Raliu periculos pe autostrada austriaca. O romanca face "fite de foame“ la volan si e prinsa de radar cu 202 km/h

de Dani Rockhoff HotNews.ro
Miercuri, 30 decembrie 2009, 20:55 Actualitate | Diasporă

20 de kilometri a urmarit-o duminica dupa-amiaza politia austriaca pe o romanca la volanul unui Porsche. In dreptul localitatii Allhaming, in zona Linz, ea a fost prinsa de radar cu 202 km/h. Imediat, politia a pornit in urmarire, insa Schumacher-ita din Romania nu s-a lasat si si-a continuat cursa, cu viteza infernala. Dupa 20 de km, femeia de 29 de ani a fost silita sa opreasca, in apropierea localitatii Vorchdorf. Ii era foame si se grabea, a motivat ea la control.

Impreuna cu sotul si doi cunoscuti, femeia se intorcea dintr-un concediu de schi. Fiindca era de ceva vreme la volan, i se facuse foame si de aceea a apasat asa tare acceleratia, a incercat ea sa-si justifice fapta. Pentru viteza excesiva si lipsa vinietei de autostrada, politia austriaca a taxat-o de cateva sute de euro.

In loc sa se multumeasca cu amenda si carnetul de sofer ramas in buzunar, romanca a mai incercat o fenta tare. Ea a incercat sa-i mituiasca pe politistii austrieci. Acestia au ramas insa fermi pe pozitie si i-au intocmit pe loc sesizarea, dupa lege. Cu sotul la volan, femeia si-a putut continua, in final, calatoria. De asta data, in tempo moderat. In Austria, viteza maxima admisa pe autostrada este de 130 km/h.


Citeste mai multe despre   



  
10727 vizualizari
  • +3 (21 voturi)    
    Viteza de 130km/h (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:01)

    Stefan [anonim]

    In Germania viteza recomandata este 130km/h. In Austria viteza de 130km/h este viteza maxima legala pe autostrada. Pe viitor, va rog sa va informati inainte sa scrieti un articol cu care sa duceti in eroare cititorii
    • +10 (12 voturi)    
      asta zic si ei (Joi, 31 decembrie 2009, 8:43)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      "Viteza maxima admisa" (admisa de lege) in textul articolului e acelasi lucru cu "viteza maxima legala".
      Care era observatia ta? Ce necesita documentare suplimentara? De ce aduci in discutie Germania? Nu crezi ca tu produci confuzie? Lasa Germania ca era vorba de Austria.
    • +1 (7 voturi)    
      recomandatu' (Joi, 31 decembrie 2009, 9:03)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Draga, esti cam dus...Probabil ti-e foame.
      Nu exista viteza "recomandata" nicaieri in lume...
      Peste tot viteza maxima admisa este de 130 kmh, cu exceptia Germaniei unde exista autostrazi (nu stiu cate, dar putine) fara limita de viteza.
      Dar te rog, circula tu cu viteza "recomandata" pe unde vrei, sa vedem de cate ori esti oprit?
      • +2 (4 voturi)    
        cred ca esti varza (Joi, 31 decembrie 2009, 11:23)

        aisionline [anonim] i-a raspuns lui ioan

        In germania pe acele autostrazi "fara limita" viteza RECOMANDATA este de 130. ORICE accident care ti se intampla din vina ORICUI, ti se va pune TIE in carca pt ca aveai viteza mai mare de 130. De aceea ti se RECOMANDA sa mergi cu 130. Ce e peste e pe pielea ta. Si daca te crezi asa de istet te anunt ca NU ESTI!
      • 0 (2 voturi)    
        aproape corect (Joi, 31 decembrie 2009, 11:55)

        Eduard [anonim] i-a raspuns lui ioan

        de acord cu termenul de viteza recomandata, dar 130 km/h nu este o viteza de autostrada general acceptata dupa cum afirmi....deoarece sunt destule tari in care 120 km/h este considerata viteza maxima legala (vezi Spania, Portugalia). Comentariul nu este o observatie , doar o rectificare. LA MULTI ANI si viteza sigura pe unde conduceti!
        Si pe tuta cu porche....ce penibile afirmatii pot face unii prinsi cu mata in sac, pentru ca nu atata tarie de caracter sa-si asume vina....da asa face si in viata...ea n-a fost niciodata vinavata...tot altii iau tras-o
      • +1 (3 voturi)    
        Viteza recomandata (Joi, 31 decembrie 2009, 12:30)

        Adi-Seattle [anonim] i-a raspuns lui ioan

        In Germania in zone fara limita e viteza se pot observa semne cu vitza RECOMANDATA.Aceasta este scrisa cu alb intr-un patrat alastru. Depasirea acesteia nu atrage dupa sine amenzi. Este postata pentru siguranta in zone de risc.
        Intai te inforezi si apoi postezi.
        Bafta
    • 0 (4 voturi)    
      celor doi respondenti (Joi, 31 decembrie 2009, 11:50)

      Viennois [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Dau asigurari ca la noapte statea in text "recomandata" in loc de "admisa". Un bravo redactiei ca s-a corectat. Cu 130 recomandati chestia sta asa, ca in Germania viteza nelimitata (credo al soferilor cu bocanci de plumb:"Freie Autobahnen für freie Bürger" = autostrazi libere pentru cetateni liberi) a fost treptat ingradita, iar pe ultimele "ramasite" din paradisul vitezomanilor se recomanda a nu depasi cei 130.
      Un caz macabru din 2003 a fost cel al pilotului de la firma Mercedes cu sarcina de a testa ultimul racnet pe autostrada, plecind de la Sindelfingen inspre nord, pe cat de iute posibil. O mama cu un copil mic intr-un Kia minuscul a fost maturata cu 220-250 kmh de pe carosabil, ambii pierind in accident. Dupa o condamnare la inchisoare, "Turbo-Rolf" s-a ales de la instanta superioara cu un an cu suspendarea pedepsei si o amenda. A fost incriminat pentru condus fara a tine seama de altii, viteza excesiva n-a fost un cap de acuzare.
      (http://www.news.at/articles/0408/15/75351/18-monate-haft-todes-raser-daimler-test-fahrer )
  • +13 (13 voturi)    
    Bravo politistilor austrieci! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:06)

    Titirez [anonim]

    Si fara vinieta si cu viteza mult peste limita si cand te prind incerci cu spaga. Deprinderi din patria mama.
    Ar fi un castig daca a tras concluziile corecte dupa aceasta intamplare.
  • -18 (26 voturi)    
    celor de la Hotnews..... (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:08)

    ala care nu intelege.... [anonim]

    ca va pretindeti prifesionisti in ale jurnalismului..........dragilor???? voi ati invatat la facultate stilisica si diferite materii in ale limbii romane..........sunteti jalnici, nu cunoasteti formulele de baza cand e vorba de viteza excesiva...........BAI AMATORILOR.........viteza de 130km/h este cea PERMISA(mai mult nu e admis), nu RECOMANDATA (ca nu sunteti la medic sa va recomande ceva.....) vedeti, cu detalii din astea ne facem pe noi romanii, sau sa nu fiu rau, oamenii in general.........fiindca o chestiune maximal admisa ca viteza pe drumuri publice, in relatarile voastre devine o recomandare.......si apoi te miri cum se circula la noi......cum se recomanda.......in fine, nu o sa va fac eu profesionisti.....aia sunteti sau nu..........vorbesc in cunostinta de cauza.......sunt si eu printre voi, desi nu ma consider de-al vostru.........va RECOMAND un an nou mai bun!!!!!! (ca sa nu fiu gresit inteles, eu criticam aici faptul ca permiteti unora ca autorii de mai sus sa publice emanatiile la voi pe "sait" si strica la imagine)!!! hai pa
    • +15 (15 voturi)    
      he he (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:59)

      max [anonim] i-a raspuns lui ala care nu intelege....

      uite ......... niste......... puncte ...... de la mine ..... :))
    • +5 (13 voturi)    
      Bai planta! (Joi, 31 decembrie 2009, 2:40)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui ala care nu intelege....

      In occident exista si "viteza recomandata" . Este un panou patrat albastru pe care scrie viteza recomandata pe un anumit sector de drum. Se poate gresi,dar nu te da chiar asa destept! Ti-o spune unul care poate are mai multi kilometri in mers inapoi decat ai tu in mers inainte!
      • +1 (3 voturi)    
        foame mare... (Joi, 31 decembrie 2009, 9:19)

        ioan [anonim] i-a raspuns lui dami365

        Draga dami, ti-e foame si tie...
        Panoul albastru este folosit numai pe anumite tronsoane cu eventuale pericole iminente (ploaie, zapada etc.) sau la apropierea de noduri rutiere...
        Acolo exista intr-adevar un fel de recomandare, dar limitata...
      • -4 (4 voturi)    
        Bai carnivor! (Joi, 31 decembrie 2009, 13:49)

        tot ala care nu intelege [anonim] i-a raspuns lui dami365

        lasa tu vraja marii, si nu te mai da tu destept, nu oi avea eu asa multi km inainte, fiindca acolo ii ai tu, ca inainte era mai bine pt tine probabil.....nu te ambala...ca eu nu te-am jignit pe tine, ci neprofesionalismul celor de la hotnews!!!!!!si lasa afirmatile pretentioase cu panouri patrate albastre........ca aici nu e vb de recomandari ci de viteza maxima admisa pe autostrada..........ca eu stiu la ce te referi tu, ca am mai condus si eu prin ungaria, austria si germania......dar esti pe langa subiect......aici era vb de faptul ca pe autostrada in austria, in lipsa unor panouri de recomandare, viteza maxima legal admisa, si nu recomandata este 130km/h!!!
  • +10 (14 voturi)    
    Jenant articol (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:09)

    Gigi [anonim]

    Un articol jenant... fara detalii destule.
    De unde erau romanii, ce zice legea in Austria daca incerci sa-i mituiesti, etc.
    • +1 (1 vot)    
      Re: (Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:21)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Legea din Austria spune ca doamna a comis doua fapte penale:

      1. incercare de mituire a unui politist
      2. frauda (neplata vignetei)

      Politistii au fost foarte de treaba daca i-au aplicat doar o amenda. Sper sa invete sa evite astfel de situatii in viitor.
  • +12 (14 voturi)    
    eu (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:13)

    mda [anonim]

    in romania o pupau politaii si in dos... daca era o blonda din aia siliconata sau sotul era un mare politician...

    ma mir ca nu au arestat-o.. daca era austriaca o retineau la sectie.. dar asa probabil au zis ca e multa bataie de cap, cu translatori, avocati..
  • +10 (10 voturi)    
    Precizari (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:13)

    Corina [anonim]

    Nu este recomandata viteza de 130 km/h in Austria, este viteza maxim admisa! Recomandata este in Germania.

    Iar comportamentul execrabil al romancei trebuia taxat si mai mult. Ce credea, ca daca are Porsche, or sa pice politaii in popou? Ridicol! Nimeni nu isi permite sa mituiasca politia, in afara celor care vin din tari cu mentalitati d-astea, gen Romania si Rusia, unde demnitatea este un concept necunoscut, iar evitarea asumarii responsabilitatii este practicata in mod comun.
    • +8 (10 voturi)    
      Eu as fi inchis-o putin... (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:06)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Corina

      Comportament execrabil al romancei !

      Sa fi fost eu politist si sa ma fi intilnit cu "doamna" respectiva, o bagam la mititica pentru tentativa de dare de mita !

      Catre Hotnews.ro: Va rog sa dati numele respectivei romance, nu de alta, dar pentru ca sa stie lumea despre cine este vorba. Poate de rusine, isi va revizui atitudinea si comportamentul.
      • +2 (2 voturi)    
        este vorba de Lege (Joi, 31 decembrie 2009, 11:01)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Radu

        dincolo de povestea cu viteza "recomandata", si eu stiam ca in Austria poti sa te alegi nu doar cu amenda, ci cu dosar PENAL pttentativa de mituire ..
      • +1 (1 vot)    
        Vax !! (Joi, 31 decembrie 2009, 11:18)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Schimbare de atitudine si comportament ?? Nici o sansa; intamplarea va fi povestita si savurata, ca un act de virtute si curaj, in cercul de prieteni si in localurile de fite, dansa devenind "eroul zilei" !!
  • +4 (4 voturi)    
    HA HA (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:29)

    je [anonim]

    Tipic romanesc! Un puiut de mita daca nu merge altfel! Scuzati cenzura..o jigodie!!!!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    sa-i fie de bine ! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:35)

    virgilius [anonim]

    Pe cand amenzi similare si politisti incoruptibili si la noi ?!
    Ma mir ca nu i-a amenintat pe politisti cu cine stie ce pile la senat, procuratura, politie.
  • -4 (14 voturi)    
    Alo Hot News (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:40)

    Honorius [anonim]

    Cine e fomista ? Cat a dat sa nu-i dati numele ? E si asta vreo EBA sau IBA ? Sunteti foarte curajosi !
    • +6 (12 voturi)    
      Pitzipoanca social democrata (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:30)

      georgio [anonim] i-a raspuns lui Honorius

      Vai mai tonomatu lu tata, din pacate pt. tine in Romanica sunt mai multe loaze de social democrati cu porsan. Deh numai la noi toti milionarii sunt socialisti si plang pe umarul saracului :) nu ca la nesimtitii aia din vest unde toti sunt populari sau liberali. Alde Hrebe, Nastase junior, Drahnea junior , noroc ca a lu' Venghele e minor ca daca nu si ala plimba fufele cu porsanu.
  • +5 (15 voturi)    
    Pitipoanca da' romania (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:51)

    Houstonianul [anonim]

    Uite de aia nu meritati sa primiti vize pentru SUA fara sa treceti prin filtrele ofiterilor nostri consulari: pitzipoancele si cocalarii, chiar si cu bani, nu au ce cauta aici sa ne faca de rusine prin astfel de tiganisme. Puteti voi sa aveti Porche de Porche, ca tot miros de cocalar veti raspandi oriunde!

    Warren Buffet sau Bill Gates au miliarde (de $) si nu auzi sa ia amenda sau se sparga in figuri. Bogatia lor sta in puterea mintii, si nu in tabla de la Porche!
    • +8 (8 voturi)    
      pt houstonianul probabil biciclist (Miercuri, 30 decembrie 2009, 23:25)

      goodboya1 [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      1.Prietene, Porsche nu Porche.
      2.Tu ai cocalarii tai acolo,e normal sa nu-ti doresti altii. Mexicanii si jamaicanii sunt gata sa-ti tina de urat.
      • -1 (3 voturi)    
        porche (Joi, 31 decembrie 2009, 10:18)

        cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui goodboya1

        daca erai mai sprintzar la minke, intelegeai ca fura o greseala pusa cu intentzie, ca de fapt se combina bine marca cu atitudinea fatucii.

        si revenind la cocolari, (nu stiu exsct ce inseamna...), jamaicani nu's prea multzi nici in ny, daramite in houston.
        si ceva in plus, cu exceptzia portoricanilor si, poate, a dominicanilor, restul insularilor din caribe sunt de f. mult bun simtz.
        si inca ceva, mexicanii, jamaicanii si resutul "cocalarilor", consuma mai mult sapun decat multzi dintre romanii nostrii verzi.

        in ce priveste disciplina in trafic, pe autostrazile americane, fatuca primea si bratzari. in texas, viteza max. pe highway este de 70 de mile la ora, adica, undeva sub 120 km/ora, iar state troopers, adica politzia de autostrada a statului texas, nu glumeste. si nu face diferentza de ce origine sunt cocalarii...

        si nu in ultimul rand, nici mexicanii, nici jamaicanii nu pretind ca sunt europeni, sau gringos.
        fatuca aia a vrut sa le'arate ea la austrieci ce'i muschiul romanesc cand apasa pe acceleratziea la ...porche.:-))
    • +3 (3 voturi)    
      nu vine de la Porc - Porche (Joi, 31 decembrie 2009, 0:24)

      Viennois [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      ci se cheama PorSche si madama nu e nici prima si nici ultima in graba. Blandetea cu care a fost tratata se datoreaza sezonului, ca permisul se incaseaza de regula la asemenea viteze. Cei 130 kmh stau pe tabla, cine ii respecta primeste de la colegi semn ca are o pasarica si moare de foame in coloana de TIR-uri de pe banda din dreapta.
      Incercarea de mituire a fost lipsita de finete, poate incerca cu o donatie pentru "Kaffee-Kasse" a postului de politie respectiv. Pe vremuri, cand circulatia era dirijata de catre politisti in lipsa semafoarelor, stateau de sarbatori crucisatoarele coada in dreptul "dirijorilor" si doamne distinse coborau si le inmanau cosuri cu bunatati alese - cine se gandeste aici la mita, trebuie ca e roman.
    • -1 (3 voturi)    
      de acord (Joi, 31 decembrie 2009, 8:50)

      Angel [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      dar nu poti sa le explici la mioriticii astia. Ei nu stiu decit sa te injure si sa te faca in toate felurile. Isi mai dau si cu parerile fara sa aiba habar. Doamne fereste sa de viza libera in USA sau Canada... nu mai ai unde sa fugi de tiganisme.
      • +1 (3 voturi)    
        ciocoi unsurosi si manelisti (Joi, 31 decembrie 2009, 11:25)

        cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui Angel

        precis aveau si niscai cd-uri cu manele si difuzoarele la max.

        ciocoiul roman de tranzitzie n'are termen de comparatzie in amerika.

        nici cel mai badaran portorican din greenpoint nu ar sfida legea traficului in halul asta. mai merg ei,acolo, zece-cin'spe mile pest 55 cat e permis in ny, dar nu exagereaza asa pen' ca stiu ca pot petrece noaptea in arestul politziei.
        iar mexicanii din texas, sunt mai atentzi decat altzii, pentru ca o oprire de catre politzie l'ar dibui de ilegal si ar ajunge in autobuzul dela "migra":-))

        asta ca veni vorba de bunul simtz...:-))
    • +2 (2 voturi)    
      ? (Joi, 31 decembrie 2009, 11:28)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      dupa cum scrii pare ca ai senzatia ca esti alta specie... nu mai generaliza, peste tot lucrurile sunt amestecate...
    • -1 (1 vot)    
      Bill Gates (Joi, 31 decembrie 2009, 13:23)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

      Bill Gates era recordman la luat amenzi pentru viteza ! Acum poate a mai imbatranit.
  • +11 (11 voturi)    
    pp (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:28)

    cristian [anonim]

    daca nu se mentiona virsta as fi crezut ca este judecatoarea betiva de la dambovita
    si politistii nu au cazut pe spate la argumentele ei
    cred ca acum isi fac griji ca vor fi dati afara
  • +9 (9 voturi)    
    Daca s-ar fi intamplat in USA (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:42)

    gigi marga [anonim]

    ... incercarea de a mitui politia se lasa urgent cu catuse la maini, perchezitie, si apoi inchisoare.
    Probabil ca am fi auzit aproape peste tot vorbindu-se de violenta politistilor indreptata asupra bietei femei din Romania.

    Cineva intreba: de unde din Romania erau personajele respective? Chiar are importanta? Conteza daca e din Bucuresti, Constanta, Iasi, Craiova, Timisoara, Oradea sau alta zona? E vreo diferenta?
  • +4 (4 voturi)    
    numele (Miercuri, 30 decembrie 2009, 23:01)

    Ant [anonim]

    Si eu zic sa-i dea numele. Altfel, ce rost are articolul asta?!
    Hough
  • +9 (9 voturi)    
    Raliu periculos (Miercuri, 30 decembrie 2009, 23:03)

    Cadillac [utilizator]

    Din fericire pentru "figuranta" respectiva, politistii si-au dat seama cu cine au de-a face, au lasat-o in libertate ! Intr-adevar un cadou in lumea civilizata !

    In TOATE cele 50 de "judete" americane, sa te fereasca bunul Dumnezeu sa ai vreo bancnota - DIN GRESEALA - linga permisul de conducere ! ! !

    Daca esti cuminte, cu "trecut" curat pe drumurile publice, stai la "mititica" vreo citeva zile pina cind se va indura vreun judecator sa te asculte; cea mai buna aparare este sa recunosti ca esti vinovat, DAR, a fost o greseala absolut nevinovata. Ai "scapat" usor; citeva zile la "pusculita", PLUS amenda de rigoare - sistemul de justitie nu lucreaza pe gratis - si uite-asa ai dat de belea pentru ca stiai ca NICIODATA nu se tin banii impreuna cu permisul. Iar daca vrei sa "faci rost" de puscarie "cit cuprinde", sa INCERCE vreo persoana sus-pusa sa intervina pe linga judecator ! ! !
    La modul cel mai serios, ai incurcat-o.
    • +1 (1 vot)    
      multumesc! (Joi, 31 decembrie 2009, 11:07)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

      Cadillac, multumesc de precizari.
      Asa stiam si eu, din carti si filme, vad ca mi se confirma de cineva care locuiste acolo.

      Evident, cutumele si traditiile difera de la societate la societate, asa cum in State sau in UE faci puscarie pt bancnota uitata linag permis, aici este perfect firesc, nu doar acceptabil, ci stict necesar!
  • +4 (4 voturi)    
    Nesimtire (Miercuri, 30 decembrie 2009, 23:17)

    Raz [anonim]

    Va dati seama cata nesimtire si suficienta poate zace in familia astora?
    Ca mergi cu 200 poate inteleg, ca na, nu ai pe unde in romania si esti frustrat, dar de ce nu a cumparat vignete si mai ales de ce nu a oprit?!
    Auzi sa incerce sa si mituiasca?????
    Cred ca sunt panouri de avertizare pentru cumparare vignete din 10 in 10 km inclusiv pe cele de deasupra autostrazii.
    • +1 (1 vot)    
      de compatimit! (Joi, 31 decembrie 2009, 11:15)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Raz

      Raz a rezumat bine situatia - pe o autostrada de vis din vest esti tentat sa depasesti viteza, chiar daca ai nu Porsche, ci un logan model 2004.

      Dar cu vigneta, este nesimtire!

      iar sa nu opresti si sa dai mita, este PROSTIE, risti sa intri la inchisoare.

      deci explicatia este simpla, respectiva nu avea prea multa minte ...
  • +4 (4 voturi)    
    desteapta (Joi, 31 decembrie 2009, 0:06)

    dondan [anonim]

    sa ii dea numele si adresa completa basca numarul de la masina sa o vada toata tara pe desteapta
    ca unii au mancat lebedele de la austrieci altii fac raliuri pe autostrazile lor si uite asa ni se cladeste o imagine de snapani dincolo de granita
    bravo ei pupaoar tata ca doar nu degeaba conduce porsche caii aia de sub capota traba galopati pa undeva
    rusine RUSINE
  • +3 (3 voturi)    
    Nu e singura... (Joi, 31 decembrie 2009, 0:07)

    Mihai Cazac [anonim]

    O isprava oarecum asemanatoare, povestita de el insusi intr-o emisiune mai veche "'Ïn gura presei" a facut marele Mircea Badea. Daca are cineva un link la respectiva emisiune, ar fi instructiv...
  • -2 (4 voturi)    
    Raliu periculos - Part Deux (Joi, 31 decembrie 2009, 5:25)

    Cadillac [utilizator]

    Stau si ma-ntreb si eu ca Bula; cit de timpit trebuie sa fii ca sa-i dai pe mina nevestei o asemenea "jucarie" care mai are si prostul obicei de a "prinde" 250 km/ora. Din punct de vedere logic, nu sint decit 2 explicatii:
    - Baiatul e sinucigas dar n-are curajul sa-si traga singur un glont in cap.
    - Are un 'ciucurel" nu mai lung de 3 cm in stare de functionare si ca urmare: Mama mea e "pasarica" !
    • -2 (4 voturi)    
      Esti stupid... (Joi, 31 decembrie 2009, 9:34)

      Seba [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

      Prietena mea are masina... ca si mine... stam impreuna si vreau sa spun ca e o soferita cum poate jumatate din barbatii care circula la noi pe strazi nu sunt. In afara de faptul ca avea probleme la inceput cu parcarea cu spatele, care nici pentru barbati nu e o treaba usoara de foarte multe ori, vreau sa spun ca daca ar fi toti barbatii si femeile asa ca ea am avea niste drumuri mai sigure si decongestionate in care s-ar circula normal cu 50 km/h in treapta a 4-a de viteza. Iar legat de articol? O proasta, dar asta nu inseamna ca daca conduce un Porsche e proasta soferita. De obicei vorbeste orgoliul din barbat, probabil tu Cadillac nu ai pus nici macar o data piciorul pe o masina cu mai multi cai putere... asa sa ne rezumam la 300... :P Uite ea a pus si s-a descurcat! Tu ajungi la pedale? ;)
      • +1 (1 vot)    
        Raliu periculos... (Marţi, 5 ianuarie 2010, 7:47)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Seba

        Uite-asa ma obligi tu pe mine sa-ti dau peste botic:

        Permisul meu INTERNATIONAL de conducere a fost eliberat in luna Iulie a anului 1968, pe vremea cind taticul tau era extrem de tinar. Adica in stare de spermatozoid.

        Dupa care, am condus TIR-uri pe soselele europene - asta se intimpla cind "ai pile", tata fiind contabil sef la Abatorul Central al Capitalei. Duceam mobila de la Pipera pentru RFG si inapoi cu bere pentru Romania. Iar aici in America, acelasi lucru pentru inca 22 de ani, la volanul celui mai scump echipament rutier din lume: Truck Kenworth + trailer frigorific ultimul racnet = 600.000 de dolari - mult mai mult decit casa in care locuiesti. Si ca se te mai amarasc un pic, lovitura de gratie: nasul meu de cununie a fost seful atelierelor de reparatii auto "Ciclop" de pe Blvd Magheru; parca prin august 1973 m-a trimis cu un taxi sa aduc masina lui Tiriac pentru o mica revizie si s-o duc inapoi a doua zi! Ca sa nu ai cosmaruri noaptea, ai VAZUT vreodata un Ford Mustang Mach 1 vopsit galben cu negru? Iar la vremea respectiva masina proprie era un Mercedes adus personal din RFG cu numai 12.000 Km la bord. Numar de circulatie? Din "categoria" celor cu 1 - B Asa-i cind ai pile. Am petrecut la volan mai multi ani decit ai tu ca virsta, am "sub centura" mai mult de 2 MILIOANE de kilometri strabatuti pe soselele europene si americane!

        Iar tu imi dai mie "lectii" rutiere.

        Femeile n-au ce cauta la volan, iar barbatii nu croseteaza. Punct.

        Barabtii care stau pe locul din dreapta cu o femeie la volan sint cei care-i zic pasaricii, "mama"
    • 0 (0 voturi)    
      in ce limba? (Joi, 31 decembrie 2009, 22:32)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

      in ce limba e asta cu "Part Deux"?
      Ca franceza sugur nu e LOL LOL
      • +1 (1 vot)    
        Part Deux (Marţi, 5 ianuarie 2010, 7:56)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Gogu

        Da, ai dreptate.

        In mod SUGUR nu e franceza.

        In realitate este una din expresiile noastre, ale "smecherilor", ale "baietilor de bulevard" ai anilor '70.

        Este normal sa-ti "sune" aiurea; erai tare mic pe-atunci...
  • +4 (4 voturi)    
    Direct proportional (Joi, 31 decembrie 2009, 9:07)

    Arthur [anonim]

    Nu stiu daca este stiintific dar am constatat ca in Ro valoarea masinii este direct proportionala cu nesimtirea si mitocania,asa ca la Porsche avea o cantitate suficient de mare! Ce e mai trist e ca nici sotul nici ceilalti 2 pasageri nu au avut mai mult bun simt ca sa o potoleasca.Si cand ma gandesc ca acum 25 de ani femeile erau date de exemplu ca soferi decenti si atenti,acum cand au ajuns la venituri obtinute prin orice metode gradul unora de nesimtire il depaseste lejer pe cel al barbatilor!
  • +1 (1 vot)    
    articol neprofesionist (Joi, 31 decembrie 2009, 9:41)

    G [anonim]

    nu vreau sa jignesc autorul articolului care dupa nume pare a avea legatura cu zona unde s-a petrcut incidentul dar devine de notorietate ca reporterii sa dea stiri incomplete.In primul rand din stire trebuie sa reiasa numele doamnei respective si unde locuieste in Romania.....Dupa cate stiu eu politia ar fi trebuit sa-i intocmeasca dosar penal nicidecum sa o lase sa plece linistita, usurata de ceva bani care oricum pentru ea nu conteaza.
    Este rusinos cum tot incearca romanii cu mentalitati comuniste, cu mica smechereala sa mituiasca civilizatia impamantenita austriaca.Parveniti, spargatori de seminte care nu ne lasa sa evoluam in fata natiilor civilizate.Cu asemenea mutanti , produsul celor 40 ani de comunism o sa ne tot luptam si spre regretul si amraciunea mea nu prea avem sanse sa scapam curand.Daca tipa respectiva procedeaza asa presupun ca si copii ei vor fipe masura......si tot asa din generatie in generatie in loc sa ne civilizam ne afundam in mocirla tipic romaneasca.
    • +1 (1 vot)    
      discretie (Joi, 31 decembrie 2009, 13:44)

      dani [anonim] i-a raspuns lui G

      Politia germana sau austriaca nu da numele contravenientilor, care au dreptul la protectia datelor private. Daca ar fi altfel, mai ales de cand cu Internetul, care "nu uita" nimic si e accesibil unei lumi intregi, o persoana care a calcat candva "pe bec" (si i se poate intampla oricui) poate sa aiba inconveniente legate de viata privata, profesionala sau publica.
    • +1 (1 vot)    
      dosar penal (Joi, 31 decembrie 2009, 22:30)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui G

      v-ati indragostit de formula asta "dosar penal", in Occident politia face constatarea infractiunii printr-un proces verbal care e trimis procurorului. Acesta va decide incadrarea faptei intr-o categorie penala sau contraventionala, nu inainte insa de a asculta si partea in culpa.
  • -1 (1 vot)    
    Multi prosti si invidiosi (Joi, 31 decembrie 2009, 11:14)

    impotriva [anonim]

    Multa agitatie pentru nimic. In lipsa de stiri, media aduce in prim plan un fapt care se poate intampla oricui, oricand.
    Si ce daca conducea un Porsche, si ce daca era femeie, si ce daca a incercat sa rezolve conflictul 'amical'.
    Vorbim despre o persoana particulara care si-a asumat faptele de la cap la coada.
    Dar romanul e mai deranjat de Porsche decat de filmul evenimentelor.
    Saracul judeca prin stomac si prostul prin supapa mintii sale. Combinatia e mortala si din pacate vindecarea presupune inca multa apa curgatoare pe Dambovita...
    • +1 (1 vot)    
      asa e, prosti, da multzi.. (Joi, 31 decembrie 2009, 12:43)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui impotriva

      asa cred si strainii despre romani.
      si tzara e frumoasa, dar, pacat, e populata !
      e din ce in ce mai multi cu porche si din ce in ce mai putzini cu respect pentru lege.

      caci, la fond, asta e problema, respectul fatza de lege. asta e unul dintre primele trasaturi ale civilizatziei unui popor.

      mergand pe ideia matale, ce rost mai are legea si ce rost mai are palavramentul ? aaaa ?!

      si apropo de judecatul prin stomac, taman asta crezu si fatuca ca e normal. se dadu fomista si mai incerca si un mic bacsis.

      ai dreptate, nu porsche trebuie judecat.
      el a facut masini bune.
      numai c'au incaput pe mana la un neam prost...:-))
  • -1 (3 voturi)    
    202km/h pe radar = 210 pe sosea (Joi, 31 decembrie 2009, 11:17)

    gigi [anonim]

    Un radar are o toleranta medie de 5-7% , ceea ce face ca cei 202km/h inregistrati sa fie posibil 212 - 216 km / h reali pe sosea.

    Senna a murit intr-o curba in San Marino cu mai putin de 200 km /h.

    Cine merge cu 210 km/h si mai e si urmarit de politie 20 minute (cum zice articolu!!), si mai incearca sa zica ca ii era foame, si apoi sa mai si mituiasca politia .... are toata stima mea!!!! :))))
  • +1 (1 vot)    
    tabloidele lor sunt mai bune (Joi, 31 decembrie 2009, 11:37)

    gheo [anonim]

    tabloidele elvetiene sunt mai bune ca ale noastre, se pare ca mai credibile
    eu am stat de vorba cu un elvetian din zurich si mi-a spus ca s-a dovedit ca nu a mancat nimeni nici o lebada in elvetia, a fost doar o poveste a unui tabloid imprumutata apoi si in austria.
    si de ce ar fi avut nevoie sa manance lebede cand un cersator la vremea aia castiga si 2-3000 de franci pe luna???
  • 0 (2 voturi)    
    viteza (Joi, 31 decembrie 2009, 11:55)

    bc [anonim]

    corectitudinea si indemanarea unei femei la volan, inainte de rev, s-a recunoscut dupa, ca fost o mare gogorita. acum, daca vezi o stangacie in circulatie, in 99% din cazuri veti constata ca la volan e o soferita. fara cuvinte.
    • +1 (1 vot)    
      aproape (Joi, 31 decembrie 2009, 19:26)

      gcorneille [anonim] i-a raspuns lui bc

      In ultima vreme a mai scazut procentul de care vorbesti, si nu pentru ca ar conduce femeile mai bine ci pentru ca din ce in ce mai multi barbati conduc ca niste cizme. Si asta este "autocivilizarea romaneasca" : "Ce, eu sunt mai prost sa conduc legal cand ala cu masina mai ieftina/scumpa conduce aiurea?"
  • +1 (1 vot)    
    tema nu e inca epuizata (Vineri, 1 ianuarie 2010, 15:12)

    Viennois [anonim]

    Mediile austriece care aduc stirea scriu ca doamna si insotitorii ei ar fi fost pe drum IN concediu, o privire pe harta arata ca a fost oprita la sud-vest de locul und a jignit radarul. Deci, ori venea de la o statiune montana din Romania si mai voia sa ia o imbucatura in drum spre casa ori cutiuta aia pentru navigare a incurcat-o rau si ea devenise nerabdatoare sa vada in sfarsit meleaguri cu care e familiarizata.
    De-altfel sa va minunati de comentariile autohtonilor pe ooe.orf.at, aproape niciunul n-o condamna dar multi injura cei 130 kmh, politia si pe cei care vaslesc cu gondola pe banda din mijloc cu 100 kmh. Romanu' mai catolic decat urmasii lui Abraham a Santa Clara?
  • 0 (0 voturi)    
    ca a fost un roman (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 0:29)

    florin [anonim]

    nu cred ca problema a fost de ziar, dara mirarea a fost ca a fost o persoana romanca cu un porsche, vezi nene ca noi ne putem permite numai dacia.
    o jicnire pentru autrieci ca o romanca a calcat regula cu 200.. km/h.
    defapt zilnic se incalca si radarul isi face treaba,.. da asta vinea din romania...


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version