Mesaje rasiste in Irlanda de Nord: Tigani romani, sunteti avertizati. Membrii C18 vin sa va bata ca pe un urs incoltit

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Duminică, 21 iunie 2009, 15:15 Actualitate | Diasporă

"Tigani romani, sunteti avertizati. Membrii C18 vin sa va bata ca pe un urs incoltit": Mesajul a fost trimis de organizatia Combat 18 din Irlanda de Nord saptamana trecuta, dar a devenit de notorietate dupa ce peste 100 de tigani din Romania au fost victimele unor incidente rasiste.

Dar in 'Oras', enclava unde sentimentul anti-romanesc este cel mai puternic, chiar si cei care condamna violentele se opun ferm imigratiei, relateza The Guardian, in editia electronica.

Mesajul Combat 18, distribuit prin email in toata Irlanda de Nord, este plin de ura si de amenintati:
"Tigani din Romania, sunteti avertizati
Credinciosii C18 va vor bate ca pe un urs haituit
Nu intrati in Belfastul de Sud, stati departe de noi
Si daca vreti sa scapati
Luati barca si nu va mai intoarceti
Nu e loc pentru negri in Union Jack
Membrii C18 'orice e necesar"

Versurile rasiste au fost trimise pe telefoane mobile si pe computere intre simpatizantii miscarii, dupa ce regiunea a ajuns pe prima pagina a ziarelor din intreaga lume, in urma incidentelor in care au fost implicati tiganii romani.

"Orasul", un cartier muncitoresc situat in vecinatatea Universitatii si marginit de autostrada M1, este de mai mult timp un centru de promovare a rasismului in provincie.

In aprilie, 46 de polonezi si-au parasit casele, dupa o serie de atacuri coordonate.

'Nu ma deranjeaza polonezii si slovacii, muncesc din greu dar acum nu vezi decat romani care cersesc si vagabondeaza pe aici'

Desi locuitorii condamna atacurile, localnicii nu sunt de acord cu imigrantii.

"Este ingrozitor sa periclitezi viata copiilor, dar ei traiesc practic unul peste altul. Cersesc in fata magazinelor si a bancilor. Isi trimit copii sa vanda trandafiri in fata barurilor, noaptea. Nu ar trebui sa li se permita sa-si trateze asa copiii. Nici macar nu ar trebui sa li se permita intrara in tara, pentru ca nu vor sa munceasca", declara o femeie intre doua varsta, care a preferat anonimatul, in conditiile in care sunt foarte multi straini in zona in care locuieste.

Chiar si de-a lungul prosperului Lisburn Road, cu restaurantele sale, galeriile de arta si buticurile sale, atitudinea fata de tigani este negativa.

Imbracat intr-un costum business inchis la culoare,  Derek Orr afirma ca "s-a saturat pana peste cap" de tigani.

"Nu mai poti sa intri intr-o banca sau intr-un magazin fara sa-ti apara in fata o femeie din Romania care cerseste. Nu ma deranjeaza polonezii si slovacii care vin aici. Muncesc din greu, mult mai mult decat localnicii, dar acum nu vezi decat romani care cersesc si vagabondeaza pe aici. Ar fi mai bine pentru toti daca s-ar intoarce in Romania sau in alta parte a Europei", spune el.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

6579 vizualizari

  • -31 (31 voturi)    
    Rasist esti tu! (Duminică, 21 iunie 2009, 15:19)

    Maria [anonim]

    Nu-ti cere nimeni, draga autorule, sa le tii partea romilor! Insa statutul de jurnalist cu siguranta iti impune impartialitate, lucru de care nu pari sa tii cont cand folosesti termenul "tigani". Te-ai gasit tocmai tu, lupule, sa strigi "lupu'!"...
    • +31 (31 voturi)    
      alo, se numesc tigani (Duminică, 21 iunie 2009, 15:34)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      fie iti place , fie nu....daca astia si-au facut numele de kkt asta e treaba lor , treba cu rromi se numeste Rebranding si se incearca stergerea cu buretele a rusinoasei mosteniri a acestei grupari de oameni.
      • +22 (22 voturi)    
        rebranding (Duminică, 21 iunie 2009, 17:06)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui dadan

        din pacate isi fac rebrandingul pe seama noastra prin asemanarea de nume rom-roman.sa-i multumim lui petre roman ca a lui a fost ideea.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Marţi, 23 iunie 2009, 22:39)

        festinalente [utilizator] i-a raspuns lui dadan

        bai nene astia cum de pot sa faca asta si noi nu? Astia cum pot sa ii reduca la tacere saumacar sa incerce si noi nu? Astia cum de reusesc sa ii scuipe si noi nu? Chiar asa prosti sa fim? Chiar sa nu putem lua masuri? Chiar sa nu putem sa ii facem sa le fie frica sa mai iasa pe strada? Mai sa fie... ;)
    • +25 (25 voturi)    
      tocmai.. (Duminică, 21 iunie 2009, 15:41)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Maria

      de asa ceva a dat dovada cand a folosit termenul de TIGANI!!
      daca ar fi folosit CIORI ..alta ar fi fost situatia!
    • +14 (16 voturi)    
      Care romi? (Duminică, 21 iunie 2009, 16:13)

      Crapu' [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Tigani au fost si vor fi inca,
      Nedemni de neamul romanesc
      Caci nu sint rupti din tare stinca
      Tiganii..oriunde cersesc.

      Sa fiu iertat pentru folosirea versificatiei poeziei "Pui de lei".

      Incet, incet Europa se trezeste si realizeaza ce reprezinta si va reprezenta pentru viitorul continentului aceasta subspecie a rasei umane, care refuza cu obstinatie evolutia si incadrarea in civilizatie.
    • +14 (16 voturi)    
      tigani (Duminică, 21 iunie 2009, 17:09)

      rdr [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      ce romi??? se numesc tigani ordinari si ar trebui sa-i lichideze irlandezii astia, altfel se intorc in Romania, sau merg altundeva sa ne faca de kkt.
    • +4 (4 voturi)    
      pt. maria (Luni, 22 iunie 2009, 4:04)

      emigrantul [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Marioara ti-as dori sa fi un roman emigrant care tocmai vrea sa vb. cu domnul care a fos agresat de o cersetoare tiganca, sau sa fii un om de afaceri roman care tocmai ii propune prin tel. sa-i vanda ceva din ro. Ce-ai face daca ai fi occidental si dupa ce vezi un cersetor roman, in agentia de turism iti arata mai multe destinatii, alegi ro? Dar sa zicem ca esti o emigranta romanca model, te indragostesti de un irlandez, pare barbatul perfect, ce zici de refuzul parintilor, rudelor si al amicilor pt. ca esti romanca? ghici de ce te refuza? suferinta a sute de miie romani pe nedrept este oare gratuita? oare te doare in cot de victimele tiganilor, de te gandesti doar la harnicele cu fusta?
    • +3 (3 voturi)    
      Pai tigani sint! (Luni, 22 iunie 2009, 5:56)

      Mircea Margarit [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Doamna Maria, daca termenul de tigan a capatat conotatiile pe care le are nu e din vina altora, ci a tiganilor insisi. Si chiar daca le zici romi, tot tigani ramin si in citiva ani vor imputzi si acest cuvint cu aceleasi conotatii pe care le tiraste dupa el cuvintul tigan. In toata Europa se foloseste termenul de tigan (zingaro, gitane, gitano, gypsy), nu a inventat nimeni cuvinte pentru a ascunde o realitate veche. Este problema lor sa-si curete numele iar daca ei nu fac nimic in sensul asta, ba dimpotriva, fac tot ce pot sa-i confirme, sa-i intareasca si sa-i sporeasca faima, nu e vinovat nici jurnalistul care scrie tigan in loc de rom, nici irlandezul care nu le mai suporta imputiciunea, cersetoria, hotia.
    • +3 (3 voturi)    
      FA (Luni, 22 iunie 2009, 12:35)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Maria

      ai dreptate, nu suna bine tigani. Suna mai bine CIORI BORATE
    • 0 (0 voturi)    
      vai (Luni, 22 iunie 2009, 23:21)

      Marieta [anonim] i-a raspuns lui Maria

      La Congo cu ei, fireste.
      Logic ar fi in Hashmir.
  • +24 (24 voturi)    
    m-am mai linistit... (Duminică, 21 iunie 2009, 15:29)

    dadan [utilizator]

    astia sunt destul de educati incat fac diferentza intre tigani din Romania si romani.
    daca ar fi asemenea spirit civic si in Romania as sta mai linistit , dar noi avem o calitate - suntem toleranti , foarte toleranti ...tara noastra semana cu o casa de tolerantza ... ce mai, un bordel...!!
  • +15 (17 voturi)    
    rasimul e rau, cocalarismul e bun (Duminică, 21 iunie 2009, 15:38)

    andi [anonim]

    Asta era ! Sa nu cumva sa se simta jiginiti cocalarii daca li se spune tigani. Ei sunt romani, nu ? Toti romanii, de la Stean cel Mare si pana la Petre Tutea dansau din buric pe ritm de oracaieli maneliste.
    Rasismul nu poate fi aceptat. Dar cocalarismul si manelismul ?
    • +10 (10 voturi)    
      cocalarismul si manelismul ? (Duminică, 21 iunie 2009, 16:47)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui andi

      trebuie sa le acceptam. Se numesc ''subculturi urbane ale paturilor defavorizate'' si e trendy si obligatoriu sa le acceptam.
      Daca m-as numi maria (anonim) asa as raspunde.
  • +5 (7 voturi)    
    ciorile zburatoare (Duminică, 21 iunie 2009, 15:50)

    mike [anonim]

    ar trebui sa le multumim europenilor ca ne-au acceptat in UE , pana la urma cred ca au facut o afacere proasta de imagine mai ales de cand s-au umplut tzarile west europene de totzi tziganii jegosi din romanika , sper sa nu se razgandeasca prea curand ...
  • +8 (8 voturi)    
    tigani sunt (Duminică, 21 iunie 2009, 16:00)

    johndoe [utilizator]

    ... doar pentru unii. de exemplu Diaconescu de la MAE in interviu le-a zis numai "romani" si cei de la Antena3 la fel, ca doar ei sunt cu PC-PSD pe-o mana. ideea este ca prostii care nu rumega stirile or sa zica "ce nesimtiti sunt irlandezii, au o problema cu romanii", de fapt irlandezii au o problema cu cei ce ii deranjeaza si vin in haita. coincidenta ca haita este Maide in Romania. si cica asta ii rasism. daca te fura un tigan, ii dai in cap, daca te fura un evreu nu faci nimic ca sa nu fi antisemit. tot pe acolo e. imi pare rau ca multi cad prada semanticii.
    • +8 (8 voturi)    
      tiganizarea (Duminică, 21 iunie 2009, 17:01)

      sandu [anonim] i-a raspuns lui johndoe

      evreul are macar bunu' simt sa nu puna maneaua sa-i schelalaie la cap, sa nu se scalambaie pe strada si sa nu-si trimita puradeii si nevasta la cersit sau la furat. si, da, e o problema pentru ca, vezi doamne, rasismul trebuie combatut in schimb nimeni nu se grabeste sa combata tiganizarea si necivilizatia.
  • +8 (8 voturi)    
    inteleg (Duminică, 21 iunie 2009, 16:37)

    Adelin [anonim]

    Acum inteleg eu de unde vad atatatea masini cu volan pe dreapta la tiganii nostrii... Stiam ca sunt din Irlanda dar nu credeam ca sunt chiar asa suparati irlandezii... si casele alea tiganesti cat niste institutii...
  • +4 (10 voturi)    
    Miscare ca aceasta ar trebui si in Romania (Duminică, 21 iunie 2009, 16:51)

    Neaos [anonim]

    Fie ca s-ar numi Noua Dreapta, Miscarea sau oricum ar fi.
    Scopul ar trebui sa fie unul.
    Singurul.
  • +15 (15 voturi)    
    mai baieti (Duminică, 21 iunie 2009, 16:55)

    cluj [anonim]

    inainte de aderare la ue Romania era mereu acuzata ca nu integreaza tiganii in societate acum sint acolo integratii voi
    • +3 (3 voturi)    
      iti explic eu (Luni, 22 iunie 2009, 4:10)

      emigrantul [anonim] i-a raspuns lui cluj

      Si acolo exista politicieni care traiesc in cartiere de lux, in vile super, copii in scoli ok, si din raiul ala, explica muncitorilor de la priferie cum sa-i suporte pe tigani. Acum, va spun ceva simplu si de bun simt, nimeni pe lumea asta, nu ar face furturi si prostioare daca ar stii ca este pedepsit, tiganii fac asta pt. ca se simt protejati de legi blande si incurcate.
  • +7 (7 voturi)    
    tigani (Duminică, 21 iunie 2009, 17:17)

    aero [utilizator]

    Nu stiu de ce la Realitatea s-a dat stirea de x ori spunandu-se '100 de romani au fost tinta unor agresiuni...' Care romani? Daca erau unguri sin Romania, ce ar fi zis? Sunt 100 de tigani de catatenie romana; puteau fi 100 de tigani de cetatenie maghiara, slovaca sau in curand irlandeza. Nu trebuie sa ne mai ferim sa le spunem ce sunt - tigani - si sunt si oameni de valoare printre ei. Iar ei, tiganii, trebuie sa-si asume existenta si numele, nu sa paraziteze, parca ca in nicio alta tara ca la noi, numele de roman/bulgar/ungur etc.
    • -3 (5 voturi)    
      tiganii si evreii (Duminică, 21 iunie 2009, 18:00)

      evreu dambovitean [anonim] i-a raspuns lui aero

      Vezi, aici e tot shpilul, hehe.

      Nu este "politically correct" ca grupuri semi-nomade, cum sunt tiganii sa fie singularizati.

      La treaba asta tinem foarte mult, noi, evreii. Evreii raspanditi peste tot in lume, din America (de Nord SI de Sud) pana in Romania. Pentru ca noi nu vrem absolut deloc sa fim singularizati, sa fim aratati cu degetul - sa se spuna evrei americani, evrei din uk, evrei germani, francezi, polonezi, unguri, romani, s.a.m.d. pentru ca in felul acesta noi am fi demascati.

      Noi, evreii, trebuie să ne camuflăm identitatea, să ne disimulăm printre populaţii pe care le conducem din dos. Ei, goimii, nu trebuie să ştie că noi decidem ce şi cum. Ciumpalcii trebuie să creadă că ei se conduc.

      Înţelegi acum de ce tiganii profita de puterea si influenta noastra, a evreilor mondiali, si sunt cocolositi si lasati in pace peste tot in Europa unde se aciuiaza?
      • +3 (3 voturi)    
        aiurea (Duminică, 21 iunie 2009, 22:20)

        roy [anonim] i-a raspuns lui evreu dambovitean

        Nene Shloim, vrabia malai viseaza. La evrei e ca la toti altii, conduc cei mai capabili, daca sunt capabili, prostanaci aveti si voi cu duimul, unitatea dintre voi e o poveste, am vazut evreu din Romania care a murit in mizerie neagra in USA si fara nici un sprijin de la ai lui. Am vazut in Israel evreu-roman care spunea de un evreu-ungur ca-i "bozgor inmputit", iar in Ardeal evreii unguri nu dadeau nici doi bani pe evreii romani, viceversa cam la fel. Am vazut tot in Ardeal ca daca un ungur si un roman au interese comune sunt uniti, am vazut doi romani cu interese concurentiale care se distrug reciproc. Toti fierbem supa la fel luati la individ.
  • +8 (8 voturi)    
    Ţiganii nu pot fi români, pentru că sunt ţigani! (Duminică, 21 iunie 2009, 17:32)

    Mitica [anonim]

    Avem rugămintea să gândiţi înainte de a scrie diferite titluri gen "ţigani români". Folositi corect citatele din traducerile corecte.

    Nu există aşa ceva - fie sunt ţigani, fie sunt români. Pot fi cel mult ţigani cu cetăţenie română, sau ţigani originari din România ...

    Ar trebui văzut totuşi câţi dintre ei sunt maghiari - fiindcă în locul de origine - judeţul Bihor, membrii etiniei ţigăneşti se dau drept unguri !

    Primordial trebuie să stopăm cheltuirea banilor publici pentru repatrierea ţiganilor sau pentru ajutoare sociale pentru hoţi, prostituate sau cerşetori profesionişti!

    Să emigreze în America, pentru că acolo este mai multă democraţie ca în România !
    • +1 (1 vot)    
      TIGANI (Luni, 22 iunie 2009, 6:08)

      Adrian US [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      Tritetii aici in US ca astia ii baga direct la puscarie si credetima ca stiu ce vorbesc. Aici sunt politisti iar in romania inca voi aveti militieni si e mare diferenta. Cand in Romania la militienii vostrii le dau aia pistoale carpati cu care in cel mai bun caz poate sa sparga capul infractorilor ca de folosit nu au cum sa le foloseasca aici in US astia chiar ca le folosesc.

      Nici romanii si nici europenii nu ii vor integra pe titigani pentru ca nu au cum.

      Adrian US
  • +6 (6 voturi)    
    TIGANI, ce romani ? (Duminică, 21 iunie 2009, 18:01)

    SUNT TIGANI, nu romani ! [anonim]

    Sunt tigani, nu sunt romani.
    Tiganii intre ei nu se considera romani.

    Dupa ce ca sunt vai de capul lor presa nici macar nu le acorda demnitatea de a ii numi cu numele lor adevarat.

    Rusine presei !
  • +5 (5 voturi)    
    Corect politic ar fi sa fie trimisi in India. (Duminică, 21 iunie 2009, 18:11)

    AlinN [anonim]

    Nu inteleg de ce trebuie sa se intoarca in Romania. Adica romanii trebuie sa suporte tigani care vand trandafiri in bar, tigani care cersesc la semafor "spaland" parbrizul, tigani care cersesc agresiv in mijloacele de transport in comun??? Daca romanii n-ar fi fost din mamaliga, poate ar fi reactionat ca irlandezii inca de cand au napadit din India.
    • +1 (3 voturi)    
      Foerte corect! (Duminică, 21 iunie 2009, 21:17)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Si sa fie trimisi cu vapoare de carton,sa fim siguri ca nu se intorc.
    • +1 (1 vot)    
      CORECT (Luni, 22 iunie 2009, 6:57)

      George [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Foarte Corect!
  • +10 (10 voturi)    
    nu merita (Duminică, 21 iunie 2009, 18:15)

    Toni [anonim]

    Am o parere mare de rau si eu : pe cind un C18 si in Romania ? Ca s-a umplut tara de hoti si de nemuncitori, tigani cu fel de fel de invirteli si cu masini scumpe. Ii impoziteaza pe astia colorati Guvernul ? Nu. Face ceva sa ii intrebe cind coboara tiganul din jeep de unde il are si unde ii este cartea de munca ? Nu. Sa va dea Dumnezeu sanatate romani adevarati si sa avem parte de un C18 romanesc.
    • +7 (7 voturi)    
      subscriu (Duminică, 21 iunie 2009, 20:22)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Toni

      de acord cu ce zici amice..cocalarii aia ar trebui totusi intrebati de autoritatile irlandeze cu ce se ocupa acolo,,din cate stiu ciordeala si cersitul agresiv sunt la ordinea zilei.. ..ar necesita o investigatie asupra tiganilor din Irlanda avand in vedere ca am auzit ca stau pe social avand statut de discriminati rasial in Romania ridicand 1600 euro pe luna /familie..chiar e strigator la cer
  • +3 (3 voturi)    
    cred ca va faceti iluzii in stil mare (Duminică, 21 iunie 2009, 19:06)

    crap [anonim]

    unu', mai sus, 's-a mai linistit' ptr a aia au folosit 'tzigani romani' si nu 'romani'.. ha-ha! ca si cum ala o sa faca vreo diferenta! in momentul in care a spus 'roman', in mintea lui e legat de romania si toti romanii in general. asi care fac o diferenta sunt atat de in minoritate ca nici nu merita discutat. drept dovada femeia spunea ' femeie din romania'
  • +9 (9 voturi)    
    bravo (Duminică, 21 iunie 2009, 19:29)

    kalu [anonim]

    bine ca s-a gasit cineva sa-i trozneasca pe tigani. Cocalarii merita sa ne purtam si noi la fel cu totii, sa fim uniti in fata faradelegilor lor. Iar daca nu vor sa munceasca SA MOARA de foame. NU MAI DATI DE POMANA tiganilor.
  • +4 (4 voturi)    
    cersetoria - sa fie interzisa prin lege (Duminică, 21 iunie 2009, 19:29)

    crap [anonim]

    e singura posibilitate sa scapam de nenorocitii si borfasii astia ordinari, care nu numai ca ne agreseaza psihic, dar ne fac de cabana in toata lumea. centre ptr cei foarte saraci, alte modalitati pot fi gasite care sa compenseze cersetoria ca meserie. nu ti-e de omul ala amarat a carui privire te indeamna parca sa-i dai ceva, ci de nenorocitii aia, romani si tzigani deopotriva, care au facut adevarate retele de exploatat pe cei fara capatai; cei care se ocupa cu mutilarile si silesc cersetorul la norma zilnica. din pacate ca sa scapi de asemenea jeguri ale societatii, care ar merita executati (sunt dovezi ca anumiti copii furati ar fi fost mutilati special ptr asta), nu pot fi eliminati decat prin implicarea activa a autoritatilor (in mare parte de o nesimtite crasa, demna de sclavagism)
  • 0 (4 voturi)    
    Lsati-o balta cu tiganii... (Duminică, 21 iunie 2009, 20:51)

    Etnie: Eschimos [anonim]

    Buna,
    Locuiesc in Belgia, iar cersetorii din fata supermarketului de la colt este de etnie ROMANA, *alb*, un tip la 45 de ani. Sta si cerseste la iesirea din magazin...

    Etnia predominanta intre cersetori e reprezentata de tigani, DAR ne ascundem dupa deget daca spunem ca asta e singura probema.

    Ce ar fi sa-i tinem pe astia toti acasa in RO, preferabil acolo unde le e locul?
  • +3 (3 voturi)    
    Tigani = Români, pentru Irlandezi (Duminică, 21 iunie 2009, 20:58)

    HotNewsMaCenzureaza [anonim]

    "You can't walk into a bank or shop on this road without a Romanian woman shoving a copy of the Big Issue under your nose or begging you for money. I don't mind the Poles and the Slovakians who come here. They work hard, harder than indigenous people from here, but all you see now are these Romanians begging and mooching about. We'd all be better off - them and us - if they went back to Romania or somewhere else in Europe," he [un irlandez care locuieste in zona] said.

    - citat din articolul din Guardian.

    Si in Slovacia sunf foarte multi tigani, si totusi de tiganii slovaci nu se plang irlandezii... oare de ce?

    Fiindca nu cersesc, ci lucreaza, sau de ce? Fiindca tiganii din Slovacia nu au ajuns in Irlanda de Nord??
    • 0 (4 voturi)    
      tiganii trebuiesc izolati de lume civilizata (Duminică, 21 iunie 2009, 22:07)

      georgeta [anonim] i-a raspuns lui HotNewsMaCenzureaza

      Acesti tigani trebuiesc izolati sau gazati, sunt niste criminali de care ne-am saturat noi romanii, putem intelege Europa, sper sa reuseasca sa ne scape de aceste scursuri ale societatii.
      • 0 (4 voturi)    
        Sunteti nebuni cu totii! (Duminică, 21 iunie 2009, 23:36)

        HotNewsMaCenzureaza [anonim] i-a raspuns lui georgeta

        ...ca despre lipsa de cultura si educatie, nici n-are rost sa vorbim...

        ...am citit comentarii ca ale tale si m-am ingrozit!

        Izolati si gazati? Ati innebunit? Voi nu stiti nici un pic de istorie? Nu aveti nici un pic de cultura? Cum puteti spune tampenii din astea?

        Tiganii au fost sclavi pe mosiile boierilor nostri timp de sute de ani, vanduti si exploatati ca niste vite. Intotdeauna s-a discriminat impotriva lor. Nu? Adica tu te-ai casatori cu un tigan scolit si de treaba? A...bun... deci sa nu mai facem pe grozavii... discriminam si acum.

        Romania este tara lui Papura Voda si nu numai tiganii fura, mint, inseala si nu muncesc. Romanii de toate etniile o fac, fiindca lipseste legea, ordinea, educatia, cultura... valorile morale...

        Romanii de etnie romana se comporta mult mai mult ca romanii de etnie tiganeasca decat ca un elvetian, neamt, danez sau norvegian, de pilda... si e normal sa ne puna pe toti in aceeasi oala, "europenii".

        Deci sa nu mai facem noi pe grozavii fiindca la urma urmei suntem niste raiosi cu coada-n sus! Suntem nesemnificativ mai buni ca tiganii... noi, romanii, ungurii, etc., pe langa nemti, elvetieni, danezi, norvegieni... si comentariile ca ale tale demonstreaza acest lucru pe deplin...

        Cu oameni ca voi, nu dau irlandezii doi bani pe noi si pe bun drept, fiindca suntem rasisti ipocriti, lenesi, hoti, mincinosi, prosti si needucati...
        • +1 (1 vot)    
          C18 (Luni, 22 iunie 2009, 0:26)

          vghfhg [anonim] i-a raspuns lui HotNewsMaCenzureaza

          Tineti-va de cuvant baieti!
          • +2 (2 voturi)    
            Hmmm.... (Luni, 22 iunie 2009, 0:42)

            HotNewsMaCenzureaza [anonim] i-a raspuns lui vghfhg

            Daca Uniunea Europeana ne tratau pe noi, cetatenii romani, dupa standarele dupa care ii tratam noi pe tigani aici, in comentariile astea, nu pupam noi UE nici in 2020!

            Izolati ramaneam, si gazati in emanatiile propriului suc in care cloceam in continuare, mioritici si patrioti nevoie mare...
            • +1 (1 vot)    
              Mioritic vs cocalar (Luni, 22 iunie 2009, 9:20)

              zub [anonim] i-a raspuns lui HotNewsMaCenzureaza

              Daca Uniunea Europeana ii trata pe cocalari asa cum merita probabil s-ar fi redus cu 90 % infractiunile cetatenilor romani in UE. Si cu ocazia asta s-ar mai fi redus infractionalitatea si in Romania.
              Dar Uniunea Europeana prefera sa inchida ochii la incercarile unor deseuri umane de a tiganiza cartiere si orase intregi. Din fericire europenii au inceput sa reactioneze si sa-si faca dreptate singuri. Dreptatea pe care Uniunea Europeana nu e in stare s-o faca.
    • +1 (1 vot)    
      confuzie mare (Luni, 22 iunie 2009, 4:57)

      goe [anonim] i-a raspuns lui HotNewsMaCenzureaza

      Irlandezii au si ei tiganii lor, daca nu stiai. Uite ce mi-a spus un irlandez: si noi avem tiganii nostri si nu prea ii iubim, dar ai vostri sunt mult mai rai. De unde rezulta clar ca el facea diferenta intre romani si tiganii din Romania. Dar faptul ca venim din aceeasi tara arunca o umbra de neincredere asupra tuturor romanilor. Faptul ca ei isi spun rromi mareste si mai mult confuzia. Romanii sunt foarte bine vazuti de catre strainii care nu au avut contact cu tiganii din Romania. Din ce in ce mai greu de gasit in Europa o asemenea zona neinfestata, dar in SUA inca nu s-au facut cunoscuti. Si nici nu au vreo sansa in SUA, din doua motive: 1. politia nu e impotenta ca in Europa si la cel mai mic gest de agresivitate bate de rupe sau foloseste arma si 2. "piata" e ocupata de alti "tigani", mult mai "competenti" si mai rai, dar mai putin galagiosi.

      Atacurile impotriva tiganilor nu au caracter rasist. Ei nu sunt atacati pentru ca sunt tigani, ci pentru comportamentul lor antisocial si agresiv. Daca erau atacuri rasiste, ar fi atacat toti tiganii, inclusiv pe ai lor, nu numai pe cei din Romania.
      Daca tu ai mila de aceste specimene care cu greu se pot numi oameni, iti sugerez sa te amesteci putin printre ei. Iti garantez ca ei nu vor avea mila de tine.
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Luni, 22 iunie 2009, 7:29)

    r [anonim]

    asa ar trebui sa procedam si noi, dar romanii is mai delasatori din fire si mai toleranti asta se vede si in modul in care este condusa tara asta .....
  • +2 (2 voturi)    
    sa judecam (Luni, 22 iunie 2009, 8:17)

    lool [anonim]

    eu cred ca le-au mancat toate lebedele de i-au enervat asa de tare pe irlandezi.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa ramana toti in irlanda! (Luni, 22 iunie 2009, 8:24)

    monkey_business [anonim]

    Daca noi, ca romani, nu am reusit sa ii punem la respect, ba mai mult, adoptam (in)cultura tiganeasca prin manele si jargon (chiar fonetica), iata ca avem un exemplu de cum trebuie lucrat cu acestia. De la atitudine si pana la fapte... Noi suntem un popor de fricosi si oportunisti, consecinta multelor veacuri de stat capra la altii. Apoi, din pacate, e plin de romani manelisti cu comportament similar pe dincolo, asa ca unii chiar nu au cum face diferenta... Eu zic sa ramana acolo pana la sfarsit. Rezistati, dragilor, rezistati! Legea e cu voi!
  • +2 (2 voturi)    
    Acum vad si ei... (Luni, 22 iunie 2009, 14:46)

    Ionut [anonim]

    Cand romanii au dat foc caselor tiganilor din bolintin satui de jafurile zilnice a sarit toata europa in frunte cu Franta ca suntem rasisti. Acum cand ei se confrunta cu aceiasi problema ar vrea ca tiganii romani sa dispara, si mai nou ii gonesc cu pietre. Ceea ce inca nu realizeaza europa este ca tiganii sunt nomazi, deci problema este una europeana.
    Ce este pacat este faptul ca intre termenii de rrom-roman strainul nu face deosebire. Asa ca odata cu tiganul care cerseste este bagat in oala si romanul care munceste.
  • 0 (0 voturi)    
    vai de noi (Luni, 22 iunie 2009, 17:45)

    petru [anonim]

    mai oameni buni , eu nu mai stiu cum si in ce pozitie sa mai strig, suntem cei mai prost vazuti in europa, ma intreb oare astia care ne-au primit in UE nu s-au gandit sa ne lase sa si muncim ?? oare nu s-au gandit ca romanii sunt inventivi ,facem orice sa supravetuim,pai logik fratilor UE credea ca noi romanii suntem super bogati sa ne plimbam doar prin europa ,tot ei au gresit fara drept de munca te gandesti la prostii tre sa supravetuiest.deci cine e de vina ?UE ?? guvernu romaniei ca nu cer drepturile ???daca nu avem drept de munca normal ca furam nu?? eu sunt in irlanda de 7 ani si credeti ma ca m-am imbolnavit de nervi ,englezii si irlandezii sunt rasisti acum dau o lege de la 1 iulie ptr romani si bulgari.ca nu avem drept de munca ...sa fim seriosi ganditi si voi de ce ?? tot tiganii ne-au facut de rusine ...oricum sunt dezamagit complet ca nimeni nu se zbate ptr romani , cine ma aude si stie cum e poate ne adunam si schimbam ceva .hai o zi faina la toti
  • 0 (0 voturi)    
    Este limpede... (Luni, 22 iunie 2009, 21:57)

    Roman. [utilizator]

    ...nu-i suporta nimeni pe tigani,degeaba croncane organizatiile tiganesti,gen cioro criss,si altele asemanatoare.Nimeni,in afara de ei insisi,nu le suporta duhoarea,nesimtirea,lenea si comportamentul antisocial,nimeni nu si-i doreste in preajma Legile proaste le permit sa se inmulteasca precum bacteriile,nascand noi si noi generatii de infractori si cersetori.Atitudinea irlandezilor este demna de luat in seama:nu avem nevoie de imigranti care nu muncesc,iar tiganii nu au muncit si nici nu vor muncii vreodata.Ei vor doar sa li se dea,cat mai multe drepturi,si nici o indatorire.
    Orice ban cheltuit pentru a tine tiganii in viata,este un ban aruncat.
  • 0 (0 voturi)    
    sunt mandru (Duminică, 27 septembrie 2009, 9:32)

    bullet 18 [anonim]

    ca sunt roman,o natie care a dovedit ca poate mai mult decat arata,care a dat lumii oamenii de stiinta,de cultura,sportivi de elita,si care este trasa in joc de o rasa inferioara ,care NU vrea sa se adapteze civilizatiei.Droguri,prostitutie,furt ,camatarie etc sursa lor de venit...
    Tot respectul pt Combat 18..asta este singura solutie ,altceva nu vad..in curand vom ajunge noi populatie minoritara..romanul de rand nu face copii constient fiind de cat de greu este sa-i cresti in situatia de fata..ei fac ca sobolanii,si cresc ca sobolanii..in mizerie,desculti,la cersit..viitori smenari,proxeneti,camatari


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri