Sebastian Lazaroiu: In 2-3 ani Romania va cheltui mai mult decat Grecia, Italia sau Spania pe asistenta sociala

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 13 septembrie 2011, 13:27 Actualitate | Esenţial

Grecia, Spania sau Italia isi vor reduce bugetele sociale, iar in doi-trei ani Romania va ajunge sa cheltuieasca cel mai mult pentru asistenta sociala, a declarat, marti, in Comisia de munca de la Senat, ministrul Muncii, Sebastian Lazaroiu, potrivit Mediafax.

Lazaroiu le-a spus senatorilor din Comisia de munca ca este de parere ca Grecia, Spania sau Italia isi vor reduce in scurt timp bugetele sociale atat de mult incat vor ajunge sub bugetul actual al Romaniei.

"In doi-trei ani Romania va cheltui cel mai mult pentru asistenta sociala pentru ca ei sunt intr-o situatie foarte dificila", a declarat ministrul Muncii.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

5295 vizualizari

  • +6 (20 voturi)    
    adevarat... (Marţi, 13 septembrie 2011, 13:31)

    me [anonim]

    romania nu are atat de multi asistati sociali (ma refer la cei care se incardreaza in baremu legal)...
    dar are foarte multe spagi ... prin care orice bastan cu 5 vine ajunge asistat social...

    sa nu uitam ca tiganii (cel putin in sectoru 5 ) primesc foarte mult ajutoare sociale... (motiv pt care sect 5 e varza... da ajutoare sociale si nu mai ii raman bani de sosele...)

    in romania trebuie rezolvata infractionalitate de orice fel si se vor rezolva si problemele asistatilor sociali...
    • +3 (15 voturi)    
      Pai cum sa nu (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:12)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui me

      Pai da, ca noi ne permitem, avem bani la greu sa sustinem social...Ce, suntem ca amaratii astia italienii, spaniolii sau grecii? Avem bani, nu gluma... La munca lenesilor, nu la cersit!
    • +4 (10 voturi)    
      ...rezolvata infractionalitatea (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:22)

      a [anonim] i-a raspuns lui me

      infractionalitatea nu poate fi rezolvata, poate fi inlocuita cu alternative mai bune.
      Oricat de mare ar fi pedeapsa pentru furt, hotul tot hot va ramane daca nu are alternative. Si vorbesc de alternative la indemana lui, nu programe despre care nu a auzit si nu o sa auda niciodata.
      Parerea mea este ca infractionalitatea nu trebuie atacata direct, ci prin dezvoltarea unor alternative care sa se potriveasca statutului social al infractorillor.
  • -4 (22 voturi)    
    Eu... (Marţi, 13 septembrie 2011, 13:39)

    nety [anonim]

    ... cred ca acest individ include in asistenta sociala si pensiile. Altfel de unde asemenea previziuni? Pensiile nu sunt decat returnarea unei parti din contributie catre cei indreptatiti. Numai ca e prea greu pentru mintea lui.
    • +5 (17 voturi)    
      ... (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:25)

      Marcu [anonim] i-a raspuns lui nety

      Aceeasi vesnica neintelegere a sistemului de pensii la romani. Om bun, sistemul de pensii se bazeaza pe solidaritate, nu pe economisire. Adica eu platesc acum pensia batranilor, iar la vremea mea, pensia mea va fii platita de copiii din ziua de azi. Banii pe care ii dai astazi la fondul de pensii nu sunt pastati de stat undeva la ciorap si ti-i returneaza tie la batranete.
      • +3 (9 voturi)    
        Stie ... (Marţi, 13 septembrie 2011, 15:47)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        ... toata lumea foarte bine cum functioneaza sistemul de pensii ... nu e nevoie sa faceti voi portocalii (sau mai nou verzi-albastrii) atat pe desteptii de dimineata pana seara.
        Problema e ca in momentul cand Statul iti baga mana in buzunar pe tot parcursul vietii active nu ai nici o optiune sa-i zici "uite e criza in Spania, Grecia si Italia si nu vreau sa-ti mai palatesc contributia" pe cand Statul poate sa vina sa-ti spuna tie, acelasi cetatean caruia i-a bagat mana in buzunar fara nici o jena anterior "e criza in Spania, Grecia si Italia ... mai rasfirati mai pensionarilor".
        • -3 (5 voturi)    
          Jiji kent atot stiutorul (Marţi, 13 septembrie 2011, 16:23)

          gura rea [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Jijel ,eu am o dilema (veche )cu tine ,de unde la afli tu pe toate?tu le sti pe toate esti estra-ordinar,tu ori esti gigel,ori esti fumat ori esti afumat ,dar cred ca in definitiv esti expirat..asa ca mai lasa-ne cu comentariile tale...oricum nu intelegi nimic!
        • -3 (5 voturi)    
          ... (Marţi, 13 septembrie 2011, 16:29)

          Marcu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Ai dreptate ca statul este un hot, un administartor foarte prost, corupt, risipitor etc... dar fondul de pensii tot unul de solidaritate sociala ramane.

          Iar eu nu votez cu nimeni, in lumina celor scrise mai sus.

          Sunt curios, de unde ai dedus ca sunt portocaliu?
        • -2 (6 voturi)    
          dar (Marţi, 13 septembrie 2011, 17:05)

          dar [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          dar ai optiunea sa emigrezi, daca nu iti convine. sau sa sprijini un politician/partid care sa propuna alt sistem de psneionare.

          dar nu faci nici una, nici alta. te vaicaresti si iti plangi singur de mila. e sport national, deh...
      • +2 (6 voturi)    
        Da ... (Marţi, 13 septembrie 2011, 17:33)

        nety [anonim] i-a raspuns lui Marcu

        ... cam asa ar fi, numai ca atunci cand eu sunt "obligat" sa contribui, cel care imi ia bani trebuie sa fie "obligat" sa imi restituie ceva. Altfel lasa-ma sa nu cotribui, si spune-mi ca nu am dreptul. Chestia cu solidaritatea nu trebuie transformata in obligatie. Adica tu stat cand imi iei bani ii iei din solidaritate, dar cand sa imi restitui ceva nu mai e solidaritate. Pai atunci lasa-ma numai cu pensiile private. Nu intelegi mare lucru din pensiile astea. Ai prins ceva dar nu suficient.
    • +5 (13 voturi)    
      Ce sunt pensiile ? (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:25)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui nety

      Pensia NU este un imprumut pe termen lung la banca, nici o investitie pe care o recuperezi. Este o obligatie de cotizare, o taxa de care NU vei beneficia.
    • +2 (8 voturi)    
      Doamna, (Marţi, 13 septembrie 2011, 15:43)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui nety

      Se pare ca nu intelegi un sistem cat se poate de simplu. Cotizezi nu pentru tine ci pentru cei care te/au facut. Cei pe care i/ai facut cotizeaza pentru tine.
      Asta se cheama SOLIDARITATE.
      Daca ai impresia ca exista cate un ciorap cu banii cotizati de fiecare, gresesti. De ce nu ti/ai depus banii la un cont privat de pensii?
      A, era bine in comunism cand tu te faceai ca muncesti si ei se faceau ca te platesc.
      Acum, culegi roadele.
      Ca sa fiu mai explicit, cum este cu alea 10.000 miliarde luate de bombonel de la excedentarul fond al pensiilor?
      De ce nu ai sarit de fund in sus atunci?
  • -5 (21 voturi)    
    ei sunt intr-o situatie mult mai dificila???!! (Marţi, 13 septembrie 2011, 13:40)

    vio [anonim]

    si Romania cum naiba este ??!!
    Habarnist este Lazaroiu asta...
    Vai de mama lui, de cate ori deschide gura scoate cate o mostra de prostie intelectuala, cum se tot da el mare intelectual..
    Lasa-ne cu asemenea aiureli, faceti naiba ce trebuie ca oamenii sa aiba locuri de munca nu sa trantoreasca....
    • +6 (20 voturi)    
      Cum ar fi sa isi caute oamenii singuri de lucru? (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:25)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui vio

      Si sa nu mai astepte sa le dea altii? Am ajuns o tara de pomanagii in care toti asteapta sa se dea....
      Caut oameni pentru lucru in curte, ofer 100 de ron pe zi plus mancare, si nu gasesc! Lucruri simple, facut curat prin curte, tuns iarba, vopsit gardul....
      • 0 (2 voturi)    
        lucruri simple (Miercuri, 14 septembrie 2011, 8:48)

        dan samoila [anonim] i-a raspuns lui andrei

        Pai daca-s asa de simple, de ce nu le faci singur? Iti pica mana sa tunzi iarba sau sa vopsesti gardul intr-o duminica? Asta e problema dumneavoastra, ca nu-s destui oameni saraci sa faca orice, cand ai dumneata nevoie? Ia sa mai vina o criza, sa-i vad cersind de lucru si pentru 20 de lei, atuncea da, o sa mearga economia snur!
  • +9 (21 voturi)    
    cu sau fara (Marţi, 13 septembrie 2011, 13:45)

    gigi [anonim]

    cei 20.000 EUR/cap de fraier pe care-i va da USL-ul dupa ce ajunge la putere?
  • +7 (13 voturi)    
    Aici are dreptate- Vin alegerile (Marţi, 13 septembrie 2011, 13:48)

    evoque [utilizator]

    Vin alegerile, asa ca:
    "In 2-3 ani Romania va cheltui mai mult decat Grecia, Italia sau Spania pe asistenta sociala".
    Dincolo de aspectul cu alegerile care va contribui din plin la cheltuielile sociale, pentru ca asa este in traditia romaneasca de a face daruri electorale, ramane marea problema a gradului de ocupare a fortei de munca. Atat timp cat cei care contribuie la sistem sunt tot mai putini, piramida asistentei sociale risca sa se darame.
  • +6 (16 voturi)    
    Daca nu actionam imediat, ajungem ca grecii.. (Marţi, 13 septembrie 2011, 13:49)

    3 milioane privati/ 6 milioane bugetari-pensionari [anonim]

    Avem o populatie in curs de imbatranire, fenomen accelerat si de plecarea romanilor la munca in Italia, Spania, Germania.
    Pe 10 septembrie a inceput scoala in Italia si sunt inscrisi 100.000 de elevi romani ! Tiineri care in viitor risca sa devina acolo salariati si contribuitori la bugetul Italiei, nu al Romaniei.
    Un numar asemanator de copii romani sunt in scolile spaniole.

    Peste 10-15 ani incep sa iasa la pensie circa 2 milioane de romani din generatia 'decreteilor' (cativa ani dupa '67 cand Ceausescu a interzis avortul), in timp ce numarul de tineri ce devin salariati e din ce in ce mai mic (nr. de elevi si studenti a scazut de la 4,5 milioane in 1990, la 3,2 milioane anul asta !).

    In clar, raportul pensionari-activi va fi unul dezastruos pentru bugetul Romaniei, care se va trezi handicapata in dezvoltarea ei economica, sociala si culturala.

    Statele din Vestul Europei au crezut initial ca solutia rapida poate fi importul de forta de munca, prin aducerea de imigranti non-europeni.
    Acum s-au reorientat catre imigrantii din Europa de Est.

    Dar s-a dovedit ca societatile occidentale se confrunta cu probleme grave din cauza imigratiei, ceea ce duce la cheltuieli foarte mari si la tensiuni sociale si culturale mergand pana la atentate teroriste si rascoale.

    De aceea, tendinta actuala e stoparea si controlul strict al aducerii fortei de munca din afara, majoritatea tarilor vestice preferand sa utilizeze mai eficient propriul bazin al fortei de munca (exista 20 de milioane europeni someri), sa creasca productivitatea, sa mareasca varsta pensionarii etc.

    Opinia publica europeana sustine mai usor ideea incurajarii natalitatii si este mult mai ostila imigratiei.

    Romania, imediat ce va avea resurse mai importante si va fi suficient de reorganizata, trebuie sa faca tot ce e posibil pentru a aduce o parte dintre romani inapoi, pentru a da de lucru la cei 2,4 milioane de romani din agricultura de subzistenta, pt a mari inteligent si tintit ajutoarele pt mame !
    • +7 (17 voturi)    
      ... (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:28)

      Marcu [anonim] i-a raspuns lui 3 milioane privati/ 6 milioane bugetari-pensionari

      Orice "decretel" cu capul pe umeri si-a luat de mult gandul de la pensia platita de stat.

      Vom muri muncind, impacati-va cu soarta! Asta pentru ca parintii nostri s-au pensionat la 50 de ani.
      • +1 (1 vot)    
        Hmmm (Miercuri, 14 septembrie 2011, 10:13)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        Eu nu am niciun parinte care sa se fi pensionat la 50 de ani...de unde scoti aberatiile astea??
  • -5 (17 voturi)    
    adica (Marţi, 13 septembrie 2011, 13:52)

    Santa Claus [anonim]

    Adica Italia, Spania, Grecia sunt intr-o situatie mai dificila decat Romania si asta e bine pentru ele. Sa facem in asa fel sa fie si Romania intr-o situatie si mai dificila, sa fie domnul Lazaroiu multumit. Daca el e multumit...
    Apoi vorba merge ca Romania nu e intr-o situatie asa de dificila datorita intelepciunii guvernului din care si domnul Lazaroiu face parte. Dar daca pana la urma nu e bine ca suntem intr-o situatie (macroeconomic vorbind, ca altfel...) putin mai buna decat sus-numitele tari, atunci nu mai inteleg scopul taierilor, restructurarilor, TVA-ului marit etc.
    Sau poate ca domnul Lazaroiu vorbeste cam mult. Nu e zi sa nu mai aflam cate ceva din ce gandeste acest prea-intelept domn.
  • -3 (17 voturi)    
    Ministru lui Peste (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:09)

    Pensionar [anonim]

    Un individ mai cinic decat acest Neicanimeni greu gasesti in Romania
    A stiut Basescu pe cine pune la Ministerul Muncii
    Amandoi au aceleasi pareri despre pensionari ca si Elena Ceausescu cand ii vedea dimineata la cozile de la carne
  • -3 (15 voturi)    
    Ministru lui Peste (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:09)

    Pensionar [anonim]

    Un individ mai cinic decat acest Neicanimeni greu gasesti in Romania
    A stiut Basescu pe cine pune la Ministerul Muncii
    Amandoi au aceleasi pareri despre pensionari ca si Elena Ceausescu cand ii vedea dimineata la cozile de la carne
  • +9 (9 voturi)    
    Justitia e problema (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:24)

    Popeye [anonim]

    Nu asistatii social...L-ai prins furand ? Taie-i degetul, mana, de la cot...in conf. cu grav.furtului. Economice? Ia-i tot si pune-l s-o ia de la cap...sa vedem mai devine miliardar in cativa ani? Crima de gr.1? Glontul si plata lui. Spaga? Confiscarea totala a intregii averi a lui si a Familei, si ascuns vreo 20 de ani... Nu-l poti dovedi in tribunal? Un "comisar Alimanescu" si cu o trupa de tineri incoruptibili si platiti cu salarii gen Transelectrica, Tarom etc...A fugit de sub escorta, noaptea, fara martori, pe linia ferata... Doua gloante in cap, NUP. O luna de zile in Full, si o sa avem bani sa dam si la altii. Eee, atunci sa vezi, sa vezi trai pe noi, educatie, cultura etc...Treaba e ca nu se vrea. Hoti sunt la toate nivelurile.Avem ne voie de bine cu forta. O zi buna!
  • -2 (10 voturi)    
    Oare? (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:24)

    Doc [anonim]

    Nu prea il cred pe domnul Lazaroiu.

    Stiati ca pensiile, in Romania, intra in categoria de ajutoare sociale? Probabil ca, in acest caz, s-ar putea adeveri spusele lui pentru ca altfel nu vad cum.

    Cei care ii tot huliti pe "asistatii sociali". Ajutoarele sociale au cam fost rarite mai de mult. Cam de cand a venit Boc la putere. Si pentru informatia dumneavoastra buba mare nu este la ajutoarele sociale ci la pensii. Acolo avem un deficit considerabil si prognoza, din pacate, nu este prea buna.
  • +2 (12 voturi)    
    ... afirmatii fara acoperire... (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:29)

    catalin_mattei [utilizator]

    La nivelul ministrilor actualei guvernari exista un trend numit: afirmatii fara acoperire! In mod natural/ profesionist, dl Lazaroiu venea cu cifre, cu prognoze pt a acoperi ceea ce afirma... din pacate avem cel mai slab ministru pe domeniu ... Mai bine mai doarme putin pe cuie domnul Lazaroiu ca sa isi aeriseasca mintea si sa isi dea seama ca ministru inseamna omul cu faptele, cifrele si nu ala cu papagalul mare doar
    • -2 (4 voturi)    
      Vrei cifre? (Marţi, 13 septembrie 2011, 19:25)

      Kenwood [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Poftim:
      1.ro cheltuie aprox 1/2 din buget pt asistenta sociala
      (a se citi pomeni).
      2.salariile tuturor bugetarilor + pensiile reprezinta aprox 27% din acelasi buget.
      3.mareata realizare a actualului gubern de acordare a pensiei minime garantate chiar fara cotizare/munca a "pensionat" inca 1.2 mil de romani.
      4.fiscalizarea muncii este de aprox 55%
      5.salariul minim este de 670 ron
      6.venitul minim garantat (in sect.V de exemplu) este 1.000 ron
      7.pensionarii si alti "defavorizati" ai sortii au gratuitate pe transportul in comun iar primii si calatorii pe CFR. Inmulteste 5o ron costul mediu al unui ab lunar pe un traseu cu 6.5 mil de pensionari si o sa ai alta dimensiune a socialistilor autodeclarati de dreapta (prin comparatie, revenirea salariilor pt bugetari la nivelul din ian 2010 ar insemna cam o treime din aceasta suma)..
      8.s-a eliminat in schimb plata transportului pt dascalii navetisti, aprox 3 mil lunar
      9.... etc
  • +2 (12 voturi)    
    PALELIBUS... (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:36)

    STAN PATITU [anonim]

    Lazaroiu asta... Nu se merita sa pierdeti vrmea cu el. E clar ca este dezaxat daca poate sustine ca Italia, Spania, etc. Din pacate este ministru in tara asta in care traiesc si eu. Al muncii !... Un ministru care declara ca doarme pe cuie la propriu !!! De asemenea declara ca fiul sau traieste linga cercul polar de nord. Nici nu e de mirare! A plecat saracul cat mai departe ca sa scape de tac-su !
  • +2 (12 voturi)    
    Chiar ma intrebam ce cauta Lazarica la comisie.. (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:49)

    zexe [anonim]

    Iata ca am aflat. L-au chemat sa il intrebe daca, in opinia domniei sale, crede ca Grecia, Spania sau Italia isi vor reduce bugetele de asistenta sociala mai mult decat Romania si daca e cazul sa mai reducem si noi. Nu de alta, dar macar in acest domeniu putem fi si noi primii.
    Sa nu ne miram daca, in urma consultarilor de la comisie, Lazarica va trage concluzia ca asistenta sociala este o plga sociala si ca, dupa lungi studii statistice, va conchide ca asistatul trebuie sa devina contributor net.
  • +2 (12 voturi)    
    Din sticla gandirii (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:52)

    Mihai [anonim]

    iarasi a scos acest ministru ideile sale pe care el insusi nu le intelege. Toata problema cu fondurile se poate rezolva foarte rapid daca politicienii,colegi de-ai lui Lazaroiu ar fura mai putin, achizitiile publice s-ar face corect, nu s-ar mai da pungi de zahar la alegeri, ar fi bani pentru investitii care indirect s-ar reintoarce la buget. Dar se pare ca de cand doarme pe patul de cuie i-ai intrat cateva in cap si il face sa tot abereze de fiecare data cand scoate o vorba, are aceeasi ura pentru pensionari ca si tov Basescu.
  • +3 (15 voturi)    
    Acest ... (Marţi, 13 septembrie 2011, 14:56)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... domn Lazarescu este extrem de prost. Din foarte, foarte multe motive. Primul ar fi ca include in asistati sociali si pensionarii (a invatat de la Primul Prost al Tarii sa faca asa). In al doilea rand pentru ca nu are nici o cifra, nici un procent, nici o prognoza, nimic, nimic care sa sustina o asemenea afirmatie. In al treilea rand pentru ca nu vad necesitatea "comparatiei" (o fi vrand sa fie aplaudat daca va avea dreptate sau cum?).

    Comparatiile facute de acest penibil intre Romania Grecia, Italia si Spania sunt la fel de relevante ca si comparatiile intre "romancele cu cei mai mari sani" facute de diverse ziare de doi bani. Sunt foarte "interesante" dar total inutile.
    • -2 (8 voturi)    
      Oricum, (Marţi, 13 septembrie 2011, 15:37)

      nick [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      comparatiile facute de el sunt mai relevante decat chestiile scoase de tine din putul gandirii si insirate pe ici, pe colo, pe net.
      La cata frustrare emana postarile tale, s-ar putea crede ca esti unul din marii lideri ai opzitiei noastre cea de toate zilele.
      Indiferent cine esti, nici Lazaroiu, nici altcineva apropiat lui, probabil ca nu dau 2 bani pe tine si pe parerile tale, oricate insulte ai scuipa printre randuri.
  • +1 (5 voturi)    
    statul social (Marţi, 13 septembrie 2011, 17:07)

    doru [anonim]

    Cauza crizei NUUU este statul social care la noi este asa pe la mediu ca pondere din buget si supermediocru ca valoare.Problema Romaniei NUUUU este statul social nici pe departe.Prin reducerea asistentei sociale NUUUU se rezolva criza din Romania si nici unde ,nicaieri in lumea asta.Atunci de ce atita efort din partea d-niilor lor sa ne lamureasca de ce NU e bun statul social?!!!!!!!Eu am o ipoteza si anume ca acesti politicieni se pun in slujba unor interese care urmaresc sa obtina profituri uriase si facile in schimbul unor avantaje financiare ce le permit sa perpetueze puterea politica.....Acesti politicieni NU tin cont de realitatile din Romania ci numai de propriile lor ginduri paranoice.....niste mediocri rasati.
  • 0 (0 voturi)    
    Asistati! (Miercuri, 14 septembrie 2011, 8:11)

    Paul [anonim]

    Sunt vorbe goale. Este foarte mult de munca in tara aceasta. De ce nu se cere la contructia de autostrazi utilizarea de masini si utilaje romanesti? Hai sa-i punem la munca pe asistati si le va fi mai bine si lor si noua.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri