Black Friday 2016: Peste 60% din comenzi la retailerul Fashion Days au venit din aplicatia mobila

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 noiembrie 2016, 21:16 Actualitate | Black Friday 2016

Depozit Fashion Days
Foto: Fashion Days
Peste 60% din valoarea comenzilor de Black Friday la retailerul Fashion Days a venit din aplicatia mobila, iar cosul de cumparaturi al barbatilor l-a egalat ca valoare pe cel al femeilor, informeaza Agerpres.

Potrivit companiei, clientii Fashion Days au cumparat de Black Friday piese vestimentare si de incaltaminte in valoare totala de 14 milioane lei, dublu fata de editia precedenta.

Pana vineri la ora 16.00 fusesera vandute produse de lux in valoare de 1,5 milioane lei.

In topul preferintelor clientilor Fashion Days s-au aflat brandurile Love Moschino, Coccinelle, Guess si Furla.

Fashion Days a vandut in premiera produse de lux de la branduri internationale, cu reduceri de pana la 56%.

Intre acestea s-au aflat Prada cu reduceri de pana la 56%, Valentino cu reduceri de pana la 25%, Red Valentino cu reduceri de pana la 48%, Stella McCartney cu reduceri de pana la 25%, Dolce&Gabbana cu reduceri de pana la 56%, Burberry cu reduceri de pana la 55%, Miu Miu cu reduceri de pana la 39%.

Cel mai scump produs a fost o geanta Prada in valoare de 6.500 de lei.

Cel mai ieftin produs a fost o pereche de sosete Puma.

Cea mai mare comanda a fost de 8.000 de lei si a venit de la o clienta din Ilfov, care a adaugat 10 produse in cos, majoritatea fiind de sezon

Cele mai vandute articole pe Fashion Days au fost botine peste 18.000 de bucati, tenisi, peste 15.000 de bucati, geci peste 12.000 de bucati, rochii peste 10.000 de bucati tricouri peste 10.000 de bucati, genti peste 10.000 de bucati si ceasuri peste 5.000 de bucati


Citeste mai multe despre   









516 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version