The Sun publica o "investigatie" despre cum romanii saraci si bolnavi care vor emigra in Regat vor extermina britanicii printr-un super bacil TBC. Tabloidul britanic nu explica cum de nu a fost exterminat inca Printul Charles, frecvent vizitator al Romaniei :)

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Joi, 28 martie 2013, 15:15 Actualitate | Diasporă

The Sun vs. romanii cu tuberculoza
Foto: captura ecran
Tabloidul britanic The Sun publica o "investigatie" potrivit careia britanicii risca sa fie exterminati din cauza unui bacil de tuberculoza "super letal" pe care il vor aduce romanii in Marea Britane din momentul in care li se vor "deschide portile" la inceputul lui 2014. Un expert citat in articol estimeaza chiar ca un roman infectat si sarac va imbolnavi, numai stand pe scaun in metrou, intre 10 si 15 persoane pe an.

Mai mult, The Sun povesteste ca a vizitat in Romania cea mai avansata clinica pentru pacientii cu tuberculoza, Institutul Marius Nasta, atasand o fotografie cu cladirea si comentariu "avansata" sub aceasta.

De altfel, printre fotografiile folosite in editia online, The Sun ataseaza si una alb-negru de la inceputul secolului 20, cu pacienti copii tratati "cu odihna si aer curat", precum si una cu bacilul TBC la microscop.

Fragmente din articol:
  • "Saracia si sistemul sanitar precar au facut din Romania capitala tuberculozei in Europa, boala omorand sute de oameni in fiecare an. Expertii se tem ca imigrantii saracu infectati vor aduce virusul contagios fara sa isi dea seama in Marea Britanie cand vor veni anul viitor sa caute de munca.
  • Expertul in TBC Jonathan Stillo, care conduce cercetarea in acest domeniu, avertizeaza: 'Este un dezastru pe cale sa se declanseze. Cand un individ sta jos in metrou, este deja prea tarziu. Estimarea este ca va infecta intre 10 si 15 persoane pe an'.
  • In Romania exista circa 30-35.000 de bolnavi de TBC si aproximativ 1.000 de cazuri de tuberculoza rezistenta la unele medicamente sunt diagnosticate in fiecare an.
  • Prin comparatie, in Marea Britanie erau doar 58 de astfel de cazuri in 2009 si 81 in 2011.
  • Saptamana aceasta, publicatia medicala The Lancet a avertizat ca o crestere a numarului de cazuri de TBC care nu raspunde la tratamentele obisnuite ar putea duce la emergenta unui tip de TBC netratabil, iar imigrantii din Europa de Est reprezinta o 'foarte reala' amenintare."
Autorul, Brian Flynn, care semneaza din Bucuresti articolul, povesteste si experienta sa in vizita la Institutul "Marius Nasta", cu multa obiectivitate, unde vorbeste cu medici si pacienti: "In spatele usilor instutului se afla morti care umbla alaturi de pacienti mai norocosi. Dr Cristina Popa imi explica: 'Nu este precum spitalele din Marea Britanie, din nefericire, dar este tot ce avem mai bun'.

Ce mai spune expertul Jonathan Stillo:

  • "Avem 1.000-1.500 in Romania cu tulpina de virus care este rezistenta la tratament. Multi nu sunt diagnosticati. Este un risc pentru Marea Britanie.
  • Munca in constructii, in agricultura etc sunt slujbele pe care le au. Este si mai dificil daca traiesc sau lucreaza in locuri aglomerate. Acesti oameni nu se fac bine. Trec granite, se misca. Este o problema periculoasa. Medicii din UK trebuie sa inceapa ca aiba grija pentru ca vine inspre noi."

Autorul aminteste ca problema a ajuns in alte tari europene. Olandezii spun ca jumatate din pacientii care sufera de TBC rezistenta la tratament sunt din Romania, numarul acestora creste in Italia.

Articolul din The Sun, ziar care s-a aflat in pima linie in campania de diabolizare a imigrantilor romani, rateaza raspunsul la cateva intrebari esentiale:

De ce Printul Charles si apropiatii sai, care au proprietati in Romania si care viziteaza des aceasta tara, nu s-au imbolnavit pana acum?

De ce romanii care se afla deja in Marea Britanie nu i-au imbolnavit pe britanicii cu care au intrat in contact?

Cum de jucatorii si suporterii echipei Chelsea nu s-au imbolnavit pe capete in urma meciului Chelsea - Steaua?

Cum de nu a fost etxterminata populatia Spaniei si Italiei (tari cu o prezenta masiva a emigrantilor romani)?

Potrivit directorului News International, Mike Darcey, 2,4 milioane de britanici cumpara zilnic editia tiparita a ziarului. Zilnic, editia online a tabloidului inregistreaza 1,5 milioane de vizitatori unici.
















Comentarii alese de moderator

  • Ne-au prins!!! (Joi, 28 martie 2013, 15:37)
    Bwana [anonim]

    Se pare ca planul nostru a fost compromis.
    Degeaba ne-am chinuit 45 de ani in comunism si 22 in pseudo-tranzitia la democratie ca sa dezvoltam tulpinile alea groase de TBC. Nu vom mai putea acum sa le plantam in Hyde-Park sau alte parcuri si deci nu vom mai reusi de a ne implini visul ca odata molipsiti si neputinciosi cum or sa ajunga, sa le mutam volanul pe stanga si sa le mancam toate lebedele din St. James Park.








Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

8490 vizualizari

  • +28 (28 voturi)    
    parere (Joi, 28 martie 2013, 15:18)

    hh276 [utilizator]

    chiar inainte de a sosi romanii, domnii jurnalisti de la The Sun par deja infectati cu o boala mult mai grava decat TBC-ul.
    Acum serios, asemenea aberatii nu merita nici macar re-transmise in media daramite sa li se raspunda.
    • +17 (21 voturi)    
      subscriu (Joi, 28 martie 2013, 15:32)

      firstfb [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      Pe langa faptul ca sunt total de acord cu hh276 - am si eu o intrebare pentru statul roman:
      Chiar nu pot fi dati in judecata cei de la "The Sun" ? Daca era vorba de o persoana privata, puteam vorbi de calomnie, etc - dar despre Romania chiar se poate spune orice ?
      • 0 (2 voturi)    
        Da, se poate (Joi, 28 martie 2013, 17:01)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui firstfb

        cita vreme cei care ne conduc sint cei care sint.
        Si asta din pacate nu-i de azi de ieri, este de cind sintem.
        Nu ca ei n-ar fi condusi de lichele.
        Problema, cred, este ca atunci cind eshti mic trebuie sa fii ireproshabil.
        Cehii, Polonii, Sirbii au reusshit.
    • +11 (15 voturi)    
      Alti jurnalisti care au zburat de pe sina (Joi, 28 martie 2013, 15:32)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      , au dat cu capul de stilp si acum scriu asa zis editoriale . Se confirma faptul ca se evadeaza la greu din sptalele de nebuni si din UK
    • +12 (14 voturi)    
      luciiciu@gmail.com (Joi, 28 martie 2013, 15:42)

      lucadd [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      subscriu,
      virusul prostiei este foarte contagios intr-un mediu umid si face intradevar ravagii....le urez un cosmar cat mai apocaliptic
      • +2 (2 voturi)    
        virus, bacil, ce conteaza (Joi, 28 martie 2013, 19:09)

        was [anonim] i-a raspuns lui lucadd

        De multe ori vad in media grava confuzie intre termenul (si sensul) viros vs. bacteria.
        TBC-ul este o boala contagioasa care are ca si cauza o infectie cu o BACTERIE (Mycobacterium tuberculosis, sau Bacilul Koch, numit dupa Robert Koch, cel care a descris prima data, de fapt daca nu ma insel, asta a fost prima bacterie care a fost descris, ca si agentul cauzator al unei boli, in 1882).
        Pe de alta parte virusii sunt altceva dacat bacteriile, nu se pot reproduce singur, au nevoie de o celula gazda care sa le fabrice, si antibioticele nu au efect asupra lor.
      • 0 (0 voturi)    
        Sun of Jamaica (Vineri, 29 martie 2013, 10:18)

        Bwana [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

        Sa vezi cand or sa debarce jamaicanii nostri in tenisi si cu tebeceu' la banduliera ce emisiuni despre boli tropicale or sa fie! Mi-e ca or sa descopere ...in fine...ca E-Boda este device-ul care imprastie Ebola!
    • +4 (4 voturi)    
      Subscriu (Joi, 28 martie 2013, 15:53)

      carturar69 [anonim] i-a raspuns lui hh276

      cata dreptate ai ..:))
    • +6 (10 voturi)    
      controlul multimii (Joi, 28 martie 2013, 16:08)

      jadaynight [anonim] i-a raspuns lui hh276

      Salut,

      Doar o parere.
      Credeti ca doar in Romania se foloseste "Media" pentru a controla multimea?
      Este un mecanism bine pus la punct.
      Aceasta intoxicare ar trebui sa inceteze si institutiile noastre sa ia atitudine.
      Ar trebui sa contraatacam si sa scoatem si noi studiile in care se spune ca majoritatea abritanicilor alcoolici si sunt foarte violenti cand beau.
      Chiar nu putem reactiona?
      Se tem ca o sa-i ivadam si ca le luam locurile de munca? Pai nene aia care vor sa munceasca in afara tarii deja au facut-o sau oricum o sa o faca iar cei care nu vor sa munceasca deja sunt acolo.
      Vorbeam cu un prieten si ar fi foarte interesant ca cei care muncim afata in aceste tari, care arunca cu noroi in Romani, la general, sa afcem o greva de cel putin 1 saptamana (defapt sa ne luam toti concediu).
      Sa vedem atunci cine le mai construieste casa, cine va avea grija de copii lor, cine le proiecteaza masinile, cine ii trata in spitale, cine ii va ingriji in caminele de batrini, cine le culege leguleme de pe camp.
      Dar nu suntem un popor unit si acest lucru este doar o utopie.

      Numai bine
      • +2 (2 voturi)    
        legat de greva (Joi, 28 martie 2013, 16:52)

        firstfb [utilizator] i-a raspuns lui jadaynight

        Hai prietene ca nu avem cum sa facem greva pt. chestia asta - muncim pe bani nu pe puncte.
        Ce treaba are profesia mea cu reputatia/onoarea de a fi roman? Pierde angajatorul meu din cauza ca am eu 10 milioane de conationali tampiti (sau cati or fi)

        Eu mi-am propus alta chestie: vad/aud un roman ca fura/da in cap/e pus pe ciordeala/sau vrea sa faca vreo ilegalitate in afara tarii : sunt primul care pun mana pe telefon, sun la politie si il reclam. Uite asa o sa se linisteasca retarzii din cauza carora sunt eu injurat in afara tarii din cauza ca sunt Român.
      • +4 (4 voturi)    
        Din pacate, nu 'merge'........ (Joi, 28 martie 2013, 17:05)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui jadaynight

        1 Rominii NU sint un popor unit si nu vor fi niciodata !!!

        ( UNA din cauzele 'bunastarii' de astazi )

        2 "Greva" de o saptamina ?????? Glumesti !

        Veti fi inlocuiti cu filipinezi intr-o jumatate de ora.
      • +5 (5 voturi)    
        Anthena three (Joi, 28 martie 2013, 17:12)

        2vest [utilizator] i-a raspuns lui jadaynight

        The Sun = un fel de Antena 3 britanica.
        Sa nu ne inchipuim ca Badea, Ciutacu & Co au inventat jurnalismul de cacao. In Marea Britanie exista o traditie ... sa ii zicem seculara!!!
    • +1 (1 vot)    
      Pai (Joi, 28 martie 2013, 18:06)

      urmaritu [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      De cand sunt n-am vazut atata prostie si rea credinta ca la tabloidul asta britanic.Curios este ca tot continua o campanie de denigrare care nu le face bine nici lor. Vor sfarsi prin a se face de ras in fata tuturor !
      • 0 (0 voturi)    
        Rusine! (Vineri, 29 martie 2013, 10:28)

        Bwana [utilizator] i-a raspuns lui urmaritu

        Or sa te auda stirile de le ora 5!
        ...Din pacate ni se ofileste creierul! Sper sa nu ajungem sa ne rugam sa-i facem stop pe piept lui Apophis prin 2019 sau cand o veni sa ne euthanasieze.
  • +19 (21 voturi)    
    un detaliu (Joi, 28 martie 2013, 15:27)

    kelye [utilizator]

    The Sun si DailyMail sunt un fel de CanCan romanesc, nu prea ai ce sa te astepti de la ei.

    Tratati ca atare 'reportajele' lor.
    • +1 (9 voturi)    
      nu chiar (Joi, 28 martie 2013, 16:24)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui kelye

      Daily Mail e un fel de EVZ. Un tabloid mai "premium" :)

      Asta nu inseamna totusi ca recomandarea nu ramane aceeasi.
  • +13 (13 voturi)    
    Ne intrebam: Printul Charles...... (Joi, 28 martie 2013, 15:27)

    translativus [utilizator]

    ....cum de nu a murit pana acum?
    Raspuns : nu se poate intoxica pentru ca nu citeste gunoaie precum The Sun.
  • +2 (4 voturi)    
    tbc ul... (Joi, 28 martie 2013, 15:32)

    dandra [utilizator]

    il cunoaste pe nenea Charles:)
    de fapt, il cunoaste ca de , a dat spaga groasa, a venit cu punga.
    ii cere in fiecare luna taxa de protectie.
    glumim sau nu, au si britanicii ziarele lor in oglinda pentru libertatea si can can ul de la noi.

    asa cum si amercanii au OTV ul lor sub numele de FOX channel.
  • +14 (16 voturi)    
    Ne-au prins!!! (Joi, 28 martie 2013, 15:37)

    Bwana [anonim]

    Se pare ca planul nostru a fost compromis.
    Degeaba ne-am chinuit 45 de ani in comunism si 22 in pseudo-tranzitia la democratie ca sa dezvoltam tulpinile alea groase de TBC. Nu vom mai putea acum sa le plantam in Hyde-Park sau alte parcuri si deci nu vom mai reusi de a ne implini visul ca odata molipsiti si neputinciosi cum or sa ajunga, sa le mutam volanul pe stanga si sa le mancam toate lebedele din St. James Park.
  • +7 (9 voturi)    
    patura sociala britanica (Joi, 28 martie 2013, 15:39)

    val [anonim]

    daca s-ar intampla ce prevestesc ei, nu inseamna decat ca vor fi mai putin prosti pe lume
  • +15 (15 voturi)    
    Astia-s mai ceva ca ai nostri (Joi, 28 martie 2013, 15:47)

    bogdan1477 [utilizator]

    La ziaristi de tabloide englezii par mai napastuiti de soarta ca noi. In Romania un asemenea reportaj e totusi greu sa apara....

    Dupa neuronul lor stingher, TBC-ul nu pleaca din Romania decit daca posesorul are drept de munca, altfel, daca se duce tuciuriul in vizita, isi lasa TBC-ul acasa, ca n-are ce-i da de mincare...
  • +2 (2 voturi)    
    Rasu plansu (Joi, 28 martie 2013, 15:53)

    vlad.pe [utilizator]

    Radem noi, dar stim foarte bine care este situatia Sistemului Medical Romanesc unde daca te internezi in spital ai sanse mari sa mori din cauza unor boli de respiratie pe care le contractezi pe patul de spital, unde intr-o camera sunt tinuti 20-30 de pacienti, cate 2 in pat.
  • +10 (10 voturi)    
    Reactie (Joi, 28 martie 2013, 15:59)

    electron [utilizator]

    Ok The sun ii un cancan englez, dar parca cancan este cel mai vandut ziar romanesc, daca si the sun are o priza la public similara, atunci trebuie luate masuri. De ce nu reactioneaza ministerul de externe. Macar cu un drept la replica, daca nu chiar cu un proces pe bani grei. Sa se termine o data cu atrocizarea romanilor. Ii plina Anglia de indieni si pakistanezi si si-au gasit si eu romanii ca problema
    • 0 (0 voturi)    
      Invidie (Vineri, 29 martie 2013, 10:11)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Se pare ca indienii nostri sunt mai tebecizati ca indienii lor...si se oftica!
  • +4 (4 voturi)    
    pata ramane (Joi, 28 martie 2013, 16:01)

    codruta [anonim]

    chiar daca ziarul respectiv e de doi bani, cititorii sunt multi. mizeria scrisa ramane, le fel si pata pe obrazul nostru.
  • +6 (6 voturi)    
    MDR-TB (Joi, 28 martie 2013, 16:24)

    Ancutz [utilizator]

    MDR-TB este acronimul pentru multi drug resistant tuberculosis. Si este o complicatie TBC care apare atunci cand tratamentul este intrerupt inainte sa se vindece pacientul. Reprezinta noua provocare in lupta impotriva TBC si exista cocktailuri de antibiotice care sunt f scumpe dar trateaza si acest tip de TBC. MDR-TB apare in special in tarile cu un nivel mediu-ridicat al venitului, precum Romania, in care antibioticele contra TBC exista dar uneori nu sunt accesibile ca pret tuturor si din motive de economie pacientii tind sa "uite" sa termine tot tratamemtul.

    Deci partea cu TBC-ul rezistent la medicamente a adevarata. Acum, partea cu exterminarea populatiei, sa fim seriosi, pt aparitia TBC sunt necesari anumiti factori de mediu: alimenatie proasta, expunere constanta la frig/umezela etc, care nu exista pentru marea majoritate a locuitorilor UK.
    • +1 (1 vot)    
      ai gresit (Joi, 28 martie 2013, 17:42)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Ancutz

      in ultima fraza :) mincarea proasta si frigul/umezeala sint standarde in UK...
    • 0 (0 voturi)    
      medicamente (Joi, 28 martie 2013, 19:16)

      was [anonim] i-a raspuns lui Ancutz

      Medicamentele pentru TBC sunt gratuite, nu din cauza pretului nu sunt compliant (nu se supun tratamentului de durata, 6luni-1 an sau mai mult), ci pentru ca efectele adverse nu sunt de neglijat, sunt hepatotoxice, neurotoxice, si astfel pacientul sub tratament nu se simte prea bine la ingestia de medicamente (dureri abdominale, cefalee, greata etc), astfel ca rebunta sa le ia in continuare.
  • +1 (3 voturi)    
    sunt ceea ce manaca.. (Joi, 28 martie 2013, 16:27)

    JhonCraciun [anonim]

    De cand baietii au schimbat dieta si au trecut la miel cu labute au inceput sa fie ca ceea ce manaca.
  • +6 (6 voturi)    
    mai sunt minciuni in text (Joi, 28 martie 2013, 16:34)

    ovidiu35 [utilizator]

    daca va uitati pe articol e plin de minciuni.poza cu romanii stand la coada la vize e de acum 15 ani...un amic de-al meu care a murit in 1998 e acolo...uitati-va la oamenii aia , nici un telefon mobil, in haine de vara, nici un tzigan...iar cu ultima poza cu spitalul de copii in aer liber intrec orice imaginatie in manipulare.
    Eu am scris un protesc pe blogul zevzecului de Martin Harris, ambasadorul lui the SUN la Bucuresti.
    cititi si comentariile de dupa articol , sunt plinde de minciuni, ura si rasism...
    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/article4861619.ece
  • +6 (6 voturi)    
    Problema TBC exista in Romania (Joi, 28 martie 2013, 16:36)

    bigbrother [utilizator]

    Cei de la Medlive au avut un interviu cu doctorul Jonathan Stillo:

    http://medlive.hotnews.ro/interviu-jonathan-stillo-specialist-in-antropologie-medicala-in-romania-vii-zilnic-in-contact-cu-persoane-bolnave-de-tbc-fara-sa-stii-sunt-avocati-profesori-jurnalisti-si-nu-auzi-nimic-despre-ei.html

    E pacat la in acel interviu a fost prezentat doar punctul de vedere al acelui doctor, nu si raspunsul autoritatilor romane si mai ales, al doctorilor din domeniu.

    Evident articolul din The Sun este scris cu intentia de a denigra, nimic nou, pe asta se bazeaza acest ziar. Cred insa ca nu ar trebui in primul rand sa ne punem la mintea lor si in al doilea rand, sa ne rezolvam problema din tara. Exista, nu la proportiile apocaliptice prezentate de acei ziaristi, dar exista.

    Daca cititi si comentariile scrise de englezi veti vedea ca exista oameni si oameni, unii care cred tot ce aud si altii care filtreaza informatia. Idioti sunt pretutindeni, nu doar la noi.

    Pana la urma, fiecare tine cu el insusi, iar daca englezii nu ne vor ar trebui sa ne gandim cum sa facem sa fie bine la noi, ca sa nu mai avem motiv sa plecam la ei.
  • +4 (6 voturi)    
    Incerc sa-mi dau seama cine sunt mai stupizi? (Joi, 28 martie 2013, 16:37)

    sergiu [anonim]

    Incerc sa-mi dau seama cine sunt mai stupizi? Ca tind sa cred ca noi, romanii!

    Pt. cine nu stie, "The Sun" in UK e echivalentul Cancan/Click/Libertatea etc, in RO. Acum hai sa ne imaginam "un reportaj" in Cancan despre invazia extraterestrilor. L-ati baga in seama? Ca eu, nu!

    Asadar, daca impartialul, pro-europeanul, pro-democraticul, pro-sti-si-castigiul Hotnews, a ajuns sa faca analize dupa articole din Cancan-ul din UK, m-au cam pierdut de mushteriu.

    In privinta subiectului in sine, de prosti si ticalosi e plina lumea asta. Nu ducem nici noi si nici ei lipsa. Singura problema care o vad in asta e ca la noi, astia ne conduc tara (indiferent de ce partida politica vorbim)
  • +8 (8 voturi)    
    Minciunile cele mai periculoase (Joi, 28 martie 2013, 16:37)

    Justin Puscasu [anonim]

    sunt cele care contin un dram de adevar.
    Desi articolul din Sun este o manipulare gretoasa, ea are la baza niste realitati dureroase pentru noi:
    Da, TBC-ul este o boala periculoasa si contagioasa.
    Da, numarul bolnavilor de TBC din Romania e mult mai mare decat in UK.
    Da, sistemul medical din Romania este o mizerie.
    Da, exista tulpini ale bacilului Koch rezistente la tratamentele cunoscute.
    Si totusi, articolul din Sun merita o riposta. Poate ar trebui sa-l intampinam pe printul Charles cu pancarte de avertizare sa se fereasca de "virusul" romanesc.
    • +2 (2 voturi)    
      Bravo ! subscriu (Joi, 28 martie 2013, 16:52)

      nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      Subscriu in totalitate ,inclusiv pancarta....
    • 0 (0 voturi)    
      si ce crezi ca o sa se intample! (Joi, 28 martie 2013, 22:10)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      Crezi ca Printul Charles o sa puna imediat mana pe telefonul de la resedinta sa din Highgrove si o sa sune la redactia THE SUN ca sa-i traga un perdaf directorului?!
      Eu sunt convins ca romanii, care au avut sansa sa fie "vecini" cu Printul Charles in cele 8 resedinte
      (case) pe care acesta le detine in RO, nu-l vor intapina la urmatoarea vizita cu furci si topare, ultragiati fiind de "minciunile"(?!) abjecte si defaimatoare publicate de "fituica" The Sun!
      Nu vor face asta pentru ca, spre deosebire de multi postaci de aici, s-au uitat pe GOOGLE si sunt informati! Ceea ce va sugerez sa faceti si Dumneavoastra!
  • +3 (5 voturi)    
    nu va enervati....... (Joi, 28 martie 2013, 16:48)

    nedumeritul [anonim]

    Cand eram copil mama m-a invatat ca daca ma injura cineva sa nu ripostez imediat cu “ ba pe a matii”
    Spre rusinea ei publicatia engleza pornind de la niste elemente reale a facut o denaturare stil USL ca atunci cand la prezentat pe Basescu tradator de neam si de tara si care face numai prostii si invrajbeste poporul.Cu totii am vazut acest lucru ,ca e o exagerare, putini au protestat si nimeni nu a dat in judecata USL-ul. Acum insa sunteti revoltati. Stati linistiti pentru ca si englezii au oamenii lor onesti(cati or fi….) Si la un moment dat va arata ca publicatia se compromite daca foloseste asfel de procedee. Dar trebuie sa o faca un englez nu un roman (deoarece suspiciunea ar creste). La fel cum in cazul Basescu ar trebui sa o faca un USL-ist.....
  • +1 (1 vot)    
    parerea mea.. (Joi, 28 martie 2013, 16:53)

    eu eu [anonim]

    .. avand in vedere ca TheSun este un 'tabloid' asa cum este la noi click sau altii.. [deci nimic serios] nu-s de luat in seama.. (parerea mea).

    astea toti alearga dupa 'extraordinar' / 'socant' etc..
  • +2 (2 voturi)    
    De ce ? (Joi, 28 martie 2013, 16:54)

    Cri [anonim]

    De ce italienii, spaniolii, nemții, unde sunt milioane de români încă de cel putin 7 ani, nu au luat misteriosul bacil ? Săracii englezi !
    • +1 (1 vot)    
      De ce ? (Joi, 28 martie 2013, 18:18)

      urmaritu [utilizator] i-a raspuns lui Cri

      Pentru ca britanicii sufera de niste boli de care nu se vor face bine niciodata. Ei de fapt sufera cu capul !
  • 0 (0 voturi)    
    THE SUN = CLICK = CANCAN=LIBERTATEA (Joi, 28 martie 2013, 16:55)

    cetatean [anonim]

    THE SUN este sursa multor articole preluate de CANCAN si libertatea, preponderent subiectele mondene. Cine citeste asemenea ziare este susceptibil orice informatie abjecta. In acest caz singura varianta eficienta consider ca ar fi sa demaram si noi campanii similare gen campania GANDUL. Presa este libera si la urma urmei THE SUN este un tabloid.
  • -1 (1 vot)    
    p.s. (Joi, 28 martie 2013, 16:58)

    Mazeta [utilizator]

    Lăsând deoparte conținutul, The Sun n-a coborât până acolo încât să pună emoticoane în titluri.
  • +3 (5 voturi)    
    aha (Joi, 28 martie 2013, 16:59)

    Xorciser [utilizator]

    Sugerez si eu sa ii punem sa sufle in fiola pe toti englejii care intra in Romania. Alcoolismul este o boala periculoasa de care trebuie sa ne ferim.
  • 0 (0 voturi)    
    sper sa nu te miri (Joi, 28 martie 2013, 17:00)

    the [utilizator]

    ca ti-am dat un plus ... cand meriti :)
  • +3 (5 voturi)    
    Hai ca astia sunt ridicoli (Joi, 28 martie 2013, 17:09)

    JustinCase [anonim]

    Ridicol de-a dreptul. Pana acum aveam o impresie proasta despre Romania, dar cand mai uit la britanici ma simt un pic mai bine.
  • +2 (4 voturi)    
    de ce (Joi, 28 martie 2013, 17:14)

    mary [anonim]

    nu-si vad de drogatii lor..de curve si betivi..?
    • 0 (0 voturi)    
      Replica corecta: (Joi, 28 martie 2013, 18:32)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui mary

      Replica corecta pe care ar fi trebuit sa le-o dati, conform traditiei noastre, era asa: "Voi vorbiti, ba, care aveti drogati si curve si betivi"?
  • +4 (4 voturi)    
    Brian Flynn (Joi, 28 martie 2013, 17:18)

    HP [utilizator]

    Brian Flynn, autorul articolelor, e dobitocul din articolul urmator: http://www.guardian.co.uk/media/2005/apr/13/pressandpublishing.immigrationasylumandrefugees

    Intr-un comentariu viitor o sa-i public datele personale iar daca va ajunge vreodata prin Romania ii voi rupe picioarele, la propriu si apoi il voi filma si voi sui pe youtube inregistrarea.

    Poate prinde teama cu motiv fata de romani.
    • +1 (1 vot)    
      Am citit si eu (Joi, 28 martie 2013, 18:26)

      urmaritu [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Si bine faci, nu de alta dar pt un asa dobitoc nu va plange nimeni !
  • +3 (5 voturi)    
    Istoria se repeta... iar si iar si iar... (Joi, 28 martie 2013, 17:40)

    2vest [utilizator]

    Spre sfarsitul anilor 30 intr-o tara europeana, un individ micut care purta o mustacioara a la Charlie Chaplin, de profesie ... a... zugrav, agita spiritele nationale impotriva concetatenilor sai de religie mozaica, pe care ii descria in culori sumbre ca fiind lepra societatii, niste sobolani bubosi si plini de boli care infectau poporul germanic. Ei deveneau astfel obiectul urii unui intregi natii, fiind invinovatiti a fii responsabili de toate relele ce chinuiau bietul "volk" cu plete blonde.

    Astazi, in Europa moderna noi dictatori in devenire reiau aceiasi tema care prinde de fiecare data: gasirea unui tap ispasitor pentru toate problemele unei natii ce stie a circula "on the right side of the road" iar acestia suntem noi doua etnii Balcanice ce aspiram la o Europa unita din care sa facem si noi parte fara discriminare.

    Ca un facut aceste atitudini fasciste veneau imediat dupa (sau in timpul) unei crize economice.

    Nu pot trage decat o concluzie: romanii si bulgarii sunt noii "evrei de serviciu" ai noii crize economice.

    Cum istoria se repeta, nu putem decat sa ne intrebam ce mai urmeaza: lagare de concentrare si camere de gazare?
    • -1 (1 vot)    
      EXEGEZA TA ISTORICA... (Vineri, 29 martie 2013, 11:11)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui 2vest

      ...nu are nici o legatura cu tema&subiectul articolului in discutie! La ei acasa, britanicii, au dreptul sa primeasca sau nu pe cine si cand vor ei! E dreptul lor suveran! Si te asigur ca in UK sunt mii de romani, care viziteaza, invata si/sau muncesc, intr-un cuvan traiesc acolo, fara sa aiba nici o problema! Si sunt sute de mii de asiatici si africani, care fac aceleasi lucruri in UK, fara sa fie discriminati! Nu despre acesti, romani sau altii, se plang autoritatile britanice sau scriu ziarele lor! Ci despre "pleava" inculta, inepta si asociala, care le-a invadat tara si viata! UN EXEMPU: Ce-ai zice si ce reactie ai avea daca un grup etnic de marimea ultimilor sase cifre din acest numar: 1.227.918.138 , ar dori sa emigreze in Romania ca sa-si viziteze rudele de sange! NUMARUL reprezinta populatia Indiei, adica 17,5% din populatia lumii! Si daca luam de bune statisticile Bancii Mondiale si Uniunii Europene, in Romania sunt deja intre 1,5 si 3 milioane de "indieni"! Asa ca ai grija ce spui/scri si mai usor cu "discriminarea" pe scari! Bye!
      • +1 (1 vot)    
        Half brain... half judgement (Vineri, 29 martie 2013, 21:33)

        2vest [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

        Daca asta este tot ce ai inteles... asta este nu am ce-ti face.
        Sunt perfect constient de problema imigratiei in Marea Britanie dar sa fim seriosi aceasta poate fi rezolvata prin cateva legi bine gandite si tintite.

        Problema mea este aceasta demagogie neo-nazista prin care unii aparatori ai Albionului incearca sa justifice ura fata de o natie... etnie... grup.

        Nazismul e nazism chiar daca cei ce il propovaduiesc poarta papion si cata Dany Boy.

        Nu vorbi tampenii exemplificand totul printr-un exod de proportii biblice. Nu are a face nimic din toate astea cu problema esentiala a acestei chestiuni: nazismul aduce ura care aduce violenta care.............
  • 0 (0 voturi)    
    Oare ... (Joi, 28 martie 2013, 18:37)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Urmaream candva stupefiat emisiunile OTV, pentru ca nu putea sa cred ochilor ca asa ceva poate sa existe.
    La fel urmaresc acum unele comentarii la unele articole, ca in cazul de fata!
    Oare toti cei care au scris mai sus sunt telespectatori fideli ai trustului Felix? Sunt adeptii lui Kakarau?
  • +1 (1 vot)    
    interesanta opinia britanica (Joi, 28 martie 2013, 18:41)

    gabriel [anonim]

    vad foarte frecvent discutzii legate pe seama romanilor de catre britanici...... o data cu TBC alta data cu hotzi etc etc .... probabil ca ei au memoria f scurta , adica prind greu shi uita repede... Romanii ca shi natzie nu au ocupat teritoriul nimanui in decursul istoriei , insa UK au furat tzari shi teritorii cu totul.... cine este hotz mai mare ??? romanii care fura maruntzish sau cei care fura shi ocupa teritorii prin fortza?????din pacate mi se cam intoarce stomacul de atitudinea alcolishtilor violentzi...
  • +1 (1 vot)    
    Plangere impotriva articolului din The Sun (Joi, 28 martie 2013, 19:33)

    zxzx [anonim]

    Uite aici un link unde puteti depune plangere impotriva stirii: http://www.pcc.org.uk/complaints/makingacomplaint.html

    Nu mai asteptati ca nesimtitii sa faca ceva. Daca vreti ceva schimbat, luati atitudine. ;)
  • -2 (2 voturi)    
    ORICE PASARE PRE LIMBA EI PIERE! (Joi, 28 martie 2013, 19:46)

    Rose1 [utilizator]

    Inainte de a posta aici, a va da "docti" si "patrioti"! Inainte de ai injura pe britanici pentru tupeul lor! Inainte de a face rizibile exgeze istorice! Inainte de a ne face din nou "de rasul curcilor" in fata colegilor nostri din UE, ar fi fost necesar, util si la indemana oricui, sa dati un "click" pe GOOGLE, unde - vorba unui clasic in viata - poti sa afli tot ceea ce nu sti si vrei sa afli! IATA CE AM GASIT:
    BOLNAVII DE TBC DIN ROMANIA
    GOOGLE - Aproximativ 118.000 (de) rezultate (0,29 secunde)
    România nu-şi permite tratamente eficiente pentru bolnavii de TBC. Avem numai 700 de pneumologi şi prea puţini bani de la buget „ADEVARUL.ro” - 24.03.2013
    REPORTAJ Al Jazeera: România este în topul ţărilor cu cei mai mulţi bolnavi de tuberculoză
    „WWW.NASULTV” - 24.03.2013
    Jumătate din bolnavii de TBC din Europa sunt români. „Cronica Romana” -01.03.2013
    Unul din doi pacienţi cu TBC din Uniunea Europeană este din România. Tuberculoza rezistentă la tratamentul clasic reprezintă în acest moment una dintre problemele grave ale ţării noastre, informează „România TV.” – 1.03.2013
    Constanţa, locul 6 în România la numărul bolnavilor de TBC „Replica” 25.03.2013
    Suntem fruntasi in Europa la numarul de bolnavi de tuberculoza. – „Ziare,com” 25.08.2011.
    CREDETI CA ESTE DESTUL DE CLAR?!
    Ziaristii de la THE SUN nici nu trebuiau sa se deplaseze pana in RO, puteau foarte usor sa faca "copy-paste" din presa romaneasca! Si inca pericolul nu a trecut! Iata ce poti afla de pe GOOGLE: SIFILISUL DIN ROMANIA
    Aproximativ 194.000 (de) rezultate (0,38 secunde)
    Romania, pe locul intai in Europa la infectiile cu sifilis
    www.ziare.com › Life Show › Viata sanatoasa › boli
    27.05.2011
    WOW!!!
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Joi, 28 martie 2013, 20:48)

    codruta [anonim]

    am citit interviul pe care l/ati facut cu Jonathan Stillo, expertul citat de The Sun. ma bucur ca l/ati gasit atat de repede si ca prin dezmintirea data a dovedit ca "ziaristii " britanici sunt incompetenti si mincinosi.. felicitari! parca ne/a mai indulcit gustul amar.
  • 0 (0 voturi)    
    Hmmm (Joi, 28 martie 2013, 21:14)

    Valentin [anonim]

    Nu mi-e rusine de 'The Sun', dar a prelua o stire in care agentul TBC e un 'virus' dovedeste cat de precara documentare a fost facuta. Pe de alta parte, locuiesc in GB de 4 ani, sunt medic si chiar astazi am vazut un caz cu o veche TB. Din Bengal... astia sunt bine primiti aici, fiidca 'bulibasa' lor baga bani pe City la modul serios, pe cand bulibasele noastre isi ridica turnulete in Romania cu banii colectati de cersetorii si hotii de bunuzunare trimisi in misiune...
  • +2 (2 voturi)    
    Satul! (Joi, 28 martie 2013, 22:19)

    Ionut [anonim]

    Eu propun sa facem o petitie catre UE in care sa semneze toti cei care se simt descriminati si jigniti de catre leprele cotropitoare de englezestil. Chiar acum voi demara scrisoarea.
    Cine e de aceiasi parere cu mine sa semneze!~Pentru ca statul roman un functioneaza, e in vacanta din 1989 pe undeva prin Congo!
    • +2 (2 voturi)    
      intre realitate si ridicol! (Joi, 28 martie 2013, 23:15)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

      Si ce o sa cuprinda zisa "petitie" catre UE?! O sa "param" la Bruxelles si ziarele din RO, care de ani de zile prezinta, analizeaza si atrag atentia autoritatilor asupra TBC-ului din Romania, boala pe drep denumita "boala saraciei"?! Suntem tentati sa bagam mereu gunoiul sub pres si ne burzuluim patriotic cand cineva ne atrage atentia ca "scroafa-i moarta'n cotet"! Valul de "xenofobie tbc-ista" al britanicilor este justificat din partea lor! Si jurnalistii lor speculeaza o realitate teribila cunoscuta si recunoscuta de catre autoritatile romane si presa din Romania! Nimic nou! Si asta nu-i tot! Sunt si alte realitati la fel de socante! E greu sa privesti in oglinda pe care ti-o pun alti in fata! Vreti sa faceti o petitie?! Atunci sa facem o petitie catre Guvernul Romaniei!
  • 0 (0 voturi)    
    Ajunge cat am tinut capul plecat! (Vineri, 29 martie 2013, 0:05)

    Ionut [anonim]

    http://www.thepetitionsite.com/takeaction/857/300/833/
    Semnati petitia!
  • 0 (0 voturi)    
    pai asta, care altul? (Vineri, 29 martie 2013, 9:11)

    ce mai conteaza acum numele... [anonim]

    Am citit toate comentariile...Parerea mea? Nu stiu daca intereseaza , daca e pertinenta sau ajuta la ceva. Imi permit sa o expun:
    1. Inainte de '89, tatal meu ere primar. Stiu foarte bine ca, in fiecare an un laborator mobil venea in sat si eram radiografiati cu totii, obligatoriu. Mai stiu ca, in fiecare an se facea la scoala, testarea pentru depistarea precoce. Acum, onor tuturor guvernarilor, care au avut drept scop ,,grija pentru cetatean'',au abandonat tot ce inseamna preventie. Oamenii sunt neinformati, majoritatea prea saraci sa-si permita un control.
    2. Sistemul de sanatate este mai mult decat ,,precar''. Banii sunt dirijati de cei care nu au nevoie, de sistem. Cati bogatii ai Romaniei, cati guvernanti, care au avut probleme de sanatate, au apelat la sistemu romanesc? Raspuns: mai niciunul! Au plecat in Austria, Turcia, Germania...Asta, in conditiile in care scoala medicala romaneasca este recunoscuta international de multi ani, iar medicii romani dau clasa in strainatate.Ce sa faca, insa in Romania? Sa le dea 8 mil. pe luna Nicolaescu si sa spuna ca nici anul asta nu poate mari salriile rezidentior? Acesti oameni care si-au tocit coatele pe bancile scolii mai mult de 20 de ani, care au nevoie de un anumit standard de viata, sa ramana aici, sa ,,urle'' in ei patriotismul, sa fie blamati ca iau ,,spaga'?Nici gand! Sa plece acolo unde sunt respectati si platiti pe masura!
    3.Faptul ca acceptam ca publicatiile straine sa scrie ce si cum vor ele, fara sa replicam...n-avem decat! Sa-i lasam sa improaste cu noroi, ca au pe cine! Autorul articolului face confuzii grave, dand vina pe un ,,virus", in loc de ,,bacil''...Iar printul Charles nu este amenintat cu nimic, sa stea linistit! Unde gasea el o zona bogata si virgina, ca-n Romania? Iar ,daca ii este frica, sa lase tot si sa plece!
    Am incercat sa mai opinez cate ceva, insa spatiul nu-mi mai permite...
  • +1 (1 vot)    
    pierdere de vreme (Vineri, 29 martie 2013, 11:56)

    troll-hunts-innocent [utilizator]

    nu va mai pierdeti vremea cu hirtia igienica "The Sun". am pus un comenatriu f politicos la articol ieri, nu mi-a fost acceptat. in schimb sint acceptate comentarii de la romani de tipul "englezii sint niste prosti" etc. de ce prefera redactia "The Sun" sa faca asta, cred ca e evident. pentru ca vor orice vrea un tabloid de doua parale: sa agite apele.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version