Peste 6 milioane de persoane - ceea ce reprezinta un record - au accesat site-ul interactiv al BBC, unde pot fi vazute, schimbind fereastra cu un simplu click, pina la patru competitii simultan. Astfel, cei care urmaresc Olimpiada pe Internet au acces la peste 1.000 de ore de transmisiuni in plus fata de cei care se uita la televizor.

Reteaua americana NBC - care si-a asigurat drepturile exclusive in SUA de televizare a Jocurilor Olimpice de la Atena pentru suma de 793 de milioane de dolari (vinzind in acelasi timp spatiu publicitar in valoare de un miliard de dolari) - si-a revenit dupa dezastrul de la precedenta Olimpiada, de la Sydney, cind a avut cele mai slabe ratinguri din istorie.

Un total de 56 de milioane de fani au urmarit ceremonia de deschidere de vineri, cu o medie, pentru cele patru ore cit a durat, de 25,4 milioane de telespectatori. La NBC, competitiile de duminica au avut un rating chiar mai mare, de 25,8 milioane de telespectatori, in timp ce simbata s-au inregistrat in medie 19,8 milioane.

Numai ca audientele nu sint chiar atit de mari pe cit se asteptau sefii NBC. In mod normal cele mai mari audiente le au Jocurile Olimpice de iarna, cind toata lumea sta mai mult in casa.

De exemplu, media inregistrata in primele trei zile ale competitiilor la Olimpiada de la Salt Lake City, in 2002, a fost de 35,1 milioane de telespectatori, fata de cele 23,7 milioane de la Atena, tot in primele trei zile de concurs.

Si in Romania audientele Olimpiadei sint bune: de pilda, dupa datele furnizate de TNS-AGB International, ratingurile inregistrate de TVR 1 au ajuns, joia trecuta, la o medie de 12,2a pe intervalul orar 20.15-22.50, cu o cota medie de piata de 34,5a (in timp ce PRO TV, al doilea clasat, inregistrase un rating de 4,5a si o cota de piata de 12,8a).

In aceeasi seara, virful de audienta al TVR 1 a fost cu adevarat enorm: rating de 18,9a si cota de piata de 47,9a, ceea ce inseamna ca, la nivel national, postul public avea in acel moment aproximativ 3,8 milioane de telespectatori.