YM
Mai mare|Mai mic

Premiera: Un studiu genetic a identificat o posibila origine biologica a schizofreniei

de A.C.     MedLive.ro
Vineri, 29 ianuarie 2016, 20:03 DoctorH - DoctorH Actualitate

Riscul de schizofrenie al unei persoane este crescut in cazul in care mosteneste variante specifice ale unei gene avand legatura cu “taierile sinaptice”, adica eliminarea conexiunilor dintre neuroni, releva un studiu bazat pe analiza genetica efectuat de cercetatorii de la Stanley Center for Psychiatric Research din cadrul Broad Institute, Harvard Medical School, Boston Children’s Hospital, Michael Carroll, profesor la Harvard Medical School, si principalul autor Aswin Sekar, de la Harvard Medical School, ale carui rezultate au fost publicate in revista “Nature”, informeaza broadinstitute.org, citat de Agerpres.

Citeste mai mult si comenteaza pe MedLive.ro

VIDEO Voineasa, o statiune in ruina dupa ce a fost impartita intre sindicate. "Pe vremuri, nu aveai loc de turisti, acum sunt 30"

Turismul romanesc este plin de minusuri. Sute de hoteluri, pensiuni, vile si apartamente din intreaga tara au ramas la mana sindicatelor.