VIDEO Crin Antonescu: Daniel Funeriu a vrut sa dovedeasca pe spinarea a 100.000 de copii ca scoala este zero

de Redactia stiri     HotNews.ro
Luni, 5 septembrie 2011, 12:30 Actualitate | Esenţial

Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Liderul PNL, Crin Antonescu, l-a acuzat luni pe ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, ca "a vrut sa dovedeasca pe spinarea acestor 100.000 de copii ai Romaniei ca scoala este zero".

"Nu ne-ar mira ca la anul sa avem de-a face cu subiecte foarte usoare, ca sa arate ca reforma a dat roade", a spus el, comentand rezultatele de la Bacalaureat.

"Suntem partizanii unui invatamant serios, bacalaureat serios, evaluari exigente la orice nivel. Niciun fel de indoiala in aceasta privinta. Mesajul pentru tineri este acela ca trebuie sa invete, si nu sa incerce sa strecoare exigenta scazuta. Dar dincolo de aceasta, raman intrebari la care ministrul trebuie sa dea raspuns," a declarat liderul PNL, care a adaugat ca este cunoscut cazul elevei olimpice nationale care a picat bacalaureatul la matematica.

"Nu poti ca la capatul unui ciclu scolar in care elevii s-au invatat cu un anumit ritm sa schimbi regulile jocului ... Suntem convinsi ca aici e politica si e politica pe spinarea unor oameni care nu merita asta," a mai spus Antonescu.

"Daca au refuzat sa invete, daca erau atat de slabi, cum de au absolvit cele 12 clase? Daca acesta este rezultatul intr-adevar al muncii lor, ce putem spune despre cei care conduc acest sector, despre directorii liceelor? Nu cred ca este corect ca 100.000 de tineri din licee sa fie experiment pentru domnul Funeriu," a sustinut liderul liberal.

Promovabilitatea la Bacalaureat la nivel national este de 16,06% din numarul elevilor inscrisi la examen in sesiunea august-septembrie.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

7250 vizualizari

  • +75 (79 voturi)    
    Lider (Luni, 5 septembrie 2011, 12:31)

    bogdanicus [utilizator]

    Prin definitie, liderul este cel care stie drumul si e urmat de altii. Conducatorul e cu totul alta specie. Cea mai buna comparatie este:

    Sloganul lui Nicolae Ceausescu (conducator): Tot inainte! (adica luati-o voi inainte, ca vedem noi daca e bine sau nu)

    Sloganul lui Stafn Cel Mare (lider): Dupa mine! (Urmati-ma, ca stiu ce fac)

    In co(n)cluzie, marele lider liberal ar trebui sa nu mai primeasca numele de lider, deoarece el a fost pus acolo si e tinut sa nu cada, in nici un caz nu stie incotro merge...
    • +47 (51 voturi)    
      Nu lider , chiulangiu... (Luni, 5 septembrie 2011, 12:37)

      Cristianssen [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

      Omul chiuleste de la locul lui de munca, adica Parlament.

      Daca stau bine si ma gandesc , cred ca e platit mai bine la Voiculescu decat in Parlament, de aceea este prezent in fiecare zi la Antena3.
      • +7 (7 voturi)    
        scoala lui Antonescu chiar este zero (Luni, 5 septembrie 2011, 19:00)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Cristianssen

        nu avem ce face ,se va afla candva ca nu are baca ..cum dreaqu ii zice....
      • 0 (0 voturi)    
        Anastase (Marţi, 6 septembrie 2011, 22:13)

        Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui Cristianssen

        In schimb Roberta nu chiuleste, ea doar nu stie sa numere.
    • +39 (41 voturi)    
      HUUURRRAAA ! (Luni, 5 septembrie 2011, 12:45)

      titiacs [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

      e ora 12,30 si s-a trezit crin.a ! mare minune ! sau poate a vorbit in somn ca el pe la ora 14,00 se trezeste ( se scoala , dupa caz ).
    • +29 (29 voturi)    
      nu lider, repetent (Luni, 5 septembrie 2011, 13:17)

      andu [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

      Nu cred ca un om ce a repetat anul la facultate de DOUA ORI
    • +23 (25 voturi)    
      suparare, suparare! (Luni, 5 septembrie 2011, 14:32)

      nevermind [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

      Un singur of au unii politicieni de marca, printre care si domnul Antonescu: ca nu cumva sa vina din spate unii mai desteptzi decat actuala adunatura de putori si ratatzi profesional din politica romaneasca.

      hai ca-tzi dau si o idee nene Antonescu: propune matale sa se infiinteze facultatea de parlamentari la care sa fie admisi fara examen doar cei care nu au mai mult de trei clase , durata studiilor sa fie ...cat sa fie...Intr-o vineri, ca sambata si duminica tre sa se odihneasca tot boboru.... Iar examenul de absolvire sa se dea la dansat manele, samba sau dat cu coasa...Probe la alegere.
      Mata o sa ai functia de decan. Ca doar esti toba de carte la catre cartzi ai sters matale de praf cand ai fost un renumit bibliotecar...
  • +44 (50 voturi)    
    profund (Luni, 5 septembrie 2011, 12:31)

    cotakel [anonim]

    Aceasta maxima e din categoria "din putul gandirii" lui crin vorbin discutii.
    • +39 (43 voturi)    
      S-a trezit prost omul... (Luni, 5 septembrie 2011, 12:46)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui cotakel

      Nu se observa ca-i gandire de elitist, de liberal pur-sange? :))

      Hm... daca stau sa ma gandesc mai bine, cred ca-i gandire de etilist...
      • +5 (7 voturi)    
        cred... (Luni, 5 septembrie 2011, 16:43)

        alupigus [anonim] i-a raspuns lui Luk

        ...ca ai vrut sa spui, gandire de etilist!
  • +44 (50 voturi)    
    Asa-i cand vorbesti de funie... (Luni, 5 septembrie 2011, 12:34)

    Luk [utilizator]

    Oare ce intelege un dublu repetent prin "exigenta scazuta"?

    Dar prin "suntem partizanii unui invatamant serios"?

    Daca taceai.... =))
    • +7 (9 voturi)    
      Antenescu isi da cu parerea? (Luni, 5 septembrie 2011, 17:17)

      Mihai G [anonim] i-a raspuns lui Luk

      Antenescu vrea sa spuna ca el este produsul acestei scoli . Adica este un zeroooooooooooooo
  • +41 (47 voturi)    
    Declaratie politicianista (Luni, 5 septembrie 2011, 12:35)

    Audit [utilizator]

    si nu numai; declaratia unui repetent.
    • +26 (28 voturi)    
      nu-i nimic,cand ajunge la putere (Luni, 5 septembrie 2011, 13:40)

      toma [anonim] i-a raspuns lui Audit

      o sa le dea diplomele ,retro , chiar fara examen, la cei ce nu le-au luat !
      sa poata , saracii, sa faca un spiru .
      numai asa pot sa ajunga si ei la presedentia pnl cand i-o veni la crin mintea la cap si demisioneaza !
  • +55 (61 voturi)    
    com (Luni, 5 septembrie 2011, 12:36)

    fd [anonim]

    Crinule draga, acesti copii merita aceasta lectie; ei au fost prezenti la scoala asa cum ai fost si tu in Paralament
    • +10 (12 voturi)    
      Si iata cum Crin (Luni, 5 septembrie 2011, 15:22)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui fd

      a devenit un model. Top model pentru toti liceenii care in acest an au picat bac-ul cu succes. Votanti multi, nu gluma!
    • +3 (3 voturi)    
      parintii sunt principalii vinovati (Luni, 5 septembrie 2011, 21:55)

      castalia [anonim] i-a raspuns lui fd

      ai dreptate... acesti copii isi merita lectia... acestia sunt copiii care nu au pus mana pe-o carte, care nu vad altceva de mess si facebook. si, cine e de vina??? parintii ridica neputinciosi din umeri "n-am ce sa le fac!" acum, da, e cam prea tarziu sa mai faci ceva... eu cred ca parintii sunt cei care au cea mai mare vina in ceea ce s-a-ntamplat... ii lasa de capul lor, iar dupa se mira ca nu iau bacul, sau, mai grav se ocupa de lucruri ilegale. lumea o sa spuna ca sunt parinti cu cariere, care nu au timp... nici parintii nostri nu au avut timp foarte mult de noi. dar au stiut sa ne educe in asa fel incat sa stim ca trebuie sa invatam pentru noi, pentru a avea noi o viata mai buna.
  • +41 (45 voturi)    
    obiectivitate, va rog! (Luni, 5 septembrie 2011, 12:41)

    mavi [anonim]

    Crinuletzule aii sperat sa treaca in procent cat mai mare acum in toamna ca sa incepi sa vomiti pe televizoare ca nenorocitu de Funeriu i-a picat pe saracutzii de copii in vara si acum ii trece ca vin alegerile. Eh uite ca nu s-a intamplat asa, s-a dat corect si acum in toamna. Astfel, arunci pe piata vrajeala cu la anu vor lua toti. Pai tu ca profesor (deputat nu prea esti ca nu te duci la munca) iti permiti sa spui ca nu e bine ca s-a dat corect ?? Esti nebun ? Tu chiar vrei sa ajungi la conducerea tarii ? Romanashii sa deschida ochii, dati pe google "ministrii educatiei" si vedeti de la ce partide au fost ministrii educatiei din 90 si pana acum.
  • +33 (35 voturi)    
    Valoarea trebuie diferențiată totuși. (Luni, 5 septembrie 2011, 12:46)

    Off,Offf!!! [anonim]

    Și totuși valoarea Diplomei de Bacalaureat trebuie repusă la locul ei așa cum era odinioară pentru a putea face departajarea valori de pregătire între copiii,pentru ca cei care au obținut-o să fie mândri de ea iar la angajare patronatul să poată face diferențierea de valoare a cunoștințelor înte candidații la angajare.Stilul la grămadă nu este o soluție,un stil comunist de stână unde toți ieșeau cu o ,,hârtie'' fără valoare.Totuși schimbarea a fost cam abruptă,șocantă atât pentru societate cât și pentru copii,nivelul de pregătire fiind dezastros de scăzut.
  • +25 (29 voturi)    
    dar profesorii? (Luni, 5 septembrie 2011, 12:48)

    alex [anonim]

    ar trebui ca dl presedinte liberal sa faca o analiza mai aprofundata a fenomenului mai ales ca este in bransa:
    oare nivelul de pregatire dovedit de profesori la examenul de titularizare (majoritatea acestora) nu ar justifica tocmai un nivel slab de pregatire al elevilor?
    faptul ca acolo unde monitorizarea cu camere video nu a functionat a dus la rezultate de promovare mai bune nu justifica tot o pregatire slaba a elevilor?
    declaratiile pe care le dau elevii care nu au promovat bacalaureatul arata ca in familie si scoala ei nu au gasit o motivatie pentru a invata, etc
    • +12 (14 voturi)    
      Pai ... (Luni, 5 septembrie 2011, 13:30)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui alex

      ... cred ca asta si spune. Greseala apartine tuturor partilor implicate (elevii ca nu invata, parintii ca nu ii pun pe copii la invatat, profesorii ca le-au permis sa treaca clasele in liceu cu note mari si cunostinte zero si/sau sunt foarte prost pregatiti ei insis, directorii de liceu ca nu au sanctionat profesorii "relaxati", angajatii din minister si inspectorat ca au girat toata aceasta decadenta samd). Problema e ca din toate partile implicate "s-a ars" una singura ... elevii (ma rog si parintii lor doar daca sunt constienti de gravitatea situatiei).

      Cat despre motivatia elevilor de a invata ... poate ca ar trebui sa li se prezinte anual rata somajului pe grupe de varste / nivel de studii iar scolile ar trebui sa mai invite din cand in cand fosti elevi care au reusit in cariera / antereprenoriat etc pentru a arata si modele pozitive. Ca de Borcea, Becali si alti analfabeti / analfabete imbogatiti necinstit e plin la televizor...
    • 0 (0 voturi)    
      profesorii (Marţi, 6 septembrie 2011, 22:16)

      Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Profesorii sunt la fel de buni ca si politicienii! In frunte cu al mai mare!
  • +28 (30 voturi)    
    Subiecte MAI USOARE ?! (Luni, 5 septembrie 2011, 12:49)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    "Nu ne-ar mira ca la anul sa avem de-a face cu subiecte foarte usoare..."

    Daca si anul asta au fost subiecte grele...

    Cam cum vede dl.Antonescu proba la Matematica ? "Scrieti din memorie tabla inmultirii." ?!

    Dar la Lb.romana ? "Scrieti dupa dictare urmatorul text:" ?!

    Absolventii de liceu care nu sunt in stare sa invete suficient pentru Bacalaureat (in conditiile unui volum de informatie destul de mic), n-au ce cauta in invatamantul superior, fie el si pe bani...

    Daca se coboara stacheta doar de dragul de a arata ce "buni" sunt copiii nostri, vom avea in continuare profesori capsunari (pentru ca nu trec examenul de titularizare), ingineri care repara instalatii sanitare si economisti care distribuie marfa cu camionul ori o aranjeaza pe rafturile supermarketurilor...

    Diploma nu are valoare decat daca este acoperita de stiinta.
    • +8 (8 voturi)    
      dar meserie cine invata? (Luni, 5 septembrie 2011, 15:01)

      vivi [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Ai dreptate.Insa nu am vazut decat ca toate lumea doreste la facultate.Pai daca nu sunt in stare sa treaca de examenul pentru bacalaureat inseamna ca parintii au gresit cand si-au dat progeniturile la liceu.Locul acestor copii mai putin dotati sau ignoranti privind invatatura si viitorul lor, era/este la scoli de meserii.La acest moment Romania duce lipsa de meseriasi.Dar daca Ministerul Invatamantului nu a facut o situatie pentru ce meserii trebuie in economie, sigur lumea s-a orientat pentru licee, precum oile, considerandu-si copiii dotati.Gresit.
  • +27 (29 voturi)    
    nu e nevoie (Luni, 5 septembrie 2011, 12:49)

    panfilache [anonim]

    porumbacu este dovada cea mai buna.
    si dovedeste zi de zi, ceas de ceas, neabatut, cu ajutorul zvonalitatii si latrinei 3.

    copiii aia n'au invatzat nimic, n'au invatzat ca nu e de gluma, ca viata nu e o gluma.
    ca nimic nu este usor in viata si ca totul se plateste.
    chiar si furtul.
  • +31 (35 voturi)    
    despre articol (Luni, 5 septembrie 2011, 12:50)

    maria [anonim]

    Adica d-ul Funeriu a luat dreptul elevilor de a-si fura caciula.Dupa dvs trebuia sa-i lase sa copieze ca sa arate ca scoala e de nota 10.Brovo d-le CRIN.Adica sa promoveze asa cum incasati dvs toate drepturile unui parlamentarfara sa fiti prezent la serviciu,cu o prezenta de nici 2 %.Mai bine taceati,v-ati facut de ris.
  • +26 (30 voturi)    
    Nesimtit ca de obicei (Luni, 5 septembrie 2011, 13:00)

    Marius Ogrean [anonim]

    Nesimtit ca de obicei, domnul Antonescu.

    Cand ma gandesc la lozinca lui din campania electorala din 2009 (Romania bunului simt) incep sa ma enervez...
  • +24 (26 voturi)    
    un idiot (Luni, 5 septembrie 2011, 13:00)

    marianos [utilizator]

    orice comentariu al acestui personaj imi confirma ca e o nulitate si traieste intr-o lume paralela daca cumva nu e rau intentionat.
    Dnu' profesor este in linie cu scoala romanesca actuala in general adica aproape ca nu are nota de trecere!.
    "Uita" ca politicile lor au fost :cat mai multe vaci (elevi) de muls ptr universitatile private , lucru in detrimentul elevilor ; unii se chinuiau sa invete matrici si alte chestii de liceu cand poate invatand o meserie deveneau meseriasi extraordinari cum cunosc destul de putini acum.
  • +22 (24 voturi)    
    Demagogie (Luni, 5 septembrie 2011, 13:01)

    Lalaila [utilizator]

    Cum rezolvam problemele Romaniei? Ascundem mizeria sub pres si ne prefacem in continuare ca totul e bine si frumos?
  • +17 (21 voturi)    
    da da (Luni, 5 septembrie 2011, 13:02)

    FLORIO [utilizator]

    Si tu esti un exemplar care vrea sa dovedeasca la 22 de milioane de romani ca poti sa traiesti si fara sa mergi la lucru. Acum spune tu Domnule Crin , ce e mai bine pt Romania?
  • +17 (19 voturi)    
    SCOALA FACUTA DE ANTONESCU (Luni, 5 septembrie 2011, 13:04)

    pointless man [utilizator]

    sigur e ZERO. Desi cred ca, chiar de absolvea Eton si Cambridge, el personal tot ZERO raminea. Vorba lui Edward Gibbon:„...Dar învăţătura (educaţia) are arareori urmările dorite, în afară de acele cazuri fericite, cînd aproape că nu e nevoie de ea.” Desigur o butada, exagerata ca orice butada. Problema ar fi ce "scoala" au ocultele matracuci care il scot in fata pe acest idiot, pompindu-l zi de zi prin bagarea lui in seama. A ? Aud comentarii ? Haideti fratilor ca, slava Domnului, MACAR pe hotnews au loc de exprimare si oamenii seriosi.
  • +17 (19 voturi)    
    pai... (Luni, 5 septembrie 2011, 13:06)

    iulianv [anonim]

    ...pe spinarea cui sa dovedesti ca scoala este zero? e ca si cum producatorii auto ar renunta la testele de impact si s-ar baza pe declaratii de genul "eu n-am patit nimic niciodata, masina e sigura"... si cam cand crede domu' Crin c-ar fi oportun "sa schimbi regulile jocului"? ca doar in fiecare an e sfarsitul unui ciclu scolar... las' ca e nevoie si de munca necalificata - cand vezi un putoi in tricou roz asteptandu-si rezultatele pe ritmuri specifice unei anumite etnii te si bucuri ca cineva incearca sa nu-i mai invete cu furatul inca din scoala
  • -8 (10 voturi)    
    corecta observatia:) (Luni, 5 septembrie 2011, 13:06)

    Ari3s [anonim]

    Insa, spre dezamagirea celor +14 voturi, fac mentiunea ca se potriveste si ,,liderilor" celorlalte partide, inclusiv pdl.:)
    • +3 (3 voturi)    
      diferenta... (Luni, 5 septembrie 2011, 19:19)

      alip [utilizator] i-a raspuns lui Ari3s

      ... e ca un ministru PDL a scos mizeria de sub pres, ceea ce ceilalti n-au facut.
  • +17 (19 voturi)    
    olimpiada nationala de prostie (Luni, 5 septembrie 2011, 13:14)

    mattthijs [anonim]

    scuze da olimpica nationala la matematica ori a avut o zi proasta ori a copiat la olimpiada ca altfel nu putea sa pice bacu.
    eu nu am fost olimpic national la mate dar am reusit sa rezolv corect subiectele suficiente pentru nota 5.50 : le-am facut in cap, fara pix sau hartie si mi-a lau cam 5 minute si 26 de secunde. sa mai spuna cineva ca au fost dificile subiectele...
    • +3 (5 voturi)    
      :) (Luni, 5 septembrie 2011, 17:34)

      anon [anonim] i-a raspuns lui mattthijs

      nu, nu, eleva respectiva era olimpica la ITALIANA. ma amuza teribil ca de fiecare data cand o dau ca exemplu uita sa mentioneze aspectul asta :))
      • +3 (3 voturi)    
        scuze m dat minus fra intentie... (Luni, 5 septembrie 2011, 22:23)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui anon

        oare cati elevi participa la olimpiada de italiana?...oare sunt mai mult de 10 elevi?...
  • +20 (20 voturi)    
    A cata oara penibil (Luni, 5 septembrie 2011, 13:16)

    Alexandru [anonim]

    Liberalii au facut ceva pentru Romania. Cum a ajuns un astfel de papagal in fruntea lor? Elevii care au picat si a doua oara examenul au mers ca si dl. Antonescu pe pricipiul "lasa ca poate merge".
    Cred ca reuseste sa-l faca uitat pe Geoana in ritmul asta.
  • +16 (16 voturi)    
    crin (Luni, 5 septembrie 2011, 13:18)

    obs. [utilizator]

    Nimic surprinzator in aceasta declaratie.Chiar asa,ce ar putea declara un fost repetent si un chiulangiu notoriu in Parlament,dar mereu prezent pe antenele celui caruia ia subordonat partidul ,turnatorul Felix. Ce s-ar putea deduce din declaratie?Elevi ,Funeriu v-a demonstrat ca nu a-ti prea invatat dar cand vom veni noi la putere al nostru ministru va va lasa sa copiati si veti lua bacalaureatul.Sa mizeze oare crin pe cateva sute de mii de posibili votanti?
  • +17 (17 voturi)    
    Eh.... (Luni, 5 septembrie 2011, 13:23)

    oki [anonim]

    pai la cine sa gaseasca bietii picati la Bac. intelegere ? La Crin, evident ! El stie, a trait-o pe pielea lui . Cate examene n-a picat si el sarmanu' !
  • +18 (18 voturi)    
    Raman uimit (Luni, 5 septembrie 2011, 13:25)

    Elena [anonim]

    Cred ca temerea lui Antonescu este mai mult la nivel personal: ce s-ar fi facut marele "lider" daca el ar fi dat examenul acum? N-ar fi putut lua BAC-ul? Dupa mesajul ilogic ca va mari salariile bugetarilor, pensiile ca va crea milioane de locuri de munca, etc acum vine cu un mesaj de tipul - daca ma votati pe mine si USL veti avea 99% promovabilitate la BAC!!! Foarte tentanta oferta. In Franta unde numarul de absolventi de liceu este de 3 ori mai mare ca in Romania promovabilitatea este de 30-45%. Numai ca in Franta nici macar socialistii nu accepta copiatul la examen, ingaduinta maxima la examene. Ce a schimbat Funeriu? Pana acum nimic (si asta ar trebui sa-l ingrijoreze pe Crin), doar ca elevii n-au mai fost lasati sa copieze iar subiectele au fost secretizate nu ca pe vreamea liberalilor cand se vindeau in targ. daca ar face macar un tur in Bucresti la cateva licee ar putea vedea cati elevi bat mingea in curtea scolii, cate ore nu se fac si cati profesori iau salarii dar nu sunt la ore. Dar cum se scoala tarziu nici macar asta nu poate sa verifice.
  • +17 (17 voturi)    
    ce faceti d-le profesor ? (Luni, 5 septembrie 2011, 13:31)

    membru PNL [anonim]

    Ne intristati pe tot mai multi d-le Antonescu...mare pacat.
    • +9 (9 voturi)    
      Va contrazic, (Luni, 5 septembrie 2011, 14:56)

      legionnaireronin [anonim] i-a raspuns lui membru PNL

      eu cred ca e mare fericire sa-l vedem asa cum este:populist,gata sa abdice de la etica pentru voturi.Daca un fost profesor lasa impresia ca era mai buna o vigilenta redusa,asta-l descalifica.Oricum s-ar fi procedat,ar fi avut ceva de reprosat,fiindca scopul sau este strict electoral,nu -l intereseaza imbunatatirea invatamantului.A sesizat o ''pleasca''si imediat a iesit sa ne inunde cu o mare de cuvinte si un pustiu de idei[cu ghilimelele de rigoare].E bine ca apare astfel,va''muri''ca orice pasare,pe limba ei.
  • +17 (17 voturi)    
    TOTAL GRESIT (Luni, 5 septembrie 2011, 13:36)

    Stefan Nicolescu [anonim]

    Cele afirmate de dl.Crin Antonescu sunt total gresite. Poate fara sa vrea ministru Funeriu ne-a aratat ce au insemnat cei 20 de ani de promovare a nonvalorilor si a prostilor, ce au insemnat 20 de ani a lipsei de investitii bine facute in educatie si cercetare si ne-a mai aratat ca daca nu ne revenim repede si nu schimbam directia cu 180 de grade viitorul poporului roman si al Romaniei va fi un fiasco si un dezastru. Orice examen in Romania va trebui sa fie supravegheat video, pt. a elimina orice suspiciune. 20 de ani de saracire, pauberizare, sufletesca, culturala, educativa, materiala, financiar-salariala a poporului roman si a Romaniei au dus la aceste rezultate de la BACALAUREAT, adica examenul maturitatii a fost picat de peste 75% (media ambelor sesiuni) din viitorimea acestui popor.
    • +5 (5 voturi)    
      schimbare de directie (Luni, 5 septembrie 2011, 14:04)

      dan2 [anonim] i-a raspuns lui Stefan Nicolescu

      Daca vine USL la guvernare, va schimba directia cu 360 de grade.
      • -2 (2 voturi)    
        180 ai vrut sa scrii (Luni, 5 septembrie 2011, 16:12)

        gaga [anonim] i-a raspuns lui dan2

        la 360 inseamna o tura intreaga, sau esti din cei fara bac?
        • +2 (2 voturi)    
          sarcasm (Luni, 5 septembrie 2011, 16:35)

          vlad dracu [anonim] i-a raspuns lui gaga

          Cred ca era sarcastic!
  • +15 (15 voturi)    
    daca... (Luni, 5 septembrie 2011, 13:38)

    cici [anonim]

    de comentat ce a comentat patraulea asta de cLin ii cam jenant ... un singur lucru as putea zice.....asta s-a uitat sa vada macar subiectele de anul asta de la bac?? ... sau vorbeste doar asha se scoala bea cafeaua .. deschide tv pe antena 3 ... face pe el de fericire ca inca e totul e cu base acolo sau udrea ... apoi ia titlul si da telefon la realitatea si spune ce ii trece prin cLap ... ca da ca se uita la subiecte vedea ca subiectele au fost ..domane fereste ..usoare ca naiba...elementare si chiar cam lipsite de bun simt de usoare .....CUM O VREA SA FIE MAI USOARE???... oricum ce pot zice e ca ieri la o nunta eram la discutie cu o absolventa de 2 facultati (info-conta si drept) facuite la party ...(mandra nevoie mare ca incepe si nush ce masterat) ..iar eu cu medicina mea ii explicam principiile unui bilant .... era o nulitate absoluta ...si nu glumesc...cred ca daca o luam repede nici 5 cu 5 nu stia .... dar era dubla absolventa de fac! .... doamne fereste de scara valorilor ..care naibii o fi aia la noi .... normal ca NIMENI nu mai invata cand toti stiau ca fac faculta la party fara sa dea nici macar un examen fara sa copieze integral ...
  • +7 (9 voturi)    
    ...si bine a facut,este macar un semnal! (Luni, 5 septembrie 2011, 13:39)

    arkan [anonim]

    ...si bine a facut,este macar un semnal! e un inceput ,macar tinerii isi vor da seama ca trebuie totusi "sa muncesti" pentru a obtine ceva in viata...astfel "modelele"actuale promovate de media avida de "facil "se vor pierde poate in derizoriu...
  • +16 (16 voturi)    
    CRIN (Luni, 5 septembrie 2011, 13:50)

    ion imishte [anonim]

    PENIBIL, atat am de comentat
  • +7 (7 voturi)    
    Domnule Crin (Luni, 5 septembrie 2011, 13:58)

    vlad dracu [anonim]

    Domnule Crin Antonescu, va adresati prostimii cu acest mesaj, pentru ca doar ei se asteapta sa obtina totul fara a depune nicun efort. Va credeam un om integru cu principii solide, care ar putea duce Romania pe un drum al prosperitatii. Am gresit ca v-am votat, sunteti penibil.
  • +12 (12 voturi)    
    Crinulet (Luni, 5 septembrie 2011, 14:05)

    CAtalin [anonim]

    Daca il punem pe Crinulet sa dea din nou examentul de capacitate de la clasa 8-a am curaj sa pariez ca nu prea o sa ia mai mult de 6.
    Si in legatura cu olimpica respectiva, ceva nu este in regula cu ea, o fi fata de politician care trebuia sa ia nota mare la olimpiada.
    Eu am fost olimpic de nota 8 la mate, dar cand am dat bacul si admitere la facultate am luat peste 9,5 si terminam subiectele in 30 de minute, pentru ca la BAC mereu au fost mult mai usoare subiectele decat ce faceam eu cu profesorul meu ce ma pregatea pentru olimpiada.

    Crin dupa ce ce o sa absolvi si tu pe bune o facultate, dupa ce o sa te vad ca esti un exemplu de prezenta la munca pentru elevi, ai dreptul sa vorbesti, pana atunci treci si continua matanile la statuia lui Felix
  • +8 (8 voturi)    
    Hidra bicefala a uslasilor ! (Luni, 5 septembrie 2011, 14:07)

    martin [anonim]

    In fruntea aliantei de hopozitie se afla si vorbesc tot timpul sincron sau separat,2 indivizi extrem de contestabili. Culmea este ca despre invatamant, a vorbit Crin Antonescu,adica un individ de care invatatura s-a lipit ca apa de rata,fiind nu numai dublu repetent dar si profesor de tara undeva in jurul Vasluiului si apoi la Niculitel,o patrie a vinului,din care evident s-a adapat si se adapa. Apoi, evident prin relatii a ajuns muzeograf,adica sinecurist. Si acest individ jalnic ,isi permite sa emita idei despre invatamant,tocmai unul,care este evident un premergator al elevilor de azi,impiedicati sa fure si sa chiuleasca.
    Nu cred ca un absolvent de valoare al istoriei, ar fi avut asa un traiect profesional!
  • -8 (10 voturi)    
    Si totusi... (Luni, 5 septembrie 2011, 14:17)

    black [anonim]

    ceva dreptate are mr. Crin : Funeriu n-a facut decit sa demonstreze ca invatamintul e slab, daaaa...corect...dar ce a facut el concret timp de 2 ani ca sa remedieze situatia ? Am avut atitia ministri cu pedigree la invatamint si n-au fost in stare sa trinteasca caracatita universitara ,sa faca programa mai relaxata , mai practica pentru liceu ,slava domnului, au de unde invata ,copia , sint sisteme f. bune in occident , de ce nu se face si lanoi la fel ?
    Se complica toti ca prostii , cind problema e simpla..si cica a facut scoli in FRanta mr.Funeriu , dar tot batut in cap e...
  • +9 (9 voturi)    
    nu este vorba de nici un bac (Luni, 5 septembrie 2011, 14:27)

    repetentu' [anonim]

    nu cred ca problema domnului crin antonescu este legata de promovabilitatea la bac. Cei care au picat bacul sunt acum majori (mare parte dintre ei). acesti oameni au drept de vot. nu pot citi, dar au drept de vot si fireste ca vor vota cu cineva care le ia partea

    din 100 000 de elevi picati la bac, plus familiile indurerate de tragedie, se gasesc 90 000 sa voteze cu crin.

    si uite asa se castiga un numar mare de voturi.


    tot articolul, si spun implicit cuvantarea in sine, este o oda lenei si practic ce spune: daca 4 ani nu au invatat de ce sa invete acum ?

    Trebuie inceputa si curatenia si cei cu care se incepe vor intreba mereu: de ce eu? pentru ca trebuie.


    haideti ca pentru a pune stampila nu ai nevoie de bac
    • +2 (2 voturi)    
      asa este ... (Luni, 5 septembrie 2011, 20:59)

      ax [anonim] i-a raspuns lui repetentu'

      Adevar grait-ai ! Evident ca pentru ei (si pentru familiile lor) a lansat nenea Crin aceste afirmatii. Mai ramane acum sa le planga soarta si celor care nu-si mai pot lua permisele auto din cauza ca nu stiu sa citeasca, ca sa mai culeaga niscaiva voturi.
  • +8 (10 voturi)    
    scarba (Luni, 5 septembrie 2011, 14:27)

    jorea [anonim]

    Mi-e scarba de acest profesor ratat, mi-e scarba de acest politician care se rateaza in fiecare zi : crin antonescu.
  • +7 (7 voturi)    
    Tu ai scăpat! (Luni, 5 septembrie 2011, 14:36)

    Sapientia [anonim]

    Dacă dădeai BAC-ul acum şi tu Crinule, erau 100.001 picaţi.
  • +9 (9 voturi)    
    Doua probleme distincte (Luni, 5 septembrie 2011, 14:37)

    AndreiaM [anonim]

    1. Prima problema: La bacalaureatul de anul acesta nu s-a mai acceptat tacit copierea, adica furtul. Ministrul Funeriu ar trebui felicitat pentru asta. Va dati seama in ce hal de ipocrizie am ajuns, daca la unul din cele mai importante examene scolare se fura in masa? Cred ca am si depasit deja faza ipocriziei, suntem ca si societate, in faza delirului schizofrenic de-a dreptul. Si aici toata lumea a gresit - ministerul educatiei dinainte d-lui Funeriu ca a organizat astfel examenele, parintii ca au pretins note mari pentru copii lor crezand ca astfel le sporesc sansele, iar profesorii ca au acceptat atat presiunea ministerului, cat si a parintilor si s-au complacut intr-un "dolce far niente" in care frustrant era doar nivelul salariului.
    2. Problema a doua: Cat de grele au fost subiectele de examen. Cat am urmarit in presa, se pare ca subiectele nu au fost mai dificile decat in alti ani, poate necesitau mai multe creativitate la disciplinele umaniste.
    Prin urmare as putea concluziona, ca asa zisele rezultate slabe de la BAC nu fac altceva decat sa releve cat de mult se copia / fura inainte. Deci declaratia lui Crin Antonescu nu este nici macar o declaratie politica, este o non-declaratie.
    • +7 (7 voturi)    
      aubiecte grele (Luni, 5 septembrie 2011, 14:53)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui AndreiaM

      doar din curiozitate daca ai timp uita-te peste subiectele la istorie, profilul filologie( http://194.88.148.108/b9/a8/c1/43/j_6.pdf?c=4c755308903ff23868e89b8e7fc699ba ). O sa vezi cat de grele au fost.
      De exemplu:
      "CitiŃi cu atenŃie sursele de mai jos:
      A. „Importantă este totusi, în acest sens, menŃionarea cnezatelor românesti din Oltenia din
      prima jumătate a secolului al XIII-lea[...]

      1. PrecizaŃi secolul la care se referă sursa A. 2 puncte"

      Doar din asemenea intrebari si cu ceva cunostinte generale adunai de-un amarat de 5. Asa ca putem spune ca subiectele au fost mai usoare decat in ultimii ani.
      • +3 (3 voturi)    
        link bun (Luni, 5 septembrie 2011, 15:38)

        danzigk [utilizator] i-a raspuns lui gechi

        http://www.ebacalaureat.ro/articol-Subiectele_extrase___Bareme_de_corectare_Bacalaureat_2011_sesiunea_august___septembrie-142.html
      • +4 (4 voturi)    
        Subiecte grele? (Luni, 5 septembrie 2011, 17:00)

        SS [anonim] i-a raspuns lui gechi

        Eu am dat examenul de bacalaureat mai de mult(pe atunci se chema 'de Maturitate') si m-am uitat de curiozitate sa vad subiectele de la lb.romana.Erau rusinos de usoare,chiar si dupa atatia ani as fi putut face o lucrare buna.Nenorocirea e ca tanara generatie nu mai citeste literatura deloc, nici macar pe cea obligatorie.Pacat!
  • -10 (10 voturi)    
    din pacate tot ce face acest guvern e hei-rup-ist (Luni, 5 septembrie 2011, 14:38)

    Bogdan [anonim]

    si nu le pasa ca sunt pensionari, "mamici", politisti, medici, profesori, elevi, toti sunt experimentele acestui guvern care isi lauda propriul cinism...
    Sper ca la alegeri oamenii vor avea intelepciunea sa scoata acest partid de pe scena politica romaneasca! Nu merita nici in Parlament!
  • +12 (12 voturi)    
    de ce?? (Luni, 5 septembrie 2011, 14:50)

    Mihai [anonim]

    Pentru ca nu i-a lasat de copieze??
  • +11 (11 voturi)    
    ???????!!!!!!!!! (Luni, 5 septembrie 2011, 14:55)

    Popescu [anonim]

    Ati facut un calcul electoral gresit domnule Antonescu. Astia ne-au taiat din salarii, dar macar prin organizarea bacalaureatului au aratat societatii ca mai sunt si profesori in tara asta. Asa cum sunt ei: prost platiti si desconsiderati de clasa politica si de societate.
  • +8 (8 voturi)    
    din pacate si prostii voteaza (Luni, 5 septembrie 2011, 14:55)

    gil [anonim]

    Este clar care este publicul tinta al acestui individ abject.
  • +6 (6 voturi)    
    bac (Luni, 5 septembrie 2011, 15:02)

    puiut [anonim]

    Of Doamne cita politica . copii someri batrini ... eu cred ca vreti sa ne prostiti domnule Crin de acum .. da nu o sa va doara gura pina la anu? ca mai aveti 1 buc an pina la alegeri ... ce ati facut in astia 8 ani ? ati papat la caldurica banutii nostri asa marunt marunt mai fara prezenta mai fara pontaj .. si acum dintr-o data ne facem de risu plinsu la spartu tirgului . Doamne doamne vezi pe romani .....
  • +9 (9 voturi)    
    Competenta lui Antonescu. (Luni, 5 septembrie 2011, 15:12)

    mircea [anonim]

    Nu cred ca Antonescu este cel mai competent sa discute despre invatamantul romanesc.Ca profesor de istorie,l-as fi inteles de ce a ramas repetent,daca dupa 1989 ar fi publicat o lucrare de istorie care sa arate minciuna din manualul comunist de istorie(pe care nu a fost in stare sa-l invete).Asa ca Antonescu ramane un mincinos si fariseu.E curios cum de liberalii au acceptat in fruntea lor un om cu calitati intelectuale dubioase,ei care se mandreau prin calitatea intelectuala a liderilor.Liberalii au ajuns mai prosti decat comunistii.Cand ajungi sa fii condus de un repetent cu tupeu si fara bun simt nu poti sa ai o parere buna despre un astfel de partid.
    • +5 (5 voturi)    
      Oare cum or fi.... (Luni, 5 septembrie 2011, 15:35)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui mircea

      cei care il prefera pe repetentul ciulangiu in sondaje? Ce fel de indivizi si ce capacitate intelectuala au de prefera un asemenea specimen? Probabil, sunt ca si el...niste farseuri, superficiali, cu IQ de gaina. Astia sa fie electoratul liberal?
  • +10 (10 voturi)    
    Hal de gandire "liberala"?! (Luni, 5 septembrie 2011, 15:16)

    Rescatorul [anonim]

    Antonescu este jalnic, iar logica sa este de tot rahatul. Adica, sa demisioneze exact cel care vrea sa reformeze invatamantul romanesc si care vrea binele generatiei tinere pe care o doreste performanta si corecta in lupta pentru o cariera serioasa si solida, adica, ministrul Funeriu. Ma mir ca nu-i e rusine repetentului si chiulaului Antonescu sa ceara asa ceva. Cata neobrazare?! Si mai vrea sa mai vina si la guvernare?! Ponta si Antonescu imi creaza tot mai mult un sentiment de scarba iremediabila.
  • +3 (3 voturi)    
    Antonescu are dreptate... (Luni, 5 septembrie 2011, 15:40)

    egroeg [anonim]

    cand ai in fata asa un ilustru zero barat,candva fiind si el profesor,,nu mai era necesar ca alti 100000 de copii sa demonstreze in ce hal a fost adus invatamantul de alti multi "profesionisti" ca el.
  • +4 (4 voturi)    
    asa cum este in parlament (Luni, 5 septembrie 2011, 16:07)

    visio [anonim]

    asa a fost si in scoala: chiulangiu
    Romania este in halul asta pentru ca avem numai "inteligenti": un activist de partid (ion iliescu), un agricultor care numara ouale si elibereaza infractori(adrian nastase), un vaporean (traian basescu), un turnator si un hot (voiculescu).
    cine isi imagineaza ca politicienii educati de retardatii astia vor fi altfel decat mentorii lor? cineva? nimeni? ma gandeam eu....
  • +3 (3 voturi)    
    CRIN (Luni, 5 septembrie 2011, 16:53)

    CORNEL [anonim]

    La anul sa se scoata camerele de luat vederi si sa se dea un decret prin care elevii SUNT OBLIGATI sa copieze !!!! Cam asta vrea Crin cu c de la "chiulangiu" !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Un castig este (Luni, 5 septembrie 2011, 17:01)

    dorin bretan [anonim]

    Un profesor slab mai putin. Oricum, pana nu sesizezi ca ai o problema , nu poti sa o rezolvi.
  • +4 (4 voturi)    
    Traiasca Repetentul ! (Luni, 5 septembrie 2011, 17:23)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Traiasca Repetentul !
    Traiasca Chiulagiul !
    Traiasca Crin care niciodata nu a fost profesor !
  • +3 (3 voturi)    
    felicitari (Luni, 5 septembrie 2011, 17:50)

    baba runca [anonim]

    d0lui zis--Vlad asa este d-le Acest crin este un nesimtit ca incurajeaza nemunca prin exp. lui --nu se prezinta la program--- si asa vrea el si colegul sau psd-ist sa fie toata rominia ----la mina intinsa--- dar pina cind duceti voi oastfel de politica impotriva bunului mers al ROMINIEI///Rusine ---un fost repetent ---nu--este nimic---se mai intimpla ----dar sa incurajezi la lene eleviii si sa critici ministrul este o mitocanie.
    • +4 (4 voturi)    
      puturosenie, lenea (Luni, 5 septembrie 2011, 18:07)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui baba runca

      Povestea unui om lenes de Ion Creanga !
  • +4 (4 voturi)    
    Eu il vad pe acest individ (Luni, 5 septembrie 2011, 18:00)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    un Vadim Tudor mai tanar.
    Sunt exact la fel: urla si injura.
  • +3 (3 voturi)    
    scoala romaneasca are o mare problema (Luni, 5 septembrie 2011, 18:17)

    sir [anonim]

    daca asta e oferta de politicieni,afaceristi,sefi de institutii etc pe care ne-o arata dupa 20 de ani.a trebuit sa vina cineva care a trait pe afara ca sa se schimbe ceva in mod radical!
  • +4 (4 voturi)    
    Felicitari liberalilor! (Luni, 5 septembrie 2011, 18:20)

    Sanziana [anonim]

    Un vechi proverb spune ca cine se aseamana se aduna. Stau si ma intreb: in PNL toti membrii au ajuns sub nivelul intelectual al lui Antonescu de il accepta cu acest discurs? Este de notorietate faptul ca elev si student fiind era numarul unu la chiulit si la note mici. Iar faptul ca a "reusit" performanta sa ramana doi ani repetent la istorie unde numai cine nu vroia nu trecea il descalifica in datu' cu parerea despre educatie si Funeriu indeosebi. Funeriu si-a tocit coatele si nervii (poate prematur) pentru a invata si a lucra in universitati si colective de top din lume. Acest "swearing and run" adica injura si fugi ar fi in stare sa-l ponegreasca si pe Coanda sau Palade daca i-ar fii adversari politici. Daca as fi in locul lui Funeriu i-as propune o dezbatere televizata despre cunostiinte generale de istorie. Sunt sigur ca pana si aici Funeriu l-ar intrece care fiind chimist.
  • +4 (4 voturi)    
    pana la ora asta sunt (Luni, 5 septembrie 2011, 18:23)

    sir [anonim]

    ff putini postaci uslasi,cred ca si lor le este jena de acest troglodit nerusinat,sunt satui sa-i tot dea girul pentru ca bate campii itr-o veselie.
  • +2 (2 voturi)    
    ATENTIE !!! Vorbeste UN REPETENT !!! (Luni, 5 septembrie 2011, 18:35)

    geanin [utilizator]

    d-le Antonescu,lasa-ti pe altii sa vorbeasca desprea starea invatamintului romanesc.... nu cred ca dv-stra sinteti cel mai in masura sa vorbiti despre asest subiect.cind vorba ceea ati fost un ILUSTRU MEDIOCRU si chiar repetent.... nu cred ca este cel mai bun mod de a cistiga electorat,plingind pe umarul celor care au taiat frunza la caini in loc sa mearga la scoala si sa invete. dar ..... CHIULANGIU la chiulangiu... nu-si scoate ochii....
  • +2 (2 voturi)    
    Nou slogan liberal - Furati, furati, Furati! (Luni, 5 septembrie 2011, 18:44)

    Lorena [anonim]

    Pana nici Lenin nu si-a permis sa critice un sistem de educatie pentru ca nu permitea copiatul. El si-a axat critica pe curricula unde a cerut mai multe lectii cu continut patriotic. Mi-l imaginez pe Crin ianinte de 1989 ca pe un aprozarist care fura la cantar cu blumbul incastrat in tara. Aprozaristilor le mergea excelent furau intre 200-300g la fiecare tass. Cand cineva a decis sa puna piciorul in parga Romania ear pe cale sa ramana fara aprozaristi, atatia au intrat la parnaie. Cu siguranta ca daca Crin ar ffi candidat atunci cu aceasta deviza - furati, furati, furati - ar fi ajuns seful partidului aprozaristilor. Iata cum si-a ratat cariera....Astazi cred ca vrea sa castige infiintand partidul hotilor din toate domeniile inclusiv educatie.
  • +3 (3 voturi)    
    .... (Luni, 5 septembrie 2011, 19:13)

    soso [anonim]

    eu cred ca de fapt acest bac i-a maturizat si constietizat pe profesori, care si-au dat seama ca vreme de 20 e ani, au scos doar balegi de pe bancile liceelor, facultatilor...si cate unu mai rasarit, care oricum exista indiferent de sistem (de la mama natura, ca noroc...)....daca au facut=o din constiinta (profii), bravo lor!! pt tantalaii aia care si-au picat bacul nu plangeti, nu e tragedie, nu e doliu! nu scrie niciunde ca trebuie sa faci facultatea la 18 ani (toata lumea), au timp sa invete inca un an, daca 4 au tras chiulul.....iar despre crin...sunt sigur ca daca s-ar da un fel de bacalaureat pt parlamentari, nici el nu si-ar lua acel examen, doar datoriat faptului ca a chiulit exact ca si liceeni astia...iar daca i-a da posibilitatea sa copieze, ar face-o din plin! toti sunt mari si tari in gura, dar pe cat punem pariu ca TOTI au copiat la examene, cel putin in facultati.......eu zic sa nu se lege de educatie, ca un subiect electoral, ca uite ce se intampla.....rascolesc in rahatul ultimilor zeci de ani, si-si arata incompetenta invatata si indusa de sistemul din care provin, si pe care acum il critica.......
  • -2 (2 voturi)    
    pb. de logica (Luni, 5 septembrie 2011, 19:20)

    DM [anonim]

    Fara a fi sustina torul vreunui curent politic si nici macar un comentator frecvent pe site-urile de stiri cred ca pb. ridicata de Antonescu vizeza logica simpla a bunului simt...Elevii acestia au terminat 12 clase fiind promovati an dupa an de catre acealasi sistem care astazi ii tranteste, este o contradictie evidenta care nu poate decat sa dea peste cap inca odata sistemul de valori al acestor copii..Care promovand de 12 ori au fost lasati cu impresia ca...vor reusi!.doar de curioazitate: oare ce note au obtinut in liceu la materiile ca care au picat? Poate diferenta dintre aceste note si cea de BAC ar folosi macar dpdv statistic pt. a calcula si de ce nu...a explica o deviatie...
  • +3 (3 voturi)    
    Fiti atenti la afirmatia asta : (Luni, 5 septembrie 2011, 20:09)

    nelu [anonim]

    "Nu poti ca la capatul unui ciclu scolar in care elevii s-au invatat cu un anumit ritm sa schimbi regulile jocului..." - Nu imi vine sa cred ca un asa numit candidat la presedentie poate sa abereze intr-un asemenea mod. Citatul anterior din Crin Antonescu dovedeste mai mult o afirmatie facuta fara creier. De multe ori cand citesc lucurile pe care le spune Crinutz ma intreb daca are mai mult de un neuron. Pai "prietene" Antonescu studentul, sau elevul trebuie sa fie pregatit oricand sa dea un test indiferent de dificultate. Cred ca dumneavostra intelegeti gresit schimbarea. Ministru nu a schimbat Curriculum-ul pentru bac ci pur si simplu a schimbat exigenta cu care se da si se ia bacul. Este o totala diferenta.
  • +3 (3 voturi)    
    Repetentul... (Luni, 5 septembrie 2011, 20:15)

    mariage [utilizator]

    Incearca sa castige sinpatia victimelor invatamantului promovat de Adomnitei, Antonescu (nu repetentul)si alte nulitati USL-ase.
  • +1 (3 voturi)    
    Cretinism (Marţi, 6 septembrie 2011, 10:58)

    Sharutza [utilizator]

    Mie Funeriu mi se pare un incapabil din punct de vedere a conducerii ministerului educatiei...dar Crin le intrece pe toate. Se pare ca el e mai comunist decat toti socialistii la un loc. Din cate tin minte asta cu promovarea in masa era tipica educatiei comuniste de URSS - toti trebuiau sa promoveze...pana la ultimul prost. De aici se trag toate - copilul nu mai e motivat sa invete, iar facultatile isi umplu conturile si bancile pe spinarea parintilor care dau mai mult..iar cei care intradevar sunt capabili raman pe dinafara ca nu mai prin un loc la buget sau nu poate sa il intretina parintele la facultate. SI asa ajungem o tara de prosti.
  • 0 (0 voturi)    
    felitari (Miercuri, 7 septembrie 2011, 13:16)

    pensionara [anonim]

    D_LUI MINISTRU AL EDUCATIEI>> Fiti consecvent ca asa ceva le lipseste rominilor si mai mult seriozitatea in munca .


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri