Decizia nr. 254 din 5 iulie 2004 privind publicitatea, sponsorizarea si teleshoppingul.

Sunt interzise:

- orice forma de promovare a unor produse sau a unor servicii care sugereaza publicului sau il instiga sa renunte la alte produse ori servicii similare sau asemanatoare pe motivul ca acestea din urma devin inutile ori improprii folosintei;

- orice forma de publicitate care sugereaza publicului sa renunte la fructele si alimentele naturale de baza;

- difuzarea de publicitate si de teleshopping in care apar prezentatori ai emisiunilor de stiri.

In cadrul serviciilor de programe de televiziune este interzisa, in intervalul orar 6,00-22,00, orice forma de publicitate la bauturi spirtoase.

Publicitatea la produsele alimentare va respecta urmatoarele conditii:

- nu va incuraja consumul excesiv de alimente;

- afirmatiile precise privind nutritia (de exemplu, efectele vitaminei C) ori afirmatiile legate de sanatate (de exemplu, "ajuta la o digestie sanatoasa") se vor baza pe fapte stiintifice solide si nu vor crea impresii inselatoare privind beneficii nutritionale sau de sanatate ale alimentului respectiv.