VIDEO Ministrul Sanatatii, Ion Bazac: "Eu daca as avea o fetita de clasa a 6-a sau a 7-a as vaccina-o 100%"

de Raluca Pantazi, Magda Barascu     HotNews.ro
Duminică, 14 iunie 2009, 12:07 DoctorH - DoctorH Actualitate

Ministrul Sanatatii, Ion Bazac
Foto: AGERPRES
Ministerul Sanatatii demareaza campania de informarea pentru prevenirea prin vaccinare a cancerului de col uterin. Campania se deruleaza cu sprijinul Ministerului Educatiei cu sustinerea Organizatiei Mondiale a Sanatatii, UNICEF si a Fondului ONU pentru Populatie si este finantata integral de companiile producatoare ale vaccinului HPV.

Campania presupune doua etape de transmitere a informatiei. In prima etapa comunicarea va viza direct medicii responsabili de vaccinarea in scoli si profesorii diriginti ai claselor a 6-a si a 7-a (anul scolar 2009-2010).



In a doua etapa acestia se vor intalni in scoli cu parintii pentru a le asigura cat mai multe informatii. A treia etapa presupune evaluarea campaniei de informare prin intermediul unui sondaj de opinie.

Ministerul Sanatatii impreuna cu Ministerul Educatiei vor asigura comunicarea cu structurile de sanatate publica si de invatamant judetene. Acestea, la randul lor, vor asigura transmiterea informatiilor intre profesori si medici, pe de o parte, si parinti de cealalta parte.

In urmatoarele luni, parintii vor avea acces direct la informatii avizate si complete despre prevenirea cancerului de col uterin prin vaccinarea anti-HPV prin materialele publicate pe site-ul www.informarehpv.ro., numarul gratuit de informare TELVERDE 08008-00008

Ministrul Sanatatii, Ion Bazac, a declarat:
  • Campania anterioara a fost un esec care s-a datorat lipsei de judecata
  • Programul a discreditat intreg sistemul de imunizare din Romania
  • Vaccinul nu este si nu va fi platit
  • Rata de mortalitate este de 6,3 ori mai mare decat rata UE
  • 2.900 de femei mor anual din cauza cancerului de col uterin
  • Vaccinarea nu va avea loc daca parintii nu sunt de acord
  • Vaccinarea va avea loc daca jumatate din parinti inteleg utilitatea demersului
  • Nu vor exista spoturi TV
  • Campania se va desfasura pe o perioada de 5 luni
  • Am schimbat grupa tinta de vaccinare a fetitelor de la 9-11 ani la 12-14 ani
  • Campania se va finaliza in luna octombrie
  • Nu vom cheltui bani publici pentru aceasta campanie
  • Parintii vor fi informati in legatura cu toate riscurile pe care le presupune acest vaccin
  • Eu daca as avea o fetita de clasa a 6-a sau a 7-a as vaccina-o 100%
  • Grupul target de vaccinare a fetitelor de clasa a 4-a a fost gresit ales
  • Vom implica medicii de familie in aceasta campanie
  • Nu vor exista mixuri de vaccin in aceeasi scoala
  • A rata aceasta campanie produce un dezastru in legatura cu toate campaniile de imunizari



Profesor dr Molnar Geza a anuntat ca si Norvegia a introdus de curand  acest program de vaccinare. Majoritatea tarilor folosesc o varsta mai mare a fetitelor care urmeaza a fi vaccinate, 12-14 ani.
  • Vor exista scrisori metodologice catre diriginti
  • Vor exista brosuri de informare catre profesori si medici vaccinatori
  • Va exista o scrisoare de informare despre campanie catre 5 milioane de familii
  • Nu este nicio diferenta intre cele doua vaccinuri
  • In Europa nu am cunostinta de decesul vreunei fetite in urma vaccinarii

3.542 de cazuri noi de femei cu cancer de col uterin au fost depistate in 2008. Anul trecut s-au inregistrat 1.760 de decese din cauza cancerului de col uterin.



Citeste mai multe despre   























1597 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    cand expira vaccinul ? (Duminică, 14 iunie 2009, 12:40)

    oio [anonim]

    ca era luat pentru campania de anul trecut si platit cu banu`jos! iar incepe circul cu informarea parintilor?VACCINUL NU ARE STUDII APROFUNDATE!
    • -2 (4 voturi)    
      ! (Duminică, 14 iunie 2009, 13:12)

      margot [anonim] i-a raspuns lui oio

      ho, nebunilor, nu incepeti iar cu urletele. discutiile se fac civilizat si cu argumente, nu cu urlete, ca pretindem ca suntem mai presus decat celelalte animale.

      vrei sa fi impotriva, e alegerea ta, dar nu urla la cel care are o alta parere decat tine. si nu-i cere sa te asculte daca tu nu esti dispus sa-l asculti pe el.
      • +1 (1 vot)    
        urli (Duminică, 14 iunie 2009, 15:19)

        superior [utilizator] i-a raspuns lui margot

        vezi ca tu urlii si chiar isteric...o gura de aer te rog, shimba-ti atitudinea si hai la dialog.
    • 0 (0 voturi)    
      Mama Omida zice ca vaccinul nu are studii (Duminică, 14 iunie 2009, 16:44)

      Emanuel [anonim] i-a raspuns lui oio

      oio anonimul spune ca vaccinul nu are studii aprofundate. E clar, daca nea oio se exprima, ce sa mai zicem? Hai sa concediem medicii si sa ne intoarcem la vraci, babe vindecatoare si la nea oio.
    • 0 (0 voturi)    
      DEP UNIFARM PLIN DE VACCINURI (Duminică, 14 iunie 2009, 18:18)

      VASILE [anonim] i-a raspuns lui oio

      vaccinul nu se stie daca este bun, iar depozitul unifarm al ms este plin. fiin d achizitionat trebuie distribuit.
      oare care este pretul comisionului pentru achizitionarea acestui vaccin ? ?cine ne poate explica. domnule ministru
      a-ti facut descentralizarea de a-ti creat haus si un buget mai mic decit multi ani in urma iar acum cu recesiunea ce urmeaza sa mai emiteti. este clar ca va veni o restructurare drastica ..................
      ............................................
    • 0 (0 voturi)    
      Informarea este principala cheie (Duminică, 14 iunie 2009, 21:07)

      Adina [anonim] i-a raspuns lui oio

      Nimeni n-a zis ca trimite medicul acasa la familiile cu fetite ca sa el vaccineze! Dimpotriva. Ceea ce s-a declarat acum este foarte pertinent. Ministerul are obligatia sa informeze populatia cat mai corect si complet in legatura cu pericolele posibile, ceea ce va si face prin acest program. Este alegerea parintilor, dar de data asta o alegere informata, sa faca sau nu vaccinul.
    • 0 (0 voturi)    
      Ion Bazac? (Luni, 15 iunie 2009, 10:47)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui oio

      Cu ce ma incalzeste ca Ion Bazac si-ar vaccina copilul? As vrea sa stiu cati medici si-ar vaccina copii nu cati politicieni.
    • 0 (0 voturi)    
      Completare (Luni, 15 iunie 2009, 11:17)

      E250 [utilizator] i-a raspuns lui oio

      [...]. O autoritate publică naţională, a cărei menire este promovarea sănătăţii cetăţenilor ţării, a luat hotărârea necugetată de a vaccina peste 100.000 de fetiţe din clasa a IV-a cu un vaccin controversat pe plan mondial, ale cărui efecte se află încă în stadiul de experiment. Vaccinul (denumit Silgard sau Cervarix) este destinat prevenirii unei infecţiei cu un virus transmis pe cale sexuală numit virusul papiloma uman (HPV), considerat răspunzător de apariţia cancerului de col uterin. Aşa cum prevede legea fundamentală a ţării, Constituţia, cetăţenii, părinţi şi copii, au dreptul la viaţă şi integritate fizică şi psihică, dreptul la ocrotirea sănătăţii, dreptul la informaţie şi la libertatea conştiinţei. În numele acestor drepturi inalienabile, campania naţională de vaccinare împotriva virusului papi­lo­ma uman trebuie respinsă din următoarele motive principale:

      1) Legătura dintre infecţia cu acest virus şi cancerul de col uterin nu este încă deplin elucidată. Deocamdată este evident doar că virusul reprezintă un factor de risc, alături de alţi factori precum relaţiile sexuale cu mai mulţi parteneri, persistenţa unor boli cu transmitere sexuală, începerea vieţii sexuale la o vârstă tânără, fumatul, consumul de anticoncepţionale, stresul, scăderea imunităţii, poluarea, care constituie factori favorizanţi ai oricărui maladii canceroase.

      2) Nu se cunoaşte durata imunizării oferite de acest vaccin, dacă este permanentă sau vaccinul va trebui repetat după o anumită perioadă, cu toate riscurile aferente, boala cancerului de col uterin apărând după vârsta de 35 de ani.

      3) S-au înregistrat efecte adverse la circa 83% dintre cei vaccinaţi, iar 6% dintre acestea au fost considerate efecte grave, fiind raportate chiar cazuri mortale! Pânăacum nu a existat niciun vaccin pe piaţăcare sămanifeste atât de multe reacţii adverse şi de o variabilitate atât de mare.
    • 0 (0 voturi)    
      Parerea unui medic (Luni, 15 iunie 2009, 11:23)

      E250 [utilizator] i-a raspuns lui oio

      Un material pe aceasta tema:
      http://www.formula-as.ro/2008/849/sanatate-35/intre-pro-si-contra-vaccinul-impotriva-virusului-hp-10559
    • 0 (0 voturi)    
      Sa ne informam corect (Marţi, 23 iunie 2009, 18:43)

      maria [anonim] i-a raspuns lui oio

      Vaccinul are studii aprofundate. Din pacate reticenta parintilor e cauzata si de mesajele legionare ale site-urilor asa zis ortodoxe. Pe unul din ele -doarortodox.wordpress.com - se spune ca virusul HPV este blestemul lui Dumnezeu pentru prea-curvie.
      Cred ca este de datoria noastra sa ne informam corect.
  • +2 (6 voturi)    
    si eu ti-as vaccina fetita daca as fi medic corupt (Duminică, 14 iunie 2009, 12:47)

    uituc [anonim]

    sau cetatean aservit firmelor de medicamente!
    argumentul asta pueril-si eu mi-as vaccina....-l-a spus si celalalt ministru,deci PR firmelor functioneaza acceptabil la o tara de prosti
    • +1 (1 vot)    
      d-le ministru,vaccinati-va ca un exemplu ... (Duminică, 14 iunie 2009, 13:43)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui uituc

      ..luminos, .chiar daca nu aveti pasarica ,au contraire, aveti cocosel ,totusi , ca prim cobai al tarii ce sunteti,propun sa va vaccinati de curiozitate -daca nu aveti reactii inverse va urmam exemplul luminos -la fel la gripa porcina, bovina ,aviara ,ovina ,cabalina,etc. primi vaccinati sa fiti Dvs si Strainu ala cu Cercel !
  • 0 (2 voturi)    
    biata fata... (Duminică, 14 iunie 2009, 12:54)

    Codruta N [utilizator]

    Dar poate cu asa tata, mai bine sa o vaccineze - sa o invete niste notiuni elementare de igiena presupun ca este, totusi, prea greu...
  • +1 (1 vot)    
    ... (Duminică, 14 iunie 2009, 12:55)

    anonim [anonim]

    mda... da' nu ai!
  • 0 (0 voturi)    
    un lucru nu inteleg: (Duminică, 14 iunie 2009, 13:00)

    Codruta N [utilizator]

    Cum adica "vaccinul nu este si nu va fi platit" (afirmatia 3) si "nu vom cheltui bani publici pentru aceasta campanie" (afirmatia 10)?

    Daca persoanele vaccinate nu platesc, inseamna ca altcineva plateste - atunci, cum adica "nu vom cheltui bani publici"? Adica vaccinul ala creste pe garduri? Sau cum?

    Plateste ministrul din buzunarul lui personal? OAU! Pai, inseamna ca ii dau astia ceva salariu...! >:
  • +1 (1 vot)    
    interesant (Duminică, 14 iunie 2009, 13:10)

    mda [anonim]

    "va fi finantata integral de companiile care vor produce vaccinul" astia chiar ne iau de prosti.
  • -2 (4 voturi)    
    Epoca de piatra (Duminică, 14 iunie 2009, 13:15)

    maximlemetru [anonim]

    Niciunul din comentatorii inconstienti de mai sus n-are fata si nici n-a vazut pe nimeni murind de un astfel de cancer. Ei seama ca doua picaturi de apa cu protectorii ciinilor vagabonzi impotriva oamenilor.
    Din pacate pentru ei (sau din fericire, pentru noi), e cel mai bun vaccin existent pentru o maladie care omoara in Romania, intre 2000 si 3000 de femei pe an. Ce vita incaltata poti sa fii sa mai faci politica strutului si a chibritului, sa mai bagi fitilul cu mogulii, bubulii si conspiratia mondiala, cind e vorba de un vaccin gratuit si eficient. Celor care tipa ca exista accidente ar trebui sa li se spuna ca exista accidente LA ORICE FEL DE INJECTIE, chiar daca e numai cu ser fiziologic.
    Dr, deh, asta a fost initiativa celuilalt ministru, hai sa-i mai dam o data la cap, cum a facut si Bazac, la inscaunare. Acum s-a desteptat.
    Dati-i drumu', baieti, iar alora care refuza sa li se ceara semnatura, sa vada fetele lor cine le-a condamnat la moarte! Intre altii, si specimenele de mai sus.
  • 0 (0 voturi)    
    deci (Duminică, 14 iunie 2009, 13:23)

    Dragomir [anonim]

    ministrul sanatatii este incompetent si ignorant pentru ca nu se informeaza corect (obiectiv, adica nu sa ia bani din kick-back de la companii de droguri) in privinta vaccinurilor.
  • 0 (2 voturi)    
    ...NU V-A GRABITI ! (Duminică, 14 iunie 2009, 13:28)

    addan [anonim]

    ...AVETI GRIJA CE FACETI DRAGI PARINTI CACI E VORBA DE VIITORUL COPIILOR NOSTRII... NU SE STIE EXACT CARE SUNT EFECTELE ACESTUI PSEUDOVACCIN PE TERMEN LUNG DAR EU PERSONAL NU AS RISCA CU FETITA MEA PT. CA VREAU SA-MI CRESC NEPOTI SANATOSI NATURAL SI AM MAI MULTA INCREDERE IN DUMNEZEU DECAT IN OM...
  • +3 (5 voturi)    
    Risu' lumii (Duminică, 14 iunie 2009, 13:44)

    Dalidis Jean [anonim]

    Stimate domn,

    In legatura cu acest vaccin exista citeva lucururi clare pe care evitati sa le lamuriti:
    1. Acest vaccin nu are eficacitatea preupusa. Cancerul de col uterin alte (si) cauze, lucrurile nu sunt clare si nici pe departe demonstrate.
    2. Cancerul de col uterin afecteaza doar 1% din grupul tinta la nivel mondial.
    3. orice campanie de acest fel la nivel national ridica dubii in legatura cu necesitatea, pretul si oportunitatea achizitionarii unui astfel de vaccin.
    4. Pe scurt este o alta megaafacere a statului roman care da banii pe prostii.
    5.Ma surprinde ca Ministerul Sanatatii nu ia masuri de limitare sau eliminare a alimentelor cancerigene din produsele alimentare comercializate.Altfel spus , ii lasa pe oameni cu buna stiinta sa se imbolnaveasca ca sa aiba apoi motiv sa cheltuieasca bani pe medicamente pentru a le prelungi agonia..
    • 0 (0 voturi)    
      Esti in eroare (Marţi, 23 iunie 2009, 18:54)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui Dalidis Jean

      1. Moartea este cu mult mai eficienta si ma refer la moartea de cancer de col uterin in lipsa acestui vaccin.
      2. Romania se afla pe primul loc din europa la mortalitate de cancer de col uterin.
      3. Statul roman este dator sa informeze corect despre acest vaccin. El este achizitionat din fondurile unor companii private si administrat gratuit.
      4. Statul roman nu plateste nimic.
      5. Exista foarte multe programe in acest sens.
  • +2 (2 voturi)    
    Eu daca as avea o fetita de clasa a 6-a sau a 7-a (Duminică, 14 iunie 2009, 13:55)

    Luc [anonim]

    Dacă,
  • +3 (3 voturi)    
    pt naivi!! (Duminică, 14 iunie 2009, 14:07)

    ady [anonim]

    rata credibilitatii politicienilor este undeva pe la 2-3 %
  • +2 (4 voturi)    
    arta de a minti (Duminică, 14 iunie 2009, 14:22)

    toro [anonim]

    "Eu daca as avea o fetita de clasa a 6-a sau a 7-a as vaccina-o 100%"

    Afirmatia asta e atat de greshita, incat anuleaza complet restul declaratiei.
    Dl ministrul nu are o fetita de 6-7 ani, in consecinta poate sa declara orice ca pe el oricum nu il costa nimik sa dea din gura.
    E patetica incrancenarea cu care se vrea campania asta de vaccinare. O sa vina apocalipsa, daca nu se vaccineaza fetitele astea!!!
    • 0 (0 voturi)    
      vaccinare (Duminică, 14 iunie 2009, 15:12)

      STEFAN DUTA [anonim] i-a raspuns lui toro

      Poate ca sotia lui dr in Sp. Floreasca va face vaccinul ptr credibilitatea unui proiect foarte necesar mai ales in RECESIUNE. Basescu a anuntat ca din luna octombrie nu prea vom primi salarii, iar Bazac isi asigura viitorul cu o campanie care a dat ESEC in in alte tari si a afectat o multime de fetite.
  • 0 (2 voturi)    
    Trezestete (Duminică, 14 iunie 2009, 14:27)

    Vulturul [anonim]

    cu asa ministrii ne mai intrebam de ce a ajuns tara unde a ajuns-dezastru total-dar miliarde de euro in contul lor
  • 0 (0 voturi)    
    N-ar fi mai bun un referendum? Ha, Ha... (Duminică, 14 iunie 2009, 15:33)

    Crapu' [anonim]

    Cum e posibil sa se afirme o ineptie de genul "daca minimum 50% dintre parinti isi vor fi dat acordul ca fiicele lor sa fie vaccinate, Ministerul Sanatatii va aloca banii pentru inceperea vaccinarii propriu-zise."
    Probabil exprimarea din titlu e confuza sau eu nu inteleg.
    Acest acord a minimum 50% dintre parinti va avea efect si asupra restului de 49.99%?
    Vaccinarea va deveni obligatorie pentru toate fetele din aceste categorii de virsta?
    Atunci cum ramine cu liberul arbitru al fiecarui parinte si al fiecarui copil?
    Statul, prin onor ministrul sanatatii, isi depaseste atributiile.
    Ne intoarcem cumva, treptat, treptat spre alte epoci nu de mult apuse?
    Si inca ceva; nu mai bagati ortodoxia la inaintare numai ca sa cistigati increderea si voturile bigotilor, al caror numar creste din pacate din ce in ce mai mult.
    Oricum majoritatii romanilor li se rupe'n 14 de ortodoxie sau de alte religii "conlocuitoare" ( cum ii placea raposatului prematur impuscat, sa spuna). Totul este de fatada, mascarada care da bine la public.
    Totusi in conlucrare cu BOR guvernul ar fi bine sa dea nu o ordonanta de urgenta ci "Edictul Guvern-BOR" care sa interzica practicarea sexului in Romania eradicindu-se astfel cancerul de col uterin dar si posibilitatea de a se mai naste astfel de specimene gen Nicolaescu, Bazac si altii ca ei care numai strict la interesele lor se gindesc...ce valoare au pentru ei restul romanilor?...nici una, sint buni numai ca masa de manevra...a avut dreptate Brucan...mare pacat!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Pacat/Mai bine (Duminică, 14 iunie 2009, 15:59)

    Mario [anonim]

    1. Pacat ca nu are o fata, ca sa vorbeasca in cunostinta de cauza;
    2. Bine ca nu are o fata, ar fi in stare sa o vaccineze in direct numai sa le iasa comisioanele de la companiile private de medicamente.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare de carcotasi pt ministru (Duminică, 14 iunie 2009, 16:25)

    autocriticu [anonim]

    ministru a afirmat ca : "Eu daca as avea o fetita de clasa a 6-a sau a 7-a as vaccina-o 100%"

    ce sa inteleg de aici? ca pot s-o vaccinez si 90% sau 10%?

    acum, serios vorbind, a mai afirmat ca "Grupul target de vaccinare a fetitelor de clasa a 4-a a fost gresit ales". Ar trebui sa explice in detaliu ce a vrut sa spuna. Pentru ca poate fi o afirmatie grava, daca s-a constatat ca s-a gresit MEDICAL!
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Duminică, 14 iunie 2009, 16:45)

    Zen [anonim]

    Eu daca as avea o fetita de clasa a 6-a sau a 7-a as as fi nebun sa o cresc in tara asta.
  • 0 (0 voturi)    
    redistribuire a c/VAL de vaccinuri (Duminică, 14 iunie 2009, 18:01)

    violeta [anonim]

    DOMNULE MINISTRU ,

    DACA LA PRIMA CAMPANIE TOTUL A FOST UN ESEC de ce nu ajutati oamenii / pacientii/ care au intr-adevar nevoie de bani pentru interventii in strainatate.
    IN TARA SINT FOARTE MULTI CARE CER AJUTOR. mODIFICATI LEGEA NR 5O REFERITOARE LA TRATAMENTELE IN STRAINATATE SI TRATATI CU MAI MULTA OMENIE SI ATENTIE ACESTE CAZURI SI LUATI LEGATURA CU MINISTERUL FINANTELOR PENTRU A DA ORDONANTELE DE URGENTA PENTRU VIRAREA BANILOR PENTRU PACIENTI .
    LASATI VACCINAREA .......DEP.UNIFARM ESTE PLIN CU VACC CARE CIND EXPIRA IN 2009 SI TREBUIE CONSUMAT ? ? ? ? ................ESTE UN ESEC TOTAL . CU ACESTI BANI FACETI CEVA CU OAMENII SUFERINZI CARE SPERA A MA TRAI SI SE AGATA SI DE UN FIR DE PAR. INTREBATI DSP DIN TARA CU CE PROBLEME SE INFRUNTA
  • 0 (0 voturi)    
    Alte metode (Duminică, 14 iunie 2009, 21:38)

    E250 [utilizator]

    Toata lumea medicala stie ca este mai usor sa previi decat sa tratezi.
    Vaccinul nu este insa cea mai buna metoda de preventie in acest caz.
    O viata sexuala decenta (fara acuplari cu necunoscuti, fara aventuri de o noapte - valabil si pentru barbati, pentru ca si ei la randul lor isi pot infecta partenerele) si o igiena personala corecta sunt arme mai puternice decat acest vaccin.
  • -1 (1 vot)    
    Conspiratia mondiala (Duminică, 14 iunie 2009, 22:08)

    Costin [anonim]

    Citesc comentariile de mai sus si nu inteleg decat ca exista o conspiratie mondiala. Toate tarile din UE, SUA, Organizatia Mondiala a Sanatatii, medicii oncologi, specialistii recomanda un vaccin cu care "comentatorii" de pe hotnews nu sunt de acord. Asta inseamna ca toti sunt corupti si prosti? Nu ar fi mai bine ca intai sa-i consulte pe cei care se trag din Decebal si Traian si apoi "sa-si permita" sa faca recomandari? Un domn "comentator"era foarte clar: "igiena" ne poate feri de cancer. Pai nu zice nimeni sa nu ne spalam fratilor! Oamenii astia zic altceva. Zic sa va duceti la doctor si sa-i lasati in plata lor pe vracii care trateaza cu gandaci pisati sau .care "rezolva" problema cancerului prin matanii, acatiste si abstinenta sexuala.
  • 0 (0 voturi)    
    vai de noi (Duminică, 14 iunie 2009, 23:44)

    nano2k [utilizator]

    suntem condusi de bolnavi.
  • +1 (1 vot)    
    Vaccinarea in masa (Luni, 15 iunie 2009, 0:16)

    Vaccinarea in masa [anonim]

    In afara polemicilor,poate ca vaccinul este bun sau nu.Dovedeit pe termen lung nu este pentru ca este relativ nou,viitorul va demonstra cine a avut dreptate,vaccinat bolnav sau nu.Pana atunci insa ideea de a vaccina toate fetitele cu ceva contestat implica riscuri majore pentru insasi viitorul natiei.Daca prin actiunea asta vor deveni sterile,daca au fost vaccinate in masa nici o romanca nu va mai face copil si neamul se va stinge.Un parite simte mai mult pentru copilul lui decat toti asa zisi specialisti.Asa ca mai terminati cu incercarile disperate de a obliga pe toata lumea la intepat,omul a trait de mii de ani si fara medicina moderna fqcatoare de miliarde .Cine vrea sa se vaccineze sa aiba libertatea de a alege dar nu sa impuneti ca altfel nu ii mai prindeti la nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    II recomandam d-lui ministru sa faca ! (Luni, 15 iunie 2009, 8:45)

    Mitica [anonim]

    Ii recomandam d-lui ministru sa ne dovedeasca prin propriul exemplu cum se face ...

    Colegul d-lui de partid, dl. Adrian Nastase, pe vremea cand tocmai primise porecla Bombonel, s-a pus pe treaba si are acum 2 baieti mari.

    Ii recomandam d-lui Bazac sa se puna si d-lui pe treaba, si mai discutam peste 7 ani. In cazul in care nu poate sau nu stie, sa se adreseze pentru consultanta d-lui Nastase, care se pare ca a gasit solutia. Sau d-lui Sarbu ...

    Pentru mai multe detalii, consultati:

    http://marele_lup_alb.ablog.ro/categorie/6715/
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare pt HOTNEWS (Marţi, 16 iunie 2009, 0:45)

    Cetateanul Neturmentat [anonim]

    Sunt curios daca in toiul acestei campanii veti publica si raspunsurile/stirile contra, cum ar fi http://www.news.com.au/story/0,23599,22860011-421,00.html
  • 0 (0 voturi)    
    Cat timp trebuie testat un vaccin pentru a fi cons (Luni, 22 iunie 2009, 14:43)

    Stefan [anonim]

    Domnilor, spuneti ca vaccinul nu a fost testat pentru a cunoaste efectele sale pe termen lung. Ce inseamna pentru dumneavoastra "termen lung"? 5 ani, 30 de ani?

    Stiati ca lucrul la acest vaccin a inceput in 1980? Stiati ca abia in 2006 a fost aprobat de catre FDA (US Food and Drug Administration) pentru a fi comercializat, dupa ce a fost testat pe 21.000 de persoane?

    Din 2006 si pana astazi cele mai mari organizatii de control si monitorizare a medicamentelor au urmarit toate cazurile suspecte de efecte secundare nedorite (organizatiile sunt FDA, CDC si EMEA). Din 2006 si pana astazi au fost vaccintate in USA peste 16 milioane de femei, iar in Europa peste 1,5 milioane.

    Stiati ca au fost anchetate toate cazurile suspecte de efecte secundare? Concluzia tuturor acestor organizatii a fost ca cele mai severe, dar nepericuloase, efecte ale vaccinului sunt ameteala si, rar, stari de lesin. De aceea, in prospectul vaccinului se specifica faptul ca pacientul trebuie tinut sub supraveghere 15 minute dupa vaccinare.

    Avand in vedere ca milioane de oameni s-au vaccinat din 2006 pana astazi si nu au fost dovedite efecte secundare periculoase, ce fel de teste mai vreti?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi