Artisti romani la Targul de arta Supermarket 2014 de la Stockholm

de D.S.     HotNews.ro
Marţi, 4 februarie 2014, 14:24 Actualitate | Cultură

Lateral ArtSpace va participa în perioada 14-16 februarie la cea de-a opta ediţie a târgului alternativ de artă Supermarket, organizat anual în cadrul Casei de cultură a oraşului Stockholm (Kulturhuset).

În spaţiul expoziţional dedicat, Lateral ArtSpace va prezenta o expoziție de grup coordonată de Dragoș Bădiță, Cristina Curcan și Lucian Indrei, în care opt tineri artiști români problematizează relația omului contemporan cu obiectele și lucrurile care-l înconjoară. Vor fi expuse lucrări ale artiştilor: Dragoș Bădiță, Flaviu Cacoveanu, Cristina Curcan, Ioan Grosu, Ana-Maria Huluban, Lucian Indrei, MuLu (Cristina Curcan și Lucian Indrei), Ștefan Pop şi George Roșu.

Lateral ArtSpace este un spațiu non-profit fondat în 2012 și coordonat de Dragoș Bădiță, Cristina Curcan și Lucian Indrei. Asociaţia îşi desfăşoară activitatea în cadrul Fabricii de Pensule din Cluj-Napoca şi este destinată realizării de proiecte și expoziții de către artiști emergenți locali, naționali sau internaționali. Proiectul a fost inițiat ca un răspuns la lipsa posibilităților de expunere pentru tineri artiști.

Târgul alternativ de artă Supermarket, iniţiat în 2006, este un spațiu dinamic care pune accent pe promovarea inițiativelor artistice independente și pe promovarea artiștilor tineri. În calitate de partener al târgului încă din 2007, ICR Stockholm susţine participarea Lateral ArtSpace în acest context internaţional, unde asociatia îşi va prezenta activitatea alături de alte 72 de galerii şi proiecte artistice din întreaga lume.

Anterior, Institutul Cultural Român de la Stockholm a facilitat prezenţa la Supermarket a spaţiilor de artă Centrul pentru Introspecţie Vizuală din București (2009), Fabrica de Pensule din Cluj (2010) şi Club Electro Putere din Craiova (2011).


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

682 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri