Corespondenta din Stuttgart

Sex "flatrate": Romance plecate ca bucatarese in Germania, fortate sa se prostitueze in bordeluri

de Dani Rockhoff     HotNews.ro
Luni, 8 martie 2010, 17:53 Actualitate | Diasporă

Prostituate romance in Germania
Foto: Reuters
Duminica a avut loc o razie de proportii la 44 de bordeluri si adrese suspecte din Germania, Romania si Spania. 780 de politisti si vamesi au luat parte la actiunea initiata de procuratura din Stuttgart. Anchetatorii au depistat o retea de traficanti de carne vie, care ademenea femei din Romania pentru munca in gastronomie si le plasa ca prostituate in bordelurile germane.

Dupa declaratiile procuraturii din Stuttgart, citate in mass-media germana, „intre arestatii de duminica se afla si capul retelei, pe care o dirija din ascunzisul sau din Spania“. Acesta a fost localizat sambata la Madrid si arestat de grupul de interventie Hummer, in colaborare cu autoritatile spaniole.

Sex de voie si de nevoie

In Germania au fost cercetate case de toleranta din landurile Baden- Württemberg, Brandenburg, Niedersachsen, Nordrhein-Westfalen si Rheinland- Pfalz. La bordelurile din Heidelberg, Schönefeld, Recklinghausen, Kaiserslautern si Barsinghausen anchetatorii au dat peste asa-numita oferta de „sex flatrate“, prin care pentru o taxa unica, clientii pot beneficia la discretie de serviciile damelor de companie.

Femeile care lucrau ca prostituate in bordeluri nu erau angajate, ci trebuiau sa se inregistreze si sa lucreze ca persoane fizice autorizate. Astfel, desi ele erau initial ademenite pentru o angajare in gastronomie, ele aterizau la „Puff-uri“ (bordeluri), unde nu li se plateau nici salariile promise, nici asigurari sociale.

Patronii si administratorii acestor bordeluri nu plateau, in consecinta, nici impozit pe salarii catre statul german. Dupa informatiile anchetatorilor, multe dintre femeile odata intrate „in hora“ nu mai puteau scapa, fiind amenintate cu represalii asupra familiilor ramase in tara.

Sex tarifar

Pentru 70 de euro ziua, sau 100 de euro noaptea, clientii bordelurilor cu tarife fixe (flate-rate) si oferta all-inclusive primeau dreptul la servicii sexuale de orice natura si cat de des vor. Acesta era conceptul de afacere al bordelului Pussy Club din Stuttgart-Fellbach, al carei patroana, Patricia Floreiu, se afla din vara anului trecut, in proces.

Intre cele 70 de angajate ale sale, majoritatea erau prostituate romance, care nu puteau refuza, in cadrul platii „tarifare”, nici o pretentie a vreunui client. In opinia multor nemti si a autoritatilor germane, aceste practici de bordel sunt umilitoare si favorizeaza exploatarea prostituatelor.

Anchetatorii au luat sub lupa aceasta activitate in vara anului trecut, suspectand „trafic intensiv de persoane cu femei din Romania, in scopul exploatarii sexuale“. In 2009, la tribunalul din Stuttgart a inceput procesul administratorilor fostelor bordeluri „Pussy-Club“ din Stuttgart- Fellbach, Heidelberg, Wuppertal si Berlin-Schönefeld.

Ministrul Justitiei din landul Baden-Württemberg, Ulrich Goll (FDP), a descris aceste  bordeluri, in care se ofera sex la discretie pentru o taxa fixa, „o afacere dura, dirijata de criminalitatea organizata. „Nu am nimic impotriva bordelurilor normale, insa aceste Puff-uri 'flat-rate' lezeaza demnitatea umana. Exista suficiente mijloace legale pentru a ingradi aceste modele de afaceri“ a declarat el anul trecut, referitor la Pussy-Cluburi.
 
Klaus Bayerl, expert in trafic de persoane si criminalitate in cadrul retelelor de prostitutie, a spus ca acestea „incearca sa creeze o imagine de legalitate“. „Mediul este insa acelasi“, a adugat el, referindu-se la cele peste 60 de „bordeluri de wellness“ care au rasarit in Germania, dupa legalizarea prostitutiei.

Un business profitabil

Statistici neoficiale indica aproape o jumatate de milion de prostituate care lucreaza in Germania, unde prostitutia a fost legalizata in anul 2002. La peste un milion si jumatate de barbati este evaluata cifra clientilor care beneficiaza de serviciile acestora. Venitul anual adus de „intreprinderea pe orizontala” este evaluat la peste 15 miliarde de euro, comparabil cu cel al unui mare concern industrial.

Lunar, venitul unei prostituate in Germania ar ajunge la 1.000-1.500 de euro, desi castigul ei mediu pe zi este de 200-300 de euro. Din acesti bani insa, „partea leului” revine proxenetilor. La peste 100.000 de euro este apreciat a fi profitul anual al unui „peste”, pe cap de prostituata.

Pe langa acestia, castiga si proprietarii de imobile sau locuinte inchiriate „pentru modele”, furnizorii de dessous-uri si accesorii erotice, ca si o intreaga retea de marketing specializata in promovarea ofertei sexuale in mass-media, prin intermediul telefoniei mobile si pe internet.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

ANIMATIE GRAFICA. Momentul in care un TIR intra pe contrasens si loveste doua masini. Trei morti: un barbat a ars de viu

Trei oameni au murit intr-un accident infricosator, produs langa Ramnicu Sarat. Masinile lor au luat foc, iar unul dintre soferi, care era in viata dupa impact, a ars de viu pentru ca nu a mai putut sa iasa.








23232 vizualizari
  • +6 (26 voturi)    
    crenwurstul zglobiu (Luni, 8 martie 2010, 18:30)

    Alf [anonim]

    Cine credea ca poate fi angajat (a) cineva in gastronomie, fara un certificat de calificare? Sau ne credeti prosti si vreti sa spuneti ca occidentalii au ceva cu noi?! Alea erau poate experte in gastrosucctiunea crenwurst-ului si de aceea au fost selectionate.
    • +12 (18 voturi)    
      Dezincriminare, nu legiferare (Luni, 8 martie 2010, 19:33)

      Europa Noastra [anonim] i-a raspuns lui Alf

      Hotnews e un site bun de stiri si e putin cam surprinzator ca redactorul stirii nu pricepe, aparent, diferenta neta intre a dezincrimina o fapta (adica nu mai esti pedepsit penal sau contraventional pt ea) si a o incadra juridic prin legiferare, printr-o lege.

      Nu exista "lege a prostitutiei" in Germania, aceasta practica de vanzare a femeilor sau barbatilor nu este reglementata juridic. Fapta a fost doar exclusa dintre sanctiunile cu caracter penal, atat, e tolerata, insa haotic.

      De aceea si procesul intentat pe baza unei legislatii de munca. Iar membrii retelei sunt acuzati de inselatorie si excrocherie, eventual de lovire, vatamare corporala si santaj.

      Nicaieri in UE, mai putin in Olanda (care deja a inceput sa dea inapoi si inchide unele zone "rosii"), nu exista "legi ale prostitutiei", exista doar dezincriminare, toleranta.

      Daca s-ar legifera, statele ar deveni proxenete, cum e partial Olanda, stat-proxenet, care profita de vanzarea corpului unor femei in scop exploatarii serviciilor sexuale pe care le pot oferi acestea.

      Faptul ca victimele sunt sau nu de acord e irelevant, gasesti oricand sinucigasi care vor ca cineva sa ii ucida, asta nu inseamna ca a-i ucide poate fi dezincriminat si tolerat.

      Scandalul acestei retele internationale de traficanti de femei arata si opiniei germane ca tolerarea prostitutiei e mult mai complicata decat se spera/credea si ca multe din acele femei sunt niste sclave, nu au libertatea de a decide, sunt batute si umilite pt doar 1.000 euro/luna.

      Prostitutia nu poate fi "tolerata" fara a pedepsi dur proxenetismul, la nivelul unei crime.
      • +2 (12 voturi)    
        asa... (Marţi, 9 martie 2010, 2:18)

        David [anonim] i-a raspuns lui Europa Noastra

        Si daca erau batute si umilite pt 12.000 euro/luna era mai bine? Asa imi place mie asta cu feminismul si eliberarea sclaviei... Sunt pline bordelurile de profesoare universitare umilite de nu stiu cine.
        Nici decum nu e o situatie naturala, in care unii fac compromisul de a plati si altele compromisul de a fi platite...
        Pe langa astia, miliarde de destepti care stiu ei cel mai bine ca toti barbatii sunt niste porci nesimtiti, iar ele niste victime ale discriminarii si exploatarii femeii. Destepti care, desigur, stiu exact in ce situatie sunt si unii si altii.
        Habar n-au ca multe din "sclave" ar ajunge sa fure sau sa cerseasca pt ca chiar nu au de ales...
        • -1 (1 vot)    
          daca taceai... (Marţi, 9 martie 2010, 12:39)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui David

          Pai normal ca nu o sa se incurce cu, citez "profesoare universitare", sau cu fete care au cat de cat un statut social si se pot descurca sau le pot pune probleme. Ei sunt interesati de fete cat mai inculte si neiesite in lume, care sa arate bine, si care saracele habar n-au pe ce lume sunt si unde sa mearga si la cine sa apeleze, si care se sperie la cea mai mica amenintare. Traficul de carne vie este o realitate prietene...din pacate...
    • +1 (3 voturi)    
      ...si animalele de langa noi (Marţi, 9 martie 2010, 12:25)

      om [anonim] i-a raspuns lui Alf

      esti unul dintre multii inconstienti.nu poti percepe drama unei femei pacalite si exploatate.misto de doi lei.probabil si creierul e pe masura.in fond "animalele" sunt barbatii care vor sex desi se vede clar ca femeia/fata din fata lui e tinuta cu forta.sunt la fel de vinovati ca "pestii" si legea ar trebui sa-i incadreze la viol.cum poti face sex cu o fata de 13 ani desi plange si te roaga sa o ajuti?au prezentat destule cazuri in presa...sa va fie rusine, oameni de doi lei.
      • -1 (1 vot)    
        as fi curios... (Marţi, 9 martie 2010, 13:00)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui om

        Ai dreptate. As fi curios ce ar mai zice acesti indivizi daca ar fi tinuti cu forta printr-un ghetou si batuti si amenintati cu moartea daca nu vor sa intretina relatii sexuale cu necunoscuti. Din spatele monitorului, de pe fotoliu, de la caldurica, normal ca e usor sa fi sarcastic sau sa vorbesti aiurea
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 17 martie 2010, 14:25)

      beldean [anonim] i-a raspuns lui Alf

      mi se pare mai mult decat imatur comentariul d-voastra. cine nu are habar nu ar trebui sa comenteze... femeile pleaca pentru ca le este promis un loc de munca. pentru a lucra in gastronomie nu ai nevoie de nici o calificare. c calificare iti trebuie ca sa poti spala vase, sau pahare...la fel si in agricultura.....doar nu li se promite un post de manager!!! si daca ar fi cum spuneti d-voastra atunci ar fi si copiii care sunt victime al traficului uman tot "experti" in materie de sex?ganditi inainte de a scrie. nu inteleg de ce romanii nu accepta ca exista VICTIME si ca nu toate femeile care ajung in bordel se prostitueaza de buna voi
  • -2 (22 voturi)    
    adica tipele plecau cat de grase si cat de urate (Luni, 8 martie 2010, 18:51)

    Eneas [anonim]

    ..ca erau bucatarese ?
    mai baieti nu mai scrieti pentru prosti ! trebuie sa fi politist german sau spaniol sa crezi in basme cu gastronomia
    putin respect pentru cititori s-ar impune !
    • +10 (16 voturi)    
      Mai stii (Luni, 8 martie 2010, 20:24)

      Razvan (360romania.eu) [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      Mai stii ca unele femei nu au crezut in oferta de munca? Depinde de cat de bine a fost prezentata.

      O data ajunse acolo, li s-a luat pasaportul si li s-a spus ca daca nu presteaza incepand din seara respectiva, a doua zi le va aduna Politia bucatica cu bucatica de la tomberon.
  • 0 (24 voturi)    
    Întreb și eu forțat, ca proasta.... (Luni, 8 martie 2010, 18:55)

    mamacerghida [utilizator]

    .... oare chiar forțate?! Sau doar semi-forțate....
    • 0 (0 voturi)    
      cam ca proasta ....da (Miercuri, 10 martie 2010, 9:58)

      radu [anonim] i-a raspuns lui mamacerghida

      sunt, intradevar unele fete care stiu exact pentru ce merg, in schimb sunt unele care nu stiu, sunt batute, drogate si violate, pana se prostitueaza "de bunavoie". am o vecina de cartier care a fost luata cu forta de pe strada acum vreo 3 ani si sa intors de cateva luni ca a eliberato politia. astia selecteaza fete pe care nu le cauta, nimeni, in cazul ei o familie de betivi ordinari pe care nui interesa nimic, sau fete de la tara unde familiile sunt prea sarace sa poata sa faca ceva. sunt multe curve da nu chiar asa
  • +6 (12 voturi)    
    Lege pentru creduli (Luni, 8 martie 2010, 18:58)

    Gigi Maybachistu' Sexos si Legal [anonim]

    "Statistici neoficiale indica aproape o jumatate de milion de prostituate care lucreaza in Germania, unde prostitutia a fost legalizata in anul 2002"

    Legalizată pe dracu' , probabil "decriminalizată", aşa cum şi la noi şi-a pierdut caracterul infracţional începând cu Codul Penal din 2009, dar n-a fost reglementată de nimeni. Din câte se pare, autorităţile poliţieneşti şi judiciare nu au acordat niciun fel de protecţie legală "persoanelor fizice autorizate", nici echivalentul ANPCului de la ei nu a fost sesizat vreodată, nici sindicat nu a existat în domeniu, sau dacă a existat n-a făcut nimic. Decât asemenea "legalitate", mai bine lipsă. (Mai spuneau unii că occidentalii sunt respectuoşi faţă de lege şi disciplinaţi, spre deosebire de noi, dar se pare că nici ei nu trec cu mult de nivelul lui Dorel).
    • 0 (8 voturi)    
      Uite (Marţi, 9 martie 2010, 2:25)

      David [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Sexos si Legal

      eu cred ca astia de nu au fost nici prostituate nici clienti fideli nu prea au drept de vot pe subiect. Pt ca habar n-au despre ce vorbesc.
      Ar trebui sa vezi mai intai ce inseamna "legea prostitutiei" in Australia si NZ si dupa aceea sa spui prostia ca ar trebui legalizat. Ce-ai vrea sa scrie in lege? O suita precisa de miscari pe care perosana platita o face persoanei care plateste? Si ca e ilegal sa faci normal si dupa oral!? Reglementarea actului sexual (platit sau nu) este cea mai mare cretinitate la care s-a putut gandi statul.
      Astept legea somnului, ca doar faci parte din societatea evoluata, politically correct, nu dormi cum vrei tu, da?!,...
  • +4 (18 voturi)    
    belea la casa omului (Luni, 8 martie 2010, 19:25)

    cristi [anonim]

    si versate, si cu talent culinar :)

    glumesc, imi pare rau, nu m-am putut abtine.
  • +2 (8 voturi)    
    Critici dar nu cunosti (Luni, 8 martie 2010, 19:26)

    Altu' [anonim]

    "Acela dintre voi care este fara de pacat sa arunce prima piatra"
  • +12 (12 voturi)    
    Aveti in minte.... (Luni, 8 martie 2010, 19:39)

    Mihai [anonim]

    imaginea tipului care isi duce cu masina prietena la locul de munca?
    Am trecut pe langa un Puff saptamana trecuta, plina zi, trecatori pe strada. Opreste o masina exact langa mine, coboara o domnita.nimic deosebit decat un "pa pa!" si intra la Puff.Ma uit la numarul masinii...ehe..imi pare rau ca nu l-am retinut dar avea nr de DB :)))))))))
    Una din concluziile mele a fost ca am tot respectul pentru femeile fara pregatire profesionala care stau prin Italia, Spania etc si care iti spun din prima:Eu ingrijesc o batrana, eu sunt baby-sitter, eu sunt femeie de serviciu.
    • +7 (7 voturi)    
      Aici in Passau (Luni, 8 martie 2010, 20:03)

      MrSecret [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      sint plne de romance in cluburi, cistiga bine, si acasa zic ca lucra in gastronomie,Pestii se rup in figurii numai prin casionuri , la baute, mai dureaza un pic , si si aici va interveni zoll-ul , ca fetele nici macar asigurare de sanatate nu au
  • +3 (13 voturi)    
    Da saracele (Luni, 8 martie 2010, 19:46)

    HESS [anonim]

    99 LA SUTA stiu unde si pt ce merg.
    Dar cand politia letoarna fac pe nestiutoarele.
    Celputin asa procedeaza in spania.Asta ca au fost fortate e o vrajeala.Ele insasi find pasibile de pedeapsa.
    • +3 (5 voturi)    
      parerea mea... (Marţi, 9 martie 2010, 7:07)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui HESS

      ... e ca trebuia sa scrii " ele insele". " Ele insasi" suna ca furculisioanele. Parerea mea.
      • +1 (1 vot)    
        Ai (Marţi, 9 martie 2010, 13:04)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui oh

        Mare dreptate si ceputin trebuia sa-l scriu despartit, dar din cauza tastaturii care nu prea percuteaza, mai ies cuvintele legate.
        Oricum multam fain pt corectura.
    • +3 (5 voturi)    
      Ce bine stiti unii procentele (Marţi, 9 martie 2010, 9:29)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui HESS

      cum asa?

      am vazut cred ca peste o duzina de filme si documentare care trateaza traficul de femei din Romania si Moldova.

      In general era vorba de femei f. tinere si multe nu vroiau sa ajunga prostituate dar erau ce e drept cam credule...

      Sa fie doar un basm sau poate trebuie sa le pedepsim pe prostutze. Cat despre faptul ca le place sexul - eu nu prea am intalnit oameni carora sa nu le placa, asa ca si argumentul asta pare cam subtire.

      Voi citi pana la capat mesajele si ma voi hotara pe urma daca sa nu ma fac peste ca se pare ca e o meserie in care ajuti lumea.
      • +1 (1 vot)    
        e acelasi lucru (Marţi, 9 martie 2010, 10:53)

        David.NU [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Daca esti suficient de credula incat sa pleci fara macar banii de intors si acolo ajungi sa faci sex pe bani pt ca n-ai de ales nu mi se pare ca e chiar corect spus "au fost fortate".
        (ceea ce nu inseamna ca unele sunt cu adevarat fortate...)
      • +1 (1 vot)    
        Toate (Marţi, 9 martie 2010, 13:11)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        Zic asa ..Foarte putine sant cu adevarat prostite.
        Majoritatea stiu unde si la ce merg.Astea sant precum tiganii cand sant prinsi la ciordit,se vaieta ca in romania sant discriminati,ca nu au ce manaca ,ca nu au unde sa munceasca.
        Am ani buni de spania si stiu ce vorbesc.
    • 0 (0 voturi)    
      mhm (Miercuri, 17 martie 2010, 14:34)

      beldean [anonim] i-a raspuns lui HESS

      ....ca tu stii..ca le-ai intrebat pe toate si nici una nu ti-a spus ca e exploatata.asa-i?
  • +4 (8 voturi)    
    Am o idee (Luni, 8 martie 2010, 20:16)

    Coco [anonim]

    Daca nu vrem sa interzicem prostitutia, atunci am o idee revolutionara: prostitutia sa fie monopol de stat! Doar statul sa aibe voie sa desfasoare astfel de activitati. In felula cesta totul va fi transaprent si sigur. Si nu ma refer aici la a lucra in concesiune sau cu subcontractanti. Nu. O singura companie de stat care probabil va fi un gigant, dar unul eficient si sigur!
    • 0 (2 voturi)    
      O idee geniala (Marţi, 9 martie 2010, 2:26)

      David [anonim] i-a raspuns lui Coco

      pt regimul lui Fidel Castro. Pt ca Ceausescu a murit.
      • +2 (2 voturi)    
        e intr-adevar geniala (Marţi, 9 martie 2010, 8:16)

        secretar-stat pt. puffs [anonim] i-a raspuns lui David

        Ar fi angajate la stat, deci oarecum niste functionarese. Acum considera ca la toti patru ani vine altcineva la carma si zvanta personalul (model: Berceanu). De plictis n-ar mai fi loc in aceste lacasuri, simbol al superioritatii morale, etice, estetice si dracu mai stie a oranduirii libere.
    • +1 (1 vot)    
      :) (Marţi, 9 martie 2010, 7:13)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Coco

      nu am mai avea nevoie de imprumuturi de la F.M.I. pentru ca FeMeI-le la care faci referire ar fi angajate in compania asta de stat.
    • 0 (0 voturi)    
      Prostitutia = monopol de stat (Marţi, 9 martie 2010, 10:53)

      Terente [anonim] i-a raspuns lui Coco

      He, de mult isi baga toata lumea picioarele-n statu' roman.

      Numa' stau si ma-ntreb: daca ar fi asa, ar fi dezincriminare sau ar fi chiar legal sa-ti bagi piciorele-n stat?

      Nu de alta, da' pana la dezincriminare/legalizare vad ca unele categorii deja o fac (politicieni din parlament, adminstratie locala/centrala... pe scurt: o gramada - ca sa nu zic majoritatea - bugetarilor).

      PS: am apreciat reactia/comentariile bazate in general pe umor la un articol... cam subtire.
  • +4 (4 voturi)    
    Cum e treaba (Luni, 8 martie 2010, 21:39)

    Explicatorul [anonim]

    Fetele care lucreaza in locurile alea de le zice "wellness" platesc ca orice client dreptul de a intra si apoi li se platesc serviciile in mod separat. Politia germana nu are nimic de zis in situatia asta, ce se intimpla inauntru fiind treaba vizitatorilor. Fetele iau un 60 EUR/numar si nu impart cu nimeni ... Vezi Artemis Berlin ...
    • -1 (1 vot)    
      Gandeste inainte sa vorbesti (Marţi, 9 martie 2010, 13:35)

      Gigi Maybachistu' Sexos si Legal [anonim] i-a raspuns lui Explicatorul

      E o oarece diferenţă între o fată capabilă să acţioneze pe cont propriu prin cluburi sau prin anunţuri, "fără să aibă cineva ceva de zis" şi cel mult "împărţind cu cineva" (fiindcă mafia din domeniu nu doarme şi e a dracului de lacomă) un fel de taxă de protecţie, şi o alta care e ţinută practic în sclavie. Şi e foarte uşor de dedus că fetele care nu ştiu limba ţării, nu cunosc legile, nu ştiu cui să se adreseze, nu mai au acte etc nu pot face parte din prima categorie, ci numai din a doua. Şi nici măcar nu pot fugi, sau nu vor, fiindcă nu au unde să se ducă.
  • -1 (3 voturi)    
    slogan penibil (Marţi, 9 martie 2010, 10:44)

    Ha [anonim]

    Cine poate sa creada ca unele fete se prostitueaza "de nevoie"? nimeni, dar nimeni in lumea civilizata nu poate fi fortata sa se prostitueze. Ah, da, poate ALEGE sa se prostitueze, dar asta e altceva. faptul ca unele fete sunt pacalite e o realitate. dar de aici pana la a se prostitua e o maaaaare distanta. ceva imi spune ca bucatareselor aspirante le placea tare mult dragostea pe bani. altfel nu-mi inchipui cum au ramas ele in Germania, si din toate sutele de job-uri disponibile l-au ales pe ala care le si distreaza...
    • +1 (1 vot)    
      nu e asa de roz cum spui (Marţi, 9 martie 2010, 12:35)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ha

      Nu o sa mentionez de unde sunt, cert este ca numai aici am auzit personal de 3 procese in care traficanti de carne vie erau acuzati ca luau cu forta fete (la propriu ...mergeau prin sate uitate de lume si le luau cu forta), ca apoi sa le dea la altcineva, din alta parte , care mai apoi le tinea inchise si le obliga sa faca sex contra cost cu clienti adusi de respectivii. Asa ca realitatea nu este asa frumoasa cum zici.
    • 0 (0 voturi)    
      cat de naiv(a) poti fii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 17 martie 2010, 14:41)

      beldean [anonim] i-a raspuns lui Ha

      nu imi vine sa cred ca un om matur poate spune asa ceva. tu crezi ca te prosteste cineva sa mergi la lucru DAR te intreaba ce vrei sa faci inainte sa te bage la prostitutie? aici e vorba de santaj si violenta....si tu crezi ca tu ti-ai lua asa poseta pe umar si ai spune ca tu pleci sa lucrezi totusi la un mcdonald?..ma faci sa rad!
  • +2 (2 voturi)    
    Trist (Marţi, 9 martie 2010, 11:48)

    salcia [anonim]

    Ca de nu stiu cate ori, iar ma intristez citind comentariile postate la acest subiect. Nu spune nimeni ca nu exista si persoane care practica prostitutia de buna voie, dar chiar sa negi faptul ca exista trafic de fiinte umane... Intr-adevar poate unele fete sunt cam credule, dar pentru aceasta merita sa fie tratate ca niste sclave, fortate sa faca sex cu zeci de barbati, batute, amenintate cu moartea etc.?!

    Eu am lucrat intr-un ONG care se ocupa de astfel de cazuri, si nu vreti sa stiti prin ce trecusera acele fete (fete tinere, de 12-18 ani, sau femei cu copii, care fusesera pacalite cu iluzia unei vieti mai bune, si ajunsesera la bordel). La cativa ani dupa ce reusisera sa scape (se intampla foarte rar, de altfel), ele tot erau speriate si se ascundeau, de frica traficantilor.

    Femeile reprezinta majoritatea victimelor traficului, dar sunt traficati si copii (pentru prostitutie, cersetorie, munca fortata etc.). O sa spuneti ca si acestia sunt prea naivi si trebuie pedepsiti, sau ca asta isi doresc?!

    Uitati ce spun statisticile Organizatiei Natiunilor Unite:
    According to a new United Nations estimate, there may be as many as 270,000 victims of human trafficking in the European Union. Since the fall of the Iron Curtain, former Eastern bloc countries such as Albania, Moldova, Romania, Bulgaria, Russia, Belarus and Ukraine have become the major source countries for trafficking of women and children. Young women and girls are often lured to wealthier countries by promises of money and work and then compelled to work in prostitution. It is estimated that 2/3 of women trafficked for prostitution worldwide annually come from Eastern Europe, three-quarters having never worked as prostitutes before.

    In poverty-stricken Moldova, where the unemployment rate for women ranges as high as 68%, experts estimate that since the collapse of the Soviet Union between 200,000 and 400,000 women have been sold into prostitution - perhaps up to 10% of the female population.
    • 0 (0 voturi)    
      Ceata mare... (Miercuri, 10 martie 2010, 11:43)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui salcia

      Depenalizare (nu decriminalizare!) = intrare in legalitate = legalizare ! Tolerare = a nu urmari penal activitati condamnate prin lege. Altceva.

      In Germania, prostitutia a fost legalizata si este legala. Punct. Nu ai nevoie de o lege specifica, asta e o aberatie. Prostituatele ar trebui sa se declare ca prestatoare de servicii si sa plateasca impozite, ceea ce prea putine fac, de unde si raziile.

      Problema juridica este mai mult cea a bordelurilor. Ele ar trebui sa aiba statut de societati comerciale. Exista insa o prevedere in Conventia Europeana a Drepturilor Omului privind interzicerea exploatarii sexuale a altuia (nu a prostitutiei, deci, ci a proxenetismului). Sunt afaceri pe rol la Strasbourg (dar sunt in total 119.000!) deci candva in viitor s-ar putea sa avem vesti. Daca bordelurile vor fi interzise, ele vor putea continua sa existe ca asociatii de prostituate, eliminand deci "proprietarii" din spatele afacerii.

      Cu obligarea la prestatii sexuale pentru romance, sa fim seriosi, ea a incetat de cand nu mai e nevoie de viza. Inainte, da, se practica sechestrarea si confiscarea pasaportului. Fetele, nu prea educate, credeau ca, fara pasaport, vor fi arestate, condamnate pentru trecerea ilegala a frontierei etc. Desigur, nu era asa. Acum, cu sau fara bani, sa fim seriosi: o persoana sechestrata se prezinta la politie, face plangere si va fi repatriata, ori de statul respectiv ori de ambasada.

      Sigur, vine o razie, iti cere documentele de lucru si tu nu te-ai declarat si nu platesti impozite. Daca esti smechera, ce spui? Eu sunt victima, vai de mine, dati-mi bani ca ma intorc acasa. Si jurnalistii abia asteapta.

      Bine, zic si eu, dar nu ma pricep.
      • 0 (0 voturi)    
        Aberatii legale specifice (Joi, 11 martie 2010, 11:42)

        Gigi Maybachistu' Sexos si Legal [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Comentariul tău arată că ai la fel de multă logică precum Primarul Almanahe Care Este zis şi Goagăl.

        O activitate decriminalizată nu este şi legală atâta vreme cât nu îndeplineşte condiţiile legale necesare unei activităţi cu scop economic: nu emite facturi sau bonuri fiscale, nu i se aplică TVA, nu presupune întocmirea unui contract, fie şi sub forma unor condiţii generale de furnizare a serviciilor, nu depinde de un organism de control aşa cum practica medicală este sub controlul Colegiului Medicilor, reparaţiile şi întreţinerea automobilelor sub controlul RAR sau notariatul sub controlul Camerei Notarilor Publici. În cazul în care ai făcut cuiva o reparaţie fără să fii autorizat (şi deci fără să emiţi factură), iar el nu te plăteşte, autoritatea judiciară şi poliţienească nu te va ajuta cu nimic, şi nici pe el dacă reparaţia a fost făcută prost. Diferenţa e că în acest domeniu nu există o mafie, sau dacă există nu şi-a făcut cunoscută prezenţa prin nimic, în timp ce în atunci când vorbim de prostituţie există, şi a făcut destule încât să apară la ştirile de la ora 5, mulţi ani la rând.

        Toate propunerile de legalizare a prostituţiei făcute sub fiecare guvernare în parte de 20 de ani încoace au fost întocmite atât de prost încât autorii lor se aşteptau să pice la vot, aşa cum s-a şi întâmplat, fiindcă toate presupuneau că activitatea va fi salariată şi desfăşurată în cadrul unor localuri specifice. Asta ar fi încălcat mai multe principii de drept şi reglementări, prea multe pentru a fi încape într-un singur comentariu, şi ar fi adus mafia în legalitate, lucru care nu convenea nimănui. Se ştie câte parale valorează la noi drepturile legale unui angajat.
    • 0 (0 voturi)    
      Salcia, ai dreptate... (Miercuri, 10 martie 2010, 11:51)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui salcia

      ... prositutia fortata e o crima abominabila si foarte raspandita. Ea este insa foarte marginala pentru femeile din UE (sigur, exista: la urma urmei, sunt cazuri in care sotul isi obliga sotia sa se prostitueze; sunt rapiri, violuri colective si prostitutie fortata; dar toate astea sunt exceptionale si nu privesc in nici un caz bordelurile legale).

      Pentru femeile din afara UE insa, situatia poate fi dramatica. Nici in cazul lor riscul nu vine neaparat de la bordeluri oficiale (unde sunt prea des controale), ci de la retele "la negru".
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Miercuri, 17 martie 2010, 14:54)

      beldean [anonim] i-a raspuns lui salcia

      e clar ca sunt credule...ca daca nu nici nu le-ar fi putut pacali careva.dar dupa cum spuneai si tu nu merita sa li se intample asa ceva numai din cauza ca sunt credule. cat despre cei care sriu in comentarii ca femeile se prostitueaza de buna voie si din placere......probabil ca nici nu stiu ce e o organizatie non-guvernamentala. mai rau e ca aceasta parere o are majoritatea in romania: de la maturator de strada pana la doctori,profesori universitari sau politicieni.asta e marea problema in romania...exista prea putine campanii pe tema asta. pentru asa ceva lipsesc banii.o sa dureze mult prea mult pana sa putem schimba mentalitatea asta.
      • 0 (0 voturi)    
        asta e adevaru fratilor (Joi, 17 februarie 2011, 8:39)

        tony montana [anonim] i-a raspuns lui beldean

        daca nu cunoastesti despre ce vb nu vb .nimeni nu a mers cu forta e vrajeala gaborilor,femeile sau adus una pe alta stind exact la ce merg,daca sunteti curiosi au fost in jur de 400 de fete ,iar la unele dintre cluburi avea politia peste strada ,timp de 6 ani aceste lucruri nu sau vazut pana in clipa in care sa deschis ultimul club si sa facut concurenta cu clubul unui om din politica atunci sub ordinul lui politia a actionat ,chiar si in ziua de azi dupa 1 an de cand sa actionat asupra celor care au facut afacera ,politia cauta femei si le ofera bani doar sa depuna declarati impotriva,de aici trageti voi concluzia.
  • 0 (0 voturi)    
    autonomie (Duminică, 27 februarie 2011, 0:36)

    robert [anonim]

    noi vrem autonomie......noi tinem tara asta de rahat


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică