oameni ar trebui arestati si condamnati numai dupa fizionomie.
  • 0 (0 voturi)    
    sistemul este prost (Vineri, 7 octombrie 2011, 19:08)

    prafuitul [anonim]

    Cum sa ai judecatori impartiali cand nu ai un sistem care sa-i pedepseasca pe judecatorii corupti si mafioti ?
    Nu toti judecatorii sunt corupti sau mafiotui mai sunt printre ei si neaveniti care nu mai fac fata sistemului dar ii rabda sistemul pentru ca este prost conceput.
    Se pare ca daca ai intrta la imm si te faci ca rezolvi dosarele si te certi cu avocatii si cu justitiabilii poti ia iesi la pensie din siste.
    Voi infiinta un partid politic nou prin care voi propune :
    Judecatorii obligatoriu trebuie sa promoveze. Niciun judecator nu poate sa stea mai mult de 15 la Judecatorii si mai mult de 12 ani la Tribunale si mai mult de 10 ani la Curti de Apel . Cine nu promoveaza sa fie scos din sistem. Nu mai vreau sa vad Judecatori de 50 de ani impliniti la Judecatorii. Un judecator nu are voie sa fie judecator mai mult de 25 de ani pentru ca dupa aceia oricum este rebut psihic.
    Judecatorii prinsi cu infractiuni sa ramana fara pensie sa nu li se recunoasca stagiul de cotizare.

    Sa aiba salarii mari, cele mai mari salarii pentru ca este o munca grea si merita sa fie rasplatiti, dar sa nu uite ca nu sunt deasupra legii si deasupra cetatenilor.

    Pa
  • 0 (0 voturi)    
    Nu aceasta este averea si intentiile acestor hoti (Luni, 10 octombrie 2011, 10:42)

    ARACHEUS [anonim]

    Acesta este doar un fragment pe care l-am adresat presedintelul CEDO si spre traducere în acezasta zi îl voi expune membriiiolor corespondenti ai mesajelor mele din franta. Declaratia de acvere a acestei sinistre creaturi nu sunt cele date pe site-ul Inaltei Curti de Casatie si Justitie actualmente si în urma cu 5 luni când m-am revoltat de falsitatea de a schimba toate declaratiile din 2005, fapt pe care l-am adus la cunostiinta forurilor guvernamentale ale Statului român. Degeaba. Aceasta ancheta este "apa de ploaie", pentru a descarca alte falsuri si crime ale acestor nemernici, tradatori de Neam si tara. Oricum astazi daca am timp un mesaj va parvine si lui C. Bârsan în copie , rugundu-l onorabil sa-si traga un glont în cap. Doar l-am mairi rugat în alte mesaje trimise la sute de destinatii si destinatari, nu doar pe el dar si pe prietenul lui presedintele Jean-paul COSTA. Se pare ca acestia ramân ceea ce sunt banditi criminali acoperiti si protejati de clanurile si confreria francmaconica la care apartin.

    Parca asi trai într-o alta lume sau asi fi un fel de idiot sa nu fi vazut, fara sa ma intereseze a imprima declaratile de avere ale Presedintei sectiei contencieux de la Inalta Curte de Casatie si Justitie din România; Gabriela Victoria Bârsan. Daca este bogata sa fie, nu invidiez sinistrul cuplu cu vila la luciul apei la Snagov, si alte marafeturi acelea ale modestiei unde desi realizeaza un profit net anual de o jumatate de milion d'euros, acestia nu-l mai specifica, schimbând toate decalratiile de avere, în noile lor ocultisme de figuratie de posturi pe care acestia le-ar reprezenta, dartca ar reprezenta moral si intelectual pentru institutiile lor si pentru tara lor ceva de consistent, intelectual si moral la masura consistentei financiare si a fortunisticii averii acumulate ; Com si de unde ramâne un suspans, mai ales sub drepturile de autor intelectual, sau schimbarea marcilor lor de masini, care nu mai sunt cumparate ci doar date la scimb, de
  • 0 (0 voturi)    
    Clementa judecatorilor = mita (Marţi, 11 octombrie 2011, 14:34)

    Valentin [anonim]

    Avand in vedere faptele probate ale judecatoarei Barsan este necasar ca sotul judecatoarei Barsan, Corneliu Barsan sa se gandeasca serios la demisia din cadrul CEDO . Nu cred ca judecatorul Corneliu Barsan nu stia sau nu ar fi putut stii ce se intampla in familia sa, unde se cazeaza la Paris fiul sau, cine plateste pentru cazare si servicii si mai ales de ce, pe unde se plimba familia sa si pe ce bani. Sunt lucruri care orice membru dintr-o familie le stie. Consider ca buna reputatie nu mai exista in familia de judecatori Barsan.

    Editat de redactie.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by