VIDEO Dan Sova scapa de arestare pentru ca nu a fost intrunita majoritatea in Senat. Darius Valcov a fost insa lasat pe mana procurorilor. Controversa majora pe procedura in cazul Sova

de G.S.     HotNews.ro

Darius Valcov, Dan Sova, Theodor Nicolescu
Foto: Colaj foto
Dan Sova a scapat de arestare deoarece in Senat nu s-a intrunit numarul necesar de voturi in favoarea solicitarii DNA, dar in cazul lui Darius Valcov a fost aprobata cererea procurorilor. In ceea ce-l priveste pe Sova, din 151 de voturi exprimate, 79 voturi au fost "pentru", "contra" 67 si 5 voturi anulate. In urma votului exprimat nu a fost intrunita majoritatea necesara de 85 de optiuni "pentru". Potrivit regulamentului Senatului, hotararile Senatului sunt aprobate doar daca sunt votate de majoritatea senatorilor, nu de majoritatea senatorilor prezenti la sedinta. PNL a anuntat ca va contesta rezultatul votului in cazul Sova, mai ales ca o decizie a Curtii Constitutionale din 2008 arata ca hotararile Senatului au nevoie de votul majoritatii senatorilor prezenti la sedinta, nu de majoritatea senatorilor.

In cazul votului pentru Darius Valcov , din 150 de voturi exprimate, 97 au fost "pentru", 48  "contra" si s-au anulat 5 optiuni. Astfel au fost intrunite conditiile pentru retinerea si arestarea lui Valcov.

UPDATE
In Monitorul Oficial a fost publicata Hotararea Senatului privind incuviintarea arestarii lui Valcov, fiind invocat art. 76, alin. 2 din Constitutie, exact acela care arata ca "Legile ordinare si hotararile se adopta cu votul majoritatii membrilor prezenti din fiecare Camera". In privinta hotararii pentru Sova sunt mai multe semne de intrebare. Prima este: A fost sau nu a fost semnata Hotararea Senatului? Si daca nu a fost semnata, ce se intampla cu voturile senatorilor? Dar daca a fost semnata, cum va putea fi invocat art. 76, aliniatul 2 din Constitutia Romaniei in conditiile in care nu a fost respectat?

Darius Valcov le solicitase colegilor senatori sa voteze DA la cererea DNA pentru inceperea urmaririi penale si retinerea sa, spunand ca altfel va demisiona din Senat.

Dan Sova ceruse colegilor sai sa respinga cererea procurorilor si sa fie lasat sa se apere in stare de libertate. Fostul ministru a facut apel si la divinitate: "Vreau, in primul rand, sa va fac o urare: Dumnezeu sa fie cu fiecare dintre noi si sa se faca asa cum o sa vrea."



"Trebuie sa intelegem un lucru ca noi prin prin legiferare am dat Parchetului si DNA toate mijloacele: finantarea, tehnica si personalul pe care l-au cerut pentu a combate un flagel care afecteaza Romania. Am cerut un singur lucru, libertate", le-a spus Sova senatorilor care vor vota in privinta cererii sale de arestare.
Cum credem ca un om s-ar putea apara din detentie de un sistem care are la dispozitie toate mijloacele? a continuat argumentul sau retoric senatorul PSD.

Va rog sa-mi dati posibilitatea, respingand cererea DNA, sa ma apar ca un om liber, a solicitat Sova.



Astazi Camera Deputatilor trebuie sa se pronunte si asupra solicitarii de retinere si arestare pentru Theodor Nicolescu.

De ce il acuza procurorii pe Sova

Anchetatorii au cerut incuviintarea retinerii si arestarii senatorului in dosarul privind contractele incheiate de firma sa de avocatura cu complexurile Turceni si Rovinari.

Procurorii au date si indicii ca Sova a depus la dosarul instrumentat de DNA mai multe documente false, in incercarea de a-si dovedi nevinovatia. Mai mult, el a dispus distrugerea toate hardurile calculatoarelor societatii de avocati, pentru a ascunde corespondenta purtata prin e-mail intre societatea de avocati si conducerile celor doua complexuri energetice.

Potrivit unui comunicat de presa al procurorilor anticoruptie, din actele de urmarire penala a rezultat ca in perioada 2007-2009, Dan Sova a semnat mai multe contracte si acte aditionale incheiate intre Complexul Energetic Rovinari (CER) si Complexul Energetic Turceni (CET) pe de o parte si SCA "Sova si Asociatii" pe de alta parte.

De asemenea, procurorii au ajuns la concluzia ca, in calitate de "avocat coordonator" - mentiune trecuta expres in toate aceste contracte -, a participat la mai multe discutii legate de obiectul respectivelor documente, s-a deplasat la sediul CER si CET si la alte institutii, contribuind efectiv la incheierea acestor contracte si acte aditionale. In plus, el a oferit si consultanta juridica, in baza acestor contracte si acte aditionale.

Dubla lovitura de la DNA pentru Valcov

Directia Nationala Anticoruptie a solicitat, in 19 martie, aviz de la Senat pentru retinerea si arestarea preventiva a lui Darius Bogdan Valcov, pentru trafic de influenta, dupa ce ar fi intervenit, cand era primar al Slatinei, in atribuirea unor contracte catre un om de afaceri, care i-ar fi promis 20 la suta din sumele incasate.

DNA a cerut marti un nou aviz pentru arestarea lui Darius Valcov, suspectat ca a folosit informatii obtinute cand a fost primar, senator si ministru, pentru a sprijini firme pe care le administreaza prin interpusi, procurorii precizand ca el ar fi obtinut astfel trei lingouri de aur, bani si tablouri.

Potrivit anchetatorilor, incepand din 2011 si pana in prezent, Valcov a efectuat operatiuni financiare sau acte de comert incompatibile cu functia de primar, senator si ministru. El s-ar fi folosit de informatiile obtinute in virtutea functiilor publice, pentru a sprijini o firma de cadastru, una de contabilitate si un birou de avocatura. Procurorii sustin ca aceste firme erau detinute de fostul ministru al Economiei, dar erau administrate prin interpusi.

Darius Valcov a obtinut, astfel, arata procurorii anticoruptie, mai multe bunuri materiale, intre care sumele de 90.000 de dolari si 1.323.850 de lei, trei lingouri de aur, care cantaresc in total trei kilograme, un tablou cu rama aurie, inscriptionat Renoir, un tablou inscriptionat Jean Cocteau si o pictura pe lemn, inscriptionata Aurel Acasandrei.












Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
30040 vizualizari
  • +57 (65 voturi)    
    RUSINEE (Miercuri, 25 martie 2015, 12:52)

    Dan [anonim]

    RUSINEEEE PSD RUSINEEE ROMANIA....RUSINEE IOHANIS...pe care l-am votat..asta e ROMANIA...te amendeaza cu 100 de mil de lei vechi pentru 30 de bani lipsa in casa....si hotii care au pradat tara asta se ascund dupa imunitate. |RUSINEEEE...felicitari d-lui Valcov..RUSINE SOVA ..RUSINE PSD!!!!
    • +20 (30 voturi)    
      Iohannis ce a facut la faza asta ? (Miercuri, 25 martie 2015, 13:18)

      math [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      sau era asa in general... tuturor sa ne fie rusine ca tara este ca o floare.... ?
      • +29 (33 voturi)    
        Nu putea face nimic pentru ca e neputincios! (Miercuri, 25 martie 2015, 14:03)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui math

        De ce credeti ca Ponta ne aburea azi cu noul Cod Fiscal si reducerea TVA??? Din drag de Sova, nu de tara...In schimb, Valcov poate fi arestat, in dosar nu aparea numele lui Ponta...
        USL isi scapa penalii pe rupte si mimeaza democratia prin PSD si PNL care sunt de fapt aceeasi mizerie...
        • -11 (13 voturi)    
          Victorie a democratiei (Miercuri, 25 martie 2015, 14:24)

          Democratos [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Asupra justitiei autoritare. Vestea buna e ca Dan Sova va fi in continuare cercetat, doar ca nu este retinut. Vestea proasta este ca dupa ce va fi cercetat va fi declarat nevinovat, dar imaginea negativa nu o mai sterge nimeni. Nici pe a lui, nici pe cea a partidului care nu a incuviintat o cerere abuziva de arestare.
          • +11 (11 voturi)    
            ... (Miercuri, 25 martie 2015, 15:15)

            Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui Democratos

            Dap...e o mare victorie a democratiei.

            Ai vazut oameni demonstrand la DNA sa nu-l umfle pe Sova?
      • +33 (33 voturi)    
        Asteptam DIZOLVAREA parlamentului si (Miercuri, 25 martie 2015, 14:08)

        transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui math

        alegeri anticipate. Nu putem continua cu puscariabilii astia.
        • 0 (0 voturi)    
          da ,dizolvare dar cit mai repede... (Joi, 26 martie 2015, 12:59)

          Costin [anonim] i-a raspuns lui transalpinarum

          Asa da ,sa fie DIZOLVAT dar cit mai repede sa nu apuce sa-si ingroape averile cine stie pe unde sau sa le ascunde prin cine stie ce off-shore-uri....
      • +7 (11 voturi)    
        își plimbă consoarta (Miercuri, 25 martie 2015, 14:30)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui math

        De când e la Cotroceni se ocupă de plimbat soața în lume precum oltenii c...
    • +14 (30 voturi)    
      De ce Iohannis? (Miercuri, 25 martie 2015, 13:34)

      RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Guvernul are impresia ca are legitimitate pt ca nu iesim in strada sa le spunem ce parere avem in legatura cu ce se intampla. Ce ai vrea concret sa faca Iohannis?

      Haideti la protest sa le dam politicienilor un semnal mai puternic decal la votul din noiembrie.
      • +1 (13 voturi)    
        ce treaba are Guvernul (Miercuri, 25 martie 2015, 14:25)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

        cu ce se intampla in Parlament ? Guvernul nu are puteri asupra parlamentului.
        • +3 (5 voturi)    
          Ai dreptate (Miercuri, 25 martie 2015, 14:58)

          RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Mi-am dat seama de greseala dupa postare. In orice caz, ce am spus e valabil pt ambele institutii. Parlamentul se face vinovat de sfidarea justitiei si de sustinerea unui guvern nepopular. Guvernul isi bate joc de CC, Parlament si cetateni, legiferand prin OUG-uri mai mult decat Parlamentul. Ambele merita o "vizita", dar puterea de a schimba lucrurile e mai mult in ograda Parlamentului.
          • +4 (4 voturi)    
            alegeri anticipate (Miercuri, 25 martie 2015, 15:07)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

            dar dupa ce face putina curatenie dna-ul prin partide, altfel tot pe astia ii avem pe liste.
        • +1 (3 voturi)    
          PENALIZARE ! atac la ... rege ! (Miercuri, 25 martie 2015, 17:22)

          ViR [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          guvernul inseamna p$d, Parlamentul inseamna in mare parte tot p$d si toti sunt ... ceea ce vedem si auzim in fiecare zi !
          S-a si anuntat anticipat ca penalii nu-l voteaza pe SOVA !
          Chiar pontalanul a dat tonul - el isi permite pentru ca are mai multe drepturi decat un Presedinte si implicit dreptatea este de partea celui aflat la putere !
    • +32 (32 voturi)    
      rusinea este pentru noi...... (Miercuri, 25 martie 2015, 13:42)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      ......prostimea, pe spinarile careia s-au cocotat toti escrocii care ne scuipa si ne rad in nas.

      Degeaba ne indignam pentru ca la viitoarele alegeri, aceiasi idioti ii vor vota pe aceiasi escroci care vor frura si mai abitir.
      Ce pretentii sa avem de la un sistem politic bazat pe minciuna, la umbra caruia isi gasesc culcusul toti ticalosii ?
    • +10 (10 voturi)    
      interesant.... (Miercuri, 25 martie 2015, 14:39)

      lucyan [anonim] i-a raspuns lui Dan

      la sova nu a fost cvorum, la valcov da... adica peste 20 de senatori au iesit din sala dupa ce au votat da pentru valcov?ca vad ca au fost prezxenti vreo 155 de senatori la votul lui sova, si trebuiau sa fie 169 in sala pentru a vota 85 pentru ...
      deci, repet, cum la valcov au fost 169 senatori in sala si pe urma s-au evaporat 20 senatori?sa vedem care sunt cei care s-au evaporat, au legatuira cu dna-ul? ca nu vad alta explicatie, asta cu poate fi cercetat in stare de libertate este o abureala, din moment ce la udrea au stat pana tarziu in noate si au fost de acord cu arestarea, la fel trebuia si acum... poate amandoi sunt nevinovati, dar un singur lucru este clar, parlamentul, respectiv senatul acum este vinovat, aplica codul penal dupa ureche sau dupa importanta infractorilor...
  • +41 (45 voturi)    
    Na, ca m-am linistit! (Miercuri, 25 martie 2015, 12:53)

    Anna O. [utilizator]

    Indeajuns sa ies in strada, dar am nevoie de coledzi! Asa sa va ajute Dumnezeu!
    • +23 (25 voturi)    
      Ma bag.. (Miercuri, 25 martie 2015, 13:55)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

      Ma bag, ora 19.30 la Universitate. Vin cu inca doi prieteni. Sper sa vina si MM, liberali, Nicusor Dan, PMP...ONG-uri ( desi astia doar stiu sa ia bani )
      • +6 (8 voturi)    
        sa porneasca jihadul (Miercuri, 25 martie 2015, 14:26)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

        .
      • +11 (13 voturi)    
        Lista de cereri (Miercuri, 25 martie 2015, 14:31)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

        Daca iesim in strada ne trebuie o lista cu cereri asupra carora sa cada de acord majoritatea oamenilor. Eu am doua sugestii:
        1. Ridicarea imunitatii penale a parlamentarilor, ministrilor si presedintelui
        2. Limitarea OUG-urilor la teme ce tin de siguranta nationala/ domeniul militar
        • +1 (1 vot)    
          cui ii pasa de cereri ? (Miercuri, 25 martie 2015, 22:29)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

          scandal sa fie, pana cand cineva din PNL declara victorie. Nu te mai gandii la asta, lasa-i pe cei care vor prelua puterea datorita tie sa decida cand e momentul sa te intorci acasa. Interesele lor trebuie acoperite, nu ale tale!
    • +4 (6 voturi)    
      Vin cu mare placere (Miercuri, 25 martie 2015, 15:36)

      Hortensiul [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

      Si eu vin cu mare drag la Universitate.
      Am vazut ca s-a facut deja un eveniment pe facebook pentru un protest, dar este pentru sambata.
      Sambata am vazut ca se cam anunta ploaie, sunt sigur ca o sa fie un impediment pentru multi si e posibil sa esueze. Sper sa nu fie asa.
      Ne putem intalni in fiecare seara dupa 19-20 si pana sambata.
  • +50 (54 voturi)    
    La ce ora e mitingul? (Miercuri, 25 martie 2015, 12:56)

    rvb [utilizator]

    Mergem azi sau asteptam pana in weekend?
    • +14 (16 voturi)    
      dizolvarea parlamentului (Miercuri, 25 martie 2015, 13:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui rvb

      si arestarea celor cu mir si care au dat cu mir...http://www.petitieonline.net/petitie/petitie_pentru_dizolvarea_parlamentului_romaniei-p10022136.html
      • +5 (5 voturi)    
        am semnat petita aia de acum 2 ani (Miercuri, 25 martie 2015, 15:10)

        21unas [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        si efectul e 0
        avem nevoie de alte arme
        • +2 (4 voturi)    
          SEMNATURA CU SEMNATURA (Miercuri, 25 martie 2015, 15:18)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui 21unas

          ajungem la acest deziderat...
  • +44 (46 voturi)    
    Dreapta judecata (Miercuri, 25 martie 2015, 13:00)

    Biciul lui Dumnezeu [anonim]

    Atunci sa te judece Bunul Dumnezeu, scarnavie bolsevica
  • +42 (46 voturi)    
    2016-...... (Miercuri, 25 martie 2015, 13:02)

    Francisc 1 [utilizator]

    VOTATI PSD!!!!
    • +38 (42 voturi)    
      Aveati alta parere? Sunteti naivi... (Miercuri, 25 martie 2015, 12:52)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      USL lucreaza pentru voi, ca sa-si scape penalii. De ce credeti ca azi Ponta o dadea intr-una cu Codul Fiscal si cu reducerea TVA. Ca sa va abureasca, popor roman si naiv! Votati PSD si PNL si veti ajunge mai rau ca Grecia!...
      • -3 (9 voturi)    
        Tu esti un destept de la PMP (Miercuri, 25 martie 2015, 14:44)

        nord-est [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Care incearca sa-i salveze pe Udrea&Basescu, incercand sa-i faca din vorbe pe alegatori si vorbind astazi, 25 martie 2015, despre USL si alte gogorite! Cu cat va mai plateste Udrea pe voi, cei din grupul de comunicare(a se citi: dezinformare & manipulare)?!
      • +3 (5 voturi)    
        USL? (Miercuri, 25 martie 2015, 15:06)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Cei care puneti in momentul de fata PNL si PSD in aceeasi barca sunteti ori saraci cu duhul ori rau intentionati. PNL e posibil sa fie un partid la fel de corupt si abject precum PSD-ul dar in momentul de fata nu detin fraiele puterii si nu sunt responsabili pt batjocura la care suntem supusi zilnic de catre Parlament si Guvern. Ponta si gasca trebuie sa dispara din viata publica. Daca PNL, ajunsi la putere, vor guverna in acelasi mod si vor arata ca nu au inteles directia in care trebuie sa mearga tara, nu e nicio problema. Ii putem da jos si pe ei. Ce lumea trebuie sa inteleaga e ca puterea trebuie faultata si schimbata ori de cate ori isi bate joc de populatie. Argumentul ca opozitia e la fel de rea, e un argument pentru mentinerea lucrurilor asa cum sunt.
    • +14 (16 voturi)    
      p$d la Brutaria Neamului (Miercuri, 25 martie 2015, 13:31)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      asta este in 2016...sa se cazeze cu Drag !
  • +47 (51 voturi)    
    Haideti in strada. (Miercuri, 25 martie 2015, 13:05)

    Suie Mova [anonim]

    Haideti sa iesim in strada!
    • +12 (14 voturi)    
      Hai.. (Miercuri, 25 martie 2015, 14:05)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Suie Mova

      Ora 19.30, daca va pasa
  • +33 (35 voturi)    
    Muriti, ba, odata!! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:06)

    cristi_an [anonim]

    leprelor!
  • +39 (43 voturi)    
    Iesiti in strada (Miercuri, 25 martie 2015, 13:07)

    timi [anonim]

    Eu votez DNA! Jos mafia transpartidica!!!
  • +21 (23 voturi)    
    Bravo Ponta ! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:08)

    math [utilizator]

    Bravo Sova ! Bravo PSD ! Alesii poporului au votat dupa cum le-a dictat "constiinta"! S-a facut din nou dreptate. Asteptam si eliberarea dlui profesor Voiculescu caruia i se canta osanale din ora in ora la Antena3.
  • +38 (38 voturi)    
    bai comunistule (Miercuri, 25 martie 2015, 13:08)

    sucaa [utilizator]

    un roman ce nu este parlamentar sau ministru poate cere asa ceva?
    sai daca nu, de ce?
    de ce TU esti altfel decat restul populatiei?
    sunt curios cum ai votat in cazul udrea... sau ea este mai desteapta decat tine si se poate apara in detentie? :)
    ce zici, se poate face ziua de 25 de ore, asa cum incasai tu, ca sa stai mai mult la puscarie?

    ati furat de ati nenorocit Romania si acum va ascundeti dupa imunitati inventate.
    si nu DNA te baga la racoare, ci judecatorul. asta ca sa nu mai mintiti cu nerusinare.
  • +42 (44 voturi)    
    Dizolvare Parlament (Miercuri, 25 martie 2015, 13:09)

    Klaus_CT [utilizator]

    Acest parlament de jeguri corupte ar trebui dizolvat, apoi fiecare dintre mizeriile corupte sa fei deferite justitiei.
    Pacaliciul de Sova a fost sustinut derestul nesimtitilor penali.
    Ma intreb daca Iohannis se gandeste la dizolvarea actualului parlament. Are vreo prerogativa in acest sens?
    • -20 (24 voturi)    
      ai grija ce vorbesti (Miercuri, 25 martie 2015, 13:34)

      manole [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

      vrei sa instaurezi dictatura prezidentiala? Mergi in coreea de nord, eu vreau sa am parlament care sa aiba si un cuvant de spus, nu sa execute doar ordine de sus.
      • +20 (22 voturi)    
        esti tare :) (Miercuri, 25 martie 2015, 13:57)

        Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui manole

        Parlamentul are ceva de spus, insa impotriva noastra, a celor ce i-am ales.
      • +14 (20 voturi)    
        actualul Parlament trebuie dizolvat (Miercuri, 25 martie 2015, 13:57)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui manole

        nu desfiintat
        Cata vreme Parlamentul are structura actuala poate sa vina la guvernare Angela Merkel ca nu obtine nimic.
      • +6 (8 voturi)    
        de acord (Miercuri, 25 martie 2015, 14:52)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui manole

        nu dictatura prezidential, dar acum avem dictatura parlamentara!
        ne putem compara foarte bine cu coreea de nord, dorr ca este vorba de un alt jucator :)
        oricine are un cuvant de spus poate ajunge la dictatura.
        la noi parlamentul se ocupa de corupti sa nu ajunga la puscari si guvernul legifereaza prin ordonate de urgenta.
        deci unul s-a pus deasupra justitiei si celalalt deasupra palramentului.
        daca asta nu este dictatura atunci ce este?
        la asemena vremuri se impun actiuni pe masura.
    • +14 (16 voturi)    
      Tocmai... (Miercuri, 25 martie 2015, 13:48)

      Lucian P. [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      problema e ca nu poate fi dizolvat in conditiile actuale, doar in cazul in care nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare. Problema e ca se trezesc romanii intotdeauna dupa un an ca sa vada ce au votat, zici ca-s hipnotizati unii in ziua votului. Singura sansa e sa iesim in strada si sa ne impunem. Manifestatiile a sute de mii de oameni nu pot fi ignorate si in plus vor fi vizibile si ambasadelor importante.
      • +12 (12 voturi)    
        de acord (Miercuri, 25 martie 2015, 13:56)

        Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

        Da, de acord cu tine. Ideea este ca oricum psd isi taie craca de sub picioare cu astfel de actiuni de protejare a acestor jeguri de alesi.
        O sa-i mai voteze analfabetii si asistatii social!
        Sa nu aud pe vreunul sa zica ca este Iohannis de vina sau alte aberatii.
        psd este un partid de mizerabili ce merita sters de pe fata pamantului.
        Si da, niste demonstratii in fata guvernului cu cateva zeci de mii de oameni sunt binevenite!
        Va dati seama ce se intampla daca iesea ponta presedinte? Era totul numai lapte si miere, dar si stabil.
        Nu va ramane asa in legatura cu sova!
      • +9 (11 voturi)    
        Astazi.. (Miercuri, 25 martie 2015, 14:06)

        MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

        Astazi ora 19.30. Aveti prieteni?
      • +7 (9 voturi)    
        pușcărie (Miercuri, 25 martie 2015, 14:36)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

        Palatul poporului trebuie transformat în PUȘCĂRIE, majoritatea ocupanților sunt infractori!!!
  • +42 (46 voturi)    
    Incredibil!!! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:10)

    dandra [utilizator]

    Sfidare pe viata!!!
    Iesim si noi putin in strada?
    Cum mah, sa aperi asa ceva, cand se uita toti strainii la tine!!!!
  • +32 (36 voturi)    
    doare rau (Miercuri, 25 martie 2015, 13:10)

    Kpriciu [utilizator]

    Alegeri anticipate!
    Parlamentul nu mai reprezinta interesele romanilor, ci doar interesele hotilor care-l alcatuiesc!
    Domnul Iohannis, vrem " fapte, nu vorbe"!
  • +25 (27 voturi)    
    ponta deja spusese ca va fi anchetat in libertate (Miercuri, 25 martie 2015, 13:11)

    jackalphonse [utilizator]

    nici nu ma mira, insa incep sa am dubii serioase ca nu se va interveni in forta pentru manipularea anchetei.
    n-am aflat nimic nou de psd, doar s-a demosntrat pe fata cat de hoti sunt, ca sa vada si plimea.
  • +12 (24 voturi)    
    Psd si Pnl aceasi mizerie (Miercuri, 25 martie 2015, 13:11)

    shuly [utilizator]

    Suntem in fata unui nou blat de tip USL.La TV se bat si in Parlament se pupa.Rusine!
    Nu trbuie sa ii mai votam.SSova stie prea multe si de aia este protejat de toti!
    • +7 (13 voturi)    
      pisidist mincinos ca șeful tău (Miercuri, 25 martie 2015, 14:02)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      Azi pnl a votat cu justiția, doar aripa Trădiceanu, cel care a pactizat cu javra Ponta, a sfidat încă o dată poporul și justiția!!!!
  • +28 (28 voturi)    
    Halal Senat! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:14)

    mrv [anonim]

    Asa intelegem ca cel putin jumatate din Senat este corupt, majoritatea fiind PSD! Afara cu ei!!!!
  • -3 (13 voturi)    
    justitie (Miercuri, 25 martie 2015, 13:16)

    stef04 [anonim]

    Asta e tara in care traim... justitie de doi lei, conducere de doi lei, parlament de 15 bani...
    Nici in DNA nu am incredere, numai arestari politice, din gastile minoritare.
  • +13 (15 voturi)    
    sova (Miercuri, 25 martie 2015, 13:19)

    oda pentru sova [anonim]

    "O DA"-l in beep ma-sii/mea/noastre ...; dupa imaginatia fiecaruia
  • +28 (32 voturi)    
    Iesim ? (Miercuri, 25 martie 2015, 13:19)

    Popescu [anonim]

    Mobilizare le iesire in strada ?
  • +21 (23 voturi)    
    Avem confirmarea politicienilor corupti (Miercuri, 25 martie 2015, 13:19)

    uluit [utilizator]

    Cazul PSD-istului Dan Sova, scapat de arestare prin actul de protejare al colegilor sai, pote fi un moment de referinta, dupa momentul legii "superimunitatii".
    Ce alte dovezi ne mai trebuie pentru a ne trezi?
    Justitia este doar pentru unii...

    Astept protestele societatii civile in strada.
  • +27 (29 voturi)    
    In strada! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:20)

    ave-ave [utilizator]

    Doar sub presiunea unor manifestatii masive se va reusi modificarea legii si inlaturarea imunitatii parlamentarilor.
    Stand in casa si discutand revoltati cu vecinul, colegul, le facem jocul si-si vad mai departe de furat. Asa ca, la actiune, pe ei! :)
  • +9 (9 voturi)    
    jeguri (Miercuri, 25 martie 2015, 13:20)

    rochiri [utilizator]

    ..si nimic mai mult
  • +17 (17 voturi)    
    Pai... (Miercuri, 25 martie 2015, 13:21)

    radu [anonim]

    sa vina repede bulgarii sa faca inca un reportaj de cat avant are in Ro lupta cu coruptia. Parca eram un exemplu pentru restul Europei de Est nu?
  • +28 (32 voturi)    
    Un abuz inimaginabil (Miercuri, 25 martie 2015, 13:22)

    Jakson [anonim]

    Nu am crezut ca asa ceva este posibil.
    Cererea de arestare preventiva trebuie judecata de un judecator, care o poate incuviinta sau nu. Punct.
    Nu inseamna neaparat ca daca Sova pierde imunitatea de parlamentar el ajunge obligatoriu in arestul preventiv doar ca, pur simplu, asupra dosarului instrumentat de DNA si cererilor procurorilor de caz se pronunta un judecator . Asa ar trebui sa fie.
    Prin acest vot, senatul Romaniei blocheaza justitia sa isi faca treaba intrucat oameni care poate nu au niciun fel de pregatire juridica, colegi de camarila politica, habarnisti - isi dau cu parerea intr-o problema pentru care nu au competente.

    Trebuie iesit in strada. Cred ca e singura solutie
    • -15 (17 voturi)    
      sri (Miercuri, 25 martie 2015, 13:35)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Jakson

      ar trebui sa-i ia la puricat pe toti postacii astia care propovaduiesc democratia si statul de drept, dar instiga cu iesitul in strada.
      • +8 (8 voturi)    
        Cere si dorinta iti va fi indeplinita (Miercuri, 25 martie 2015, 14:05)

        manea [anonim] i-a raspuns lui andrei

        In tara asta sunt 2 categorii de oameni: cei care fura si cei de la care se fura. Tocmai ne-ai sugerat de care tabara apartii. Ce zici daca te ia si pe tine cineva la puricat? Poate chiar scarmanat.
      • +5 (7 voturi)    
        la pușcărie cu tine (Miercuri, 25 martie 2015, 14:09)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Jigodie pisidistă, locul vostru e în pușcărie, lângă udrea, felix și hrebenciuc
  • +14 (16 voturi)    
    In strada! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:22)

    maria [anonim]

    Sa iesim, sa urlam din toti bojocii pro-justitie, impotriva imuniatii de alt tip decat cea ideological! copilul care nu tipa nu primeste tzatza. No hai!
  • +12 (12 voturi)    
    Dan Sova nu scapa (Miercuri, 25 martie 2015, 13:24)

    lili [anonim]

    Exista o Hotarare a CC a Romaniei care spune ca majoritatea celor prezenti decide, NU majoritatea membrilor Senatului!
    Asa a fost si in cazul E Udrea, vom vedea!
    Au incercat penalii din Senat sa-l scape pe Sova dar nu cred ca va ramane asa!
    La fel a fost si in cazul E Udrea, la Camera Deputatilor, faptul ca senatorii NU au modificat Regulamentul Senatului dupa Hotararea CC a Romaniei, nu inseamna ca Hotararea CC a Romaniei nu precede orice alta lege!
    Deci si pentru Dan Sova va fi incuviintare!
    Mai vedem!
    • +4 (6 voturi)    
      nu induce în eroare (Miercuri, 25 martie 2015, 14:21)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Arestarea și cercetarea penală sunt reglementate de Statutul senatorilor și deputaților, legea 96/21.04.2006, regula este aceeași pentru ambele categorii de infractori!!! Numai că legea nu se aplică la fel pentru pisidei și restul lumii, aceasta e dreptatea pe care ne-o face prim plagiatorul mitoman!!!
      • +1 (1 vot)    
        deja anunta si site-ul Hotnews!!! (Miercuri, 25 martie 2015, 15:11)

        lili [anonim] i-a raspuns lui timp tamp

        Citeste articolul!!!
        Mi-amintesc ca la fel a fost si in cazul E Udrea!
        Cauta pe net!


        http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19740019-decizia-senatorilor-scapa-arestare-posibil-neconstitutioala-exista-deja-decizie-curtii-constitutionale-care-arata-hotararile-senatului-trebuie-adoptate-majoritatea-celor-prezenti.htm
      • +1 (1 vot)    
        documentati-va cand scrieti.... (Miercuri, 25 martie 2015, 19:13)

        lili [anonim] i-a raspuns lui timp tamp

        Deciziile CC a Romaniei sunt obligatorii!!
        "Decizia Senatului de a-l scapa pe Dan Sova de arestare ar putea fi neconstitutioanala. O decizie a Curtii Constitutionale de pe 1 octombrie 2008 arata ca articolul din regulamentul Senatului care prevede ca "Hotararea se adopta cu votul majoritatii senatorilor" este neconstitutional. Potrivit deciziei Curtii Constitutionale, o asemenea prevedere incalca Articolul 76, aliniatul 2 din Constitutia Romaniei care stabileste ca "Legile ordinare si hotararile se adopta cu votul majoritatii membrilor prezenti din fiecare Camera". Reamintim ca in cazul lui Sova, majoritatea senatorilor prezenti au votat pentru arestare. Insa decizia Senatului impotriva arestarii, motivand ca nu au votat "pentru" jumatate plus unu din numarul total al senatorilor.

        UPDATE Vezi in text decizii a Senatului pentru inceperea urmaririi penale in cazul a trei senatori, Ecaterina Andronescu, Serban Mihailescu si Ion Ariton, cu votul majoritatii celor prezenti, fara sa se fi intrunit majoritatea cu voturi "pentru" din totalul senatorilor."

        http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19740019-decizia-senatorilor-scapa-arestare-posibil-neconstitutioala-exista-deja-decizie-curtii-constitutionale-care-arata-hotararile-senatului-trebuie-adoptate-majoritatea-celor-prezenti.htm
  • +17 (19 voturi)    
    sa iesim in strada ! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:24)

    Popescu [anonim]

    Sa iesim in strada fratilor !
  • +19 (21 voturi)    
    Romania in STRADA!!! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:30)

    Martin_24 [anonim]

    IESITI IN STRADA!

    Un judecator trebuie sa decida, nu senatorii!
    Doar in STRADA se mai poate schimba mentalitatea politicienilor!

    IESITI IN STRADA!
  • +16 (16 voturi)    
    e clar (Miercuri, 25 martie 2015, 13:30)

    buncrestin [utilizator]

    sova a fost doar intermediarul in dosarul rovinari si turceni si ca in spate era ponta. daca il arestau pe sova asta ar fi spus tot...
  • +13 (13 voturi)    
    manarii !! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:33)

    astronaut [utilizator]

    marca Pontache , Molinceanu , care l-au sacrificat pe cel mai'' bun ministru de finante'', din sud-est-ul Europei dar poate fi arestat pentru ca asa a cerut el ! , in schimb colegul Sova nu poate fi arestat fiindca el n-a cerut asa ceva si in conditiile acestea cum sa i s-e dea incuviintarea , daca incepe si scapa cateceva despre prietenul Primplagiator, dealtfel'' copilot'' ! Bai , gasca de impostori , voi credeti ca ''tot ce zboara se mananca'', Nerusinatilor !!.
  • +14 (14 voturi)    
    SUPRACORUPTIA PSD sa auto -aparat in Senat (Miercuri, 25 martie 2015, 13:34)

    Mafia psd [anonim]

    Iara o zii neagra pentru Democratia Romaniei !!!

    Supracoruptia PSD se cultiva din oficiu la Senatul Romaniei.

    Hoti judeca si scapa Hoti de urmarirea Penala . Dictatura Supracoruptiei voteaza Legii mai departe in Senatul si Parlamentul al Romaniei .

    Mafia PSD ramane neatinsa de Justitie !
  • +14 (16 voturi)    
    Abuzul lui tradiceanu (Miercuri, 25 martie 2015, 13:44)

    romanca [anonim]

    Tradiceanu a facut astazi legea in senat,Nu s-a respectat legea si nici constitutia.Ce face DNA vis a vis de tradiceanu care nu respecta legile statului?Hotii psd-isti sint aparati de el si penalii lui.Tineri, iesiti in strada!S-a instaurat anarhia in Romania
  • +12 (12 voturi)    
    Atentie (Miercuri, 25 martie 2015, 13:52)

    svejk [utilizator]

    Asteptam ca presedintele Iohannis sa convoace un referendum care sa aiba ca tema:
    - ridicarea imunitatii parlamentarilor
    - stabilirea unui parlament unicameral de max. 300 parlamentari
    • +1 (1 vot)    
      să consumi gerovital... (Miercuri, 25 martie 2015, 15:38)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui svejk

      Până se trezește Iohannis nu cred că mai ești în viață, doar dacă acum ești în scutece.
      A mai fost un referendum însă mafia bolșevică s-a șters la c-r cu dorința românilor. Prim mitomanul țării și comunistoizii lui își bat joc de noi, calcă Constituția în picioare așa cum au făcut și înaintașii lui în anii 1945-50
  • +5 (5 voturi)    
    FMM Romania! (Miercuri, 25 martie 2015, 13:53)

    ouyang [utilizator]

    Mai suporti mult?
  • +7 (7 voturi)    
    tariceanu si sova (Miercuri, 25 martie 2015, 13:57)

    zigot [utilizator]

    doua rebuturi politice la cel mai inalt nivel
    jos palaria ptr dl VALCOV. indiferent ce a comis, s-a comportat ca un adevarat BARBAT, RESPONSABIL, cum rar intalnesti la oamenii politici din generatia plagiatorului.
    va doresc sa aveti viata pe care o meritati, cu bune si cu rele, adica o viata normala pe care generatia dvstra nu o mai apreciaza!
  • +16 (16 voturi)    
    Referendum pentru Ridicarea Imunitatii (Miercuri, 25 martie 2015, 13:57)

    Alex [anonim]

    Dle Iohannis,

    Cetatenii Romaniei care v-au votat doresc ridicarea imunitatii politicienilor.
  • +7 (7 voturi)    
    Normal (Miercuri, 25 martie 2015, 13:58)

    Barosanu#1 [anonim]

    Cum vreți să își folosească Șova influența de interlop ca să scape nepedepsit dacă nu este în stare de libertate? El a cerut un singur lucru - să fie DNA, dar să nu se ia de mafioți. Cere așa mult?
  • +5 (7 voturi)    
    Na, ca se potriveste: (Miercuri, 25 martie 2015, 14:03)

    johann [anonim]

    "Sunt mandru ca sunt roman"
  • +7 (9 voturi)    
    In tara asta legea e jucata in picioare (Miercuri, 25 martie 2015, 14:05)

    Elena [anonim]

    Cum trebuie sa funcționeze legea (Codul de Procedura Penala, Art 149.1):

    1. Procurorul [...] INTOCMESTE PROPUNEREA MOTIVATA de luare a măsurii arestării preventive a inculpatului.

    2. Dosarul, împreună cu propunerea de luare a măsurii arestării preventive [...] se prezintă preşedintelui ori judecătorului delegat de acesta de la instanţa căreia i-ar reveni competenţa să judece cauza în fond [...]

    3. JUDECATORUL ADMITE sau RESPINGE PROPUNEREA DE ARESTARE PREVENTIVA, prin încheiere motivată.

    Cum functioneaza legea pe plaiuri dambovitene:

    1. DNA intocmeste dosarul

    2. Senatul Romaniei (compus din fosti mineri, o invatatoare, soferi, interlopi), “analizeaza cu un ochi expert dosarul” instrumentat de DNA, si decide ca acuzatiile sunt netemenice. Danutz isi vede mai departe de "afaceri" fiindca Ei, alesii neamului, pot decide orice. DNA-ul vroia sa il duca pe Sova la un judecator. Cat tupeu ....sa iei un senator si sa il duci la un judecator ? Bai unde se crede DNA-ul asta?

    3. acest punct nu mai exista.

    IN STRADA !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Fa adica Conducatorul iubit, Carmaciul (Miercuri, 25 martie 2015, 14:10)

    deval [utilizator]

    a zis azi ca cererile trebuie sa fie... incuviintate si atunci am stiut ca sova(caricatura de jurist si om politic) va scapa ! Sigur ca procurorii DNA nu au scos tot arsenalul .Sper ca mai au "munitie" pentru scursursura care azi s-a miruit, s-a milogit si a santajat ca si vosga dar la intensitate mai redusa...
  • +5 (5 voturi)    
    Romania, trezeste-te ! (Miercuri, 25 martie 2015, 14:11)

    Vlad [anonim]

    Sova... un penibil. Du-te bai baiatule in fata judecatorului sa decida ala pe probe daca meriti arestat sau nu.... din ce spun procurorii este cel mai clar caz de influentarea a investigatiei din cate am auzit pana acum. Daca au dreptate, ar fi trebuit arestat imediat. De-asta ii e si frica, stie ca nu are sanse la tribunal.
  • +7 (7 voturi)    
    trist... (Miercuri, 25 martie 2015, 14:13)

    liviu_ [utilizator]

    scaparea lui sova inseamna revenirea la vechile tactici dinainte de alegeri ...
    cred ca erste foarte grav si ca ar trebui luate masuri!
    psd intrece orice masura!
  • +7 (7 voturi)    
    In timp ce noi suntem ocupati cu joburile (Miercuri, 25 martie 2015, 14:14)

    geo [anonim]

    ..ei se scapa unul pe altul. Nu avem timp sa iesim in strada, suntem ocupati, avem rate, copii...iar ei stiu asta.
  • +7 (7 voturi)    
    Alternativa (Miercuri, 25 martie 2015, 14:24)

    Andrei__ [utilizator]

    Oameni buni, semnati pentru infiintarea partidului Monicai Macovei, M10. Daca nu se aduna semnaturile necesare in cel mai scurt timp, acest partid nu va avea sansa de a participa la alegerile din 2016.

    Cautati pe net, semnati si dati mai departe!
  • +11 (11 voturi)    
    unica solutie (Miercuri, 25 martie 2015, 14:26)

    dorin bretan [anonim]

    este dizolvarea parlamentului. in strada deci !!!!!!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Fratia golanilor din parlament !!! (Miercuri, 25 martie 2015, 14:35)

    andreesanu [utilizator]

    Votul a demonstrat-o pentru toti ca parlamentul rusinii,parlamentul hotilor incearca sa -si bata joc de justitie si de romani.
    Afara: cu golanii ,cu hotii si derbedeii din parlament ,alegeri anticipate ! Romania nu-i tara lichelelor.
  • +12 (12 voturi)    
    Ne vedem la Universitate ? (Miercuri, 25 martie 2015, 14:41)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Eu cred ca e timpul sa le aratam cine sunt ei si cine suntem noi.
  • +5 (5 voturi)    
    Dan Sova este scapat de colegi (Miercuri, 25 martie 2015, 14:42)

    logicrealist [anonim]

    Prin ceea ce s-a înt\mplat azi în parlament, senatorii colegi care l-au scăpat pe Dan Şova sfidează întreaga opinie publică care cere egalitate în faţa legii!
    P.S.D.-ul nu s-a ţinut de cuvânt, nu a procedat aşa cum promisese nu demult Victor Ponta. Asta îi poate costa multe procente la viitoarele alegeri.
  • +6 (6 voturi)    
    "Parintele constitutiei" (Miercuri, 25 martie 2015, 14:50)

    zorg [anonim]

    Unul din greii PSD - "marele senator Ioan Chelaru" va fi "parintele constitutiei". Ar trebui sa se numeasca "parintele penalilor" dupa rusinea de azi, asta dupa ce a a fost argatul lui SOV. In ce tara traim... cei care fac Constitutia sunt cei care protejeaza penalii!!! Nu este normal asa ceva, chiar nu avem specialisti in drept constitutional?????
  • +3 (3 voturi)    
    deviza aliantei penale de la guvernare! (Miercuri, 25 martie 2015, 15:21)

    lili [anonim]

    "Mai lasati-ma cu Constitutia..." !
    Asta a raspuns senatoarea Florina Jipa la intrebarea jurnalistilor, daca decizia de ridicare a imunitatii senatorului Dan Sova se ia cu jumate plus unu din cei prezenti sau din cati sunt in total in Senat!

    Asta deviza penalilor din Parlamentul Romaniei!
    "Mai lasati-ma cu Constitutia..." !!
    Ma intreb ce-o zice "simbolul" "interesului national", Dl Gabriel Oprea, seful UNPR!!!
    Curat interes national, dle Oprea!
    Va doare-n pais'pe de Constitutia Romaniei!, adica de LEGE!!
  • +4 (4 voturi)    
    azi, ora 18:00, Piata Universitatii (Miercuri, 25 martie 2015, 15:23)

    21unas [utilizator]

    https://www.facebook.com/events/1417087871930089/
  • +5 (5 voturi)    
    Ce fel de barbati (penali) sunt astia ? (Miercuri, 25 martie 2015, 15:35)

    LegatusAugusti [anonim]

    -Miruit !
    -Dumnezeu invocat !
    -Transfigurat !
    -Transpirat !
    Mai lipsea Preafericitul sa dea cu cadelnita ca sa iasa duhul DNA-ului si SRI-ului din Camera (poate vine the next time) !

    Astia sunt marii barbatii ai natiunii daco-romane ?
    Niste borfasi cacaciosi si caraghiosi ?

    NR (din curiozitate):
    pretendentul la Premiul Nobel a votat ? Vosganian asta e senator de Iasi, dar precum multi altii nu are nici in clin nici in maneca cu Iasul ! Cine muta creaturile astea dintr-un colt in altul al tarii (sa li se piarda urma) ?
  • +4 (4 voturi)    
    Nasul in parlament? (Miercuri, 25 martie 2015, 15:44)

    mihai1986 [utilizator]

    Parca ma uit la filmul Nasul, mi se pare ca toti parlamentarii indiferent de culoarea politica sunt ca o casta, adversari pe sticla si prieteni in sala. Sova s-a salutat cu toti, s-a pupat pe obraz, a fost miruit, ce sa mai, parca se intalnisera mafiotii la o chermeza...Niste nesimtiti, nu-i intereseaza ce vrea poporul, pentru ei nu exista justitie...ACESTI PARLAMENTARI NU NE MAI REPREZINTA!!!
  • +1 (1 vot)    
    asta nu se cheama "abuz in serviciu"? (Miercuri, 25 martie 2015, 16:22)

    lucicafarafrica [anonim]

    pai cum, Constitutia spune clar una : majaoriatea celor prezenti, iar tu ca sef al Senatului nu o aplici?
  • +3 (3 voturi)    
    Sa cerem dizolvarea Parlamentului si alegeri! (Miercuri, 25 martie 2015, 16:35)

    Metec [utilizator]

    Poporul iese in strada, dar ii trebuie un set de cereri, altfel iese degeaba. Trebuie sa se ceara dizolvarea Parlamentului penalilor de catre presedintele Iohannis, cel care a primit acest mandat implicit in 16 noiembrie! Poporul nu a votat un parlament care sa exonereze penalii, ci unul care sa voteze legi bune. Daca parlamentarii deviaza de la menirea lor, e dreptul poporului suveran sa-i inlocuiasca!
  • +2 (2 voturi)    
    . (Miercuri, 25 martie 2015, 16:51)

    harapalb [utilizator]

    Nu se mai poate.
    In strada!
  • 0 (2 voturi)    
    in strada (Miercuri, 25 martie 2015, 16:52)

    xanti [utilizator]

    Daca aveti curaj,mi-ar placea niste mineri sa va rupa spinarile.
    • +1 (3 voturi)    
      esti prost asa spunea cocoshila (Miercuri, 25 martie 2015, 17:04)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      dar..sufficient de destept s anu te sxpui public..altfel din spinarea ta se poate face cuier...
  • 0 (0 voturi)    
    Piata universitatii (Joi, 26 martie 2015, 8:03)

    Un Votant [anonim]

    Duminica Mars de Protest

    https://www.facebook.com/events/799667880111978/
  • 0 (0 voturi)    
    mare rusine (Joi, 26 martie 2015, 12:09)

    COSTI [anonim]

    Parlamentul obstructioneaza din nou justitia ca sa-si faca treaba,inainte cu vozganian acum cu sova,nimeni nu e mai presus de lege,dar se pare ca parlamentul nu vrea sa inteleaga si sfideaza presedintele tarii ,pe Yohannis,daca parlamentarii o sa continue sa faca scut impotriva DNA-ului si sa se opuna Dna-ului ca sa inceapa achetarea coruptilor si penalilor din parlament,atunci cit de curind PARLAMENTUL VA FI DIZOLVAT,ca in perioada interbelica cind la fel parlamentul era atit de corupt si plin de penali,incit regele CAROL AL-II-LEA A DIZOLVAT PARLAMENTUL SI A INSTAURAT DICTATURA REGALA A LUI CAROL AL -II-LEA.Romania acum este in NOAPTEA MINTII,sau altfel Romania este IN MOARTE CLINICA,auzi niste penali se cred mai presus de lege,unde naiba s-a mai pomenit asa ceva?nici in NOUA GUINEE,sau NOUA PAPUA,sau poate vreti in vreo republica bananiera,Vanuatu,sau...dar sintem in UNIUNEA EUROPEANA oameni buni....si ei vor sa intre in SPATIUL SCHENGEN?...SI dupa aia se mira ca de ce nu ne lasa sa intram in SCHENGEN...
  • 0 (0 voturi)    
    o mare rusine (Joi, 26 martie 2015, 12:49)

    costi [anonim]

    E o mare rusine,,de ce Vilcov e bun de arestare si Sova nu?Daca Parlamentul se opune JUSTITIEI ca sa-si faca treaba va trebuie in curind ,dar foarte curind DIZOLVAT,SI trebuie sa facem alegeri anticipate ca sa scapam de gasca asta de penali si corupti care sa-u aciuiat in CASA POPORULUI.RUSINE SALE FIE ...UUUUUUUU..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi