Romanii din diaspora despre declaratiile lui Victor Ponta: Cea mai mare jignire care li se poate aduce celor care au stat 8 ore la coada, li s-au inchis portile sectiilor de vot in nas sau au fost batuti de politiile straine chemate la ordinele ambasadelor romanesti

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 22 august 2016, 15:51 Actualitate | Diasporă

​FADERE (Federația asociațiilor de români din Europa) condamnă vehement declarațiile fostului premier Victor Ponta, care a sustinut ca celebrele cozi din diaspora de la alegerile prezidentiale din anul 2014 au fost formate nu din cauza că nu au fost asigurate suficiente secții de votare, ci din cauza că românii s-au așezat "de 3,4 ori la coadă ca să se vadă la televizor". "Este cea mai mare jignire care li se poate aduce românilor din diaspora care în 2014 după ce au parcurs sute de kilometri, au stat la cozi chiar 8 ore și unii dintre ei nu au mai apucat să voteze. Este o jignire și pentru cei care au stat la cozi în ploaie și s-au îmbolnăvit. Sau pentru cei care după ce au stat 8 ore la coadă, li s-au închis porțile secțiilor de vot în nas, sau au fost bătuți de polițiile străine chemate la ordinele ambasadelor românești", arata FADERE, intr-un comunicat.
 
Romanii din diaspora mai amintesc ca "Domnul Ponta a mai spus, că el a pus secții de vot la fel ca în 2009 și că nu își explică de ce acum a fost scandal și în 2009 nu. Reamintim că domnul Ponta a primit pe 14 August 2014 o scrisoare din partea FADERE în care i se arăta clar câte secții de vot trebuie puse în diaspora și unde. Nu a avut nici o scuză să spună că nu știa că între 2009 și 2014 numărul românilor a crescut în unele locuri de 3 ori și astfel nu poți pune același număr de secții de vot ca în 2009."
 
De asemenea, FADERE arata ca "Din ce în ce mai mulți români din diaspora vorbesc despre o campanie sistematică a PSD de a-i dezbina pe românii din diaspora de cei din țara, stânga urmând să câştige astfel voturile unei anumite categorii care ar fi supărate pe cei plecați în afară țării."

Potrivit presedintelui Federației asociațiilor de români din Europa, Daniel Țecu, "Diferențele dintre românii din diaspora si cei din țara nu se pot compara nici măcar cu diferențele dintre romanii din regiuni diferite. Românii din afara țării sunt fiii, prietenii, soții sau nepoții, celor din țară. În cele mai multe cazuri au ales ca pentru un timp sa lucreze în afara țării si sa strângă bani pentru ei si pentru familiile lor din țară. Orice încercare de a-i dezbina pe unii împotriva altora, se va întoarce împotriva celor care au inițiat-o."












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
8737 vizualizari
  • +46 (48 voturi)    
    Cine mai este Ponta Viorel ? O pata neagra a RO ! (Luni, 22 august 2016, 15:54)

    Plagarus [utilizator]

    Ignorati-l ca-i 100% puscariabil si O % doctor si politician !!!
    • +27 (29 voturi)    
      O gaura neaagra, ca pata e una maronie (Luni, 22 august 2016, 17:15)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Neica nimeni.
      • +8 (10 voturi)    
        abia acum il apreciez pe tonta (Luni, 22 august 2016, 19:06)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        cand trage in groapa pesedeul dupa el...
        • +7 (9 voturi)    
          Nu-l trage in groapa, il ridica (Luni, 22 august 2016, 19:28)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui rov

          4-5 milioane de zombii apreciaza comportamentul tiganesc al pontalaului. Destui postaci de pe aici in considera Zeu, Ponta Cimpa_Zeu.
        • +6 (8 voturi)    
          Mafiotul roșu monta (Luni, 22 august 2016, 19:32)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui rov

          impreuna cu mafia roșie kaghebista din care face parte ar trebui încoronați si duși la canal. Asta ar trebui să le fie răsplată după ce au supt sângele tarii douăzeci și cinci de ani. Hai DNA!
          • -1 (1 vot)    
            Incoronati (Marţi, 23 august 2016, 9:50)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

            si apoi incolonati.
        • 0 (2 voturi)    
          Mafiotul roșu monta (Luni, 22 august 2016, 19:32)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui rov

          impreuna cu mafia roșie kaghebista din care face parte ar trebui încoronați si duși la canal. Asta ar trebui să le fie răsplată după ce au supt sângele tarii douăzeci și cinci de ani. Hai DNA!
  • +26 (28 voturi)    
    Nu se poate (Luni, 22 august 2016, 15:56)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    E imposibil ca pinocchio sa minta!
    Asa ceva e de domeniul...povestilor!
    Astia care proteteaza e... tehnocrati!
  • +42 (46 voturi)    
    da, da, asa e (Luni, 22 august 2016, 16:03)

    costinescu [utilizator]

    eu recunosc: cand am ajuns la ambasada romaniei din berlin, impreuna cu un grup de vreo 20 de prieteni, toti golani sau drogati sau pur si simplu oameni care doreau sa apara la televizor, la usa ambasadei nu erau decat vreo 2-3 persoane. asa ca ne-am organizat repede, am construit o masina de clonare si in 20 de minute erau 500 de oameni la coada. de fapt, eram tot noi, dar nu de 2-3-4 ori, ci de cate 10-15 ori, ca sa dam bine si sa ne vedem la televizor. precizez ca am facut asta din banii lui soros si la initiativa lui basescu, care ne-a dat ideea.
  • -25 (39 voturi)    
    în semn de protest (Luni, 22 august 2016, 16:04)

    Mazeta [utilizator]

    Diasporezii au declarat că se vor înscrie imediat în Registrele Electorale, ca să nu mai fie supuși acelorași umilințe.
    • +8 (12 voturi)    
      Ti-au spus tie? Toti? (Luni, 22 august 2016, 17:34)

      Hauca [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tare ati vrea sa faca ei ce vreti voi.....
    • +14 (16 voturi)    
      mare (Luni, 22 august 2016, 17:45)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      prostie sa ai tupeul sa postezi acuma.
      speram sa mai ai o farama de bun simt.
      da' de unde?
  • +15 (17 voturi)    
    cu alte cuvinte... (Luni, 22 august 2016, 16:10)

    g01an [utilizator]

    au plecat romani in afara, dar numarul lor este cunoscut cu aproximatia si stim cam pe unde sunt. daca nu se face treaba, se intampla doar din rea vointa, nu din neinformare.
    sper ca se aude si la procuratura in dosarul lui corlatean.
  • -17 (29 voturi)    
    Deci au aplicat sa voteze prin corespondenta :)) (Luni, 22 august 2016, 16:13)

    CezarN [utilizator]

    Le place romanilor coada, de numa-numa.
    Altfel ar fi facut una-doua copii la niste acte si s-ar fi inscris pentru votul prin corespondenta, dar lenea-i mare cat casa.
    • +3 (7 voturi)    
      Lista (Luni, 22 august 2016, 18:33)

      red.herring [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Aha, o sa ne dam actele si datele personale, tocmai la timp ca sa le foloseasca Dragnea la votul prin Teleorman, sau, alternativ, ca voturile prin corespondenta sa se piarda, printr-o regretabila greseala informatica.. Mai bine stau la coada!
    • +1 (5 voturi)    
      mie unul nu-mi place birocaratia (Luni, 22 august 2016, 19:15)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      la copiat se pricepe doar unu din partid: ala, Ponta din Partidul Subminarii Democratiei

      .. am stat si eu in turul doi 8 ore la coada sa votez. In primul vot doar 2 ore si nu am apucat.
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru alegerile din toamna, nu e mare (Marţi, 23 august 2016, 12:36)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      scofala sa votezi, ca diaspora are 6 parlamentari mari si lati pentru care se contabilizeaza votul, asa ca lumea nu se grabeste sa se inscrie pentru votul prin corespondenta, ca n-are miza. Altfel, sunt multi cei care prefera sa sacrifice o zi la coada sa voteze, in weekend, in locul unor demersuri birocratice care se intind pe mai multe zile si necesita mai multe drumuri ici si colo, in zile lucratoare.
  • -29 (43 voturi)    
    o spunem pe aia dreapta (Luni, 22 august 2016, 16:14)

    FloceaIo [anonim]

    Romania e facuta de ras in toata Europa din cauza asa zisei diaspore...in fapt, aceatsa diaspora e formata in cea mai mare parte din grupuri infractionale. place au ba, asta e adevarul.
    • +17 (21 voturi)    
      ? (Luni, 22 august 2016, 17:02)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

      Jignesti o parte a populatiei care a hotarat sa traiasca pe alte meleaguri asa pausal. Nu e numai dovada de nestiinta ci si de nesimtire. Ernorma.
    • +14 (18 voturi)    
      hai stânga-mprejur (Luni, 22 august 2016, 17:13)

      Tiberian [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

      Pai cum se poate ca un postac psd-ist de stanga sa o spuna p-aia dreapta? Floceo, ai dat cu flocii-n fasole.
      • +12 (14 voturi)    
        asta e adevarul pentru necivilizati ca tine... (Luni, 22 august 2016, 18:00)

        CrisAgraw [anonim] i-a raspuns lui Tiberian

        suntem milioane care am plecat din RO.
        unii medici, unii profesori, unii muncitori.
        ce conteaza ?

        haide sa ti-o spun eu pe aia dreapta :

        aici in statele unite sunt 1 milion de romani.
        majoritatea au venit aici pentru job-uri simple : starbucks , mcdonalds , constructii etc.

        sunt multi altii ca si mine care lucreaza in alte domenii mai avansate.

        sa spui ca suntem toti parte dintr-un grup infractional spune multe despre nivelul tau cultural.

        te rog indeparteaza-te de la tastatura.

        multumesc
        • +5 (7 voturi)    
          Stimate domn (Luni, 22 august 2016, 18:59)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui CrisAgraw

          In ADN-ul securistilor de pe vremuri a fost inoculata ideea ca cetateanul este vinovat pana la proba contrara si este de datoria lui sa se disculpe.

          Am impresia ca in familii aceasta gena va trece din generatie in generatie pana cand o mutatie (rara) o va elimina.

          PS: Starbucks este fara indoiala un grup infractional. Latte-ul lor ma atrage pana si pe mine. Recunosc.
    • +4 (6 voturi)    
      floceo, (Luni, 22 august 2016, 17:58)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

      vad ca-ti e foame.
      vezi ca in fundul curtii esti asteptat sa faci pe vidanja.
      iti place au ba, asta e adevarul.
    • +6 (8 voturi)    
      Romania a fost facuta de ras de catre romani .... (Luni, 22 august 2016, 18:26)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

      ... este adevarat. Dar nu de catre cei din strainatate (cu toti infractorii care s-au "strecurat" afara), ci de catre cei din tara: cand votezi cu fosti comunisti, cu hoti, cu cei care cheama minerii sa bata o anumita categorie sociala, atunci obligatoriu te faci de ras. Romania este cunoscuta ca o tara corupta, nu ca patria hotilor din diaspora. Si asta datorita voua. Sau multumita voua, cum vrei tu.
    • +4 (6 voturi)    
      O mica problema de logica (Luni, 22 august 2016, 18:56)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

      Crezi ca membrii unui grup infractional se duc sa se legitimeze cu buletinul tocmai pentru a fi identificati?
    • +3 (5 voturi)    
      Adevaratii infractori (Luni, 22 august 2016, 19:02)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

      Grupurile infractionale sunt partidele din Romania, parlamentarii si complicii lor, administratiile corupte de stat etc. Patru milioane de romani au plecat pentru ca le e greata de o tara de hoti care voteaza hoti. Asta e adevarul curat.
    • +2 (2 voturi)    
      Flocealo (Marţi, 23 august 2016, 1:42)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

      E numele mic sau de familie?
  • -21 (29 voturi)    
    Opinie (Luni, 22 august 2016, 16:15)

    A310 [utilizator]

    Domnule Tecu , dumeata in ce calitate vorbesti , ca eu de cand sunt in Franta nu am auzit de voi , iar despre asa zisa dezbinare nici nu poate fii vorba deoarece romani prin natura lor fug uni de altii , i-am cunoscut si in SUA , Canada si in Europa , am intalnit putini oameni de calitate si cu caracter bun . Referitor la asa zisele cozi , uni dintre romani au primit bani ca sa simuleze cozile de la sectiile de votare . Pacat ca multi romani din afara si din tara s-au lasat manipulati de scenariul clocit in anumite laboratoare de inteligence .
    S-ar putea sa cunoasteti la ce se pot preta uni romani pentru cativa euro , mi-i se face FRICA si SCARBA in acelasi timp
    • +4 (6 voturi)    
      Intai sa ti se faca scarba ... (Luni, 22 august 2016, 18:38)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

      ... de gramatica pe care o "cunosti". Cat priveste treaba cu banii, astea sunt niste fabulatii PSD-iste (au fost si in diaspora idioti votanti de PSD, trebuie sa admitem). Da' cati romani din tara voteaza pentru un mic etc.? De aia nu ti se face scarba?

      Esti jalnic.
    • +3 (5 voturi)    
      Laboratoare de inteligence (Luni, 22 august 2016, 18:42)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Laboratorul asta francez este pe langa Institutul Pasteur?
    • +3 (5 voturi)    
      Da, ai dreptate, tu ești o SCÂRBĂ (Luni, 22 august 2016, 18:50)

      VaxXXL [anonim] i-a raspuns lui A310

      .
    • +1 (1 vot)    
      Opinia mea (Marţi, 23 august 2016, 1:41)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Este ca respectul de tara consta in primul rand in cunoasterea limbii romane scrise. Dumneavoastra aveti lacune la acest capitol. In alta ordine de idei oameni de nimic exista in orice natie. Romania si romanii nu fac exceptie. Deci incetati sa aruncati cu noroi in toti romanii numai pt ca dumneavoastra ati intalnit numai caractere jalnice.
  • -12 (24 voturi)    
    Ca antipontist, sunt de acord cu Ponta! (Luni, 22 august 2016, 16:16)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Daca s-au inscris din 5 milioane de emigranti 8.000, inseamna ca cifrele care schimbau scorul in ultimul moment sunt baliverne. Daca se inscriau acolo, un milion, mai ziceam, dar asa, trebuie sa fiu de acord ca era frauda!
    • +1 (3 voturi)    
      Corect! (Luni, 22 august 2016, 18:30)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Frauda a fost, dar s-a facut numai cand a incercat sa devina Tonta presedinte. Sau cand cei de la PSD pierd presedintia. De altfel, observatorii PSD din sectiile de votare din strainatate au semnalat si au adus dovezi ale fraudelor in acele sectii de votare de fiecare data. Dovezile pot fi consultate in capul tau.
    • +1 (3 voturi)    
      Este obligatorie inscrierea? (Luni, 22 august 2016, 18:41)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Daca nu, atunci ce anume frauda am comis?
      • -2 (4 voturi)    
        Prietene diasporean, (Luni, 22 august 2016, 21:39)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Ca sa votezi impotriva nenorocitului pro-rus de Ponta si satra lui trebuie sa te inscrii daca esti in strainatate si ai si alta cetatenie.
        Dat fiind ca in strainatate avem stabiliti cateva milioane de romani, te-ai astepta sa se fi inscris un milion. S-au inscris 8000!
        • +3 (5 voturi)    
          Gresesti (Marţi, 23 august 2016, 0:09)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          Nu TREBUIE ci ai optiunea. Hai sa vedem de ce: am buletin de Bucuresti si cu toate acestea stau in strainatate de 13 ani. Cum vor face diferenta dintre mine si un cetatean venit in vacanta la ambasada? Imi recolteaza probe biologice sa vada daca mananc in tara?!?

          Am vrut sa ma inscriu pentru vot prin corespondenta. Nu am facut-o. De ce? Pentru ca nu vreau sa fiu mai apoi bombardat ca trebuie sa aduc in tara dovada de venit din afara. Nu ma duc sa ma tratez in tara, nu vreau sa beneficiez de nici un ajutor social din Romania (si nici nu am beneficiat vreodata) deci nu vad motivul pentru care trebuie sa declar veniturile din afara. Le declar acolo in strainatate, platesc impozit acolo.

          Deci acum daca voi sta la coada la ambasada nu ma voi plange ca stau in frig si ploaie (nu m-am plans nici randul trecut pt ca nu a fost cazul). Deci daca romanii se plang ca nu pot vota da, acum au o alta varianta - votul prin corespondenta si da, pentru el trebuie sa se inregistreze. In 2009 insa nu exista acest tip de vot.
    • +1 (5 voturi)    
      Iti dai seama (Luni, 22 august 2016, 18:45)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Ca 4992000 de romani au primit ei ceva pomana electorala ca sa simuleze cozile. Mai si unul nu a suflat o vorba. Suntem mai vajnici decat americanii cu aselenizarea lor falsificata. Ma si mir ca nu au filmat-o in Romania ca nu sufla nimeni o vorba ca a fost actor platit.
  • +2 (12 voturi)    
    Dacă nu le convine (Luni, 22 august 2016, 16:17)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Să revină dumnealor înapoi, aici, ca să fie furați, umiliți, mințiți ca și noi - cei care am votat. SĂ nu aibă creșe, spitale, școli, șosele și să stea la cozi interminabile pe la toate instituțiile de stat. Să trebuiască să dea mită ca să obțină orice. Asta poate să le ofere acest escroc numit Ponta, el și junta securisto-comunistă care și-a anexat țara și o jefuiesc zi de zi. Aproape 4 milioane de romani nu au suportat. Au plecat si au scuipat. Ceilalti oare vor mai rezista?
    • -2 (2 voturi)    
      Mai e o varianta (Luni, 22 august 2016, 18:47)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Trimiteti-ni-l pe Ponta afara. In fond daca aveti Pontus Euxinus noi sa il avem pe Pontus Exilatus Diasporensis.
  • +17 (19 voturi)    
    Catastrofa (Luni, 22 august 2016, 16:19)

    Radub1000 [utilizator]

    Victor Ponta a fost una dintre cele mai mare napaste care s-au abatut asupra acestei tari. Bine ca am scapat de acest personaj malefic.
    • 0 (0 voturi)    
      Te inseli (Marţi, 23 august 2016, 8:02)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

      Daca crezi ca am scapat.
  • +17 (19 voturi)    
    cind te gindesti ca.. (Luni, 22 august 2016, 16:21)

    exilatul [utilizator]

    acest escroc badaran a fost votat de zeci sau sute de mii de "persoane" in toata tara ...
  • +14 (16 voturi)    
    Catastrofa (Luni, 22 august 2016, 16:21)

    Radub1000 [utilizator]

    Victor Ponta a fost una din cele mai mari napaste care s-au abatut asupra acestei tari.
    • +1 (7 voturi)    
      napasta.. (Luni, 22 august 2016, 17:34)

      sareta [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

      Nu ponta-i adevarata napasta ,mai exact catastrofa acestei tari ! Sunt procurorii care-si bat joc cu spectacolele catuselor aplicate victimelor unor denunturi ,in loc sa-l fi aratat in lanturi pe acest iresponsabil care a blocat votul a cateva milioane de romani (calcand cu veselie Constitutia si Legile acestei tari ).Ar fi fost dovada functionarii cu adevarat a justitiei.
  • -17 (25 voturi)    
    O jignire si mai mare e mandatul lui Iohanis (Luni, 22 august 2016, 16:24)

    gigi1 [utilizator]

    O jignire si mai mare e mandatul lui Iohanis la cat de multa speranta s-a pus in el.
    • -2 (2 voturi)    
      care el ? (Luni, 22 august 2016, 19:11)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      ponta I, II, III, sau IV ?
    • -1 (1 vot)    
      care el ? (Luni, 22 august 2016, 19:11)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      ponta I, II, III, sau IV ?
  • -30 (32 voturi)    
    cea mai mare jignire (Luni, 22 august 2016, 16:25)

    xanti [utilizator]

    E ca v-ati lasat familiile si copii singuri in Romania pentru foamea dupa bani .
    Sunteti doar niste fugari.
    • +15 (17 voturi)    
      Ne, cea mai mare jignire sunt (Luni, 22 august 2016, 17:06)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ignorantii si incapabilii de teapa ta care n-ar fi in stare sa mearga nici la cules de capsuni.Lasa dom`le sa hotarasca fiecare in ce parte a lumii vrea sa-si petreaca viata. E o hotarare personala. Ceea nu inseamna ca au sa-i fie respectivului taiate drepturile garantate contitutional, atata timp cat mai poseda cetatenia.
    • +15 (17 voturi)    
      Vezi-ti bah de viata ta (Luni, 22 august 2016, 17:21)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      si lasa-i pe altii sa-si traiasca pe-a lor cum vor ei, nesimtitule.
    • +6 (8 voturi)    
      esti (Luni, 22 august 2016, 18:00)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      nesimtit.
    • 0 (2 voturi)    
      As putea spune . (Luni, 22 august 2016, 18:33)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ... si chiar o spun ca mai mare jignire e nu ca si-au lasat unii famiile si "copii", ci ca unii nu i-au lasat, stau in tara si-i invata sa voteze cu toti hotii si analfabetii. Asta e problema. Sunteti doar niste hoti! Cum spui tu: foamea dupa bani!
    • +2 (4 voturi)    
      Ma simt flatat (Luni, 22 august 2016, 18:51)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      De faptul ca, asa cum bine spui, copiii sunt lasati fara parinti insa nu acesti copii sufera cel mai mult din lipsa parintilor ci tu, jignit pana in adancul calculilor renali.

      Imi cer scuze ca am plecat. In genunchi imi cer. Si nu parintilor mei pe care ii vad rar si care ma vad rar, ei pot sa suporte asta. Imi cer scuze ca te-am jignit. Te rog, iarta-mi aceasta mare nedreptate pe care ti-am produs-o.
  • +13 (15 voturi)    
    Mare mincinos! (Luni, 22 august 2016, 16:27)

    tenismenul [utilizator]

    Asta se intampla cand la conducerea tarii se afla persoane care nu simt romaneste. Cred ca Ponta s-a nascut mincinos si asa moare.
  • +24 (26 voturi)    
    Stimate domnule aproape presedinte (Luni, 22 august 2016, 16:30)

    V. Veroiu [utilizator]

    Sunt 2 lucruri pe care nu le inteleg.

    1. Cum poti aduna la o coada 1000 de persoane asezandu-te de 3-4 ori? Adica daca la o coada stau unii ca blegii de 3-4 ori coada in sine nu are cum sa creasca. Cel mult se schimba ordinea persoanelor din coada dar atat. In plus nu inteleg ce s-a intamplat cu cei care au stat de 3-4 ori cand au ajuns in fata: s-au dus frumos in spate si au luat coada de la capat sau au mai votat inca o data? Nu de alta dar ar trebui in acest caz sa fie ilegalitati cu tona daca o persoana voteaza de 3-4 ori.

    2. Sa zicem ca oamenii au stat din pura placere la coada nu de 3-4 ori ci de 10 ori. Daca nu au votat este ceva ilegal la mijloc prin statul la coada?

    Pe de alta parte sa fii membru in Baroul Bucuresti avand o teza de doctorat plagiata si fara sa ai vechime in munca ESTE ilegal.

    Va astept cu cea mai mare placere sa ne faceti morala celor din diaspora dar NUMAI DUPA ce va clarificati dpdv legal pozitia in societate si DUPA ce se anuleaza pagubele ilegalitatilor ce rezulta din plagiatul tezei dvs de doctorat, inclusiv returnarea banilor rezultati din sporurile de salariu necuvenite la care se adauga dobanda standard si inflatia.
  • +18 (20 voturi)    
    Intr-o tara normala Ponta era la gunoi deja (Luni, 22 august 2016, 16:34)

    Locke Lamora [utilizator]

    dupa declaratiile tampite si nesimtite. In Romania insa el atre sanse sa ajunga President, da da, un muimutzal nesimtit poate ajunge Presedinte, infiorator.
  • +14 (16 voturi)    
    Consecinta: (Luni, 22 august 2016, 16:37)

    Sani [utilizator]

    Cat mai multi romani din diaspora vo trebui sa voteze!
  • -20 (28 voturi)    
    Plătiți taxe în țară (Luni, 22 august 2016, 16:40)

    @Mishu [utilizator]

    Și pe urma ridicați vocea pt a avea drepturi , au ajuns spălătorii de wc uri sa dicteze de la distanta ce și cum in țară.
    • +11 (15 voturi)    
      spalatul de WC-uri e o munca cinstita (Luni, 22 august 2016, 17:16)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Meseria dumitale insa se numeste coprofagie si e cit se poate de dezonoranta.
    • +9 (11 voturi)    
      Ca sa te inbuibi tu mishule din taxe? (Luni, 22 august 2016, 17:24)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      La munca nu l-a furat, da? Schimba Constitutia si nu am nici o pretentie dupa aia.
    • +5 (9 voturi)    
      Vezi ca uitat parola cu salam de soia (Luni, 22 august 2016, 17:43)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      ...si eu care credeam ca comunistii s-au dus pe sula....
      "Nu ne vindem tara!", nu? Ti-au vandut-o SPD-ul ma!
      Da-ti o palma, un cap, ca la rusine n-am cum apelez.
    • +3 (5 voturi)    
      De ce? (Luni, 22 august 2016, 18:40)

      red.herring [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Traiesc in strainatate de peste 15 ani. Muncesc si platesc taxe in tara in care ma aflu, care mi-a dat locul de munca, care imi asigura serviciile medicale, unde contrribui la pensii, etc. Si unde, doar de cind sint eu pe-aici, s-au construit sute de kilometri de autostrazi.

      In plus, cind am mers la Ambasada Romaniei sa imi prelungesc pasaportul, buletinul mi-a fost confiscat, pe motiv ca "nu puteti avea si pasaport facut in strainatate, si adresa in Romania". Deci, statul Roman a decis ca nu mai am dreptul la o adresa in Romania (desi am acolo un apartament pe numele meu, pentru care trebuie sa platesc taxe anual).

      Luind toate astea in considerare, in baza carei reguli economice sau morale ar trebui sa platesc (si alte) taxe in Romania?
    • +4 (6 voturi)    
      Doua lucruri (Luni, 22 august 2016, 18:54)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      1. Platesc taxe unde ma si folosesc de ele in caz ca devin somer. Cum ajutorul de somaj si pensia nu le voi lua in tara nu am de ce sa cotizez acolo.

      2. Asta se va si face. Guvernul deja ma pune sa dovedesc ca sunt asigurat medical in alta parte desi nu am venituri in Romania si nu am beneficiat de nici un tratament acoperit de Casa Nationala de Sanatate iar cand calatoresc imi platesc asigurare de calatorie.

      DECI: EU sunt vinovat ca saracesc bugetul tarii si nu cei care au contracte bombastice cu statul si il capusaza.
    • +2 (4 voturi)    
      De ce? (Luni, 22 august 2016, 19:04)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Ca sa aiba mafia ce fura? Ca sa fie platiti putorile bugetare corupte? Explica-te, daca nu faci parte dintre hoti, corupti sau putori
  • +14 (16 voturi)    
    Eu nu inteleg ceva... (Luni, 22 august 2016, 16:43)

    R.Stoian [utilizator]

    De ce il mai baga lumea in seama pe acest nimeni? O singura stire despre aceasta nulitate merita anuntata, si anume, aceea ca a intrat la puscarie unde ii este locul. Ignorance is bliss!
  • +11 (15 voturi)    
    Este intru totul corect! (Luni, 22 august 2016, 16:45)

    Lawrenciu [utilizator]

    Si atunci, daca PSD incearca sa dezbine romanii plecati din tara, cu cei care se afla in prezent in Romania, nu-i de mirare ca politrucilor nu le pasa si de diaspora istorica romaneasca.
    Politrucii din conducerea tarii nu sunt interesati de romanii si comunitatile istorice de romani din Serbia ( 300.000 la nr. in Valea Timocului + peste 30.000 in Voivodina) , Ucraina ( 300.000 - 500.000 ), Ungaria (peste 10.000 ), Bulgaria ( 2000 ), Republica Moldova ( 500.000 - 1 milion + restul bastinasi, cu cetatenie "moldoveneasca" ), Grecia (200.000 - 250.000 ), Albania (peste 20.000 ), Macedonia ( peste 5000 ) Croatia ( 100 - 500 ).
  • +11 (13 voturi)    
    Jigodie ca Ponta mai rar gasim astazi... (Luni, 22 august 2016, 16:59)

    IancuJianu [utilizator]

    Poate o echivalenta undeva prin Evul Mediu, sau prin Fanar, de unde se trage Motocicleanu...
  • +11 (13 voturi)    
    Victoras, asa sa-ti dea Dumnezeu (Luni, 22 august 2016, 17:11)

    potaissa [utilizator]

    sanatate si tie si familiei pre cum spui adevarul.Gasesc ca e fair.
  • +12 (14 voturi)    
    plin de postaci pe aici (Luni, 22 august 2016, 17:23)

    StefanB52 [utilizator]

    Nu-mi imaginez ca hotnews.ro sa aiba printre cititori atatia spalati pe creier. Cred ca s-a striagt deja adunarea la postaci. Auzi acolo: "platiti taxe in tara"...
    • +6 (10 voturi)    
      postacii (Luni, 22 august 2016, 17:40)

      R.Stoian [utilizator] i-a raspuns lui StefanB52

      singurul text pe care il citesc postacii, este cel de pe foaia primita de la partid, in rest sunt prea pr05t1 sa gandeasca. Probabil, musca care-i bazaie este mai desteapta ca ei.
    • +5 (7 voturi)    
      Dezolant (Luni, 22 august 2016, 17:49)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui StefanB52

      Legatura dintre plata de taxe in Romania si dreptul fundamental la vot acordat tuturor posesorilor de cetatenie romana este cunoscuta doar unor grupuri selecte. Mi-ar incanta inima sa o aflu si eu.
  • +4 (12 voturi)    
    :) (Luni, 22 august 2016, 17:46)

    Xorciser [utilizator]

    Il doare pe Ponta la basca de ce zice lumea din diaspora.

    Votantii lui sunt taranul roman sprijinit in sapa si indopat cu ajutoare, care de-abia asteapta sa ii mai plezneasca marele carmaci pe nesimtitii care nu au mancat salam cu soia sau care nu au fost la coasa.

    Pentru ei vorbeste, si chestiile astea suna foarte melodios daca le asculti prin Teleorman, Gorj sau Vaslui.
    • +3 (5 voturi)    
      Aia care dorm amortziti de gazele psd (Luni, 22 august 2016, 18:40)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Poate or sa aiba si ei sansa unei guri de aer curat si o sa realizeze ca ponta e doar un partz, mic, in fata lor, poate.
    • +2 (4 voturi)    
      Băi, țăranii muncesc, da? (Luni, 22 august 2016, 18:57)

      VaxXXL [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

      Ăia de care vorbești tu nu sunt țărani, sunt doar leneși, nesimțiți, etc. Chiar dacă trăiesc la țară, ei nu știu ce-i aia sapă ca să se sprijine în ea, ei sunt sprijiniți de Ponta, Dragnea și alți săpători la șansa asta de bunăstare ce ni se întâmplă.
  • +2 (4 voturi)    
    Specimene (Luni, 22 august 2016, 18:50)

    Nicolae DanielPopescu [anonim]

    Acuș se împlinesc 2 ani de când ne-a etichetat "dușmani ai României de peste hotare". Nu regret o clipă cele scrise în această postare despre ‪Ponta‬ și clasa politică din care face parte - http://bit.ly/2bbou6b. Declarațiile sale de aseară îmi întăresc convingerea că noi, generațiile tinere de politicieni și profesioniști, trebuie să facem tot ce ne stă în putință pentru a nu fi ca ei. Ca cei ce au îngropat ‎Romania‬ prin minciună, corupție și incompetență. Avem drumul și destinul nostru, câștigat prin merit, trudă și sacrificii.

    P.S. Să nu care cumva să credem că doar PSD-ul adăpostește specimene de gen. Absolut toate partidele politice "istorice" din România postdecembristă adăpostesc legiuni întregi de acoliți ce luptă doar împotriva noastră și a interesului național.
  • +4 (8 voturi)    
    Ponta si taxele? (Luni, 22 august 2016, 18:53)

    Raju [utilizator]

    Eu trimit din Elvetia in Romania pe an cel putin de 10 ori valoarea unor posibile taxe. Si asta pentru cine? Pentru acei care voteaza primarii din puscarii si apoi stau cu miinile intinse pentru ajutoare de la Diaspora! Rusine postacilor din PSD=PCR.
  • -4 (6 voturi)    
    inca o data aia dreapta (Luni, 22 august 2016, 19:00)

    FloceaIo [anonim]

    diaspora = mailat...mailat reprezinta imaginea diasporei romanesti, este reprezentantul ei de seama.
  • +5 (7 voturi)    
    "Ponta asta n-are fata de roman" (Luni, 22 august 2016, 19:04)

    SkyDan [utilizator]

    Un mongoloid bolnav arunca pietre si oameni incearca sa se gaseasca.
  • +2 (4 voturi)    
    Ziceri fara noima (Luni, 22 august 2016, 19:33)

    motanul_gri [utilizator]

    Ponta este singurul politician care reuseste sa ma enerveze de absolut fiecare data cand spune cate ceva.
    Nici acum nu se dezminte. Ma intreb daca nu cumva ne ia de prosti pe toti debitand asemenea aberatii.

    Pai cum putea cineva sa stea de 3-4 ori la cozile alea kilometrice? Nu ii sareau in cap cei proaspat veniti de la distante lungi, vazand ca au de asteptat ore in sir din cauza respectivilor?
    Dar reporterii care filmau nu observau ca aia se asaza din nou la coada? Ratau ei ocazia de a filma un asemenea comportament, generator de audienta maxima pentru reportajele lor?
  • 0 (4 voturi)    
    Puie Monta (Marţi, 23 august 2016, 0:05)

    MisuG [utilizator]

    Mars de-aici cu minciunile tale!
    Procurii DNA ar trebui sa se autosesizeze si in cazul tau, asa cum s-au autosesizat in cazul lui Negoita!
  • -2 (2 voturi)    
    Memoria scurtă (Marţi, 23 august 2016, 11:37)

    stos [utilizator]

    Stimați outlanderi, în 2009 cînd l-ați votat pe Traian Bă-
    sescu, nu s-a reclamat vreo problemă din partea voastră
    Problema a fost reclamată de noi, aici în țară, față de trucarea votului vostru( a se vedea votul din Paris ).
    În plus, nu înțeleg ce vă aia grija, cînd voi trăiți afară?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri