YM
Mai mare|Mai mic

Comportamentul specific cazurilor de autism ar putea fi indreptat prin prezenta unei bacterii intestinale (studiu)

de G.T.     MedLive.ro
Marţi, 21 iunie 2016, 10:40 DoctorH - DoctorH Actualitate

Autismul
Foto: MorgueFile.com
Numarul de bacterii prezente in intestinul depaseste numarul celulelor organismului uman si, dupa cum se stie, echilibrul bacterian este deosebit de important pentru buna functionare a organismului nostru, influentand digestia, functiile cognitive si comportamentul. Cercetatorii de la Baylor College of Medicine din Statele Unite ale Americii au demonstrat in urma unui studiu realizat recent, si publicat in revista de specialitate “Cell”, ca prezenta unei specii de bacterii in intestin ar putea inversa efectele pe care autismul le are asupra comportamentului.

Citeste mai mult si comenteaza pe MedLive.ro

Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.