YM
Mai mare|Mai mic

Premiera: Un studiu genetic a identificat o posibila origine biologica a schizofreniei

de A.C.     MedLive.ro
Vineri, 29 ianuarie 2016, 20:03 DoctorH - DoctorH Actualitate

Riscul de schizofrenie al unei persoane este crescut in cazul in care mosteneste variante specifice ale unei gene avand legatura cu “taierile sinaptice”, adica eliminarea conexiunilor dintre neuroni, releva un studiu bazat pe analiza genetica efectuat de cercetatorii de la Stanley Center for Psychiatric Research din cadrul Broad Institute, Harvard Medical School, Boston Children’s Hospital, Michael Carroll, profesor la Harvard Medical School, si principalul autor Aswin Sekar, de la Harvard Medical School, ale carui rezultate au fost publicate in revista “Nature”, informeaza broadinstitute.org, citat de Agerpres.

Citeste mai mult si comenteaza pe MedLive.ro

Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.