VIDEO Traian Basescu: Propun ca in fiecare clasa de scoala sa existe un tricolor si sa se cante imnul de stat

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:09 Actualitate | Esenţial

Presedintele Traian Basescu a propus sambata ca in fiecare clasa de scoala sa existe un tricolor si la inceputul orelor sa se cante imnul national al Romaniei.

"Va propun o initiativa ca in fiecare clasa de scoala sa existe un tricolor si la inceputul orelor sa cante imnul, asa cum noi am facut-o in toata perioada de liceu", a declarat Traian Basescu, la scoala de vara a UNPR.

Seful statului a afirmat ca o natiune care nu isi respecta simbolurile nu poate fi una puternica.

"Am vazut penibila intamplare cand la tine acasa imnul de stat nu se canta corect. Pe de alta parte, am vazut sportivii nostri in strainatate coborand de pe podium daca imnul nu s-a cantat corect", a spus acesta, referindu-se la meciul de fotbal dintre Romania si Franta, cand Marcel Pavel nu a cantat corect versurile imnului de stat.

"Intrati in price scoala, in toate clasele, nu veti vedea nicaieri tricolorul. Daca vrei sa fii o natiune puternica, in primul rand trebuie sa tii la simbolurile statutului tau", a mai spus Traian Basescu.



Citeste mai multe despre   






















3578 vizualizari

  • -14 (32 voturi)    
    Populsim? (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:20)

    Doc [anonim]

    Se apropie alegerile si stati rau in sondaje?

    Nu ar fi mai bine daca ati veni cu niste masuri care chiar sa conteze? Sau daca at veni cu o guvernare eficienta? Sau daca ati reforma justita (o reforma veritabila si nu una de forma...)?

    Sunt de acord cu patriotismul si toate bla blaurile respective. Dar tin sa-i aduc aminte lui Base ca dragostea cu sila nu se face iar astfel de masuri pot avea efect contrar celui asteptat.

    Apoi, un presedinte care sustine cu atata ardoare concesionarea aurului Romaniei fara licitatei, unui offshore in spatele caruia stau traficanti de droguri este orice numai patriot nu.
    • -15 (29 voturi)    
      Base (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 15:47)

      portret [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Ai uitat si portretul lui Base in fiecare clasa, sa fie ca pe vremuri. PDL e la fel ca defunctul
      • +1 (1 vot)    
        ce-mi plac mie patriotii! (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 17:06)

        tanti maria [anonim] i-a raspuns lui portret

        Ce-mi 'plac' mie patriotii astia care lacrimeaza de mama focului cand se canta imnul national si flutura tricolorul, dar dupa aia aproba proiecte cu cianuri si lasa patriomoniul cultural in ruina.

        Astia care spun cuvinte mari ca "doresc glorie neamului romanesc", dar nu aloca fonduri pentru educatie. Ce-i mai important, sa existe in fiecare scoala tricolorui sau sa ne preocupe ca toti elevii sa aiba in mod real dreptul la o educatie de calitate (inclusiv cadre didactice bune, platite decent)?

        Tricolorul in fiecare clasa nu va stopa cvasi-analfabetismul elevilor. I
      • +1 (1 vot)    
        Poza "intr-o ureche" ? (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 18:03)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui portret

        Well ... "pour les moins de vingt ans, qui ne peuvent pas connaitre" ...

        Tembelii din conducerea comuista a Romaniei - in mare liguseala lor fata de Carpaci - pusesera in scoli un portret puternic retusat al presedintelui de atunci al Romaniei - Nicolae Ceausescu.

        Pentru a-l face mai fotogenic, in afara de "intinderea" pieilor si ridurilor, il pusesera pe dictator sa priveasca spre stanga noastra, iar la capul usor intors spre dreapta sa - se vedea ... o singura ureche.

        Imediat ce a aparut acest nou portret (specific anilor 80) s-a spus ca Ceausescu este "intr-o ureche" !

        Din pacate - sub conducerea "luminata" a actualului chirias, a crescut numarul de glume si de bancuri cu blegomanii din conducere, semn ca treaba merge din ce in ce mai rau si ne-a mai ramas doar sa facem haz de necaz, precum in vremurile mai vechi.

        Dl. presedinte Basescu - in loc sa emita butade despre intonarea imnului de stat - ar fi cazul sa se preocupe serios de schimbarea Constitutiei astfel incat la urmatoarele alegeri sa avem parlament unicameral si mai putini trantori pe statul de plata.

        Daca uita de decizia cetatenilor de la ultimul referendum - nu va ajunge in cartea de istorie, cu in vorba populara alaturi de Pinochio, tot asa cum fostul presedinte Iliescu zace acum alaturi de Gavrila Marinescu, Carol al II-lea, Ana Pauker, Teohari Georgescu, Horia Sima - in lista teroristilor "de stat" pentru a chemat bandele de mineri sa bata si sa schilodeasca pe bucuresteni.

        Stim ca diferenta este mica intre presedintele care chama hoardele de mineri si cei care au organizat asasinate sau executii fara judecata. Tot asa diferenta scade intre conducatorii care mint sau fura votul popular.

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
  • +1 (27 voturi)    
    in toata tara? (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:21)

    ali baba [anonim]

    haha, si in harghita si covasna?
    • 0 (0 voturi)    
      Te-ai prins. (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 17:56)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui ali baba

      Basescu stie sa le-o traga udemeristilor pentru chestia cu regiunile si alte talpi ale acestora.Totusi,nu este rea ideia cu imnul ,pentru-ca foarte putini stiu imnul Romaniei.Sa nu mai ne lasam manevrati de un Marcel Pavel sau mai stiu eu cine.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 23:00)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui ali baba

      good point :))
    • 0 (0 voturi)    
      de ce nu ? (Duminică, 11 septembrie 2011, 2:06)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui ali baba

      care-i problema ? nu sunt in romania harghita si covasna ?
  • +26 (36 voturi)    
    Corect (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:33)

    cobra [anonim]

    Mi-aduc aminte de ce a însemnat pentru SUA preşedintele Ronald Reagan. Pe langă faptul că a fost primul care a spus un NU hotărat ruşilor, el a spus că la fiecare instituţie publică şi la oricare cetăţean care se simte american trebuie să fluture drapelul ţării.
    Cred că măsura este binevenită.
  • -15 (23 voturi)    
    simboluri (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:36)

    brozef [anonim]

    simbolurile sunt pentru oamenii cu mintea simpla
  • +24 (36 voturi)    
    Perfect de acord.... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:39)

    Ana [anonim]

    Si eu am avut ocazia sa interpretez imnul in scoala, in fiecare dimineata inainte de inceperea orelor de curs, din clasa 1 pana in clasa a 8a. Din pacate, in anul in care tocmai incepusem clasa a 9a a venit "lovilutia" si s-a renuntat la acest obicei. Sincera sa fiu, in toti acei ani am detestat faptul ca eram obligati sa cantam Tricolorul, dar pe masura ce am inaintat in varsta, am ajuns la concluzia ca a fost o masura extraordinar de buna. E drept, eu stiu toate versurile de la "Desteapta-te, romane", chiar daca nu m-a obligat nimeni sa le invat, dar mi se pare un gest de respect acela de a sti integral versurile tarii tale.

    Concluzie: consider propunerea presedintelui (indiferent cum se numeste el) extrem de buna!
    • +1 (1 vot)    
      mai lasa-ne (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 17:10)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Ana

      ba frate la aia 2 neuroni pe care ii aveai ai posibil ca mai mult de atat nu te ducea mintea ...si pe masura ce ai inaintat in varsta se pare ca si aia 2 neuroni te-au parasit definitiv
  • -13 (25 voturi)    
    traiane (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:45)

    gurka [anonim]

    de cind a aflat ca e in imn, marinerul vrea ca sa afle lucrul acesta si altii. daca tot e descentralizare, sa se cinte imnul scolii.
  • -8 (22 voturi)    
    ipocrizie (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:49)

    t [anonim]

    Daca se implementeaza si proiectul asta, abia ii vom invata si pe copiii nostri sa fie ipocriti. Noi, astia "mari", ne amintim de Patrie cu ocazia zilei nationale si eventual cu ocazia zilei ungurilor de pretutindeni (cand ii injuram copios), in rest ne manifestam patriotismul vorbind de "romanika", aruncand gunoaie peste tot in spatiul public, dand / luand mita, necerand / nedand bon fiscal, incarcand sa profitam de stat in toate chipurile si inchizand ochii cand ii vedem pe altii ca mulg statul.
  • +15 (19 voturi)    
    Un mic inceput.. (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:56)

    88 [anonim]

    Pe langa asta, mai propun sa limitam influenta straina in Romania si sa ne preocupam mai mult de interesul National.
  • -11 (17 voturi)    
    ar mai lipsi tabloul .... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 12:58)

    Mistretzu' [anonim]

    de deasupra tablei ca sa fim iarasi "ce am fost candva"....
    ah.., nostalgia asta!
    nu va ganditi ca multora o sa le fie cam greata sa pronunte un anumit nume?
  • -9 (21 voturi)    
    Si eu propun (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:00)

    Laur [anonim]

    .. ca Dl. Basescu sa poarte haine in dungi RGA, ca sa arate cat este de nationalist. Am impresia ca vrea sa isi aduca aminte de perioada ceausista ("asa cum noi am facut-o in toata perioada de liceu").
    Eu unul consider ca noi nu suntem o natiune numai daca trebuie sa cerem salarii mai mari si atat. Nu am vazut o greva serioasa nu am vazut o petitite serios semnatat, nu am vazut nimik care sa demonstreze ca suntem un popor unit.

    Nu sunt antinationalist, dar nici nu am vreo treaba cu statul roman. Nu mi-a oferit nimik. Singurul lucru care l=am facut cu statul e sa ii platesc taxe.
    Concluzia mea: Noi nu avem stat, noi nu avem presedinte. (Nu am nimik cu partidul sau cu Aactualul presedinte, ci cu faptul ca nu am avut presedinte de 20 de ani).

    Sper sa publicati mesajul. Va multumesc.
    • -1 (1 vot)    
      si eu propun (Duminică, 11 septembrie 2011, 4:36)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Laur

      sa fie expulzati in Iran aia fara stat si fara presedinte ca tine
  • -7 (19 voturi)    
    A mai existat o astfel de perioada (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:01)

    moucha [anonim]

    De care imi aduc bine aminte. S-a terminat cam prin decembrie 1989. Dar stiti care e culmea? Nici versurile nu le mai tin minte bine si nici o natiune mai puternica nu cred ca am devenit.
    • 0 (0 voturi)    
      mda... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 19:08)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui moucha

      ....ai dreptate, din pacate.
      Romanii nu au devenit o natiune mai puternica, deoarece, exact cum ziceai...aceea perioada "s-a terminat cam prin decembrie 1989". Incepand de atunci, romanii se "orienteaza" cum sa fie care de care mai "jmeker".
      Iar faptul ca "nici versurile nu le mai tii minte bine" e exact ca si cu inmultirea/ impartirea/ extragerea unui radical.....facute pe hartie cu creionul si folosindu-ti cunostintele. Din moment ce pentru realizarea acestor operatii folosesti calculatorul, normal ca nu le mai tii minte. Din pacate, in problema abordata de presedintele tarii nu exista o tehnologie prin care membrii unei natiuni sa tina la simbolurile ei.
      Nu sunt fan al presedintelui, si nici afiliat vreunui partid. De fapt....la ora actuala, nici nu traiesc in Romania. Dar totusi, dupa jenanta performanta a "interpretului" Marcel Pavel, tin sa ii dau dreptate domnului presedinte.
  • +15 (19 voturi)    
    simboluri nationale (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:03)

    ianis [anonim]

    Si la fiecare eliberare de carte de identitate sau pasaport romanesc un steag ar fi frumos de oferit ...
    • 0 (0 voturi)    
      normal (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 16:43)

      t [anonim] i-a raspuns lui ianis

      Bunul nationalist roman asteapta mereu ca statul sa ii faca daruri si cadouri cu orice ocazie. Azi un steag, maine un ou, poimaine un bou si asa mai departe pana se ajunge iar si iar la fundul sacului si la necesitatea de a stabili acorduri cu FMI.
  • +17 (19 voturi)    
    imn (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:09)

    ianis [anonim]

    si, de ce nu, un Cd cu imnul cantat de Corul operei romane
  • +12 (18 voturi)    
    Hm.... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:11)

    martianu [anonim]

    Are oarecum dreptate Basescu si sunt total de acord cu tricolorul in fiecare clasa, dar asta cu cantatu` imnului inainte de inceperea orelor mi se pare cam trasa de par. Pe vremea dumnealui era comunism si doar faptul ca ti se impune ceva te face sa urasti acel ceva.
    Odata pe luna, la ora de dirigentie (daca mai exista asa ceva), mi se pare mult mai plauzibil.
    • +1 (1 vot)    
      diriginte (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 21:10)

      Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui martianu

      Adica sa se ocupe dirigintii de porcaria asta? Dirigintii care au fost obligati, elevi fiind, sa cante Treeeei culori..... si sa nu carteasca fata de partidul care ii tinea in frig.
      De ce sa nu se cate si la biroul multinationalei imnul???
  • +11 (17 voturi)    
    Cam exagerata idea (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:14)

    Mircea [anonim]

    de acord ca trebuie sa stim versurile imnului national avem, macar primele doua strofe. Cantatul in clasa insa pare prea dramatic, nu cred ca asta e modul in care copiii vor deveni mandri ca sunt romani.

    E ca si cum in parlamentul Romaniei in fiecare dimineatza parlamentarii ar canta imnul...sau cine stie, copiii invata mai bine cand au un exemplu ;)

    Eu as propune ca imnul sa se auda zilnic prin sistemul intern de difuzoare al scolii. Si in fiecare scoala sa existe steagul Romaniei abordat la intrarea in scoala si in clase. Si istoria Romaniei sa nu se limiteze la perioada post comunista, eventual doar cateva cuvinte despre ce a fost inainte. Istoria romanilor nu incepe cu Iliescu.

    Cand eram copii, ne strangeau in curtea scolii in jurul unui catarg pe care flutura steagul Romaniei. Nu-mi aduc aminte insa daca cantam imnul sau se auzea la boxe.
  • -14 (18 voturi)    
    Sfarsitul PDL in noiembrie 2012! (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:24)

    Simplucetatean51 [anonim]

    Dle Presedinte, sa nu ne intoarcem la COMUNISM! E ceva jenant sa obligi pe cineva sa isi iubeasca tara si poporul cand cei din frunte ii fac rau permanent. Copiii Romaniei simt cel mai bine masurile dure luate de Guvernul Dvs. Ei au fost loviti primii in taierea drepturilor ce li se cuvin. Pana la sfarsitul mandatului Dvs. ar trebui sa stati in TACERE si sa reflectati la greselile pe care le-ati facut. Masurile dure au fost necesare, dar NU rezolvate pe seama celor multi, de jos. Cei de "sus" nu simt CRIZA si lipsurile elementare. Mergeti in tara si vedeti cum se cheltuieste BANUL PUBLIC!! Mergeti si vedeti cum stau oamenii la bankomate vineri, dupa amiaza...Acasa, nu te intinzi mai mult decat iti permite plapuma! Asta NU ati inteles Dvs . si Guvernul BOC.... Si raspunsul clar il veti afla in noiembrie 2012... O zi buna, totusi, unde va petreceti sfarsitul de saptamana...
  • -11 (17 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:31)

    CIocanul [anonim]

    Eventual si un tablou cu taticul prea iubit al poporului, agatat deasupra catedrei
    • 0 (0 voturi)    
      variante (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 18:08)

      Serje [utilizator] i-a raspuns lui CIocanul

      Sa-si puna fiecare pe nasul lor.
      Daca nu-ti convine pune-l pe nasul Felix securistul, Tamara Nastase, Ilici bolsevicul, sa-i ai in rama.
  • -12 (16 voturi)    
    Super tare.... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 13:32)

    Amad [anonim]

    CORECT.
    Incepe sa-mi placa personaju'.
    Uita doar ca o natiune puternica nu se obtine cu forta si cu japca politicienilor.
    Incet, incet vom face ceea ce faceau ei pe vremea liceului UTC-ist.
    Se vede ca PDL, PSD, PNL au radacini comune in FSN.
  • +15 (17 voturi)    
    Bravo (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 14:13)

    Radu Fotescu [anonim]

    Poate putin nationalism ne va face mai buni. Toate tarile puterince isi arboreaza drapelul peste tot iar populatia e mandra ca apartine acelei tari.
    Noi am uitat sa fim mandri si cred ca tricolorul ne va reaminti.
    Cred ca toti ar trebui sa ne arboram drapelul la geamuri sau in fata caselor pt ca ne va da un simt de unitate nationala

    Radu Fotescu
    • 0 (0 voturi)    
      a si inceput.... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 18:51)

      mehtisedek [anonim] i-a raspuns lui Radu Fotescu

      ...in Anglia cind ,proprietarii erau in concediu,niste rromani si-au instalat satra in locuinta alora si asa au afisat din nou numele nostru in capul listei de popularizare (patriotica) a natiei ...
  • +18 (22 voturi)    
    O propunere foarte buna (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 14:25)

    Cipri [anonim]

    Ceea ce a facut Marcel Papel e o lipsa totala de respect fata de tara asta si fata de fiecare roman si personal cred ca 5000 lei amenda e mult prea putin, atunci cand ajungi sa fi luat in deradere si in strainatate. Sigur, acum o sa apara comenturile de genu ca e comunista propunere etc. etc. etc., dar propunerea este rezultatul direct a lipsei de respect pentru simbolurile tarii. Simboluri care trebuie respectate, altfel degeaba s-a mai varsat sange pentru a proteja bucata asta de pamant.
    • 0 (0 voturi)    
      Nici chiar asa (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 16:10)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui Cipri

      Lipsa totala de respect era daca il canta nu numai gresit, ci si in maghiara.
  • +19 (21 voturi)    
    Inclusiv in "Tinutul Secuiesc" (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 14:38)

    marinel [anonim]

    Ca sa stie toti ca sint in Romania si nu in Ungaria.
    • +1 (1 vot)    
      daa, da-le la bot! (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 20:17)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui marinel

      si dupa ce termini de batut in unguri, sa ii dam afara si pe chinezi, ca au ochii oblici.
      Marinele, puiule, patriotismul nu e tot una cu 'sa ti-o trag la cioc, ungure'
  • -3 (17 voturi)    
    popii vor icoane (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 14:39)

    droco [anonim]

    la ce bun tricolorul cand popii vor cat mai multe icoane, e mai simplu sa faci 3-15 cruci si sa-ti bagi ceva in el de invatat ca poate doamne doamne te ajuta si-ti sufla la bac sau examen.
  • -6 (16 voturi)    
    Ceausescu=Basescu (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 14:40)

    emilianus [utilizator]

    Ca sa fie complet: pe linga tricolor si imn mai propun si poza tovarasului Basescu pe perete!
  • +5 (13 voturi)    
    Plus tabloul :) (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 14:58)

    ady624 [utilizator]

    Să pună și tabloul! Că-i tot un simbol...

    Lăsând gluma la o parte, SUA e plină de steaguri... probabil din fix același motiv.

    Adrian
  • +11 (15 voturi)    
    de acord (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 15:10)

    amanda13 [utilizator]

    trebuie sa invatam sa ne respectam simbolurile si valorile, altfel nu vom fi in stare niciodata sa fim mandri ca suntem romani.
    • +1 (1 vot)    
      respect (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 21:13)

      Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      NU simbolurile trebuie respectate. Trebuie sa ne respectam unii pe altii si atat.
  • -5 (11 voturi)    
    Mai bine altceva! (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 15:21)

    nervosu13 [anonim]

    Decit sa propuna cintari si tricolor, mai bine ar propune ca in fiecare clasa sa existe o nuia si sa permita pedepse corporale la copii atiti acasa cit si la scoala!!! Ar fi mult mai util! Asta inseamna EDUCATIE nu ceea ce fac acum!
  • +12 (14 voturi)    
    eu (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 15:21)

    eu [anonim]

    sunt de acord!
  • +12 (16 voturi)    
    e bine (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 15:33)

    mihai93 [utilizator]

    intr-un ocean de decizii nesabuite uite si una rationala si care era de asteptat si din partea altora .
  • +13 (19 voturi)    
    In sfarsit... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 15:39)

    Clovis [utilizator]

    ... O decizie inteleapta! Este inadmisibil sa nu ne educam copiii in spiritul stramosesc, romanesc. Toate natiunile tin la simbolurile lor, numai noua ni s-a bagat in cap ca n-ar fi cazul, sau ca n-am avea voie.

    Din cate stiu, in majoritatea statelor imnul tarii se canta in fiecare dimineata in scoli, iar steagul national este arborat. Trebuie sa ne revenim, sa credem in noi, in simbolurile noastre, in traditiile si viitorul nostru.

    Arborati tricolorul, cantati imnul!
  • -6 (8 voturi)    
    link (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 16:06)

    Gigi Kent [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=q10oCqomUHg&feature=related
  • 0 (0 voturi)    
    :( (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 16:19)

    elle [anonim]

    eu imi amintesc ca ne obligau sa cantam "3 culori" in fiecare dimineata, ajunsesem sa uram imnul ala, il lalaiam intr-o sila inimaginabila, copii de cls 4-a fiind, mai ales ca se hotarase sa nu-l mai cantam in timpul orelor ci sa venim cu 10' mai devreme special pentru asta.

    nu cred ca asa ajungi sa respecti imnul. ai, n-ai chef hai sa cantam imnul in fiecare dimineata.
    imnul se canta la ocazii deosebite.
  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine ... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 17:01)

    nervfosu13 [anonim]

    Mai bine ar reintroduce nuia! Aia e adevarata educatie!!!!!!!!!
  • +9 (11 voturi)    
    in primul rind.... (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 17:26)

    bula [anonim]

    cei care au aruncat steagul romaniei la gunoi ar trebui amendati sau arestati. doi, si noi vrem ca politicienii nostri de 20 ani aceeasi, sa ne mai lipseasca si sa lase locul altora...si in acest fel, o sa ne simtim mai romani, mai drepti, si fara infractori care sa ne spuna cum sa credem cind ei, organizatorii arunca steagul....il calca in picioare....
  • 0 (0 voturi)    
    Pariez ca fiecare se va achizitiona (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 18:50)

    Sile [anonim]

    Cu de 10 ori pretul piatii de la firme patronate de membrii familiilor directorilor sau inspectorilor scolari. La chestia asta s-a gindit d-l Basascu? O zi buna !
  • 0 (0 voturi)    
    idee pentru presedinte (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 19:01)

    Dana [anonim]

    Domnule Presedinte, nu e suficient in scoli! Eu v-as propune ca fiecare roman sa cante imnul national in fiecare seara inainte de culcare, in loc de eventuala rugaciune. Iar pentru a verifica daca legea este respectata, in dormitoarele tuturor romanilor pot fi montate camere de luat vederi ca la examenul de Bacalaureat .
  • 0 (0 voturi)    
    DE AVUT IN VEDERE ! (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 21:24)

    PRODAN I [anonim]

    D-le Basescu faceti ca romanilor sa le fie placut sa traiasca in Romania. Sa poata munci si trai in conditii civilizate, sa nu mai fie etichetati in fel si chip de la cel mai inalt nivel politic, sa nu mai fie furati si mintiti de o conducere politica incompetenta si corupta . Institutiile statului sa functioneze corect,cetateanul sa-si poata gasi dreptatea atunci cand o cauta, sa se respecte principiile statului de drept. Presedintele statului sa-si indeplineasca atributiile din constitutie si nu aberatii personale si atunci romanii vor fi cei mai patrioti din lume.
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu=Ceausescu (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 21:27)

    maxpayne [anonim]

    De ce l-am mai impuscat pe Ceausescu, doar ca sa se schimbe imnul??????
  • 0 (0 voturi)    
    Vlad Tepes (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 22:12)

    Serje [utilizator]

    Mi se pare foarte blanda si insignifianta amenda de 5000 lei pentru imbecilul care a stalcit imnul Romaniei. Daca era Vlad Tepes cred ca l-ar fi atarnat de vreun stejar mai inalt cu susul in jos iar Ceausescu l-ar fi azvarlit de pe balconul terasei de la Intercontinental.
    Daca vrea sa devina eroul USL amului merita si o plonjare in Piata Universitatii de pe Intercontinental. Nu e om adevarat daca nu o va face spre slava mentorilor sai iubiti.
  • 0 (0 voturi)    
    Da si nu (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 22:59)

    un roman [utilizator]

    Insemnele pot fi sau nu respectate, dar ca sa fi mindru ca esti roman nueste de ajuns sa canti imnul in fiecare dimneata.

    Pentru ca sa fi mandru ca esti roman trebui sa exista ceva romanesc cu care sa te mandresti, si problema este ca asa ceva nu prea mai exista.

    Dle Basescu, parerea mea este ca de 20 de ani s-a distrus cam tot ceea ce aveau romanii mai bun, societatea, valorile, totul a fost distrus in numele banului nemuncit.

    Nu vad de ce ar fi romanii mandri ca sunt romani in acest moment, poate ne spune domnul Basescu?
  • 0 (0 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 10 septembrie 2011, 23:19)

    ady [anonim]

    pai eu propun ca toti aia de ne conduc sa cinte imnul in fiecare dimineata, sa nu uite ca datorita tarii asteia s-au imbogatit, impreuna cu seful cel mare de la cotroceni
  • 0 (0 voturi)    
    corect (Duminică, 11 septembrie 2011, 1:20)

    2011 [anonim]

    Trebuia sa propuna sa fie subiect pt BAC, asa nu rezolva nimic.
  • -1 (1 vot)    
    hai contestatarii ! (Duminică, 11 septembrie 2011, 2:05)

    uzu [anonim]

    hai ziceti ca nu are dreptate. hai ca e betiv, chior ... cum mai e. de toate. dar ziceti ca nu are dreptate.
    • +1 (1 vot)    
      uzo ! (Duminică, 11 septembrie 2011, 12:29)

      belamy [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      e mai usor sa te iei de pavel si asta face "marele mester" , dar cum rezolvi aceiasi problema in HARCOV aflam tot de la "micul licurici": le dam( udmr-ului) tot ce ne cer si chiar mai mult, in schimbul mentinerii la ciolan a pdl-ului. unde-i patriotismul si valorile nationale ? poate-n sticla de un litru(Uzo) si prietenii stiu de ce, poate-n lacrimile de crocodil sau hahaitul bahic . poate un cabotin ipocrit si fariseu sa-mi vorbeasca mie de nationalism si patriotism ? nu poate . credibilitate 0.
  • +1 (1 vot)    
    canada (Duminică, 11 septembrie 2011, 2:09)

    yolanda [anonim]

    eu locuiesc in canada. peste tot vezi steagul canadei, de la curtile oamenilor pana la biserica. peste tot.
    copii la scoala inaintea orelor canta "o canada".
    patriotismul se invata, nu e ipocrizie. eu ii spun ficei mele ca e romanca, ea imi spune ca e "engleza" ca la ea la gradinita toata lumea vorbeste engleza.

    mai incolo, cand o sa poata, o s-o invat "desteapta-te romane". varianta nemanelizata.

    sigur, pentru voi e mai important ca nu va place de basescu decat ce zice.
  • 0 (2 voturi)    
    Sunt fan Basescu (Duminică, 11 septembrie 2011, 2:51)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dar sa canti imnul la scoala?!?....humm....sunt de acord total ca sa fie un drapel in fiecare clasa, si copii sa stie imnul, dar sa il cante in fiecare zi?....humm....cred ca i-am face sa il urasca mai mult :|
  • -1 (3 voturi)    
    :)) (Duminică, 11 septembrie 2011, 9:47)

    Traian Tovarasu' [anonim]

    ...un numee de Traiaaan...un nuuume de Traiaan...

    Apoi la ore li se va explica micutilor cum bunul lor tatic conducator,le da aurul pe gratis la Rgcm.

    Uraaaa. Uraaaa.
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Duminică, 11 septembrie 2011, 11:02)

    ion voicu [anonim]

    ok, sint de acord si cu imnul si cu tricolorul cu conditia ca statul roman sa nu mai finanteze megalomania aia de catedrala a mintuirii neamului, si chiar sa secularizeze averile bisericilor si manastirilor.
    si cind o sa mearga ca pe roate justitia, sanatatea si invatamintul.

    cind o sa am un stat functional care sa-mi cistige respectul, atunci da, am sa devin nationalist.
  • +1 (1 vot)    
    Foarte corect... (Duminică, 11 septembrie 2011, 11:14)

    Rescatorul [anonim]

    Nu trebuie sa uitam ca suntem romani si tara noastra este Romania si nu Rrromania cum incerca unii sa insinueze. de asemenea, trebuie ca programele cornul si laptele si merele sa fie aplicate numai celor care au reala nevoie. trebuie introdusa si uniforma ogligatorie in scoala, evident personalizata, iar ce care nu au bani sa fie ajutati de minister prin aplicarea corecta a programului cornul, laptele si merele, de unde vor ramane suficiente fonduri. Trebuie sa redevenim patrioti si sa ne iubim tara si poporul. Numai asa vom fi respectati si ne vom putea impune in randul natiunilor civilizate si dezvoltate. Trebuie sa ne schimbam comportamentul si mentalitate, sa elimonam neamurile proste, nesimtitii si necivilizatii din viata publica pentru a nu polua cu exemple nepotrivite. televiziunile care propaga prostul gust si mitocania, sa fie amendate pana dispar. Trebuie sa facem REVOLUTIA MORALA, pana nu este prea tarziu. va place cum ne trateaza francezii si altii, pe buna dreptate?
  • 0 (2 voturi)    
    manastire.... (Duminică, 11 septembrie 2011, 12:01)

    belamy [utilizator]

    cabotin, fariseu si ipocrit ...ghici ciuperca cine-i...?
  • +1 (1 vot)    
    Schimbarea Imnului (Duminică, 11 septembrie 2011, 12:30)

    Armand s [anonim]

    Cred ca înainte sa se propună intonarea imnului în scoli ar fi bine sa se discute schimbarea imnului pe care îl avem.`Deșteaptă-te romane` nu este un imn actual, te duce cu gândul la faptul ca suntem niște adormiți care avem nevoie sa ne trezim dintr-un somn perpetuu ; char și acum după mai bine de 20 de ani de la revoluție.Te duce cu gândul ca suntem un popor adormit sau mai rău de ....leneși.Avem nevoie de un imn care sa ne ducă cu gândul la unitate,la mândria ca facem parte din acest popor, la devotament pentru tara noastră.
  • +1 (1 vot)    
    Imn! (Duminică, 11 septembrie 2011, 13:36)

    Roman [anonim]

    romania este populata intr-un procent covarsitor de romani. ce ar fi sa renuntam la toate ideile preconcepute si sa ne lasam mai putin manipulati de televiziuni si alte mijloace de manipulare in masa si sa incepem sa ne comportam civilizat.

    sa ne invatam copiii sa se comporte civilizati, sa aprecieze munca celorlalti si sa-si aprecieze tara. nu ne place aici? pai de ce nu ne place? ca unii e mazaci, ca alti e plecati in italia si le trimit copiilor minori bani sa se drogheze si sa faca scandal?ca suntem jefuiti in tramvai de grupuri de pana la 4-5 indivizi, in conditiile in care tramvaiul are 80 de oameni in el care se multumesc sa priveasca/exclame?ca politia ia spaga(cine le-o da)? ca politicienii fura?(cine ii alege?- asta e clasa reprezentativa a romaniei). cand fiecare va intelege ca solutia nu consta in cautarea vinovatilor ci in cautarea solutiilor, atunci vom avea o sansa ca si neam.

    imnul e un simbol national care ar trebui sa fie subiect eliminatoriu la orice examen, la orice institutie de invatamant(de la scoala primara pana la doctorat). la urma urmei, scoala e gratuita(mare parte din ea).

    unde e societatea civila? la club?in italia?la coada la posta sa-si incaseze ajutoarele sociale nemeritate? aprindeti becurile cu totii ca romania de azi este oglinda romanilor......nimic nu e intamplator.
  • 0 (0 voturi)    
    mandria trebuie sa fie motivata (Duminică, 11 septembrie 2011, 14:31)

    sandra [anonim]

    Cati dintre noi se grabesc cand ajung afara sa zica de unde vin? Si care este modul in care suntem tratati ...
    Basescu inainte sa se preocupe de problema minora a imnului (care nu a fost gresit ci doar intonat contextual corect) ar trebui sa se preocupe de imaginea acestei tari in afara.
    Atata timp cat politica tarii este noi muncim si nu gandim ... in care problema bugetului este generata de pensionarii, profesorii, medicii, etc ... sunt foarte putini romani care mai doresc sa traiasca bine in romania. Asta pentru ca traiul cel bun este de fapt un trai de calitatea celor care conduc ...
    Ce s-a construit in ultimii 20 de ani pentru a asigura ca aceasta tara sa aiba un cuvant de spus in contextul international. Nimic, doar s-a distrus. Noi am devenit doar o piata de desfacere si un popor migrator. In aceste conditii, cine mai simte ca inima lui bate pentru Romania ... ca mai avem radacini adanci pana la Traian (cel de acum 2000 de ani).
    Este trist ca cei care isi doresc sa ramana in tara sunt vazuti buni de mulsi si nu se asigura strategii de dezvoltare in care noile generatii sa fie integrate. Nu se poate cere individului sa dezvolte o structura, este impetuos ca sistemul sa valorifice indivizii si sa creasca pe valorile pe care le produce. In concluzie, valorile generatiei de maine s-au afisat la bacalaureat ... cam stim cu ce o sa ne mandrim ... o tara de viitori ... video-chateri!
  • 0 (0 voturi)    
    asa cum il stie el (Duminică, 11 septembrie 2011, 16:10)

    alex [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=TfU58lHWlgE
  • +1 (1 vot)    
    o formalitate portocalie inutila..... (Duminică, 11 septembrie 2011, 16:49)

    costica [anonim]

    Tricolorul arborat in sala de clasa nu va insemna NIMIC cat timp acasa elevii ii aud pe parintii lor cum ii injura pe guvernanti, cand elevii vad cu ochii lor realitatea romaneasca, vad atatea lucruri la televizor care nu se potrivesc deloc cu imnul si cu cei care ne conduc si care cred ca tricolorul ar putea face minuni!!!
    Mai repede minuni ar face o guvernare competenta care ar aduce o imbunatatire a vietii oamenilor!!
    Cat timp jumate din populatia Romaniei traieste in saracie, cu salarii mizerabile, nici un tricolor nu va reusi sa-i convinga pe elevi de altceva decat ceea ce vad cu ochii lor....L-as pune pe Traian Basescu sa traiasca cu un salariu de 1500 Roni/luna(cum traiesc muuuulte familii de romani) cu familia lui si pe urma sa cante TRICOLORUL !!!!
    Elevii vad in schimb saracie, minciuna, populism, coruptie, guvernanti incompetenti care NU sunt in stare sa conduca Romania asa incat romanilor sa le fie BINE!!!
    Asa cum Dl Traian Basescu le-a promis in 2009 cand crezandu-l l-au si votata!!!
    Degeaba, minciuna prezidentiala nu se deosebeste de minciuna ordinara !!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version