Primele doua titluri cu care debuteaza noua colectie sunt Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale de Marc Corcos si Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii de Nicolas Caron. Colectia se adreseaza, pe de o parte, trainerilor specializati in vinzari si negocieri, iar pe de alta, practicantilor din domeniul vinzarilor: agenti de vinzari si achizitii, consilieri din domeniul asigurarilor, responsabili de marketing, directori de vinzari, informeaza editura.

Saptamina aceasta va aparea cel de-al doilea titlu din cel mai recent proiect initiat de Editura Polirom, colectia „Training. Vinzari&Negocieri”. Cartea Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii de Nicolas Caron, tradusa din limba franceza de Gabriela Sandu, se alatura volumului aparut saptamina trecuta si aflat deja in librarii, Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale de Marc Corcos, tradus din limba franceza de Iulian Moga.

Titlurile din aceasta noua colectie pot fi folosite ca suport de curs de catre trainerii specializati in vinzari si negocieri si de practicantii din domeniul vinzarilor, interesati de autoformarea profesionala si dezvoltarea personala.

Volumele din colectia „Training. Vinzari&Negocieri” pot fi folosite ca lucrari de referinta in toate centrele de training, de consultanta in vinzari si mai ales, in cele de formare profesionala din tara.

Colectia isi propune sa ii familiarizeze pe cei interesati de domeniul vinzarilor cu cele mai eficiente metode si instrumente de negociere folosite in acest sector foarte concurential, de la construirea unui plan de vinzare si prospectarea comerciala la intilnirea cu clientii, negociere si incheierea vinzarii.

In cadrul colectiei se afla in pregatire volumele:

Michaël Aguilar - Vinzatorul de elita. Tehnici si strategii de succes

Frédéric Vendeuvre, Philippe Beaupré - Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala eficace