Doua caravane Mercedes Adriatik Stargo, 200 de telefoane mobile Samsung E700 cu camera foto si 50.000 de umbrele de plaja sunt premiile puse in joc in noua campanie promotionala Tuborg. Acestea, impreuna cu actiunile de promovare concepute pentru perioada 1 iunie-31 august a.c.

insumeaza peste un milion de dolari SUA si vor contribui la cresterea vanzarilor cu peste 20%, a precizat Catalin Ignat, noul director de marketing al Tuborg Romania. La campania promotionala participa toate sticlele de bere de 0,5 l care au in partea superioara insemnul "Legea nr.

78: Cine incepe vara cu Tuborg departe ajunge!", iar pe spatele etichetei principale se afla semnele grafice ale promotiei: sigla si o umbrela, telefon si aparat foto, masina si casa. "Premiile aduc in prim-plan valorile marcii de bere Tuborg: libertate, spirit inovator si tinerete, sub semnul intregii campanii de imagine a companiei", a precizat Shachar Shaine, presedinte Tuborg Romania.