YM
Mai mare|Mai mic

Comportamentul specific cazurilor de autism ar putea fi indreptat prin prezenta unei bacterii intestinale (studiu)

de G.T.     MedLive.ro
Marţi, 21 iunie 2016, 10:40 DoctorH - DoctorH Actualitate

Autismul
Foto: MorgueFile.com
Numarul de bacterii prezente in intestinul depaseste numarul celulelor organismului uman si, dupa cum se stie, echilibrul bacterian este deosebit de important pentru buna functionare a organismului nostru, influentand digestia, functiile cognitive si comportamentul. Cercetatorii de la Baylor College of Medicine din Statele Unite ale Americii au demonstrat in urma unui studiu realizat recent, si publicat in revista de specialitate “Cell”, ca prezenta unei specii de bacterii in intestin ar putea inversa efectele pe care autismul le are asupra comportamentului.

Citeste mai mult si comenteaza pe MedLive.ro

Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Un barbat din Bucuresti a ascuns 140.000 de euro in portbagajul masinii. Ce a facut iubita lui dupa o cearta

Un barbat de 46 de ani din Bucuresti a ramas fara 140.000 de euro pe care ii tinea ascunsi in portbagajul masinii.