VIDEO AFP: Zeci de artisti romani cer simbolic azil cultural in Canada. Mihai Voicu (PNL): ICR, institutie de propaganda personala. Aproape toti cei trei protestatari, platiti cu sute de milioane de lei sa dea cu periuta

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 18 iunie 2012, 13:36 Actualitate | Cultură


Mihai Voicu
Foto: Agerpres
Zeci de artisti romani, printre care si regizorul Cristi Puiu, s-au adunat luni in fata ambasadei Canadei din Bucuresti, pentru a cere simbolic "azil cultural", dupa decizia guvernului privind trecerea Institutului Cultural Roman in subordinea Senatului si care ameninta, spun acestia, independenta culturii, relateaza AFP.

"Am venit aici pentru a cere simbolic azil cultural. Este o actiune de protest fata de decizia guvernului de a modifica statutul Institutului Cultural Roman (ICR) si chiar sensul misiunii sale", a declarat Katia Pascariu, actrita in varsta de 28 de ani.

Artistii au afirmat ca au ales Canada drept simbol al unei tari "unde independenta culturii este respectata".

Guvernul de centru-stanga al premierului Victor Ponta a starnit reactii de protest in lumea artistica dupa ce a decis, prin intermediul unei ordonante de urgenta, sa treaca ICR, principalul promotor al culturii romanesti in strainatate, din subordinea Administratiei prezidentiale sub tutela Senatului.

Aceasta decizie va antrena inlocuirea conducerii ICR, precizeaza AFP.

"Totul s-a petrecut de o maniera murdara, fara nicio dezbatere, fara nicio consultare cu artistii", a spus si coregrafa Vava Stefanescu.

Sute de artisti de renume si ONG-uri care apara statul de drept au denuntat in ultimele zile decizia guvernului leagata de ICR, echivalentul British Council sau al Institutului Goethe.

Cieastul Cristian Mungiu, multiplu laureat la Cannes, a vorbit de "epurare politica".

"Institutul este una dintre rarele institutii care functioneaza extraordinar de bine in Romania, nu exista niciun motiv sa schimbi lucrurile", a afirmat Cristi Puiu, premiul Un Certain regard la Cannes, care a subliniat in mai multe randuri contributia ICR la succesul cinematografiei romanesti in strainatate.

Mihai Voicu, purtator de cuvant al PNL, a afirmat, intrebat de reporteri cum comenteaza acest protest al artistilor romani, ca ICR a fost o institutie de "propaganda personala" si ca e vorba de "aproape" trei protestatari platiti cu sute de milioane de lei pentru a a da "cu periuta pe la diverse televiziuni".



Iata mai jos reactia lui Mihai Voicu:

"Trebuie sa luam o lista comparativa si sunt convins ca pe aproape toti cei trei care fac acest protest ii veti regasi, de exemplu, in avionul de la Neptun al dl Basescu, printre colaboratorii platiti cu sute de milioane de lei ca sa dea cu periuta pe la diverse televiziuni sau prin diverse, ma rog, gazete de perete ale Palatului Cotroceni.

Mi s pare ca aceasta institutie care pana acum, aceasta institutie a fost una de propaganda personala, nici macar politica, ci personala, si daca vrem intr-adevar ca aceasta institutie sa functioneze, ea trebuie pusa intr-un cadru institutional corect".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10839 vizualizari

  • +86 (94 voturi)    
    VA RUGAM.. (Luni, 18 iunie 2012, 13:43)

    schroedinger [utilizator]

    Nu-l mai aratati pe gibonu'l asta! Este si penibil si prost! De fiecare data cand apare este de un penibil terifian (orbit de furie!) si are si o iubire neimpartasite cu D-ra Ghorghiu, care il innebuneste!
    • -55 (67 voturi)    
      Capuse (Luni, 18 iunie 2012, 14:00)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      Deci ca sa inteleaga toata lumea. Capusele fostei guvernari se simt amenintati de capusele actualei.
      • +24 (28 voturi)    
        noi USLeul (Luni, 18 iunie 2012, 15:02)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

        vom schimba tot ce a facut fosta guvernare incompetenta. Inlcusiv gramatica, Parlamentul institutia suprema va decreta in curand ca lacustele si capusele sunt genul neutru adica nu sunt chiar toti la noi la USL. Neutru USL se conjuga: o lacusta doi lacusti. O capusa, doi capusi.
        • +5 (9 voturi)    
          Da, trebe schimbat tot to'arasi .. (Luni, 18 iunie 2012, 17:13)

          BaiatuDinPopor [utilizator] i-a raspuns lui math

          Si legea gravitatiei daca se poate !
    • +41 (47 voturi)    
      Deh! (Luni, 18 iunie 2012, 14:02)

      GAVRILACHE [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      Deh, politica bunului simt!
      • +2 (4 voturi)    
        pardon faci o confuzie... (Luni, 18 iunie 2012, 19:34)

        Dorelus [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

        a revolutiei bunului simt.
        adica ei chiar asta fac revolutioneaza bunul simt
    • +45 (49 voturi)    
      ma doare sufletul... (Luni, 18 iunie 2012, 14:31)

      jeanvaljean [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      prin cele exprimate, dn. Voicu tocmai m-a convis sa fiu prezent la manifestatia de sustinere a ICR din seara asta...si precizez, sunt simpatizant PNL
    • +19 (21 voturi)    
      ... (Luni, 18 iunie 2012, 15:24)

      non-stop [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      intr-o singura saptamana : voicu (cu afirmatiile de mai sus) si diaconu (care s-a scapat la televizor ca icr-ul duce o politica independenta si trebuie adus sa cante in acelasi cor... cu ei!). cei doi sunt dovada vie a locului unde a dus antonescu partidul liberal.
    • +7 (9 voturi)    
      gibonul (Luni, 18 iunie 2012, 16:20)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Bine zis!!!! Masuratii fruntea sa vede-ti ca nu are mai mult de 2,5 cm.Ce te poti astepta la mai mult si prost si agresiv......
  • +73 (79 voturi)    
    un gunoi! (Luni, 18 iunie 2012, 13:44)

    coax [utilizator]

    Mare intelectual si Voicu asta !
    • +17 (21 voturi)    
      un alt fel de ordonanta! (Luni, 18 iunie 2012, 15:07)

      Kapo [utilizator] i-a raspuns lui coax

      Poate gasesc baietii astia o formula sa dea o ordonanta de curatare a partidelor politice de lichele! Ca prea ne-am saturat de prostia lor, de la stanga la dreapta si invers!
      Semnatura; un fost(consecvent)votant PNL, dezamacit de fiecare data! Pana aici!
  • +69 (71 voturi)    
    Ce are sula cu prefectura (Luni, 18 iunie 2012, 13:45)

    tyty [anonim]

    mihai voicu si cultura. Fost vanzator de creioane si caiete, ipochimenul se crede indreptatit sa vorbeasca despre cultura deoarece a vandut creioane unor mari scriitori. Astfel de agramati ne conduc azi. Rusine ca acceptam dictatura agramatilor, semi-doctilor si analfabetilor aliati cu hotii, corupti si turnatorii. Jalnic !!!!
    • +18 (18 voturi)    
      Si-o fi cumparat... (Luni, 18 iunie 2012, 14:57)

      Alberta [utilizator] i-a raspuns lui tyty

      si el o DIPLOMA.
      Numim in functii de ministrii ai culturii si invatamantului tot felul de trogloditi cu diplome cumparate.Nu exista nici-in oras mai maricel care sa nu vanda diplome.Asa ceva Ponta nu pedepseste ci premiaza! RUSINE!
  • +69 (71 voturi)    
    Rusine USL (Luni, 18 iunie 2012, 13:45)

    CalinM [utilizator]

    Sa va fie rusine pentru bataia de joc care o faceti cu cei care nu o merita. Cultura USL se reduce la ce serveste Voiculescu?
  • +57 (59 voturi)    
    ICR (Luni, 18 iunie 2012, 13:46)

    tonta [anonim]

    Domnu' Mihai Voicu, dar seful d-voastra ce face pentru banii primiti de la stat? Tare mi-e ca mai degraba s-ar justifica trecerea pnl in subordinea parlamentului pentru motivele mentionate...
  • +53 (55 voturi)    
    Cine este acest obscur si antipatic Mihai Voicu? (Luni, 18 iunie 2012, 13:46)

    George [anonim]

    Raspuns: doar un gunoi.
    • +28 (30 voturi)    
      este... (Luni, 18 iunie 2012, 14:06)

      mc [anonim] i-a raspuns lui George

      este un ox
    • +21 (23 voturi)    
      Subscriu. (Luni, 18 iunie 2012, 14:10)

      subway [utilizator] i-a raspuns lui George

      .
    • +17 (17 voturi)    
      Pardon (Luni, 18 iunie 2012, 14:52)

      Je2 [utilizator] i-a raspuns lui George

      Ca sa vorbim pe limba lui, trebuia sa spuneti " decat un gunoi". Evident pa persoana fizica, ca toata cloaca de unde provine.
  • +47 (49 voturi)    
    voicu (Luni, 18 iunie 2012, 13:46)

    gygy [anonim]

    dl.voicu sunteti penibil...atat!
  • +48 (50 voturi)    
    sunt curios (Luni, 18 iunie 2012, 13:47)

    cevreitu [utilizator]

    habar n-am ce face icr-ul. dar daca reusiti sa strangeti 200 de semnaturi de oameni de cultura, ca sa revina la base inseamna ca aveti dreptate. mungiu si inca cativa de pe acolo cred ca stiu ce vorbesc. asta este un lucru bun pentru patapievici, iata si un manager bun. nu credeam
    • +1 (1 vot)    
      basescu (Marţi, 19 iunie 2012, 9:15)

      botezatu1 [utilizator] i-a raspuns lui cevreitu

      Nu este la Basescu...., ci la Presedintia Romaniei. Probabil nu faci diferenta intre ele, din cauza tembeliziunilor.
  • +53 (55 voturi)    
    ... (Luni, 18 iunie 2012, 13:47)

    Cosmin Ungureanu [anonim]

    Acest ins - Mihai Voicu - e pur si simplu revoltator de cretin. Cum naiba bagi 2000 de oameni in „avionul lui Basescu de la Neptun?” Asta nu e sanatos mintal? Pun pariu ca pana saptamana trecuta habar nu avea ca exista ICR. Nici acum nu sunt convins ca stie cam cu ce se ocupa ICR. Pentru ei - „liberalii” cu frunte ingusta - ICR se limiteaza la H.R.Patapievici.
    RUSINE PNL!!! Va lasati calcati in picioare de o ceata de exaltati ignari! RUSINE!!!
    RUSINE Ponta!!! Dupa ce ai vituperat obsesiv contra „slugarniciei” lui Boc, acum indeplinesti zglobiu toate ordinele primite de la Voiculescu & Comp.
  • +44 (44 voturi)    
    Fecioara politician Voicu (Luni, 18 iunie 2012, 13:47)

    marius [anonim]

    Din pacate voi politicienii nu sunteti niste ingineri ,doctori ,avocati sau dea dreptul golani ratati in profesia voastra .Dar aveti o gura plina de substtanta maronie urat mirositoare pe care o pulverizati cand vorbiti .Toti indiferent de partid sunteti capuse prinse pe pielea unui popor tolerant .
  • +46 (46 voturi)    
    Cred ca diseara vom fi mai mult de 3... (Luni, 18 iunie 2012, 13:49)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Replica din categoria "Revolutia [impotriva] bunului simt" a PNL:

    "...pe aproape toti cei trei care fac acest protest ii veti regasi, de exemplu, in avionul de la Neptun al dl Basescu, printre colaboratorii platiti cu sute de milioane de lei..."

    Hai sa vedem care sunt mai multi: cei cateva zeci din iarna care erau prezentati ca "sute, poate mii de demonstranti", sau cei de acum, care sunt prezentati "aproape trei demonstranti"...?
    • +29 (29 voturi)    
      Impreuna Invingem Romania Bunului Simt (Luni, 18 iunie 2012, 13:58)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Slogane PSD+PNL in 2008
  • -54 (54 voturi)    
    sa ne lase (Luni, 18 iunie 2012, 13:50)

    atreides [anonim]

    Propun ca toti aia care cer azil in mod simbolic, daca vor sa ne arate ca sunt seriosi, sa o faca pe bune si sa ne lase, nu va plange nimeni de dorul lor.
    • +26 (26 voturi)    
      Prietene conlocuitor (Luni, 18 iunie 2012, 15:07)

      Je2 [utilizator] i-a raspuns lui atreides

      Eu plang deja de dorul lor, plang de dorul tuturor oamenilor extraordinari pe care niste dobitoci ca tine i-au trimis la canal, doar pentru ca erau intelectuali. Plang de dorul tarii care putea sa fie daca niste cretini n-ar fi exterminat toate mintile luminate care ar fi putut aseza lucrurile pe alt fagas. Plang cand vad ca tot ce ne-a ramas sunt doar babuini ca tine, pentru care a manca, a bea, a se kk si a procrea loaze la fel de idioate ca si ei este tot ceea ce conteaza pe aceasta lume, pentru care cultura nu este decat un cuvant care descrie ceva respingator.
      Asa ca iarta-ma prietene, eu vreau ca acesti oameni sa ramana, pentru ca ei sunt sansa de mai bine a acestei tari si mi-as dori din toata inima sa pleci tu si cu toate celelalte primate care gandesc ca tine, chiar daca asta ar insemna sa ramanem 5 milioane cu totii, pentru ca sunt sigur ca atunci n-as mai fi nevoit sa admir peisaje cu peturi plutind la vale pe orice rau de munte si gratare pe balcon la maieu D&G.
      • +9 (9 voturi)    
        plusuri... (Luni, 18 iunie 2012, 15:38)

        horia1962 [utilizator] i-a raspuns lui Je2

        faraaaaaaa numarrrrrrrrr,meriti ptr.postare...este de-a dreptul dureros cata dreptate ai.multumesc.
      • +9 (9 voturi)    
        intr-adevar (Luni, 18 iunie 2012, 15:41)

        424 [utilizator] i-a raspuns lui Je2

        da, cata dreptate ai! te-as vota cu 10 maini daca as putea!
      • +7 (7 voturi)    
        Mare dreptate ai! (Luni, 18 iunie 2012, 17:30)

        Gabe2006 [utilizator] i-a raspuns lui Je2

        Pacat ca nu pot sa-ti dau decat un singur plus.
  • +55 (55 voturi)    
    ICR (Luni, 18 iunie 2012, 13:52)

    XOOM [anonim]

    Nenea Voicu, ce bine le ziceti dumneavoastra! Eu zic sa trecti ICR-ul in subordinea Antenei 3, adevaratul stindard cultural al Romaniei. E la fel de fair...
    • -15 (15 voturi)    
      de asta a pierdut PDL alegerile (Luni, 18 iunie 2012, 14:39)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui XOOM

      va tot legati de televiziuni si de media in general.
      la fel a facut si Nastase.
      Daca nu ati fi fost atatia activisti de partid care sa dea vina pe media si v'ati fi bazat mai mult pe anumite argumente rationale ar fi mers mult mai bine. Asa cu campania asta anti Antena 3..(apropo.. am auzt de mai multe ori spunandu'se despre Antena 3 din gura unora ca voi decat sa vad altfel ca exista) nu ati reusit decat contrariul.
      Si cand vorbim despre stindardul cultural al Romaniei... 80% din manelisti sunt de'ai lui Basescu.. mai tii minte ca i'au facut si piesa electorala? LE place ca injura si se poarta ca ei.
      Vorba lui Plesu. Lui Basescu ii plac intelectualii ca la ZOO.. sa ii arate altora nu sa faca ceva din ce spun ei.
      • +14 (14 voturi)    
        Poate ne dai niste exemple de intelectuali "buni" (Luni, 18 iunie 2012, 15:13)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Chiar as vrea sa vad o lista cu acei intelectuali pe care Antena 3 ii promoveaza. Astept cu interes.
        • -4 (6 voturi)    
          nu am cum sa dau exemple. (Luni, 18 iunie 2012, 15:37)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          mai ales de intelectuali pe care ii promoveaza Antena 3 ca mi se rupe de ce promoveaza Antena 3. Vad doar o obsesie de a ataca Antena 3 care nu a ajutat la nimic, chiar dimpotriva. Gretosul ala de Voiculescu a ajuns sa aiba mai mult capital de incredere decat Basescu. Buna strategia.. functioneaza .. nu? Pff... ce oameni..
          Atacati mai oameni si idei nu televiziuni ca o sa ajnga astia de la USL sa aiba in parlament un procent ca la consiliile judetene.. Si nu vreau asa ceva.. Dar, na.. poate asta doreste Basescu.. ca doar toata viata s'a ridicat pe cadavrele unora sau ale altora..
          • +5 (5 voturi)    
            Ok, exemple de intelectuali curati (Luni, 18 iunie 2012, 16:56)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

            Ai niste exemple de niste intelectuali "apolitici" care sa ne reprezinte? Alternative?!
  • +50 (50 voturi)    
    Mihai Voicu in numele PNL (Luni, 18 iunie 2012, 13:53)

    edif [anonim]

    Afirmatiile d-lui Mihai Voicu spun multe despre nivelul moral la care a ajuns PNL, fost partid al intelectualilor si oamenilor activi.
  • +51 (51 voturi)    
    Penibil (Luni, 18 iunie 2012, 13:53)

    alex [anonim]

    Liberalii rosii isi arata fata - de komunisti. Au promis de toate si au ajuns sa se razboiasca cu ICR. Sa spui ca Mungiu, Pui etc, sint in solda e o nesimtzire fara margini. Dar la ce te mai poti astepta? A inceput razbunarea, ca altceva tot nu au facut (NIMIC!) pina acum acesti ex-FSN-isti.
    • -18 (18 voturi)    
      FSN.. (Luni, 18 iunie 2012, 14:32)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui alex

      stii ca FSN e fostul nume al PDL? sau nu conteaza istoria.. o modificam cum ne place.
      • +10 (12 voturi)    
        ... (Luni, 18 iunie 2012, 15:00)

        ApH [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Esti prajit, sarmanule. Unde e vorba de PDL in toata povestea asta? Ai idee macar despre ce se discuta aici, ai argumente impotriva protestului sau spurci in stanga si-n dreapta doar fiindca adulatii tai nu au cum sa greseasca?
        • -5 (5 voturi)    
          ce legatura are una cu alta? (Luni, 18 iunie 2012, 15:42)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui ApH

          vorbea despre FSN.. si spunea ca liberalii sunt ex FSN'isti.. de aia ma legam.
          Despre protest? Nu am ce sa spun impotriva lui. Astia sunt niste idioti cu ordonanta lor si gata. Astept sa si'o ia rau de tot in gura pe chestia asta. Nu sunt prosti, sunt de'a dreptul dobitoci.

          Eu m'am legat de un amanunt mic in comentariul cuiva.
          Cine e ala prajit? Fesenistul care spune despre altii ca sunt ex fesenisti si isi neaga propria istorie? Sau ala care ii aduce aminte despre ea. Stiu ca deranjeaza asta..
  • +42 (42 voturi)    
    Cine-i "Neica nimeni asta" ? (Luni, 18 iunie 2012, 13:54)

    Idealistu [utilizator]

    Jalnic personaj ! Reactia tipica de activist !
  • +42 (42 voturi)    
    what? (Luni, 18 iunie 2012, 13:54)

    berenger [anonim]

    sa-ti fie rusine, politruc de doi bani!!!
  • +43 (43 voturi)    
    tovarase, cititul pliantelor de la Auchan... (Luni, 18 iunie 2012, 13:54)

    echos [utilizator]

    Nu e "actiune culturala"!
    • +12 (12 voturi)    
      nu le stie citi.... (Luni, 18 iunie 2012, 15:09)

      Kapo [utilizator] i-a raspuns lui echos

      ....ca nu stie ce e aia promotie! Apropo: am auzit ca e promotie la parlament, 10 politicieni strang 100g creier cumulat!
  • +46 (46 voturi)    
    Mihai Voicu nesimtit (Luni, 18 iunie 2012, 13:54)

    Marcel [anonim]

    Mihai Voicu, un nesimtit, ce mai poti sa zici, toti care au o parere contrara lor sunt platiti de Basescu. Vedem diseara cati se vor aduna la ICR.
    Vai de noi ce va urma!
  • +34 (36 voturi)    
    politicieni (Luni, 18 iunie 2012, 13:55)

    Cornel [anonim]

    Politicieni prosti.Sa va ia dracu' pe toti prostii din tara asta.
    Daca asta mai e urgenta in tara asta, nu stiu ce mai e.
  • +42 (42 voturi)    
    Urla cerul de cata mizerie se instaleaza... (Luni, 18 iunie 2012, 13:55)

    maria [anonim]

    ...A-l balacari,a-i terfeli munca si anula personalitatea lui HRP este cea mai inepta actiune anticulturala initiata de actualul guvern.Care sunt acei mari oameni de cultura di Parlament,din Comisia de cultura,care isi pot permite sa conteste dreptul la independenta al ICR.Sa faca si ei a mia parte din cat a facut acest om din elita culturii romanesti pentru tara lui si atunci sa-si dea cu parerea.Periat si propaganda desantata se face acum de catre un lingusitor pus in fruntea TVR si de catre alti culturnici de partid,care cer cu disperare simbrii,oase de ros,dupa munca depusa in tinuturile Voiculescului.Protestul marilor cineasti romani si al celorlalti oameni de cultura este demn de urmat de cei care mai cred in indreptarea morala si spirituala a natiei..
  • +25 (29 voturi)    
    mare greseala (Luni, 18 iunie 2012, 13:55)

    cosminrs [utilizator]

    te legi de ICR... si nu trebuie.
    Pentru ca nu poti confunda conducere institutului cu institutul. OK.. Basescu a pus in fruntea ICR oameni care il aduleaza ca nimeni altcineva. Da nici un alt institut nu are in conducere oameni care sa faca atata politica.
    Bun.. astea fiind spuse.. nu te legi de ICR si il pui din mana lui Basescu in mana lui Voiculescu. ICR e normal sa fie la presedentie [entru ca la fel cum reprezinta presedintele tara si ICR reprezinta tara. Daca avem un presedinte care pune in conducerea ICR asemenea oameni.. asta e. Astepti pana la alegeri, votezi alt presedinte si schmbi conducerea. Dar nu faci prostii din astea doar pentru ca ti se pare ca ICR poate fi folosit in campania electorala.
  • -53 (57 voturi)    
    Patapievici, o ruuuusinee !!! (Luni, 18 iunie 2012, 13:56)

    Bogdan [anonim]

    Va amintiti momentul din campania electorala prezidentiala cand a iesit caseta cu Traian Basescu plesnindu-l pe copilul acela peste fata si penibilul de Patapievici, dorind neaparat sa-i ia apararea, s-a jurat ca a vazut si el o inregistrare in care Mircea Geoana facea sex cu un barbat, dar Traian Basescu in marinimia sa nu a aprelat la santaje murdare cum face Geoana.... Va amintiti??? Jegul uman, platit din banii statului pentru altceva, trebuia dat afara cu un mare sut in dos si judecat pentru calomnie!
    • +29 (29 voturi)    
      You (Luni, 18 iunie 2012, 14:05)

      a2t [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      You simply didn't get it, did you?
    • +25 (25 voturi)    
      Infierez cu manie proletara ! (Luni, 18 iunie 2012, 14:06)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Esti spalat bine la creier tovarasu' !
      • +1 (5 voturi)    
        Bogdane (Luni, 18 iunie 2012, 15:37)

        catri81 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        n-ai plecat in concediu?
  • +46 (46 voturi)    
    Autisti! (Luni, 18 iunie 2012, 13:56)

    Gimmy [anonim]

    Astia din USL (si, o spun cu tristete, cu precadere cei din PNL) sun pur si simplu autisti!
    Ei traiesc in lumea lor, a urii anti-Basescu iar orice altceva se subsumeaza acesteia.

    Mi-e teama insa ca totul se va desfasura ca in bancul cu armata de furnici pornita sa ucida elefantul: pachidermul se scutura odata si cad jumate! Se mai scutura odata si cad jumate mai putin una... La care cele ajunse in tarana urla in extaz: omoara-l, Crine! omoara-l!!!
  • +41 (41 voturi)    
    protest (Luni, 18 iunie 2012, 13:57)

    nasuq [anonim]

    pai ar trebui sa protestam si la adresa domnului VOicu, pe unde putem, facebook, twitter, blogguri etc. eu nu am auzit de acest Voicu, dar, desi sint un profan, nume precum cel al lui Cristian Mungiu imi suna cel putin cunoscut si cred ca a facut ceva pentru cultura noastra. nu stiu cum natiunea asta permite unora care nu au facut nimic in viata sa isi dea cu parerea, sa ne conduca, sa ne organizeze fara nici cea mai mica urma de reprezentare.......nu stiu cum ii votam. fara sa deviez de la subiect, nu stiu cum il votam pe antonescu si el nu vine la nici o intilnire la timp iar la absente in parlament e lider. pai il votam sa se duca si el nici macar asta nu face, in schimb din 'jaf' 'ura' 'clica' etc nu iese. asta e aportul lor la cultura. cine sint acesti oameni?doar pentru ca altii isi permit sa aiba parerei diferite dpdv politic, acesti oameni, repet, votati de noi, ne baga pumnul in gura si sterg pe jos cu tot cu calitatile 'telectualilor. ma intreb daca paler era atras cit de cit de ' fenomenul basescu', mai era invitat la antene? sau era si el automat in avionul de neptun?cine nu'i cu ei e impotriva lor....am uitat oare atit de repede? eu aveam 10 ani la revolutie si parca parca e o melodie pe care am mai auzit'o
  • +29 (29 voturi)    
    Mihai Voicu? (Luni, 18 iunie 2012, 13:58)

    ciprianmarius [utilizator]

    Sa ne spuna si noua dl. Voicu ce lucruri notabile a facut pana acum. Cu ce a facut dansul cunoscuta Romania in lume pana acum? Numai dupa aceea se poate compara cu acesti oameni de cultura.
    Aceasta masura se poate dovedi in timp buturuga mica ce va rasturna scorul alegerilor din iarna. Probabil ca strategii USL nu au apreciat reactia ferma si masiva a societatii civile, chiar si a acelei parti care era favorabila USL.
  • -21 (25 voturi)    
    ........ (Luni, 18 iunie 2012, 13:58)

    flavius brasoveanul [anonim]

    canada fiind ,,miezul culturii mondiale,, si un ,,membru important ,politic si decizional al uniunii europene,, au facut o alegere buna..............
  • +33 (33 voturi)    
    Ce-ati ajuns! (Luni, 18 iunie 2012, 13:59)

    Berzelius [utilizator]

    Bravos liberalilor! Ati ajuns presul de sters pe picioare al socialistilor (ca sa nu zic altfel). Sarmanul Bratianu, cred ca face piruete in momentul asta. Ma tem ca v-ati inhaitat cu cine nu trebuia... Jalnica soarta vi se prefigureaza. Pacat de voi.

    "sunt convins ca pe aproape toti cei trei care fac acest protest ii veti regasi, de exemplu, in avionul de la Neptun al dl Basescu, printre colaboratorii platiti cu sute de milioane de lei"
    Esti convins ca asa ai citit horoscopul sau ai dovezi credibile? Viziunea Mamei Omida in relatia transcedentala cu Matusa Tamara nu se califica drept proba valabila.
  • +37 (37 voturi)    
    Inginer construcții civile... (Luni, 18 iunie 2012, 14:00)

    SKB [anonim]

    Inginer construcții civile. Si el isi da cu parerea despre ICR. Vreau sa aflu O CONSTRUCTIE CIVILA, proiectata sau construita de acest mare om de cultura Mihai Voicu. Nu am pretentia sa fi castigat vreun premiu international, cum au castigat multi dintre "cei trei".

    Ca pentru ICR pot da oricand o lista de realizari din care sa reiasa ca a functionat si chiar bine.

    Gunoaie, asta e tot ce a putut sa aduca la suprafata USL, in loc de cel mai cinstit guvern.
    • +4 (6 voturi)    
      canalizarea (Luni, 18 iunie 2012, 15:13)

      skyradio [utilizator] i-a raspuns lui SKB

      de la 5 ligheane a facut-o!
  • +25 (25 voturi)    
    ICR (Luni, 18 iunie 2012, 14:05)

    _florin_ [utilizator]

    Arta este prima voce!
    Ne-aude oare cineva?
    Ne stim bine drepturile!
    Actiunile voastre ne alimenteaza URA!
  • +22 (22 voturi)    
    Ati uitat? (Luni, 18 iunie 2012, 14:07)

    busymind [anonim]

    Pentru comunisti cultura nu este un drept, este un privilegiu.
  • +29 (29 voturi)    
    Rusine D-le Voicu (Luni, 18 iunie 2012, 14:08)

    alex [anonim]

    dumneata nu meriti nici macar sa stergi pantofii personalitatilor (e.g. Cristi Mungiu,Cristi Puiu) care sustin ICR. nici nu realizati in ce situatie penibila v-ati pus. iar lumea inteligenta nu te uita.
  • +14 (22 voturi)    
    socanta pozitie.. (Luni, 18 iunie 2012, 14:16)

    catalin_mattei [utilizator]

    pozitia demnitarului PNL este socanta si denota o lipsa de intelegere a sistemului cultural. Evident ca putem sa ne punem multe intrebari.. m-ar interesa daca institutul ar fi independent daca de exemplu presedinte ar fi Crin Antonescu.. cred ca partea slaba a unora dintre cei ce sustin protestul este ca nu pot explica de ce ICR ar fi independent la presedentie ( deci indiferent cine este presedintele) si nu la Senat.. este o problema aici
    • +7 (7 voturi)    
      independenta (Luni, 18 iunie 2012, 16:07)

      Nasuq [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      nu cred ca este o parte slaba. Presedintele este ales direct de catre popor. in parlament se fac jocuri politice unde toata lumea nimeni si deseori nepotriviti iau decizii. presedintele este constitutional reprezentantul ROmaniei pe plan extern, nu in primul rind senatul. cheltuieleile oricum erau prezentate senatului, nu inteleg de ce nu s'au autosesizat pina acum. la fel ca la TVR. parlamentul a decis demiterea DG TVR dar toata lumea se astepta de la basescu.....
      presedintele ar trebui sa fie garantul unui echilibru intre institutiile statului, senatul nu are aceasta caracterisitva, menire etc....
      • -3 (3 voturi)    
        ok... (Luni, 18 iunie 2012, 17:23)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Nasuq

        problema este ca experienta ne arata ca nu este garantul echidistantei.. fiecare dintre cei ce au ocupat scaunul de la Cotroceni au tinut pe fata cu partidul din care proveneau.. daca am lua dupa sistemul la care faci referire ar trebui si SIE si SRI sa treaca sub controlul Presedentiei.. de acord avand in vedere posibilitatea sa il ai pe C Antonescu presedinte?.. eu cred ca gandim prea mult pro si anti Basescu.. tb sa vedem cum este mai bine pt ICR indiferent daca este X sau Y presedinte.. personal as trimite ICR-ul catre Academia Romana
  • +23 (23 voturi)    
    Cultura si independenta... (Luni, 18 iunie 2012, 14:16)

    Nanavd [utilizator]

    Dor, dor rau de tot dle. Voicu. Norocul dvs. ca sunteti quasi-independent de ambele. In rest, ce sa va spun? Tacerea nu este recomandabila, dar si irosirea timpului este inutila. Nu veti citi nimic, pe cale de consecinta, veti ramane "nemuritor si rece" , asa ca intr-adevar nu aveti cum sa vibrati la adevaratul liberalism si nu la cel al lui Guta Tatarescu et comp.
  • +20 (20 voturi)    
    mihai voicu nesimtit (Luni, 18 iunie 2012, 14:17)

    cristihan [utilizator]

    mihai voicu nesimtit. decat atat...
  • +25 (25 voturi)    
    P"NL" a atins un maxim istoric al NERUȘINĂRII .. (Luni, 18 iunie 2012, 14:26)

    Mihaela Viziteu [utilizator]

    Festivalul Ticăloșiei, Prostiei, Aroganței, Tupeului & Umorului Involuntar @ US"L" : "ICR, institutie de propaganda personala. Aproape toti cei trei protestatari, platiti cu sute de milioane de lei sa dea cu periuta." ( Mihai Voicu )
    @ US"L" :
    Tineți-o tot așa, până ne scoateți pe toți în stradă ! Cu Papioane, desigur ! Să aveți ce număra ! :D
  • +18 (20 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 18 iunie 2012, 14:28)

    Erasm [anonim]

  • +27 (27 voturi)    
    Voicu (Luni, 18 iunie 2012, 14:33)

    mgbyte [utilizator]

    Un nume predestinat in cadrul coalitiei USLAMISTILOR....
    Cine esti tu Voicule, de iti permiti sa judeci???
    Raspuns: UN MARE NIMENI!
    • +9 (11 voturi)    
      Mihai Voicu om de cultura (Luni, 18 iunie 2012, 15:08)

      surcea [utilizator] i-a raspuns lui mgbyte

      Nu ai dreptate ! Cine nu stie cine este M. Voicu inseamna ca nu are legatura cu "cultura". Este un om bine pregatit la constructii poate "culturale".Poate a fost pe un santier de constructii camine culturale asa ca are to dreptul sa se "esprime" despre ICR. Patapievici sigur are ceva in cap asa cum sigur si Mihaitza are ceva si este chiar "beton armat"
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihai_Alexandru_Voicu
    • +1 (3 voturi)    
      politizare (Luni, 18 iunie 2012, 17:26)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mgbyte

      cum ar fi cand ne gandim la soarta culturii romane sa uitam de politica? daca gandim pro pdl sau pro usl o sa facem rahatul praf.. cultura trebuie sa fie un domeniu in afara politicii..
  • +10 (10 voturi)    
    Petitie impotriva OUG (Luni, 18 iunie 2012, 14:43)

    Andreia Moraru [utilizator]

    Daca doriti, semnati petitia: http://www.petitieonline.ro/petitie/28379058
  • +15 (15 voturi)    
    V-a fost dor de comunism???? (Luni, 18 iunie 2012, 15:01)

    Ronin [utilizator]

    Nici o problema: s-a intors...cu o alta palarie dar cam aceeasi Marie..."traiasca restauratia"....Voicu asta e modelu` activistului idiot care tine cu orice pret de linia partidului.....Vremuri grele mi-a fost dat sa traiesc....
  • +6 (8 voturi)    
    Mihai Voicu om de cultura (Luni, 18 iunie 2012, 15:05)

    surcea [utilizator]

    Cine nu stie cine este M. Voicu inseamna ca nu are legatura cu "cultura". Este un om bine pregatit la constructii poate "culturale".Poate a fost pe un santier de constructii camine culturale asa ca are to dreptul sa se "esprime" despre ICR. Patapievici sigur are ceva in cap asa cum sigur si Mihaitza are ceva si este chiar "beton armat"
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihai_Alexandru_Voicu
  • +15 (15 voturi)    
    Intelectualul Voicu (Luni, 18 iunie 2012, 15:09)

    ionanc [utilizator]

    Priviti-i fizionomia de proletar revoltat. El stie ce e cultura. Cu el nu se glumeste. El are puterea. El RADE!! Cand aude cuvantul Cultura, dl Voicu simte un impuls irezistibil: sa mearga la Antena 3 si sa dea cu pumnul.
  • +3 (3 voturi)    
    O lighioana (Luni, 18 iunie 2012, 16:52)

    Trojan.H [utilizator]

    !
  • +3 (3 voturi)    
    Va rog sa nu huliti profesia de inginer constructo (Luni, 18 iunie 2012, 17:37)

    CezarCiocanel [anonim]

    Va rog sa nu huliti profesia de inginer constructor, deoarece D-nul Voicu M. A., conform http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihai_Alexandru_Voicu

    NU A PROFESAT CA INGINER CONSTRUCTOR.

    Personal am cunoscut multi oameni de cultura din toate mediile, din toata gama (cu si fara studii superioare), inclusiv inginerii de Civile - din care tagma fac parte (nu ma consider sub nici o forma om de cultura!), dar absolut NICI UNUL NU A FOST DIRECTOR dupa terminarea facultatii (in 1993 termina facultatea). Redau de pe site-ul wikipedia: "Lucrează apoi ca director de departament la firma SC Zebra Industries Corporation SA (1993-1995) și apoi ca Director General al SC Unipaper Traders SRL (1995-2000) - având ca obiect de activitate importul și distribuția de hârtie și alte produse de birotică.".

    Este un act de mare cultura sa asiguri cele necesare culturii ("hârtie și alte produse de birotică") dar nu te face un om cult! Asa cum personalul auxiliar din ministere (femei serviciu, paza, etc) sunt importanti DAR NU SUNT AUTORIZATI sa faca comentarii referitoare la mersul institutiilor din care fac parte! Tot astfel, stimabilul domn m.a. voicu (intentionat scris cu litere mici) NU ESTE AUTORIZAT sa faca DECLARATII CE TIN DE CULTURA NATIONALA!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sper sa nu fie cazul de atentat la cultura nationala, d-le prim ministru ponta!!!!

    Am urmarit cu mare atentie numirile ..... si am inteles ca azi avem un sinonim in limba romana la cuvantul englezesc copy-paste si anume i. mang.

    Va rugam D-le Po(a)nta nu ne mai ajutati !!!!!
    Ne descurcam si singuri.

    Va rugam sa respectati LEGILE !!! PENTRU CA SI ROMANII SA LE POATA RESPECTA!!! Avem legi bune, dar modelele sunt din ce in ce mai jalnice (vezi Matusa Tamara, vezi Gigi Becali - MAPN, etc).

    In concluzie, d-l voicu m.a. NU ESTE OM DE CULTURA, deci nu conteaza ce abereaza. Va rog SA-L IGNORATI.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce-a facut ICR in circa 6 ani - vezi comentariul (Luni, 18 iunie 2012, 18:18)

    CezarCiocanel [anonim]

    un comentariu care mi-a placut:(http://www.hotnews.ro//stiri-cultura-12555364-petitie-adresata-lui-victor-ponta-semnata-50-traducatori-straini-orice-demers-menit-reformeze-structura-icr-ului-trebuie-fie-unul-foarte-prudent-tina-cont-reusitele-acestei-institutii-pentru-altfel-ro.htm#comentariu_12556196)

    "[...] adevarul e ca pana-n 2003 Romania nu avea o institutie internatioanala care sa o reprezinte in strainatate, adica avea dar nu era in stare sa o reprezinte. Se faceau toate pe pile; se traduceau colegii si prietenii celor din conducere, traducerile se executau de catre prietenii acestora pe banii statului, unii luau onorariu pentru traducere, altii onorariu pentru opera. Produsul final care nu reprezinta nici un interes pentru nimeni apoi se stoca in Romania in depozite, nimeni in strainatate nu era dispus sa lanseze pe piata aceasta maculatura. Din 2006 s-a mers pe alta cale s-au atras traducatori din strainatate nativi interesati de limba romana, absolventi ai facultatilor de prestigiu din tara lor natala si cu experienta de traducere si li s-a dat posibilitatea singuri sa-si aleaga autorii romani si editurile din strainatate care sa lanseze opera unui autor roman in tara de unde provin. In final se ajungea la un produs final care trecea printr-o tripla evaluare, a traducatorului, a editurii din tara respectiva si a ICR care cu bani sprijinea eforturile de lansare a ORICARUI autor roman ORIUNDE in lume. Asa s-au publicat sute de volume in strainatate doar timp de cativa ani. Multi din traducatori fac aceasta din placere, au o opera romana preferata si doresc sa devina cunoscuta la ei in tara unde locuiesc. Ceea ce incearca [...], (este) ceea ce a fost din timpul lui Ceausescu, clasicii "epocii de aur" incearca sa-si ia revansa, au ajuns sa fie intrecuti de autori precum Cartarescu si altii, E o situatie aberanta dar acelora din vechea garda le este dureros sa accepte faptul ca opera lor nu reprezinta mai nimic fara banii statului. .....
  • +1 (1 vot)    
    Numaratoarea unui repetent....... (Marţi, 19 iunie 2012, 11:40)

    icu [utilizator]

    Voicue tata, ori esti repetent la matematica, ori urasti cultura si arunci cu laturi in crema intelectualitati romane !!!!!!! va sta bine langa ILICI si FELIX si aveti acelasi ideal : ,,restauratia", pt ca vati gasit locul ideal pe esichierul politic : STANGA . Mai trebuie sa abordati ,,steagul cu SECEREA si CIOCANUL" si porniti inainte tovarasi !!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by