Povestea adevarata a unei companii care a reusit sa recucereasca piata dupa ce ajunsese in pragul falimentului. Desi alunecarea catre faliment, asa cum s-a intamplat cu LEGO in anul 2003, iti ascute mintea, ea nu este nici necesara si nici de dorit. Inovatia permanenta trebuie sa fie un produs al capacitatii unei organizatii de a invata si de a se adapta conditiilor de pe piata.

piesa-cu-piesa-cum-a-cucerit-lego-industria-globala-a-jucariilorFoto: GiftBooks.ro

Desi alunecarea catre faliment, asa cum s-a intamplat cu LEGO in anul 2003, iti ascute mintea, ea nu este nici necesara si nici de dorit. Inovatia permanenta trebuie sa fie un produs al capacitatii unei organizatii de a invata si de a se adapta conditiilor de pe piata. -DAVID C. ROBERTSON

Una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2013. - Fortune

O lectura fascinanta. Povestea companiei LEGO, care a fost la un pas de faliment pentru ca ulterior sa se transforme intr-una dintre cele mai inovative organizatii de pe piata, reprezinta o sursa de inspiratie si o lectie pentru noi toti. - Chris Anderson, autorul cartii Coada lunga

Orice manager responsabil poate invata cate ceva din lectiile inovatiei predate de LEGO. - Forbes

Piesa cu piesa este un studiu de caz revelator despre modul in care o companie de talia celor de la LEGO reuseste sa schimbe prin inovatie regulile jocului si sa-si recastige o pozitie de lider pe o piata extrem de concurentiala. - Bryce G. Hoffman, autorul cartii American Icon: Alan Mulally and the Fight to Save Ford Motor Company

David C. Robertson a fost profesor de management al inovatiei si tehnologiei la IMD, in Laussane, Elvetia, din 2002 pana in 2010, si a fost numit profesorul LEGO in anul 2008. In aceasta calitate, lui Robertson i s-a permis accesul total la managementul, partenerii si clientii companiei LEGO. La IMD, a fost director asociat al celui mai extins program educational al scolii, Program for Executive Development, si a condus programe de dezvoltare pentru Credit Suisse, MC, HSBC, Skanska, BT si alte companii de succes europene. Inainte de colaborarea cu IMD, Robertson a fost consultant la McKinsey & Company si director executiv la trei companii debutante.