Teatrul National Bucuresti sugereaza ca nebunia ar fi explicatia pentru gestul lui Claudiu Bleont

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 4 martie 2011, 14:44 Actualitate | Cultură

Claudiu Bleont
Foto: AGERPRES
Teatrul National I.L. Caragiale anunta, intr-un comunicat de presa remis vineri, ca se delimiteaza de gestul "reprobabil" al actorului Claudiu Bleont (angajat al institutiei) din cadrul conferintei de presa de la Arad, unde se afla in turneul de promovare a spectacolului "Cautandu-l pe Shakespeare prin Richard al III-lea", realizat la Turnu Severin. "Atitudinea sa contravine Statutului actorului in Teatrul National I.L. Caragiale si aduce grave prejudicii imaginii TNB si profesiunii de actor", se arata in comunicat.

"Teatrul National considera ca singura explicatie plauzibila a gestului lui Claudiu Bleont, actor al extremelor, ar putea fi - in termeni de specialitate teatrala - diagnosticul oferit de catre Shakespeare, prin gura lui Polonius: <E chiar nebun si spun ca e nebun, / Caci nebunia, ce-ar putea sa fie, / La drept vorbind, decat a fi nebun? / Sa trecem mai departe...> - Hamlet, Actul II, Scena 2", arata reprezentantii TNB.


Citeste mai multe despre   






















6704 vizualizari

  • +2 (12 voturi)    
    poate a dorit promovare? (Vineri, 4 martie 2011, 15:05)

    fratele bun [anonim]

    Si ce altceva merge mai bine in toata bascalia asta care a devenit societatea? Ce altceva mai nimerit decit sa ne arate ce are el mai bleg...?
    Acum uite, presa scrie de el. Altfel ar fi fost in continuare un semianonim
  • -5 (19 voturi)    
    Purtatorul de cuvant al TNB este nesimtit (Vineri, 4 martie 2011, 15:08)

    cristiaan [utilizator]

    Cand un actor ca si Claudiu Bleont care a adus servicii uriase TNB este facut nebun de un purtator de cuvant, eu cred ca purtatorul de cuvant e nesimtit.

    TNB trebuia sa discute cu Claudiu Bleont. Daca este apt sa aduca in continuare servicii TNB, trebuie continuata relatia contractuala. Daca nu, nu. Insa sa il faci nebun pe Bleont este o dovada de nesimtire crasa.

    Eu cred ca intr-un fel toti suntem mai mult sau mai putin nebuni. Dar oare este doar vina noastra sau si a societatii in care ne manifestam nebunia? De multe ori e doar vina societatii.

    In cazul lui Bleont, este o distanta foarte mare intre aspiratiile unui om inteligent ca el si ceea ce societatea ii ofera; si este foarte posibil ca existenta prea multor nesimtiti precum cel care il face nebun pe Bleont sa fie de fapt responsabila de starea lui Claudiu Bleont. Si totusi, Bleont isi asuma pana la capat propria conditie - chiar a demonstrat-o. Dar cel care il face nebun, isi asuma oare nesimtirea?
    • +11 (19 voturi)    
      gresesti (Vineri, 4 martie 2011, 15:47)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      De ce intodeauna actele reprobabile ale cuiva pot fi justificate cu ce ai facut bun inainte?nu sunt deloc de acord.Este un gest incalificabil care nu poate avea nici o explicatie asa zis intelectuala..este gestul lui andone de a-si da chilotii jos in fata tribunelor...e vreo diferenta intre el si acel fotbalist andone ,de 20 de ani ,fara minte?Daca nu a fost nebun atunci e si mai grav.E un gest animalic
    • +2 (2 voturi)    
      l-am vazut pe bleont (Sâmbătă, 5 martie 2011, 16:42)

      mim [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      este un cioban marlan. nu stiu unde si-a ascuns talentul cand a jucat in piesele care le-am vazut eu... pentru ca a fost departe de rolul pe care-l juca.
  • +4 (14 voturi)    
    claudiu bleont (Vineri, 4 martie 2011, 15:36)

    anonim [anonim]

    rusine mare acest actor,hai sa fim sinceri e lipsit de orice bun simt. criza si situatia politica din romania nu ne da dreptul sa uitam de bunele maniere,
  • -3 (15 voturi)    
    dali (Vineri, 4 martie 2011, 15:59)

    myintruder [anonim]

    Dali a fost (marele) Dali si fara aprecierea criticilor, asa cum Bleont ramane marele actor si fara pudibonzenia unora
  • -3 (15 voturi)    
    Nebun pt ca nu e ca noi.. (Vineri, 4 martie 2011, 16:12)

    Ovidiu [anonim]

    Doar pentru ca nu isi trece gesturile prin mintea turmei, nu inseamna ca e nebun. E doar un gest disperat cu care a condamnat ipocrizia noastra. Din partea mea, jos palaria. La fel de nebuni erau si fratii Wright pentru turma din generatia lor. Si exemplele cu oameni de geniu judecati dupa standarde comune, pot continua.
    • +4 (6 voturi)    
      ei asta-i (Vineri, 4 martie 2011, 18:53)

      xy [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      si-au aratat cumva fratii Wright organele in public? sau cumva a creat Bleont ceva valoros pentru umanitate prin faptul ca si le-a aratat pe ale lui?
      si de cand ai dreptul sa te razbuni pentru propriile frustrari batandu-ti joc de primii oameni iesiti in cale? el asta a facut, nimic altceva.
  • -3 (9 voturi)    
    TNB - Claudiu Bleont (Vineri, 4 martie 2011, 16:16)

    Nastase Viorica Georgeta [anonim]

    Claudiu Bleont este un actor foarte bun. Nu sunt de acord cu gestul lui, dar merita a fi iertat pentru purtarea lui. Toti artisti sunt un pic nebunatici, de multe ori isi intra in rol, confunda imaginatia cu realitatea. Dar nu sunt nebuni. Numai fac ce le spune inima, de multe ori in situatiile care nu le sunt tocmai favorabile. Daca vroia sa arate acel ceva la cineva, acea persoana trebuia sa fie iubita lui.
  • -4 (12 voturi)    
    Pentru Bleont, viata este o scena (Vineri, 4 martie 2011, 16:20)

    judex [anonim]

    Granita dintre scena si viata este difuza pentru toti actorii de vocatie, iar Bleont este unul dintre cei mai buni. Cata lume este ofuscata de hiper-senzualitatea de pe scenele si ecranele lumii, premeditata de regizori si scenaristi ? Janet Jackson a facut un gest similar, a lapidat-o publicul, cum face acum TNB cu Bleont ? Care e diferenta dintre goliciunea premeditata a actorilor si gestul lui Bleont (fie el spontan si natural, sau dimpotriva, premeditat ca o operatiune de marketing in ton cu timpurile astea) ? Conflictul Bleont-TNB este, pur si simplu conflictul intre vocatie si ipocrizie (...daca nu este doar o prelungire inteligenta a jocului de-a viata al lui Bleont, preluat in mod inteligent de sectia de marketing a TNB). Eu ma declar de partea lui Bleont, 100% in povestea asta, si sunt convins ca viitoarea audienta la piesa promovata de el va dovedi ca multi au inteles ce este de inteles din gestul lui, doar aparent extrem si excentric. Succes, Claudiu !
    • +4 (10 voturi)    
      Janet (Vineri, 4 martie 2011, 16:54)

      George [anonim] i-a raspuns lui judex

      Reactia TNB la gestul lui Bleont este nimic fata de ce i s-a intamplat lui Janet Jackson in situatia pe care ai evocat-o. Citeste presa americana a momentului sau reactia institutiilor echivalente CNA-ului din Romania.
      OK, hai sa aplicam dublu standard moral pentru toti "artistii" sau cine mai vreti voi versus ceilalti. Diferenta dintre ceea ce fac artistii care se dezbraca pe scena si ceea ce a facut Bleont este una subtila si nu prea: tocmai scena face diferenta, spatiul exprimarii liber asumate atat de artisti cat si de spectatori. Altfel, Bleont sau altul ca el poate vor face gesturi "si mai putin ipocrite" , si "mai artistice" , intr-un parc, in fata unui copil, etc. O fi cool Minima Moralia in 2011, dar totusi..
  • +4 (6 voturi)    
    Ziarele ar fi scris daca ar fi facut ceva bun? (Vineri, 4 martie 2011, 16:56)

    mitza [anonim]

    Asta este media zilelor noastre...sezational, senzational, senzational...Parasutele au mai mult succes decat oameni de valoare.

    Asta vreti, asta primiti
  • -4 (8 voturi)    
    gest teatral al TNB (Vineri, 4 martie 2011, 17:22)

    elena [anonim]

    Nu e treaba voastra ce a facut ;
    e singur raspunzator pentru faptele sale;
    aveti o pedeapsa in regulamentul intern?Aplicati-o si taceti.Eu cred ca atitudinea dvs.de a face acest comentariu va trimite inapoi in epoca de aur.
  • +5 (7 voturi)    
    IN SFARSIT (Vineri, 4 martie 2011, 17:44)

    DJUNA [anonim]

    ...actorul CB este bolnav
    iar
    ...teatrul NB este sanatos,
    cand IA DISTANTA fata de gestul salariatului numit mai sus!
    In sfarsit,
    Traiasca TNB!
    P.S.
    Doar MARINA ALMAJAN CAOCACIU il invita pe acest actoras "sa creasca adrenalina" in fada ei emisiune!
  • +3 (5 voturi)    
    scuzabil??!! (Vineri, 4 martie 2011, 19:15)

    gigi n [anonim]

    Printre altele,scuzarea unor astfel de gesturi a dus nesimtirea la nivelul incredibil la care se situeaza azi ib Romania.Tot inainte,tovarasi!!!
  • 0 (4 voturi)    
    de ce? (Vineri, 4 martie 2011, 19:28)

    mishu [anonim]

    de ce trebuie sa explicam gestul lui? de ce trebuie sa ne dam cu parerea?? de ce trebuie sa reformam conceptiile? de ce nu-l luam asa cum e? pur si simplu!
    • 0 (4 voturi)    
      mishule eshti dus ku kapu (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:35)

      babangida [anonim] i-a raspuns lui mishu

      bleont nu e o prostituata, e actor, face cultura in tara asta, iar pentru mintea cea cea plina de kakat, unu care practica kultura precum meserie nu-si arata p....a. In rest, n-are scuze indiferent cine l=a jenat, iar dak nu-i place sa se lase si sa se apuce de filme prono.
  • +3 (3 voturi)    
    oameni de cultura... (Vineri, 4 martie 2011, 20:48)

    panduru [anonim]

    Daca ne lipseste ceva cu adevarat acum, ne lipsesc modelele de valoare. Cate vreme avem tot felul de speculanti si agramati in pozitia de modele, nu e de mirare ca tanara generatie e in confuzie totala si 99 din 100 de tineri nu stiu ce doresc de la viata. Speram ca oamenii de cultura pot sa reprezinte modele pentru societate. Acest apreciat actor mi-a arata ca nutresc sperante desarte...
    Inclin sa dau crezare puratorului de cuvant al TNB...
  • -4 (6 voturi)    
    Rusinosilor. Moralilor. (Vineri, 4 martie 2011, 23:33)

    Boase Aurel [anonim]

    De cand falusul a devenit scarbavnic si rusinos, de lepadat si blamat ? Ce-i cu noi si cu ipocrizia asta afisata peste tot ? In jurul nostru numai si numai verticalitate si moralitate ! Pe toate drumurile, asfaltate sau nu !
    • +1 (3 voturi)    
      Domnule, (Sâmbătă, 5 martie 2011, 10:22)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Boase Aurel

      Nici actul defecatiei nu este altceva decat unul fiziologic, de care nu se rusineaza nimeni, cu conditia sa-l efectuezi cu fundul plasat corect in spatiul rezervat acestei necesitati.
      Falusul are si el functiile si locurile potrivite de expunere sau pozitionare si "potrivit" nu e sinonim cu ipocrizia. Poti sa umblii cu pantalonii in vine, daca iti place si iti este comod, dar atunci accepta si sa ti se "masoare"...gestul.
    • +1 (3 voturi)    
      Asfalteaza-ti falusul (Sâmbătă, 5 martie 2011, 10:57)

      Andy Latimer [utilizator] i-a raspuns lui Boase Aurel

      Singur ! Valea ,cu "orizontalitatea" dumitale !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi