Bucuresti punkt Bonn, emisiune HotNews.ro-DW

Violonistul Alexandru Tomescu a discutat online cu cititorii despre impactul concertelor la vioara Stradivarius asupra consumului de muzica clasica in Romania​

de A.M.V.     HotNews.ro
Luni, 18 aprilie 2011, 19:13 Actualitate | Cultură

Alexandru Tomescu
Foto: Arhiva personala
Alexandru Tomescu a castigat, in septembrie 2007, dreptul de a canta timp de cinci ani la vioara Stradivarius Elder-Voicu 1702. Si-a propus ca sunetul celebrei viori sa ajunga in cat mai multe orase din Romania. Anul acesta Turneul National Stradivarius a ajuns la cea de-a patra editie. A evoluat, in acest timp, gustul publicului din Romania pentru muzica clasica? Necesita un astfel de turneu mai multa promovare pentru a aduce oamenii in salile de concert? Exista diferente in ceea ce priveste interesul pentru muzica clasica in orasele mari comparativ cu cele mai mici? Cele mai interesante intrebari vor fi reluate in cadrul emisiunii Bucuresti Punkt Bonn, realizata de HotNews.ro si Radio Deutsche Welle.

Violonistul Alexandru Tomescu a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre impactul concertelor la vioara Stradivarius asupra consumului de muzica clasica in Romania.

Cu o cariera impresionanta, ce se intinde pe 4 continente si peste 30 de tari, Alexandru Tomescu se detaseaza net drept liderul tinerei generatii de violonisti romani.

Palmaresul lui Alexandru Tomescu numara peste 100 de premii I nationale si nu mai putin de 26 de distinctii internationale, la concursuri de prestigiu precum: Niccolo Paganini (Italia), Pablo Sarasate (Spania), Marguerite Long - Jacques Thibaud (Franta) sau George Enescu (Romania).

In luna mai Alexandru Tomescu va porni la drum cu celebra sa vioara, in cel de-al patrulea turneu national Stradivarius in 14 orase din Romania. Ca program a ales cel mai riscant pariu pus vreodata de un violonist: integrala capriciilor de Paganini intr-o singura seara. Mai mult decat atat, concertul va fi dublat de o serie de proiectii video, ce vor metamorfoza practic sala de concert.

Emisiunea "Bucuresti punkt Bonn" se transmite in fiecare vineri, de la ora 17:00, pe HotNews.ro si pe frecventele Deutsche Welle Romania.

  • Emisiunile de stiri ale Deutsche Welle Romania le puteti asculta aici.
  • Stirile zilei la Deutsche Welle Romania pot fi citite aici.




Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

2642 vizualizari

  • Lista orase (Luni, 18 aprilie 2011, 19:52)

    EP [anonim]

    Care este lista oraselor incluse in turneu si datele concertelor?
    • R (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:03)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui EP

      turneul se desfasoara in luna mai: 5- Iasi, 7-Onesti, 8-Focsani, 10-Bacau, 12-Pitesti, 14-Craiova, 16-Timisoara, 19-Bucuresti, 21-Cluj, 23-Sibiu, 25-Medias, 26-Dumbraveni, 27-Targu-Mures, 29-Baia Mare. Mai multe detalii gasiti pe www.turneulstradivarius.ro si pe pagina de Facebook
  • un meloman întreabă (Marţi, 19 aprilie 2011, 0:12)

    Andrei Cosmovici [anonim]

    Bună ziua,

    Am avut onoarea sa-l ascult pe Dl Tomescu la Cluj, anul sau anii trecuti (nu mai stiu). Gândindu-ne la impactul turneelor, probabil ca discutia nu trebuie centrată atât pe instrument, cât mai ales pe demers. Un demers întru totul lăudabil, de care sunt impresionat. Îl întreb pe Dl. Tomescu: oare acest impact ar fi fost diferit, dacă ar fi folosit o altă vioară?

    Inainte să evolueze, gustul pentru muzica clasică trebuie insuflat şi menţinut. Ca meloman, dacă ai şansă, efortul iniţial poate fi desăvârşit de întâlnirea cu un dirijor bun sau de un instrumentist bun.

    Întâlnirea cu muzicieni foarte buni ridică, indirect, o problema. Auzi "altceva" din mâna unui dirijor sau a unui instrumentist deosebit. Întors acasă, rămâi cu un dor inexplicabil după acel "ceva" care tocmai ţi-a fost revelat. Din păcate, nu există mulţi astfel de muzicieni, astfel încât noi, melomanii, rămânem oarecum nemângâiaţi, până la următoarea întâlnire de proporţii (dacă avem această şansă). Cum poate fi rezolvată această dilemă? Eu am exclus refugierea în ascultarea înregistrărilor, şi am continuat să caut. În realitate, oricât de diversă ar fi ea.

    Multumesc,
    Andrei Cosmovici
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:11)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andrei Cosmovici

      Intr-adevar am avut sansa sa ma intalnesc de mai multe ori cu ansambluri orchestrale extraordinare, cu dirijori de vis...
      Senzatia pe care o aveam pe scena, in concert - era incredibila: de libertate absoluta! Totul decurgea atat de firesc si de natural, ca aproape nu-mi venea sa cred!
      Dupa o astfel de experienta, ramaneam ca imparatul din poveste: cu un ochi radeam, cu celalalt plangeam.
      De bucurie pentru ce traisem, de tristete ca nu se intampla mai des...!
    • inregistrari (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:13)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andrei Cosmovici

      Experienta din sala de concert nu se poate compara cu cea a ascultarii unei inregistrari.
      In sala simti energia pe care o transmite interpretul, intri intr-un altfel de timp, de atmosfera.
      La ascultarea unui disc, daca primesti un telefon important, poti cu un simplu "pause" sa opresti toata filarmonica din Berlin si pe insusi Karajan ca sa discuti cateva minute...
      cu totul altceva.
      Nu se poate trai totusi fara inregistrari, sunt intru totul de acord.
  • Compozitori preferati (Marţi, 19 aprilie 2011, 7:52)

    popescu0 [anonim]

    Buna ziua,

    Stiu ca, teoretic, orice muzician are compozitori / piese de care se simte mai apropiat. Care ar fi acestea in cazul dvs.?
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:08)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui popescu0

      In general imi plac acele compozitii care te solicita 100% ba chiar mai mult de atat!
      De aceea imi place atat de mult muzica de secol XX.
      De aceea imi place si mai mult Bach - acolo gasesc echilibrul si puritatea.
  • Stradivarius (Marţi, 19 aprilie 2011, 8:58)

    Nicolae [anonim]

    D-le Tomescu, am mai multe intrebari:

    - la cate viori a cantat pana acum un artist cu experienta dumneavoastra? Zeci?
    - Si-ar da seama un neinitiat daca pe scena se afla o vioara Stradivarius sau nu?
    - Cu ce se diferentiaza vioara Stradivarius de altele?
    - Puteti sa ne impartasiti ce amintiri va leaga de prima vioara la care ati inceput sa cantati?

    Multumesc si numai bine
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:19)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Nicolae

      Sincer sa fiu, nu le-am numarat pana acum, nu am facut o lista! Sunt destul de multe, ma simt legat de fiecare dintre ele.
      E o vioara ceheasca din 1927 cu care am castigat toate concursurile la care am participat, e o vioara italieneasca ce am avut-o imprumutata de la un colectionar francez ce avea o dulceata a sunetului cu totul aparte.
      Este vioara Stradivarius!
      si multe altele!
      Acum folosesc ca a doua vioara un instrument modern, construit special pentru mine de Silvian Rusu. Vioara am botezat-o.... Transilvanius!

      Sunt convins ca un neinitiat simte, chiar si inconstient, acea magie a sunetului ce izvoraste dintr-un Stradivarius. In acelasi fel in care un alt neinitiat poate simti imediat diferenta dintre un vin extraordinar si unul la pet, fara sa fi facut studii de oenologie.

      Diferenta dintre Stradivarius si o alta vioara:
      Totul si ... nimic!
      Totul fiindca este tot ce s-a construit mai bun vreodata in materie de viori. Practic este unul din putinele obiecte perfecte create de om.
      si nimic - fiindca in aparenta celelalte viori nu difera de un "Strad". Aceleasi dimensiuni, acelasi tip de lemn, aceeasi culoare cateodata...

      Prima mea vioara a fost una mica de tot. Am primit-o cadou de ziua mea si am folosit-o un an cred, pana ce am crescut. Apoi am trecut pe viori imprumutate. Asta e realitatea: viorile bune sunt de imprumut!
  • 3 intrebari unui urmas al lui Ruha si Voicu (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:25)

    ploiesteanu [utilizator]

    1. Ce concerte pentru vioara considerati a fi cele mai frumoase. Adica , ce va place dumneavoastra mai mult, ca muzica, nu ca interpretare (considerand ca n-ati fi violonist).
    2. Ce concerte implica o interpretare dificila ?
    3. Ce mai face Vlad Maistorovici?
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:24)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Recent am cantat doua dintre concertele mele preferate: Prokofiev nr. 1 si nr. 2. Atat de frumoase ca n-am putut alege unul singur dintre ele pentru programul serii si le-am cantat pe amandoua!
      Sostakovici, Bartok - muzica aceasta de secol XX ma inspira foarte mult. Este extrem de pasionala, excesiva de multe ori, te solicita la maximum. Nu doar ca interpret, ci si ca ascultator.
      Multe piese nu se lasa cucerite / intelese de la prima auditie; trebuie sa te imprietenesti cu ele, sa le cunosti putin cate putin.
      Tot recent am redescoperit cu placere si concertele romantice: Ceaikovski pe care nu-l mai cantasem de vreo 10 ani, Mendelssohn, Bruch.
      Totul depinde de starea de spirit!

      Sunt dificile acele concerte pe care nu le stapanesti. Astfel si un concert de Vivaldi poate ridica stavile de netrecut.
      Sunt totusi mai multe tipuri de praguri la concerte:
      mai intai, pragul acesta al dificultatii tehnice
      apoi, pragul intelegerii muzicii
      apoi - pragul cand iti pui intrebarea - ce fac eu cu toate acestea? incotro?
      Muzica este o continua explorare, un experiment, o joaca..
      Nu uitati ca in engleza sau franceza sau germana termenul folosit pentru a desemna cantatul la instrument este identic cu acela al jucatului!

      Vlad cred ca este bine, stiu ca este plecat de mai multi ani din tara.
  • O intrebare simpla (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:36)

    gabi [anonim]

    Ce alte pasiuni, hobby-uri mai aveti ?
    Va asteptam oricand cu mare drag in Bacau !
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:26)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui gabi

      pasiuni - multe,
      toate consumatoare de timp!
      Imi place muntele, apa, fotografia, cautarea, cateodata nici eu nu stiu exact a ce. Dar simpla actiune de a explora, de a scormoni merita!
      Voi veni cu mare placere la Bacau, chiar acum la inceputul turneului, pe 10 mai!
  • Renaşterea muzicii clasice în România (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:52)

    Iorest [utilizator]

    Domnule Tomescu, vă felicit pentru că încercaţi să salvaţi cultura muzicală de la noi!
    1. Ştiu că Filarmonica din Sibiu organiza concerte explicate, pentru copii. Se face aşa ceva la nivel naţional? Ar fi interesant (sau deja aţi inclus) o prezentare a operei interpretate (şi a instrumentului) în faţa publicului (ţinând cont că se urmăreşte educarea publicului neavizat)?
    2. Ştiu că studenţii vienezi făceau petrecere cu Schubert. Ar fi posibil aşa ceva şi la noi?
    3. Ce operă la vioară aţi recomanda unui neiniţiat, ţinând cont că, din punctul de vedere al consumatorului de muzică uşoară, vioara este vitregită faţă de alte instrumente mai "digerabile". Mulţumesc!
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:33)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Iorest

      Va multumesc pentru urari!
      Concertele educative sunt esentiale, cu conditia sa fie bine facute, corect gandite, gingas povestite, daca mi-e ingaduita o astfel de parafraza.
      Primul contact al unui copil cu muzica este definitoriu pentru ce va urma mai tarziu. Daca incepe cu stangul, nimic nu e de mirare ulterior.
      In cadrul turneelor cu trioul pe care le-am facut in anii precedenti am spart acest canon, aceasta interdicitie nescrisa - sa nu vorbesti pe scena - si am vorbit atat eu, cat si colegii mei cu puiblicul, explicandu-le direct, spontan, ce facem noi acolo, de ce cantam impreuna etc. rezultatele au fost mai mult decat incurajatoare!

      Daca e dispozitie de petrecere, se poate asculta orice muzica! Eu cred ca muzica clasica este la ea acasa oriunde este cineva care s-o cante si altcineva care s-o asculte.

      Este greu de plasat o asa mare raspundere pe o singura piesa muzicala.
      As sugera ceva cunoscut, pe care ascultatorul sa-l poata recunoaste, fie si partial. Sunt multe piese muzicale care sunt in jurul nostru, plutesc in aer si noi nici nu stim: Anotimpurile de Vivaldi, Concertul de Ceaikovski, Balada de Porumbescu. Totul depinde de starea de spirit a persoanei care va asculta piesa. Acolo este pariul de fapt!
  • Considerati inregistrarea concertelor? (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:56)

    Kayros [anonim]

    Draga maestre,

    ...am fost binecuvantat avand sansa sa va ascult "live" in doua ocazii si, din punctul de vedere al melomanului, trebuie sa va spun ca Stradivariusul suna intr-adevar altfel. Am simtit cum mi se ridica firele de par de pe brate, intreaga mea fiinta biologica a fost antrenata in lectura muzicii intr-o forma diferita de lecturile anterioare ale acelorasi texte muzicale.

    O asemenea senzatie am mai avut in fata unei maini de sticla a lui Emille Galle sau in fata unor tablouri de Rodin sau van Gogh.

    Concluzia este ca opera de arta te scoate din habitual, te trage catre ea si-si impune valoarea. Din acest punct de vedere, concertele dumneavoastra sunt irepetabile si e pacat. Intrebarea mea este: luati in considerare inregistrarea acestor concerte? Care ar fi solutia pe care o agreati, inregistrarea "live" sau editarea de studio?

    Noi am dori mai multe inregistrari care sa ramana martori ai veacului pentru ca suntem sufocati de gunoaiele manelistilor si ale Hip-hopului importat fara discernamant din drojdia expresiilor civilizatiei americane...

    Va multumesc!
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:37)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Kayros

      Aceasta este eterna dilema a interpretului:
      studio versus live!
      Eu personal inclin categoric in favoarea unei variante din concert, chiar si cu imprefectiuni. Ceea ce ma intereseaza in primul rand este trairea muzicala, intensitatea aceea a sentimentului pe care o poti trai doar pe scena, in fata unui public care rezoneaza impreuna cu tine.
      Inregistrarile de studio vin cu ispita perfectiunii, obtinute insa din nenumarate variante si reluari. Se pierde pe parcurs exact muzica...
  • consumul de muzica clasica (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:56)

    xy [anonim]

    Cum anume s-a schimbat gustul publicului in raport cu muzica clasica in ultimii 5-10 ani? Nu doar daca acum se merge mai mult sau mai putin la concerte, dar si ca gen de receptivitate: incercarea de a aduce muzica mai aproape de public prin diverse mijloace, de a o "scoate in strada" eventual, largeste aria de interes a oamenilor sau, dimpotriva, o reduce la nucleul de piese deja cunoscute si verificate? Un dialog cu care m-am intalnit de mai multe ori: "Va place muzica clasica? - Da, imi place Andre Rieu! Dar de Prokofiev ce parere aveti? - Nu-l inteleg!"
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:39)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui xy

      Cred ca gustul publicului este intr-o continua evolutie si continua schimbare. Categoric muzica clasica a devenit mai vizibila in ultimii ani, a iesit putin din acea amorteala cenusie.
      Cred ca muzicienii insisi trebuie sa coboare din turnul de fildes al salii de concert si sa faca primul pas catre public, oriunde s-ar afla el!
  • Educatia muzicala (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:01)

    adela [anonim]

    Care ar fi cea mai potrivita alegere pentru un copil caruia ii place vioara: scoala normala si lectii private de instrument sau scoala de muzica?

    Care ar fi argumentele pro si contra pentru fiecare alegere din punctul Dvs. de vedere.

    Multumesc!
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:43)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui adela

      Depinde de copil, de profesor, de finalitate...
      E greu de zis! La scolile de muzica se lucreaza individual cu copiii, deci s-ar bucura de aceeasi atentie pe care ar primi-o si la niste cursuri private acasa.
      La scoala poate mediul e mai competitional, vede, aude si alti copii de varsta lui/ei cantand la vioara si poate e mai stimulat asa.
      Eu am avut o situatie privilegiata: mama mea a fost prima mea profesoara de vioara.
      Primii 7 ani de scoala generala i-am facut la o scoala de cartier, unde regula era ca trebuie sa mergi la olimpiade - si asa am mers la romana, la matematica... mi-a prins tare bine acel mediu extrem de competitiv la cultura generala.
      Nu cred sa existe o solutie corecta/ gresita.
      Trebuie sa vedeti care sunt lucrurile pe care le cautati sau asteptati pe termen lung.
      In orice caz, contactul cu muzica ii va fi deosebit de benefic.
  • Alte proiecte? (Marţi, 19 aprilie 2011, 13:42)

    Bogdana [anonim]

    Pentru a populariza muzica clasica in randul tinerilor, a caror cultura muzicala e deficitara, v-ati gandti cumva si al alte tipuri de proiecte muzicale, de exemplu cu trupe locale (rock, pop etc)? Ma gandesc la ceva de genul Evgeni Plushenko si Edvin Marton care umplu salile de spectacol si de care tinerii ar fi atrasi cu mai mare usurinta? Multumesc, mult succes si multa sanatate!
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:46)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bogdana

      Am in plan si proiecte mai indraznete, ceva mai indepartate de muzica clasica. Vor aparea la vremea lor!
      Artisti precum Edvin Marton sau Andre Rieux ne fac servicii imense fiindca aduc muzica clasica in fata unor grupuri uriase de oameni - si o fac intr-un mod foarte relaxat! Si eu sunt in cautarea acestei atitudini mai relaxate, mai umane.
      Intotdeauna am considerat ca Balada lui Porumbescu ramane Balada, indiferent ca e cantata cu acompaniament de pian, de orchestra, de taraf sau de grup hip-hop.
  • Enescu, Porumbescu, G. Dinicu, I.Voicu (Marţi, 19 aprilie 2011, 13:58)

    Ginger [anonim]

    Ne putem aştepta şi la un turneu (de ce nu, internaţional) Stradivarius cu Hore de Mărţişor, Hore Staccato şi Ciocârlii, Balade şi Rapsodii, totul, cât mai românesc?
    Aşteptăm nerăbdători! De bine!
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:49)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ginger

      In mod cert turneul Stradivarius prezentat pana acum doar pe plan national va iesi si in strainatate.
      Actualul proiect, cu integrala Capriciilor de Paganini si proiectii video a trezit un interes extrem de mare - nu doar in Europa, ci si in America sau Asia.
      Un turneu international cu piese romanesti - o idee foarte tentanta!
  • copil (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:27)

    Ana [anonim]

    Domnule Tomescu, a fost vioara un calvar pentru dumneavoastra cand erati mic? Sau a fost o mare dragoste de la inceput?
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:53)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ana

      Sunt deja aproape 30 de ani de cand cant la vioara.
      Cum spun francezii - am vazut toate culorile (sau cel putin asa cred eu!).
      Am trait si momente extraordinare, si momente foarte dificile. Este intr-un fel ca si intr-o relatie pe termen lung, foarte lung.
      Vioara face parte din viata mea, din firescul meu.
      As minti daca as spune ca in fiecare zi este aceeasi placere de a ma aseza la studiu. Dar - momentele finale, atunci cand ajung in cele din urma pe scena - merita toate eforturile.
      La inceput de tot vioara imi parea o jucarie nemaipomenita. Aveam 6 ani...
      Sper ca am reusit sa pastrez putin din aceasta latura ludica pana azi.
  • Paganini sau Porumbescu ? (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:02)

    Victor [anonim]

    Considerati ca virtuozitatea reprezinta un scop sau un mijloc ? Preferati capriciile lui Paganini sau balada lui Ciprian Porumbescu ?
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:55)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Victor

      Categoric virtuozitatea este un mijloc.
      In acelasi timp - muzica la un moment dat devine un mijloc si nu un scop.
      Sunt diverse etape, diverse maturizari ce trebuie parcurse nu doar de interpret, ci si de public.
      Prefer de obicei ceea ce se gaseste pe afisul concertului din seara respectiva!
      Asta inseamna insa ca sunt selectiv la alegerea programului. Nu pot canta ceva ce nu-mi place, ce nu inteleg, o piesa sau compozitor cu care nu intru in rezonanta.
  • Concerte Medias (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:16)

    Mircea Hodarnau [anonim]

    Am vazut ca ati inclus din nou Mediasul in turneul din lina mai. Reveniti cu placere in acest loc? Aveti amintiri placute?
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:00)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mircea Hodarnau

      Am intr-adevar amintiri foarte placute de la Medias.
      Spre marea mea surpriza (si a colegilor mei) am cantat toamna trecuta in fata unui public de peste 600 de persoane! Si venisera sa asculte muzica de camera pura si dura, trio de Ravel si Dumky de Dvorak. Am fost realmente impresionat!
      Voi reveni cu cea mai mare placere cu acest program atat de indraznet - pe 25 mai, cu integrala Capriciilor de Paganini + Proiectii video!
  • intrebare importanta (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:36)

    Ioana Tomescu [anonim]

    care este cea mai frumoasa amintire legata de copilaria ta?
    • r (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:04)

      Alexandru Tomescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ioana Tomescu

      foarte greu de raspuns...
      imi place sa cred ca inca nu mi-am terminat copilaria! Deci - ma mai gandesc inca un pic!
  • Pe cand si la Buzau (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:12)

    Monica [anonim]

    Va asteptam si la Buzau... dar cand? Ati putea include si orasul in care locuiesc intr-un viitor turneu?
    Felicitari pentru talentul dvs., dar si pentru munca pe care o depuneti ca sa incununati acest talent!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri