Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic
vitMATINA

Am cumparat o casa pentru ca mirosea a copilarie. Marketingul olfactiv sau cum ajuta mirosul la cresterea vanzarilor

de Redactia MedLive    
Marţi, 27 decembrie 2011, 1:16 DoctorH - DoctorH Actualitate

Mirosul, direct legat de memorie
Foto: Dreamstime.com
Uneori ne-avertizeaza asupra pericolelor, alteori ne trimite in trecut, pentru a retrai senzatii sau intamplari uitate: un Craciun din copilarie, floarea preferata a mamei, cea mai buna paine facuta de bunica etc. Datorita mirosului, apreciem bautura, iubim mancarea sau ne cumparam casa. Cum ne ameteste marketingul olfactiv?

Cititi mai mult pe MedLive.ro.


Citeste mai multe despre   



















445 vizualizari

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version