"Incolonarea copiilor pentru vaccinare nu avea cum sa dea rezultate. (...) Din cele 330.000 de doze au fost vaccinati doar 2.600 de elevi. Am decis ca Ministerul Sanatatii sa faca lucrurile asa cum trebuie. Am stabilit sa derulam o campanie de informare si numai in urma acesteia sa reluam vaccinarea. Campania nu se va derula din banii publici" - acesta a fost mesajul fostului ministru, transmis de profesor Conf.univ. Alexandru Rafila, fost consilier al lui Ion Bazac.
Adrian Streinu Cercel, secretar de stat in Ministerul Sanatatii, a declarat ca toata lumea are nevoie de o a doua sansa. Si de aceasta data este vorba despre prevenirea unui cancer, care omoara in conditiile in care ne ducem tarziu la doctor. Cancerul de col uterin reprezinta a doua cauza de deces, la femei, din cauza cancerului.
- vaccinarea completeaza screening-ul
- HPV este un virus mult mai vechi decat omul si pana la varsta de 50 de ani, 80% dintre femei au trecut prin infectia cu acest virus
- este un virus care poate sa lase si urme, care se numesc Cancer
- la 60 de luni de la primul contact sexual, aproximativ 60% dintre femei au infectie cu HPV
- in fiecare an, aproximativ 500.000 de femei sunt diagnosticate cu cancer de col uterin
- la fiecare 2 minute, in lume o femeie moare din cauza cancerului de col uterin
- in fiecare an, se estimeaza ca 270.000 de femei inceteaza din viata din cauza acestei boli
- infectiile cu HPV sunt asimpotmatice, de obicei
- Virusul nu da numai cancer de col uterin, ci cancer al cavitatii bucale, al penisului, vulvar si vaginal, anal.
- infectia cu papiloma virusul uman comporta un risc crescut spre cancer cervical
- vaccinarea completeaza alte metode de depistare a HPV. Primul ar fi screening-ul, care ar trebui facut la 3 ani de la primul contact sexual, dar nu mai tarziu de 21 de ani
- pana la varsta de 30 de ani, este recomandat un test anual Babes-Papanicolau
- dupa 30 de ani, este recomandat un test Babes-Papanicolau la trei ani
- screeningul si vaccinarea trebuie sa mearga concomitent
- vaccinarea adolescentelor impotriva tulpinilor HPV 16 si 18, insotita de screening, va reduce incidenta cancerului de col uterin cu 94%
- Derularea campaniei in Marea Britanie: peste 80% din fetele din grupul tinta primar au fost vaccinate cu toate cele 3 doze in primul an de campanie, intre 2008-2009
- noi am dat cu piciorul la borcanul cu miere
- protectia este posibila prin programe de vaccinare
- vaccinarea persoanelor de sex feminin este o investitie pentru urmatorii 20 de ani
- singura contraindicatie a vaccinului este sarcina. Contraindicatii ferme nu exista
- vaccinul nu contine un virus activ, ci doar o carcasa
Jurnalistul Sanda Nicola: In urma cu 3 ani si jumatate, am facut o operatie pe col
- in urma cu 3 ani si jumate am facut o operatie pe col, o bucata din col mi-a fost extirpata
- astazi sunt foarte bine, m-am refacut complet
- am fost victima unei lipse de informatii
- in 2005, cand am depistat boala, informatia era foarte putina, m-am informat de pe site-uri de specialitate din strainatate
- cine moare de cancer de col uterin moare din propria ignoranta, de cele mai multe ori, pentru ca nu se duce la doctor
- cand esti in fata chimioterapiei, este vorba despre o trauma pe care o porti toata viata
- nu cred ca cineva are nevoie de asemenea mutilari fizice, emotionale, psihologice
- cand o femeie asteapta rezultatele unei biopsii, este putin probabil sa mai aiba in ea tandretea pe care o asteapta sotii acasa
- cand unei femei ii este extirpat ceva din aparatul genital, va puteti astepta sa aiba reactiile unei femei care a fost victima unui viol
- eram fumatoare si cu siguranta asta a agravat situatia mea
- cand am aflat diagnosticul, sentimentul care m-a invins a fost acela de rusine, nu de moarte
- primordial era sa nu afle nimeni ca am o boala genitala
- am inventat povesti, doar ca sa-mi duc intr-o secretomanie perfecta niste framantari care au atins o gama foarte larga de probleme
- apare intrebarea: de unde am luat acest virus?
- intrebarea fatala: cui as fi putut sa transmit acest virus? De aici intervine un fel de culpa cu care este foarte greu de trait
- cand m-am intalnit cu succesul la Bucuresti, am trait doar pentru meseria mea o vreme si m-am invaluit in propriul meu succes, imaginandu-mi ca sunt o femeie extrem de puternica si emancipata, careia nu i se poate intampla nimic
- am platit foarte scump pentru toate acestea
- emancipata din mine a descoperit cainta si ca exista niste notiuni precum "pacat", "cainta divina", pe care le-am reevaluat
- in sanul Bisericii, exista voci marcante care au luat atitudini usor nefavorabile in ceea ce priveste vaccinul
- Pe de alta parte, in mod admirabil, in cadrul unei pastorale, Mitropolitul Ardealului a vorbit despre acest vaccin
- decizia de a va vaccina fetita poate fi interpretata ca un soi de a-i da mana libera sa intretina sexuale cu parteneri multipli. Fireste ca niste prelati nu pot sa imbartiseze cu multa tarie acest lucru. Ar fi extraordinar daca fiecare dintre noi ar intalni din prima barbatul ideal cu care va trai viata perfecta, in armonie.
- vaccinarea este mai importanta decat examenul de admitere, decat meditatiile la limbi straine si decat bretonul fetitelor dumneavoastra
- boala n-a tinut cont nici de faptul ca sunt o fata educata si telegenica si nici de faptul ca vorbeam 5 limbi straine
Dr. Florin Bacanu, medic oncolog la Spitalul Clinic "Sf. Maria" din Bucuresti
- incidenta infectiei cu papiloma virus este cu mult mai mare in tarile slab dezvoltate
- Romania este, din punctul de vedere al campaniei, in urma statelor dezvoltate
- avem pentru prima oara un vaccin care poate preveni infectia cu HPV
- in alte cancere, rezultatele vaccinelor sunt foarte slabe: 2-3%. Aici, sansele de protectie sunt 80%
Alexandru Rafila, consilier in cadrul Ministerului Sanatatii
Pe 15 iunie, a inceput campania nationala de informare pentru prevenirea cancerului de col uterin. Pana in acest moment, in scolile din intreaga tara au fost distribuite materiale informative adresate copiilor si parintilor. Site-ul oficial www.informarehpv.ro a furnizat informatii catre cei aproape 300.000 vizitatori unici, iar pe adresa de email intreaba@informarehpv.ro au fost primite peste 1.500 intrebari despre virusul HPV si cancerul de col uterin.







Aveti dreptate, deoarece toate aceste vaccinuri nu sunt testate si mai rau contin o gramada de componente daunataoare garv organismului uman.
Domnul Cercel este unul din marii mincinosi, deoarece domnai sa este "capul de pod" in Romania al corpocratiei vaccnurilor si este "promotorul" si "profitorul" uciderii de multe vieti umane prin aceste "incercari" de vaccinuri neverificate si netestate.
Domnul Cercel pentru cateva milioane de dolari este in stare sa vaccineze cu forta pe oricine.
Asa se va ajunge la teoria de reducere a populatiei globului.
Must... be... strong...
Paranoia se poate trata, doamna/domnisoara. Nu renunta inca.
(de unde vin eu, cadru medical poate insemna cam orice)
Fireste, Prof. Cercel nu se poate compara cu tine, probabil ai mult mai multe articole si studii publicate... nu-i asa??
Am putea sa le citim si noi?
am mai auzit genul asta de comentarii, si as vrea sa stiu care ar fi fenomenul si mecansimul. avind pregatire medicala, banuiesc ca poti explica.
rog hotnews sa nu-mi cenzureze comentariul!!!
Esti gata sa traiesti cu gandul ca s-ar putea sa fie invers?
Am o fetita de 7 luni. Daca peste 10 ani decid sa nu-i fac acest vaccin si peste 30 de ani moare de cancer uterin, crezi ca as putea trai cu idea?
Am facut varicela la 27 de ani. Am ajuns la spital, erau zile in care imi doream sa mor. Am ramas desfigurat. Stiati ca din 1995 exista vaccin contra varicelei? Si TRATAMENT, altul decat tratarea febrei si sfaturi babesti de genul "nu fa baie doua saptamani pana nu iti trece" si anume aciclovir. S-a luat un premiu Nobel in 1988 pentru cercetarile care au dus la acest medicament. Un SINGUR medic din cei 7 cu care am avut de-a face in timpul bolii a stiut astea.
Pentru fanul dvs de mai jos tot ce pot spune e ca inteleg necesitatea reducerii populatiei globului, cand vad cati consuma resursele aiurea. Pentru ce bun sa hranim 5 miliarde de paraziti, cand am putea foarte bine sa hranim un singur miliard de OAMENI. Oameni adica fiinte care rationeaza.
Ati citit ultima fraza?
Hitler pe ce credeti ca s-a bazat? Pe oameni care ii sorbeau ideeile, asa cum SKB soarbe ideeile suprapopularii pamantului... Daca peste ani SKB va conduce un "detasament al mortii" care va reduce populatia, crezi ca va va ierta pentru ca sunteti batrani si neputinciosi?
Sau poate asta e si ideea...
-cand acum tinerele noastre isi incep v. sexuala la varste precoce;
- cand , dupa moda, iau anticonceptionale, care defapt sunt CONTRAGESTIVE, iar nu CONTRACEPTIVE, ucigand astfel, intr-o totala necunostinta, fapturi umane deja concepute,
- cand aceste anticonceptionale sunt atat de nocive, cancerigene, contra-firii;
- cand si azi femeia este de cele mai multe ori tratata ca .. un bun de consum;
Ce ne mai miram ca natura se revolta, ca boli grave afecteaza direct femeile,
Iar barbatii, mari consumatori de ..placeri, dar si de Iresponsalilitati, au mai scos o gaselnita: VACCINAREA !! bietelor fetite, de la 10 ani…
-fetele nu isi incep viata sexuala mai devreme ca altadata...doar ca abia acum tinerele au suficienta libertate de exprimare si deschidere in a recunoaste varsta reala la care isi incep viata sexuala
-pilulele anticonceptionale nu "ucid" neaparat un ovul fecundat ci in cele mai multe cazuri previn ovulatia;in plus ele au si rolul de a ingreuna accessul spermatozoizilor la ovul
-mai bine nu le luam, riscam si folosim doar prezervative care se pot rupe accidental, sau mai bine facem copii pe banda rulanta condamnandu-ne pe noi si pe ei la o viata nefericita....sau sa nu mentionez posibilitatea abstinentei
-femeia ca bun de consum...asta o fi mentalitatea ta, asa ca te rog nu generaliza. E in puterea fiecareia sa se respecte pe sine
-nu mai bine vaccinezi fetita decat sa o lasi sa isi invete lectia pe propria piele?
Deci te rog,revino-ti,deschide ochii si nu te uita doar la partea goala a paharului!
rezulta ca cine calca pe bec ... =))
e la moda sa schimbi partenere/parteneri, deci e la moda si HPV:)) Ce aveti impotriva voi??
HPV=best friend for sluts!!
Daca as vrea sa mai indepartez ceata din creierul tau ti-as spune ca virusurile provoaca modificari la nivelul ADN-ului celular, unele pot fi reparate altele nu.
Ceva imi spune insa ca e inutil.
Cadru medical my ass.
>Types of HPV that affect the skin can be passed on by skin contact with an affected person.
>The types of HPV that affect the mouth and throat can be passed on through kissing.
>Genital HPV is usually spread through intimate, skin to skin, contact during sex.
You can have the genital HPV virus for years and not have any sign of it. So it isn’t unusual to have a long term partner and then be told you have the virus after medical tests such as cervical screening. Many people then worry that their partner has been unfaithful, or will think they have been unfaithful. But finding out you have HPV doesn’t necessarily mean that you or your partner have been unfaithful. There is no way of knowing how long you have had the virus. It could be weeks, months or years.
Treatment for cervical HPV?
>Treatment can get rid of any visible signs of HPV infection, such as warts, but no treatment can get rid of the virus.
link: http://www.cancerhelp.org.uk/about-cancer/cancer-questions/what-is-the-hpv-virus
==-==
Genital human papillomavirus (HPV) is the most common sexually transmitted infection (STI).
Does HPV cause
>HPV can cause normal cells on infected skin or mucous membranes to turn abnormal. Most of the time, you cannot see or feel these cell changes. In most cases, the body fights off HPV naturally and the infected cells then go back to normal.
-Sometimes, low-risk types of HPV can cause visible changes that take the form of genital warts.
-If a high-risk HPV infection is not cleared by the immune system, it can linger for many years and turn abnormal cells into cancer over time. About 10% of women with high-risk HPV on their cervix will develop long-lasting HPV infections that put them at risk for cervical cancer. Similarly, when high-risk HPV lingers and infects the cells of the penis, anus, vulva, or vagina, it can cause cancer in those areas. But these cancers are much less common than cervical cancer.
link: http://www.cdc.gov/STD/HPV/
"Some types of HPV can increase the risk of developing cervical cancer. Cervical cancer is cancer of the neck of the womb. About 3,000 women are diagnosed with this type of cancer every year in the UK. Most women infected with HPV don’t go on to develop cervical cancer. But for some, infection with HPV can go on to cause
* Genital warts
* Changes in the cervix, which may develop into a cancer
* Changes in the vaginal tissues, which may develop into vaginal cancer
"
link: http://www.cancerhelp.org.uk/about-cancer/cancer-questions/cervical-cancer-vaccine
To be most effective, the HPV vaccine should be given before a female has any type of sexual contact with another person. It is given in a series of 3 doses within 6 months. Here are the recommendations for each age group:
* girls ages 11 to 12
The vaccine should be given to girls ages 11 to 12 and as early as age 9.
* girls ages 13 to 18
Girls ages 13 to 18 who have not yet started the vaccine series or who have started but have not completed the series should be vaccinated.
* young women ages 19 to 26
Some authorities recommend vaccination of women ages 19 to 26, but the American Cancer Society experts believed that there was not enough evidence of the benefit to recommend vaccinating all women in this age group. We do recommend that women ages 19 to 26 talk to their doctors or nurses about whether to get the vaccine based on their risk of previous HPV exposure and potential benefit from the vaccine.
Are there some girls or women who should not get the HPV vaccine or who should wait?
Yes. Anyone who has ever had a life-threatening allergic reaction to yeast or anything else in the HPV vaccine, or anyone who has had a reaction to an earlier dose of HPV vaccine should not get the vaccine. Tell the doctor if the girl getting the vaccine has any severe allergies.
Pregnant women should not get the vaccine. Even though it appears to be safe for both mother and the unborn baby, it is still being studied. If a woman who is pregnant does get the vaccine, this is not a reason to consider ending the pregnancy.
Women who are breast-feeding may safely get the vaccine.
link: http://www.cancer.org/docroot/CRI/content/CRI_2_6x_FAQ_HPV_Vaccines.asp?sitearea=
Three other girls from the school are reported to have experienced possible side effects of dizziness and nausea after receiving the Cervarix jab, which was given to female pupils as part of a national immunisation programme against HPV. Their symptoms were described as mild and none was taken to hospital.
Although no link has yet been made between Natalie's death and the HPV vaccine, NHS Coventry said it had quarantined the batch as a "precautionary measure" and had contacted the parents of other children at the school who may have been affected.
link: http://www.guardian.co.uk/uk/2009/sep/28/hpv-cervical-cancer-vaccine-death
Abstaining from any type of sexual realtions is ideal in preventing HPV, but not very realisitc these days for adults. Wearing a condom provides limited protection. The male condom provides limited protection. Keep in mind that since HPV may not show any visible symptoms, your partner may still be infected.
link: http://cancer.about.com/od/cervicalcancer/a/whatishpv.htm
daca ajungi sa fii tarfa si alegi partenerul fara a gandi, cel mai probabil asa se intampla.
# la 60 de luni de la primul contact sexual, aproximativ 60% dintre femei au infectie cu HPV
cum am zis mai sus; educatia sexuala trebuie sa se realizeze in paralel cu educatie care tine de familie.
# in fiecare an, aproximativ 500.000 de femei sunt diagnosticate cu cancer de col uterin +
# la fiecare 2 minute, in lume o femeie moare din cauza cancerului de col uterin+
# in fiecare an, se estimeaza ca 270.000 de femei inceteaza din viata din cauza acestei boli
vezi daca schmbi partenerul ca si sosetele->> pericol de moarte
de exemplu in UK, doar 1000, unde sunt restul???
"Cervical cancer is responsible for more than 1,000 deaths in Britain each year, with around 3,000 women diagnosed annually."
# infectiile cu HPV sunt asimpotmatice, de obicei
da, de obicei se mai moare, de obicei ... dar cred ca mai trebuie sa te intersezi in privinta asta.
# Virusul nu da numai cancer de col uterin, ci cancer al cavitatii bucale, al penisului, vulvar si vaginal, anal.
corect, DACA faci sex ORAL, ANAL, ...
# noi am dat cu piciorul la borcanul cu miere
NIMIC NU E GRATIS
# vaccinarea persoanelor de sex feminin este o investitie pentru urmatorii 20 de ani
??????????????????????????????? poftim? scuze, dar de de ras :)
# vaccinul nu contine un virus activ, ci doar o carcasa
de care carcasa o fi?
Carcasa? Desigur, e vorba de "carcasa" celor decedati
expuneti argumentele si contrargumentele
lasand oamenii sa aleaga in cunostinta de cauza.
unde sunt contrargumentele ?
Dle dr.Menghele ...
# apare intrebarea: de unde am luat acest virus?
Fa o lista cu toti partenerii; e clar, daca e greu sa iti amintesti cu cine ai facut sex
# intrebarea fatala: cui as fi putut sa transmit acest virus? De aici intervine un fel de culpa cu care este foarte greu de trait
vezi ce am scris mai sus; eu cred ca poti trece foarte usor peste asta :)). Nu esti nici prima nici ultima.
# boala n-a tinut cont nici de faptul ca sunt o fata educata si telegenica si nici de faptul ca vorbeam 5 limbi straine
Cu astfel de afirmatii, chiar ma mir cum de ai avut probleme :)).
Concluzie1: limbile straine nu te ajuta in prevenirea HPV
Concluzie2: evitarea de a da limbi cui nu trebuie, te poate ajuta in prevenirea afectiunilor HPV asupra cavitatii bucale.
# apare intrebarea: de unde am luat acest virus?
Fa o lista cu toti partenerii; e clar, daca e greu sa iti amintesti cu cine ai facut sex
# intrebarea fatala: cui as fi putut sa transmit acest virus? De aici intervine un fel de culpa cu care este foarte greu de trait
vezi ce am scris mai sus; eu cred ca poti trece foarte usor peste asta :)). Nu esti nici prima nici ultima.
# boala n-a tinut cont nici de faptul ca sunt o fata educata si telegenica si nici de faptul ca vorbeam 5 limbi straine
Cu astfel de afirmatii, chiar ma mir cum de ai avut probleme :)).
Concluzie1: limbile straine nu te ajuta in prevenirea HPV
Concluzie2: evitarea de a da limbi cui nu trebuie, te poate ajuta in prevenirea afectiunilor HPV asupra cavitatii bucale.
ajunge ca politia sa-si faca treaba cu adevarat,
fara favoritisme, si intr-o luna numarul scade
la un mort pe zi. SE POATE!
Dar oare se vrea? NU SE VREA!
Ca, deh, cei care fac si aplica legile se simt protejati
in masini mari, etc.
Cat despre HPV, se stie clar cum se previne infectia:
asumandu-ti si raspunderea pentru "distractie"...
simplu si ieftin! SE POATE!
dar oare se vrea? Sau dam banii companiilor
care produc vaccinuri, ca deh,
e mai greu sa ne educam copiiii...
in societatea romaneasca!
Cine-i motiveaza pe cei care fac campania
pro-vaccin, de se dau in halul asta de ceasul mortii,
doar doar ne-or lamuri?
Sunt atatea probleme, multe rezolvabile cu efort
financiar mai mic, dar nimanui nu-i pasa.
Dar aparent e crucial sa ne procopseasca cu un vaccin insuficient testat.
Imi pare rau pentru femeile care sufera
Dar stiti care e traditia medicala de peste o suta
de ani? Intai si intai ti se prezinta calea CEA MAI SIMPLA de prevenire e problemei. Abia apoi se trece
la ce e mai complicat/scump/incomplet verificat.
Si se stie clar: rarind escapadele, scade substantial
riscul. DE CE NU SE SPUNE ASTA SUS SI TARE,
IN PRIMUL RAND?
BANU...
Cauta sa vezi ce firme produs vaccinul si ai sa intelegi.
Nicolaescu cred ca si-a vaccinat creierul cu un antiHPV, de vreme ce a comandat si platit milioane de doze de vaccin fara sa faca o informare in prealabil. Au bagat cateva milioane bune de euro in vaccin, care a fost trimis cu termen scurt si acum e aproape de expirare.
Banu ii motiveaza... restul cu, sanatatea populatiei... grija fata de potentialii bolnavii este apa de ploaie. Cine garanteaza ca nu te imbolnavesti in urma vaccinului? Sa bagi cu buna stiinta celule canceroase in tine, mi se pare o aberatie.
Dar daca, cercetatorii sustin... ca totul este sub control...
Raspuns: orice companie care incaseaza 26 milioane $ dintr-o semnatura investeste cateva zeci de mii intr-un ong care sa-i faca campanie.
Vreau ca dansul sa isi asume aceasta calitate in mod public, si sa lase locul unui specialist independent de resursele banesti ale producatorilor sa modereze campaniile de informare.
Nu stiu de unde provin fondurile acelea private pentru intreaga campanie dar ma astept ca sursele sa fie facute publice. Probabil ca banii vin tot dinspre producatorii vaccinurilor.
Si mai cred ca cel mai bine ar fi sa se cheltuiasca banii pe prevenire si informare (ex. obligativitatea controalelor anuale) decat pe administrare de vaccinuri.
"Sponsorizarea" opiniei lui Streinu se numeste mercenariat, ceea ce este o rusine pentru un specialist. Nu este absolut nimic normal in asta!
Inainte de a se aloca bani pentru informare si prevenire, mai bine s-ar interzice propaganda mincinoasa a lui Streinu.
Esti bine platit sa faci o campanie care nu miroase bine de la o posta.
Ia gata, sau vrei sa reincepem razboiul!
Romancele nu vor sa isi vaccineze copilele tocmai pentru ca se intereseaza si citesc. Muriti de ciuda ca au sansa asta sa se intereseze si Romancele pe Internet sau din alte surse.
""HPV este un virus mult mai vechi decat omul si pana la varsta de 50 de ani, 80% dintre femei au trecut prin infectia cu acest virus"
in situatia in care VEI AVEA UN PARTENER INFECTAT CU ACEST VIRUS. (te poti infecta si cu HIV, oricand e o "sansa")
TITLUL ESTE MINCIONS; de unde acesta statistica?:
"Streinu Cercel: La 60 de luni de la primul contact sexual, aproximativ 60% dintre femei au infectie cu HPV. Vaccinul nu contine un virus activ"
CONCLUZIA TITLULUI: este ca in 5 ani CU SIGURANTA vei avea un partener, SAU MAI MULTI, infectat de HPV, de la care sa iei acest virus.
Acest vaccin NU e IMPOTRIVA CANCERULUI , ci impotriva HPV care poate sa cauzeze cancer. ( E-urile din produsele alimentare, la fel)
"dr.Adrian Streinu-Cercel: Suntem o generatie care are tendinta sa dea cu piciorul la borcanul cu miere. Eu am inteles ce e cu vaccinul asta. Mi-am vaccinat si fetele, si sotia."
???? de ce a vaccinat SOTIA, parca e cainele lui???? se gandeste ca acesta ar putea avea relatii sexuale cu altcineva, infecat, SAU o protejeaza ca nu cumva sa nu ii dea virusul dupa o experienta pe centura????????
Logic, cei care au copii NU au cum sa imi dea minus, prin faptul ca in tot ceea ce am scris am adus argumente reale, rezulta ca DOAR CEI care sunt interesati de acesta afacere, impostori mincinosi, mizerii cu fatza de om, sunt foarte deranjati de postul meu.
PS: nu mai duceti in eroare populatia pentru a va face afacerile.
Tu te-ai vaccinat?
Ti-ai vaccinat fetita?
Ti-ai convins neamurile sa-si duca fetitele la vaccinat?
Am inteles inca nu le-ai dus, si nici nu te-ai vaccinat.
Probabil ca esti tot Amelia, acum cu un nume diferit si nu ai citit si cateva mesaje mai sus unde ai fi vazut un alt mesaj al meu. Anyway, cu sau fara acel mesaj, cred ca este mai bine pentru sanatatea ta sa fii echilibrata.
1. pitzi = pitzipoanca , deci nu suna bine.
2. "pastrarea unui dialog civilizat! " - esti arbitru cumva? consider ca s-au adus suficiente argumente.
3. "Anyway", alege o singura limba de comunicare; cat despre "echilibrul meu", am au grija.
NU va place sa vedeti ca nu puteti pacali lumea, asa e?
PS: scuze pentru acest offtopic
Tot nu ai raspuns daca te-ai vaccinat... sau ti-ai dus fetele/nepoatele la vaccinat?
Vezi ca acusi, acusi mai incepe o campanie de vaccinare, cea pt porcina...
Asa ca du-te si prinde-ti loc in fata sa fii prima.
Sunt tata, am doua fete. Si nu sunt de acord cu tot felul de vaccinari tampite si facute doar de dragul vaccinari si pt a da bine in statistici.
Off topic:
Acum cativa ani trebuia sa se faca la scoala fluorizare, chipurile pt intarirea smaltului dintilor... Au fost copii carora li s-a inegrit dintii. Au fost copii care au avut greturi si varsaturi, dar... s-au fluorizat si a dat bine in statistici... Nu am fost de acord si fetele mele nu au fost fluorizate...
un vrajitor care se joaca cu vietile oamenilor...
Cand ii intrebi daca si-au vaccinat copii sau sau tinut de rude sa-si vaccineze copii toti astia care-s pro stau cuminti si tac din gura...
- hepatita B/C - cancer la ficat
- papilom uman (HPV) - asta din articol
- HTLV-I - provoaca leucemie (cancer)
- Epstein-Barr virus (EBV) - un soi de herpes care aparent provoaca un cancer limfatic
Explica-i unui om cu hepatita C sau HPV ca virusii nu provoaca cancer.
2. Avand in vedere ca acest vaccin a fost testat si paratestat si functioneaza a nu crede in el este un act de inconstienta crasa. Problema nu este ca un om nu crede in el, problema este ca incearca sa convinga si alti oameni sa nu se vaccineze. Adica nu am nimic impotriva daca vrei sa te elimini singur din specie - e dreptul tau; nu inteleg de ce vrei sa tragi si alti oameni dupa tine.
3. Daca tot nu crezi ca vaccinurile functioneaza de ce nu te duci in India sau jungla africana fara nici un vaccin facut, vezi cum supravietuiesti pe-acolo.
Aparitia unui cancer dupa infectia cu un retrovirus nu aparare decat dupa multi ani ... 5, 10 , 20, 30 de ani sau dupa moartea individului din alte cauze. Si atunci cum crezi ca s-a facut testarea ? S-au asteptat 30 de ani de la inventarea vaccinului pentru a se vedea rezultatele comparative intre loturi de oameni vaccinati si nevaccinati ? Sau poate asta e chiar scopul campaniilor de vaccinare ... ca peste 30 de ani sa aiba ce date sa compare ... testare in masa :P
Si inca un lucru ciudat ... nu se vaccineaza si barbatii desi sunt si ei purtatori ... si astfel s-ar putea reduce si mai mult incidenta infectiilor cu HPV . Asta daca chiar se urmareste acest lucru ...
cat despre teste... se poate vedea clar din stirile zilnice in care ni se povesteste despre cazurile noi de fete care sunt ucise sau dizbilitate fizic pe viata cat de mult si de bine au fost testate aceste vaccinuri care se tot imping pe piatele lumii.
Nu-i impiedica nimeni sa faca cum doresc, dar neuronul din dotare tre` sa fie folosit asa incat sa le permita si altora sa-si arate indoiala, fara sa fie injurati.
Vreti vaccin? Vaccinati-va cu ce vreti si de cate ori vreti!
Dar nu obligati pe nimeni sa o faca.
Sau o sa fie ca in Anglia, unde a murit o fetita la cateva zile de la vaccinare (sanatoasa in momentul vaccinarii): moartea s-a datorat unor conditii climaterice care combinate cu atractia solara si cea exercitata de planeta Venus combinata cu Jupiter in echinoctiu cu Saturn aflat sub influienta lui Pluto si nu datorita reactiilor date de vaccin.
Treaba asta cu vaccinurile ar trebui sa fie lasate la latitudine fiecarui om.
... macar daca ati incerca sa va prezentati punctul de vedere fara a recurge la distorsionari mizerabile ale realitatii.
http://www.ippf.org/en/News/Intl+news/Cancer+Vaccine+Girl+Died+Of+Malignant+Chest+Tumor.htm#
Si au stabilit doctorii ca substantele din vaccin nu au accentuat sau au provocat moartea prin ce spun ei acolo...
Si parca o vaccinare nu se face decat in anumite conditii (adica sa fii sanatos), ori din cate am inteles din articolul dat de tine fata putea sa moara in orice moment (tumoarea era intro stare avansata)... pai iertat sa-mi fie doctorii/asistentele aia/alea sunt criminali/e. O vad bolnava si ei insista cu vaccinul.
Seamana a musamalizare. Mortul e intotdeauna de vina. De ce nu a anuntat ca are tumoare?
Si daca citeai mai bine, ai fi vazut la finalul articolului ca virusul HPV este in peste 100 de tipuri. Vaccinul asta pentru care tip de virus este: tip 1, tip 2... sau 100 in 1 cu balsam?
Tu ati-ai vaccinat fiica? Ti-ai convins rudele sa-si trimita copii la vaccinat?
Corect, inainte de orice vaccin ar fi normal sa se verifice ca 'pacientul' nu sufera de vreo afectiune majora, care-i poate slabi sistemul imunitar.
Doctorii respectivi, la fel ca si familia ei nu erau la curent cu gravitatea situatiei sanatatii fetei (conform BBC care a relatat in detaliu cazul respectiv) si sunt destule tipuri de cancere ce pot fi asimptomatice perioade indelungate de timp si care sunt foarte greu de depistat doar prin controale standard (de ex: teratoma pericardului, care afecteaza inima, ca si tumoarea de care suferea fata)
Pana in prezent se cunosc peste 150 de tulpini HPV. Vaccinul este impotriva a 4 tulpini (6, 11, 16 si 18) considerate a fi inalt oncogene ( HPV 16 si 18 au fost gasite in 75% din biopsiile efectuate femeilor descoperite cu cancer cervical ) .
Si da, logodnica mea si-a facut vacinul inca de anul trecut (dupa ce in prealabil a consultat mai multi medici) si n-a fost afectata de reactiile adverse sugerate de tine
PS ..da-mi voie sa-ti mai fac o ultima recomandare: inainte de a emite pareri docte te rog sa te asiguri ca ai toate datele (sau macar cat mai multe ...) si ca intelegi cat de cat subiectul discutat
o sa strigi ca disperatul?
o sa urli?
ai sa spui pe toate drumurile, ca s-a vaccinat contra HPV...
o sa ti se raspunda: da, s-a vaccinat dar a fost virusul 101 pt care nu s-a vaccinat...
ai cum sa verifici ca intradevar a fost virusul 101? sau nu cumva e virusul pt care s-a vaccinat si si-a introdus cu buna stiinta celule canceroase in corp?
1) Vaccinul de care am vorbit nu ofera protectie decat pentru tulpinile enumerate. Atat!!! Dar tulpinile alea (si nu altele) au fost identificate in marea majoritate a cazurilor de cancer cervical cauzat de HPV. Inteleg ca nu se pot elimina in totalitate riscurile de a face boala dar nu pot neglija faptul ca se pot elimina cauzele cele mai probabile (cele care determina peste 90% din cazurile de cancer cervical)
2) Pana acum nu s-a reusit demonstrarea unei legaturi cauzale intre cancerele cervicale si alte tulpini de HPV ori, cel mai probabil, asta inseamna ca riscul prezentat de aceste tulpini este unul foarte mic. Oricum majoritatea celorlalte tulpini au virulenta mai redusa, nu s-a demonstrat ca ar fi oncogene si ... mai important ... sistemul imunitar le poate elimina in maxim cateva luni
3) Vaccinul nu contine celule canceroase. Nu contine nici macar materialul genetic necesar virusului pentru a se reproduce. De fapt tehnica aceasta nu se mai utilizeaza de multa vreme in productia de vaccinuri. Vaccinul contine doar VLP-uri din componenta virusului (proteine din capsida), adica exact atat cat este nevoie pentru a antrena sistemul imunitar sa recunoasca tulpinile respectivilor virusi (daca va fi nevoie)
HPV... m-am prins, asta o putea vindeca, nu-i asa? sau au crezut ca vor vindeca intre timp tumora si sa fie pregatita din timp pentru relatii sexuale aiurea, nu???
hai zi ca m-am prins, macar de una din variante...
am fost influenţaţi, nu informaţi!
December 2nd, 2008 -ALTERMEDIA
1.) PREMIUL NOBEL NEMERITAT. (Editorial din 27 octombrie 2008, Echterdingen - Germania).
a.) Premiul Nobel: frână de urgenţă pentru un vaccin care a deraiat?
După complicaţiile frecvente, inclusiv două cazuri de deces, apărute în urma administrării vaccinului Gardasil/Silgard (iar apoi Cervarix), nu mai era exclus faptul că putea fi retras vaccinul de pe piaţă. Pentru a “salva trenul“ care transporta vaccinul, de la o posibilă “deraiere”, s-a dat cu o mare repeziciune premiul Nobel cercetătorului german Harald zur Hausen, cel care a descoperit faptul că “HPV este un declanşator ipotetic al cancerului de col uterin”. Cu toate că acest premiu nu este legat direct de vaccin, el a devenit în cele din urmă legitim. Acest fapt poate constitui un pericol deoarece în viitor orice critică adusă vaccinului este posibil să fie “eliminată” datorită prezenţei acestui premiu care nu a făcut decât să dea o explicaţie ipotetică, aflată sub semnul întrebării, unei dogme medicale. (Hans u.P.Tolzin, pag.4-6).
b.) Premiul Nobel este un scandal.
Cercetătorului german şi medic oncolog, profesorului Harald zur Hausen, i s-a oferit premiul Nobel pentru Medicină, ne informează Institutul Karolinska din Stockholm, la data de 6 octombrie 2008. Harald zur Hausen primeşte premiul Nobel pentru descoperirea virusului papiloma uman (HPV), virus care poate provoca un cancer de col uterin. Cealaltă “jumătate“ a premiului Nobel a revenit medicilor francezi Francoise Barre-Sinoussi şi Luc Montagnier. Aceştia au reuşit – se spune- la începutul anilor 1980 să izoleze virusul de la pacienţi gravi bolnavi. Dar amândouă premii Nobel sunt o mare farsă care se bazează pe ipoteze fără o bază solidă. (Torsten Engelbrecht, pag.7-11).
c.) Deloc nobil: preţul pentru cercetarea unui virus virtual.
Multă vreme “Comitetul Premiilor Nobel” s-a arătat imun. În cele din urmă însă “s-a prăbuşit sistemul său imun”, adică putere
Multă vreme “Comitetul Premiilor Nobel” s-a arătat imun. În cele din urmă însă “s-a prăbuşit sistemul său imun”, adică puterea lui de apărare împotriva unor “virusuri”, care au primit aceste premii. Dar ”titrurile de anticorpi” ai Comitetului împotrivă unui premiu Nobel pentru descoperirea HPV-ului au fost atât de mici încât unui virus - HPV- cu proprietăţi îndoielnice, aşa zise cancerigene, i s-a acordat un trofeu medical. (Michael Leitner, pag. 11-14).
d.) Ce spun membrii de la “STIKO - die ständige Impfkommission“ (Comisia permanentă pentru vaccinare, formată din 16 experţi, cu sediul la Institutul Robert Koch din Berlin).
În februarie 2008, membrii STIKO îsi exprimă părerile despre vaccin pentru prima dată pe Internet (www.rki.de) - mulţumită şi revistei “Impf - report” (pag.15-17).
http://www.impf-report.de/zeitschrift/bisherige/impf-report046.htm
(“impf-report”- nr.46/47, Sept./Okt.2008, von Hans U. P. Tolzin)
Această Comisie a emis în data de 23 martie 2007 un buletin epidemiologic în care dă date despre vaccinul Gardasil şi Cervirax, dar evită în acelaş timp să răspundă la multe întrebări, rămânând astfel multe goluri în ceea ce priveşte studiile clinice făcute şi rezultatele acestora. La întrebarea cât durează imunitatea realizată în urma vaccinării şi dacă este nevoie de o revaccinare, răspunsul a fost: ”nu se cunoaşte durata imunităţii, dar până la ora actuală există un titru de anticorpi care acoperă imunitatea pentru 5 ani de zile şi nu putem şti dacă va fi nevoie de o revaccinare” (pag. 97).
Membrii acestei Comisii afirmă că “aproximativ 70% din femeile active sexual se infectează cu virusul papiloma uman (HPV). La majoritatea dintre femei (70-90%) , după 1-2 ani nu se mai evidenţează ADN viral si nu se ajunge la o îmbolnăvire. Dacă sistemul imun nu reuşeşte o eliminare a virusului HPV, acesta poate persista luni sau ani de zile în celula-gazdă (în cazul nostru în celulele epiteliale ale colului uterin) provocând displazii sau neoplazii ale celulelor. Perioada dintre infecţie şi apariţia primelor leziuni precanceroase, adică o displazie de grad înalt (CIN III), este cuprinsă între 1 şi 10 ani” (pag. 98). Comisia mai precizează că: ”fetele îşi încep activitatea de obicei după 12 ani, astfel încât cele cu vârsta cuprinsă între 9 şi 12 ani nu reprezintă un risc major de expunere la o infecţie cu HPV. Deoarece nu se cunoaste încă durata imunităţii obţinută prin vaccinare, este bine ca vaccinarea să se efectueze la o vârstă cât mai apropiată de cea a primului contact sexual” (pag.100).
(Epidemiologisches Bulletin Nr.12, 23 März 2007,Seite 97
http://www.rki.de/cln_091/nn_1270420/DE/Content/Infekt/EpidBull/Archiv/2007/Ausschnitte/HPV__STIKO__12__07.html)
(http://www.stern.de/wissenschaft/medizin/:Geb%E4rmutterhalskrebs-HPV-Impfung-Kritik/647240.html)
Dar multe alte întrebări rămân fără răspuns. În Manifestul
Cred ca a face sa fie obligatoriu acest vaccin (ca si altele asemenea lui) este un act criminal care mai devreme sau mai tarziu va fi pedepsit. A nu se intelege gresit, nu sunt in general impotriva vaccinarilor obligatorii cu vaccinurile consacrate, care previn in mod eficient boli grave.
Dr.Streinu pe care oricum il suspectez de rea credinta deoarece nu am vazut la el o expunere echilibrata de argumente pro si contra ci o apologie neconditionata in favoarea vaccinarii, si-a mai dat si cu firma in cap (yess yess..:) spunand ca si-a vaccinat sotia.... Pai pana acum in mod normal trebuia sa fie expusa in mod natural la virus. Iar daca nu a fost, ce il face pe dl.dr. sa creada ca va fi de acum inainte ? Chiar asa ne da 'din casa' despre relatiile in deteriorare din cuplul pe care il formeaza ? Sau a scapat-o din prostie ? Probabil. In orice caz penibil.
1) daca nu stii pe nimeni cu malarie, si nici in jurul tau nu vezi pe vreunul, asta nu inseamna ca nu exista - e de altfel una din bolile cele mai teribile ale vremilor noastre.. la fel cu cancerele in care hpv este implicat - nu ti-as dori sa vii cu opiniile astea n fata unei femei care a trecut prin infernul experientei, daca a trecut.
2)povestea cu presiunea cotatiei la bursa e plauzibila.
problema noastra e ca intre public si industria farmacologica a cam cazut si "firewall"lul si "antivirusul" - adica medicii, in general. si e e aceeasi situatie peste tot, nu numai in Ro.
3) in ceea ce il priveste pe drStreinu, nici eu nu mai cred in altruismul sau ca medic, dar e bine sa nu trivializam.
in schimb ii inteleg nervozitatea - sta linga "borcanul cu miere" de 330.000 doze de vaccin, din care doar 2600 au fost administrate ... si timpul curge
Malaria este intr-adevar o boala grava, pentru care inca nu exista vaccin. Eu am fost in zone infestate si a trebuit sa iau profilaxie. Nu sunt impotriva vaccinurilor in general, repet. Insa mi se pare inacceptabil ca ele sa fie lansate pe piata fara o temeinica si transparenta testare. Si mai ales nu sunt de acord cu obligativitatea administrarii lor. Sa le testeze daca vor pe voluntari temerari, sau pe cei care isi vand corpul pentru stiinta.
Si mai trist e ca medicii tac si nu au nici o opinie puternica, pt ca nu au fost educati asa (din nou, nu se intimpla numai in Ro) - in definitiv parintii de la ei asteapta niste idei clare, argumentate si de bun simt .
Citi pot sa inteleaga informatiile stiintifie, statisticile care cad puhoi? e o limita .. de care cei ce tipa pro / contra stiu... si mizeaza pe un crack down.
Cred ca pe undeva avem idei similare
1) studentii la medicina invata, daca imi aduc aminte bine, la Farmacologie ca pt un medicament nou exista o limita de testari clinice de macar 10 ani.... si chiar cind il scot pe piata ai o mica rezerva fata de el si nu il prescrii cu titlu de panaceu (caz celebru - Vioxx , care a dus la decese prin infarcte, cu tribunal, avocati, recompense, tot tacimul ) ... si totusi nimeni nu considera acest argument foarte puternic . de ce ? pt ca exista un cuvint si mai tare asociat - "cancer" .. si nimeni nu vrea sa isi ia o astfel de responsabilitate.
Evident o are parintele , care are spinul in inima cu acele cazuri de deces (da, e adevarat, au exista factori de risc, dar daca in alte tari cu un sistem de sanatate avansat nu au fost capabili sa le descopere/ sa gindeasca sa contraindice vaccinul, cum se descurca medicii de familie romani? )
2) de ce nu s-a discutat problema unei testari pre-vaccin? .. in definitiv hpv nu se ia doar prin contact sexual, e nevoie doar de un sistem imunitar mai subred... de unde se stie cu siguranta ca fetitele nu prezinta infectie hpv? .... a, cheltuieli suplimentare, .
Sigur ar fi multe de spus, dar eu cred ca in conditiile actuale - cea mai corecta atitudine ar fi fost sa recomande vaccinul in sistem facultativ si cu testari pre-administrare... dar niste minti inguste de la marketing au decis ca sunt mai cistigati daca arunca in ceata / haos (cum vrei sa o iei) etica publicul ....
Malaria este intr-adevar o boala grava, pentru care inca nu exista vaccin. Eu am fost in zone infestate si a trebuit sa iau profilaxie. Nu sunt impotriva vaccinurilor in general, repet. Insa mi se pare inacceptabil ca ele sa fie lansate pe piata fara o temeinica si transparenta testare. Si mai ales nu sunt de acord cu obligativitatea administrarii lor. Sa le testeze daca vor pe voluntari temerari, sau pe cei care isi vand corpul pentru stiinta.
Asociaţia Provita - Filiala Bucureşti vă oferă un material informativ despre vaccinul împotriva papilomavirusului uman (HPV).
http://www.provitabucuresti.ro/docs/materiale/pliant.gardasil.pdf
=====
- Vaccinul Gardasil, Vaccinul anti-HPV (vaccinul "impotriva cancerului de col uterin", HPV - virusul papiloma uman). Ce este HPV-ul, cum se manifesta si de ce NU HPV-ul declansaza cancerul de col uterin asa cum doresc, cum sustin firmele care produc acest vaccin Gardasil ! Cele 3 decese datorate de vaccinul Gardasil s-au intamplat dupa vaccinare, la cateva ore de la vaccinare. Efecte secundare: vaccinul da sterilitate si alte efecte secundare.
Un medic renumit din America medic, director cercetator si medicul sef al celui mai mare institut de cercetare de cancer ginecologic. Vorbind in America a spus ca a fost: "Cel mai mare mare experiment din ultimii 100 de ani acest vaccin Gardasil." Ultimul studiu din 27 Noiembrie 2008 si alte studii.
- "HPV este un virus...Cancerul de col uterin nu e dat de virus, nu e dat de nici un virus, deci cancerul de col uterin este dat de o scadere a imunitatii colului uterin de la nivelul epiteliului colului uterin, are acolo o piele pe el, epiteliu ii spunem. Scaderea imunitatii are loc cand fumeaza tanara sau el ca si el ia HPV si baiatul, ca si pentru baiat Gardasilul an au vrut sa-l dea" (sa vaccineze si baietii cu Gardasil) era si pentru baiat.
"...Fumatul s-a demonstrat ca fumatul impreuna cu contraceptia...In sfarsit au fost de acord sa spuna TOT ca intradevar pilula, estrogenul favorizeaza cancerul de col uterin...v-am spus si in carte foarte frumos...Cancerul de col uterin ganditi-va ca nu se formeaza de azi pe maine vine fumatul, nicotina, provoaca, modifica fiecare celula din organism, printre care cea mai sensibila este plamanul si celula colului uterin sa stiti culmea...
Al doiea lucru este estrogenul din pilula, estrogenul ala sintetic de care v-am spus, hormonul sintetic de car
Argument clar, contraceptivele si avorturile sunt de vina. Si sa nu uitam de fumat. Ce mai era? A! Daca iti necinstesti parintii si-ti invidiezi aproapele, nu?.
Voi aveti o singura idee si aia subreda si fixa. Probabil vi se pare mai eficienta o vindecare prin omorare cu pietre in mijlocul targului a bolnavului decat un vaccin.
Fara vaccinuri pana acum ne manca variola pe toti. Variola (smallpox) e un virus care a omorat sute de milioane de oameni la inceputul secolului 20. Astazi a disparut si asta doar din cauza campaniei de vaccinare din '50.
sunt curios daca si asta va fi oprit de la aparitie: era o tanti mai sus, care venea cu ideea tembela evreiasca cum ca circumcizia ajuta la prevenirea cancerului de col si ca duce la disparitia cazurilor de cancer, pentru ca acesta se face, dupa cum zicea ea, din cauza urinei urat mirositoare care se gaseste in preput... sincer, m-a amuzat destul de tare, dar apoi m-a intristat si mai tare...
suntem in secolul 21 si mai sunt indivizi si individe care mai cred asemenea tampenii.
eu ii recomand aleia sa se circumcida si ea, ca si intre labiile ei se gaseste o urina la fel de mirositoare... iar daca ea are impresia ca urina apare din preput... sa mai citeasc o carte sau sa se uite la barbata-su cand se duce la buda. circumcizia e la fel de buna ca si extirparea unui deget care s-a invinetit din cauza ca ai dat cu ciocanul peste el. sau sa iti tai pleoapele pentru ca ai facut un cos si s-au umflat si produc urdori. mai citeste, mamaie, si lasa comentariile pentru cei ce stiu. iti ofer un site care te poate invata ceva: http://www.circumcizia.org/.