Presedintele Republicii Moldova, Mihai Ghimpu: Daca oamenii o sa vrea unirea cu Romania, nu-i opreste nici Ghimpu, nici Voronin, nici Putin si nici Clinton

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 1 martie 2010, 13:53 Actualitate | Diasporă

Daca moldovenii vor vrea sa se uneasca cu Romania, "nu-i opreste nici Ghimpu, nici Voronin, nici Putin si nici Clinton”. Declaratia vine de la presedintele interimar al Republicii Moldova, Mihai Ghimpu, care a explicat in cadrul unui interviu la Europa Libera ca nu vor fi organizate alegeri anticipate si ca Marian Lupu va deveni presedinte in cursul acestui an.

"Republica Moldova nu are nevoie de alegeri. (...) Cetatenii, 70 de procente, deja si-au spus punctul de vedere – sunt impotriva alegerilor anticipate", a declarat Mihai Ghimpu. "Eu cred ca domnul Lupu anul acesta o sa devina presedinte. Aceasta este parerea mea si cine n-o respecta, atunci inseamna ca este impotriva mea. Noi trebuie sa tinem cont de toate conditiile, care au fost la inceputul crearii Aliantei pentru Integrare Europeana", a continuat liderul de la Chisinau.

In ceea ce priveste declaratiile potrivit carora Moldova nu se va uni niciodata cu Romania, Ghimpu a nuantat afirmatia, precizand ca „programul Aliantei nu prevede unirea, dar cine poate sa spuna ce o sa fie miine, ia spuneti-mi, va rog? (...) Daca o sa vina oamenii si o sa vrea aceasta unire, nu-i opreste nici Ghimpu, nici Voronin, nici Putin si nici Clinton”.

In urma cu mai bine de o saptamana, Mihai Ghimpu a declarat ca Republica Moldova nu se va uni niciodata cu Romania. "Faptul ca vorbim limba romana nu inseamna ca Moldova trebuie sa se uneasca cu Romania. Este un bluf. Nu va exista niciodata o unire cu Romania", a spus Ghimpu, care este si presedinte al Parlamentului de la Chisinau.

Presedintele interimar a afirmat ca, in cursul ultimei vizite efectuate de Traian Basescu la Chisinau, "a devenit clar ca nicio fuziune nu este posibila cu Romania". "Moldova este un stat suveran. Speculatiile legate de unirea cu Romania trebuie lasate in uitare. Astazi, trebuie mai ales sa ne ocupam de economia noastra", a precizat Mihai Ghimpu.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4183 vizualizari

  • -27 (45 voturi)    
    Problema se pune ... (Luni, 1 martie 2010, 13:56)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    ... daca vor si romanii de DINCOACE de Prut.
    Cum dragoste cu sila nu se poate, as zice sa ramaneti acolo.
    • +27 (41 voturi)    
      @Cafe... (Luni, 1 martie 2010, 13:59)

      Regat [anonim] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Multumeste-te sa vorbesti doar in numele tau. Nu folosi pluralul
      • -16 (26 voturi)    
        @Regat (Luni, 1 martie 2010, 14:07)

        Bazil, cel ce misca din bazin [anonim] i-a raspuns lui Regat

        Stai calm regatene, Cafe del Mar m-a luat in calcul si pe mine - deci, a folosit corect pluralul.
        • +7 (15 voturi)    
          Si nu te poti exprima singur? (Luni, 1 martie 2010, 20:55)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Bazil, cel ce misca din bazin

          Vad ca stii sa folosesti calculatorul. De ce ai nevoie de purtator de cuvant?
          • -6 (8 voturi)    
            ba putem. (Luni, 1 martie 2010, 16:50)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

            ca dovada ca suntem 3 la 1. Si a folosit corect pluralul. Ma includea si pe mine.
            • +6 (6 voturi)    
              de ce? (Luni, 1 martie 2010, 17:19)

              hope [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

              de ce nu ai vrea Unirea...PT mine Unu care poate gandi contrariu nu e roman
              • +1 (3 voturi)    
                100% (Luni, 1 martie 2010, 18:43)

                Bazil, cel ce misca din bazin [anonim] i-a raspuns lui hope

                Hope, sa inteleg ca ti-e dor de unanimitate, de vremurile in care totul se vota 100%?
          • +3 (5 voturi)    
            Si pe mine (Luni, 1 martie 2010, 17:02)

            vvvladut [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

            Nu stiu daca suntem in majoritate, dar suntem multi.
      • -13 (23 voturi)    
        . (Luni, 1 martie 2010, 14:29)

        Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui Regat

        Sunt multi romani care nu vor unire.
        • +10 (14 voturi)    
          hmm (Luni, 1 martie 2010, 15:02)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Ivanu

          tehnic vorbind, unirea este in interes national. Cei care nu ii inteleg rostul sunt doar prea incuiati.
          Pe de alta parte, Ghimpu este un romantic, se pare, caci altfel nu se poate explica credinta sa cum ca Putin si Obama nu pot influenta aceasta chestiune.
          • +4 (12 voturi)    
            ar fi bine, dar cine? (Luni, 1 martie 2010, 15:32)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

            romanii nu se vor obosi niciodata sa faca unirea, nici romanii de dincoace nici cei de dincolo de Prut. Nu spun ca n-ar trebui sa se intample, probabil ca majoritatea sunt pentru. Dar ar trebui sa vina altcineva s-o faca pentru noi.
          • -3 (5 voturi)    
            pai eu ii inteleg rostul. (Luni, 1 martie 2010, 16:53)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

            Dar nu i-l vad acum si in nici un caz fara cinditii speciale, in special economice si administrative. Eu nu am chef sa platesc taxe pentru drumurile din Moldova, pentru pensionarii lor si pentru orice altceva atat timp cat statul roman nu este in stare sa isi onoreze datoriile fata de populatia actualului teritoriu. Simplu, nu? Teoretic, da, ar fi ceva frumos o Mare Romanie. Dar nu pe banii mei. :)
            • +5 (5 voturi)    
              deci pt tine e problema in bani (Luni, 1 martie 2010, 17:22)

              hope [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

              sa inteleg ca esti functionar la stat si te temi de salariu? altfel nu inteleg. Unirea ar aduce chiar avantaj Economic Romaniei pt ca nu vor mai avea monopol firmele Rusesti in MD ci invers. Banii care/ daca vor fi investiti in MD vor intra in buzunarele formelor Romanesti.
        • +6 (6 voturi)    
          da , maghiarii, rusii si tiganii acesti (Luni, 1 martie 2010, 19:57)

          Moromete [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

          romani astia nu doresc unirea cu Moldova; Inainte de a pune verdicte sa gandim putin; Nu demult nici noi astia de dincoace de Prut nu prea eram doriti in UE. Altfel e adevarat ca la vremurile astea in care "traim bine" e greu sa te mai gandesti la altceva decat la rate si singura masa pe care ti-o poti permite pe zi; Pana va ganditi daca vrem sau nu vrem unirea ar trebui sa realizati ca romanii oriunde traiesc in lumea asta raman frati iar sangele apa nu se face ! Va doresc sa aveti mereu in minte gandul cel bun;
        • +11 (17 voturi)    
          Asa pentru tine (Luni, 1 martie 2010, 20:54)

          uN roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

          Si sunt si destui romani de pe amble maluri ale Prutului care vor Reintregirea.
      • -4 (10 voturi)    
        Moldova si Cafeul (Luni, 1 martie 2010, 14:32)

        Hidroloaga [anonim] i-a raspuns lui Regat

        Subscriu la observatia ta catre Cafe del Mar.
    • +12 (18 voturi)    
      mai lasa-ma (Luni, 1 martie 2010, 14:06)

      fax [anonim] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      eu zic sa te abtii sa vorbesti in numele majoritatii. sa nu uitam ca suntem acelasi popor, avem istorie comuna. au fost vremuri mult mai grele, si s-au realizat lucruri marete, iar acum tu te trezesti ca nu ne vreti. sansa noastra e UE, unirea se poate face acolo, nu azi nu maine, dar va veni. simtul patriotic s-a diluat probabil din cauza turcilor, tiganilor si altor popoare cu care s-a amestecat poporul romanesc. un roman adevarat nu poate sa nu vrea reintregirea tarii. important e sa se faca cu tact si rabdare. suntem romani si punctum!
      • +5 (5 voturi)    
        Multumesc (Luni, 1 martie 2010, 17:29)

        hope [utilizator] i-a raspuns lui fax

        Sunt din MD si nu inteleg cum pot unii sa gandeasca ca vor trai mai rau daca ne vom Uni...De parca salariul lor debine de PIB / cap de loc
        • +2 (2 voturi)    
          ai dreptate (Marţi, 2 martie 2010, 5:05)

          flo [anonim] i-a raspuns lui hope

          Nici eu nu inteleg cum gandesc unii; "argumentele" lor nu tin, iar ei nici nu prea au ce explica...
          Cum bine zicea cineva de peste Prut avem si noi in Romania " rusii" nostrii.
      • +2 (2 voturi)    
        pro-Unire, dar euro-sceptic (Luni, 1 martie 2010, 22:46)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui fax

        Sunt din RO si sunt pentru Unire.
        Cred ca majoritatea suntem, cred ca va fi greu, dar si sa te nasti e greu... insa merita.
        Dar nu cred ca UE ne e scaparea, ci ca trebuie sa ne folosim cat putem de aceasta umbrela (ei se folosesc de noi, chiar daca nu totdeauna pe fata: vezi petrolul, bancile, importurile, pierderea suveranitatii) dar si sa fim pregatiti sa renuntam la ea, daca e cazul.

        Deci, frati din MD, nu luati in seama toate meschinariile unora din RO (sunt multe uscaturi si pe-aici, de la mari corupti la mari frustrati),
        sa credem in Unire, in traditia comuna si intr-un viitor bine gandit...
    • +9 (15 voturi)    
      vorbeste... (Luni, 1 martie 2010, 14:17)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      ...pentru tine tovarase!...
      te-ai gandit ca altii au alte opinii si nu tu vorbesti pentru toti? vorbeste la singular!
    • +13 (19 voturi)    
      sau esti prea tanar .... (Luni, 1 martie 2010, 14:18)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      sau nu esti roman ca sa poti intelege adancul spuselor si sperantele care razbat din afirmatiile dlui Ghimpu.Atata cat am reusit sa-l aprecfiez din declaratiile sale,acest om este un roman adevarat si merita toata aprecierea Dincolo sau dincoace de Prut,romanii isi doresc cu adevarat stergerea nedreptatilor istorice la care a fost supusa Romania si,mai ales ,romanii prin retezarea unei parti din ea si subjugarea de catre imperiul ruso-bolsevic.Nu-ti fie teama ca basarabenii nu-ti vor manca nici painea de la gura si nici nu-si vor parasi locurile natale ca sa le ocupe pe ale unora sau altora de la noi.
    • +9 (15 voturi)    
      daca vrei sa pari destept ... (Luni, 1 martie 2010, 14:22)

      je [anonim] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      vino cu argumente pro si contra si demonstreaza ce spui
      pe judecatile tale de valoare nemotivate nu da nimeni 2 bani ...
    • +11 (11 voturi)    
      problema se pune... (Luni, 1 martie 2010, 14:29)

      de fapt [anonim] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      cum scapam de rusofili......
      • +4 (4 voturi)    
        cred ca... (Luni, 1 martie 2010, 19:12)

        egroeg [anonim] i-a raspuns lui de fapt

        este ultima intrebare care ar trebui sa ne-o punem.Macar de s-ar ui Basarabia cu tara mama.Azi avem cateva milioane de ungurofili si
        tot romani se numesc .Vor nu vor,si rusofilii din Basarabia ar deveni romani si n-au decat sa viseze,iar,in timp,prin generatiile urmatoare s-ar diminua aceasta rusofilie.
      • -1 (1 vot)    
        problema e mai degraba... (Luni, 1 martie 2010, 22:49)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui de fapt

        cum intra Bucovina de nord si Basarabia de sud in Unire... daca se poate fara disparitia completa a Ucrainei (adica cu Rusia la Nistru.. brrr...)
    • +3 (9 voturi)    
      Corului dela Cafe del Mar (Luni, 1 martie 2010, 15:18)

      Mos Hatru [anonim] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Mai beieti, corul vostru pare mai degraba dela Caminul Cultural al colhozului. Dar va intreb aveti curajul sa faceti un pariu pe rezultatul unui referendum?
  • -9 (17 voturi)    
    Noi romanii (Luni, 1 martie 2010, 14:05)

    liviu [anonim]

    Da pe noi romanii din Romania iar nu ne intreaba nimeni? Ce a fost a fost, da puteti sa fiti romani si cu capitala la Chişinău.
    • -3 (3 voturi)    
      Pentru prima data, cred (Luni, 1 martie 2010, 17:04)

      vvvladut [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      ...sunte de acord cu tine :)
      • +2 (2 voturi)    
        "Noi" adica tu si cu liviu, etc? (Marţi, 2 martie 2010, 4:33)

        flo [anonim] i-a raspuns lui vvvladut

        Nu a zis nimeni ca Unirea s-ar face fara consultarea romanilor de pe ambele maluri de Prut. Si nu gasesc deloc potrivit ca cineva sa se exprime in locul lor.

        Nu cred ca romanii din Basarabia vor sa aibe capitala la Chisinau si frontiera la Prut. Nu trebuie sa fii geniu sa intelegi de ce. Nici nemtii nu au vrut sa aiba 2 tari si 2 capitale.
  • -1 (9 voturi)    
    Iliescu 2 (Luni, 1 martie 2010, 14:31)

    adrian [anonim]

    Marian Lupu = Iliescu 2?
  • -6 (8 voturi)    
    observare (Luni, 1 martie 2010, 14:34)

    ano1 [utilizator]

    Observ faptul ca domnul ghimbu enumera doar doar la FOSTI presedinti "Daca o sa vina oamenii si o sa vrea aceasta unire, nu-i opreste nici Ghimpu, nici Voronin, nici Putin si nici Clinton”". O fi avand el ceva cu cei actuali?
    • 0 (0 voturi)    
      fosti (Luni, 1 martie 2010, 15:52)

      gechi [anonim] i-a raspuns lui ano1

      sau viitori?
  • +4 (8 voturi)    
    Da ghini ca vrem! (Luni, 1 martie 2010, 15:25)

    suki [anonim]

    Si o sa o facem noi pina la urma, cu toata opozitia cretinilor si rauvoitorilor.
  • -2 (6 voturi)    
    Io zic (Luni, 1 martie 2010, 15:55)

    worker [anonim]

    Sa se uneasca. N-are a deranja pe nimeni si teama ca moldovenii vor pleca in corpore in UE dupa unire e nejustificata. Cei ce vroiau sa plece au plecat deja!
    Deci: sa ne unim!
  • 0 (4 voturi)    
    Apus de Soare de Barbu Stefanescu Delavrancea (Luni, 1 martie 2010, 18:02)

    cititor [anonim]

    In piesa de teatru citata mai sus Domnul Moldovei zice:
    Ascultati vorba lui Stefan care v-a fost baci pana la adanci batranete "Moldova n-a fost a mea, nu este a voastra, ci urmasilor urmasilor vostrii in veacul vecilor amin".
    Va traduc : adica niciodata a celor care traiesc in prezent.
    Acesta este adevarul oricat este de dureros si de nedorit pe ambele maluiri ale Prutului.
    Insusi UE nu doreste asta, nu ca nu ar vrea anume, dar interesele sunt mult mai mari sa NU decat sa DA, asa ca nu va faceti sperante.
  • +5 (5 voturi)    
    Sa dea Dumnezeu (Luni, 1 martie 2010, 18:08)

    Campean [anonim]

    Sa dea Dumnezeu sa vrea romanii de pe ambele maluri ale Prutului sa se uneasca.Am peste 60 de ani,m-am nascut in Romania din parinti refugiati basarabeni si am o mare sensibilitate pentru soarta Basarabiei.Si am multi prieteni care nu au strabuni basarabeni dar au o mare dragoste pt tinuturile de dincolo de Prut.Sa ne gandim la poetul Grigore Vieru cand vorbim despre oamenii Basarabiei.D-l Ghimpu are dreptate in afirmatiile sale.
  • +3 (3 voturi)    
    romanii adevarati vor unirea (Luni, 1 martie 2010, 19:14)

    George [anonim]

    Cred ca acei romani , a caror orizont nu se limiteaza doar la manea, nevoia suprema a burtii pline de gratare, "mertanu" de la poarta, ca sa sparga gura cartierului etc (si nu doar la manelisti ma refer, sunt si multi "luminati" pe care nu-i intereseaza), considera unirea romanilor un lucru important. Din respect pt romanii, care acum 70 ani faceau parte din aceeais tara si au fost macelariti de bolsevici, stramutati, fugiti, sau supusi la o infometare controlata de catre Stalin, pt miile de femei violate .. sunt pro unire. Da' ce mai conteaza acum daca avem mici, bere ori rusu ne da de munca?! ..da-i in masa, eu sa fiu bine ..
    Cineva mai sus, scria ca vrea unirea da' sa nu dea un ban din taxele lui .. oare germanul din vest gandea la fel in 89 fata de cel din est ? .. am dat timp de 20 de ani bani non-stop la hotii de politicieni fara sa comentam prea mult ... da' pt ceva important, nu vrem .. Totusi, sunt optimist si cred ca in cativa ani .. poate 10, 20 .. sau cand o fi, se vor unii romanii; sau unit ei evreii din toata lumea, iar noi ca suntem unii langa altii, nu ?! ..
  • -14 (14 voturi)    
    da da (Luni, 1 martie 2010, 20:16)

    mihnea [anonim]

    Ba daca nu vrea Putin nu se va uni.Rusia decide in regiune cine cu cine se uneste.Sa nu fim naivi...
    • +3 (3 voturi)    
      Nu este chiar asa! (Luni, 1 martie 2010, 15:44)

      Predtzedateli [anonim] i-a raspuns lui mihnea

      Factorul determinant este atitudinea rusilor din Transnistria. Ei sunt cei care putin cate putin i-l tot incita pe Putin. Dar dela o vreme incoace au inceput si ei sa realizeze ca totusi Uniunea Europeana este singura care-ti permite sa speri ca inca in aceasta viata mai poti apuca sa traiesti un pic mai bine si nu in viata cealalta.
      Le-as recomanda basarabenilor un "UDMR" al rusilor din Transnistria.
  • -9 (15 voturi)    
    unire (Luni, 1 martie 2010, 20:26)

    moldoveanu [anonim]

    Unirea cu Moldova posibila??
    Ce vreti sa se injumatateasca cascavalul politicienilor romani?
    Au si moldovenii fripturistii lor si atunci sa vezi bataie pe fonduri europene.
    Nu cred sa apucam in viata asta o asemenea minune.
  • +1 (7 voturi)    
    Peste zece zile trece vremea babelor! (Luni, 1 martie 2010, 20:53)

    Hatric [anonim]

    Mihai Ghimpu are perfecta dreptate: intre limba si unire nu exista nici-o legatura obligatorie. Dau un exemplu: In Belgia nimeni nu pretinde ca ar fi belgian sau ca ar vorbi belgiana. In Belgia exista doua comunitati: cea valona, francofona si cea flamanda. Desi valonii si flamanzii se cearta din cand in cand, valonii nu se gandesc de loc la o eventuala unire cu Franta, cu toate ca zic ca sunt francofoni si nici flamanzi nu se gandesc la vre-o unire cu Olanda. Ei prefera in continuare sa ramana uniti intre ei: valonii si flamanzii impreuna. Deci o unire fara nici-o legatura lingvistica dar teribil de... prospera. Pe de alta parte, daca niste neamuri vor sa se uneasca din iubire sau alte interese (materiale de ex.) asta o hotaresc ele (eventual prin referendum) si nu politicienii. A trecut vremea cand casatoriile erau puse de babe la cale!
    • +5 (9 voturi)    
      Un popor, o tara! (Luni, 1 martie 2010, 15:16)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Hatric

      Dar nemtii de ce-au unit nene?
      Oare compari mere cu mere si pere cu pere?
      • +2 (4 voturi)    
        E gresit sa compari mere cu mere? (Luni, 1 martie 2010, 16:04)

        Orban [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Mai anonimule, dar tu nu stii istorie de nici o culoare! Cand ne-au unit pe noi nemtii si cu cine? Poate te referi la faptul ca un austriac pe nume Hitler a incercat sa uneasca secuimea cu Ungaria?
        Unirea Basarabiei cu Romania nu a facut-o nici Germania, nici Romania. Unirea afost facuta de Sfatul Tarii dela Chisinau. Ei au hotarat luna asta acum 92 de ani unirea cu Romania!
        • -1 (1 vot)    
          ba stie istorie... (Luni, 1 martie 2010, 21:13)

          Ioan88 [utilizator] i-a raspuns lui Orban

          Se referea la cele doua Germanii. De est si de vest. Ai auzit de zidul Berlinului??
          • +1 (1 vot)    
            Scuze, esti mai ingaduitor decat mine (Marţi, 2 martie 2010, 12:25)

            Orban [anonim] i-a raspuns lui Ioan88

            Daca s-a gandit la cele doua Germanii, atunci a pus corect punctul pe i, pentruca nemtii au avut grija sa nu rateze rarisima ocazie istorica. Ar fi trebuit insa sa scrie "Dar nemtii de ce s-au unit nene?". Bag sama ca sta mai prost cu romana decat mine care-s maghiar. Mie mi-a facut impresia ca ar fi vrut sa scrie "Dar nemtii de ce ne-au unit nene?", adica sa pretinda ca nemtii i-ar fi unit pe romani cu basarabenii. Dupa 40 de ani de indoctrinare sovieto-comunista nu m-ar fi mirat sa aud si una ca asta.
            Personal cred ca unirea nu a avut loc, datorita faptului ca moldovenii (din R.Moldova) inca dela inceput nu au stiut cum sa trateze cu rusii lor, cum sa le menajeze nesiguranta, suspiciunea ca ar putea fi dezavantajati. Exista modelul UDMR, de unii acceptat, de altii comentat, dar functioneaza! Puteau si ei sa faca la fel.
    • +7 (9 voturi)    
      ce exmeplu ai dat si tu (Luni, 1 martie 2010, 15:18)

      Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui Hatric

      Belgia nici nu e o tara, e un protectorat, al Marilor Puteri, pe cand Basarabia a facut parte direct din Regatul Romaniei si rapita de catre rusi in 1945
      • -3 (3 voturi)    
        Belgia nu e o tara????? (Luni, 1 martie 2010, 17:07)

        vvvladut [utilizator] i-a raspuns lui Rumalun1st

        Cineva ar trebui sa il informeze pe ambasadorul Belgiei la ONU ca nu are ce cauta acolo. El saracul credea ca reprezinta statul belgian! Noroc cu specialistii in drept international care comenteaza articolele pe HotNews...
        • +1 (1 vot)    
          ha (Luni, 1 martie 2010, 18:02)

          Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui vvvladut

          nu ma asculta pe mine...

          http://www.youtube.com/watch?v=bypLwI5AQvY&feature=fvst
    • -2 (4 voturi)    
      ce (Luni, 1 martie 2010, 15:54)

      gechi [anonim] i-a raspuns lui Hatric

      "In Belgia nimeni nu pretinde ca ar fi belgian sau ca ar vorbi belgiana" hai ca dupa Limba Moldoveneasca am mai auzit una: Limba Belgiana? oare e inrudita cu Limba Austriaca sau cu Limba Braziliana?
    • +1 (3 voturi)    
      indopatii flamanzi (Luni, 1 martie 2010, 17:43)

      Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui Hatric

      nu vezi tu pentru ca nu n-a intrebat nimeni poprul, ca de obicei reprezentarile se fac la nivelul conducerii , oameni care au intentia de a-si pastra puterea, ca si in cazul Basarabiei...Doar Base care prezinta material sangvin la nivelul "podoabelor" si trage spre unificare, ca altfel..
  • +2 (2 voturi)    
    in NATO (Luni, 1 martie 2010, 21:39)

    ivanivan [utilizator]

    Cine este prieten adevarat al Moldovei tre sa ajute RM sa adere la NATO. Numai ca tara-membru al NATO RM are posibilitate sa deschida usa UE si sa atraga investitiile europene. Nici un milionar european nu va aduce milioanele sale in MOLDOVA pina ce nu este membru-NATO. RM este gata ca in 2 ani sa adere la NATO. In UE , RM poate fi primita numai ca tara-membru al aliantei. Tre de ajutat poporul RM sa inteleaga ca numai NATO aduce pace si stabilitate. Este necesar ca singur poporul RM sa ceara alipirea la NATO, unanim si desavirsit, aderare la NATO. este calea ce-a mai scurta de a se alipi UE! Patriotii tre sa ajute poporul sa inteleaga si sa faca alegerea in favorul NATO!
  • +1 (1 vot)    
    Romania intreaga! (Luni, 1 martie 2010, 22:51)

    funny [anonim]

    Sustin unirea Romaniei cu Republica Moldova, dar nu stiu cat bine ar aduce pentru cei de peste Prut... chiar ar vrea o astfel de clasa politica? Chiar ar vrea bataia de joc din Romania? Cel putin ei nu sunt intrebati cand ies din tara daca rroma vine de la Romania...
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Marţi, 23 noiembrie 2010, 19:00)

    Gribincea Toader - Romania [anonim]

    Este real ceea ce spune domnul Presedinte Mihai Ghimpu. Vointa sa fie. In ziua cind Moldova se va uni cu Romania, Marele Domnitor Stefan Cel Mare si Sfint trebuie scos de la Manastirea Putna si inmormintat cu onoruri militare in mijlocul Moldovei Mari pe care el a lasat-o urmasilor, urmasilor sai in vecii vecilor, iar toti moldovenii sa ingenuncheze la mormintul sau si sa-si ceara iertare pentru ca nu au fost uniti peste 150 de ani de convietuire pe acest pamint.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri