Epidemiologul Tom Jefferson, pentru Der Spiegel: O industrie intreaga asteapta o pandemie. In virusul H1N1 s-au implicat bani, influenta, cariere si institutii intregi

de R.P. HotNews.ro
Vineri, 13 noiembrie 2009, 12:26 DoctorH - DoctorH Actualitate

Pana la 30% din populatia Uniunii Europene ar putea fi afectata, in lunile urmatoare, de virusul AH1N1. Avertismentul a fost lansat in luna octombrie de comisarul european pentru Sanatate, Androulla Vassiliou. Tot atunci, presedintele american Barack Obama proclama stare de urgenta sanitara in Statele Unite ale Americii, din cauza epidemiei de gripa AH1N1. La nivel mondial, numarul deceselor provocate de gripa porcina este de peste 6.000, de la aparitia noului virus. Insa inainte ca gripa porcina sa ia amploare, in luna iulie, epidemiologul Tom Jefferson declara intr-un interviu acordat Der Spiegel ca "o industrie intreaga asteapta o pandemie".

Iata cateva fragmente din interviul acordat in data de 21.07.2009 de epidemiologul Tom Jefferson publicatiei germane Der Spiegel.

Jefferson sustine, in interviul acordat Der Spiegel, ca Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a modificat definitia data pandemiei. In vechea acceptiune, aceasta era reprezentata de un virus care evolueaza repede, la care organismul uman nu are imunitate si care creeaza o rata de morbiditate si de mortalitate mare. Aceasta a doua parte a definitiei a fost scoasa de OMS; sustine Jefferson.

"Este adevarat ca virusurile gripale sunt imprevizibile, asa ca nu necesita un anumit grad de precautie. Dar una dintre trasaturile extraordinare ale acestei gripe este ca exista unele persoane care fac predictii ani dupa ani, din ce in ce mai grave. (...) De exemplu, ce s-a intamplat cu gripa aviara, care trebuia sa ne omoare pe toti? Nimic. Dar asta nu-i opreste pe acesti oameni de la realizarea predictiilor. Uneori ai impresia ca este o intreaga industrie care asteapta izbucnirea unei pandemii".

Iar tinta atacurilor specialistului sunt Organizatia Mondiala a Sanatatii, oficialii din domeniul sanatatii publice, virusologii si companiile farmaceutice. Ei au construit aceasta masinarie, in jurul pandemiei iminente, a declarat Tom Jefferson. "Au implicat foarte multi bani, influenta, cariere si institutii intregi. Tot ce a trebuit a fost ca un virus sa evolueze, pentru ca masinaria sa se porneasca".  

Epidemiologul a declarat ca nimeni nu poate spune cu siguranta cate cazuri de imbolnavire se vor inregistra. Dar nu vede diferente fundamentale intre aceasta gripa si o epidemie de gripa normala. In acest context, Tom Jefferson se intreaba de ce OMS a schimbat definitia pandemiei. Vechea definitie avea in vedere un virus nou, care s-a propagat rapid, pentru care oamenii nu au imunitate si care creeaza o rata ridicata a morbiditatii si a mortalitatii. Acum, ultimele doua criterii au fost lasate de-o parte "si asta este modul in care gripa porcina a fost catalogata drept pandemie", a declarat specialistul.

Tom Jefferson a avertizat ca trebuie facuta distinctia clara intre bolile asemanatoare gripei si gripa autentica. "Ceea ce stiu este ca gripa reala este in mod sistematic supraestimata". Ambele se manifesta prin aceleasi simptome. Dar gripa reala este cauzata de virusii gripali, in timp ce peste 200 de virusi diferiti provoaca boli asemanatoare gripei. Intrebat de ce oamenii de stiinta nu isi orienteaza atentia asupra acestor virusuri, epidemiologul a replicat: "Nu pot face bani din ea. (...) Impotriva gripei exista vaccinuri si medicamente care pot fi vandute. Si aici sunt concentrati banii din industria farmaceutica. Se asigura ca cercetarile privind gripa sunt publicate in marile ziare".

Iar concentrarea asupra gripei nu este numai gresita, ci este si periculoasa, a avertizat Tom Jefferson. "Va amintiti de SARS? Aceea a fost o epidemie cu adevarat periculoasa", a continuat el, amintind de epidemia Sindromului respirator acut sever SARS.



Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
6371 vizualizari
  • +4 (6 voturi)    
    :) (Vineri, 13 noiembrie 2009, 12:42)

    rakkone [utilizator]

    Epic topic, acum sa vezi postari
    • 0 (0 voturi)    
      eroare (Duminică, 15 noiembrie 2009, 22:03)

      viorrell [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

      ""Este adevarat ca virusurile gripale sunt imprevizibile, asa ca NU necesita un anumit grad de precautie. " - "nu" trebuie sters, in engl apare "it does call for a certain degree of caution", asa cum e si logic.
  • +3 (5 voturi)    
    globalizare (Vineri, 13 noiembrie 2009, 12:57)

    otonel [anonim]

    omul pare normal la cap dar, evident, nu e din structuri. Intr-o era a globalizarii nu mai poti sustine brasoave doar in curtea ta. Trebuie sa inventezi alte structuri pe care sa le influentezi in a-ti sustine interesele. In aceste conditii este cu atat mai greu sa te bizui pe structurile statale in ideea ca functionarea lor este corecta si cinstita fata de tine cetatean. Din acest motiv cultura generala cat mai vasta si bine insusita face parte din uneltele de baza cu care un om trebuie sa se inarmeze. din pacate noile generatii nu sunt directionate in aceasta idee nici macar de parinti. Se pare ca bunicii nostri erau mult mai bine pregatiti pentru viata la timpul lor si nu degeaba avertizari asupra tentintei de control asupra omenirii au aparut de atunci. Din fericire este nevoie de timp si de multi bani spre aducere la indeplinire a planului. Din pacate crize din astea "pregatite" fac ca lucrurile sa se intample mult mai rapid. Luati aminte!
  • +4 (6 voturi)    
    Bravo (Vineri, 13 noiembrie 2009, 13:05)

    SalieriM [utilizator]

    Bravo pentru articol.
    +1
    • +2 (4 voturi)    
      Subscriu (Vineri, 13 noiembrie 2009, 13:19)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui SalieriM

      si de la mine +1, este exact ceea ce gandeam si eu despre toate astea
    • -1 (1 vot)    
      Ce pseudonim ai nebunaticule :) (Vineri, 13 noiembrie 2009, 23:07)

      Dorcel_M [anonim] i-a raspuns lui SalieriM

      Revenind la fondul problemei: 100% de acord cu tine. Si BRAVO pt Hotnews ca posteaza si puncte de vedere alternative. Tanarul Mixich reuseste sa ma scandalizeze in fiecare zi cu articolele lui propagandistice. Un mucos, medic ratat si ziarist ratat, isi permite sa faca guvernul Romaniei iresponsabil...
  • +1 (3 voturi)    
    Boli (Vineri, 13 noiembrie 2009, 13:06)

    M Andrei Iulian [anonim]

    Deja ma simt multumit ca traiesc intr-o lumea ca aceasta.Suntem niste porcusori de guineea intr-un laboator.Cei care au putere in lumea asta adica bani nu pot fi controlati, din contra daca vrei sa faci ceva umanitar spre exemplu te estompeaza si daca nu ai bani mai ales.
  • +1 (3 voturi)    
    logic (Vineri, 13 noiembrie 2009, 13:08)

    ecou [anonim]

    daca maine vei scoate un articol cum ca bataturile sunt periculoase (poate chiar mortale) si poimaine vei scoate si medicamentul minune impotriva bataturilor, sa vezi ce vanzare vei avea! Pentru ca piata e larga.
    Dar daca vei publica un articol despre o boala extrem de rara, poti scoate tu medicamentul in aceiasi zi, ca nu ai decat o mica nisa care sa il cumpere. Trist e ca in stilul asta boli cu adevarat grave or sa ajunga sa ne macine si nu vom avea nici un fel de tratament pentru ele. Insa vom avea medicamente pentru dureri de cap, guturai, ciuperca piciorului, matreata. Deci vom muri cu picioare perfecte si cu parul de la 30 de ani.
    • +7 (7 voturi)    
      corect (Vineri, 13 noiembrie 2009, 13:29)

      otonel [anonim] i-a raspuns lui ecou

      castigatorul premiului Nobel ptr literatura:
      “In lumea actuala, se investeste de cinci ori mai mult in medicamente pentru virilitatea masculina si silicoane pentru femei, decat in vindecarea bolii Alzheimer. Din aceasta cauza in cativa ani, vom avea batrane cu ţîţe mari si batrani cu p**a tare, dar niciunul nu-si va aduce aminte la ce servesc”.(editat de HotNews.ro)
  • +3 (3 voturi)    
    gripa ovina (Vineri, 13 noiembrie 2009, 13:17)

    vlad [anonim]

    Hai domne, de ce la stricati oamenilor placerea de a se panica si da cu capul de pereti?

    Nu ca ar conta prea mult argumentele pentru ei.
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 13:23)

    dacian [anonim]

    Bravo, domnule Tom Jefferson!
    In sfarsit, unul care spune lucrurilor pe nume!
  • +3 (3 voturi)    
    pandemia si efectele colaterale (Vineri, 13 noiembrie 2009, 14:05)

    dana [anonim]

    nu numai companiile farmaceutice castiga dar si cinematografia americana va produce cateva pelicule (cu buget mare) despre mult asteptata pandemie:-)
  • 0 (2 voturi)    
    Tot e bine (Vineri, 13 noiembrie 2009, 14:19)

    IS [anonim]

    Ca ati preluat si interviul acordat de Thomas Jefferson la Der Spiegel. Dar e trist si relevant ca a trebuit sa va informati de altundeva ca sa gasiti aceasta sursa. Nu stiu cum reuseste presa sa inghita toata povestea asta cu gripa porcina fara sa faca niste cercetari amanuntite. Pana atunci, meseria presei a fost facuta, sa avem pardon, de o serie de bloguri si site-uri care nu sunt din "bransa" dar care informeaza corect opinia publica.
    De altfel, prima sursa in care a aparut interviul din Der Spiegel este aici:
    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2009/11/10/epidemiologul-tom-jefferson-de-ce-gripa-porcina-nu-reprezinta-o-amenintare-majora-pandemia-o-operatiune-comerciala-vaccinurile-netestate-corespunzator/

    Tot acolo este si un alt inteviu al aceluiasi epidemiolog, pe aceeasi tema.

    Cel putin la fel de interesant este insa si interviul acordat postului de radio de la Cluj de microbiologul Vania Atudorei:
    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2009/11/05/microbiologistul-roman-vania-atudorei-spune-din-interior-adevarul-despre-mafia-industriei-farmaceutice-si-despre-minciuna-gripei-porcine/

    Poate va veti sesiza de acum inainte si veti cauta specialisti care sa nu apartina de tot felul de structuri finantate de Big Pharma. Oare nu stiti ca medicii din Marea Britanie vor fi premiati in functie de cati oameni vor reusi sa aduca la vaccinare?
    Oare nu e suspecta declaratia lui Streinu Cercel de ieri, cand a culpabilizat presa pentru renuntarea la contractul cu Glaxo spunand ca vaccinul nu are efecte adverse, lucru total fals si contrazis chiar de actele oficiale? Informati-va de aici...
    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2009/11/13/vaccinul-guillain-barre-glaxo-si-cercel-infuriati-de-dejucarea-afacerii-cu-copiii-cobai-locul-3-in-europa-la-avorturi-probleme-confesionale-provocate-de-protocol-si-multe-alte-stiri-11/
    • 0 (2 voturi)    
      Un studiu excelent (Vineri, 13 noiembrie 2009, 21:24)

      CheckThisOut [anonim] i-a raspuns lui IS

      http://saccsiv.wordpress.com/2009/11/07/propunere-de-studiu-doctorul-neurochirurg-russell-blaylock-demasca-manipularile-pe-seama-h1n1/
  • 0 (2 voturi)    
    100% adevarat (Vineri, 13 noiembrie 2009, 14:52)

    gogu [anonim]

    100% adevarat. Nimic de adaugat. Poate doar faptul ca vaccinarea este extrem de suspecta
    • 0 (2 voturi)    
      Si mai suspect e virusul (Vineri, 13 noiembrie 2009, 16:10)

      citizen K [anonim] i-a raspuns lui gogu

      4 tulpini: umana, 2 porcine si aviara. Lab made?
  • +1 (1 vot)    
    CORECT (Vineri, 13 noiembrie 2009, 16:00)

    bbb [anonim]

    Si atunci cand un anumit personaj al tarii a anuntat, urmare sedintei CSAT, ca nu importam niciun vaccin, iar dnul Cercel si-a dat imediat demisia, nu a reactionat bine?
    Deci, nu a permis sa se intre in jocurile importatorilor, nu? Si nu era acuzat de toti ca vrea sa faca tara praf????
    Mda....
  • 0 (2 voturi)    
    da !! (Vineri, 13 noiembrie 2009, 16:43)

    mihai [anonim]

    Bravo, asa ceva scriam pe alte postari, pe unde a mai fost vorba despre acest vaccin, mai sint si medici care au curajul sa vorbeasca. Inca o data bravo !!!
  • 0 (0 voturi)    
    lovele (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 11:44)

    HESS [anonim]

    Traim o epoca in care nu mai exista moralitate.
    Orice numai sa iasa banul.Cand e vorba de castig orice principiu moral dispare.Banul ochiul dracului.
    Lacomia era sa puna economia mondiala cu fundu in sus.
  • 0 (0 voturi)    
    conspiratie (Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 12:46)

    touretul [utilizator]

    este modul prin care stiinta este stimulata prin mecanisme financiare. in acest fel abordarea tratarii unor boli psihice precum nevrozele si isteria si chiar depresia prin psihanaliza a fost abandonata in schimbul tratarii chimice care presupune inghitirea de pastile. astfel, s-a inventat conceptul de dezechilibru chimic, pentru fiecare existant o pilula care nu te vindeca ci doar te ajuta sa suporti, transformandu-te intr-un zombi dependent psihic si organic de droguri legal comercializate de mari companii farmaceutice. vizitati un spitat de psihiatrie sa vedeti puzderia de bolnavi de depresie cersind inca o reteta de pastile.
  • 0 (0 voturi)    
    of course! (Duminică, 15 noiembrie 2009, 9:00)

    dares [anonim]

    in dulcele stil american ...o intreaga industrie de facut bani asteapta si mai multe cazuri de gripa ...


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana

Top 5 articole cele mai ...







Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică