Regele Mihai va fi invitat in sedinta solemna a Parlamentului, pe 25 octombrie

de A. Neagu, L. Parvu     HotNews.ro
Marţi, 20 septembrie 2011, 14:35 Actualitate | Esenţial

Regele Mihai I si Principesa Margareta
Foto: AGERPRES
Plenul Parlamentului a votat, marti, in favoarea organizarii sedintei solemne dedicate aniversarii Regelui Mihai, pe 25 octombrie. Propunerea opozitiei a fost adoptata cu 203 voturi "pentru", trei voturi "impotriva" si 46 de abtineri. Cinci parlamentari democrat-liberali (Catalin Croitoru, Iosif Blaga, Mihaela Popa, Teodor Paleologu si Stefan Dragulescu) au votat in favoarea propunerii opozitiei. De asemenea, parlamentarii UDMR si ai minoritatilor nationale au votat in favoarea invitarii Regelui Mihai in Parlament.

Plenul reunit al Camerei Deputatilor si Senatului decisese anterior, tot marti, introducerea pe ordinea de zi a propunerii venita din partea grupurilor parlamentare ale PNL, potrivit careia pe data de 25 octombrie urmeaza sa aiba loc o sedinta solemna a Parlamentului dedicata zilei de nastere a regelui Mihai I, eveniment in cadrul caruia fostul suveran al Romaniei sa fie invitat sa sustina un discurs de la tribuna Legislativului, anunta Agerpres.  Propunerea, facuta de liderul deputatilor liberali, Calin Popescu Tariceanu, in numele celor doua grupuri parlamentare ale PNL, a fost adoptata cu 191 de voturi pentru, doua voturi impotriva si 113 abtineri.


Birourile permanente reunite ale Senatului si Camerei Deputatilor respinsesera, luni, solicitarea PNL de organizare a unei sedinte solemne a Parlamentului pentru a celebra aniversarea a 90 de ani de viata a Regelui Mihai.

"Va solicit introducerea unui punct suplimentar pe ordinea de zi, solicitarea grupurilor parlamentare ale Partidului National Liberal din Senat si Camera Deputatilor, pentru ca in ziua de 25 octombrie sa organizam o sedinta solemna Parlamentului, ocazie cu care sa-l invitam pe Regele Mihai sa se adreseze Parlamentului, ocazie care ar marca implinirea virstei de 90 de ani a Majestatii Sale si, in acelasi timp ar fi un prilej de evocare istorica si omagiere a singurei personalitati in viata inca dintre sefi de stat din perioada ceslui de-al Doilea Razboi Mondial. Ar fi un bun prilej sa ne intoarcem privirea spre momentele importante ale istoriei romanesti si un bun prilej sa aratam ca ne pretuim istoria si oamenii care au faurit istoria acestei tari", a declarat Calin Popescu Tariceanu.

La cuvant a urmat presedintele PSD Victor Ponta. El a anuntat ca PSD sustine propunerea PNL, desi partidul pe care il conduce este unul fundamental republican: "Reprezint un partid politic fundamental republican, dar propunerea domnului lider de grup al PNL, domnul Calin Popescu Tariceanu, o consider o propunere de bun-simt, o propunere de normalitate intr-o societate care are foarte putine repere si momente de normalitate. Cred ca ar fi un gest pe care societatea romaneasca l-ar aprecia, ca pe 25 octombrie, la implinirea unei varste pe care o urez tuturor celor prezenti, Regele Mihai sa se adreseze noua. Fara a avea dezbateri politice, fara a discuta despre forma de guvernamant sau despre altceva, ci aratand un semn de respect fata de o personalitate marcanta pe care cred ca oamenii il asteapta de la noi", a declarat Victor Ponta. El a anuntat, apoi, ca "grupurile PSD vor vota in favoarea propunerii facuta de national-liberali".

Deputatul Theodor Paleologu, vicepresedinte al PDL, a facut la randul sau un apel la colegii de partid sa voteze in favoare propunerii liberale: "Nu vorbesc in numele grupului PDL, vorbesc in numele meu si fac apel catre colegii din grupul PDL sa voteze si ei pentru invitarea regelui Mihai. Este o chestiune de obraz. Motivul invocat ca Regele Mihai nu ar fi sef de stat nu tine, e chestiune de obraz, e o chestiune de intilnire cu istoria noastra. Si tocmai pentru ca presedinele Traian Basescu a spus ce a spus in iunie, este o chestiune de obraz pentru noi toti sa votam pentru invitarea regelui pe 25 octombrie", a spus Theodor Paleologu.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

5254 vizualizari

  • -9 (45 voturi)    
    sa-l traga la raspundere pentru inalta tradare (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:39)

    alex [anonim]

    cat de ignoranti si lipsiti de bun simt sa fim noi, urmasii unui popor candva mandru si spirtual, incat sa celebram un mare tradator al acestei tari, fostul rege MIhai?
    • +9 (41 voturi)    
      Tradatori de tara au fost Groza si Dej! (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:46)

      Ultragiat [anonim] i-a raspuns lui alex

      Ei au dat tara pe mana rusilor si au fortat abdicarea Regelui Mihai, cu sprijinul fortelor de ocupatie. Nu mai rasturnati adevarurile istorice! Romania datoreaza Regelui Mihai recuperarea unei parti din onoarea pierduta si din teritoriile anexate. Sa nu uitam acest fapt!
      • -1 (35 voturi)    
        invatati istoria (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:16)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Ultragiat

        abdicarea nu a fost fortata. Regele Mihai nu s-a opus in nici un fel instaurarii guvernului Groza la data de 6 martie 1945, de fapt, Uniunea Sovietica chiar si-a exprimat printr-o telegrama satisfactia si l-a decorat pe rege cu Ordinul Victoriei.
        in schimb, vecinii nostrii, Printul Kiril al Bulgariei si Petru al II-lea al Iugoslaviei au preferat sa fuga decat sa abdice. nu au girat prin semnatura lor comunismul.
        Regele Mihai, prin semnarea abdicarii a predat LEGAL Romania de buna voie rusilor.
        Acesta este adevarul: singurul rege din Estul Europei care a abdicat a fost regele Mihai al Romaniei.
        Asta i se reproseaza Regelui Mihai. Este si el partas moral la cei 50 de ani de comunism. Din punctul meu, poata sa tina o cuvantare, dar asa ceva nu se uita si nu se iarta.
        Altii au preferat sa moara prin puscarie sau executati decat sa gireze guvernul comunist instaurat prin frauda.
        Incercati sa invatati istoria inainte sa acordati merite cui nu trebuie...
        • +3 (29 voturi)    
          Propunere (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:42)

          sile [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Imi lasi si mie te rog adresa ta?
          As trece sa te vizitez in week-end sa-mi semnezi si mie LEGAL ca-mi predai casa in care locuiesti. Nu vin cu mana goala, o sa-mi iau si pistolul cu mine.
          • -3 (19 voturi)    
            si rezolvare (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:56)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui sile

            iti dau adresa, dar eu plec de acasa. asta trebuia sa faca si regele. altii au putut. alti au murit cu pistolul la tampla dar nu au girat comunistii.
            nu mai invocati ca avea pistolul la tampla. n-a fost singurul. a fost singurul in schimb care a semnat... nu era rege doar cu numele. trebuia sa-si dea viata pt tara ca un adevarat rege. oricum comunistii nu si-ar fi permis sa-l impuste. declansau un scandal prea mare si-l faceau martir. era greu de controlat ce va urma.
            a avut si el lucrurile lui bune, dar pt abdicare nu-l iert desi ma consider un monarhist... ciudat, nu? :)
          • -9 (17 voturi)    
            Iti dau adresa mea si te astept (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:58)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui sile

            Sectia 1 Politie Bucuresti. Te rog sa ai la tine pistolul de care vorbesti. Fii sigur ca vei fi primit asa cum se cuvine. Celor cu mintea ratacita, ca tine, le-ar prinde bine o meditatie la racoare unde poate nu o sa se mai simta asa lei. Fii sigur ca vei primi o multime de acte pe care sa le semnezi legal asa cum doresti.
          • 0 (8 voturi)    
            hai ca ti-o dau pe a mea (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:57)

            Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui sile

            Si mai vreau sa iti spun ceva: atunci cand Romania se va proclama moharhie, eu ma arunc in aer cu toata camarila regala. Romani prosti se pare ca au fost si vor fi mereu majoritari din pacate, de aia suntem ce suntem, neam de mamaligari. Aveti impresia ca vine asta si aduce cu el caini cu covrigi in coada... vai de capu vostru si al nostru.
        • -4 (24 voturi)    
          E adevarat ca matraguna balbaita (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:45)

          aa [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          A fost platit de comunisti in strainatate sa nu emita pretentii?
          • -1 (11 voturi)    
            Da... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:55)

            Nel [anonim] i-a raspuns lui aa

            Da, până prin ”87 i se basculau în cont 300.000 de $ pe an...
            Apoi l-a tăiat Ceaușescu de la rație pentru că s-a trezit să spuna ca Ardealul e al ungurilor...

            Hai să-l ridicăm în slăvi...
            A spus că a abdicat pentru ca Dej și Groza să nu ordone împușcarea studenților. Dar s-a întrebat cineva câți din acei studenți au mai supraviețuit după ce a abdicat și s-a instaurat teroarea?
        • +1 (5 voturi)    
          invata sa gandesti (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:51)

          lipo [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          te uiti la forma, nu la fond.
          • +2 (12 voturi)    
            O melodrama!!! (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:42)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui lipo

            Ne place la toti ideea de regalitate, ce da un anumit aer nobil tarilor care o mai au. La noi regalitatea a fost importata si a avut din acest punct de vedere valente pozitive. Carol a fost intr-adevar un pilon al stabilitatii si avantului interbelic.
            Dar de aici si pana la a folosi populist si demagog prezenta regelui Mihai in Parlament e drum lung .Dar ca un om ca Hasotti, un hot recunoscut, plin de coruptie si de bani, sa ceara in numele PNL venirea in Parlament a regelui doar pentru a-l ataca pe Traian Basescu, arata ca regele poate fi manipulat politic de oricine, in functie de interesul propriu.
            Daca adaugam la aceasta prezenta in studiorule lui Voiculescu a domnului Duda, actor de calibru regal si atacurile voalate ale acestui fiu de pesedist (tatal domniei sale regale a fost un sef PSD), avem tabloul complet al melodramei pusa la cale de USL.
            Precis Alteta Sa, regele Mihai, ne va vorbi cat de bine ar fi daca ar veni el sau Duda sau Maria sau toti odata si sa conduca aceasta tara pana li se retrocedeaza tot! Ne va spune cat de rau este Traian Basescu pe langa PSD-ul lui Ion Iliescu care il alerga pe aeroport pentru a-l trimite ramburs de unde venea prin anii '90!!!
            Vreau cel putin 30 de voturi pentru ca spun adevarul.
            Va multumesc!!!
            • 0 (2 voturi)    
              corectie (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:57)

              Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Cred ca il poti numi alteta pe Duda. Mihai e Majestatea sa.
              • 0 (0 voturi)    
                ha ha (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:20)

                Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Dies-irae

                El o fi majestatea sa asa cum eu sunt majestatea mea. Singurul tron pe care vor sta e cel care are atasat un sistem de tras apa.
        • +6 (14 voturi)    
          esti sigur? (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:52)

          beitriu [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Domnul, cunoasteti istorie exact ca motanul meu galben. Pe scurt, Petru II nu s-a mai intors in Iugoslavia din 1941, de cand au invadata germanii, asa ca nu avea cum sa fuga de comunisti, iar in Bulgaria anului 1946 rege era tipul ala, Simeon, fostul prim ministru dupa 89. Si care avea atunci cam 6 anisori... asa ca la varsta aia putea sa prefere ciocolata in loc de frisca, dar cam atat. Logica dupa care "fuga" e mai buna decat abdicarea imi scapa, ordinul Pobeda regele Mihai l-a primit pentru eforurile Romaniei impotriva Germaniei (vedeti ca mai sunt si altii care au primit ordinul, tot tradatori sunt si aia?) si in rest aveti un frumos limbaj nationalo-comunist. Dar sunt de acord cu prima parte a ultimei fraze: "Incercati sa invatati istoria"!
          • +1 (5 voturi)    
            da, sunt sigur (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:03)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui beitriu

            exemplul cu peter II al iugoslaviei era ca a fugit in loc sa abdice. nu am spus ca in fata comunistilor. era un exemplu de a nu accepta abdicarea ca solutie.
            Printul Kiril era regent pt ca Simon era prea mic, exact cum ai spus :)
            medalia pobeda a fost primita la 6 iulie 1945 dupa ce la 6 martie 45 regele a acceptat un guvern comunist :)
            sunt convins ca a fost pt eforturile Romaniei impotriva Germaniei :)
            poate-mi explici despre ce limbaj vorbesti...? sunt chiar monarhist, dar istoria e istorie, si informeaza-te inainte sa-mi raspunzi :)
          • -1 (7 voturi)    
            beitriuleee!!! Du-te mama la piercing saloon (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:32)

            Starcea personajul uitat (intentionat) [anonim] i-a raspuns lui beitriu

            sa iti scoata aia gradele tatuate pe umeri .
            Adica daca Rusia a luptat in al II-lea razboi de partea Aliatilor, pentru ce a facut dupa aceea a fost demna de lauda? Adica pentru genocidul din Ucraina si crimele impotriva propriului sau popor, Stalin a fost absolvit de orice vina, numai fiindca a fost pro Aliati .
            Si vezi ca Mihai Hohenzoler nu avea cum sa lupte impotriva nemtilor, avand aceleasi prerorgative ca atunci cand era cu ei (Atonescu a fost criminalul nemernic! N'asa???El era Sefu. El era maresalu'). Prostimea si niste tampiti de generali si-a rupt oasele prin Budapesta, Tatra, ... etc. Maria-Sa era la un cognac fin, o tigara blonda. Isi cauta muiere prin Europa, ... etc. Activitati d'astea asa mai intelectuale. De salon - ca sa zic asa .Mai cu Mocsony Starcea la o "bulangerie"; deh asta ca tat-su(!). Prietenii stiu de ce. Oricum, primul care l-a dat in gat la comunistii romani si moscoviti a fost Mociony. Daca iai citi "memoriile" !!! Ehee ce stalp de moralitate! Cata etica !
        • +8 (18 voturi)    
          Mai, suca al lui zapacitu'... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:07)

          Istoria [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Pe tine cine te-a invatat toate astea?! Dom' "profesor" Basescu sau dom' "profesor" Sergiu Nicolaescu?! Minti, cuvant cu cuvant, in tot comentariul tau! Uniunea Sovietica, SUA si Marea Britanie (toate trei, pricepi?) l-au decorat pe Majestatea Sa, pentru scurtarea razboiului cu 6 luni, prin intoarcerea armelor impotriva Germaniei. Regele l-a numit pe Sanatescu, apoi pe Radescu (generali romani), ca prim-ministri, iar guvernul Groza a fost impus de Visinski, omul lui Stalin. Din cauza abuzurilor acestui guvern, Regele a declarat Greva Regala, refuzand sa ratifice actele guvernului Groza. Spre deosebire de "vitejii" regi din Balcani, pomeniti de tine, Mihai s-a mentinut pe tron pana in 1947 si a plecat cu fruntea sus, nu a scapat cu fuga, fiind si ULTIMUL Rege din tarile ocupate de URSS care a plecat. Cat despre cei care au "preferat" sa moara in puscarie, esti cel putin naiv: nimeni nu a vrut sa moara in puscarie, dar nu au mai apucat sa fuga (vezi cazurile Maniu si Mihalache). A, si era sa uit: abdicarea nu a fost fortata?! ce vorbesti, domnule? Adica, regele a plecat de buna voie, ca sa lase cale libera Republicii Populare... Bine v-au mai indoctrinat comunistii, de va tine inca dupa 20 de ani...
          • +2 (10 voturi)    
            deci... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:41)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Istoria

            daca vrei sa discutam te rog abtine-te de la mistouri ieftine. valoarea comentariului tau scade spre zero cand incepi cu fraze "suca al lui zapacitu". dar e problema ta ca numai asa poti sa discuti, nu este a mea :)
            in alt ordine de idei stii tu ceva dar doar franturi... dar s-o luam pe rand:
            - generalii Constantin Sanatescu si Dumitru Damaceanu au organizat lovitura de stat de la 23 august 1944 impotriva lui Antonescu. Regele era la Sinaia pe 22 august '44 si abia a fost convins sa vina sa ia parte la lovitura de stat. cei doi generali erau in legatura cu aliatii de luni de zile fara ca regele sa stie. imediat dupa lovitura de stat regele a fugit intr-o localitate Dobrita de prin Oltenia.
            regele Carol al VI-lea al regatului unit chiar l-a sfatuit sa nu abdice, ci pur si simplu sa paraseasca Romania daca viata i-ar fi fost in primejdie (lucru care nu a fost niciodata), fara sa semneze un act de abdicare care ar fi fost nefast pentru viitorul Romaniei.
            si Maniu si Mihalache nu a reusit sa fuga din cauza inscenarii de la tamadau (cauta pe google). asta se intampla in iulie 47.
            in noiembrie 47 Regele se duce la Londra la nunta viitoarei regine Elisabeta a II-a. Atunci nu vrut sa se intoarca dar Curchill l-a convins sa se intoarca si sa dea dovada de curaj. In decembrie abdica fara pistol la tampla si in ianuarie urmatorul an pleaca.
            deci Maniu si Mihalache au incercat sa fuga cu mai bine de jumatate de an inainte de abdicare. Regele n-a patit nimic, cei doi au infundat puscaria... era inca rege cand cei doi au fost pacaliti la Ploiesti si arestati. asta spune multe.
            repet, cititi, invatati istoria :)
            • +3 (7 voturi)    
              Carol al VI-lea??? (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:09)

              beitriu [anonim] i-a raspuns lui sucaa

              Domnule, incercati sa va uitati pe google, ca e pacat de discursul atat de coerent. Ce ne facem, stricam bunatate de impresie pentru cateva amanunte? Nu a existat un Carol al VI-lea in Marea Britanie, nici macar un al V-lea sau al IV-lea sau chiar al III-lea, poate un George, dar deh, detalii, Churchill (si nu Curchill) nu mai era prim ministru in 1947 de mai bine de 2 ani (asa ca il convinge ca prieten?) deci fara functie, in rest, ce sa mai spunem, discurs frumos... pacat ca amanuntele astea iti arata ca trebuie nu doar indoctrinare ci si informare... Deci daca ai gresit cu o simpla numaratoare de regi, ce incredere mai avem in restul, pe care se pare ca doar dvs le stiti ?
              • +2 (6 voturi)    
                scuze (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:09)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui beitriu

                era vorba de George al VI-lea al regatului unit.
                Da, e Churchill, si n-am spus nicaieri ca era prim ministrul Angliei. A redevenit prim ministru in 1951. Asta nu inseamna ca nu avea influenta. Si a fost chiar relatarea Regelui Mihai. I-a spus ceva de genul "mai presus de orice, un rege trebuie să fie curajos".
                Nu-s inventii de-ale mele.

                m-am grabit si in loc de George am scris Carol si am uitat o litera in Churchill. Asta nu inseamna ca nu am dreptate in tot ce am spus.
          • +1 (7 voturi)    
            Si (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:50)

            Imparatul mustelor [anonim] i-a raspuns lui Istoria

            Italia, si Japonia au mers alaturi de nemti pana la sfarsit. Nu i-a decorat nimeni; dar nici SUA nu au pregetat nici un efort de a merge cu si alaturi de Germania, Italia si Japonia - dupa razboi, de a face parteneriate, de a face planuri Marshall de a intra in diferite Guri (7;8;...20), de a lauda cele 2 tari.
            Totul nu este decat afacere; iar afacerile se fac pe si pentru bani.
            Totusi nu strica sa vina. E ceva praf de sters pe acolo; poate trebuie citite si contoarele
            Un rege trist; patetic. In 5 ani a declarat Romania Stat legionar, l-a numit pe Antonescu Maresal, l-a arestat, a intors armele, a votat cu comunistii, a colaborat cu ei, a condus cu ei, a facut Basarabia cadou definitiv, a uitat de tezaurul Romaniei (fiind preocupat de propriul sau tezaur)... Dumnezeule, bine ca nu s-a intors frontul inapoi ca era in stare sa se pupe bot in bot (sau in alte parti) si cu Hitler .
          • +2 (8 voturi)    
            Istoria este asa (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:15)

            Relu [anonim] i-a raspuns lui Istoria

            Mihai nu a fost rege constitutional . Este un adevar simplu.
            Regele Carol nu a abdicat niciodata.Regele Carol s-a retras din domnie intr-un mod abil lasand tara pe mana lui Antonescu.Antonescu nu putea sa il faca pe Mihai rege fara hotararea Parlamentului care nu a fost intrucat nu mai exista parlament din 1938.Conform Constitutiei in vigoare la acea data regele trebuia confirmat de parlament.Nu a fost asa .Asadar Mihai a fost un rege de ocazie uns de Antonescu si de popi in conditiile istorice date.Problema lui Mihai este ca el se intituleaza inca "rege" si ca are o "casa regala".El este doar "fostul rege Mihai" iar "casa regala' este o afacere imobiliara.Intr-o tara care are constitutie republicana cum poata sa existe o casa regala si un rege?poate doar ca regele Cioaba si casa lui regala.
            • +4 (8 voturi)    
              Corect (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:03)

              Regele imobiliarelor [anonim] i-a raspuns lui Relu

              Regele Carol II A fost consternat la aflarea veştii că fiul sau, regele Mihai, la 30 decembrie 1947, a abdicat şi că a şi fost proclamată Republica Democratică Populară, alias Sovietică . După un timp, văzând că regele Mihai nu întreprinde nimic pentru a reveni pe Tron, a socotit că este de datoria sa să reia Tronul României, fiind îndreptăţit la aceasta prin faptul că el nu a abdicat, ci a dat fiului său doar o delegaţie, pe când regele Mihai a semnat un act de abdicare……” M-a apucat o furie auzind această ştire; cine dracul l-a pus pe Mihăiţă să se întoarcă, ca, după o săptămână, să plece în condiţiile cele mai urâte şi dând către popor o proclamaţie ruşinoasă. Nu numai că abdică pentru el şi urmaşii săi, dar spune, în proclamaţie, că lasă poporului grija de a-şi alege felul cum doreşte să fie guvernat, considerând că monarhia este un obstacol serios în calea dezvoltării democratice a Ţării.” Fostul rege Carol II in caiete
          • 0 (0 voturi)    
            stupid people (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:25)

            Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Istoria

            Buna expresia aia.. si mai actuala ca niciodata: "prosti.. da' multi!...". Daca il iubesti asa tare pe individu asta, doneaza-i toti banii tai si mergi sluga la el. Insa fii constient de faptul ca exista oameni inca in tara asta care nu vor sa se intoarca la feudalism si monarhie si vor face tot ce le sta in putere pentru a impiedica nenorocirea asta.
      • -4 (32 voturi)    
        23 AUGUST-ZIUA TRADARII PATRIEI (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:26)

        nelu [anonim] i-a raspuns lui Ultragiat

        ex-regele mihai este un tradator nerusinat, ca urmare a actului sau nesabuit de la 23 august 1944,au patruns rusii in tara si milioane de romani au ajuns in gulaguri.....
      • -6 (16 voturi)    
        un fugaret platit de rusi (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:06)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Ultragiat

        e onorat in parlamentul Romaniei. Cinste noua ca ne admiram tradatorii!
    • +5 (33 voturi)    
      oare?... (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:50)

      skepsis [anonim] i-a raspuns lui alex

      Ati fost dvs. de fata la evenimentele de atunci ca sa-l numiti tradator? Stiti dvs. care a fost contextul defapt?...ce usor e sa dam cu injuratul si hulitul acum dupa atatia zeci de ani si sa facem noi pe eroii...
      • -4 (20 voturi)    
        ? (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:31)

        ady [anonim] i-a raspuns lui skepsis

        si dvs. ati fost de fata de-i luati apararea?
      • -8 (14 voturi)    
        Facem pe eroii (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:48)

        aa [anonim] i-a raspuns lui skepsis

        Ca nea Balbaila nu a luat atitudine impotriva sistemului comunist 50 de ani pe cand noi am fost in strada sa rasturnam comunismul ca asta sa devina proprietar pe BUCEGI si multe altele.
      • -6 (14 voturi)    
        e simplu (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:01)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui skepsis

        altii din jurul lui de atunci, oameni politici, au murit executati sau prin puscarii. el este singurul ce a scapat. deduceti de aici de ce :)
    • +1 (29 voturi)    
      Mai, mandrule urmash spiritual... (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:04)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui alex

      Faptul ca Romania nu a fost complet distrusa, ba chiar am recuperat Ardealul (in urma unui razboi pierdut !) se datoreaza Regelui, care a arestat un dictator tembel si megaloman, cam ca marinarul depravat care se joaca azi cu Romania . Doar ca asta nu are inca suficient spatiu de manevra .

      Dar, poate Majestatea Sa ne face un serviciu si-l leaga, acum, la batranetze, si pe-asta ...
      • -5 (13 voturi)    
        In 1990 ne-a pacalit Balbaitul (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:57)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Marse

        Credeam ca e in opozitie dar el era deja logodit cu comunismul. Comunistii il tineau in opozitie, Ilici il prezenta ca mare dusman al sau , iar cand comunistii au cucerit toata puterea l-au recompensat pe Balbaila., iar acum il scot la inintare doar sa loveasca in Basescu groparul neo comunistilor.
        Basescu e arma perfecta impotriva comunistilor, a fost de-al lor , le cunoste toate manevrele si ii bat cu armele lor.
    • +14 (20 voturi)    
      * (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:09)

      007 [anonim] i-a raspuns lui alex

      Un popor care nu isi cunoaste istoria este ca un copil care nu isi cunoaste parintii! Respecta-ti istoria, fie ca-ti place sau nu!
      • +2 (10 voturi)    
        Noi ne respectam istoria, voi nu... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:16)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui 007

        Am vazut in documentare cum regele semna fara pic de remuscare tradarea si abdicarea, adica sfarsitul monarhiei, si pe maresalul Antonescu, vandut rusilor de acelasi rege, sub gloantele comuniste strigand: "Traiasca Romania!" Asta nu va spune nimic kgb-istior? Toti care vor sa readuca pe Mihai in prim plan sunt comunisti si securisti tradatori. Si nu glumesc deloc.
        • +2 (6 voturi)    
          logic ! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:31)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

          cei care-l vor pe Rege sunt comunisti si tradatori, iar cei care vor un rezident al Securitatii ca basescu sunt anticomunisti si patrioti! m-ai facut praf, nenicule :)))
          • +1 (1 vot)    
            Da, si nu retractez... (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:15)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui srpc

            Cei care il vor pe Regele Mihai si Duda sunt comunisti, bolsevici si kgb-isti. Ce-i graba asta? Ii este frica lui Mihaita ca poate sa piarda tot ce a jecmanit de la amaratii de romani? Vine acum procesul final cu printul Paul, castigat in UE si urmand ca sentinta finala sa fie confirmata de justitia romana. Mai sunt cateva saptamani numai. Mihaita si gasca lui chiar crede ca toti romanii sunt cretini si neinformati?
        • -1 (5 voturi)    
          Ba eu am vazut un Rege ca saluta la o parada (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:54)

          Antonescu georgel [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

          cu salutul legionar. Si evreii de acum nu aveau nimic impotriva. Pot sa va indic si filmul din ANF .Ba acelasi rege semna decretul de numire a lui Antonescu ca maresal si decreta Romania Stat national legionar. Evident ca evreii nu au avut si nu au nimic impotriva . Deh e istoria voastra, e omu vostru, cum e regele, asa si pistolu' .
    • +2 (22 voturi)    
      Astia chiar nu au invatat nimic (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:10)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui alex

      ..... De fapt daca ma gindesc bine intre fostul PCR din 44 si rege a fost dragoste mare care n-a murit , acum e intoarcerea , dragostei cu regele.....
      Actualul PSD cu puiul lui asa zis liberal iarasi ii face curte la ex-rege .O fi politica o c.... dar cea ce se petrece intrece orice inchipuire .
      Regele se lauda cu trecutul glorios al monarhiei din RO, la care el nu a contribuit decit cu o abdicare rusinoasa si se crede barbat , poate e doar in buletin dar ca si caracter nu
      Afirma ca a intors spatele lui Hitler , poate pozei lui Hitler , iar acum dupa razboi e mare voinic .
      Prin asta se vrea o recunoastere a "meritelor" ex-regisorului de cei din parlament .
      Acum tradarea e la mare cinste si tratata cum trebuie in parlament .
      In acest caz maresalului Antonescu ar trebui sa i se faca statuie
      Cuvintul RUSINE exprima prea putin
      Am impresia ca la Marinescu nu mai sint paturi libere ....
    • +5 (13 voturi)    
      prostia si ignoranta nu sunt scuze... (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:34)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui alex

      Asa ca atunci cand vorbesc oamenii mari e mai bine sa te duci in camera ta si eventual sa te culci, ai inteles ? Nu o sa-mi pierd timpul sa-ti explic cat esti de paralel, dar poti merge pe principiul ala: "Daca iti zic mai multi ca esti beat poate ar fi timpul sa te culci !". Numara minusurile si ia in calcul si faptul ca asta e un site cu opinii pro-putere si anti-rege, ca sa iti dai seama cat esti in afara realitatii... Noapte buna!
    • +4 (6 voturi)    
      ignoranti si lipsiti de bun simt (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:51)

      acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Ai mare dreptate sa te consideri si tu ignorant si lipsit de bun simt!! Eu,ca neroman,ma intreb unde sunt toleranta si decenta care au caracterizat candva acest popor.?Ce inseamna cei aproape 50 de ani de comunism barbar;cum v-au schimbat modul de gandire si de comportament!! Si,pe deasupra va mai revoltati ca nu va primesc aia in spatiul Schengen..uite,de asta!!Au si ei marlanii lor si nu mai au nevoie de altii!!O tara care nu isi cunoaste trecutul si nu-si respecta inaintasii risca sa treaca din nou prin momente de cumpana,ca sa nu spun altfel.
    • 0 (8 voturi)    
      Rusine (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:55)

      Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui alex

      Asta asa e, regele e un mare tradator! Trebuia sa stea cu poporul lui si sa sufere si el la fel ca poporul
      dar el a plecat la loc sigur ca sa nu aiba probleme iar acum se da mare erou, dar de fapt e un mare zero-u si mai este si un mare nesimtit ca toata vina i-o pune in brate generalului Antonescu.Sa-i fie rusine regelui!
  • 0 (16 voturi)    
    suntem si crestini si toleranti (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:51)

    elena [anonim]

    cred ca ar fi timpul iertarii si uitarii relelor acelor vremuri pe care oricum nu le putem schimba. Eu sunt de acord cu hotararea parlamentului; nu cred va avea vreo importanta deosebita.
    • +5 (19 voturi)    
      :) (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:20)

      ion voicu [anonim] i-a raspuns lui elena

      1. nu cred ca toleranta e monopolul crestinismului
      2.nu cred ca e vorba e nicio toleranta aici
      3. hotarirea parlamentului are o importanta deosebita si numai pentru faptul ca reprezinta un semn de necesara normalitate.

      regele mihai merita tot respectul!
      • -5 (7 voturi)    
        Spune-mi ... (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:59)

        Ducu [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

        .....cine a mai manifestat toleranta pana la crestinism?
    • -4 (6 voturi)    
      re (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:52)

      golanitzky [anonim] i-a raspuns lui elena

      nu poti ierta decat daca ti se cere iertare...nici macar Dumnezeu din Ceruri nu poate sa ierte fara sa i se ceara asta...
  • 0 (24 voturi)    
    In sfarsit, o atitudine corecta! (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:59)

    Margrethe [utilizator]

    Era momentul...Prin aceasta decizie, Parlamentul s-a spalat de multe pacate.
  • +3 (23 voturi)    
    Respect (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:59)

    skepsis [anonim]

    Daca toate casele regale si lumea (cu adevarat foarte...) buna a Europei a dedicat un eveniment Majestatii Sale Regelui Mihai I in semn de respect pentru importanta Domniei Sale in istoria Europei si ca singur supravietuitor al evenimentelor din cel de-al Doilea Razboi Mondial, nu ma mira nicidecum ca tocmai Parlamentul Romaniei sa ignore luni (initial) propunerea PNL cu privire la Majestatea Sa. Ce te poti astepta de la un Parlament de trogloditi, de politruci care au ajuns acolo ca sa se scoata si ei cu ceva furtisaguri si influente.... Ma bucur totusi ca acum au acceptat (cu chiu cu vai) propunerea PNL.
    Monarhia salveaza Romania!
    • +2 (18 voturi)    
      Problema e ca .. (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:07)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui skepsis

      ... propunerea vine de la PNL, care este in opozitie. De ce nu a venit aceasta propunere de la Tariceanu, cand era prim ministru? Probabil ca e mai usor sa faci astfel de propuneri cand esti in opozitie.

      Cand PDL va fi in opozitie, monarhia va reveni in atentia lor ca fiind singura optiune pentru tara... Sa vezi ce mare iubire pentru Rege va fi atunci.

      Ce bine e sa fii in opozitie: ai tot felul de idei care nu-ti trec prin cap cand esti la putere.
      • +4 (6 voturi)    
        Ha ha ha! Ce "probleme" ai... (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:42)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Alius

        Ce spirit de observatie ai! Trebuia sa vina de la PDL dupa ce Basescu l-a facut tradator de tara si sluga la rusi nu-i asa ???
        De ce nu a venit propunere de la tariceanu??:P Pai ca acum a implinit 90 de ani si e un gest simbolic, evident, nimeni nu-si pune problema ca regele ameninta pe marele Basescu... Vai de capul tau!
        • -3 (3 voturi)    
          Vai de capul meu.. (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:38)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          .. Dar a implinit si 80 si 85, n-a zis nimeni nimic. Nici macar Tariceanu. De ce a asteptat pana acum? Era pregatit doar pentru varsta de 90 de ani? Gata, atat se sarbatoreste?

          Garantez ca daca Tariceanu era la putere, nu venea cu aceasta propunere, nici macar la implinirea a100 de ani. Nu e vorba de amenintarea lui Basescu, ci e vorba de un gest politic, de imagine, nu ca l-ar iubi Tariceanu sau, hei, Ponta (PSD-ul care l-a alergat la aeroport). Vai de capul tau!
    • +1 (21 voturi)    
      Respect ? (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:16)

      Balthazar [anonim] i-a raspuns lui skepsis

      Nici nu ştii câtă dreptate ai avea DACĂ ne-ai răspunde de ce regele Mihai (atât de respectat, cum spui, de lumea foarte bună a Europei) a fost invitat NUMAI la Moscova şi DELOC în lumea foarte bună cu ocazia împlinirii a 60 de ani de la victoria împotriva Germaniei hitleriste (2005). Ne spui ?
      • +4 (8 voturi)    
        de-aia (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:56)

        beitriu [anonim] i-a raspuns lui Balthazar

        Fiindca numai la Moscova a avut loc celebrarea? Si vezi ca a fost cu ocazia a 65 de ani, nu a 60 de ani. Cam asta e diferenta intre un republican cu spume si unu care se informeaza... de 5 ani :)
        • -2 (4 voturi)    
          Zici că te informezi? Hai, dă-i drumul ! (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:18)

          Balthazar [anonim] i-a raspuns lui beitriu

          1. Republica Moldova nu a participat pentru că armata roşie a fost armată cotropitoare. Basarabia este parte a României. România nu a fost invitată pentru că a fost ţară agresoare.

          ÎNTREBARE: Mihai, pentru că a participat, a fost regele României ? Şi al Basarabiei ? Pentru el armata roşie nu a fost cotropitoare ? Sau este omul ruşilor, decorat cu Ordinul Pobeda pentru punerea pe tava lui Stalin a RO, BG, CZ, A, HU, YU ?

          2. Coaliţia împotriva Germaniei hitleriste era, în principal, formată de US-GB-RUS.

          ÎNTREBARE: De ce nu au participat US şi GB ? Aaah, da, aveau altă treabă, înfloriseră merii......că era 9 mai !!!
      • +1 (5 voturi)    
        De ce (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:13)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Balthazar

        ...fiindcă era ultimul deţinător în viaţă al Ordinului Victoria?

        ~Nautilus
    • +1 (7 voturi)    
      Singur supravietuitor??? (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:30)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui skepsis

      Haidade! De unde pina unde e asta singurul supravietuitor al WW2???
      Nu monarhia, ci BUNUL SIMT va salva Romania!
      Dar nu ala al lui antonescu!
    • +4 (10 voturi)    
      dl Duda si dna Margareta vor salva Romania? (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:33)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui skepsis

      Caci MS Regele are 90 ani. E deja o relicva. Deci care e viitorul monarhiei , deoarece la printul Nicolae au renuntat, un print din familia de H nu au vrut sa aduca asa cum a facut Carol I cu Feerdinand . Cine salveaza Romania ? Duda actorul de la Iasi, fiul amicului lui Iliescu ? insurat cu o printesa cu 20 ani mai batrina ?
      • -1 (1 vot)    
        Reagan este un fost actor....deci... (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:20)

        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui ionel

        Pricepi?
        • +1 (1 vot)    
          Hai, ca m-ai dat gata?! (Miercuri, 21 septembrie 2011, 8:56)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          Il poti compara pe Reagan cu Duda? Nu poate fi acceptata nici ca gluma, chiar daca este prosta. In primul rand, Reagan a fost un om de dreapta, un anticomunist convins, in timp ce bufonul Duda este creatia securitatii kgb-iste a lui Iliescu. Mai vrei si alte argumente? Si mai urmareste ceva. Daca Mrgareta nu-si atinge scopul de a junge regina sa vezi ce picior in cur ii da lui Duda. Duda, pentru ea, este doar un vehicol...care scartie a naibii de enervant.
  • +3 (15 voturi)    
    nu (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:07)

    yolanda [anonim]

    deci familia regala e una. regele Mihai e alta. din punctul de vedere al Romaniei. adica familia regala a facut initial romania mare. fara ei ardealul era azi o tara separata.
    in schimb Mihai n-a facut nimic. cand e vorba de acte de lasitate se da ca era un copil. cand e vorba de intorsul armelor se da mare erou.
    hai sictir. e tot ce am de zis.
  • +2 (14 voturi)    
    regele mihai (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:15)

    ion [anonim]

    hai mai ca m-am saturat de "altele lor", ce naiba mai vor
    • -2 (10 voturi)    
      :) (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:45)

      ion voicu [anonim] i-a raspuns lui ion

      se pare ca si de gramatica limbii romane te-ai saturat...
  • +1 (13 voturi)    
    mda (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:24)

    Draculea [anonim]

    Sa fie invitat si basescu! Vrem circ total!
  • -3 (15 voturi)    
    Traiasca MS Regele Mihai I (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:28)

    Royal [anonim]

    Felicit PNL-ul pt. initiativa si ridic palaria pt. cei peste 200 de parlamentari care au votat in favoarea invitatiei istorice.
    Acum pt. Besescu este cazul sa-i acuze pe parlamentarii PLD de tradare??
    Traiasca Regele se va canta in Parlament!
  • +4 (16 voturi)    
    Regele Mihai si Parlamentul (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:29)

    freemistake [anonim]

    Un rege adevarat nu ar da curs invitatiei Parlamentului.
    Un rege e mai presus de disputele politice....iar invitarea lui in parlament nu reprezinta decat incercarea de a se utiliza prezenta sa si numele sau in scopuri politice!
    Sa fim seriosi.....cine il invita?
    PSD...? care l-a tinut in pe aeroport si nu ia dat voi sa vina in tara?
    Intradevar....PNL-ul....cand a fost la guvernare i-a returnat Pelesul...si poate o sa se dea curs invitatie fiind cumva dator pentru asta PNL-ului.
    Dar e pacat ca la 90 de ani....la apusul vietii...sa se lase purtat in noroiul politicienilor din ROmania.
    Cat priveste ce a spus Basescu despre rege.....sunt doua aspecte:
    1. Intradevar...actul abdicarii ramane un act oficial....in ciuda la orice scuza care poate fi invocata in apararea regelui...iar regele a abdicat ptr el si urmasii sai!.....asta e o realitate...
    2. Treaba cu tradarea poate fi dicutabila si interpretabila....dar eu m-as mira ca Basescu sa nu fi avut alte informatii cu privire la acest aspect care nu sunt publice....
    3. Intradevar...nu te duci la rusi sa te decoreze ....sa te decoreze Putin....in conditiile in care armata ruseasca (sovietica sau nu) e cea care a acordat sprijinul militar comunistilor care au preluat puterea de la rege si care i-ai dat sa semneze acel act al abdicarii.
    Asa ca macar la 90....un rege...ar avea un comportament regal si nu s-ar lasa implicat in politicianismul din Romania.
  • +4 (14 voturi)    
    De ce Rege? (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:38)

    bugsy [anonim]

    ...poate cetateanul mihai. Prin actul rusinos al abdicarii a renuntat la orice prerogative:

    " În consecință, pe deplin conștient de importanța actului ce fac în interesul poporului român,
    A B D I C
    pentru mine și pentru urmașii mei dela Tron, renunțând pentru mine și pentru ei la toate prerogativele ce le-am exercitat ca Rege al României.
    Las poporului român libertatea de a-și alege noua formă de Stat.
    Mihai"
    • +1 (9 voturi)    
      hm (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:53)

      alex [anonim] i-a raspuns lui bugsy

      Renunti la prerogative, nu la titulatura de Rege.

      Nu mai este Suveran, dar Rege va fi tot timpul...
      • +2 (8 voturi)    
        king nothing (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:11)

        bugsy [anonim] i-a raspuns lui alex

        Se semneaza "Mihai" nu "Regele Mihai".
        Nu a fost Rege niciodata, doar o simpla marioneta cu care s-a jucat cine a vrut, cand a vrut si cum a vrut.
        • +2 (4 voturi)    
          matat nu te semnezi (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:03)

          panfilache [anonim] i-a raspuns lui bugsy

          ing. bugzy ?! :-)

          regele nu vine in fata parlamentului sa'si ceara tronul.
          a recunoscut actul de abdicare si n'a intreprins nimic pentru recuperarea tronului.
          intodeauna a zis ca asta va fi hotararea poporului roman. hotarare care niciodata nu s'a putut cunoaste...
          intodeauna, de la ilici la base, s'a evitatat un referendum.
          il aveti pe base, cerut de popo' prin referendum. :-)
          care este problema, ce nu va convine ?
          regele ar putea intoarce spatele acestui palavrament de trei parale.
          dar, el nu merge acolo pentru alesi, ci pentru cei, presupus, reprezentati de acei...culesi.

          o zi buna, si sa traiti bine, mai draga !

          treceti prutul, cu capitanu' in frunte !
    • +3 (3 voturi)    
      Libertatea în comunism egal zero (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:18)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui bugsy

      Poporul român n-a ales nimic, nici în 1948, nici în 1990, nici în 1991, nici în 2003, fiindcă nu a avut loc niciodată un referendum privind forma de Stat. Comunistul Dej a fost succedat de comuniştii Ceauşescu, Iliescu, Constantinescu şi în cele din urmă de comunistul Băsescu.

      ~Nautilus
      • -2 (2 voturi)    
        si totusi.... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:54)

        bugsy [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

        1. Dej - ne-a scapat de Sovromuri:
        2. Ceausescu - ne- a scapat de datorii;
        3. Iliescu - ne-a scapat de personajul de pe pozitia 2;
        4. Constantinescu - nu se pune (era lider zonal, vorbea doar cu Bill si cu Tony);
        5. Basescu - a condamnat comunismul.
        • 0 (0 voturi)    
          usurel (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:40)

          DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui bugsy

          ceasca ne-a "scapat" de datoriile pe care tot el le facuse ca sa poata construi o industrie in mare parte inutilasi ca sa transforme orasele in uriase mahalale, aducand mase de prostovani de la tara! in plus, ne-a "scapat" de datorii prin exportul de alimente si materii prime nu de produse ale industriei grele create cu banii imprumutati! taica, nu faci din taran muncitor eficient, pt asta e nevoie de cateva generatii!
          • -1 (1 vot)    
            mai orasanule.. (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:25)

            danarad [anonim] i-a raspuns lui DanHorea1307693823041

            vezi ca din cauza ca sunt din ce in ce mai putini ,,prostovani'' la tara cumperi rosia la pret triplu de la supermarket, ,,prostovanu''avea o gaina ,un purcel o vacuta in batatura,tu ce ai ? o javra care iti da doar pureci,si putoare,si va dati amindoi ,,intelectuali'' ?
  • -1 (11 voturi)    
    moment rusinos (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:39)

    panfilache [anonim]

    pentru pdl si unificarea dreptei...

    rusine !

    atzi pierdut patru voturi !
  • +4 (14 voturi)    
    Eu propun sa-i dam si celelalte varfuri ale (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:41)

    aa [anonim]

    Bucegilor. Macar sa posede tot lantul muntos.
    Ce daca masonul Carol I a venit doar cu o valiza, a deposedat Manastirea Sinaia de domeniul Peles, ce daca a topit placutele dacice de aur sa construiasca castelul Peles, ce daca domeniile statului erau in administrarea regala si acum sunt proprietate acum urmeaza sa sarbatorim un tradator
    Poate candva si urmasii lui Ceausescu or sa recupereze domeniile prezidentiale.
  • 0 (12 voturi)    
    Cine stie ! (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:43)

    ion [anonim]

    Poate pana atunci ..... .schimba locatia cu Belu.
  • 0 (8 voturi)    
    Nu mai corespunde! (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:44)

    Un stelist [anonim]

    Mihai Iiu
    Prin graţia lui Dumnezeu şi voinţa naţională
    Rege al României


    La toţi de faţă şi viitori, sănătate


    În viaţa Statului român s'au produs în ultimii ani adânci prefaceri politice, economice şi sociale, cari au creiat noi raporturi între principalii factori ai vieţii de Stat.

    Aceste raporturi nu mai corespund astăzi condiţiunilor stabilite de Pactul fundamental — Constituţia Ţării — ele cerând o grabnică şi fundamentală schimbare.

    În faţa acestei situaţiuni, în deplină înţelegere cu factorii de răspundere ai Ţării, conştient şi de răspunderea ce-mi revine, consider că instituţia monarhică nu mai corespunde actualelor condiţiuni ale vieţii noastre de Stat, ea reprezentând o piedică serioasă în calea desvoltării României.

    În consecinţă, pe deplin conştient de importanţa actului ce fac în interesul poporului român,
    A B D I C

    pentru mine şi pentru urmaşii mei dela Tron, renunţând pentru mine şi pentru ei la toate prerogativele ce le-am exercitat ca Rege al României.

    Las poporului român libertatea de a-şi alege noua formă de Stat.


    Mihai


    Dat la Bucureşti,
    astăzi 30 Decembrie 1947.
  • +2 (6 voturi)    
    Monarhia salveaza Romania (Marţi, 20 septembrie 2011, 15:52)

    silviu [anonim]

    va recomand sa cititi o carte despre o perioada contestata si neclara din istoria romaniei:
    "Agonia Romaniei 1944 - 1948" de Nicolae Baciu, aparuta la Editura Dacia in 1990
    restul sunt comentarii de prisos. lucrurile nu sunt in alb si negru, ci si in nuante de gri. monarhia are locul ei in istoria romaniei, impreuna cu regele mihai.

    si un film - Monarhia salveaza Romania, ca sa vedeti cu ochii vostri cat de antimonarhisti erau romanii dupa 1990
    http://www.youtube.com/watch?v=f2u4BeoAbdw
    http://www.youtube.com/watch?v=MYrTTZk3NLc
    • +1 (1 vot)    
      Asa e (Miercuri, 21 septembrie 2011, 10:54)

      hatru [utilizator] i-a raspuns lui silviu

      Multi au fost regalisti. Inclusiv subsemnatul.Ceea ce m-a facut sa "intorc armele" au fost goana dupa averi a casei regale si nunta de diamant a regelui, cand l-a invitat pe Iliescu (exact, ala care l-a fugarit ca pe-un infractor si l-a gonit) si nu a invitat Presedintele Romaniei (indiferent cum il chema) dand cu flit milioanelor de romani care si-au ales un presedinte. Si nu in ultimul rand scarba care mi-o provoaca acest Duda. Si-ar mai fi. Asta ca sa nu analizez decat ce s-a-ntamplat sub ochii mei.
  • +3 (9 voturi)    
    ..... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:04)

    Ducu [anonim]

    Luandu-ne dupa pozitiile unora care au postat aici, comunismul, putem spune ca a invins!
    Incredibil cata ura se poate deversa !
    • +1 (3 voturi)    
      Curios este ca ei se considera de dreapta! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:19)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ducu

      Dreapta inseamna o societate diferentiata clar pe clase sociale. Ei nu au respect nici macar pentru clasa din varf regalitatea, careia ii datoram independenta ca natiune.
    • 0 (4 voturi)    
      Comunismul (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:30)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Ducu

      Pai stai asa ca astia ii vor aduce inapoi la putere pe comunisti! Tocmai aveti profilul votantului PSD: ura la maxim pe orice si oricine!

      Asa se procedeaza si la partid/alianta/grup infractional :)
    • +2 (4 voturi)    
      adevarat (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:32)

      habarnista [anonim] i-a raspuns lui Ducu

      ... cam de 20 de ani si eu constat asta
  • -2 (8 voturi)    
    Ciudat?! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:10)

    Rescatorul [anonim]

    Oare ce se urmareste? Ex-regele Mihai este autodistrugatorul monarhiei in Romania, vinovat pentru umilirea patriotului roman, maresalul Antonescu si aservirea Romaniei comunistilor si bolsevicilor. Nu s-a dezmintit nici dupa 1990. A dovedit o "mandrie" umilitoare oentru patriotii romani cand a fost alaturi de Iliescu si Putin. A mintit ca nu vrea nimic de la romani si acum, impreuna cu neamurile sale hraparete, nu-i mai ajung mainile. Acum, Margareta vrea sa ni-l impuna pe comunistul securist Duda drept conducator. ce oameni sunt astia? ce caracter au? Ce merite au? Ei si cei care ii sustin nu au pic de rusine si bun simt. Sunt la fel de nemernici precum bolsevicii si kgb-istii. Una este sa vrei monarhie si alta sa recunosti o familie de hrapareti vorace.
    • +1 (1 vot)    
      Romanii nu vor monarhie si au dreptate... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 8:59)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Nu v-ati saturat de Ceausescu, nemurile si camarila lui? Un presedinte, daca este troglodit, poate fi schimbat, dar un rege nu, char daca baga tara-n rahat si o tradeaza. Mai scutiti-ma cu ex-regele Mihai si familia lui de dude!
  • +2 (6 voturi)    
    O victorie a bunului simt! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:18)

    Lucian [anonim]

    Ma bucur ca majoritatea parlamentarilor, chiar daca de culor politice diferite, au luat o decizie plina de bun-simt. Majestatea Sa merita omagiat asa cum se cuvine de reprezentantii poporului roman, pentru rolul sau istoric si pentru marea rezistenta pe care a dovedit-o. Pentru mine, subiectiv vorbind, existenta Sa imi demonstreaza ca adevaratul popor roman n-a murit, iar decizia de azi a Parlamentului imi da speranta renasterii lui.
  • +2 (2 voturi)    
    Ati uitat de Yalta? (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:22)

    Conciliant [anonim]

    Jocurile au facute la Yalta unde Roosvelt si Churchil ne-au predat "la pachet"lui Stalin. Nimeni nu mai putea face nimic. Tradarea cea mare a fost abandonarea Ardealul de Nord fara lupta.
  • +3 (5 voturi)    
    pai, nu zicea TB ca e tradator?! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:50)

    costica [anonim]

    Cum vine in fata Parlamentului Romaniei un tradator de tara?!
    Iar luni seara la TVR Dna Anastase spunea:
    "Preşedintele Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, a explicat luni seară, la TVR 1, că propunerea PNL de a-l invita pe Regele Mihai în Parlamentul României nu este una constituţională.
    Tocmai din acest motiv, PDL a propus organizarea unui eveniment special, variantă respinsă categoric de PNL. Preşedintele Camerei Deputaţilor a subliniat că există disponibilitatea grupurilor parlamentare de a organiza un astfel de eveniment în Parlament, dar că "forma trebuie să fie una constituţională".
    Birourile permanente reunite ale Senatului şi Camerei Deputaţilor au respins, luni, solicitarea PNL de organizare a unei şedinţe solemne a Parlamentului, în cadrul căreia Regele Mihai să adreseze un mesaj în ziua în care împlineşte 90 de ani.
    Roberta Anastase a spus că membrii PDL din Birourile permanente au votat împotriva propunerii liberalilor, având în vedere faptul că în şedinţă solemnă a Parlamentului pot rosti mesaje doar şefi de stat în funcţie.
    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/web-roberta_anastase-regele_mihai-pdl-pnl-parlament-invitatie_0_557944234.html
    CONCLUZIE portocalie-basesciana: Un tradator de tara vine in fata Parlamentului Romaniei desi acest lucru este neconstitutional, asa cum au afirmat TB si Roberta Anastase!!!
    Asa arata toata guvernarea portocalie, vai de mama voastra, sper sa nu va mai voteze nici 1% dintre romani!!!
  • -1 (3 voturi)    
    Cine a votat pentru Rege? (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:02)

    aa [anonim]

    PSDul care e urmasul partidului comunist.
    Deci ce este Regele , o deductie simpla stimabili uslasi.
    • -1 (1 vot)    
      Regele este Rege... (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:15)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui aa

      ... si cu asta am spus totul.
      in schimb, jalnicul tau idol de la Cotroceni este un fost comunist, fost "reprezentant comercial" in timpul lui Ceausescu, fost fesenist, actual manelist si spritzar, nu-i ajunge Regelui nici la degetul mic.
  • +2 (2 voturi)    
    cu tristete vad... (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:21)

    cucu [anonim]

    ca cetatenii acestui neam sint inraiti si nimic nu mai e bun, sintem dezbinati si nimic nu ne mai da incredere....de orice ne legam ori e bun ori e rau, dar nimic sa ajunga la consens. e nevoie de singe nou, o schimbare dramatica cu oameni noi. atita timp cit o sa acceptati ca rudele demnitarilor sa fie puse pe functii publice pe sute de mii de euro anual, case de protocol, bani care in loc sa intre in sistemul de invatamint/sanatate si curing o sa intelegeti de ce nu sint bani de pensie ptr ca se duc in elevetia si uk...romania merge incet dar sigur. totul sistemul e putred, indiferent cine vine din cei cunoscuti, de aceea e nevoie de fiecare dintre noi sa-si creasca altfel copiii, ca intr-o zi, romania sa renasca...dar e greu printre manelisti...si infractori....
  • +1 (3 voturi)    
    dupa declaratia lui T. Basescu... (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:13)

    vio [anonim]

    toti PDListii, atat de la Guvern cat si din Parlament s-au intrecut in a-l sustine pe TB in declaratile alea din iunie cand l-a facut tradator pe Regele Mihai!!
    Acum, ma intreb eu, ce-or sa spuna aceiasi PDListi in sedinta aia din 25 octombrie?!
    Sper sa nu-i aud sau nu m-as mira sa-i aud spunand altceva decat ceea ce au tot spus dupa declaratiile lui TB!!
    Singurul care a spus altceva este Paleologu, astuia i se trage de la educatia solida pe care a primit-o de la mamica si taticul lui...
    La restul, nu-i mai nominalizez, sensul de "restul" este suficient, cine sa le fi facut educatie??!
    Si pentru ce?
    Pe mare nu trebuia, in Parlamentul Romaniei, se pare ca nici atat...
    Pentru ce ??!!!
    • +1 (1 vot)    
      Paleologu traieste din amintiri... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 9:01)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui vio

      Amintirile erau frumose cand era vorba de Carol I sau Ferdinand. Dar, ma indoiesc ca Paleologu ar fi de acord sa vada un Duda pe tronul Romaniei, chiar si ca print consort.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă