Patru judete cu nemultumiti dupa impartirea candidaturilor in USL​

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 2 septembrie 2011, 18:09 Actualitate | Esenţial

Lista candidatilor USL la alegerile locale de anul viitor, anuntata joi 1 septembrie de copresedintii Victor Ponta si Crin Antonescu, a generat nemultumiri din partea liderilor locali ai PSD, PNL si PC, in patru judete. In Iasi, "structura locala a Uniunii Social-Liberale a incetat sa mai functioneze", scrie ziarul Evenimentul, dupa ce PC a anuntat ca il propune pe Tudor Ciuhodaru candidat la primaria Iasiului, indiferent de propunerile PSD si PNL. La Buzau, presedintele PSD Victor Ponta a anuntat ca a renuntat la candidatura pentru Consiliul Judetean, in favoarea ACD, in schimbul unui candidat in plus fata de PNL - PC. Decizia este contestata, insa, de liderii locali ai partidului.

Iasi. PC il sustine la primarie pe Tudor Ciuhodaru / Presedintele PC: S-ar putea ca Iasiul sa iasa din discutia USL


Presedintele Partidului Conservator (PC), Daniel Constantin, a anuntat joi ca il propune pe Tudor Ciuhodaru candidatul PC pentru Primaria Iasiului. "Noi nu vrem sa incurcam lucrurile in PSD, nici in PNL. Ca atare, dorim ca domnul Ciuhodaru sa fie candidat din partea PC. Cred ca e o varianta corecta fata de toata lumea - candidati si celelalte partide. Ca exceptie, s-ar putea ca Iasiul sa iasa din discutia USL", a declarat liderul PC, citat de Agerpres. Acesta a precizat ca Gheorghe Nichita ar putea candida din partea USL.

De cealalta parte, primarul social-democrat Gheorghe Nichita a declarat ca Partidul Conservator ar trebui sa candideze separat pe listele din tara, daca vrea sa candideze separat la Iasi. Nichita a spus ca el este candidatul la primarie al Uniunii Social Liberale. "Votul nostru in Comitetul Executiv a fost ca, daca PC vrea sa candideze separat, atunci sa candideze separat, dar nu numai la Iasi, ci si in rest. USL functioneaza la Iasi si inseamna doua formatiuni, PSD si ACD. Daca PC vrea la Iasi separat, e treaba ACD", a afirmat Gheorghe Nichita, citat de Agerpres.

Joi, 1 septembrie, Victor Ponta a anuntat ca PSD va desemna candidatul la primaria Iasi, in timp ce Alianta de Centru Dreapta va avea candidatul pentru consiliul judetean din Iasi.

Buzau. Liderii locali ai PSD nu sunt de acord cu candidatul PNL la sefia CJ


In Buzau, Victor Ponta a anuntat joi ca renunta la o candidatura a PSD la sefia Consiliului Judetean, "din cauza unei situatii speciale". Mai exact, candidatura era dorita de PNL, desi PSD detine deja functia de presedinte al CJ, a explicat liderul social-democrat. Pentru compensare, PSD va desemna un candidat intr-un judet in plus.

Decizia i-a nemultumit, insa, pe liderii locali social-democrati. Conducerea organizatiei judetene a PSD Buzau a decis vineri sa isi sustina in continuare propriul candidat la presedintia CJ la alegerile de anul viitor, in caz contrar amenintand cu ruperea protocolului USL pe plan local, transmite Agerpres.

"Am avut o intalnire cu primarii si consilierii judeteni ai partidului nostru, impreuna am hotarat ca la Buzau desemnarea candidatului PNL este o greseala, iar PSD il sustine pe actualul presedinte Victor Mocanu la alegerile de anul viitor. Solicit presedintilor Victor Ponta si Crin Antonescu sa revina asupra deciziei si sa desemneze candidatul conform protocolului USL", a declarat presedintele PSD Buzau, primarul Constantin Boscodeala.

Acesta a declarat ca protocolul USL a fost incalcat, cel mai bine plasat in sondaje fiind actualul presedinte al CJ, Victor Mocanu.

De cealalta parte, senatorul PNL Cristi Bagiu - candidatul nominalizat de USL pentru presedintia CJ Buzau - a declarat ca "lucrurile sunt stabilite, este o decizie luata la nivel national, actualul presedinte al CJ poate candida doar independent sau pe listele altui partid".

Arad. Presedintele PSD Arad: Este o usoara neimplinire ca PSD nu va avea un candidat pentru Primaria Arad sau Consiliul Judetean


In Arad, Alianta de Centru Dreapta (ACD) va desemna candidatul la primarie, potrivit listelor anuntate de copresedintii USL, Victor Ponta si Crin Antonescu. Candidatul ACD la Primaria Arad provine din PC, fiind vorba de un fost lider PNL, Gavril Popescu, transmite Observator.info.

Deputatul PSD Ciprian Luca s-a declarat insa dezamagit de faptul ca PSD nu are candidat in Arad nici la primarie, nici la Consiliul Judetean, potrivit Observator.info. "Nu este unul dintre momentele mele fericite, dupa aflarea acestei vesti. (...) Eu mi-am propus sa candidez la primaria Aradului, cand mi-am depus proiectul politic pentru presedintia PSD", a declarat acesta, precizand ca "poate ca era logic ca unul dintre candidati sa fie de la PSD. Sa tinem cont ca in sondaje PSD a fost mult peste PNL si era logic sa avem unul dintre candidati". Ciprian Luca sustine ca presedintele PSD, Dorel Caprar, merita sa candideze la primarie sau la Consiliul Judetean.

De aceeasi parere este si presedintele PSD Arad, Dorel Caprar. "Este o usoara neimplinire ca PSD nu va avea un candidat pentru Primaria Arad sau Consiliul Judetean, dar vom respecta decizia luata la Bucuresti", a declarat Caprar, citat de Observator.info.

Calarasi. Oana Niculescu Mizil ameninta PNL cu ruperea protocolului USL in judetul Calarasi


"Uniunea scartaie la Calarasi", scrie publicatia Observator de Calarasi. Potrivit presei locale, Oana Mizil, presedintele Organizatiei Judetene a PSD, l-a atacat dur in dese randuri pe liderul PNL Calarasi, Raducu Filipescu, declarand ca reprezentantii liberali incearca "sa puna bete in roate" primarilor pesedisti din judet. In urma cu o saptamana, Oana Niculescu Mizil a anuntat ca va propune oficial, la centru, ruperea protocolului USL in judetul Calarasi daca liberalii nu vor inceta presiunile si amenintarile la adresa alesilor social-democrati.

"PSD Calarasi nu este bataia de joc a nimanui si nu este servantul nimanui. Noi am castigat respectul calarasenilor de-a lungul anilor, dar in mod special in anul 2009, la alegerile prezidentiale. S-a vazut ce putere are organizatia PSD Calarasi", a precizat liderul PSD Calarasi.

Vineri, 2 septembrie, liderul PSD Victor Ponta a declarat ca Oana Niculescu Mizil comunica "foarte mult cu presa si foarte putin cu social-democratii". "Parca mai trimisese o scrisoare care n-a ajuns, nici asta n-a ajuns (la conducerea PSD - n.r.). Si la Calarasi, ca si peste tot in tara, PNL si PSD trebuie sa lupte impreuna impotriva PDL. Daca inteleg lucrurile acestea, au toata consideratia si sustinerea conducerii centrale, daca nu, trebuie sa rezolvam lucrul acesta", a spus Ponta, citat de Agerpres.

Potrivit listelor anuntate de copresedintii USL, ACD va desemna atat candidatul la primaria Calarasi, cat si la presedintia Consiliului Judetean la alegerile de anul viitor. 

Vrancea. Presedintele organizatiei judetene a PNL: Recunosc si sustin candidaturile PSD

O situatie speciala se intalneste in Vrancea, unde liderul organizatiei judetene a PNL, deputatul Nini Sapunaru, a facut un pas inapoi in fata PSD, desi isi anuntate oficial intentia de a candida la primaria Focsani. "Recunosc si sustin candidaturile PSD", a declarat Sapunaru, citat de Agerpres. Deputatul liberal a explicat ca desemnarea candidatului din partea PSD pentru primaria Focsani a fost facuta in baza sondajelor de opinie efectuate in perioada anterioara.

In Vrancea, candidatii USL vor fi Marian Oprisan, pentru presedintia Consiliului Judetean, si primarul Decebal Bacinschi, pentru primaria Focsaniului. "Dorinta mea de a candida la Primaria municipiului Focsani a reprezentat un obiectiv pe care mi l-am asumat, dar recunosc si sustin decizia USL in desemnarea candidaturilor pentru ca aceasta are la baza interesul fundamental al cetateanului si intentia ca USL sa faca ceea ce este mai bine pentru castigarea alegerilor. In egala masura, vreau sa precizez ca echipa Uniunii Social Liberale din Vrancea ramane la fel de puternica si de unita, ca alaturi de social-democratii si conservatorii vranceni, noi, liberalii, vom depune toate eforturilor in lupta impotriva puterii portocalii", a declarat deputatul Nini Sapunaru.

Citeste si:
Copresedintii USL, Victor Ponta si Crin Antonescu, au anuntat joi, 1 septembrie, intr-o conferinta de presa, listele Uniunii Social Liberale pentru alegerile locale de anul viitor. Potrivit lui Victor Ponta, candidaturile USL au fost desemnate in urma sondajelor de opinie. Victor Ponta declarat ca PSD va avea candidati la 22 de Consilii Judetene si 21 de mari primarii, la restul urmand sa fie candidati ai ACD.


Citeste mai multe despre   






















3151 vizualizari

  • +9 (13 voturi)    
    . (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:15)

    radukku [utilizator]

    Stati sa vedeti cum organizatii care n-au candidati proprii vor face campanie pe fata sau pe ascuns pentru putere. Principii de genul "sa moara si capra vecinului" sau "daca nu noi atunci nimeni" nu dispar, doar adoarm pana la alegeri!
    • +8 (14 voturi)    
      bietii uslasi (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:41)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      toata ziua se perinda pe la latrinele tv explicand prostimii cat de rai sunt aia de la putere si cum va veni usl sa salveze tara, dar cand impart candidaturile nici macar nu tin cont de optiunile electoratului local, vor doar sa prinda fiecare o felie cat mai mare...
      • -3 (7 voturi)    
        Cu cata bucurie anunta Hotnews certuri in USL.... (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 0:00)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Anunta si isi doreste, ca de aia si baga, zilnic fitile.
        Toata media obedienta se zbate sa ne bage in cap ca USL nu conteaza, ca se sparg, ca nici nu prind alegerile, ca Ponta si Antonescu sunt contestati in partidele lor....
        Vise, doar vise...
        Daca USL nu conteaza, nu au nici o sansa, de ce va ocupati atata de ei?
        Stati linistiti ca PDL nu are opozitie, ca romanii il asculta doar pe Basescu, ca etc. etc.
        De ce am eu impresia ca va zbateti si agitati cam mult?
        Simt panica si ma tem de ce poate genera panica asta. O gasca care se simte incoltita, stie ce va pati daca pierde puterea, si este gata de orice pentru a nu fi demascati si judecati corect de un popor bland dar cu limite de rabdare .
        Un pic mai jos, denvarel face si el pe prostu...cica plange de mila PNL si a lui Antonescu.
        Ca, cica la ce-i va folosii lui Crin presedentia daca prim ministru este PSD.....(vezi Doamne , liberalii au luat tzeapa)
        Pai, nu vedeti? In Romania conduce presedintele, ce nu-i clar?
        Zice ca e jucator si gata.
        Schimba orice ministru, prim ministru "vrea muschii lui", face guvern cu cine vrea el, nu mishca nimeni in front.
        Daca poate Basescu, o sa poata oricine, chiar Crin.
        Sau, vaaaai, recunoasteti ca Antonescu nu poate sa faca asa ceva, sa fie un nesimtit care-si bate joc de legile tarii si de poporul roman.
        bag seama ca-i faceti, deja , campanie pozitiva...bravo, asa va vreau...da', totusi de ce sunteti asa de nervosi? ca doar castigati sigur, este aranjat deja.
        • -2 (2 voturi)    
          cei sa (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 9:32)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          spui ca exista o intelegere ca intre frati in conducera U.S.L.
          TE INSELI, si frati se cearta......,mai ales cand e vorba de avere,si puterea este = avere.
        • 0 (4 voturi)    
          concluzia? (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 10:20)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          se cearta sau nu? e stire sau nu? daca o dau sunt panicati, daca nu o dau cenzureaza... incearca sa te concentrezi pe subiect.
          • -1 (1 vot)    
            hai, ca intelegi...... (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 16:32)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Dar, ma rog, trebuie sa-ti faci norma....
  • +7 (13 voturi)    
    Eu nu pot sa-mi inchipui (Vineri, 2 septembrie 2011, 18:39)

    denvarel [utilizator]

    Cum organizatiile locale sunt fericite ca trebuie sa sustina doar 1 din cel putin 2 "grei" ai partidelor.
    Ce a avut Ponta in cap vad: a luat crema judetelor, acolo unde are sanse mari de castig. Nu inteleg insa ce are in cap Antonescu. Crede ca va avea sustinere PNL la nivelul organizatiilor locale aceasta vrajeala de USL? De ce l-ar sustine? Pentru a-l da jos pe Basescu? Pai Basescu nu mai candideaza. Pentru locul lui Antonescu la prezidentiale? Pai locul ala valoreaza fix pix din moment ce prim ministru este de la PSD. Daca castiga prezidentialele Antonescu are marea onoare sa se dea legat lui Ponta ca altceva nu are ce face. Iar Ponta va conduce cum a condus si Tariceanu adica il va durea fix in basca de PNL-ul care l-a numit prim-ministru.
    Pe scurt PNL a pierdut independenta de negociere atat locala cat si centrala si s-a ales cu postul de Presedinte dar fara puterea principala a acestei pozitii cea de a desemna prim-ministrul. Adica mai nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      dar ce te intereseaza pe tine? Castiga PDL, nu? (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 16:38)

      Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Si daca PDLeii sunt cei mai buni, mai cinstiti si mai iubiti...o sa-i aleaga toata tara (si peste un milion de plicuri din strainatate), vor conduce ca acum pana la adanci batraneti si tu, denvarel, vei fi fericit, linistit si nu vei avea ce sa mai comentezi ...
      Nasol !
      • 0 (0 voturi)    
        Tocmai asta nu-mi place (Luni, 5 septembrie 2011, 0:44)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        Ca nu am decat o alternativa.
        PNL trebuia sa fie acolo pentru a da putere notiunii de democratie. Asta nu e democratie, e lupta unor hiene batrane cu niste lupi tineri. Preferam sa mai fie si un bizon pe campul de batalie.
        Se pare ca hienele au mancat bizonul deja.
  • +3 (7 voturi)    
    Aiurea (Vineri, 2 septembrie 2011, 19:09)

    Anonim [anonim]

    Pe Caprar nu-l vota nici naiba la Arad
  • +1 (7 voturi)    
    CIUHODAR de la CIOHODAR (Vineri, 2 septembrie 2011, 21:21)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    baş-ciohodar s.m. 1 (în Ev. Med., în Imperiul Otoman) Prim-camerier al sultanului. 2 (în Ev. Med., în Ţările Române) Prim cămăraş al domnului (cu diferite funcţii administrative). pl. -i.
  • 0 (4 voturi)    
    De ce a abandonat PSD Ardealul? (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 10:29)

    calinsab [utilizator]

    De ce a abandonat PSD Ardealul..? pentru ei nu conteaza? Sa fie oare de vina gandirea ardelenilor care inclina mai mult spre o gandire de tip occidental, decat spre una cu inclinatii rosii? din harta alegerilor si sustinerilor acestei aliante in teritoriu observam ca Ardealul e cam galbel adica PNL -PC in rest e cam putin prezent PSD-ul ... se incearca cumva impartirea de catre PSD in cei din Est si cei din Vest? se va realiza astfel o Romanie impartita in doua?

    Care e treaba cu acest aspect domnilor de la PSD ca nu pricep... de ce nu va simtiti reprezentati in Transilvania? cu cateva luni in urma ati prezentat castiguri in sondaje de 70 % ... sincer cred ca e doar in mintea voastra bolnava aceste sondaje...
  • 0 (0 voturi)    
    ha-ha (Sâmbătă, 3 septembrie 2011, 22:48)

    arabela [anonim]

    eu cred ca-s 4 judete cu multumiti si restul pin' la 40 cu nemultzumiti .. ati incurcat burcanilii cu muraturi domnilor!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version