Pentru managerii confruntati cu cresterea cererilor tehnologice si

micsorarea bugetelor pentru IT, cresterea popularitatii

outsourcing-ului, mai ales offshore, este o adevarata binecuvantare.

Potentialele beneficiile sunt mari, dar succesul depinde de multiple

variabile, inclusiv outsourcing-ul pe termen scurt si lung.

Acestea sunt patru soltutii pentru a avea succes oferite de expertii

domeniului:

1. Pastreaza valoarea aproape de clienti

Interactiunea interpersonala este estentiala pentru succesul oricarei

afaceri ce are la baza outsource-ingul.. Pentru outsourceri este

esential sa inteleaga cine esti si ce vrei. Chiar intr-o lume in care

comunicatia nu mai reprezinta o problema cei care ofera servicii pot sa

nu inteleaga decat partial care sunt cerintele si obiectivele afacerii

tale. De aceea contactele personale, fata in fata, daca se poate, sunt

esentiale. De aceea, in continuare, multe companii prefera sa faca

afaceri cu furnizori locali.

2. O economie globala implica investitii pe pietele globale

Americanii sunt cunoscuti pentru perspicacitatea lor in afaceri.

Companiile trebuie sa investeasca in pietele globale pe care

intentioneze sa le penetreze; altfel, nu vor putea avea o influienta

competitiva sau impact asupra mediului de afaceri locale.

Patrunderea Motorola pe piata Chinezeasca este un exemplu despre cum

investitiile globale aduc dividende numeroase. Din 1992, cand a creat o

filiala in China, Motorola a devenit una dintre cele mai de succes

companii straine in China, cu 13000 angajati si vanzari de 6 miliarde

USD.

3.Regula relatiilor.

Intelegerile privind nivelul serviciilor au devenit punctul asupra

caruia se concentreaza majoritatea relatiilor de outsourcing, in tara

sau in strainatate. Complicatiile de zi cu zi depasesc deseori ceea ce

poate fi precizat intr-un document, mai ale atunci cand documentul este

creat inainte de a incepe afacerea. O discutie fata in fata cu clientii

despre asteptarile lor creaza succesul unor relatii pe termen lung, la

fel ca si permanentul contact cu managerii din filialele outsourced.

Acest lucrui este valabil mai ales in outsource-ingul offshore, cand

apar si dificultati de comunicare datorita diferentelor culturale

4. Proiectele pot sa varieze dar calitatea serviciilor nu.

Oriunde s-ar desfasura afacerea, clientii trebuie sa aiba perceptia

intregilor activitati sub forma unei companii unite.In ciuda

diferentelor culturale si cutumale, fiecare angajat trebuie sa inteleaga

valorile de baza ale companiei si.La biroul de servicii al afacerii,

principiul de baza este rezolvarea problemelor clientilor cu

promptitudine, corect si curtenitor.