Compania Tarom si-a stabilit ca obiective pentru acest an realizarea unei cifre de afaceri de 245 milioane de dolari si reducerea cu 59% a pierderilor, pana la nivelul de sase milioane de dolari, estimarile fiind sustinute si de evolutia ascendenta a activitatii in primele patru luni din 2004.

"Veniturile obtinute de Tarom in primele patru luni sunt cu 35% mai mari decat cele din perioada similara din 2003. De asemenea, a crescut cu 13% numarul de pasageri transportati pe cursele regulate, ceea ce a determinat majorarea cu 5% a coeficientului de umplere a capacitatii, pana la 59%", a declarat agentiei Mediafax Aurelia Fulger, director de marketing si vanzari al companiei.

Tarom a incheiat anul financiar 2003 cu pierderi de 14,5 milioane de dolari, sub nivelul de 19,4 milioane de dolari stabilit prin planul de afaceri al companiei. Rezultatul de anul trecut reprezinta o reducere cu 29% fata de pierderile din 2002.

"In prima jumatate a anului trecut, ca urmare a crizelor conjuncturale din industria aviatiei civile, Tarom a inregistrat scaderi drastice ale activitatii", a adaugat Fulger. Dupa renuntarea la cursele lung-curier, strategia de dezvoltare a Tarom s-a orientat spre concentrarea pe rutele europene profitabile si pe intensificarea operatiunilor din aeroporturile Timisoara si Cluj.