​VIDEO/FOTOGALERIE Cum arata noua ambasada a SUA din Romania care a costat 100 milioane dolari si la care au muncit 1500 de romani

de Attila Biro, Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 6 septembrie 2011, 19:55 Actualitate | Esenţial

Ambasada SUA in Romania
Foto: Hotnews
Oficialii ambasadei SUA in Romania au prezentat pentru presa, marti, 6 septembrie, noua cladire in care isi vor desfasura activitatea din 14 septembrie. Potrivit oficialilor americani, din 14 septembrie ambasada SUA la Bucuresti isi va desfasura activitatea intr-un nou sediu din Baneasa. Noul complex de cladiri este situat pe  Bulevardul Dr. Liviu Librescu, nr. 4-6, Sector 1, la nord de Baneasa Mall si in vecinatatea padurii Tunari.  Pentru constructia cladirii, ale carei costuri s-au ridicat la suma de 100 milioane dolari, au fost utilizati 21 000 metri cubi de beton, 2,2 milioane de ore de munca si au lucrat 1500 de romani.
  • Mark Gitenstein, ambasadorul SUA in Romania: Noua ambasada reflecta importanta pe care o dam relatiei noastre cu guvernul Romaniei si cu poporul roman
  • Oficialii americani spun ca noua ambasada integreaza tehnologii noi care vor reduce impactul asupra mediului, dar si ca au fost respectate toate normele de securitate impuse de SUA
Noua ambasada are in componenta noua cladiri, o parcare pentru angajati, o cladire pentru utilitati, o cladire principala unde vor lucra angajatii ambasadei, trei puncte de acces securizate, o zona cu depozite, o cladire care va gazdui fortele de protectie , o zona de relaxare si un teren de baschet.



Constructia noii ambasade a inceput in urma cu doi ani si jumatate. Directorul de proiect, Jorge Vazquez, a declarat ca, in final, constructia noii ambasade a costat 100 milioane dolari. Din acesta suma, 60 milioane dolari reprezinta investitie directa in Romania, dupa cum au mentionat oficialii americani.

Contructia a fost ridicata cu ajutorul a 1500 de specialisti si muncitori romani. In total, au fost contabilizate 2,2 milioane de ore de munca si au fost utilizati 21 000 metri cubi de beton. Noul sediu ocupa un amplasament cu o suprafaţă de 4,5 hectare.


La prezentarea pentru presa a noului sediul a participat si Mark Gitenstein, Ambasadorul SUA la Bucuresti, care a mentionat ca noua cladire reprezinta “o reflectie a importantei pe care o dam relatiei noastre cu guvernul Romaniei si cu poporul roman”.

Ambasadorul a tinut sa mentioneze ca bulevardul pe care a fost construit sediul poarta acum numele Dr. Liviu Librescu, distins om de stiinta si profesor romano-american, supravietuitor al Holocaustului. Profesorul Librescu si-a sacrificat viata pentru studentii sai in masacrul de la Universitatea Virginia Tech, din aprilie 2007, actionand eroic si blocand accesul atacatorului, pentru a le permite studentilor sai sa fuga.

Iata principalele declaratii facute de ambasadorul Mark Gitenstein: 


  • "Noul sediu reprezinta culminarea a doi ani si jumatate de munca in Romania si reflecta angajamentul facut de Statele Unite fata de Romania.

Este, in primul rand, o cladire verde. Sunt peste 200 de copaci plantati, este foarte mult spatiul verde.
  • Iar apoi este modul in care este construita cladirea astfel incat sa fie foarte eficienta".

 Guvernul SUA a asigurat o investitie de aproape 60 de milioane de dolari in Romania prin aceasta cladire noua.
  • In ultimii doi ani jumate, in oricare moment, aproape 500 de romani au lucrat la aceasta cladire. In total, au lucrat 1.500 de romani".
  • 

Ambasadorul a mai declarat ca in interiorul noii cladiri a Ambasadei SUA vor fi expuse numeroase lucrari de arta romanesti.
 



Potrivit oficialilor americani, cladirea a fost proiectata si construita de o companie americana, American International Contractors. La construirea noii ambasade au participat mai multe firme contractoare si de constructie romanesti precum Bog’Art, Sommering, Apolodor, CamServ, Master Build, Green Shop, Alusystem, NM Construct, Lafarge, Schindler-Romania.

Despre nivelul de securitate si protectie al cladirii in sine, oficiali americani nu au oferit prea multe detalii dar au mentionat ca va fi pazita de puscasi marini. “Este o cladire foarte sigura. A fost conceputa si construita in concordanta cu standardele de siguranta in asa fel incat sa protejeze toti angjatii ambasadei”, a mentionat Jorge Vazquez, directorul de proiect.

In noul complex de cladiri care va deservi Ambasada SUA va functiona si Sectia Consulara, locul unde romanii care aplica pentru o viza in Statele Unite vor merge pentru interviuri si pentru a depune actele.

Laurie Meininger, consul general al SUA la Bucuresti, a prezentat jurnalistilor noua locatie unde angajatii ambasadei vor interactiona cu publicul:
  • 

"Romanii care vor avea treaba la Sectia Consulara pentru a-si rezolva problemele cu vizele vor ajunge intr-o noua sala cu 17 ghisee. Vor lua un bon de ordine si vor astepta pana le va veni randul la unul dintre ghisee. Speram ca timpul mediu de asteptare va fi mai mic decat in prezent. Acum se asteapta circa o ora si speram sa reducem acest timp de asteptare. Exista si o sala de asteptare pentru 100 de persoane. Exista si zone speciale pentru persoane cu dizabilitati si pentru copii", a declarat Laurie Meininger, consul general al SUA la Bucuresti.
 




Nu in ultimul rand, oficialii americani au subliniat faptul ca noua ambasada este si o constructie ecologica. Practic, noua ambasada este construita avand in vedere si criterii precum: economisirea de apa si energie, reducerea emisiilor de CO2 si o atentie sporita fata de impactul asupra mediului inconjurator.

Potrivit unui comunicat oficial, in procesul de constructie si finisare s-au folosit vopsea si materiale de constructie ecologice menite sa reduca emisiile chimice si de caldura in atmosfera. Aproximativ trei sferturi din amplasament sunt reprezentate de spatiu verde realizat cu specii de plante si arbori rezistente la seceta, pentru a reduce consumul de apa. S-au plantat peste 200 de copaci: ciresi japonezi, gladite si mesteceni argintii.

Pentru noul sediu s-au folosi vopsele si materiale de constructie ecologice, menite sa reduca emisiile chimice si de caldura in atmosfera.
  • Amplasarea cladirii si orientarea ferestrelor au fost concepute pentru a capta cat mai multa lumina naturala.
  • In interior exista tehnologii avansate care permit modificarea automata a iluminatului electric in functie de intensitatea luminii naturale pentru a reduce consumul de curent electric.
  • De asemenea, consumul de apa in interiorul si exteriorul cladirii va fi eficientizat.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

26427 vizualizari

  • -3 (33 voturi)    
    Taxa de vize (Marţi, 6 septembrie 2011, 20:00)

    americiu' [anonim]

    Una din motivele pt care Romania cu, cei 20 mil de locuitori, mai are nevoie de viza, SUNT VENITURILE BABANE pe care le scot din taxa de viza.

    Ungaria, cu rata de refuz mai mare decat noi, nu produce atatia bani.

    100 de milioane! Nu este nici o problema! Le scoatem intr-o luna din taxele de viza. Programarile sunt deschise, grabiti-va!
    • +2 (26 voturi)    
      ce-am înţeles eu... (Marţi, 6 septembrie 2011, 20:41)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui americiu'

      E că la construirea ei au lucrat 1500 de români. Sau asta nu-i bine?
      • +1 (11 voturi)    
        nu ajunge nici un autobuz pana acolo (Miercuri, 7 septembrie 2011, 8:05)

        marius [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        si daca iei taxiul, te jefuiesc taximetristii.

        thank you, uncle!
        • +7 (9 voturi)    
          ajung 2 autobuze (Miercuri, 7 septembrie 2011, 10:11)

          Titel [anonim] i-a raspuns lui marius

          ajunge 301 (din romana) si 148 de la casa presei
          • -2 (2 voturi)    
            out from the City (Miercuri, 7 septembrie 2011, 10:47)

            Walker [anonim] i-a raspuns lui Titel

            S-au mutat ca sa poata construi o fortareata si in caz de atac taliban sa nu afecteze populatia Bucurestiului. Oare au si scut antiracheta?
    • +5 (9 voturi)    
      Taxa de vize (Marţi, 6 septembrie 2011, 22:33)

      Arhimede [anonim] i-a raspuns lui americiu'

      Da, bravo, i-ai prins. Asta este de fapt ideea din spatele Statelor Unite, al razboaielor, al complexului industrial-militar si chiar al programului spatial: sa deschida consulate in toata lumea si sa incaseze taxe. De pe urma romanilor saraciti de criza.
  • -4 (14 voturi)    
    greseala? (Marţi, 6 septembrie 2011, 20:29)

    daroc [utilizator]

    Nu detin nici o alta informatie decat ce am citit in articolul de fata, dar trebuie sa fie o greseala. Bunul simt imi spune ca n-ar cum sa coste 100 milioane de dolari! Cu sistemele de securitate si comunicatii cu tot, suna totala nici macar nu se poate apropia de 100 milioane de dolari. (spune undeva in articol ca suna investita aici e de 60 de milioane si inteleg ca e vorba de constructia in sine, restul de 40 reprezentant echipamente.
    Dar oricum ar fi, trebuie sa fie o greseala!
    Poate 10 milioane de dolari.... Asa ar mai merge.
    • +9 (13 voturi)    
      Ba este posibil. (Marţi, 6 septembrie 2011, 20:45)

      Lucky [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Daca s-au contabilizat 2,2 milioane ore de manopera, luand in calcul o medie de min. $5/ora rezulta un total de manopera de peste $10mil. Ori, manopera reprezinta cca 10% din costul constructiei, deci iata $100 mil.
    • +6 (8 voturi)    
      echipamente (Marţi, 6 septembrie 2011, 20:48)

      mem [anonim] i-a raspuns lui daroc

      pai materialele folosite pentru ecranare electromagnetica si echipamentele de bruiaj electronic cat crezi ca valoreaza? :)) :))
    • +10 (12 voturi)    
      Esti funny... (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:00)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui daroc

      ...Imi amintesti de subsemnatul care se mira ca Catedrala Neamului ( merge cacofonia, nu?) costa 600 milioane de euro...
    • +1 (9 voturi)    
      Dar investitia din Batishte, sediul vechi ? (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:08)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui daroc

      In paralel la vechea ambasada s-au facut
      lucrari gigantice + in spate.
      Acolo ramane sediul CIA ?
      Sau al viitorului Guvernator ...daca ne induram si
      ne unim cu ei...?
  • +9 (27 voturi)    
    design (Marţi, 6 septembrie 2011, 20:40)

    momus [anonim]

    Cine o fi facut designul? Arata de parca ar fi construita pentru o zona de razboi. Mult beton, multe garduri si ceea ce pare un camp de mine in jurul ei. Nu mai vorbim de gardul inalt, eventual cu sarma ghimpata (la rectificarea bugetara). Probabil de la Washington de unde se aproba chestiile astea, n-au nimerit cu degetul pe harta tara si au zis ca tot ce e la est merge pe designul de Aftganistan. Urat.. si cam jignitor.
    • +4 (6 voturi)    
      eh (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:33)

      I [utilizator] i-a raspuns lui momus

      asa arata multe ambasade americane de prin lume. Cele care nu arata asa au fost facute sa arate asa :) (fortificatii).

      Problema este ca daca esti cea mai hip natiune, se gasesc multi care si-ar incerca norocul cu un atac, indiferent de locatie.
    • -1 (3 voturi)    
      Corect, chiar asta voiam sa scriu si eu (Miercuri, 7 septembrie 2011, 10:59)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui momus

      Este printre cele mai urate cladiri pe care le-am vazut in ultimul timp. Lasa la o parte sarma ghimpata, uita-te cum arata cladirea, e groteasca. Ma gandesc, poate ca nici vegetatia nu a crescut inca, dar poate au plantat o padure care cand va creste, va ascunde oroarea.

      De prost gust ... imi aduce aminte de masinile americane si casele americane, deci ii reprezinta.
  • -1 (21 voturi)    
    Arata (Marţi, 6 septembrie 2011, 20:44)

    Giany Vladivostok [anonim]

    ca o tara aflata in plina criza, in plina recesiune, cu milioane/zeci milioane de someri, cu banci la pamant, cu salarii minime la nivel mondial, cu..., cu ..., cu ... cu mii de miliarde datorii, cu necesitatea de a retipari bani, cu ambasadori care aflati in crize si-au topit ghiuloaiele de aur, ... cu....
    Imaginea crizei, in cea mai mizera ipostaza.
    Alo! SUA, cand veti restructura ambasada(personalul).
  • +7 (19 voturi)    
    ... (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:04)

    ... [anonim]

    mda, infatisarea e cam de penitenciar. Daca asta e tot ce au putut arhitectii americani e naspa. Daca puteau mai mult dar asa cred ei ca trebuie sa arate o ambasada intr-o tara aliata iar e naspa. Pacat
  • -5 (19 voturi)    
    God Bless America (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:04)

    canada [anonim]

    toti romanii sa va rugati lui Dumnezeu ca va ertat AMERICA !

    se stie cat de tradatori ati fost in comunism si stalinism de asa tara si natiune minunata AMERICA si americanii,the only gods nation !

    deci ,ce au facut in Romania ii miracol si un dat de Dumnezeu.

    ce ma bucur si IO,ma bucur ca vad asa miracol american si NU rusesc in Romania !
    • +3 (9 voturi)    
      vezi sa nu faci (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:34)

      loves_divine [utilizator] i-a raspuns lui canada

      implozie de atata bucurie...da, clar...din ecuatia asta nu putea lipsi nici D-zeu...sigur va bifa o bulina rosie pt natiunea cea mai binecuvantata
    • 0 (8 voturi)    
      america e tara lui Dumnezeu? (Marţi, 6 septembrie 2011, 22:49)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui canada

      vai de capul tau :-j
      mi-e lene sa scriu cate ar trebui si tie ti-ar fi lene sa citesti dar SUA e tara diavolului de mult.

      cerceteaza si tu mai mult :-j
    • +2 (4 voturi)    
      la rusi (Marţi, 6 septembrie 2011, 22:50)

      io dixit [anonim] i-a raspuns lui canada

      eu cred ca cei care ne-au tradat de la inceput au fost tarile westeuropene, recte franta cu care eram aliati. hitler si stalin au facut ce vrut muschiul lor cu noi inca de la inceputul razboiului. sintem o tara relativ mica si ajutorul unor tari mai mari si mai puternice este esential. rusii ne-au facut pres dupa razboi.ones need to survive is primordial!
    • +1 (7 voturi)    
      n-ati prins ideea (Marţi, 6 septembrie 2011, 23:10)

      momus [anonim] i-a raspuns lui canada

      Domnule, nu zice nimeni ca americanii nu sunt simpatici sau bineintentionati (uneori). Se zice insa ca ambasada din Bucuresti arata ca o puscarie. E o problema de estetica, nu de politica. Sigur, designul arata si felul in care s-au gandit ei sa fie vazuti prin cladirea cea mai importanta a prezentei americane in Ro. Si mie unul nu-mi sugereaza: give me your tired, your poor and your weak, ci mai degraba... no vacancies:)
      • -3 (3 voturi)    
        arata (Miercuri, 7 septembrie 2011, 10:32)

        nmh [anonim] i-a raspuns lui momus

        inchisaore secreta CIA
  • +6 (24 voturi)    
    arhitectura de neam prost (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:08)

    alex [anonim]

    si concept de cazemata. Jignitore constructie intr-o tara pe care o numesti aliata.
    Se vede ca se simt iubiti...
    • 0 (12 voturi)    
      ... (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:24)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui alex

      design modern, functional, fara zorzoane... nu e nici muzeu de arta, nici institutie de interes national, are un caracter usor rece si neutru... vroiai niste turnulete?! sau ce anume?!
    • +4 (6 voturi)    
      citeşte de ce (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:31)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui alex

      The State Department has vastly increased security at U.S. embassies around the world since the 1998 bombings of the U.S. missions in Kenya and Tanzania, and has often been criticized for sacrificing style for safety with bland, fortress-like buildings.

      În Londra acum:
      http://photos.state.gov/galleries/5/photo_gallery/04_IMG_0821_500x375.jpg

      New U.S. Embassy In London To Cost $1 Billion - It will be a fortress, but there's not a fence in sight. [...]

      http://www.huffingtonpost.com/2010/02/24/us-embassy-in-london-to-c_n_474465.html
    • +3 (7 voturi)    
      cazemata? (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:41)

      handel [anonim] i-a raspuns lui alex

      Ai vazut ambasada Rusiei? Ce zici de arhitectul ala? Dar ambasada Chinei? In primul rand cladirea unei ambasade de nivelul unui stat ca SUA trebuie sa fie foarte sigura si functionala. Arhitectura ei e doar chestie de gust...
  • +1 (9 voturi)    
    Cam asa... (Marţi, 6 septembrie 2011, 21:44)

    Al Pacone [anonim]

    Seamana cu o puscarie de maxima siguranta, din cele pe care le vedem prin deserturile Arizonei ori aiurea, prezentate pe National Geographic.iar consulita aia din poza parca ar fi un gardian de la sectia de femei periculoase.NU as cere vreodata si pentru nimic in lume o viza pentru SUA la ambasada americana, datorita tratamentului absolut umilitor la care sunt supusi romanii care"aplica" pentru astfel de vize.Ca sa nu mai vorbesc de acea penibila "loterie a vizelor" , care este de fapt o deghizare nerusinata a unei racolari de cadre super-calificate, gata pregatite si bune a fi puse la treaba pentru profitul economiei americane.; nu mai conteaza daca au rude condamnate, ori daca au cazier judiciar etc, scopul scuza mijloacele.As vrea sa vad si cetateni americani stand la coada la o loterie a vizelor la Ambasada Chinei! Poate o s-o apucam si pe asta.
    • -1 (1 vot)    
      apropo de,,maxima siguranta'' (Miercuri, 7 septembrie 2011, 8:58)

      nnanicu [anonim] i-a raspuns lui Al Pacone

      St.Q?:)
    • +4 (4 voturi)    
      tratament umilitor? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 10:49)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Al Pacone

      In urma cu o saptamana am fost la ambasada pentru o viza business impreuna cu inca un coleg. Am avut parte de un tratament cat se poate de normal care in nici un caz nu poate fi catalogat drept umilitor. Ba din contra, am fost de-a dreptul surprins de politetea si atitudinea prietenoasa a persoanei cu care am dat interviul.
      Cred ca doar cu persoanele care prezinta risc ridicat de emigrare ilegala sunt mai "duri" la interviu.
    • +1 (1 vot)    
      racolari de cadre super-calificate (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:39)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Al Pacone

      Obliga cineva cadrele sa se duca-n SUA? Ambasada Germaniei e aproape, a Japoniei la fel, a Angliei la fel, a Frantei la fel, fiecare alege ghiseul care-i convine. Ti-o spun ca un capsunar ce lucrez intr-o firma americana. Nu m-a obligat nimeni, a fost alegerea mea personala.
  • +3 (7 voturi)    
    Oribila! (Marţi, 6 septembrie 2011, 22:03)

    Claudia [anonim]

    Constructia este absolut oribila, parca este o inchisoare...nu stii ca sa opreasca oamenii sa intre inauntru sau ca sa-i impiedice pe cei dinautru sa iasa afara :-)
  • 0 (6 voturi)    
    hmmm (Marţi, 6 septembrie 2011, 23:12)

    gigel [anonim]

    Cred ca se pregatesc in caz ca rateaza scutul vreo racheta, macar ei se scape
  • +2 (6 voturi)    
    Scimbare?Nu-i de bun augur cu noua arhitectură (Marţi, 6 septembrie 2011, 23:47)

    Am văzut. [anonim]

    Normele de siguranță nu erau îndeplinite de vechea ambasadă așa că în urma noi situații geopolitice unde și România este vizată,s-au luat măsuri de arhitectură de siguranță mărită clasică țărilor din Orientul Mijlociu sau cu pericol mare de atac terorist cu puține căi de acces,zone de siguranță lărgite,ferestre puține împotriva rachetelor.Din banii rezultați din refuzul de vize a ieșit o clădire clasică ambasadelor americane aflate în regiuni neprielnice.
  • 0 (4 voturi)    
    ambasada (Miercuri, 7 septembrie 2011, 0:43)

    bishop [anonim]

    da. arhitectura e exact de p-e-n-i-tenciar. sa speram ca nu se mai sta la coada pt vize decat un an-doi si dupaia nu mai trebuie oricum sa vedem ambasada
  • -1 (7 voturi)    
    Romanii si Romania sint doua entitati demne! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 1:12)

    barbagrey [anonim]

    Raspuns pentru anonimul care are ca titlu "God Bless America" :
    Scrii agramat,ai cam uitat o parte din limba romana si,ce e mai grav,iti permiti sa te situezi pe o pozitie emfatica fata de poporul roman(care a fost oprimat de,turci,austrieci,unguri,rusi),asemenea nazistilor.
    Esti atit de "aerian" cu textul tau,incit ma intreb daca nu ai evadat de la un ospiciu !!! Esti jalnic!
    Ai grija de el Doamne,ca nu stie ce spune !!!
  • -1 (5 voturi)    
    sper ca intrarea (Miercuri, 7 septembrie 2011, 1:46)

    brozef [anonim]

    pentru politicienii romani turnatori sa fie larga, nu de alta dar sa nu se calce pe picioare cand vin la turnat
  • 0 (2 voturi)    
    detalii teren (Miercuri, 7 septembrie 2011, 9:25)

    LupuMoralist [anonim]

    puteti sa ne dati cateva detalii referitor la istoricul proprietatii asupra terenului? multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    Mutare (Miercuri, 7 septembrie 2011, 9:54)

    Bogo [anonim]

    De ce nu spuneti si motivul pentru care ambasada SUA se muta. Ar fi interesant sa stie toata lumea, nu? Eu zic ca face o stire motivul mutarii, chiar o stire buna
    • 0 (0 voturi)    
      ?!? (Miercuri, 7 septembrie 2011, 16:40)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Bogo

      Din ce motiv?
  • -3 (3 voturi)    
    Raiul "Ochiul si Timpanul" (Miercuri, 7 septembrie 2011, 11:33)

    Ochiul Ciclopului [anonim]

    Nimic din ceea ce va misca pe pamant, in aer sau pe apa nu va ramane neobservat, neinregistrat, neinterpretat si necontrat. Vai tie, Romanie, cu cate parame te-a legat Traian!
  • +2 (2 voturi)    
    pentru toti ageamii si habarnistii (Miercuri, 7 septembrie 2011, 11:35)

    Filip [anonim]

    care critica designul complexului: ce-ati vrea? balcoane cu muscate in jardiniere? credeti ca-si pune cineva problema esteticului in chestiunea asta?

    de ce credeti ca e in mijlocul campului? ca sa fie siguri ca cine trece pe-acolo e usor identificabil.
  • 0 (0 voturi)    
    cifre (Miercuri, 7 septembrie 2011, 18:32)

    cititor [anonim]

    100 milioane dolari, 21 000 metri cubi de beton, 2,2 milioane de ore de munca, 1500 de muncitori romani.
    Da cate zeci sau sute de microfoane au fost plantate nu se stie? Sau sunt suficiente sursele "Vichilix" si haceri de la Rm.Valcea si Craiova.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi