Reusita medicala romaneasca! O actrita americana, operata cu succes de apendicita, desi ea suferea de cu totul altceva

de Dan Popa     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:16 DoctorH - DoctorH Actualitate

Starul filmului “One Tree Hill” Jana Kramer (poate ati vazut-o in Return of the Living Dead: Necropolis) filma in Romania cand s-a simtit rau si a fost dusa la spital. Bunii diagnosticieni romani au pus-o rapid pe masa de operatie si i-au scos apendicele, desi fata suferea de cu totul alta problema, scrie Dan Popa pe blogul sau.

Dupa o saptamana in care starea ei se agravase, femeia a plecat cu un avion in State unde problema i s-a rezolvat. Bine ca nu a mai ramas in Romania, ca ii scoteau astia pe rand toate organele din corp.

Citeste continuarea si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.























10875 vizualizari

  • +1 (29 voturi)    
    bleah (Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:32)

    Alex [anonim]

    Nici prima si nici ultima. Se mai intampla. Ce sa spun.. mare scandal. Dar de ce suferea ? De "cutia cu maimute " ? Stiea e incompleta si nu inteleg de ce se face scandal daca nu spui si diagnosticul real sau urmator, dat de marii medici din USA.

    Si daca suferea si de apendicita si de altceva (ef la organele anexe) neprecizat , haida zieti o extra-uterina ceva ? S-a facut analiza piesei anatomice extrase si s-a ajuns al concluzia ca a fost extrirpata de pomana ? Dati detalii ca altfel e ceva mai mult decat o barfa de infirmiere .
    • +9 (11 voturi)    
      vezica biliară (Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:21)

      Algernon [anonim] i-a raspuns lui Alex

      E incompletă ca să te facă să citești pe blog. Așa e cu tehnica asta modernă: click pe hyperlink. Apropos: vezi că dacă ajungi pe blog, mai ai un click de făcut spre știrea originală, unde ai să afli că avea probleme cu vezica biliară, pe care i-au scos-o medicii americani... :-)
    • +6 (10 voturi)    
      diagnostic (Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:31)

      Cata [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Suferea de vezica biliara si a fost operata de apendicita. Medicii romani au fost "pe aproape", cu putin noroc dintr-o noua incercare le-ar fi iesit un diagnostic corect.
      • +1 (1 vot)    
        BRAVO CATA !!!! (Duminică, 16 mai 2010, 8:11)

        pt cata [anonim] i-a raspuns lui Cata

        nu cred ca stii nici ce e una nici ce e alta.ia o carte de chirurgie si rasfoieste si apoi hai si zi-ne ce crezi.
        eu cred ca 99 % din cei ce scriu la cazuri din astea sunt aia care au citit 2 carti in viata lor din care una e aia de telefon si pun diagnostice.
        sunt aia care habar nu au ce inseamna un diagnostic , sunt aia care cred ca medicina e alb sau negru ca si mintea lor ziua si noaptea.

        va rog sa ma votati cu minus.

        puneti ma mana si cititi si altceva decat can-can.
    • +4 (12 voturi)    
      dom doftor (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:17)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Alex

      sunt de acord cu mata ca doftoroii romani i'au facut fatucii aleia un mare bine. d'acu' nu are a se mai teme de apendicita.

      apreciez patriotizmul mata, dar, vai !
      se duse vestea.

      si macar dac'ar fi prima data, sau ceva izolat.

      parca mai fu un caz c'o englezoaica.

      si taman acu 'n stiri se vorbeste de prima solista dela opereta.

      dar, bombam pepturile si ne mandrim cu doftorii nostrii care pleaca in frantza pe post de brancardieri.

      dar, e dreptul mata sa fii patriot.

      sa traitzi bine !
      daca apucatzi.

      ps. stay heatthy !
      • -1 (1 vot)    
        mai intai gandeste (Duminică, 16 mai 2010, 2:02)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

        De ce avem astfel de medici? Pentru ca in general de cat platesti, de atat primesti.

        Nu poti tine un medic care este ofertat cu 7000 euro pe un salariu de 200 euro.

        De ce cei din afara isi permit sa ofere un salariu de 7000 euro? Pentru ca cei care merg la medic platesc de cel putin zece ori mai mult decat un roman. Crezi ca materialele care se folosesc in spitalele din afara costa mai mult decat cele de la noi? Nu, preturile sunt identice, poate cu mici diferente.

        Vrei sa fii tratat cum este normal? Mergi la un spital privat, dar stai ... acolo costa mult.

        Si in america exista spitale de stat, dar sunt pentru saraci, cei care nu isi permit o asigurare medicala.

        Spre mirarea ta, la noi INCA mai sunt medici buni, de care poate nu ai auzit, cei care fac transplant de inima, ficat etc. Hai sa privim realist situatia si sa nu ne incurcam in virgule.
        • 0 (0 voturi)    
          cum de ce (Duminică, 16 mai 2010, 16:12)

          zigzag [utilizator] i-a raspuns lui gogu

          a, deci tu consideri ca, daca merdicul ala avea 7000 de euro salariul, nu-i gresea diagnosticul. aiurea.
          avem astfel de medici pentru ca sunt prea multe locuri la medicina, in 10 ani concurenta a scazut de 10 ori. apoi avem astfel de medici pentru ca examenele se iau pe pile, posturile se vand in loc sa se organizeze concursuri adevarate si este promovata non-valoarea.
          iar gandirea de tip comunist cu "la noi inca sunt medici buni" nu o sa te duca nicaieri. "la noi inca se mai invata in scoli". foarte fals. n-avem nici medici buni si nici nu se mai invata. nici pe vremea aia nu era mai bine, doar ca mandria nationala tinea pe jumatate de foame si aveau tot interesul sa ne bage aiureli in cap. e de bun simt sa renuntam la false laude si sa incepem sa ne evaluam corect.
        • 0 (0 voturi)    
          or fi si doctori buni, da is hulpavi (Luni, 17 mai 2010, 13:44)

          panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui gogu

          cumnata-meu s'a operat de triplu by-pass coronarian, la al mai mare si modern spital din ro. l'a costat 5000 plus asistentele si femeile de serviciu. pensia lui e de 600 si'a nevestei de 500. operatzia e pe banda, unul sau chiar doi pe zi. a fost nevoie de o a doua interventzie, acelasi profesor, alt doktor adormitor. altzi bani. si inca mai face lichid si trebuie sa mearga sa'l scoata, sa faca analize. mereu altzi bani.
          profesorul ala, cu salar bun dela fac., dela spital, din opere complete, dece nu e multzumit ?!~
          cat trebuie platit un doctor, chiar f. bun, profesor, ca sa fie multzumit ?!

          pardon, scuze, am folsit, totusi, virgule si sper ca nu te'am incurcat ..:-)
          hai, kalimera !..,si ceasul mare dela gara ...
    • +3 (3 voturi)    
      ai sarit ca ars (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:30)

      gic [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      cred ca iti scapa esentialul... si am impresia ca e un obicei la tine
    • +2 (2 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:46)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      semeni perfect cu acei medici. Dau cu parul fara sa se documenteze.
    • +2 (2 voturi)    
      nu protesteaza doctorii (Duminică, 16 mai 2010, 11:03)

      george [anonim] i-a raspuns lui Alex

      cind Basescu a 'glumit' ca 40% din dignostice sunt greste o groaza de diagnosticienii au sarit ca arsi .
      Unde sunt stimabilii nostri acum ?
      • 0 (0 voturi)    
        Mediatizare/dezinformare (Luni, 17 mai 2010, 11:10)

        Kozac [anonim] i-a raspuns lui george

        Poate daca ai fi citit articolul complet si ai incerca sa-ti formezi o parere obiectiva( nu ca in cazul tau un suferind parafrenic de intoxicatie mediatica, care lupta cu propria constipatie ireversibila si defulanta) ai intelege ca duduia americana e o semicretina impreuna cu medicul (?) american care i-a spus ca trebuia extirpat colecistu( cauta colecistitele acute si complcatiile acesteia, pai duduia nu mai traia pana acum daca avea o celecistita acuta aceasta fiind urgenta chirurgicala).
        Intrebare pentru parafrenia ta nevrozanta - Acum
        duduia are colecistu extirpat?
        De cand a fost internata si operata in Romania pe la cate cure de dezalcoolizare a trecut?
        De ce acum?
        De ce ....?
    • 0 (0 voturi)    
      Sa fim sinceri, suntem mediocrii la toate (Duminică, 16 mai 2010, 12:28)

      ionica [anonim] i-a raspuns lui Alex

      locuiesc in occident si la analize am vazut ca am colesterolul putin mare, la fel si sora-mea, desi evit grasimile. Pun mana pe tel. si o intreb pe mama asistenta medicala acum pensionara, Care dintre voi aveti colestrolul mare ca noi (copii) il avem mare?(colesterolul mare uneori se mosteneste) raspuns, nu stiu, pt. ca nu am facut analizele nici unul. Pai daca in ro. nici cadrele medicale nu-si controleaza colesterolul ce sa mai vorbim de populatia rurala.
  • +2 (10 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 10:42)

    Matraguna [anonim]

    Vad ca se incearca din rasputeri in ultima perioada denigrarea TUTUROR medicilor din Romania...Cum bine zicea bleah mai sus stirea e incompleta..special ca sa scoata in evidenta ceea ce s-a vrut de fapt...Niste ziaristi "wannabes'' care vor sa iasa in evidenta din anonimatul care-i frustreaza...
  • +6 (12 voturi)    
    Bleah pt cei ca tine, Alex (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:12)

    Pt Alex [anonim]

    http://www.contactmusic.com/news.nsf/story/kramer-faced-death-after-medical-mishap_1142610

    uite mai multe detalii aici, puteai da un google search si te lamureai. avea probleme cu colecistul si i-au scos apendicele. Medicii nu vorbeau engleza, n-au inteles ce zicea pacienta.... dupa 2 sapt a facut si pneumonie.
    Nu inteleg de ce te-ai simtit asa jignit, greseala e reala si ne-a facut inca o data sa aratam cum suntem, lumea a 3-a din Europa!
    • +1 (3 voturi)    
      intrebare: (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:30)

      cc [anonim] i-a raspuns lui Pt Alex

      Pneumonia a fost de la o bacterie din spital ? :)
    • 0 (0 voturi)    
      te aberezi cat republica chineza (Duminică, 16 mai 2010, 8:18)

      ghita [anonim] i-a raspuns lui Pt Alex

      sunt in sua si aici se intampla lucruri de genul : am amputat piciorul care nu trebuia.
      diferenta aici e ca e exorbitant de scump sa ajungi la medic pe cand voi in romania va dati toti cu parerea.
      numa daca nu stii ce vorbesti sau esti mental redus crezi ca te doare in dreapta si e clar ficatul.asa intelege ala cu 2 clase si diploma de jurnalist facuta in 2 sapt de copiat.
      poti avea probleme cu colecistul si apendicele il scoti ca sa fii sigur ca ai eliminat o cauza de inflamatie,sau poate problemele la colecist au aparut postoperator sau sunt nspe mii de variante.uaaa si a facut pneumonie.o sa aveti din ce in ce mai multe cazuri de pneumonie.
    • 0 (0 voturi)    
      revin (Duminică, 16 mai 2010, 8:22)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui Pt Alex

      " greseala a fost reala " cata inteligenta si pricepere emiti tu luminatule incat ne-ai zis-o hotarat : greseala a fost reala.

      du-te ma si te culca.vino in sua si o sa vezi ca ziua are 8 ore de munca si atunci vii acasa si nu-ti mai arde sa te trezesti vorbind.am plecat din romania ca m-am saturat de toti care se pricep la toate.
      orice analfabet cu 3 clase-si poate face blog si scrie ce vrea si alti destepti ca asta afirma plin de sine ca greseala a fost reala.du-te in fata oglinzii si vorbeste 2 ore si vezi ce-ti raspunzi.
  • +4 (10 voturi)    
    Si astia cica vor salarii! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:14)

    domino63 [anonim]

    Bravo lor!
  • +4 (10 voturi)    
    de ce tocmai acum? (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:16)

    cet23 [anonim]

    Ceea ce uita sa se scrie in articol, e ca aceasta s-a intamplat in 2005. Acum 5 ani! De ce tocmai acum se publica stirea? Sa fie din caza ca acum se doreste inchiderea a peste 100 de spitale din toata tara? Si ura fata de medici si sistemul medical a unei mari parti a populatiei poate face aceasta masura acceptata de societate. In consecinta, trebuie sa alimentam aceasta ura, nu? Chiar cu intamplare petrecute acum 5 ani!
    In 20 de ani, am reusit sa aducem invatamantul la un standard de calitate incredibil de scazut. (a se vedea doar cazul Spiru Haret).
    Fericiti nevoie mare de aceasta realizare mareata, noi, ca si societate ne chinuim acum sa distrugem si sa aruncam cu noroi cat mai mult posibil in sistemul de sanatate national. Platim pentru el aproximativ 4% din PIB dar avem pretentia sa avem serviciile medicale ce le au americanii, care platesc aproximativ 15% din PIB pentru sanatate. (din PIB-ul Statelor Unite, nu a Romaniei). Platim medici, mai ales pe cei mai tineri, cu un salariu ce poate "rivaliza" cu a unui muncitor dintr-o fabrica, dar ne scandalizam ca ne cer mita! La americani, salariul mediu al unui medic este de 8 ori salariu mediu pe economie.
    Sau cu alte cuvinte, platim bani pentru o Dacia Logan si avem pretentii sa fie Mercedes clasa S! Si daca vedem ca nu ne iese, dam cu pietre in Loganul ce-l avem! Nu-i stres, dragii mei, sa continuam sa dam cu pietre in el, ca in curand ne vom deplasa cu tricileta!
    Nu lucrez in sistemul sanitar, dar nu pot sa nu observ ce se intampla. Si mi se pare strigator la cer sa-i terfelim in continuare cu noroi si extrem de des ii subfinantam! Ei pot pleca sa lucreze in Occident in proportii masive. Noi nu putem sa mergem sa ne tratam in Occident in proportii masive!
    • +5 (9 voturi)    
      logan, my foot ! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:21)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui cet23

      " Si ura fata de medici si sistemul medical a unei mari parti a populatiei poate face aceasta masura acceptata de societate."
      ...........................
      mda. da ura aia nu'i datorita pressei. ci mai degraba a hulpavitatzii unor doctori. fiecare familie din romania a avut cel putzin un caz cu doctorii. dar mai ales cu cadrele de sub ei. nu'tzi schimba ciarceaful, nu'tzi face o injectzie nu'tzi pune o perfuzie de nu misti. un bolnav internat tre'sa aiba buzunarele pline de parale de toate marimile. pentru totzi, dela portar pana la sefii de spitale.
      ei fac pretzul in spitale si vor sa'l faca si la bujet.
      daca's capabili, dece nu trec pe privat. cabinete particulare. cei ce au indraznit, si'au fost buni, au reusit.
      e mai usor sa fii doctor la stat, sa dai vina pe "n'ai"
      si sa iei si ciubuc, ca daca nu curge, pica.
      acelasi lucru pentru profi, cu program lejer si cu meditatzii.
      de, concedii in anatolia, cipru, tunisia si chiar peste mai multe mari sau oceane.
      ala de inghite praf in costructzii, se urca pe autobus seara si, ajuns acasa, uda gradina, sapa, pliveste.
      oamenii capabili se descurca singuri, nu asteapta cu mana intinsa la guvern.
      cabinete private, spitale private, scoli private.
      de douzeci de ani s'a dat voie la privat. in romania privat inseamna chioscuri la coltzul strazii....

      si apropo de doctori si spitale: n'am vazut doctor in logan. nici macar asistentele medicale nu coboara din spital in logan.
      • -2 (8 voturi)    
        logan (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:25)

        vali [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

        prietene flecar,
        Tocmai ti-a iesit din gura un porumbel emblematic pentru o afirmatie fara acoperire, dar care poate fi lansata pentru ca se suprapune cu ceea ce cred oamenii ca se intampla."Nu am vazut doctor in Logan, nici macar asistenta".Afla, flecare, ca exista atat doctori, cat si asistente in: Dacia berlina, Logan, tramvai, metrou, tren (navetisti),etc.Faptul ca nu stii nu-ti da dreptul sa iei ideile tale preconcepute drept realitate.Te iert pentru ca ti-ai pus singur diagnosticul prin porecla autoatribuita.
        • 0 (2 voturi)    
          sunt doctor si regret (Duminică, 16 mai 2010, 8:35)

          sunt baiatul cu fiatul [anonim] i-a raspuns lui vali

          dar nu am masina.abia-mi platesc mancarea.
          la noi e o politica dusa de oameni cu 4 clase impotriva medicilor.da lasa ca in 10 ani o sa va fie dor de noi.
          o sa ajungeti pe mana fratilor nostri de peste prut care au facut medicina varianta mai scurta, adica numa 3 ani in loc de 6 si care vin aici si au avantajele pe care le au.
          revin in 10 ani cand o sa va aminiti de noi ca si aia pe care-i plateati mai putin decat portarul de la banca.da noi aia care acum plecam.in 4 luni 10 % din totalul medicilor din romania.
          un diagnostic nu e nici pe departe ce va imaginati voi astia de stati in fata blocului si mancati seminte.
          ramai cu bine romanie bolnava.
          • 0 (0 voturi)    
            aha (Luni, 17 mai 2010, 13:51)

            panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui sunt baiatul cu fiatul

            facetzi schimb de experientza. voi plecati in ukraina, da trebuie sa va luatzi si tranzlatori acolo unde mergetzi.
            drum bun si succes.
            sper ca n'am sa am nevoie de d'alde mata.
            am vazut doctori romani in america si canada. ia legatura cu ei sa vezi prin cate au trecut si cum au lucrat ca moase de spital pana au reusit sa practice.
            cat de greu e sa te intzelegi cu un bolnavi al carui idiom nu'l pricepi. sa stii legile statului, sa obtzii o licentza de libera practica.
            ma intristeaza atitudiinea asta de jantaj politic si profesional
            oricum,
            succesuri, mai draga !
      • +1 (1 vot)    
        ura e produsul imbecilismului (Duminică, 16 mai 2010, 8:31)

        suces [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

        ma baiatule eu inca mai sunt medic in romania si am salar 8 milioane.zic inca pt ca astept actele pe care ministerul ar trebui sa mi le elibereze in 2 sapt si lor le ia 6,ca asa cred ca ma conving sa raman in romania asta unde toti sunt doctori asa ca si tine.
        "nu-ti afce o injectie" poi daca stii tu ca tre facuta injectie de ce nu ti-o faci singur ca vad ca indicatia de injectie o faci.pacientul roman e retardat si nu intelege ca unele boli sunt incurabile , ca la multe nu avem tratament , ca diagnosticul nu e matematica.
        si da vreau sa merg in privat ,numa ca subzistenta in care traiesc dupa mai multi ani de scoala decati ani de discoteca ai tu nu-mi permite sa-mi iau o carte nu masina sau investitii in privat.
        fa un dus rece.
    • +4 (6 voturi)    
      Pentru ca nu s-a skimbat nimic! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:20)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Sau crezi ca azi e mai bine?... Si inca ceva, un diagnostic corect nu are legatura cu bugetul sau cu salariul medicilor... Nu are si pace!
      • 0 (0 voturi)    
        esti smart (Duminică, 16 mai 2010, 8:39)

        destept baiat [anonim] i-a raspuns lui Sarsaila

        ce e un diagnostic ma?cum il pui?
        sau crezi ca daca-l doare capu si are febra e aia, daca-l doare in dreapta e ficatul sau daca-l doare capu e batut in cap.

        un diagnostic e un proces intreg si e ceva care se mai complica sau simplifica.
        dupa ce o sa pui cateva diagnostice in cunostinta de cauza mai vb.
        pana una alta pun eu unu : esti superficial si foarte slab informat.pot anticipa ca esti un manelist care a descoperit ca poti sa te certi nu numai in fata blocului la o seminta ci si pe calculator.crezi ca daca emiti pareri esti destept.
        bravos
  • +2 (6 voturi)    
    mare (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:50)

    mihaela [anonim]

    pacat ca nu a luat si echipa de medici(mana I si a II-a )si asistentele cu ea.Asa mai scapam de unii care tipa ca au salariile prea mici.Apropo,cate sute de dolari a dat drept multumire ca au ciopartit-o degeaba?RUSINE
  • +4 (8 voturi)    
    excelenta stire! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:58)

    je [anonim]

    ...acum, ca tot vor sa taie cat mai mult la "sanatate". dar daca pacienta era romanca si era operata in US si i se scotea alt organ decat cel defect, crezi ca americanii aruncau cu ca>>t in medicii lor???n-ati auzit cazuri de acest fel , petrecute in US sau in alte tari"civilizate"?
    Si apropo' de aceasta "stire", unde s-a intamplat asta? ceva date concrete, sau doar stiri la comada, cauzate de faptul ca romanii se revolta din cauza "taieturilor" de la buget, comandate tot de cei de " afara"?!
    romani, neam de traista, dati cu parul in ai vostri, puneti-va cenusa in cap repede,ca cei de afara abia asteapta sa va calce in picioare...
  • +5 (7 voturi)    
    mai lasati-o (Sâmbătă, 15 mai 2010, 12:01)

    Pasha [anonim]

    eu am fost operat de apendicita in Australia,si in fapt aveam o forma de toxiinfectie alimentara .Doar medicii romani m-au facut bine,dupa intoarcerea in tara.Si inca nu la Bucuresti, ci in provincie.
  • +3 (7 voturi)    
    paranormal (Sâmbătă, 15 mai 2010, 12:14)

    vali [anonim]

    Eu unul sunt mut de admiratie in fata formidabililor medici americani care sunt in stare ca dupa ce consulta o femeie careia I SE SCOSESE apendicul cu 14 zile in urma, sa-i spuna ca organul mentionat NU FUSESE NICIODATA BOLNAV! Cum au putut sti asta?Eu cred ca ori au metode paranormale, ori fata si-a luat cu ea in borcanul cu formol proaspat extrasul apendic, in vederea expertizei americane.A propos, ai voie sa treci frontiera cu apendicul la borcan?In loc de concluzie: daca va detensioneaza si va relaxeaza nervii sportul facil de a da cu noroi in doctori, faceti-o, dar daca se poate putin mai argumentat!Si rugati-va la Dumnezeu ca doctorii romani sa nu ajunga vreodata sa lucreze fix de cati bani primesc sau sa nu plece masiv in strainatate si sa ajungeti, stimati intelepti, ori sa va tratati intre voi, ori sa fiti tratati de aceeasi doctori romani, dar la Paris, Munchen, etc... contra unor onorarii astronomice.
  • +6 (8 voturi)    
    Mda ... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 12:17)

    Daniel [anonim]

    Ce sa zic ... Nu-i placut, dar vorba amricanilor "Sh..t happend!" Eu as completa "... all the time." Si va asigur ca si la noi, si in UK si in Franta si in SUA!

    Diferenta? Pai ... acolo o greseala de malpraxis se plateshte. Scump! (La noi au grija tov-ii din Colegiul Medicilor sa nu ... iar Justitia Romana ii ajuta copios).

    Alta MARE diferenta? Acolo nu exista tot felul de gunoaie de oameni care sa scoarta in evidenta o greseala a unui individ (cel mult un grup) si s-o atribuie INTREGULUI POPOR care astfel va aparea in ochii celorlalte natii ca tampiti. Stiti ca in Franta, de exemplu, ar fi fost acuzat ca atenteaza la imaginea Frantei? Si probabil l-ar fi condamnat.

    Dan popa asta a avut o actiune imorala, ilegala si neprincipiala. La fel ar fi si corectia fizica pe care ar merita-o!

    Ficior dan popa, eu nu sunt jurnalist, dar stirea ar fi trebuit sa sune ceva de genul: "Doctorul X(sau X, Y si Z) de la spitalul W a dignosticat gresit si au efectuat o operatie inutila ..."

    Chiar nu putem face ceva legal impotriva indivizilor de acest tip?
  • +1 (3 voturi)    
    Regula (Sâmbătă, 15 mai 2010, 12:19)

    Cristia Marian [anonim]

    Chestia cu apendicita cred ca este o regula! Pe mine au vrut sa ma opereze de apendicita cand eu aveam pneumotorax stanga (plamanul stang spart)!
  • +4 (4 voturi)    
    Nu e prima data (Sâmbătă, 15 mai 2010, 12:23)

    mda [anonim]

    Am o cunostinta care a patit exact acelasi lucru. Eu am avut dureri groaznice la stomac in urma cu 5-6 ani, am ajuns la Serviciul de Urgenta noaptea la 3-4 si au vrut sa ma opereze de apendicita. Bineinteles ca problema mea nu avea legatura cu apendicita. Cre'ca e operatia care le iese cel mai usor de aceea o propun tuturor.
  • +3 (3 voturi)    
    medici (spagari cu halat) (Sâmbătă, 15 mai 2010, 12:31)

    galateanul [anonim]

    Studiu de caz , eu la 20 ani blugi .plete,piatra la rinichi, reactia doctorului ,asta-i drogat ,lasa-l sa-i treaca doza etc ,dupa spaga mi-au scos apendicul....:) acum dupa durerile alea mi se pare o gluma buna
  • 0 (2 voturi)    
    bine ca a scapat cu viata (Sâmbătă, 15 mai 2010, 12:49)

    neica bobolu [anonim]

    La gorj e o doctorita bolnava de ciroza care a omorat cativa oameni pana acum - FRASIE - . Daca intrii pe mana vacii asteia ajungi pe nasalie. Toti bolnavii de la neurologie repeta precum aia din "Cel mai iubit dintre pamanteni" da putin mai altfel - MANITOL . Atata stie galbejita atata administeaza. Sa traiti bine daca mai apucati.
  • +1 (5 voturi)    
    medicii (Sâmbătă, 15 mai 2010, 13:06)

    Marian [anonim]

    am spus-o si am sa o mai spun:

    - medicii (favoritii mei)
    - spagari si incompetenti + nesimtiti, se fac printre multe altele de pensionarea pe caz de boala a multor romani perfect sanatosi, de la varste de 30-35 de ani. adica sa primeasca omul 40 de ani bani de la stat ca "e de unde". ca sa nu mai amintim de conditionarea serviciilor medicale de consistenta plicului (cu variantele sale: inainte, dupa, sau pentru ca). tot aia. tot spaga

    - asistentele medicale
    - la fel ca si medicii, nici nu se uita la tine daca nu le bagi 10 RON in buzunar. lasa femeile ce tocmai au nascut sa urce 1-2 etaje la WC si nici in fundul lor imens nu le doare.
    • 0 (0 voturi)    
      Cum reusesc mediciii sa pensioneze oamenii? (Duminică, 16 mai 2010, 6:34)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Nu cumva pacientii fac pe dracu in patru ca sa fie pensionati?Vin cumva medicii pe la usa dumneavoastra ,va pun pistolul la tampla si zic:te pensionezi medical sau mori. Si tu, biet pacient, ce sa faci?Te pensionezi, si mai dai si o spaga, ca ce sa faci
  • +3 (3 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 15 mai 2010, 13:27)

    ampersand [anonim]

    În 95, pe mine erau cât p-aci să mă opereze de ulcer perforat, când eu de fapt făcusem un pneumotorax din cauza aglomeraţiei din autobuz. Noroc c-am făcut scandal şi-am zis că mai bine mă "curăţ" acasă de ce-o fi, decât s-ajung la cuţit pentru un diagnostic greşit. Spun noroc pentru că, la auzul scandalului, a venit chiar medicul primar şi, spre norocul meu, a pus diagnosticul corect. Iar asta la un spital judeţean, nu holul-spital al cine ştie cărei moaşe dintr-un sat obscur.
    • 0 (0 voturi)    
      pneumotorax din cauza aglomeraţiei din autobuz (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:33)

      was [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Mmmda. Deci af facut pneumotorax din cauza aglomeratiei. Banuiesc ca si medicul primar a confirmat acest lucru...sa stii ca pneumotoraxul spontan, cum se numeste, apare cand o bula emfizematos (adica niste spatii mai mari continand aer, niste "baloane" in tesutul pulmonar) aflate in vecinatatea foitei pulmonare (viscerale) a pleurei se rup, si prin acest orificiu patrunde aer intre plaman si cutia toracica, astfel plamanul (stang sau drept) prin elasticitatea ei colaba, si nu mai participa in respiratie. Cel mai des este o boala congenitala (adica din nastere o ai), dar poate avea si alte cauze (ex M. Jackson avea, sau mai bine nu avea destul alpha-1-antitripsina).
      Deci putea sa se intample mai usor printr-o starnutare decat din cauza aglomeratiei din autobuz, ca doar nu a dat nimei cu pumnul in tine.
    • 0 (0 voturi)    
      hai sa facem un concurs de aberatii (Duminică, 16 mai 2010, 6:36)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Ca sa fi operat de orice, ti se face obligatoriu radiografie pulmonara(altfel nu ti se da anestezie).Asa ca e exclus ca vroiau sa te opereze de ulcer, ca la radiografie se vedea pneumotpraxul.Dar probabil ca erai socat si nu-ti mai amintesti
  • +2 (2 voturi)    
    Ia cautati (Sâmbătă, 15 mai 2010, 13:28)

    releu [anonim]

    voi si gasiti nu de mult, cand in Mbritanie i-au amputat unuia un picior, dar trebuia celalat.
    Iar in cehia acum vreo trei ani i-au scos unui batran rinichiul sanatos, in loc de cel bolnav, care batran a si murit dupa vreo 6 luni de insuficienta renala.
  • +6 (6 voturi)    
    noi l-am operat, cei care am ramas (Sâmbătă, 15 mai 2010, 14:20)

    un medic prost [anonim]

    Ce mai stire de senzatie. Toti cei din Romania sunt experti in medicina, chiar daca au doar 4 clase, imediat ce apare o stire "senationala" toti sar pe capul medicilor care au ramas in Romania, ca doar cei prosti raman aici si nu emigreaza in Occident. Numai ca nu stiu cum se pune un diagnostic, ce inseamna diagnostic diferential etc. O simptomatologie asemanatoare apendicitei acute pot avea o serie de afectiuni din sfera abdominala, de exemplu cea biliara sau cele ginecologice (de exemplu un chist ovarian rupt saurasucit). Chiar daca medicul respectiv a facut o eroare de diagnostic (poate sa se intample oricui, avand o simptomatologie vaga), protocolul spune ca tot trebuie extras apencicele, chiar daca este normal, pentru ca daca in viitor ar fi avut chiar o apendicita acuta adevarata, iar medicul care ar fi examinat vedea cicatricele de la incizie de pe abdomen, ar fi presupus ca apendicele era deja scos. Se stie ca profilactic se extrage apendicele la astronauti, piloti de avion etc, pentru a nu avea surprize in timpul zborului. Poate ca avea intr-adevar o cu totul alta afectiune, de exemplu sindromul Münchausen.
    Toate cele bune.
    • +2 (2 voturi)    
      felicitari (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:46)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui un medic prost

      Ma bucur ca ai scris, medic fiind!
      Eu n-am nici o legatura cu medicina, si tot stiu ca diagnosticarea este un proces foarte dificil deseori si... cu erori imevitabile peste tot in lume.
      Stirea prezentata oricum n-o poate intelege complet cine nu are pregatire medicala! Dar orice ar trebui sa inteleaga ca nu exista perfectiune nici unde in lumea asta larga!
      Sunt probleme in sistemul de sanatate in Romania? Sunt. Dar nu mai bine ne apucam sa le remediem, incetul cu incetul, decat sa aruncam cu noroi la nesfarsit in niste oameni care - pana la urma - ne salveaza deseori vietile! Si care trebuie sa faca cel putin un deceniu de scoala ca sa poata practica cu toate drepturile meseria asta nobila!
      Problemele trebuie rezolvate, nu folosite pe post de stire de senzatie in care denigrezi cu buna stiinta o intreaga categorie sociala! De elita, pana la urma!
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:32)

      Neutron [anonim] i-a raspuns lui un medic prost

      Nu-ti face sange rau. Eu deja ma amuz cand citesc anumite comentarii ale unor persoane mereu nemultumite si invrajbite impotriva medicilor. Si stau si ma intreb oare cati dintre ei au citit "Drepturile pacientului" ( exista pe site-ul Colegiului Medicior ). Ar putea vedea ca pot sa-si aleaga medicul curant daca sunt nemultumiti. Multi striga ca medicii sunt spagari. Nu mai vorbesc de cat este salariul unui medic ca oricum nu ii intereseaza pe ei de burta altuia, dar oare ar exista spaga daca n-ar exista si cei care o dau? Au auzit vreodata: " Daca nu imi ia banii, inseamna ca e ceva rau" sau "Ii dau ca sa ma bage pe mine in seama mai mult decat pe vecinul de pat".

      Iar in legatura cu articolul: nu mai zic nimic de faptul ca s-a preluat o stire denigratoare fara o documentare serioasa sau ascultarea celeilalte parti, dar totusi, chiar e asa de relevanta parerea unei actrite spusa intr-o revista de divertisment? Exista vreo confirmare a medicilor americani? A prezentat vreun document medical cineva?
      Stire de 2 bani... Parerea lui Britney Spears cu privire la influenta oxidului nitric asupra coronarelor nu o aveti? Ca sa injure lumea si blestematul ala de NO...
  • -1 (5 voturi)    
    Nu inteleg rabufnirea stupida de nationalism (Sâmbătă, 15 mai 2010, 15:33)

    Cristi [anonim]

    Unii vad ca sar repede ca si la altii se mai intampla de parca asta e o scuza.
    Ce pot sa spun din PROPRIA experienta este ca medicii romanii nu sunt capabili sa puna un diagnoastic cand e vorba de afectiuni mai complexe/rare.
    La noi se face o medicina de masa iar medicii dupa ce intra efectiv in paine si isi obtin dreptul de a profesa nu se mai agita prea mult cu studiatul ultimelor proceduri sau noutati medicale. Oricum plata lor nu se face dupa numarul de cazuri tratate cu succes... in general se ia un plic cu o suma anume pentru fiecare tip de operatie.
    • 0 (4 voturi)    
      adica... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 20:55)

      was [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Inainte de toate, sa ma prezit: medic rezident anul II la medicina de laborator, 30 ani, cu sotie si un copil. Studii: dupa Bacalaureat urma 6 ani de facultate, inca 3 ani formare rezidentiat medicina de familie. Fiind in laborator, rareori vad cate un pacient, de spaga sa primesc nici nu vine in discutie. Salariul in mana: 1200 ron.

      Sa stii ca in cursul anilor de studii am acumlat multe cunostinte din domeniul medicinii, pot sa pun un diagnostic corect, uneori gresesc, invat din gresala ca altadata sa nu se mai repete. Ma consider un medic bun. Nu am emigrat in occident, pentru ca aici m-am nascut, aici am toata familia, aici ma simt Acasa.
      • 0 (0 voturi)    
        extraordinar (Duminică, 16 mai 2010, 16:21)

        zigzag [utilizator] i-a raspuns lui was

        da, la laborator, omul si locul la rezidentiat. si iei examenul cu punctajul minim de trecere. hai, lasa lectiile de viata...
  • +1 (7 voturi)    
    asta si merita! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 16:10)

    je [anonim]

    Atata timp cat in Romanica, salariul unui medic este mai mic decat al unui jandarm cu 7 clase sau decat al unei pitzipoance cu 8 clase la o firma de recrutare, este absolut NORMAL sa se intample asa. putin dai- putin face!
    Daca stirea e reala, de ce nu se spune UNDE si CE MEDIC este de vina? Halal jurnalisti, mancati si voi un pic de ...cat la comanda, nu? Sa nu mai ceara nesimtitii astia de medici salarii mai mari si locuri de munca in conditii mai bune, nu? Dar, uitati un singur lucru, situatia din spitale VA AFECTEAZA DIRECT, daca nu ati realizat pana acum. Fiecare popor are medicii pe care ii merita!!!
    • +4 (4 voturi)    
      nu-i o scuză (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:39)

      ampersand [anonim] i-a raspuns lui je

      din punctul meu de vedere, ce spui tu - perfect adevărat - nu e o scuză, cu atât mai mult cu cât e în joc viaţa unui om, nicidecum soarta unui televizor sau a unei maşini de spălat. Jurământul lui Hippocrat se pare că n-are nici o semnificaţie pentru tine. Indiferent de profesie, dar mai ales cea de medic, dacă nu eşti mulţumit cu salariul, cu condiţiile de muncă etc, fie îţi cauţi job în altă parte, fie altă profesie. Cu ce e vinovat pacientul român, american, că medicii români nu-s plătiţi bine astfel încât aceştia să-şi verse frustrarea pe sănătatea şi viaţa lor?
      • 0 (0 voturi)    
        nu-i o scuza, e PURA REALITATE! (Duminică, 16 mai 2010, 12:59)

        je [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        Cu ce sa te trateze un medic, daca vii in stare grava, iar el nu are medicamente,antibiotice, antialgice, etc, nu are fese, nu are seringi, nu are perfuzoare, nici chiar ace de seriga ,nu are personal la laborator, aparatura de investigatii este veche de pe vremea lui Pazvante', si evident, defecta, spitalul sta sa cada peste el si ...evident si peste tine, igienizarea nu se face ca nu au cu ce, bugetul alocat de minister fiind de la zi la zi mai minuscul ( chiar daca tu, contribuabil corect, ai platit la zi cotizatia la sanatate, ca si el, dealtfel, victima ca si tine, pusa intre ciocan si nicovala, nevoita sa dea explicatii pentru furturile din sistem care , se petrec LA MINISTERUL SANATATII, NU IN SPITALUL in care el se chinuieste sa-ti salveze viata...). Dar sa nu uiti nici de miile sau zecile de mii de pacienti care urla furibund ca nu sunt tratati corect in spital, desi NU AU CONTRIBUIT CU UN SFANTZ LA SISTEMUL DE ASIG DE SANATATE, si asta nu pentru ca erau lucratori in agricultura pe vremea raposatului, iar acum au pensii cat pretul unei franzele, ci sunt oameni de afaceri, prosperi, burtosi, care descind din masini de lux in poarta spitalului si se uita cu dispret catre bietul medic care are ghetele cu flecuri tocite si maieul carpit, fiind inca, intretinut de parinti, ca salariul de medic este o insulta la adresa bunului simt...
        Si uite asa, burtosul " om de afaceri" , care n-a dat un leu la sanatate, vine cu pretentii obraznice in spital, iar doctorasul cu leafa mai mica decat a unui gunoier este pus la zidul infamiei , pentru ca nu a luat locul lui Dumnezeu, sa faca minuni , cu un stetoscop invechit si cu un tensiometru la fel de antic , toate astea, in numele unui individ, numit HIPPOCRATE.Asa arata sistemul de sanatate din Romania, a fost jecmanit sistermatic si batjocorit chiar de catre cei pusi sa-l reanimeze, adica MINISTERUL SANATATII( pardon, al IPOCRIZIEI ca numai al SANATATII nu pare a fi!!) .
        Bravos natiune, halal sa-ti fie!!!
        • 0 (0 voturi)    
          O singura intrebare (Duminică, 16 mai 2010, 18:19)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui je

          1. Ce se intampla cu echipamentele de milioane de euro nefolosite?
          2. De ce ii bagi pe toti in aceeasi oala? Nu toti suntem asistati. Unii din noi suntem chiar cei care ii tinem pe altii in spate.

          In plus, meseria ta de doctor iti permite sa decelezi care merita si care nu merita asistenta? Daca ai vreun dubiu, fa o reclamatie si lasa-i pe altii abilitati sa cerceteze. Treaba fiecaruia e sa-si faca meseria cu ceea ce are si poate. Atat cat se poate.

          "Bravos natiune, halal sa-ti fie!!! "
          Esti parte din ea. Nu esti singura "victima". Nu va mai deziceti de fondul problemei. Toti ne imaginam ca noi suntem puri, numai altii gresesc.

          De faptul ca ne conduc hotii sunt si eu la fel de responsabil ca si tine. Nu va mai considerati atat de imaculati toti. Nu numai voi faceti scoli inalte si nu sunteti apreciati.

          Pana ce nu ne dam seama ca fiecare din noi e parte a problemei si parte a solutiei nu vom rezolva absolut nimic. Vom bate pasul pe loc si ne vom balacari intre noi, iar la intrebarea copiilor nostri: "dar voi ce ati facut sa nu ne faceti viata asa de grea?" o sa le raspundem: "ne-am luptat intre noi si altii ne-au furat".
    • 0 (0 voturi)    
      Of, da! (Duminică, 16 mai 2010, 11:50)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui je

      "Fiecare popor are medicii pe care ii merita!!! "

      Oropsitii de voi! In loc sa va gasiti scuze in spatele banilor (mereu se ajunge la bani!) mai bine ati incepe sa va faceti meseria ca lumea. Scuze, nu vreau sa-i amestec pe toti.

      Fii sigur ca omul da "atentia" cu draga inima daca asta nu trebui data INAINTE de a fi tratat.

      Ceea ce se da DUPA tratament = "atentie" = un lucru bun, pe care pacientul il da cu draga inima, fericit ca a fost tratat corect si s-a vindecat.

      Ceea ce se da INAINTE = "spaga" = un lucru eminiamente RAU.

      Nu se face asa ceva cu un bolnav. Am auzi medici care au trebuit sa apeleze la alti medici pentru o sora/mama, etc. Si s-au ingrozit ei insisi de cum pot fi alti medici.

      Lasa-i omului OPTIUNEA de a-ti lasa o atentie la finalul tratamentului (apropo, unii dau mult mai mult cand se vad sanatosi) decat OBLIGATIA de a da la inceput.

      E mult mai omeneste si cu siguranta nu veti face mai putini bani neimpozabili (unii nu vor da, altii vor da mai mult si vi se echilibreaza "balanta".

      Ideea e sa nu cersiti 10 - 50 - 100 - 1000 de lei inainte de diagnostic/operatie, etc, ci sa va asteptati la o atentie dupa succes! Asta v-ar face mai constienti, mai atenti, mai motivati de a face treaba buna, pacientii ar fi mult mai multumiti.

      Sunt de acord ca erori au existat, exista si vor exista. Dar le-ati dat, voi, spagarii (cei care luati banii in avans), banii inapoi celor pe care nu i-ati vindecat?

      Sunt de acord si cu faptul ca articolul este putin tendentios si râca dintre diverse categorii sociale nu face nimic altceva decat sa ne abata atentia de la marii mincinosi si hoti - politicienii, din cauza carora nici medicii nu isi primesc lefurile meritate si, in consecinta, nici noi, ceilalti, nu ne simtim in largul nostru in tara asta.

      Bottom line. Stiu ca medicii au bubele lor, la fel ca oricine, insa totul porneste de la hotii care ne-au condus mereu. Acolo tb puse tunurile si apoi sa rezolvam restul problemelor.
    • 0 (0 voturi)    
      Iti explic eu (Duminică, 16 mai 2010, 12:37)

      dobrica [anonim] i-a raspuns lui je

      In fiecare tara medicii, pregatiti sau nu, primesc salarii in functie de productivitatea medie, adica in functie de PIB pe locuitor. La fel si profesorii, jandarmii, maturatorii sau ce mai vrei tu. Sa-mi arati tu mie tara aia africana unde medicii primesc salarii occidentale. Dupa mintea ta un politist american are salariul unui tablagiu roman?, nu. Productivitatea in ro. este mica, deci serviciile nu pot fi platite ca in Norvegia, Japonia sau USA. Inteleg ca Dorel nu pricepe asta, dar profesorii si medicii sunt ridicoli cand cer salarii ca in Germania.
  • +4 (4 voturi)    
    criza de apendicita !la boli grave ,leacuri tari (Sâmbătă, 15 mai 2010, 17:10)

    Eneas [anonim]

    ori mori ,ori te scoli!
    eu cred ca medicii romani au procedat corect!criza de apendicita este atat de confuza incat prima decizie este extirparea ! Durerea din apendicita acută poate fi confundată cu durerea de colica renală, dar aceasta din urmă este de obicei intermitentă (colicativă ) şi este situată posterior ( în regiunea lombară); sau cu durerea din colica hepatică. Apendicita acută poate fi confundată adeseori, datorită localizării în vecinătate, cu o sarcină extrauterină ruptă, cu o salpingită acută sau cu un chist ovarian drept torsionat!
    medicii romani au procedat corect!
    • 0 (2 voturi)    
      decizia de operatzie (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:48)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      se ia in tzarile civilizate cu acordul pacientului dupa explicatzii investigatzii complexe. de obicei este necesara o a doua opinie, independenta.
      pacientul este bine informat inainte de a i se cere acordul scris.

      deasemenea doctorul trebuie sa explice clar care e diagnosticul, cum l'a constatat, ce riscuri sunt si sa'i descrie procedura.

      ma intreb in ce limba a consultat'o pe americanca si cat a intzeles doctorul din spusele ei.

      apropo de doctorii care pleaca sa profeseze in strainatate. mai ales ca acolo sunt pacientzi de toate categoriille, vorbind limba tzarii ca la ma'sa acasa, nu ca la scoala.
    • +3 (3 voturi)    
      Pleava... (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:52)

      Geo26 [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Mda...daca dadea in peritonita...iar era rau ca nu i-au scos apendicita...mare lucru...o operatie...mai rau era daca o durea altceva...un rinichi...un ficat...faceau astia stoc de organe !! Ha ha ...pleava doctorilor a ramas in Romania ...
    • 0 (0 voturi)    
      si ei sunt oameni (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:38)

      mm [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      ce-ai zice daca ar fi facut inainte si un RMN rapid ma gandesc ca avem si noi ceva aparatura chiar ultima generatie (in Buc. mai nou sunt 2) care te ajuta sa "vezi" aproape orice si oriunde in organism intr-un mod clar.
      mai mult din cate inteleg daca durerea exista aceasta nu ar fi scazut in intensitate doar prin eliminarea apendicului. din pacate doctorul probabil a actionat la primul impuls fara sa incerce sa vada si alte cauze aici poate fi si vina pacientului care nu a oferit data foarte clare. realitatea este ca un medic trebuie sa castige multa experienta pana sa se numeasca doctor.
  • +1 (1 vot)    
    Erori medicale (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:28)

    Liviu [anonim]

    Nu ca as vrea sa iau apararea medicilor, dar trebuie sa recunoastem ca erori medicale se intampla peste tot in lume. Problema e ca la noi tot pacientul plateste (spagi la orice nivel, medicamente cumparate din propriul buzunar, etc.) atat pentru greseala cat si pentru remedierea ei, in timp ce in alte parti plateste spitalul si indirect si doctorul vinovat! Si nu platesc putin...
  • +1 (1 vot)    
    asa-i romanul.. (Sâmbătă, 15 mai 2010, 18:50)

    barghieru [utilizator]

    Nimeni nu-i scutit de greseli.Cazuri multe asemanatoare,dar fiecare caz are un specific al sau,individual.Cazuri de amputare a piciorului sanatos,sau exterpatia rinichiului sanatos cum au fost in M.Britanie:astea-s cazuri dureroase,cind medicii "dorm",nu cind sunt probleme de diagnostica(bine,si astea tot).Dar cea mai mare durere este,ca romanul nu poate sa NU toarne "zoaie" pe romani(cum ziceti voi-sa arunce cu c...t).Un fel de "solidaritate" romaniasca.Imi pare rau pentru Voi,frati romani..
    • 0 (0 voturi)    
      Pt. "barghieru" si altii la fel (Duminică, 16 mai 2010, 6:12)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui barghieru

      Nu cred ca e vorba de a "turna cu zoaie", ci doar de a scoate in evidenta niste cazuri reale cu speranta ca doar-doar se va indrepta cate ceva. Mi se pare normal ca lumea sa fie manioasa cand in Romania tot pacientii (asa cum am spus si mai sus) trebuie sa suporte consecintele unor greseli medicale, in timp ce in mod normal ar trebui sa ti se rezolve problema gratis si cu scuzele de rigoare, plus despagubiri de loc mici.
  • 0 (2 voturi)    
    apendicele la mana blogerilor (Duminică, 16 mai 2010, 1:42)

    cec [anonim]

    Succesuri si mai rasunatoare stateau aici in discutie daca, la o apendicita existenta, se extirpa vreun organ vital datorita invecinarii cu bucata aia dispensabila. De neinteles e totusi ca apendicele extras n-a fost investigat cu privire la semne de inflamatie. Un semn de nepasare grava a medicului, nicidecum un prilej de a baga tot sistemul plus bugetul si presedintele in oala si a amesteca vartos. Deprinderi in diagnoza diferentiala le-ar sta bine si blogerilor, altminteri resectionabili precum apendicele.
  • 0 (0 voturi)    
    medicul,respectul si ciubucul... (Duminică, 16 mai 2010, 2:02)

    hugo [anonim]

    Medicii romani de multe ori uita ca pacientul e modul prin care îsi castiga painea si ar trebuii tratat cu mai putina aroganta dar dupa decenii de proslavire si ultra protectie ptr.lumea medicala de la noi,lumea cea non medicala primeste cea cultivat.
  • 0 (0 voturi)    
    Cit dai atita face (Duminică, 16 mai 2010, 7:33)

    worker [anonim]

    Cind dai doi bani pe medicina romaneasca (de la bugetul pentru educatie la salariile doctorilor) de exact doi lei vei primi ingrijire medicala. Iti inchipui ca medicul roman bun este un soi de idiot care sta cu mina intinsa in loc sa plece la un salariu muuuulta mai bun in vest?! Poti sa faci zeci de spume la gura si sa reclami la ONU: daca platesti pentru o Dacia 1300 nu vei primi un Mercedes S 500. Sau sa-ti fac o schema?!!

    Si mai uita-te si aici (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_total_health_expenditure_(PPP)_per_capita) ca sa vezi ca in Romania alocatia pentru sanatate este sub nivelul multor tari Africane! Sa traiti bine!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri