831.174 de euro, suma stransa din donatii pentru Cumintenia Pamantului

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 15 septembrie 2016, 15:08 Actualitate | Cultură

Cumintenia Pamantului
Foto: Mediafax
831.174 de euro este suma totala stransa din donatii pentru achizitionarea sculpturii lui Constantin Brancusi, Cumintenia Pamantului, cu doua saptamani inaintea incheierii campaniei de subscriptie publica. Din aceasta suma, 525.617 euro au fost donati direct in conturile bancare, 62.022 de euro pe eMag.ro, 158.253 de euro pe site-ul brancusiealmeu.ro, iar 85.282 de euro provin din donatiile prin SMS facute pana pe data de 15 septembrie.

Achizitionarea operei lui Constantin Brancusi se poate face printr-un efort conjugat al statului roman si al cetatenilor: suma de cinci milioane de euro a fost alocata deja de Guvern si e nevoie ca sase milioane de euro sa fie colectate prin intermediul contributiilor voluntare ale persoanelor private si cele juridice, pana, cel tarziu, pe 30 septembrie 2016.


Cum se poate dona pentru Cumintenia Pamantului:

  • Prin SMS, trimitand cuvantul "BRANCUSI" la 8833 si contribuind astfel la suma stransa cu 2 euro;
  • Direct prin intermediul site-ului campaniei  http://www.brancusiealmeu.ro;
  • Prin intermediul celui mai mare retailer online din Romania, eMag, romanii pot cumpara virtual pe  http://www.emag.ro  "Cumintenia Pamantului", donand astfel in conturile campaniei pentru achizitia operei lui Constantin Brancusi;
  • Sunt disponibile conturi in lei, euro si dolari in care se pot face donatii prin transfer bancar sau prin depunere de numerar intr-unul din cele specificate mai jos, deschise pe numele Ministerului Culturii, CIF 4192812:
Aplicatia Cumintenia calatoreste: http://www.brancusiealmeu.ro/cumintenia-calatoreste.

TREZORERIA STATULUI
RO46TREZ700500702X010908 deschis la D.T.C.P.M.B
(prin ordin de plata sau prin mandat postal)

Banca Transilvania
RON - RO48BTRLRONCRT0345325001
EUR - RO95BTRLEURCRT0345325001
USD - RO02BTRLUSDCRT0345325001
Cod Swift: BTRLRO22XXX

Banca Comerciala Romana
ROL RO57RNCB0082005629820013
EUR RO30RNCB0082005629820014
USD RO03RNCB0082005629820015
Cod SWIFT: RNCBROBU
Cod BIC: RNCB

BRD - SMCC
RON- RO75BRDE450SV95804494500
EUR- RO59BRDE450SV95804814500
USD- RO06BRDE450SV95804904500
Cod SWIFT: BRDEROBU 

UniCredit Bank
RON - RO53BACX0000003018913000
EUR - RO26BACX0000003018913001
USD - RO96BACX0000003018913002
Cod SWIFT - BACXROBU

CEC Bank S.A. - Sucursala Timpuri Noi
RON- RO21CECEB31644RON4211471
EUR-RO89CECEB316T6EUR4211474
USD -RO22CECEB316T5USD4211516
CONT SWIFT: CECEROBUXXX

RAIFFEISEN BANK
RON - RO68RZBR0000060018536354 
EUR   - RO14RZBR0000060018536356 
USD -   RO30RZBR0000060018536359
Cod SWIFT: RZBRROBU     

Alpha BankSucursalaUnirii
RON - RO63BUCU1081215948600RON
EUR - RO56BUCU1081215948601EUR
USD - RO53BUCU1081215948602USD
COD SWIFT : BUCUROBU

ING BANK
RON - RO 68 INGB0001008221198910 
EUR 17 INGB0001008221190710   
USD 60 INGB0001008221194010   

  • Despre "Cumintenia Pamantului"

"Cumintenia Pamantului" a fost realizata de Constantin Brancusi in anul 1907 si apartine patrimoniului cultural national, in categoria Tezaur.

Brancusi spunea despre opera: "Cumintenia Pamantului"... A fost incercarea mea de a da de fundul oceanului, cu degetul aratator (incercarea de a atinge vechimea, arhaicul). Caci mi-a fost prea mare spaima cand i-am ridicat valul... Femeia nu trebuie niciodata dezvaluita... Isis trebuie sa ramana acoperita sub cel putin unul din cele sapte valuri ale frumusetii sale, cel al misterului - care ii ofera si pretuirea si nemurirea. ᅡCumintenia Pamantuluiᅡ a fost, pentru mine, ceea ce este cu mult mai adanc femeia - dincolo de psihologia dumneavoastra!"

"Cumintenia Pamantului" e realizata in calcar crinoidal si, din informatiile de la primul posesor, se stie ca Brancusi ar fi folosit pentru corpul statuetei un bloc de piatra din catacombele Parisului - grotele Savonnieres. In prezent, "Cumintenia Pamantului" este in proprietatea mostenitorilor arhitectului Gheorghe Romascu, care a cumparat opera de arta de la Constantin Brancusi in anul 1911.

Constantin Brancusi s-a nascut la 19 februarie 1876 in Hobita, Gorj. Este considerat unul dintre cei mai mari sculptori ai secolului al XX-lea. Sculpturile sale se remarca prin eleganta si puritatea formei, prin utilizarea sensibila a materialelor. Verticalitatea, orizontalitatea, greutatea, densitatea cat si importanta acordata luminii si spatiului sunt trasaturile caracteristice ale creatiei lui Brancusi. Opera sa a influentat profund conceptul modern de forma in sculptura.

Ansamblul sculptural "Calea Eroilor" de la Targu-Jiu este una dintre cele mai cunoscute opere ale lui Constantin Brancusi din Romania. Cele patru componente sculpturale - "Masa tacerii", "Aleea scaunelor", "Poarta sarutului" si "Coloana fara sfarsit" - sunt dispuse pe aceeasi axa, orientata de la apus spre rasarit, cu o lungime de 1275 de metri. Ansamblul a fost inaugurat in anul 1938.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
7708 vizualizari
  • -29 (35 voturi)    
    pun pariu (Joi, 15 septembrie 2016, 15:16)

    xanti [utilizator]

    Ca daca vine PSD la putere DNA va demonstra ca a fost cea mai mare excrocherie a Romaniei.
    • +17 (21 voturi)    
      Ai dreptate ! Venirea psd la putere (Joi, 15 septembrie 2016, 15:46)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ar fi cea mai mare excrocherie din Romania "realizata" de gasca de infractori grupati in psd condus de un infractor condamnat definitiv si irevocabil !
    • +4 (6 voturi)    
      Absolut, Phonta Copy Paste (Joi, 15 septembrie 2016, 16:05)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      inca are milioane de sustinatori, atat de puternica a fost iluzia ca Dottore e Geniul din Carpati.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu uita (Joi, 15 septembrie 2016, 17:24)

      _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Nu uita ca Ponta (PSD) a vrut sa o cumpere cu 20.000.000 EUR. De 2 ori mai scump !
  • +6 (16 voturi)    
    Curiozitate (Joi, 15 septembrie 2016, 15:24)

    VpMan [utilizator]

    Pomeniti ca prin intermediul emac.ro s-au strans 62 022 euro dar nu pomeniti ca BitDefender a donat 100 000 euro.

    O fi mai important ca e vorba de emac, liderul in promotii false?
    • +2 (8 voturi)    
      pai (Joi, 15 septembrie 2016, 15:54)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui VpMan

      Este specificat emag, deoarece ei au organizat din proprie initiativa la ei pe site o strangere de fonduri. Bitdefender si Dedeman au donat direct.
  • +4 (12 voturi)    
    Hai ca se poate. Eu as mai mari pretul un pic (Joi, 15 septembrie 2016, 15:30)

    jackalphonse [utilizator]

    11 milioane? Se poate si mai mult.
    Chiar asa, uite ca nu m am documentat, cum o fi fost stabilit pretul asta?
    Interesant ar fi daca ar fi cumparata din sumele recuperate de pe la Felix, vantu etc. Ar fi ceva simbolic...
    • -2 (4 voturi)    
      si Tuculescu e al tau (Joi, 15 septembrie 2016, 15:43)

      LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

      Sa rascumparam toate operele in posesia coletionarilor privati. Adrian Nastase e dispus sa va faca un pret bun
    • +6 (6 voturi)    
      Pretul se calculeaza astfel (Joi, 15 septembrie 2016, 15:52)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      1. Daca e bun perisabil sau ai nevoie urgenta de bani, atunci mai lasi la pret. Daca nu, te doare in basca fix in paratraznet si poti cere cat vrei pe obiect.

      2. Trebuie sa se gaseasca doar cineva care sa dea banu'.

      3. Nu mai exista 3.
      • +1 (5 voturi)    
        Eu as da pe ea fix cat s-a strans (Joi, 15 septembrie 2016, 16:47)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Eu am sustinut campania dar ma tot gandesc ca suma este poate cam mare la 5 mil euro.

        daca romanii au donat 1mil euro, atata face pentru noi. as face noi negocieri cu proprietarii in jurul sumei astea. nu pot sa se planga ca nu au luat bani pe ea..
  • -8 (20 voturi)    
    Scoli si spitale (Joi, 15 septembrie 2016, 15:38)

    Adran [utilizator]

    Haide.... ca daca se strangeau pentru catedrala iesea iures.

    Sa vina Moise Guran si Lucian Mandruta cu buzunarele pline ca sa ne prezinte cifre umflate si sa ne explice cate scoli, autostrazi si spitale se putea face cu banii astia.

    Avem nevoie de statui si stadioane cand copiii patriei nu au unde invata, cand bolnavii nu au unde sa se vindece ?
    Hai..... 200 de comentarii
    • +12 (16 voturi)    
      Ce?? (Joi, 15 septembrie 2016, 15:46)

      Fenrir [anonim] i-a raspuns lui Adran

      Banii astia au fost stransi VOLUNTAR, direct de la oameni sau firme prin DONATII.

      La catedrala nenorocirii neamului, vine primaria si da 20 MILIOANE de lei direct din bugetul lor FARA SA NE INTREBE nimic.

      Daca tu echivalezi chestiile astea, ai o problema...
      • -3 (7 voturi)    
        voluntar (Joi, 15 septembrie 2016, 16:44)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui Fenrir

        majoritatea banilor pentru catedrala au fost stransi din donatii... dar daca ii crezi pe guran si mandruta ce sa faci.
        Dar cand au facut arena nationala (sau cum se numeste ) te-au intrebat ceva ? Dar pentru borduri si panselute te intreaba ? Nu vrei tu sa te faci consilier pe undeva daca vrei sa vina sa te intrebe lumea unde sa se duca banii ?
    • +1 (9 voturi)    
      Dar de catedrale avem? (Joi, 15 septembrie 2016, 15:48)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Adran

      De ce trebuie sa vina Lucian Mandruta, omul nu era de acord cu Catedrala. Iesi tu in strada ptr Cumintenie. Nu sunt nici eu ptr Cumintenie, dar macar aia ar intra in patrimoniul statului. Asa toate profiturile facute prin intermediul Catedralei intra in conturile Patriarhiei, care tada este scutita de impozit... Deci de ce ar trebui Statul sa dea vreun leu ptr Catedrala?
      • -1 (7 voturi)    
        dar pe statioane (Joi, 15 septembrie 2016, 16:10)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

        muzee, borduri, panselute de ce da statul ? Sa nu mai dea pentru nimic , sa privatizam totul si sa lasam oamenii sa doneze unde vor sa se duca banii lor ? Asa crezi ca e mai bine ?
        Strigati contra catedralei pentru ca asa e cool si asa suntei spalati pe creier de tot ce e cool si hip in tara asta. De ce nu strigati la fel de tare pentru restul lucrurilor pentru care se arunga bani si de ce nu apelati la aceleasi santaje emotionale cu spitale si scoli ? Asta e vorba ce am poftit sa zic.
  • +4 (4 voturi)    
    comunicati-ne si un cont (Joi, 15 septembrie 2016, 15:40)

    tropotaru [utilizator]

    pentru donatii cu taxare inversa, va rugam!
  • -3 (9 voturi)    
    ganduri (Joi, 15 septembrie 2016, 15:46)

    Toni_Romania [utilizator]

    1-F.suspecta brusca pasiune a guvernului pt. aceasta statueta.
    2-Cred ca cineva "de sus" va face bani multi din tranzactie.
  • 0 (6 voturi)    
    O statuie... (Joi, 15 septembrie 2016, 15:47)

    M. G. [utilizator]

    Sa si-o puna proprietarii pe masa din sufragerie.
  • -3 (7 voturi)    
    Da' (Joi, 15 septembrie 2016, 15:56)

    cu5clase [utilizator]

    au plugarii bani de dat pe bolovani. Foarte interesati sunt tehnocratii de simboluri nationale pe banii celor nespalati, cu wc-ul in curte, analfabeti si fara spitale.
    • +1 (1 vot)    
      "au plugarii bani de dat pe bolovani" (Joi, 15 septembrie 2016, 18:57)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui cu5clase

      Ia pune tu mana pe cartea de istorie si vezi cat s-a strans acum 140 de ani (in vremuri mult mai grele) pentru Ateneul Roman.

      Tot asa s-a strans, leu cu leu. Ce spui tu acum e o scuza ieftina.
  • +7 (11 voturi)    
    Curiozitate (Joi, 15 septembrie 2016, 15:56)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Popimea, adica BOR si securimea cu sutana, cit a donat? Dar mafia (=toti hotii) din Parlament? CU subsolul uneia din cladireile inca neconfiscate ale SECURISTULUI Voiculescu, se putea plati 10 Cuimntenii, nu una. COMUNISTOIZII NE FURA DE 26 DE ANI SI MAI AU PRETENTIA SA CUMEPERE O SCUlPTURA TOT PE BANII STRANSI De LA PROSTIME !
  • 0 (4 voturi)    
    Este adevarat ca statul va completa diferenta (Joi, 15 septembrie 2016, 15:57)

    Susufler0 [utilizator]

    dintre suma stransa pana la 31 septembrie si pretul de 11 milioane de Euro iar actuala campanie nu are drept scop decat sa mai ia ceva povara din spinarea sa ?
  • +1 (19 voturi)    
    Donatia pentru CP (sau "Taxa pe snobism") (Joi, 15 septembrie 2016, 16:00)

    cenzuratul [utilizator]

    Donati daca vreti sa fiti cool, sa fiti la moda, sa fiti in rand cu turma, sa evitati efortul dureros de a gandi, donati daca stiti ca in orice grup e mult mai sigur sa gresesti in rand cu majoritatea decat sa ai dreptate singur, donati daca aveti o inclinatie spre metafore lipsite de orice substanta, donati daca stiti prea bine ca 2 euro sunt mult mai putin decat riscul de a va stirbi statutul social, donati ca nu cumva sa fiti catalogati drept lipsiti de simt artisitic, incapabili sa intelegeti lucruri profunde, sau prea neciopliti pentru a intelege geniul lui Brancusi, donati daca va simtiti atat de bine cand va incearca acel instinct tribal de 'noi', 'al nostru', 'romanesc' in antiteza cu 'ei', 'al lor', 'strainii', donati daca sunteti convinsi ca 11 mil de euro trebuie cheltuiti pe o piatra, nu pentru a salva 110 copii bolnavi de cancer, donati daca va plac filosifia, figurile de stil si realitatile inchipuite, donati daca in fata acestei minunate statui va cuprinde o traire trancedentala, o legatura cu absolutul, sublimul, cu Dumnezeu, daca in fata ei ramaneti intr-o stare de veneratie, evlavios intrebandu-va cum a reusit inzestrarea cereasca a sculptorului sa surprinda in acea mica bucata de material divin esenta spiritului uman, simtamantul romanesc, si pana la urma, calea, adevarul si, bineinteles, viata.
    • -2 (2 voturi)    
      fii cool :) (Joi, 15 septembrie 2016, 16:25)

      AnderT [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      http://www.petitieonline.com/donati_cumintenia_pamantului_poporului#form
    • 0 (10 voturi)    
      arta in comunism (Joi, 15 septembrie 2016, 16:40)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      discursul tau arata o pozitie asemanatoare cu cea a comunistilor fata de arta, privita doar ca instrument de propaganda, asa zisul realism socialist. Lipsa creativitatii si imaginatiei este una din cauzele pentru care societatea socialista a pierdut detasat partida cu occidentul, una secundara, dar reala. Ce inseamna 6 milioane, doar 0,30 euro de cetatean. Daca s-ar strange banii astia ar fi si un succes simbolic, ceva care am facut impreuna milioane. Ca "piatra" cum ii spui tu, asemenea unui activist de partid cu 4 clase, valoreaza 11 milioane sau 2 milioane e mai putin important acum, desi pretul ar putea fi corect. Acum 3 ani Madame LR, un lemn cioplit tot de Barncusi a fost vandut cu 29 milioane la o licitatie la Paris.
      • 0 (8 voturi)    
        @minos, intoarce-te in labirint ! (Joi, 15 septembrie 2016, 17:06)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui minos

        Daca comunistii (ce bine suna cacofonia in relatie cu ei!) ar fi exprimat macar o zecime din ideile pe care le-a exprimat @cenzuratul in comentariul sau de 15-20 de randuri si cu macar 10% din elocinta si talentul sau dovedite in demersul sau, poate ca ar mai fi fost de discutat pe subiectul asta, in care- nu te supara-tu esti "comunistul", nicidecum el.
      • 0 (0 voturi)    
        realisti nu? (Vineri, 23 septembrie 2016, 15:37)

        AnderT [utilizator] i-a raspuns lui minos

        in spatele acestei campanii stau pititi multi parveniti, dar de ce sa platim di nou pentru ceea ce ne apratine? tu stii ca aceasta statuie a fost deja achizitionata de statul nostru? esti un simplu caz de naiv patriot generatia social !!!
    • 0 (6 voturi)    
      Gagiule, (Joi, 15 septembrie 2016, 16:41)

      Chitcaila [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      ai băut gaz?
  • +1 (7 voturi)    
    interesant (Joi, 15 septembrie 2016, 16:20)

    Razvan_M [utilizator]

    Auzim adesea de "valori inestimabile". Banuiesc ca Brancusi este una dintre valorile inestimabile ale romanilor, iar operele sale probabil ca intra in aceeasi categorie.
    Incerc sa inteleg in acest context cat ar fi pretul corect pe care ar trebui sa-l plateasca statul roman pentru a achizitiona o "valoare inestimabila" care altfel poate ajunge in colectia privata a cuiva (sau care poate fi cumparata, sa zicem, de statul francez). 1 ban gaurit? 1 leu? 1 milion de lei? 10 milioane? Trebuie cantarita "piatra" si evaluata in functie de kg de piatra din care este compusa? De la cat in sus se poate considera ca este o tzeapa (sau taxa pe snobism)? Este oare oportun ca statul roman sa achizitioneze acea creatie a lui Brancusi?
  • +2 (8 voturi)    
    Constatari . (Joi, 15 septembrie 2016, 16:25)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Vad ca idiotenia se tot rostogoleste . Nu era mai corect sa se organizeze o licitatie si sa se vada care este pretul corect al obiectului de arta ? Chiar cu mentiunea stiuta de cunoscatori ca acesta nu poate parasi teritoriul tarii . Probabil , asa cum spun destui meseriasi , valoarea nu trecea de doua , trei sute de mii de euro .La suma aia , statul putea sa pluseze cu drept de preemtiune si mai dadea si el vreo cincizeci de mii . Una peste alta , opera lui Brancusi nu face in Romania mai mult de banii astia .Restul , agitatie si politica de doi bani .
    • +2 (4 voturi)    
      Esti "de piatra", Fierarule ! (Joi, 15 septembrie 2016, 17:16)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      Licitatie s-ar fi putut organiza doar daca statul roman nu uza de dreptul sau de preemptiune la cumpararea sculpturii lui Brancusi. Deoarece statul a uzat de acest drept si s-a inteles cu proprietarii Cuminteniei cu privire la pret, nu a mai fost cazul. Si,se pare, ca nu va mai fi, deoarece statul va acoperi diferenta de pret dintre 11 milioane de euro, cat s-a convenit ca valoreaza sculptura si suma ce se va fi strans la data de 31 septembrie.
    • +1 (3 voturi)    
      Dupa ce v-a dat plagiatorul universal tonul, (Joi, 15 septembrie 2016, 17:18)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      va incolonati si faceti discutabila si diferenta intre zi si noapte ! Nu vreti nu dati , punct !
      Credeti ca se poate uza de dreptul de preemptiune la cacialma , a la Monta ?! Nu !
      Adica credeti ca statul -daca e stat-poate sa arunce ce suma vrea si proprietarul, batjocorit doua generatii de statul roman, sa spuna bogdaproste ?
  • -2 (4 voturi)    
    degeaba (Joi, 15 septembrie 2016, 16:53)

    bobyrou [utilizator]

    guvernul vrea TOTUL degeaba, numai taxe, donatii
  • +1 (5 voturi)    
    Eu am donat (Joi, 15 septembrie 2016, 16:57)

    Zimbru [utilizator]

    Discutia despre a da pentru statui vs a da pentru spitale mi se pare o falsa problema. E ca si cum ai spune, oamenilor nu dati ca avem nevoie de spitale, iar daca se face o campanie de strangere de fonduri pentru un spital, spui oameni nu dati, dati mai bine pentru cumintenia pamantului. Parca nu este voie sa sustii pastrarea patrimoniului national. Este o falsa problema cand oamenii pot decide sa sustina mai multe cauze. Eu personal sustin foarte mult pastrarea patrimoniului, fie el sculpturi, fie el arhitectural. Mai ales doresc sa sustin pastrarea satului traditional Romanesc. Iata un blog care sustine aceasta cauza: http://traditionalvillages.blogspot.be/
    • +2 (2 voturi)    
      Sa fii sanatos ! (Joi, 15 septembrie 2016, 17:48)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

      Pe bune iti doresc...ca sa nu ai nevoie de spitale !
  • 0 (2 voturi)    
    ce se intampla cu donatiile ... (Joi, 15 septembrie 2016, 17:34)

    ionutionut [utilizator]

    in cazul in care nu se strang toti banii?

    Fara a contesta valoarea lui Brancusi si a operelor sale, cred mi-as permite sa suspectez o noua tentativa de inselaciune din partea statului roman. As putea paria pe un scandal de proportii peste cativa ani, legat de acest subiect.

    Insa chiar daca toata treaba este curata, de ce as vrea eu ,ca mare admirator al artei ce sunt, ca statuia aia sa fie in proprietatea statului? As putea s-o vad ori de cate ori proprietarii ei o vor expune intr-un muzeu. Sau credeti ca au cumparat-o s-o tina pe televizor?
  • +1 (1 vot)    
    nope, prea scump (Joi, 15 septembrie 2016, 17:35)

    MG [utilizator]

    nope, prea scump;
    sa stea la Louvre, s-o admire toata planeta, dar nu poate costa atat..
  • +1 (3 voturi)    
    Un paypal (Joi, 15 septembrie 2016, 20:19)

    DT34 [utilizator]

    su ceva mai simplu decit tranzactii directe bancare?
    ceva pentru omul de rind sa poate dona simplu si usor 1 Leu, $1, etc. in felul asta s-ar gasi mai repede sa doneze 1 milion de romani de ex.
    Mai ales pentru diaspora, doar nu se duce 'nea capsuna la banca sa faca o trimitere de 1 Euro, la care mai trebuie sa plateasca si o taxa.
    • +1 (1 vot)    
      Exista (Vineri, 16 septembrie 2016, 10:05)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui DT34

      Direct pe site sau prin SMS. Vezi in articol.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri