Noua Dreapta a demonstrat la Timisoara impotriva mafiei imobiliare si a clanurilor tiganesti din oras

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 21:19 Actualitate | Esenţial

Un mars similar a avut loc in 2010
Foto: Agerpres
Membri ai Organizatiei Noua Dreapta Timisoara, precum si locuitori ai orasului de pe Bega au manifestat sambata impotriva ilegalitatilor facute de mafia imobiliara si clanurile tiganesti din oras, relateaza adevarul.ro. Cei 60 de participanti au arborat mesajul: "Pentru un oras mai sigur impotriva infractorilor". Proteste similare au avut loc si in 2010.

Potrivit informatiilor prezentate de adevarul.ro, marsul a inceput in fata Facultatii de Medicina, iar participantii au marsaluit si pe Bulevardul C.D. Loga, unde majoritatea caselor ar fi fost acaparate de catre tigani. Protestatorii au strigat lozinci impotriva minoritatii tiganesti, printre care "Afara cu tiganii din tara", "Tigane, nu uita, Romania nu-i a ta" sau "Timisoara nu tolezeaza tigania".

Bogdan Popa, presedintele Organizatiei Noua Dreapta Timisoara, a declarat ca "scopul acestui mars este de a atrage atentia autoritatilor asupra ceea ce se intampla in oras. Ziaristii sunt batuti pe strada de tigani, cetatenii cinstiti sunt hartuiti si terorizati sa isi vanda apartamentele mafiei imobiliare tiganesti. Nuntilor lor blocheaza strazi intregi. Vrem sa se aplice legea pentru toti".

Printre participantii la miting au fost si persoane care sustin ca au avut de suferit de pe urma mafiei imobiliare care incearca sa puna mana pe apartamentele lor.

Manifestantii la marsul de sambata au fost paziti de forte importante de din Politie si Jandarmerie.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

11039 vizualizari

  • +19 (31 voturi)    
    si? (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 21:21)

    DanHorea1307693823041 [anonim]

    au zburat tiganii interlopi din Timisoara cu suturi in fund? nu! concluzia? nu cu mitinguri se rezolva problema, ci cu masuri nete.
    • +25 (25 voturi)    
      politia+mafia=love din interes (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 23:49)

      nae [anonim] i-a raspuns lui DanHorea1307693823041

      fenomeul asta dureaza de ani buni.
      a trecut suficient de mult timp pentru ca autoritatile sa fi actionat eficient.
      lipsa asta de reactie are, cel mai probabil, doua cauze.
      iar cauzele sunt ierarhizabile.
      prima varianta este ca politia este incompetenta.
      a doua varianta este ca politia, anume sefii politiei din timisoara, sunt complicii mafiei tiganesti din imobiliare.
      cred ca a doua varianta este mai plauzibila, desi este posibil sa fie si o ingemanare de cauze, adica si incompeenti, si corupti.
      avem precedente spectaculoase: comisarul-sef Soric de la Neamt, tovaras cu mafiotii locali (a se vedea cazul Mararau, al asasinatului cu arma de foc de acum un an-doi) si adjucntul sefului de la politia Neptun, care ii dadea raportul lui Nuredin Beinur.
      evident, pana nu se tulbura apele din cauza unui incident gen asasinatul de la Piatra Neamt, toti acesti sefi locali de politie isi cultiva profitabila tovarasie cu mafiotii - CU VOIA SI DIN INTRESUL SEFILOR MARI, de la bucuresti.
      si asta este o ipoteza, ba chiar un proces de intntie.
      cine crede ca e prea fantezist, sa-si imagineze alta ipoteza.
      • +10 (10 voturi)    
        O alta ipoteza (Duminică, 4 septembrie 2011, 8:44)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui nae

        Clanul noilor cicoi emanati dupa Decembrie 1989 a refuzat cererea timisorenilor (punctul 8 al Proclamatiei de la Timisoara din 11 Martie 1990) de a inlatura de la conducerea statului a clanului securisto-nomenklaturist (al carui "ideolog" a fost si este Ion Iliescu) clan care a inlaturat de la putere clanul securisto-ceausist folosind revolta timisorenilor ca punct de plecare.
        Timisorenii i-au huiduit intotdeauna pe cei care le-au furat Revolutia si care au continuat sa conduca Romania ca si cum ar fi fost mosia lor.
        De aceea "sistemul democratiei originale" condus de Iliescu a hotarat sa nu mai considere Timisoara ca fiind "mosia lor" si l-a abandonat bunului plac al clanurilor interlopilor locali. Numai asa se explica de ce autoritatile statului nu mai au curaj sa-si exercite mandatul.
        Deci cetatenii Timisoarei trebuie sa-si dea seama ca orasul lor se afla sub asediul interlopilor si ca daca statul nu-si mai manifesta autoritatea atunci Legea trebuie aplicata de cetateni:
        1 - primarul actual si Consiliul Local isi dau demisia sau, vorba lui Iliescu, "sunt demisi";
        2 - Alegeri locale anticipate;
        3 - noul Consiliu Local aleage alte conduceri la Politie si Jandarmerie.
        In ceea ce priveste celalalt pilon al Democratiei, Justitia, aici cetatenii nu au nici o putere. Aici functioneaza constiinta judecatorilor. Daca aceasta Constiinta exista atunci ea trebuie protejata contra presiunilor si amenintarilor clanurilor interlope.
        Nu va fie frica ! Timisoara se ridica !
    • +3 (3 voturi)    
      ba da (Luni, 5 septembrie 2011, 10:41)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui DanHorea1307693823041

      Si cu mitinguri se rezolva problema. Orice e bine facut. Cel mai bine e sa le punem foc la casele tiganilor, ca sa scapam de ei.
      • 0 (0 voturi)    
        nu mor cai cind vor caini (Joi, 19 aprilie 2012, 10:26)

        alex [anonim] i-a raspuns lui adriana

        Stai linistit,vei avea aceasi soarta ca si idolul tau.Sper ca de data asta plutonul de executie sa fie format din etnici romi. prea v-ati luat-o in cap… Sa vedem citi bani ai tu din recolata de postirnac pentru atitea cokteiluri molotove. Stai linistit,nu mor cai cind vor cainii.. Au disparut civilizatiii mayase/incase/atzece/dar romii nu vor disparea pentru ca le sunteti datori pentru cei 500 de ani de scalvie pe cate i-ati tinut.Nu iti face tu griji in privinta lor,pentru ca ei oricum se vor descurca,dar mai grav e pentru tine…
        Noi avem o zicala: In viata faci ce poti,nu ce vrei!
        Sanatate!
  • +31 (31 voturi)    
    Coruptia si "mafia" (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 21:35)

    x [anonim]

    Tiganii interlopi i-au cumparat pe politisti, procurori, judecatori, politicieni, bancheri, functionari.
    I-au cumparat; la propriu.
    Cu unii s-au inrudit (nasii, cumetrii, ...).
    Cit timp nu se lucreaza si la demascarea si la eradicarea acestor relatii mai putin ortodoxe, va fi greu de eliminat acest rau din societate.
  • -1 (25 voturi)    
    da (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 21:50)

    I [utilizator]

    cel putin partea cu nuntile e adevarata. Problemele sunt reale dar nici un om intreg la cap nu se ia dupa Noua Dreapta...
    • +5 (9 voturi)    
      nu !? de ce? (Duminică, 4 septembrie 2011, 0:54)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui I

      Nu? dar ce are Noua Dreapta, raie?
      • -2 (6 voturi)    
        are ura manata de prostie (Duminică, 4 septembrie 2011, 13:24)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui andrei

        vezi o carte de istorie.
        • +4 (6 voturi)    
          prostie e sa preiei sabloane fara sa gandesti (Duminică, 4 septembrie 2011, 17:57)

          Dacu [utilizator] i-a raspuns lui gogu

          Lasa tu cartea de istorie, ca banuiesc ca nu stii nici tu istorie.
          Hai sa lasam lumea fantasmelor trecutului, ca doar suntem oameni moderni (plini de gadgeturi) si sa privim faptele concret, rece, la zi.

          Si te intreb: ce a facut ND reprobabil de cand exista ? Concret. Da-mi punctul 1,2,3, ...

          Si daca nu poti sa-mi raspunzi. Pune-ti niste intrebari.
          De exemplu: ce ai tu personal cu ND ?

          Raspunsul meu ar fi: prostimea nu stie sa gandeasca. Ei ii se serveste de sus sabloane cu adevaruri intrinseci, gata impachetate in sloganuri si idei. E mai comod pt. prostime. Nu trebuie sa caute adevarul. Ca oricum nu l-ar cauta. Ea accepta cu bucurie ce li se spune, scapata fiind de efortul de a-l cauta ea. Care oricum e relativ, asa ca ... la ce folos deranjul.

          Deci adevarul oficial e: orice actiune ND e prezentata la televizor insistandu-se de n ori ca e extrema dreapta, extrema dreapta, .... sa se inoculeze bine treaba asta. Nu se aminteste: bai, e ok pana la urma actiunea lor ?, e relevanta pt. populatia larga ?, vine in intampinarea nevoilor populatiei, nevoi care nu sunt bagate in seama de alte organisme ? Chestii din astea nu se amintesc. Doar labeling: extrema dreapta, extrema ...

          Intr-o tara de "extrema hotie" grijania noastra cea mai mare e sa nu cumva sa ne asociem intr-o actiune perfect normala cu organizatorii care sunt de "extrema dreapta". De ce ? Chiar daca ne intereseaza pe toti subiectul in cauza ? Chiar daca!

          Ne pastram "imaginea", de "romani imaculati", de parca suntem fecioare toti. Intr-o societate a aparentelor, asta e tot ce conteaza: imaginea.

          Deci sa concluzionez: nu prea stiu ce face ND, am vazut o actiune a lor acum cativa ani - mi s-a parut normala, am vazut cum a fost relatata la TV, nu am recunoscut mitingul respectiv in comentariile TV, m-am ingrozit. Pana unde merge manipularea. De ce sa nu lasi pe fiecare sa decida daca o actiune e utila lui sau nu? De ce sa discreditezi din start o actiune, o organizatie, si sa n-o lasi sa se manifeste
    • +7 (9 voturi)    
      de ce tie frica.... (Duminică, 4 septembrie 2011, 7:47)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui I

      Dar nu ne explici ce face noua dreapta,cu-.ce se ocupa ,cine sint acesti oameni si ce vor,Sau vorbesti sa te afli-n treaba,sau esti cu musca pe caciula?Da-mi un motiv ca sa nu ma iau dupa noua dreapta,doar unul plauzibil nu presupuneri.Astept.
      • -4 (12 voturi)    
        NOUA DREAPTA (Duminică, 4 septembrie 2011, 11:51)

        Gica [anonim] i-a raspuns lui tepes

        Noua Dreapta este o formatiune de extrema dreapta, care reuneste oameni cu un serios potential de ura si violenta. Se declara continuatorii legionarilor, cei care au introdus terorismul si crima ca metode de lupta politica. Sub masca unei pretinse democratii si spoieli de cultura, in ND veti gasi usor figuri precum cele ale extremistului criminal norvegian. Nu contest problemele cu care ne confruntam cu totii, coruptie, hotie, etc. DAR nu Noua Dreapta este chemata sa faca ordine. Credeti-ma, au mai facut ordine in istorie, cu pistolul.
        • +1 (3 voturi)    
          potential (Duminică, 4 septembrie 2011, 18:01)

          Dacu [utilizator] i-a raspuns lui Gica

          Chestia cu "potential" inseamna ca n-ai nimic concret de care sa-i acuzi :)))
          Esti tare. :))

          Tu esti constient ce potential de hotie exista in Ro ??? :)))))

          Apropo: azi dimineata mi s-a furat bicicleta.

          Ia zi: in clasa politica actuala ce potential vezi?
          Dar in cei de la bac ?
          Dar in profesorii care ii examineaza pe cei de la bac si care de-abia si-au luat ei insisi examenul ?
        • +1 (1 vot)    
          ADEVARATA NOUA DREAPTA (Luni, 5 septembrie 2011, 21:54)

          ion [anonim] i-a raspuns lui Gica

          Ce este Noua Dreapta si ce face poti vedea pe situl lor oficial. Si ca sa-ti demostrezi tie ca pe wikipedia se scriu numai prostii, vorbeste direct cu membrii ND recunoscuti si acceptati (nu oricine poarta un tricou cu Codreanu ce se cumpara liber pe net, sau se lauda ca e membru ND chiar e membru). Date de contact pt fiecare judet le gasesti tot pe site. Te asigur ca vor fi foarte cumsecade. Extremism de dreapta, crime ca la norvegieni, ura, violenta?? Astea-s povesti. Toate activitatile ND sunt perfect incadrate in Lege. Scopul organizatiei e educarea membrilor si luarea de atitudine la problemele sociale. Prin Partidul Nationalist va lua atitudine si in problemele politice. Cat despre Miscarea Legionara se stie ca s-au spus o multime de minciuni despre ea. Doctrina Legionara insasi respinge violenta - in special violenta ca si cale de a ajunge la putere. Doctrina este bazata pe dragoste iar idealurile ei au fost mult mai inalte de la individ la Neam. Violenta ei a fost cu mult mai mica si mereu ca APARARE la violenta guvernelor asupa ei (liberal, taranist, goga,etc). La scoala nu se invata cate provocari, cate sicane, cate calomnii, cate lovituri, cate crime au trebuit sa indure legionarii inainte sa reactioneze asa cum au reactionat. Iar cand au reactionat, au facut-o IN NUME PERSONAL SI NU IN NUMELE MISCARII apoi s-au predat imediat recunoscand si platind cu viata pentru faptele lor. Sunt incomparabil mai multe crime asupra legionarilor nevinovati decat cele comise de catre ei. Cititi si scrierile lui Codreanu pentru a vedea exact contextul epocii. La Tribunalul de la Nuremberg pentru crime de razboi Miscarea Legionara NU a fost acuzata de fascism/nazism/crime de razboi, etc fiind scoasa din proces!!I Informati-va mai bine.
      • +3 (7 voturi)    
        pai iti dau cate vrei (Duminică, 4 septembrie 2011, 13:26)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui tepes

        uite cate sloganuri tampite au strigat de exemplu: "afara cu tiganii din romania". astea sunt niste indemnuri legionare ce aduc aminte de o perioada sumbra a istoriei.

        de ce n-au strigat "jos cu seful politiei" sau "jos cu ministrul de interne"? Ca sunt niste mici legionari plini de ura.
        • 0 (0 voturi)    
          stai linsitit (Luni, 5 septembrie 2011, 21:04)

          marius [anonim] i-a raspuns lui gogu

          ca va veni si timpul rafuielii cu toti coruptii!
          Astia sunt mici legionari plini de dragoste de tara si care nu stau cu mainile in san cand tara se darama. Cu pasi marunti vor ajunge depare. Toate la timpul lor.
    • +4 (4 voturi)    
      dar ce alternativa viabila au? (Duminică, 4 septembrie 2011, 7:57)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui I

      in lipsa unei alternative reale se va lua
  • +10 (16 voturi)    
    !! (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 21:58)

    andi [anonim]

    Bravo!
  • +9 (17 voturi)    
    timisoara (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 22:06)

    nobody [anonim]

    BRAVO !!!
  • +25 (25 voturi)    
    complicitate (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 22:12)

    radu [anonim]

    Fara complicitatea justitei si a oamenilor politici tiganii nu ar putea face mare lucru.Avand bani negrii corup in stanga si-n dreapta si restul este usor opinia publica este slaba si dezorganizata.Tiganii trebuiesc pusi sa respecte legea.
  • +5 (13 voturi)    
    mercasflorinmihai@yahoo.com (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 22:17)

    Florin_Oradea [anonim]

    mafia exista peste tot. Cred ca cei care ne conduc ar trebui sa faca mai multe nu organizatiile extremiste.
  • +8 (24 voturi)    
    BV NOUA DREAPTA (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 22:32)

    Dani [anonim]

    Felicitari, Noii Drepte care fac actiuni concrete . Fata de partidele politice care nu i-au atitudine . Bv Noua Dreapta.
    • +1 (13 voturi)    
      Sunt deacord (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 23:22)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Dani

      Mai bine s-ar constitui intr-un partid.Ma inscriu si eu!
      • +6 (6 voturi)    
        Partidul Nationalist (Duminică, 4 septembrie 2011, 0:50)

        Nationalist [anonim] i-a raspuns lui liviu

        Partidul Nationalist va fi instrumentul politic al Noii Drepte. Si daca tot sunteti atat de hotarat inscrieti-va in Asociatia Noua Dreapta pentru inceput.
  • +22 (22 voturi)    
    prea putini (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 22:34)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Romania are nevoie de revigorarea spiritului civic care inca poarta sechelele reprimarii comuniste. Oamenilor inca le este frica sa se exprime si sa-si apere drepturile.

    Societatea trebuie sa fie mult mai vocala si sa-si exprime clar opiniile impotriva actelor de nedreptate de orice fel si sa nu mai inghita magariile de toate felurile (politice sau de sorginte mafiota).

    Acesta este marele handicap al societatii romanesti. Nu reuseste sa se organizeze ca un corp omogen impotriva factorilor daunatori societatii, spre deosebire de tigani care au clanuri si o ierarhie foarte bine pusa la punct. Societatea lor functioneaza foarte bine, la fel cum lucreaza si societatea evreiasca de exemplu.

    Romanii nu au inca un model de organizare pentru a fi capabili sa-si exprime opiniile in fata statului sau in fata nedreptatilor de orice fel.

    Retelele de socializare de pe Internet par a fi un pas promitator in a ajuta la eliminarea acestui impediment.
    • +7 (7 voturi)    
      corect / 1 kil de faina (Duminică, 4 septembrie 2011, 9:35)

      Dacu [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      Inainte de miting multi se entuziasmau in presa locala (tion.ro): e nevoie sa facem ceva, nu se mai poate (erau multe articole recente cu problemele tiganilor), aaa, va fi un miting? OK. vin cu 150 de prieteni.

      Si n-a venit nimeni ca de obicei. Daca e ND nimeni nu se alipeste de ei.
      Am auzit ca ND sunt considerati extrema dreapta. Dar de ce sa-i judecat dupa sabloane si nu dupa fapte - cum e normal sa judeci un om? Ce au facut ei de "extrema dreapta" de cand exista ? Eu n-am auzit cam nimica de ei. Decat marsuri impotriva homosexualilor la Bucuresti si marsurile astea "traditionale deja" importriva mafiei tiganesti la Timisoara.

      Iar la ultimul mars pe care il stiu incercau sa ajute locatarii unui alt imobil istoric sa reziste - tiganii incercau sa-i scoata afara prin tot felul de actiuni. Nimic imoral, (ba chiar foarte moral), nimic extremist in mitingul ala. Din tot mitingul ala de o ora doua, doar 2-3 fraze erau provocatoare, in rest nu puteai sa le reprosezi nimic. Si atunci unde e extremismul lor ? Doar in acte ?
      Lumea nu judeca si prefera sa nu se asocieze cu ei chiar daca ei ating un subiect care chiar ii doare pe TOTI Timisorenii. Ma mir ca nu se alatura nimeni. Sau sa face in paralel un miting al lor, daca nu vor cu ND. Cauza a fost reala, o problema mare a Timisoarei. Nu a fost o problema a "extremei dreapta".

      La mitingul anterior, la care faceam referire, nu a participat nimeni din partea autoritatilor locale, chiar daca recent un viceprimar fusese batut intr-o astfel de casa, in care tiganii incercau sa intre abuziv. Nu mi-a venit sa cred ca in loc sa se manifeste in vreun fel s-a dat la fund.

      Societatea civila e cam zero. Si daca si la Timisoara, nu cred ca mai sunt sperante.
      De aia merge momitul cu 1 kil de faina. La asa oameni e destul 1 kil de faina.
      Si aia de sus stiu deja asta. Numai noi ne prefacem ca nu stim.
  • +16 (18 voturi)    
    Tinta gresita (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 23:07)

    sol_invictus [utilizator]

    Ar trebui sa demonstreze impotriva Primariei, Politiei si judecatorilor care au facut posibila expansiunea mafiei la Timisoara. Tiganii nu ar fi capatat nimic fara ajutor de la autoritati, iar ei sunt cel mai putin vinovati de situatia asta. Daca s-a putut, ei au profitat. Au luat "legal" acele imobile. Impotriva lui Ciuhandru ar trebui protestat, iar DNA ar trebui sa faca curat si la Timisoara.
    • +3 (3 voturi)    
      ordine si curatenie? (Duminică, 4 septembrie 2011, 12:58)

      LEC [anonim] i-a raspuns lui sol_invictus

      Baieti , nu trebuie sa se faca curat; nu trebuie ordine ; trebuie dezordine controlata ; cine controleqaza dezordinea , profita .
      Asa ca , pentru multa vreme de-acum incolo,
      sistemul actual se va consolida, aia de care ziceti, se vor extinde , iar copii copiilor vostri se vor saluta cu bahto bahtalo ( nu cu ciao, ca acum , si nici cu Doamne Ajuta , cum se calutau bunicii vostri)
    • +1 (1 vot)    
      ma bucur ca mai sunt si oameni (Duminică, 4 septembrie 2011, 13:27)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui sol_invictus

      oameni cu putina minte pe aici.
  • -12 (18 voturi)    
    ND il cam menajeaza pe basescu... (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 23:35)

    Alex [anonim]

    pe cand un mars impotriva lui Basescu (ruda cu bercea mondialu) si a tradatorilor de tara; tiganii, ungurii si altii nu sunt o problema in sine , ca daca nu erau cocolositi de politicianisti nu ajungeau sa fie stat in stat...pestele de la cap se-mpute; faceti un protest contra lui Basescu si contati si pe mine si pe mult mai multi oameni sunt convins
    • +7 (9 voturi)    
      Esti incult (Duminică, 4 septembrie 2011, 0:31)

      Alex din Ardeal [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Nu vreau sa-l apar pe Basecu dar cand scrii ca este ruda cu Bercea Mondialu(se scrie cu lietre mari) trebuie sa si dovedesti aceste afirmatii.
      Nu tiganii si ungurii sunt tradatori de tara ci cei care ne-au dus la sapa de lemn, Si daca ai o minte de copil de cel putin 10 ani o sa-ti dai seama cine au fost acestia. Ia gandeste cine a semnat contractul cu Bechtel pentru autostrada transilvania, cine a furat non stop intre 1990 si 2000 , Poate ti-am reprospatat memoria, Iliescule!
    • +4 (4 voturi)    
      Si care-i problema, Alex? (Duminică, 4 septembrie 2011, 15:11)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Si PSD este, in realitate condus de romii Iliescu si Nastase (verificabil) si asta nu a oprit PNL sa se uneasca cu PSD, "in cuget si simtiri".
  • +6 (16 voturi)    
    doar mafiotii lor ? (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 23:57)

    razvan [anonim]

    mi se pare o prostie de marketing ce au facut cei de la noua dreapta. mai baieti, nu sunt de acord cu multe chestii pe care le promovati, dar sa manifestati impotriva "mafiei tiganesti din domeniul imbiliar" mi se pare o PROSTIE. de ce nu ati organizat o manifestatie impotriva mafiei din domeniul imobiliar sau a mafiei, pur si simplu? mafiotii lor sunt mai buni decat ai nostrii sau ce ?
    in acest caz pun pariu ca primeati mult mai multa sustinere. oameni si autoritatile sunt sceptice sa sustina o manifestatia bazata pe criterii de rasa. pana la urma mafia e rea oricum ar fi.
    • +2 (4 voturi)    
      e o problema locala (Duminică, 4 septembrie 2011, 3:00)

      anditm [anonim] i-a raspuns lui razvan

      marsul a fost organizat de timisoreni impotriva mafiei imobiliare locale care a acaparat multe cladirile istorice ale orasului. Cu ce ar ajuta util un miting impotriva mafiei "in general", cand aceasta problema distincta ii deranjeaza pe timisoreni?

      Iar autoritatile nu au de ce "sa sustina manifestatia" -cum visati dvs - atat timp cat judecatorii si edilii sunt vanduti clanurilor.

      E trist ca pana si un oras universitar tinde sa fie dominat de mafii care nu au nici o contributie in cercetare, cultura, filosofie si chiar in economia reala, legala.
    • -1 (3 voturi)    
      no, acuma ce-ai vrea ? (Duminică, 4 septembrie 2011, 9:17)

      bigone [anonim] i-a raspuns lui razvan

      sa isi supere sponsorii din securitate, aripa legionara ?
    • +4 (4 voturi)    
      da (Duminică, 4 septembrie 2011, 9:45)

      ~ [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Toate casele istorice, strazi intregi din centrul Timisoarei sunt ocupate de tigani in mod abuziv. Si-au facut acte de vanzare false, au mituit judecatorii, apoi au evacuat proprietarii de drept cu politia. Cauta pe net articole pe tema asta si o sa vezi despre ce e vorba.
    • +6 (6 voturi)    
      Din cateva motive simple (Duminică, 4 septembrie 2011, 10:33)

      peciorin [anonim] i-a raspuns lui razvan

      1. ND și mai nou PN (Partidul Național) au o politică de expansiune la nivel local: cucerește periferia, iar centrul va cădea singur. ND Timișoara are datoria de a reacționa la problemele din propria-i ogradă.

      2. Nu poți protesta împotriva mafiei în general, e stupid. Acolo de ani buni se întâmplă ceva foarte concret: clanurile țigănești au făcut un efort comun pentru a acapara clădirile din centrul istoric și au reușit prin tot felul de mijloace strigătoare la cer. ND a reacționat concret la o problemă concretă.

      3. Oricât ne-am strâmba noi politically correct de faptul ca ND le spune țigani, pe membrii etniei mai sus numite îi doare fix în pălăria cu boruri largi: ei sunt și vor rămâne organizați pe criterii exclusiv etnice cu scopul dovedit și arhicunoscut de a face cât mai mulți bani într-un timp cât mai scurt. Pentru ei legea statului român este o glumă bună, ce contează e staborul. Așa că mă întreb de ce ar trebui românii să-și facă scrupule și să se rușineze ca niște fete mari dacă ei nu-și fac scrupule și acționează mai violent și mai rasist decât ND?
      • 0 (0 voturi)    
        problema tiganeasca (Joi, 29 septembrie 2011, 17:26)

        sylver3060 [anonim] i-a raspuns lui peciorin

        Inca de prin anii '85 specialisti ce lucrau pentru ONU in domeniul demografiei, ne avertizau ca la tigani cresterea populatiei este intr'un raport de 4 la 1 fata de celelalte etnii ,prognozand ca in cca 50 de ani aceasta etnie va ajunge la jumatate din populatia tarii. Avand in vedere ca tiganii au tendinta sa-si ascunda identitatea ,pe cat posibil, ei nu-si declara adevarata identitate la recensamant , astfel numarul lor in realitate este mult mai mare decat cel declarat oficial. Lucrul acesta a fost ascuns de autoritatile comuniste si chiar si de cele actuale , pentru a nu crea probleme pe crirerii etnicedar in realitate , aceasta situatie a produs oalterare destul de vizibila in cadrul societatii din punct de vedere social cultutal si nu numai , a produs deviatii in comportament ul socia datorita influientelor unor indivizi alambicati in sfere de influienta a societatii. Asa ca ,sa nu va mirati daca asistati la ceea ce se intampla astazi la Timisoara, la Bucuresti, in Bulgaria in Italia, invazia manelelor, luptele de strada cu sabii si arme ,crime in luptele dintre clanuri,legaturi dubioase intre demnitari si conducatori de clanuri tiganesti. In concluzie , daca nu se intreprinde ceva pentru oprirea acestei situatii, avem toate sansele ca societatea romaneasca sa se prabusasca in ignoranta , un fel de popor de categoria a 3-a Ceea ce face ND ESTE DE LAUDAT dar este mult prea putn.
  • +2 (6 voturi)    
    Felicitari (Duminică, 4 septembrie 2011, 3:01)

    porescu [anonim]

    Felicitari ! Macar de nu v-ati opri .Sa dea Dumnezeu sa inteleaga cat mai multi ca ceea ce fac tiganii_din pacate cu concursul unor romani_nu mai poate fi tolerat.
    • 0 (2 voturi)    
      semnat (Duminică, 4 septembrie 2011, 13:28)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui porescu

      - A. Hitler
  • +4 (4 voturi)    
    COMPLET STUPID ! (Duminică, 4 septembrie 2011, 8:36)

    pointless man [utilizator]

    Cum poti sa lupti impotriva unor organizatii oculte puternic sustinute de aparatul de stat prin demonstratii generice ? Asta seamana perfect cu "lupta pentru pace" din vremea comunistilor sau demonstratiile timpitilor de stingisti italieni impotriva terorismului dupa atentatele din anii '70. Iar Noua Dreapta este doar o noua abureala ca sa fie ocupata si aceasta nisa politica. Pretinsa lor extractie legionara, cu aceleasi lozinci rasuflate anti diverse etnii, ar trebui sa provoace doar dezgust dar iata ca sint unii dispusi a cadea in capcana. Iubitilor, NU POATE EXISTA NICI O MAFIE in Romania fara complicitatea si concursul autoritatilor, ele insele mostenitoare ale mafiei bolsevice, cea mai tare si extinsa mafie ce a existat vreodata.
  • +3 (5 voturi)    
    O actiune binevenita si care trebuie continuata... (Duminică, 4 septembrie 2011, 8:48)

    Rescatorul [anonim]

    Daca nu actionam mai agresiv in demascarea actiunilor si comportamentelor ilegale si anormale ale tiganilor, in 15 - 20 de ani, toata lumea va accepta ca suntem RRRomania si rrromi. Nu intamplator si-au dat acest nume si nu se lasa. Stiu ei ce vor, numai noi romanii suntem idioti si ne lasam intimidati de organizatiile lor vocale si agresive. Nu vreau sa fiu rau inteles; nu sunt nici rasist si nici nu am instincte criminale ca ei. Trebuie doar sa aratam adevarul si sa se faca dreptate. Trebuie sa facem documentare sa aratam lumii adevarul, trebuie sa facem demonstratii si, daca organismele de stat sunt corupte si impotente, trebuie sa actionam noi...pana nu este prea tarziu. Bravo Timisoara, ai aratat din nou ca esti fruncea!
  • +2 (4 voturi)    
    Revolutia ON LINE (Duminică, 4 septembrie 2011, 9:09)

    Fisherman [utilizator]

    Trebuie sa se afle cu precizie cine deţine majoritatea în Municipiul Timişoara: Cetaţenii sau Interlopii.
    Ce populaţie are Timişoara ?
    Dintre timişoreni, câţi vor ca oraşul lor să redevină citadela cosmopolită în care Spiritul Libertăţii şi al Civilizaţiei se manifestă pe toate planurile ?
    Dintre aceştia câţi cred că prin folosirea reţelelor de socializare se poate declanşa un curent pentru demiterea actualei conduceri locale care şi-a trădat cetăţenii ?
    Nu putem răspunde la aceste întrebări decât dacă va fi creat un site în care acest spirit civic să se manifeste.
    Desigur că şi interlopii au ai lor "wise guy" care pot interfera şi sabota spiritul civic, dar inteligenţa întotdeauna va câştiga în faţa şmecheriei.
    Deci intrebarea din titlu poate fi reformulata astfel: Cine deţine Inteligenta în Timişoara ? Cetaţenii sau Interlopii ?
    • -1 (1 vot)    
      Raspuns: interlopii (Duminică, 4 septembrie 2011, 12:32)

      MM [anonim] i-a raspuns lui Fisherman

      Cred ca raspunsul e la fel de evident dupa cum se vad rezultatele.
  • +1 (3 voturi)    
    Noua Dreapta (Duminică, 4 septembrie 2011, 9:49)

    Mircea [anonim]

    Exista voci care spun ca Noua Dreapta este extremista.
    De ce?
    Au facut ceva care sa conduca la o astfel de catalogare?
    Nu.
    Din contra.
    Cred ca in acest moment, aceasta mica organizatie este singura la care ii pasa de poporul roman.
    Ar trebui sa fim langa ea.
    Intr-o democratie, chiar schioapa cum este cea romaneasca, doar manifestatiile hotarate pot duce la rezultatul pe care ni-l dorim cu totii: siguranta cetatean, stoparea coruptiei, stoparea hotiei, etc.
    • -1 (3 voturi)    
      aduci aminte de acelasi discurs (Duminică, 4 septembrie 2011, 13:30)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      de inainte ca nazistii sa preia puterea :)

      "Intr-o democratie, chiar schioapa cum este cea romaneasca, doar manifestatiile hotarate pot duce la rezultatul pe care ni-l dorim cu totii: siguranta cetatean, stoparea coruptiei, stoparea hotiei, etc."

      E amuzant ca desi simpatizezi cu ei, sloganurile lor erau impotriva tiganilor (tigani care fie ca sunt interlopi sau nu).
  • +2 (6 voturi)    
    Timisoara fruncea ?? o gluma de prost gust (Duminică, 4 septembrie 2011, 12:30)

    MM [anonim]

    Timisoara e de departe cel mai corupt oras din Romania! Poate ND sa protesteze in fiecare zi, nu o sa se schimbe nimic acolo. Coruptia acolo e la rang de arta , de la echipa de fotbal pana la ultimul salariat al primariei. "Cimisorenii" au ceea ce merita! Cu manuta lor au votat de 20 de ani incoace acelasi mafiot care in urma cu cativa ani declara dupa 2 saptamani de la incident ca i s-a furat stampila! Stampila cu care s-au autorizat niste "nesimnificative" retrocedari de case istorice catre gruparile de tigani care domina acest oras. Primarul Timisoarei e in atentia DNA, seful directiei VAMI Timis in atentia DNA, si exemplele pot continua. Nu mai laudati orasul de pe Bega ca e la fel de infect ca apa de pe canal!
  • +1 (3 voturi)    
    Bla Bla Bla (Duminică, 4 septembrie 2011, 12:44)

    Cezar TM [anonim]

    Cati dintre voi locuiesc in Timisoara pentru asi putea da cu parerea despre mafia imobiliara, tigani si altele? Exista vreun oras in Romania care nu are probleme cu mafia imobiliara, badarania sau tiganimea? Eh, aici este problema! Va vaitati ca niste babe dar cand vine momentul sa actionati nu mai este nimeni. Va ascunteti toti dupa zicala "Degeaba, ca nu se va intampla nimic!". Va spun eu, dupa observatiile mele simple si inocente: toti ati dat spaga sau nu ati platit un impozit sau stati in chirie fara contract sau incercati sa fraudati statul cu cei 10 lei calificati drept VENIT dintr-o tranzacie X sau Y. Vai ce-mi place Romania asta de spectatori si comentatori! Dar ma rog... Ce mai atata morala ca oricum va ve-ti intoarce toti la cotidianul vostru neuitand sa va vaitati pentru fiecare prostie obervata pe strada, etc ...
  • 0 (2 voturi)    
    Socoteala lui Eu (Duminică, 4 septembrie 2011, 14:22)

    roberto [anonim]

    Atata timp cat in secolul 21 un partid politic sau asociatie mai insira baliverne despre Dumnezeu si crestinism ortodox, ma lipsesc.

    Asa ca Noua Dreapta si Partidul din spate sunt o gluma proasta, la care s-ar fi ras acum 80 ani.
  • +1 (1 vot)    
    pericolul din dreapta (Duminică, 4 septembrie 2011, 16:24)

    Dan Coe [anonim]

    Au inceput si romanii sa iasa in strada si asta nu-i a buna. Nu zic ca "dreptacii" n-au dreptate, zic ca dreapta e fundamental radicala si au inceput sa se miste cam prin toata Europa. Ne asteapta vremuri grele...
  • +3 (3 voturi)    
    Noua Dreapta= 60 de persoane ? (Duminică, 4 septembrie 2011, 17:45)

    cititor [anonim]

    eu stiam ca Banatu'i fruncea. Numa ala atat se rezuma?
    Bag sama ca frucea a ajuns dosu de jos. Dar nu e de mirare dupa cat de imbacsiti sunt banatenii. Am fost mai an in Timisoara si declar cu mama pe inima ca nu am intalnit in toat tara atatia cetateni cu ochelari de cal ca in Timisoara. Nu ai cu cine schimba o vorba, o idee, parca sunt "speriati de bombe", de umor nici nu mai vorbim, si nu erau asa, doara am mai fost acolo si am vorbit cu multi locuitori. Pacat. Asta a realizat "revolutia" in Timisoara? Astept injuraturi de la cititori, dar cu argumente, nu asa de amorul artei.
    • +2 (2 voturi)    
      ochelarii de cal (Duminică, 4 septembrie 2011, 21:25)

      aek bragadiru' [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Asa e....
      "Ochelarii de cal" vin de fapt de la infumurare. Si-au vopsit tramvaiele in alb-violet, culorile unei echipe - fantoma, retrogradata de multa vreme prin "C".
      Este Ingurul oras cu castele tiganesti in centru (vezi "superbele" palate de langa Parcul Rozelor).
      TM este un cadavru cu pretentii de mare oras occidental.
  • 0 (2 voturi)    
    Legiunea (Luni, 5 septembrie 2011, 8:32)

    CZC [anonim]

    Miscarea Legionara a fost cel mai bun lucru din istoria Romaniei!! Daca nu credeti documentati-va, dar nu din cartile scrise de comunisti. Cititi ce scrie Emil Cioran, Petre Tutea, Bratianu.... despre Legiune si Capitan!
    Legiunea = Credinta Ortodoxa + Nationalism.
    Fara astea peste 50 de ani vom fi o natie de tigani !! Uitati-va ce-am ajuns ...niste slugi in tara noastra!!!
    Traiasca Legiunea!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Cre' ca gresesti, totusi (Luni, 5 septembrie 2011, 19:31)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui CZC

      Miscarea legionara a pornit de la cele mai bune intentii, si a fost la inceput un fenomen extrem de benefic pentru Romania. Din nefericire, evolutia ulterioara a miscarii a demonstrat ca orice buna intentie institutionalizata ajunge sa fie corupta pana la urma. Asa a ajuns miscarea legionara in faza a doua de evolutie sa fie parasita de toti intelectualii care initial au fost entuziasmati de idee, si sa se transforme intr-o organizatie dominata efectiv de criminali, formata la nivelul bazei din ceea ce nemtii numesc Lumpenproletarier.

      Daca vrem sa schimbam ceva in societatea romaneasca, tre' sa invatam sa fim altfel, fiecare dintre noi fata de propria persoana. Sa acceptam o leafa semnificativ mai mica dar pe cartea de munca, sa ne platim la timp impozitele pe toate veniturile, sa nu trecem pe rosu chiar daca semafoarele sunt reglate prost, sa nu raspundem cu injuraturi la injuraturi, sa nu cadem la intelegere cand ne prinde controlul fara bilet in tramvai - utopic, este? Si-atunci pe cine mira ca nu se schimba de fapt nimic?
      • 0 (0 voturi)    
        Cre' ca nu greseste (Luni, 5 septembrie 2011, 22:07)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Asupra Miscarii Legionare au fost aduse pe nedrept acuzele imputate nazistilor germani sau fascistilor italieni. Poate din cauza aceasta multi dintre intelectualii miscarii (care au reusit sa plece in afara in '41 si nu au murit in inchisoare) au preferat sa taca la intrebarile despre trecutul lorlegionar. F putini s-au dezis efectiv de Miscare si tot datorita calomniilor si motivelor expuse mai sus.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri