YM
Mai mare|Mai mic

Comportamentul specific cazurilor de autism ar putea fi indreptat prin prezenta unei bacterii intestinale (studiu)

de G.T.     MedLive.ro
Marţi, 21 iunie 2016, 10:40 DoctorH - DoctorH Actualitate

Autismul
Foto: MorgueFile.com
Numarul de bacterii prezente in intestinul depaseste numarul celulelor organismului uman si, dupa cum se stie, echilibrul bacterian este deosebit de important pentru buna functionare a organismului nostru, influentand digestia, functiile cognitive si comportamentul. Cercetatorii de la Baylor College of Medicine din Statele Unite ale Americii au demonstrat in urma unui studiu realizat recent, si publicat in revista de specialitate “Cell”, ca prezenta unei specii de bacterii in intestin ar putea inversa efectele pe care autismul le are asupra comportamentului.

Citeste mai mult si comenteaza pe MedLive.ro

Citeste pe Stirile ProTV

Un indian a cunoscut o romanca pe net, s-a indragostit de ea si a cerut-o de sotie. Ce facut tanara dupa ce a primit inelul

Dragostea n-a fost doar oarba, ci si paguboasa pentru un barbat stabilit in Dubai, caruia i-a furat inima o tanara olteanca. Credul, omul a cerut-o de nevasta si i-a facut daruri scumpe, dar ea era interesata numai de portofelul barbatului.